-
Ψάχνω για το πατέρα μου ένα οικογενειακό αυτοκίνητο με χαρακτηριστικά λιμουζίνας.
Το κόστος πρέπει να είναι γύρω στα 30.000Ε.
Κοιτάω και για καινούργιο και για μεταχειρισμένα (αλλά σε πολύ καλή κατάσταση).
Προτιμάει (ο father) ,κυρίως γερμανικής προέλευσης-κατασκευής μοντέλα και συγκεκριμένα Α6, 520, Ε200.
Φαίνεται να 'καταλήγουμε' σε κάποιο αυτοκίνητο της Audi.
Χωρίς να κλείνουμε την πόρτα και σε άλλους κατασκευαστές.Οπότε εμφανίζονται τα εξής ενδεχόμενα:
1.Α6 νέας γενιάς 2.0Τ , με πολύ ψάξιμο , χωρις τερακίνηση με κόστος γύρω στα 33-34000Ε το λιγότερο.
2.Α6 προηγούμενης γενιάς, μεταχειρισμένο, με τετρακίνηση, 1.8 T QUATTRO με τουλάχιστον 50000κμ για μοντέλο 2003-2004 και κόστος γύρω στα 25000Ε.
3.Α6 προηγούμενης γενιάς, καινούργιο με δέρματα και 0km , έκδοση 1.8Τ, και κόστος περίπου 29000Ε.(μέσω γνωστού, άλλη ιστορία)
4.Α4 1.8 T QUATTRO νέο μοντέλο , με λίγα σχετικά χιλιόμετρα, αλλά είναι σε χώρους ειδικά πίσω μικρό και έρχεται και ο αντικαταστάτης , με κόστος 30.000Ε
5.Να περιμένουμε το νέο Α4 που θα είναι σε χώρους μεγαλύτερο από το υπάρχον αλλά δεν θα βγαίνει στην αρχή σε τετρακίνητο και επίσης το κόστος του θα είναι τουλάχιστον 35.000-36.000Ε ως καινούργιο...
Και μερικές ερωτήσεις,αν και έχω διαβάσει πολλά σχετικά , το QUATTRO χρησιμεύει σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο , για ένα μέσο οδηγό που δεν έχει sport ανυσηχίες (για τον πατέρα μου λέω ) και απλά θέλει ένα πολυτελές και ασφαλές αυτοκίνητο?:hmmm:
Μήπως πέρα από αυτά το QUATTRO αφαιρεί αίσθηση, αυξάνει την κατανάλωση και έχεις και περισσότερες πιθανότητες βλαβών?Επειδή, δεν έχω καταλήξει ακόμα, αν και καλοβλέπουμε το 3 ενδεχόμενο ,θα με ενδιαφέρανε οι απόψεις σας και οι παρατηρήσεις σας.
Υ.Γ.:Ευχαριστώ εκ των πρότέρων για τις απαντήσεις σας.
-
Ψάχνω για το πατέρα μου ένα οικογενειακό αυτοκίνητο με χαρακτηριστικά λιμουζίνας.
Το κόστος πρέπει να είναι γύρω στα 30.000Ε.
Κοιτάω και για καινούργιο και για μεταχειρισμένα (αλλά σε πολύ καλή κατάσταση).
Προτιμάει (ο father) ,κυρίως γερμανικής προέλευσης-κατασκευής μοντέλα και συγκεκριμένα Α6, 520, Ε200.
Φαίνεται να 'καταλήγουμε' σε κάποιο αυτοκίνητο της Audi.
Χωρίς να κλείνουμε την πόρτα και σε άλλους κατασκευαστές.Οπότε εμφανίζονται τα εξής ενδεχόμενα:
1.Α6 νέας γενιάς 2.0Τ , με πολύ ψάξιμο , χωρις τερακίνηση με κόστος γύρω στα 33-34000Ε το λιγότερο.
2.Α6 προηγούμενης γενιάς, μεταχειρισμένο, με τετρακίνηση, 1.8 T QUATTRO με τουλάχιστον 50000κμ για μοντέλο 2003-2004 και κόστος γύρω στα 25000Ε.
3.Α6 προηγούμενης γενιάς, καινούργιο με δέρματα και 0km , έκδοση 1.8Τ, και κόστος περίπου 29000Ε.(μέσω γνωστού, άλλη ιστορία)
4.Α4 1.8 T QUATTRO νέο μοντέλο , με λίγα σχετικά χιλιόμετρα, αλλά είναι σε χώρους ειδικά πίσω μικρό και έρχεται και ο αντικαταστάτης , με κόστος 30.000Ε
5.Να περιμένουμε το νέο Α4 που θα είναι σε χώρους μεγαλύτερο από το υπάρχον αλλά δεν θα βγαίνει στην αρχή σε τετρακίνητο και επίσης το κόστος του θα είναι τουλάχιστον 35.000-36.000Ε ως καινούργιο...
Και μερικές ερωτήσεις,αν και έχω διαβάσει πολλά σχετικά , το QUATTRO χρησιμεύει σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο , για ένα μέσο οδηγό που δεν έχει sport ανυσηχίες (για τον πατέρα μου λέω ) και απλά θέλει ένα πολυτελές και ασφαλές αυτοκίνητο?:hmmm:
Μήπως πέρα από αυτά το QUATTRO αφαιρεί αίσθηση, αυξάνει την κατανάλωση και έχεις και περισσότερες πιθανότητες βλαβών?Επειδή, δεν έχω καταλήξει ακόμα, αν και καλοβλέπουμε το 3 ενδεχόμενο ,θα με ενδιαφέρανε οι απόψεις σας και οι παρατηρήσεις σας.
Υ.Γ.:Ευχαριστώ εκ των πρότέρων για τις απαντήσεις σας.
-
Ψάχνω για το πατέρα μου ένα οικογενειακό αυτοκίνητο με χαρακτηριστικά λιμουζίνας.
Το κόστος πρέπει να είναι γύρω στα 30.000Ε.
Κοιτάω και για καινούργιο και για μεταχειρισμένα (αλλά σε πολύ καλή κατάσταση).
Προτιμάει (ο father) ,κυρίως γερμανικής προέλευσης-κατασκευής μοντέλα και συγκεκριμένα Α6, 520, Ε200.
Φαίνεται να 'καταλήγουμε' σε κάποιο αυτοκίνητο της Audi.
Χωρίς να κλείνουμε την πόρτα και σε άλλους κατασκευαστές.Οπότε εμφανίζονται τα εξής ενδεχόμενα:
1.Α6 νέας γενιάς 2.0Τ , με πολύ ψάξιμο , χωρις τερακίνηση με κόστος γύρω στα 33-34000Ε το λιγότερο.
2.Α6 προηγούμενης γενιάς, μεταχειρισμένο, με τετρακίνηση, 1.8 T QUATTRO με τουλάχιστον 50000κμ για μοντέλο 2003-2004 και κόστος γύρω στα 25000Ε.
3.Α6 προηγούμενης γενιάς, καινούργιο με δέρματα και 0km , έκδοση 1.8Τ, και κόστος περίπου 29000Ε.(μέσω γνωστού, άλλη ιστορία)
4.Α4 1.8 T QUATTRO νέο μοντέλο , με λίγα σχετικά χιλιόμετρα, αλλά είναι σε χώρους ειδικά πίσω μικρό και έρχεται και ο αντικαταστάτης , με κόστος 30.000Ε
5.Να περιμένουμε το νέο Α4 που θα είναι σε χώρους μεγαλύτερο από το υπάρχον αλλά δεν θα βγαίνει στην αρχή σε τετρακίνητο και επίσης το κόστος του θα είναι τουλάχιστον 35.000-36.000Ε ως καινούργιο...
Και μερικές ερωτήσεις,αν και έχω διαβάσει πολλά σχετικά , το QUATTRO χρησιμεύει σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο , για ένα μέσο οδηγό που δεν έχει sport ανυσηχίες (για τον πατέρα μου λέω ) και απλά θέλει ένα πολυτελές και ασφαλές αυτοκίνητο?:hmmm:
Μήπως πέρα από αυτά το QUATTRO αφαιρεί αίσθηση, αυξάνει την κατανάλωση και έχεις και περισσότερες πιθανότητες βλαβών?Επειδή, δεν έχω καταλήξει ακόμα, αν και καλοβλέπουμε το 3 ενδεχόμενο ,θα με ενδιαφέρανε οι απόψεις σας και οι παρατηρήσεις σας.
Υ.Γ.:Ευχαριστώ εκ των πρότέρων για τις απαντήσεις σας.
-
Eάν με τον όρο λιμουζίνα εννοείς μεγάλους χώρους και όχι ένα sedan , ξέχνα το Αudi, δεν έχει χώρους.
Έτσι όπως τα λες στις τελευταίες γραμμές μάλλον του είναι άχρηστο το quatro
Κοίτα προς Modeo μεριά που στο πίσω κάθισμα παίζεις μπάλα και είναι όσο μια BMW 5 ή περίμενε Γενάρη -Φλεβάρη να εμφανιστεί η C5.
To Modeo μπορεί να μη σφύζει από πολυτέλεια *(η έκδοση Ghia είναι ολίγον καγκούρικη στο εσωτερικό με κείνο το πράμα που το πλασάρουν για ξύλο)*αλλά είναι πραγματικά πολύ καλό .
Εαν επιμένει στην πολυτέλεια μάλλον η C5 έχει το προβάδισμα , έτσι όπως εμφανίζεται μέχρι τώρα τουλάχιστο.Kαλοτάξιδο , όποια και εάν είναι η επιλογή σας
-
Λιμουζινα και 30000Ε στην ιδια προταση
σαν διαφημιση της superb
-
Πρώτον δεν μιλάω μόνο για καινούργια, και δεύτερον λέω οτι μιλάμε για γύρω στα 30.000Ε.
Τώρα το τι είναι λιμουζίνα και τι όχι ,και πως το οριοθετώ νομίζω οτι δεν θέλει πολύ φαιά ουσία να το αντιληφθεί κανείς διαβάζοντας τα όσα έχω γράψει.
-
Με 35.200 Mercedes C Class
C180 Kompressor -
Ο χρήστης kinq1 έγραψε:
Με 35.200 Mercedes C Class
C180 Kompressorαπό εξοπλισμό τι κάνει αυτή?
επίσης η μικρή Jaguar είναι μέσα στο παιχνίδι?
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Λιμουζινα και 30000Ε στην ιδια προτασησαν διαφημιση της superb
Πού σε έχουν βρει εσένα; Συμπεριφέρσου μια φορά με ωριμότητα, απάντα σοβαρά σε κάποιον μια φορά χωρίς να τον ειρωνευτείς. Λίγη ευγένεια δε βλάπτει
-
Aserf δε βγάζεις άκρη. Απλά μη δίνεις σημασία.
-
Βάση των παραδειγμάτων που αναφέρεις εκλαμβάνω ότι με τη λέξη λιμουζίνα εννοείς οικογενειακό αυτοκίνητο κύρους, αμαξώματος τύπου sedan και με ένα σεβαστό μήκος των 4,6-4,7 μέτρων+ Σημασία έχει δηλαδή να δείχνει και να είναι πολυτελές, ενώ τα gadget τελευταίας λέξης της τεχνολογίας δεν έρχονται σε πρώτη μοίρα.
Σωστά;
Κατ' εμέ τις επιλογές σου αυτές τις καλύπτει απόλυτα το νούμερο 3 ενδεχόμενο:
3.Α6 προηγούμενης γενιάς, καινούργιο με δέρματα και 0km , έκδοση 1.8Τ, και κόστος περίπου 29000Ε.(μέσω γνωστού, άλλη ιστορία)Σίγουρα καλύτερη περίπτωση από μεταχειρισμένο που έχει ένα χ αριθμό χιλιομέτρων και πολύ δύσκολα μπορεί να βρεθεί στα ίδια λεφτά καινούργιο αυτοκίνητο αντίστοιχου μεγέθους και γερμανικής προέλευσης (εξαιρώντας το Superb).
Λύσεις τύπου 520, E200, κτλ δε θα τις προτιμούσα, καθώς με 30 χιλ
-
H καλύτερη λύση είναι η Ε200 αλλά κρατά τρομερές τιμές μεταπώλησης.
Στα λεφτά σας όμως ή και με κάτι παραπάνω πρέπει να μπορείτε να βρείτε το τωρινό μοντέλο.
Η BMW 520 (η προηγούμενη) από την άλλη είναι πολύ φτηνότερη της Ε200 και πολύ καλό value for money.
Από Audi δε θα κοιτούσα το προηγούμενο Α6 αλλά μόνο το τωρινό, αλλά αυτό είναι καθαρά προσωπική άποψη. -
Αν ως λιμουζίνα εννοείς χώρους, άνεση και εξοπλισμό, σ'αυτά τα λεφτά πας σε δίλιτρη Citroen C5. Και, αν τη συγκρίνω με το Superb, το εσωτερικό της είναι πιο όμορφο Βέβαια τώρα καταργείται και θα έρθει η καινούργια... Παρ'όλα αυτά, στον πατέρα σου μάλλον θα αρέσει αρκετά. Είναι πολυτελής, καλοφτιαγμένη και ΠΟΛΥ άνετη. Εμένα προσωπικά δεν με ικανοποιεί οδηγικά (η Xantia ήταν πολύ πιο ενδιαφέρουσα), αλλά, αφού μιλάμε για τον πατέρα σου (δηλαδή σχεδόν σίγουρα για άνθρωπο μιας κάποιας ηλικίας που θέλει ένα αυτοκίνητο να τον κανακεύει), θα καλυφθεί μια χαρά.
Ξέρω, υπάρχει η προτίμηση στα γερμανικά, αλλά γιατί να μπλέκεις με μεταχειρισμένα όταν μπορείς να πάρεις καινούργιο; Στην τελική, η Audi τις τελευταίες δυο δεκαετίες έγινε εταιρεία γοήτρου... Ενώ Citroen (τη DS) είχε και ο Charles De Gaulle και μάλιστα το αυτοκίνητό του τον έσωσε από δολοφονική ενέδρα, καταφέρνοντας να ξεφύγει τέρμα γκάζι με δυο σκασμένα λάστιχα.
-
Passat tfsi 2.0 .Grhgoro premium mesaiokai einai sto group vag poy mallon....se endiaferei
-
πηγαινε με τον φαδερ να ριξετε και μια ματια στο SUPERB
Mπορει να του αρεσει
Εκτος εαν ειναι προκατειλημενος με ονοματα οποτε μην μπεις στον κοπο -
http://www.mobile.de/SIDWwHgYBy33944EXK ... 277276343&
Οριστε το αυτοκινητο σας. Ποσο τελωνειο να εχει αυτο κανα 8-9000
-
Passat 1,8 TFSI ή και 2,0 αν δεν ενοχλούν τα τέλη και η μεγαλύτερη κατανάλωση απο εμένα
απο Α6 το νέο μόνο, έχει σημαντική βελτίωση
η C5 που θα έρθει φαίνεται πολύ καλή αλλά δεν ξέρω τι θα έχει απο κινητήρες.
η Ε39 520 δείχνει την ηλικία της σχεδιαστικά και θα την δείχνει περισσότερο σε 1-2 χρόνια, αλλά δεν παύει να είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο και την προτιμώ απο την αντίστοιχη Ε-Class
ρίξε μια ματιά και στο Volvo S60 εγκυκλοπαιδικά -
-
Tωρινή C5, σε καμιά περίπτωση. Eκτός του ότι σέρνεται, μόνο άνεση έχει αυτο το αμάξι. Επίσης, το παντρέυεσαι!
Περί μεταχειρισμένου, θέλει ψάξιμο και προσοχή (ιδίως στα πάρα πολλά εισαγωγής Mercedes-BMW).
-
Την καινούργια ενοούσα. Μέσα στο 1ο τρίμηνο του 08 εδώ θα είναι
Λιμουζίνα μέχρι 30.000Ε και αν Audi ποιό?