-
-
-
-
Στην Μανη με την Αλφα.
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Τελευταία άρχισε να μου αρέσει πολύ η Alfasud Sprint. Υπάρχει κάποιος κάτοχος στο forum να καταθέσει τις εντυπώσεις του από το αυτοκίνητο, τα θετικά του στοιχεία, τα ελαττώματά του και τα σημεία που χρειάζονται προσοχή; Υπάρχουν στην Ελλάδα τέτοια οχήματα; Βρίσκονται εύκολα ανταλλακτικά;Εχω μια Sprint του 85 σαν καθημερινό αυτοκινητο και το λατρεύω κάθε στιγμή.
Δυστυχώς ή ευτυχώς λόγω τιμής και τεκμηρίου δεν κυκλοφόρησαν πολλές και όσες κυκλοφόρησαν πιο πολλέ χάθηκαν απο σκουριά.Ζήτημα να υπάρχουν 40 στην Ελλάδα , σε καλή κατάσταση τουλάχιστον...
Υπάρχουν 2 διαφορετικές κατηγορίες Sprint χοντρά χοντρά... Οι Alfasud Sprint και οι Sprint.
Οι πρώτες κατασκευάζονταν λίγο μετά την παραγωγή της Sud μέχρι και το 1983 και είχαν και αυτές τα εσωτερικά τα φρένα μπροστά ανάποδα αμορτισέρ και πισω δισκόφρενα με το χειρόφρενο μπροστά. Αυτές είχαν και το καλύτερο κράτημα και είναι πιο κλασικές από τις μετέπειτα αλλά λόγω τις ποιότητας και της (ελλειπης) αντισκωριακής προστασίας σκουριαζαν εξίσου εύκολα με τις Sud.
Μετά το 83 και την κατάργηση της Alfasud ονομάστηκε σκέτα Sprint και πήρε το πάτωμα και την ανάρτηση της 33 με εξωτερικά δισκόφρενα και ταμπούρα πίσω. Πάλι εξαιρετικό στήσιμο αλλα όχι όπωε πρίν , σίγουρα καλύτερο από την 33 λόγω χαμηλότερου κέντρου βάρους και την μη υπάρξη 3ου ογκου πίσω. Σαν μέγεθος είναι ακριβώς όπως η 33 με ίδιους ή και μεγαλύτερους χώρους. Επίσης λόγω αλλαγής της γραμμής παραγωγής είχε καλύτερη αντισκωριακή προστασία οπότε τα μοντέλα των 2 τελευταίων χρόνων είναι καλύτερα από πλευράς σκουριας.Τώρα, μηχανικά ειναι aκριβώς ίδια με την 33 οπότε από πλευράς ανταλακτικών θα βρεις σχετικά έυκολα και φτηνα. Το πρόβλημα είναι ότι αφορά το αμάξωμα και διακοσμητικά στοιχεία όπως ταμπλώ , χερουλια και άλλα τέτοια αναλώσιμα αλλα ας είναι καλα το ebay.
Γενικά όμως είναι άλλη αίσθηση να είσαι στο δρόμο και να ανοίγουν τα διπλα ......
-
μια σπριντ σε εκπληκτικη κατάσταση υπάρχει ακόμα στην κόρινθο, και κυκλοφορεί, αλλη μια ειναι κλεισμενη σε μια αποθήκη απο τον κάτοχο της για συναισθηματικους λόγους
και άλλες 2-3 πεταμενες σε χωράφια στην περιοχη της κορινθίας -
Ασε πονεμένη ιστορία.. Όσες φορές πάω στα σκραπ μπας και πέσω σε καμμια δε βρίσκω τίποτα ή είναι με εσωτερικά φρένα και σε κακή κατάσταση γιατί ήδη ήταν πεταμένες σε χωράφια όπως είπες.... Ψάχνω και για 2002 για ένα φίλο και την έχει σε κατάσταση ανακατασκευής και δεν υπάρχει τίποτα , κατεβαίνουν οι Βούλγαροι και οι Ρουνάνοι και τις μαζεύουν για αναπαλαιώσεις ....
-
για τα 2002 υπάρχουν τα πάντα σε καινουργια και σε τιμες καλές
ψαξτε wallothnesch.com jaymic.com και ebay -
Παίδες, έχω ένα 2λιτρο 8βάλβιδο μοτέρ απο Alfetta GT.
Το μοτέρ είναι σε άριστη κατάσταση με επισκευασμένο καπάκι και φρεσκαρισμένα Weber.
Ούτε 1000 χλμ, απο την επισκευή.
Ο,τι πρέπει για όποιον κάνει ανακατασκευή παλιού Αλφα ή για κάποιον που θέλει κινητήρα για αντικατάσταση.
Τιμή 400 Ευρω(όσο μου κόστισε η επισκευή του)
ΠΜ για περισσότερες πληροφορίες.
Τοποθεσία Αθήνα.
-
-
Υπάρχει Alfasud Sprint 76-77, (μεταλλικούς προφυλακτήρες) λευκή στο Νέο Κόσμο, φρεσκοβαμμένη, μηχανή 1500cc από γενική επισκευή στον Λ. Κύρκο. 2000 ευρώ. Τηλ: 6944659625
-
Βρήκα μια Alfa Romeo Gulietta 1,6 μοντέλο 17/4/84...(ημ/νία 1ης αδείας)
Τοαυτοκίνητο είναι σε αρκετά καλή κατάσταση, απο πλευράς φανοποιϊας, θέλει κάποια στιγμή βάψιμο.
Από μηχανή είναι σκυλί, από μηχανικά, φρένα, μπροστινό σύστημα, είναι λαχείο...
Είναι ακίνητη κοντά στα 6 χρόνια και πήρε αμένως...
Είναι αποχαρακτηρισμένο και μπορεί να βγάλει μόνο ιστορικές πινακίδες...
Μου το δίνει 500€
Να το πάρω?
Ποιά είναι τα χαρακτηριστικά αυτού του μοντέλου? (αρνητικά και θετικά) -
Φυσικά τα χρήματα αυτά δεν είναι πολλά για ένα αυτοκίνητο με τέτοια χαρακτηριστικά.
Το θέμα λοιπόν δεν είναι η τιμή κτήσης αλλά το κόστος 'αποκατάστασης' και συντήρησης προκειμένου εν τέλει να δικαιολογηθεί η αγορά του.Το αυτοκίνητο είναι όμοιο σχεδόν σε όλα με την Alfetta .
Το κιβώτιο ταχυτήτων στον πίσω άξονα (transaxle), ανάρτηση DeDion κλπ .Το γεγονός όμως ότι ήταν σε ακινησία για 6 χρόνια 'σηματοδοτεί' πολλά προβλήματα :
1.Εξ' αιτίας της μη αντικατάστασης των λιπαντικών : κατάσταση μηχανής, φλαντζών, και τσιμουχών.
2.Εξ' αιτίας της μη αντικατάστασης του αντιψυκτικού : κατάσταση ψυγείου , αντλία νερού και σώμα της μηχανής.
3.Εξ' αιτίας της ακινησίας : ελαστικοί σύνδεσμοι στον άξονα μετάδοσης της κίνησης.Οπωσδήποτε βέβαια θα χρειαστεί αντικατάσταση αμορτισέρ, λάστιχα, σέρβις μηχανής (λάδια,μπουζί,αντιψυκτικό, κλπ), τακάκια,μπαταρία κλπ.
Συνολικά εκτός φανοποιϊας τουλάχιστον 1500 Ευρώ.
(Αρκετοί θα θεωρήσουν την εκτίμηση αυτή αρκετά συντηρητική αν το αυτοκίνητο 'αποφασίσει' να σας παρουσιάσει προβλήματα)Άρα λοπόν εφόσον προϋπολογισθεί σωστά το ελάχιστο κόστος 'αποκατάστασης' και συντήρησης τότε προχωρείστε στην απόκτηση του.
-
tsargy
δεν ψαχνεις σε καμια απτις παλιες που δεν σκουριαζαν και τοσο ευκολα.
και που ειναι και πιο κλασσικες. -
Tsargy βρηκα και αυτη.Δε χανεις τιποτα να ρωτησεις. Οπως και να εχει καλες αγορες!!
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/220259 -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Βρήκα μια Alfa Romeo Gulietta 1,6 μοντέλο 17/4/84...(ημ/νία 1ης αδείας)
Τοαυτοκίνητο είναι σε αρκετά καλή κατάσταση, απο πλευράς φανοποιϊας, θέλει κάποια στιγμή βάψιμο.
Από μηχανή είναι σκυλί, από μηχανικά, φρένα, μπροστινό σύστημα, είναι λαχείο...
Είναι ακίνητη κοντά στα 6 χρόνια και πήρε αμένως...
Είναι αποχαρακτηρισμένο και μπορεί να βγάλει μόνο ιστορικές πινακίδες...
Μου το δίνει 500€
Να το πάρω?
Ποιά είναι τα χαρακτηριστικά αυτού του μοντέλου? (αρνητικά και θετικά)17/4/84....βγάζει ιστορικές πινακίδες????????? μπα...
-
Ο χρήστης monza έγραψε:
17/4/84....βγάζει ιστορικές πινακίδες????????? μπα...Στην ΦΙΛΠΑ πρέπει να βγάζει. Στην ΕΛΠΑ όχι.
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
17/4/84....βγάζει ιστορικές πινακίδες????????? μπα...
Στην ΦΙΛΠΑ πρέπει να βγάζει. Στην ΕΛΠΑ όχι.
Αυτό λέω και εγώ δεν βγάζει και από ΄τι ξέρω ούτε στην ΦΙΛΠΑ..είναι μέχρι το 83...
-
Δυστυχώς κάθε 'αρχή' έχει τις δικές της προϋποθέσεις ηλικίας για την έκδοση πινακίδων.
ΕΟΟΕ: μέχρι 31/12/79 ΕΛΠΑ: μέχρι 31/12/81 ΦΙΛΠΑ: μέχρι 31/12/84 !!! -
Ο χρήστης Simon έγραψε:
ΦΙΛΠΑ: μέχρι 31/12/84 !!!Κι εγώ νομίζω ότι αυτό ισχύει
classic Alfa Romeo