-
Ο χρήστης piii έγραψε:
AAAAAAAAAAAA TA NEYΡΑ ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!!!!!!
Η εφορια Παλληνης μετα την αποστολη 3ων λαθος ΕΤΑΚ ξαναχτυπησε παλι με ειδοποιηση ΧΩΡΙΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ οτι χρωσταει το μινι τελη κυκλοφοριας ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΕΕΙ ΠΟΙΟΥ ΕΤΟΥΣ και αν δεν παω εντος 5 ημερων στην εφορια απο την ημερομηνια ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ σημαινει οτι παραδεχομαι πως τα τελη ειναι απληρωτα και διατηρουν καθε νομιμο δικαιωμα!!
Το αυτοκινητο ειχε κατατεθημενες πινακιδες απο το '98 μεχρι τον Μαρτη του ΄08 και ευτυχως εχω κρατησει ολα αυτα τα χαρτια (καταθετηρια τελη κυκλοφοριας ΟΛΑ).
Σκεφτομαι να παω αυριο και να τους παρει ο διαολος ολους.
Σκεφτομαι να μην πατησω ποτε και οταν χρησιμοποιησουν 'καθε νομιμο δικαιωμα' απεναντι μου να τους κανω την παπια οτι το χαρτι που μου εστειλαν και επαναλαμβανω ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ να τους πω οτι μου ηρθε μια μερα πριν.
Ουτως ή αλλως εχω καθε αποδειξη οτι εχω πληρωσει ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
ΡΕ 1000 φορες τελικα τα λεφτα στις λεσχες για πινακιδες παρα στο κωλοχανιο τους!!!Να ρωτήσω λίγο κάτι....
Απο το Μάρτη του 08 έως σήμερα πήρες τις πινακίδες πίσω η έστω έβγαλες καινούργιες;
Εαν τις έχεις πάρει γιατί δεν αναφέρανε τότε κάτι για τα τέλη και στα ζητάνε τώρα;Τις πηρα πισω, δεν ειχαν καταστραφει ωστε να βγαλω νεες.
Δενμου ειχαν ζητησει τιποτε, και ευτυχως εχω κρατησει το παραβολο που ειχα πληρωσει για το σημα του '08 και δειχνει το ποσο . -
Ο χρήστης Lef205 έγραψε:
AAAAAAAAAAAA TA NEYΡΑ ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!!!!!!
Η εφορια Παλληνης μετα την αποστολη 3ων λαθος ΕΤΑΚ ξαναχτυπησε παλι με ειδοποιηση ΧΩΡΙΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ οτι χρωσταει το μινι τελη κυκλοφοριας ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΕΕΙ ΠΟΙΟΥ ΕΤΟΥΣ και αν δεν παω εντος 5 ημερων στην εφορια απο την ημερομηνια ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ σημαινει οτι παραδεχομαι πως τα τελη ειναι απληρωτα και διατηρουν καθε νομιμο δικαιωμα!!
Το αυτοκινητο ειχε κατατεθημενες πινακιδες απο το '98 μεχρι τον Μαρτη του ΄08 και ευτυχως εχω κρατησει ολα αυτα τα χαρτια (καταθετηρια τελη κυκλοφοριας ΟΛΑ).
Σκεφτομαι να παω αυριο και να τους παρει ο διαολος ολους.
Σκεφτομαι να μην πατησω ποτε και οταν χρησιμοποιησουν 'καθε νομιμο δικαιωμα' απεναντι μου να τους κανω την παπια οτι το χαρτι που μου εστειλαν και επαναλαμβανω ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ να τους πω οτι μου ηρθε μια μερα πριν.
Ουτως ή αλλως εχω καθε αποδειξη οτι εχω πληρωσει ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
ΡΕ 1000 φορες τελικα τα λεφτα στις λεσχες για πινακιδες παρα στο κωλοχανιο τους!!!Να ρωτήσω λίγο κάτι....
Απο το Μάρτη του 08 έως σήμερα πήρες τις πινακίδες πίσω η έστω έβγαλες καινούργιες;
Εαν τις έχεις πάρει γιατί δεν αναφέρανε τότε κάτι για τα τέλη και στα ζητάνε τώρα;Τις πηρα πισω, δεν ειχαν καταστραφει ωστε να βγαλω νεες.
Δενμου ειχαν ζητησει τιποτε, και ευτυχως εχω κρατησει το παραβολο που ειχα πληρωσει για το σημα του '08 και δειχνει το ποσο .Αθάνατη Ελλάδα....
-
Έκανα σήμερα τη μεταβίβαση του αυτοκινήτου στο ΚΕΠ αλλά η καινούρια άδεια θα βγεί τέλος 2009 ή αρχές 2010. Μπορώ με τη σφραγισμένη φωτοτυπία της άδειας που μου έχουν δώσει προσωρινά να πάω να καταθέσω τις πινακίδες ή πρέπει να περιμένω να βγεί η καινούρια άδεια?
-
Ο χρήστης ritmo130tc έγραψε:
Διαβάζοντας το ΦΕΚ δεν νομίζω ότι προκύπτει αυτό που λες Στέλιο
εχεις δικιο νικο .Σε αυτο το φεκ λεει και για τα τελη
.Λειπουν καποιες σελιδες της οποιες τις μπορω να τις διαβασω αλλα δεν μπορω να τις κατεβασωΣτέλιο βρήκα το δεύτερο τεύχος του ΦΕΚ που έβαλες. Είναι 4 σελίδες και δεν αναφέρει πουθενά τίποτε περισσότερο από αυτό που μας έβαλες εδώ. Εδώ μας έβαλες την πρώτη και την τελευταία σελίδα. Οι δύο μεσαίες δεν λένε τίποτα παραπάνω. Πού είναι αυτό που διαβάζεις και δεν μπορείς να κατεβάσεις;
-
Απο οσο διαβάζω αναφέρεται στις ιστορικές πινακίδες, αυτά που ήταν ήδη γνωστά.
-
Μόλις μου συνέβη το εξής καταπληκτικό. κατεβάινω από το σπίτι να πάω για τσιγάρα, μπάινω στο 'κανονικό' αυτοκίνητο, και ένας κύριος έρχεται και μου λέει αυτό το αυτοκίνητο πίσω σας (ένα με πινακίδες ΦΙΛΠΑ) ξέρετε ποιανού είναι; Δικό μου απαντώ.
Έχουμε καταγγελία. Του εξηγώ ότι δεν απαγορεύεται να βρίσκεται και να καταλαμβάνει οδόστρωμα, του εξηγώ τι είναι οι πινακίδες ΦΙΛΠΑ, πως βγάινουν, τι περιορισμούς θέτει η σχετική ρύθμιση κλπ. Θα το σημειώσω θα ρωτήσω και βλέπουμε μου απαντά γιατί δεν έχει τέλη κυκλοφορίας. Του εξηγώ και αυτό και αποχωρώ. Να σημειώσω ότι το αυτοκίνητο ήρθε κάτω από το σπίτι κανα δεκαήμερο, τις τελευταίες μέρε όμως ήταν χωρίς κουκούλα. Ο υπάλληλος ήταν από τη διεύθυνση καθαριότητας του Δήμου.
Το γράφω αυτό, καθώς επί του συγκεκριμένου δεν με απασχολεί, μιας και το αυτοκίνητο αυτό δεν 'παρκάρει' εξώ από το σπίτι γενικά, παρκάρει εξω αλλά αλλού.
Αυτό που σκέφτομαι είναι μήπως πρέπει να υπάρξει κάποια θεσμική ενημέρωση στο δήμο για το ζήτημα; -
ακριβως το ιδιο μου εχει τυχει 2-3 φορες στην παλια μου γειτονια, και σε μια απ τις περιπτωσεις, προλαβα στο παραπεντε τον γερανο πριν το σηκωσει, γιατι '' ηταν εστια μολυνσης'' για την γειτονια
οσο κι αν το εψαξα, με το δημο ηλιουπολης, δεν βρηκα ακρη.......μεχρι και δικο τους νομο μου εδειξαν.....για να μου αποδειξουν οτι ημουν παρανομος.....
να σημειωθει οτι ενα απ ολα τα αυτοκινητα μου, ειχε πινακιδες υπουργειου και τελη πληρωμενα -
Σήμερα το πρωί στις 10:30 στον κεντρικό δρόμο της Παιανίας,BMW E 30 full extra ήτοι 17άρες,μπουρί,ελατήρια χαμηλώματος,φυμέ κλπ,με γαλανόλευκες ιστορικές πινακίδες.
-
Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
Σήμερα το πρωί στις 10:30 στον κεντρικό δρόμο της Παιανίας,BMW E 30 full extra ήτοι 17άρες,μπουρί,ελατήρια χαμηλώματος,φυμέ κλπ,με γαλανόλευκες ιστορικές πινακίδες.μπουρι σομπας? η αεριου? εχει σημασια!!!!!
-
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
ακριβως το ιδιο μου εχει τυχει 2-3 φορες στην παλια μου γειτονια, και σε μια απ τις περιπτωσεις, προλαβα στο παραπεντε τον γερανο πριν το σηκωσει, γιατι '' ηταν εστια μολυνσης'' για την γειτονια
οσο κι αν το εψαξα, με το δημο ηλιουπολης, δεν βρηκα ακρη.......μεχρι και δικο τους νομο μου εδειξαν.....για να μου αποδειξουν οτι ημουν παρανομος.....
να σημειωθει οτι ενα απ ολα τα αυτοκινητα μου, ειχε πινακιδες υπουργειου και τελη πληρωμεναΠάντως μου κάνει εντύπωση, επειδή προσέχω, έξω από το σπίτι έχω το κανονικό και ένα μόνο ακόμη πάντα -ποτέ δύο-, με πινακίδες υπουργείου και τέλη.
-
Λάμπρο δεν είμαι σίγουρος ότι αυτοκίνητα με ιστορικές πινακίδες έχουν το δικαίωμα να σταθμεύουν στο δρόμο. Θα έλεγα ότι μάλλον δεν το έχουν. Παρά την ασάφεια του νόμου, οι προυποθέσεις κυκλοφορίας τους δεν νομίζω ότι περιλαμβάνουν το δικαίωμα στάθμευσης σε δημόσιο χώρο πέραν των περιπτώσεων συμμετοχής σε εκδηλώσεις.
Κατά τα άλλα, αν έχεις ανάποδους γείτονες.....
-
Όταν καταθέτεις τις πινακίδες (προσωρινά, λόγω βλάβης, κλ.π.) στην εφορία σου ζητούν να δηλώσεις χώρο αποθήκευσης του αυτοκινήτου (την πρώτη φορά μου είχαν ζητήσει ως αποδεικτικό, λογαριασμό ΔΕΗ). Είναι σίγουρο το ότι ΔΕΝ μπορείς να το έχεις στο δρόμο και να καταλαμβάνεις θέση στάθμευσης από αυτοκίνητα που πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας.
-
Και μια ερωτηση από μενα παιδιά.
Θέλω να εισάγω από αμερική ένα pontiac τρανσ αμ μοντελο 1982-1984.
Σκοπός μου είναι να φτιάξω μια ρέπλικα του Κιττ. Για να μη γίνει εκτελωνισμός προλαβαίνω ακόμα για ένα μήνα να βγάλω πινακίδες ΕΛΠΑ. (καθότι από 1/1/2010 αντίκα θεωρείται αμάξι από 1980 και πριν σύμφωνα με εγκύκλιο που έρχεται από τη Γαλλία).
Το θέμα είναι ότι αν γίνει αντίκα το αμάξι δεν μπορεί να γίνει ΚΙΤΤ ρέπλικα.
Μπορείτε να μου εξηγήσετε σε ποια περίπτωση θα βρεθώ μπλεγμένος?Εάν δηλαδή το βγάλω αντίκα και το κάνω μετά 1 χρόνο ΚΙΤΤ θα ζητήσουν ποτέ επανέλεγχο του οχήματος κάτι δηλαδή σαν επιθεώρηση για να δουν ότι δεν προχώρησα σε κάποια μετατροπή. Η κάρτα μέλους λέσχης αντικών ανανεώνεται με επανέλεγχο ή ισχύει και ας μη με ξαναδούν ποτέ?
Αν μετά από 4 χρόνια αποσυρθώ από τη λέσχη πρέπει να εκτελωνίσω οποσδήποτε το αμάξι για πινακίδες από το Υπουργείο?
Σας ευχαριστώ, -
Δεν μπορώ να μη συμφωνήσω ότι υπάρχει ισχυρό επιχείρημα υπέρ της μη συνεχούς παραμονής ενός αυτοκινήτου με πινακίδες ιστορικού στους δρόμους (σαν παρκαρισμένο).
Νομίζω όμως ότι το επιχείρημα του ότι παραδίδω πινακίδες και δεν μπορώ να καταλαμβάνω δημόσιο χώρο δεν είναι πολύ καλό, γιατί μετά παίρνω πινακίδες για να κυκλοφορώ με περιορισμούς. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι ο λόγος για τον οποίο ο νομοθέτης θέσπισε την μη παρουσία των χωρίς πινακίδες αυτοκινήτων στους δρόμους (κατάληψη χώρου από αυτοκίνητο που δεν κυκλοφορεί καθόλου, εστία μόλυνσης κλπ) δεν υφισταται όταν κυκλοφορεί περιορισμένα, συντηρείται και δεν 'μολυνει' κλπ.. ¨οταν υπάρχει ασάφεια χρησιμοποιείται στην ανίχνευση αν κάτι υπόκειται σε μια ρύθμιση κλπ, ο λόγος που θεσπίστηκε η συγκεκριμένη ρύθμιση.
Αυτά τα λεώ χωρίς να έχω δει τι σημαίνει τέλη κυκλοφορίας. Οι νομικές μου γνώσεις είναι μικρές, γι αυτό σταματάω. -
Ο χρήστης KATRAV έγραψε:
Και μια ερωτηση από μενα παιδιά.Θέλω να εισάγω από αμερική ένα pontiac τρανσ αμ μοντελο 1982-1984.
Σκοπός μου είναι να φτιάξω μια ρέπλικα του Κιττ. Για να μη γίνει εκτελωνισμός προλαβαίνω ακόμα για ένα μήνα να βγάλω πινακίδες ΕΛΠΑ. (καθότι από 1/1/2010 αντίκα θεωρείται αμάξι από 1980 και πριν σύμφωνα με εγκύκλιο που έρχεται από τη Γαλλία).
Το θέμα είναι ότι αν γίνει αντίκα το αμάξι δεν μπορεί να γίνει ΚΙΤΤ ρέπλικα.
Μπορείτε να μου εξηγήσετε σε ποια περίπτωση θα βρεθώ μπλεγμένος?Εάν δηλαδή το βγάλω αντίκα και το κάνω μετά 1 χρόνο ΚΙΤΤ θα ζητήσουν ποτέ επανέλεγχο του οχήματος κάτι δηλαδή σαν επιθεώρηση για να δουν ότι δεν προχώρησα σε κάποια μετατροπή. Η κάρτα μέλους λέσχης αντικών ανανεώνεται με επανέλεγχο ή ισχύει και ας μη με ξαναδούν ποτέ?
Αν μετά από 4 χρόνια αποσυρθώ από τη λέσχη πρέπει να εκτελωνίσω οποσδήποτε το αμάξι για πινακίδες από το Υπουργείο?
Σας ευχαριστώ,Για να εκτελωνιστεί ατελώς ένα όχημα, ως ιστορικό, πρέπει οποσδήποτε να είναι 30 ετών το λιγότερο. Οπότε, το μοντέλο που σε ενδιαφέρει δεν μπορεί να υπαχθεί σε αυτήν την κατηγορία εκτελωνισμού. Αυτά πάντα με βάση το γράμμα του νόμου. Ίσως κάποιος εκτελωνιστής μπορεί να σε 'βοηθήσει' επί τούτου όμως. Φυσικά για να κυκλοφορείς κανονικά χωρίς περιορισμούς το όχημα, πρέπει να πάρεις πινακίδες υπουργείου, μέσω εκτελωνισμού.
-
Το αυτοκίνητο ξέρω από πρώτο χέρι ότι όλα όσα έχουν έτος πρώτης άδειας έως και 1984 γίνονται τώρα αντίκες.
Δηλαδή αν αλλάξω κάτι στο αμάξι ως αντίκα πώς θα το μάθει η λέσχη?
Ή κάποιος θα ρουφιανέψει ή θα αναγκαστώ να το πω εγώ.
Ρωάω αν γίνεται επανέλεγχος μετά την έκδοση κάρτας λέσχης. -
Ο χρήστης KATRAV έγραψε:
Σκοπός μου είναι να φτιάξω μια ρέπλικα του Κιττ.
Σας ευχαριστώ,Aν θελεις να κανεις μια ρεπλικα Κιττ, βγαλε σε παρακαλω κανονικες κρατικες πινακιδες.
Εδω μιλαμε για κλασικα και ιστορικα αυτοκινητα, που προσπαθουμε να τα κρατησουμε οσο πιο αυθεντικα και κοντα στην αρχικη τους μορφη και κατασταση.
Καθε φορα που παιρνει πινακιδες 'αντικας' καποιο περιεγο, μοντερνο, φτιγμενο, μαιμουδεμενο αυτοκινητο εκτειθετε ολο το συστημα και οι λεσχες κλασικων, και προκαλουν το κρατος και το υπουργειο μεταφορων να κοπει η προνομιακη μεταχειρηση.
Δεν ειναι θεμα αν γινεται. Ειναι θεμα σεβασμου στον χωρο του καλσικου αυτοκινητου στην Ελλαδα, στην ιστορια του αυτοκινητου και σε μερικες χιλαδες ιδιοκτητες κλασικων αυτοκινητων.
Respect.
-
Με πρώτη άδεια μέχρι το 1984 γίνονται αντίκες όσα είναι ήδη ταξινομιμένα στην χώρα μας. Για να το φέρεις από το εξωτερικό και να πάρεις κατευθείαν ιστορικές πινακίδες, πρέπει να είναι τουλάχιστον 30 ετών.
-
Ο χρήστης ronnie έγραψε:
Σκοπός μου είναι να φτιάξω μια ρέπλικα του Κιττ.
Σας ευχαριστώ,Aν θελεις να κανεις μια ρεπλικα Κιττ, βγαλε σε παρακαλω κανονικες κρατικες πινακιδες.
Εδω μιλαμε για κλασικα και ιστορικα αυτοκινητα, που προσπαθουμε να τα κρατησουμε οσο πιο αυθεντικα και κοντα στην αρχικη τους μορφη και κατασταση.
Καθε φορα που παιρνει πινακιδες 'αντικας' καποιο περιεγο, μοντερνο, φτιγμενο, μαιμουδεμενο αυτοκινητο εκτειθετε ολο το συστημα και οι λεσχες κλασικων, και προκαλουν το κρατος και το υπουργειο μεταφορων να κοπει η προνομιακη μεταχειρηση.
Δεν ειναι θεμα αν γινεται. Ειναι θεμα σεβασμου στον χωρο του καλσικου αυτοκινητου στην Ελλαδα, στην ιστορια του αυτοκινητου και σε μερικες χιλαδες ιδιοκτητες κλασικων αυτοκινητων.
Respect.
Πολύ σωστά. Δεν θα έπρεπε όμως αυτό να εξαρτάται από τις αγαθές ή όχι προθέσεις του ιδιοκτήτη. Δυστυχώς.
-
Ναι αλλά σκεφτείτε ότι το κινηματογραφικό αυτοκίνητο ΚΙΤΤ είναι έκθεμα στο Moveum μουσείο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ στο Λονδίνο και στο Smithsonian στη Φλόριντα. Νομίζω ότι θα έκανε πολύ υπερήφανη μια λέσχη αυτοκινήτων!!!
ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες