-
Παρακαλώ σβήστε το!
-
Ο χρήστης moutraklas έγραψε:
΄Οπως βλέπετε φίλοι, ούτε μια εβδομάδα δεν έκλεισε απο την ανακοίνωση των νεων τελών, και κοιτάξτε το ενδιαφέρον για τις ιστορικές πινακίδες...
Φανταστείτε το σκηνικό στις λέσχες κατά το Νοέμβρη... και τί έχουν να δούν τα μάτια μας να κυκλοφορείμας συγχωρείς που ενδιαφερόμαστε και ρωτάμε και ενοχλήσαμε.... εκτός κι αν θεωρείς ότι έχεις κάτα κάποιο περίεργο τρόπο την αποκλειστικότητα για να ασχολείσαι με την αυτοκίνηση και το συγκεκριμενο κομμάτι της... αλλά το να βλέπεις 2 ανθρώπους να ρωτούν 2 πράγματα και αντί να απαντάς να σχολιάζεις προς τους άλλους με αυτό το ειρωνικό ύφος είναι τουλάχιστον αγένεια... ελπίζω να μην θεωρεί σύσσωμο το forum ότι υπάρχει κίνδυνος 'μιάσματος' από τους κοινούς θνητούς...
τεσπα, αν θέλει κάποιος φίλος να δώσει κάποια πληροφορία για να βοηθήσει ας το κάνει...
sorry που επεμβαινω αλλα δεν νομιζω να απευθηνεται σε εσενα προσωπικα
Ουτε στον αλλο φιλο μιλαει γενικα για την κατασταση που επικρατει και θα επικρατηση γενικα με το θεμα τον πινακιδων Ι.Ο. κτλ και δεν εχει και αδικο -
Βασικά μπήκες σε λάθος ώρα.
Τώρα με τα νέα μέτρα της κυβέρνησης πέρι ρύπων και τεκμηρίων είναι αρκετοί αυτοί που θα προσπαθήσουν βγάλλουν πινακίδες ιστορικού οχήματος σε απλά παλιά αυτοκίνητα που τα χρησιμοποιούσαν κανονικά μέχρι τώρα και πιθανών και θα συνεχίσουν.
Για αυτό το έθεσε και ο φίλος έτσι.
Πάντως πίστεψε με θα μπορούσε να σχολιαστεί και ακόμα χειρότερα από άλλους που πραγματικά θα θεωρούσαν μίασμα οτιδήποτε εκτός από Alfa Romeo και απαγορευτικά προς του κοινούς θνητούς πανάκριβα ιστορικά οχήματα.Όπως είδες το θέμα σου μεταφέρθηκε εδώ γιατί κάπου στις προηγούμενες σελίδες υπάρχει η απάντηση στο ερώτημα σου.
Θα σου απάντησω όσα γνωρίζω με επιφύλαξη πάντα.
ΟΠΟΤΕ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ΜΗΝ ΚΡΑΞΕΤΕ, ΑΠΛΑ ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ- 'Οριοθετείται από χρονολογία που αλλάζει κάθε χρόνο'-ΟΧΙ
Τα αυτοκίνητα που διακαιούνται αυτές τις πινακίδες πρέπει να είναι άνω των 25 ετών. Όμως αυτό δε σημαίνει ότι αν έχεις αμάξι πριν του 1984 μπορείς άμεσα να βγάλεις τέτοιες πινακίδες. Θεωρητικά βγάζουν τα αμάξια προ του 1980(i think) και κάποια μεταγενέστερα που όμως θεωρούνται 'σημαντικά' και 'άξια'.(πχ σπάνιες εκδόσεις, αγωνιστικά, και ελίτ μάρκες). Αν και μεταξύ μας στην Ελλάδα έχουν βγάλει τέτοιες πινακίδες διάφορες 'ομορφιές'...
2)'Έχω ακούσει για «παράθυρο» που επιτρέπει την έκδοση πινακίδων σε οχήματα 20ετίας. Ισχύει' - σε αυτή την χώρα πολλά γίνονται.
Το θέμα είναι εμείς τι κάνουμε. Και οι περισσότεροι δεν συμφωνούμε στο να μοιράζονται οι πινακίδες αυτές έτσι, ούτε και να γίνετε αλλόγιστη χρήση αυτών.3)'Ποιες είναι οι βασικές προϋποθέσεις για να θεωρηθεί ένα αυτοκίνητο κλασικό' - πολύ θεωρητικό ερώτημα, για το οποίο έχουμε ανοίξει ολόκληρο θέμα, και δεν έχουμε βγάλει άκρη. Καταρχάς τι εννοείς με την έννοια κλασικό?
(Γενικά πάντως σημασία έχουν η ηλικία, η σπανιότητα και η σημαντικότητα του αυτοκινήτου΄.)- 'Ποιο το κόστος έκδοσης πινακίδων κλασικού? Είναι απαραίτητη η έκδοση δελτίου αυθεντικότητας? Και αν ναι με τι κόστος?'- Για αυτά πάρε καλύτερα τις ΦΙΛΠΑ, ΕΟΟΕ και ΕΛΠΑ να σου που οι ίδιοι οι υπεύθυνοι.
ΦΙΛΠΑ
http://www.philpa.gr/philpa1.htmlΕΟΟΕ
http://www.eooe.gr/indexGr.htmlΕΛΠΑ
http://www.elpa.gr/-
'Τι ετήσιο κόστος έχει η νόμιμη χρήση πινακίδων? Τέλη, ασφάλιστρα κοκ' - Τι εννοείς?
Την χρήση των κρατικών πινακίδων? Αυτό δεν το γνωρίζω και έχει σχέση με τα κυβικά, την ηλικία κτλ.
Πάντως η 'νόμιμη χρήση' των πινακίδων ιστορικών οχημάτων είναι η διαδρομή από και προς το συνεργείο, καμιά εκδήλωση, και μερικά 'χιλιόμετρα συντήρησης'. -
'Σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ?' Οι παραπάνω τρεις εκδίδουν αυτές τις πινακίδες.
Νόμιμα ή όχι δε μπορώ να το γνωρίζω. Οι υπόλοιπες λέσχες απλά διοργανώνουν εκδηλώσεις.
Ελπίζω να βοήθησα.
- 'Οριοθετείται από χρονολογία που αλλάζει κάθε χρόνο'-ΟΧΙ
-
Ο χρήστης moutraklas έγραψε:
΄Οπως βλέπετε φίλοι, ούτε μια εβδομάδα δεν έκλεισε απο την ανακοίνωση των νεων τελών, και κοιτάξτε το ενδιαφέρον για τις ιστορικές πινακίδες...
Φανταστείτε το σκηνικό στις λέσχες κατά το Νοέμβρη... και τί έχουν να δούν τα μάτια μας να κυκλοφορείμας συγχωρείς που ενδιαφερόμαστε και ρωτάμε και ενοχλήσαμε.... εκτός κι αν θεωρείς ότι έχεις κάτα κάποιο περίεργο τρόπο την αποκλειστικότητα για να ασχολείσαι με την αυτοκίνηση και το συγκεκριμενο κομμάτι της... αλλά το να βλέπεις 2 ανθρώπους να ρωτούν 2 πράγματα και αντί να απαντάς να σχολιάζεις προς τους άλλους με αυτό το ειρωνικό ύφος είναι τουλάχιστον αγένεια... ελπίζω να μην θεωρεί σύσσωμο το forum ότι υπάρχει κίνδυνος 'μιάσματος' από τους κοινούς θνητούς...
τεσπα, αν θέλει κάποιος φίλος να δώσει κάποια πληροφορία για να βοηθήσει ας το κάνει...
Φίλτατε moutrakla, επειδή σε ένα δημόσιο forum είναι σύνηθες να ρωτάς κάτι και αντί απάντησης να εισπράτεις το μακρύ και το κοντό του καθενός, κάνε ένα κόπο και ρώτα σε μια από τις λέσχες που παρατίθενται εδώ από πάνω. Καλύτερα να ρωτήσεις κάποιον που υποτίθεται ότι γνωρίζει, παρά κάποιον που σίγουρα γνωρίζει στο περίπου.
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
΄Οπως βλέπετε φίλοι, ούτε μια εβδομάδα δεν έκλεισε απο την ανακοίνωση των νεων τελών, και κοιτάξτε το ενδιαφέρον για τις ιστορικές πινακίδες...
Φανταστείτε το σκηνικό στις λέσχες κατά το Νοέμβρη... και τί έχουν να δούν τα μάτια μας να κυκλοφορείσυγνωμη αλλα εγω εχω δυο αυτοκινητα στ ονομα μου ενα τ 82 και ενα τ 94 η εφορια θα με τσακισει και δεν θελω να δωσω ουτε τ corollaκι μου ουτε ομως και τ corsa!ετσι κιαλλιως εγω τ corolla θα τ βγαζα μια-δυο φορες τη βδομαδα και σε κανα αγωνα δεν θελω με τιποτα να τ ξανατρακαρω δεν ειναι λοιπον λογικο να θελω πινακιδες ι.ο. η εοοε για να γλυτωσω εφορια?
-
Εχω εκνευρισθει με τα καινουρια μετρα που βολευουν μονο τις αντιπροσωπιες.
Το Μερσεντες του 82, κανει το πολυ 1000-2000km το χρονο!!!
To Scirocco toy 82 κανει ισως 5000χλμ το χρονο
Το Πορσε του 90 κανει αλλα 5000χλμ στη καλυτερη....Το yaris του υπαληλου που κανει 300,000 το χρονο με το εταιρικο και δε τα συντηρουν οπως πρεπει οι εταιρειες leasing (ονματα δε λεμε μην εκθεσουμε φιλο που δουλευει σε μια) εχει υποδεκαπλασια τελη!!!!!
Γιατι ρε? ε?
-
Θα ήταν πολύ κακό να γίνουν οι λέσχες ιστορικού αυτοκινητου, λέσχες αγανακτησμένων πολιτών για το εισπρακτικο φορογιουρούσι της κυβέρνησης.
Οι πινακίδες ιστορίκου αυτοκινητου δεν επιτρέπουν την καθημερινή χρήση.Βέβαια... έαν έστω με αυτό το τρόπο μερικά πραγματικά ενδιαφέροντα οχήματα γλυτώσουν την απόσυρση έστω και μέσω της εγγραφής τους ως ιστορικά..
-
Ο χρήστης andreas_te71 έγραψε:
΄Οπως βλέπετε φίλοι, ούτε μια εβδομάδα δεν έκλεισε απο την ανακοίνωση των νεων τελών, και κοιτάξτε το ενδιαφέρον για τις ιστορικές πινακίδες...
Φανταστείτε το σκηνικό στις λέσχες κατά το Νοέμβρη... και τί έχουν να δούν τα μάτια μας να κυκλοφορείσυγνωμη αλλα εγω εχω δυο αυτοκινητα στ ονομα μου ενα τ 82 και ενα τ 94 η εφορια θα με τσακισει και δεν θελω να δωσω ουτε τ corollaκι μου ουτε ομως και τ corsa!ετσι κιαλλιως εγω τ corolla θα τ βγαζα μια-δυο φορες τη βδομαδα και σε κανα αγωνα δεν θελω με τιποτα να τ ξανατρακαρω δεν ειναι λοιπον λογικο να θελω πινακιδες ι.ο. η εοοε για να γλυτωσω εφορια?
Το πιάσατε λοιπόν το 'μακρύ μου και το κοντό μου' ?
-
παιδια με την καλησπερα μου και τους χαιρετισμους μου στο τοπικ. θα ηθελα να επισημανω οτι το να σκληρυνουν τωρα οι προυποθεσεις για πινακιδες ιστορικου ειναι λαθος . θα την πατησουμε οπως την αλλη φορα που αμαξια με μια ιστορια 15 η 20 ετων πηγαν στη πρεσσα. τωρα οι προυποθεσεις πρεπει να γινουν πιο ελαστικες ωστε να γλυτωσουν καποια αμαξια την εξοντωση. αλλιως ετσι οπως παει θα εισαγουμε αμαξια ιστορικα απο το εξωτερικο (sic).
-
Ας μου επιτραπεί μια ''συμβουλή'' προς τα νεότερα μέλη του φόρουμ,μιας και γνώρισα τα των λεσχών εκ των έσω.Είναι λογικότατη η προτροπή του συνομιλητή μας,να επισκεφθείτε οι ίδιοι τις ομοσπονδίες,να τους πείτε τι ζητάτε,τι μπορούν να σας προσφέρουν,εάν σας καλύπτουν ή αν εσείς δεν καλύπτεστε απ' αυτούς.Μόνο η προσωπική σας επαφή σας μπορεί να έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα.Είναι γνωστό τοις πάσοι άλλωστε, ότι το πληκτρολόγιο έχει χρήσει ειδήμονες τους πάντες για τα πάντα,είτε αυτό λέγεται ανακατασκευή,ιστορικές πινακίδες,εισαγωγή αυτοκινήτου κοκ.
Δεν πρέπει να ξεχνάτε,ότι λαμβάνοντας τις παροχές τους τους δίνετε αυτόματα το δικαίωμα να σας 'χρησιμοποιούν'.Γι'αυτό δείτε,ψάξτε και αποφασίσετε μόνοι και όχι ακούγοντας κάποιους που ίσως να μην έχουν περάσει ούτε απ' έξω από λέσχη ή ομοσπονδία. -
Ο χρήστης pop2000 έγραψε:
παιδια με την καλησπερα μου και τους χαιρετισμους μου στο τοπικ. θα ηθελα να επισημανω οτι το να σκληρυνουν τωρα οι προυποθεσεις για πινακιδες ιστορικου ειναι λαθος . θα την πατησουμε οπως την αλλη φορα που αμαξια με μια ιστορια 15 η 20 ετων πηγαν στη πρεσσα. τωρα οι προυποθεσεις πρεπει να γινουν πιο ελαστικες ωστε να γλυτωσουν καποια αμαξια την εξοντωση. αλλιως ετσι οπως παει θα εισαγουμε αμαξια ιστορικα απο το εξωτερικο (sic).Φίλε pop2000 καλωσηλθες. Οι προϋποθέσεις για ιστορικές πινακίδες έπρεπε να είναι 'σκληρές' εδώ και πολύ καιρό, και τώρα κατά τη γνώμη μου τώρα θα πρέπει να 'σκληρύνουν' κι άλλο, αλλά μάλλον βλέπω να γίνονται ακόμη πιο ελαστικές...
Τί ιστορία έχει κατά τη γνώμη σου ένα αυτοκίνητο 15ετίας-20ετίας (δηλαδή μοντ. 89-96) ώστε να αξίζει να σωθεί με τον τρόπο που περιγράφεις? -
Aκόμα και μετά από 20 χρόνια ποιος θα θέλει να αναπαλαιώσει ένα ASTRA H ή ένα 323?
Αλλά από την άλλη αυτά δε λέγανε και πριν κανα-δυο δεκαετίες για τα Kadett B & C και για τα ΜΚ2...
-
Ο χρήστης pop2000 έγραψε:
παιδια με την καλησπερα μου και τους χαιρετισμους μου στο τοπικ. θα ηθελα να επισημανω οτι το να σκληρυνουν τωρα οι προυποθεσεις για πινακιδες ιστορικου ειναι λαθος . θα την πατησουμε οπως την αλλη φορα που αμαξια με μια ιστορια 15 η 20 ετων πηγαν στη πρεσσα. τωρα οι προυποθεσεις πρεπει να γινουν πιο ελαστικες ωστε να γλυτωσουν καποια αμαξια την εξοντωση. αλλιως ετσι οπως παει θα εισαγουμε αμαξια ιστορικα απο το εξωτερικο (sic).Kαλώς όρισες Pop200.
Αυτός που αγαπάει πραγματικά το αυτοκίνητό του, ειδικά εάν είναι 15ετίας ή 20ετίας, δεν έχει κανένα λόγο να μην το κρατάει σε άψογη κατάσταση. Αν θέλει λοιπόν διακαώς να το κρατήσει ως 'ιστορικό όχημα', δεν θα δυσκολευτεί να το περάσει από την σχετική 'επιθεώρηση' όταν έρθει η ώρα του.
Διευκολύνσεις και 'ελαστικοποιήσεις' των προϋποθέσεων χαρακτηρισμού δεν χρειάζονται λοιπόν για αυτούς.
Εχε υπόψιν σου οτι στην Ελλάδα, οι μόνοι που ενδιαφέρονται για τα ιστορικά είναι οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες τους και όχι οι λέσχες, ούτε πολύ περισσότερο το κράτος, που εδώ που τα λέμε δεν έχει να προστατέψει και κανένα εθνικό προϊόν στην συγκεκριμένη περίπτωση.Ας φροντίσουν για την ιστορία του αυτοκινήτου οι χώρες που παράγουν αυτοκίνητα. Εμείς προστατεύουμε την φέτα...
Οι λέσχες, από την άλλη, πελάτες ψάχνουν και ας μην παραξενευτείς αν ακούσεις για διάφορες 'εξαιρέσεις'. Ρώτα εκεί από Σεπτέμβρη που θα έχουν καταστρώσει τις στρατηγικές τους. -
Κατ'αρχήν...
φίλε pro crossario σ' ευχαριστώ για τις πληροφορίες... θα προσπαθήσω να περάσω από τις λέσχες για να μάθω περισσότερα γιατι στα site δεν είναι ιδιαίτερα αναλυτικες οι πληροφορίες που δίνουν και στα τηλέφωνα δεν είναι και τόσο πρόθυμοι να το κουβεντιάσουν το θέμα...
Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
Ας μου επιτραπεί μια ''συμβουλή'' προς τα νεότερα μέλη του φόρουμ,μιας και γνώρισα τα των λεσχών εκ των έσω.Είναι λογικότατη η προτροπή του συνομιλητή μας,να επισκεφθείτε οι ίδιοι τις ομοσπονδίες,να τους πείτε τι ζητάτε,τι μπορούν να σας προσφέρουν,εάν σας καλύπτουν ή αν εσείς δεν καλύπτεστε απ' αυτούς.Μόνο η προσωπική σας επαφή σας μπορεί να έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα.σωστά... έτσι είναι...
αλλά το να πάρεις μια πρώτη ιδέα από ένα forum με ανθρώπους που ασχολούνται με το αντικείμενο δεν είναι δα και έγκλημα! εννοείται ότι πριν κάνεις οτιδήποτε τελικά θα έχεις επαφή με τους αρμόδιους φορείς!παιδια με την καλησπερα μου και τους χαιρετισμους μου στο τοπικ. θα ηθελα να επισημανω οτι το να σκληρυνουν τωρα οι προυποθεσεις για πινακιδες ιστορικου ειναι λαθος . θα την πατησουμε οπως την αλλη φορα που αμαξια με μια ιστορια 15 η 20 ετων πηγαν στη πρεσσα. τωρα οι προυποθεσεις πρεπει να γινουν πιο ελαστικες ωστε να γλυτωσουν καποια αμαξια την εξοντωση. αλλιως ετσι οπως παει θα εισαγουμε αμαξια ιστορικα απο το εξωτερικο (sic).
Συμφωνώ...
Επειδή θα υπάρξουν διαφωνίες σε αυτό, θα εξηγήσω παρακάτω πως το αντιλαμβάνομαι εγώ το θέμα...
Φίλε pop2000 καλωσηλθες. Οι προϋποθέσεις για ιστορικές πινακίδες έπρεπε να είναι 'σκληρές' εδώ και πολύ καιρό, και τώρα κατά τη γνώμη μου τώρα θα πρέπει να 'σκληρύνουν' κι άλλο, αλλά μάλλον βλέπω να γίνονται ακόμη πιο ελαστικές...
Τί ιστορία έχει κατά τη γνώμη σου ένα αυτοκίνητο 15ετίας-20ετίας (δηλαδή μοντ. 89-96) ώστε να αξίζει να σωθεί με τον τρόπο που περιγράφεις?Αντιπαρέρχομαι και εξηγούμαι:
- Μπορώ να σκεφτώ αρκετά αυτοκίνητα αυτής της ηλικίας που αξίζουν τέτοιο σεβασμό... και σίγουρα θα υπάρχουν κι άλλα που δεν μπορώ να σκεφτώ. Υπάρχουν και πάρα πολλά ακόμα που θα αξίζουν τέτοιο σεβασμό ίσως σε λίγα ακόμα χρόνια όταν θα τα βλέπουμε με διαφορετικό μάτι αλλά που θα χαθούν αν δεν προστατευτούν από τώρα... αλλά κυρίως:
- Το αυτοκίνητο που έχει ο καθένας και θέλει να διαφυλάξει, είναι απόλυτο δικαίωμά του να το θεωρεί όσο ιστορικό θέλει!! Απ΄τη στιγμή που αντικειμενικά κριτήρια δεν υπάρχουν πέραν της ηλικίας, κανείς δεν μπορεί να πει σε κανέναν ότι το αυτοκίνητό του δεν είναι ιστορικό - κανείς δεν μπορεί να αυτοχριστεί κριτής των άλλων! Εννοείται ότι οι προϋποθέσεις της διατήρησης του αυτοκινήτου σε αξιοπρεπή κατάσταση και της ανάλογης χρήσης του για την απόκτηση τέτοιων πινακίδων πρέπει να τηρούνται.
- Ο καθένας οφείλει και δικαιούται να κάνει το καλύτερο που πιστεύει για το δικό του αυτοκίνητο. Και δεν κατανοώ κατά ποιον τρόπο μειώνεται η αξία και η ιστορικότητα του κάθε αυτοκινήτου που έχει τέτοιες πινακίδες με την απόκτηση τέτοιων πινακίδων και από άλλα αυτοκίνητα, ίσως λιγότερα παλαιά, και - κατά την άποψη του ενός - λιγότερο ιστορικά. Το κάθε αυτοκίνητο έχει την αξία του και ο ιδιοκτήτης του να το χαίρεται και να το καμαρώνει! Τι ακριβώς τον νοιάζει τι κάνουν οι άλλοι με τα δικά τους αυτοκίνητα? Μειώνεται η αξία του ή η υπερηφάνεια του ιδιοκτήτη του αν έχουν χαρακτηριστεί και άλλα αυτοκίνητα ως ιστορικά?? Είναι κάποιο προνόμιο που μόνο αυτός μπορεί να έχει???
- Αυτοκίνητο 20ετίας σε αξιοπρεπέστατη κατάσταση (τουλάχιστον!) που κινείται 1 φορά το μήνα και 1-2 παραπάνω τους καλοκαιρινούς μήνες τα ΣΚ, μολύνει περισσότερο από ένα καινούργιο που κινείται καθημερινά κάνοντας κάπου 20-25.000 χλμ το χρόνο? Γιατί να μην έχει τη δυνατότητα και την ευκαιρία να εξακολουθήσει να υφίσταται με αυτή τη χρήση και να αντιμετωπίζεται - από το κράτος - ανάλογα? Αν φοβούνται κάποιοι ότι θα 'μιαστεί' ο χώρος, ας υπάρξει τελικά και μια άλλη κατηγορία 'λιγότερο ιστορικών'... Το κόμπλεξ της ταμπέλας (ή της πινακίδας - 'Ι.Ο.' ή άλλης - για την περίπτωση) εγώ προσωπικά καθόλου δεν το έχω... ΄
Sorry για το μάκρος του post...
ps.
Αυτός που αγαπάει πραγματικά το αυτοκίνητό του, ειδικά εάν είναι 15ετίας ή 20ετίας, δεν έχει κανένα λόγο να μην το κρατάει σε άψογη κατάσταση. Αν θέλει λοιπόν διακαώς να το κρατήσει ως 'ιστορικό όχημα', δεν θα δυσκολευτεί να το περάσει από την σχετική 'επιθεώρηση' όταν έρθει η ώρα του. Διευκολύνσεις και 'ελαστικοποιήσεις' των προϋποθέσεων χαρακτηρισμού δεν χρειάζονται λοιπόν για αυτούς. Οι λέσχες, από την άλλη, πελάτες ψάχνουν και ας μην παραξενευτείς αν ακούσεις για διάφορες 'εξαιρέσεις'. Ρώτα εκεί από Σεπτέμβρη που θα έχουν καταστρώσει τις στρατηγικές τους.
Ελαστικοποιήσεις αναφορικά με την ηλικία και μόνο νομίζω ότι εννοούσε ο φίλος... σε κάθε περίπτωση, σε αυτό μόνο συμφώνησα εγώ...
-
1ον:
o καθένας λέει μια βλακεία και πετάει μια ραδιο-αρβύλα που άκουσε σε μια παρέα που συζητούσε για ιστορικά αυτοκίνητα σε μια καφετέρια, ή ακόμη χειρότερα λέει τα παραμύθια που του είπαν κάποιοι που του 'ΠΟΥΛΗΣΑΝ' πινακίδες ιστορικού
βαρέθηκα μ αυτήν την ιστορία
2ον:
Γιατί πρέπει κάποιοι να βαριούνται να διαβάσουν 33 σελίδες που έχουμε γράψει επί του θέματος (συμπεριλαμβανομένω και των 'μπαρούφων'), ενώ κάποιοι άλλοι δεν έχουμε το δικαίωμα να βαριόμαστε να ΞΑΝΑαπαντήσουμε για 1.000στή φορά? ? ?
Anyway... επανερχομαι για τελευταια φορα με ΝΟΜΟΥΣ, ΥΠΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ μέχρι και ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ ιστορικού αυτοκινήτου και τα τηλέφωνα των αρμόδιων φορέων....
όχι τίποτα άλλο. για να μην ξανακουσω μ@λ@κιες για τις πινακίδες που δεν κυκλοφορούν τότε και κυκλοφορύν τότε ή που η μια είναι έγκυρη και η άλλη άκυρη κλπ
-
Ο χρήστης moutraklas έγραψε:
σωστά... έτσι είναι...
αλλά το να πάρεις μια πρώτη ιδέα από ένα forum με ανθρώπους που ασχολούνται με το αντικείμενο δεν είναι δα και έγκλημα! εννοείται ότι πριν κάνεις οτιδήποτε τελικά θα έχεις επαφή με τους αρμόδιους φορείς!Το έγκλημα αγαπητέ μου δε το διαπράτεις εσύ,αλλά αυτοί που απαντούν χωρίς να γνωρίζουν δεδομένα ή και καταστάσεις ακόμα αν θέλεις.'Χρησιμοποιήσε'τον Spitfire,μιας και είναι γνώστης των πραγμάτων,αλλά αφιέρωσε και τρία απογεύματα από τον,πολύτιμο σίγουρα,χρόνο σου για να επισκεφθείς τις ομοσπονδίες.Τότε θα διαπιστώσεις ότι τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά από αυτά που διαβάζεις στα forums,και τα έχει πεί ο μπατζανάκης του κουνιάδου της ξαδέρφης της γυναίκας του.
-
εγω αυτο που παρατηρω εδω μεσα ειναι οτι για να βγαλει καποιος ιστορικες πινακιδες πρεπει να χει mercedes η alfaromeo η τελος παντων συγκεκριμενα αυτοκινητα!οι υπολοιποι δεν πρεπει να βγαλουμε αν εχουμε ενα αμαξι που ειναι 20ετιας και σε τελεια κατασταση απλα επειδη δεν ειναι τ 60-70 και πριν η επειδη δεν εχουμε ριξει χιλιαδες ευρω πανω σ αυτα γιατι καπου διαβασα εδω μεσα οτι τις αποκτησατε με κοπο χρημα και κοπο και οτι δεν θα ρθουν καποιοι να κανουν οτι θελουν!Οι ομοσπονδιες δεν θα βαζαν οριο τ 25 χρονια αλλα αλλους ορους οποτε και εγω π εχω αυτοκινητο του 82 θα βγαλω πινακιδες αμα θελω και εξηγησα τς λογους και οτι ετσι κιαλλιως δεν θα τ κυκλοφορω απλα δεν θελω να τ στειλω στην πρεσα οπως στην προηγουμενη αποσυρση που εφυγαν πολλα bmw 2002 escort mk1,2 veloce και τα λοιπα!
-
Αν αυτό κατάλαβες μετά από 34 σελίδες,δες αυτό για να χαλαρώσεις και λίγο.Α! Και κάτι τελευταίο.Τριάντα χρόνια είναι κανονικά,όχι είκοσι.
-
ναι 30 βασικα διαβασα οτι 25 ειναι και θα γινουν 30 απο τ 2010!ε ναι ρε φιλε οταν δλδ διαβαζω οτι αν εχει ι.ο πινακιδες και εχει φιμε η εξατμηση η αλλη ζαντα πρεπει να τους δινετε ε τι να πω!λες και ειναι κατι κακο!και η ειρωνια αλλου!δεν σας ειρωνευτικα απλα ειπα αυτα π διαβασα εδω μεσα!
-
Το να εξαπολύεις μύδρους και εσένα φθείρει και το πληκτολόγιο σου.Να σου εξηγήσω τι εννοώ.Λίγο πιό πίσω ο Kp που γνωρίζει τα Τογιότα όσο κανείς μας (Γεωργίου Ξυνού ίσως εξαιρουμένου),σου είπε ότι το αυτοκίνητό σου δεν βγάζει ιστορικές πινακίδες.Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι εσύ δεν μπορείς να το προσπαθήσεις.Ελα όμως στη θέση του ανθρώπου που θα στο ελέγξει.Εσύ θα έδινες πινακίδες σε αυτοκίνητο μ'αυτές τις τουλάχιστον απίθανες ζάντες?Θα μου πείς ότι οι αυθεντικές Enkei στοιχίζουν ένα πόδι κι ένα χέρι,υπάρχουν όμως ωραιότατες ρέπλικες στην Αγγλία με ελάχιστο κόστος.
Φτίαξε ένα μικρό φωτογραφικό αρχείο από την εποχή που το αυτοκίνητο έτρεχε στους αγώνες,και παρουσίασέ τους το.Πιστεύεις ότι εάν τους δείξεις τα ντριφτάμαξα που πόσταρες,θα έχεις ελπίδες?
Παλιότερα είχα γράψει ότι για όλα,σχετικά με τα κλασσικά, χρειάζεται κόπος,χρόνος και πολλή φαιά ουσία.Κάποιοι με λοιδώρησαν κάποιοι όχι.Εσύ μόνο μπορείς να αποφασίσεις εάν το αξίζει το αυτοκίνητό σου.
Οσο για την ειρωνεία που αναφέρεις,πιστεύεις ότι θα σου απαντούσα εάν αυτός ήταν ο σκοπός μου?
Και κάτι τελευταίο που,ίσως,βοηθήσει την κουβέντα παρακάτω.Στο φόρουμ αυτό υπάρχουν από κάτοιχοι 4L(ο ''είρων'' που αναφέρθηκε πιο πίσω) μέχρι άνθρωποι που έχουν κανά δυό SL στο γκαράζ τους.Οπότε η διαπίστωσή σου είναι μάλλον άστοχη.
ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες