-
Αν δεν ηταν μαυρο θα το αγοραζα...τετοια ευκαιρια δεν την αφηνεις!
-
Αγαπητέ Νίκο, αν όντως έφταιξαν τα σωληνάκια βλακείες έλεγε το περιοδικό. Το autotriti (AMS δηλαδή) υποστήριζε με πάθος ότι η αιτία ήταν η μικρή διάμετρος των δίσκων και ότι αυτό αποτελεί απαράδεκτη επιλογή από την πλευρά της Fiat. Είναι εντελώς διαφορετική η κατηγορία αυτή από το να φταίει κάποιο κατασκευαστικό λάθος.
Κατασκευαστικά λάθη και ανακλήσεις είναι κάτι πολύ συνηθισμένο... κατηγορίες ως προς τις επιλογές των αυτοβιομηχανιών από τεχνικής άποψης όμως όχι.
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Αγαπητέ Νίκο, αν όντως έφταιξαν τα σωληνάκια βλακείες έλεγε το περιοδικό. Το autotriti (AMS δηλαδή) υποστήριζε με πάθος ότι η αιτία ήταν η μικρή διάμετρος των δίσκων και ότι αυτό αποτελεί απαράδεκτη επιλογή από την πλευρά της Fiat. Είναι εντελώς διαφορετική η κατηγορία αυτή από το να φταίει κάποιο κατασκευαστικό λάθος.Κατασκευαστικά λάθη και ανακλήσεις είναι κάτι πολύ συνηθισμένο... κατηγορίες ως προς τις επιλογές των αυτοβιομηχανιών από τεχνικής άποψης όμως όχι.
+1
Και **αν **τελικά είναι αυτή η αιτία για το γνωστό συμβάν, εκτίθεται το περιοδικό και για την κριτική του (μέχρι καφρίλας) στα άλλα περιοδικά (και κυρίως στους 4Τ) που δεν τόνιζαν (και όχι τυχαία κατά το AMS) ότι το Bravo έχει τους μικρότερους δίσκους...Aσφαλώς βέβαια, αν ειπαμε είναι αυτή η αιτία, εκτίθεται και η FIAT που μιλούσε για κακοήθεις προσπάθειες από το περιοδικό, τη στιγμή που η ευθύνη ήταν δική της (έστω κι αν έπεσε έξω το AMS στην εξήγηση του γεγονότος).
-
Σωστά...το περιοδικό μιλούσε για μικρούς δίσκους...λογικό γιατί είναι λίγο άσχετοι...αλλά αφού η ΦΙΑΤ είδε ότι πήγε κάτι στραβά, γιατί δε προσπάθησε να 'μάθει' από αυτό το λάθος? Γιατί αν τελικά υπήρχε μια αποτυχία στα φρένα (κάτι πολύ σοβαρό που θα έπρεπε να το βρει η ΦΙΑΤ σε κάποιο quality control)...μισή ντροπή της ΦΙΑΤ...μισή του περιοδικού.
-
τελικα εγινε το δικαστηριο?
-
Περίμενε για να βγάλω άκρη. Ο ένας δεν έχει μάθει, ο άλλος που ρώτησε το νομικό τμήμα της εταιρείας λέει ότι το AMS ζήτησε αναβολή και κάποιος φορουμάς στο alfisti λέει ότι έγινε και αναμένεται απόφαση, για την οποίαν επικρατεί αισιοδοξία στο στρατόπεδο της Fiat.
Εγώ κλίνω προς τη δεύτερη εκδοχή πάντως.
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Βρε Νικο το περιοδικο εκραζε τον δισκο και οχι το συστημα γενικα των φρενων, ειχε βγαλει πορισμα σαν καλος πραγματογνωμονας τι φταιει. Και στο φιναλε αλλο το τι προβλημα μπορει να προκαλεσει αυτο το ελατωμα στα σωληνακια (που ειναι για παρτιδα μετα την δοκιμη του μπραβο) και αλλο τα φουμαρα που μας λενε.+1
Κι εγώ έλεγα από την αρχή πως κόπωση των φρένων προκαλείται από διαστολή των σωληνώσεων των φρένων. Αλλά κι αυτή ακόμα ΠΟΤΕ δεν προκαλεί την ολική απώλεια πίεσης που περιγράφει το AMS και αποδίδει στη... διάμετρο των δίσκων.
Και, επανερχόμενος στο ζήτημα των αυθεντιών... Ξέρει από φρένα ο Τριανταφύλλης και το κάθε 20χρονο που καλά-καλά δεν πήρε δίπλωμα και το παίζει δοκιμαστής αυτοκινήτων (ενώ ΜΙΣΕΙ τα στροφιλίκια... ) και ΔΕΝ ξέρει ο Φιλιππακόπουλος ή οι συντάκτες των 4Τ.
-
To δοκιμάσανε στο Euroncap το Bravo ή ακόμα περιμένουν?
-
Αυτό ξέρω διασταυρωμένα ότι η Fiat το πρότεινε (το διασταύρωσα και από EVO, Power Techniques και Car, καθώς και από άλλες πηγές, μεταξύ των οποίων και τα εδώ παραρτήματα της Autodelta). Το AMS όμως δεν θέλει να πάει...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Σωστά...το περιοδικό μιλούσε για μικρούς δίσκους...λογικό γιατί είναι λίγο άσχετοι...αλλά αφού η ΦΙΑΤ είδε ότι πήγε κάτι στραβά, γιατί δε προσπάθησε να 'μάθει' από αυτό το λάθος? Γιατί αν τελικά υπήρχε μια αποτυχία στα φρένα (κάτι πολύ σοβαρό που θα έπρεπε να το βρει η ΦΙΑΤ σε κάποιο quality control)...μισή ντροπή της ΦΙΑΤ...μισή του περιοδικού.Kατσε ρε συ εδω δεν παει μιση και μιση η ντροπη. Οταν ξεκινας εναν πολεμο φταιει ο δισκος μπλα μπλα μπλα. Ολοκληρες μεχες για την διαμετρο του δισκου. Δεν ηπαν ουτε για την παστα του τακακιου ουτε για τα υγρα ουτε για τα σωληνακια. Το ολο υφος ηταν ειδικου πραγματογνωμονα που ειχε βγαλει αποφαση. Ε παρτε τα @@ μου ρε ασχετοι ηλιθιοι, και σου ξαναλεω με τα ζωα που περνανε το κοινο που απευθυνοντε για μαλακες, βαση της ανακλησης της φιατ, τα σωληνακια αφορουν παρτιδες μετα την δοκιμη.
-
Άρα καταλήγουμε σ'αυτό που εγώ λέω: ότι το AMS είναι η ΑΥΡΙΑΝΗ της αυτοκινητιστικής δημοσιογραφίας και ότι τελικά είναι ΑΥΤΟΙ που περνάνε τους αναγνώστες τους για ΚΡΕΤΙΝΟΥΣ.
Ο δε Ιαβέρης θα πρέπει, καθαρά για λόγους αξιοπρέπειας, να αναζητήσει άλλο μέσο για να δημοσιοποιεί τις απόψεις του και όχι αυτήν την κωλοφυλλάδα. Εκτός αν θέλει να ταυτίζεται μ'αυτούς τους πανάσχετους.-
-
Επίσης, το AMS μου θυμίζει ΑΚΡΙΒΩΣ όσα έκανε η Daily Mirror για να συκοφαντήσει τη Lancia. Ο Ιαβέρης πρέπει να ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ που συνδέει το όνομά του με μια τέτοια κωλοφυλλάδα.
-
Εντάξει ρε Skul, έχεις δίκιο, δε λέω...
Αλλά μην επαναλαμβάνεσαι ρε συ... -
Για αυτα τα παρακατω δεν αξιζει ουτε ενα τοσο δα μερος απο την επιεικια σας κυριε εισαγγελευ;
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Για να τελειώνουμε με τον Ιαβέρη...........................................................................Να πει 'όταν βρέχει μέσα στην πόλη να περνάτε πολύ πιο αργά από τα σημεία που έχει λακούβες, γιατί δε σας φταίνε σε τίποτα οι πεζοί που θα γίνουν μούσκεμα', όχι απλά θα το καταλάβω, αλλά θα του πω μερικά εκατομμύρια φορές συγχαρητήρια.
Να πει 'όταν περνάς μπροστά από σχολείο την ώρα που προσέρχονται οι μαθητές ή φεύγουν, να πας πιο αργά από το όριο', θα συμφωνήσω μαζί του.
Να πει 'θα προσαρμόζεις την ταχύτητά σου στις εκάστοτε συνθήκες', ναι.
.........................................................................
-
@DAP: Καλό θα ήταν, με την πείρα της ηλικίας σας, να είχατε μάθει να κατανοείτε το νόημα των γραφομένων κάποιου. Αυτό το απόσπασμα που παραθέσατε το έγραψα για να τονίσω ότι ποτέ δεν άκουσα τον κ. Ιαβέρη να λέει κάτι τέτοιο στα κανάλια - και κάποτε παρακολουθούσα με ανυπομονησία και ευλάβεια ό,τι έλεγε οποιοσδήποτε οδηγός αγώνων ή συντάκτης περιοδικού αυτοκινήτου τις ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ φορές που κάποιο κανάλι αποφάσιζε να καλέσει κάποιον που να ξέρει δυο πράγματα από οδήγηση. Άρα, η ερμηνεία σας επί των γραφομένων μου είναι παντελώς αυθαίρετη και ο χαρακτηρισμός σας προς εμέ άστοχος. Δεν πρόκειται να σας ζητήσω να ανακαλέσετε, διότι θα ήτο μάταιος κόπος. Έρρωσθε.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
@DAP: Καλό θα ήταν, με την πείρα της ηλικίας σας, να είχατε μάθει να κατανοείτε το νόημα των γραφομένων κάποιου. Αυτό το απόσπασμα που παραθέσατε το έγραψα για να τονίσω ότι ποτέ δεν άκουσα τον κ. Ιαβέρη να λέει κάτι τέτοιο στα κανάλια - και κάποτε παρακολουθούσα με ανυπομονησία και ευλάβεια ό,τι έλεγε οποιοσδήποτε οδηγός αγώνων ή συντάκτης περιοδικού αυτοκινήτου τις ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ φορές που κάποιο κανάλι αποφάσιζε να καλέσει κάποιον που να ξέρει δυο πράγματα από οδήγηση. Άρα, η ερμηνεία σας επί των γραφομένων μου είναι παντελώς αυθαίρετη και ο χαρακτηρισμός σας προς εμέ άστοχος. Δεν πρόκειται να σας ζητήσω να ανακαλέσετε, διότι θα ήτο μάταιος κόπος. Έρρωσθε.Aκριβως κυριε skullone ,επειδη εγω ο ιδιος τον ακουσα να τα λεει,ναι κυριε μου,γι'αυτο ακριβως τον λογο ζητω εκ μερους του την επιεικια σας.
Μη μου ζητησετε αντιγραφο κασετας ,δεν φροντισα να εχω κατι τετοιο.
Ευχαριστω δια τη προσοχη σας και συγνωμην απο ολους για το -
Εάν τον ακούσατε, I stand corrected. Διατηρώ όμως την άποψή μου ότι η επιλογή συνεργατών έχει αντίκτυπο στον επιλέγοντα. Εάν, λ.χ., εγώ επιλέξω ως συνεργάτη μου κάποιον ανίκανο και τον καλύπτω, η φήμη μου θα πάει περίπατο. Θυμηθείτε την περίπτωση των κουμπάρων.
-
Είδατε τη βελτιωμένη έκδοση του προχθεσινού άρθρου; Σήμερα λοιπόν σύνδεσαν και τα κατά τα άλλα άσχετα γεγονότα. Στη γνωστή διεύθυνση.
Μετά λέμε για τον skullone.
-
Και υπόψιν ότι τα αυτοκίνητα που ανακαλούνται είναι ΜΕΤΑΓΕΝΕΣΤΕΡΑ του αυτοκινήτου της δοκιμής του AMS... Γιατί αυτό το αυτοκίνητο πέρασε κι από τα χέρια του EVO, των 4Τ, του Car, του Power Techniques ΠΡΙΝ το πάρουν τα τζιμάνια της 'Αυριανής' της αυτοκινητιστικής δημοσιογραφίας. Δεν είναι δυνατόν σε καμμία περίπτωση να είναι μεταξύ των ανακαλουμένων, γιατί παρήχθη κάτι μήνες πριν από τα ανακαλούμενα.
Όταν λέμε κάτι, να ξέρουμε τι λέμε και να ξέρουμε και για τι πράγμα μιλάμε. Που καμμία από αυτές τις προϋποθέσεις δεν καλύπτεται από το 'προσωπικό' του AMS.
-
Δε ξέρω τι έχετε πει στις προηγούμενες σελίδες (δεν έχω το χρόνο να το ψάξω) αλλά να τελικά που υπήρχε πρόβλημα με τα φρένα του bravo και το AMS απλά έκανε τη δουλειά του και έγραψε χωρίς φόβο και πάθος (σε αντίθεση με άλλους) το γεγονός όπως συνέβη.
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=66660
Η Fiat ανακαλεί σχεδόν όλα τα μοντέλα του ομίλου της εξαιτίας ελαττωματικών σωληνώσεων των φρένων. Στη Γερμανία η ανάκληση αφορά σχεδόν 7.600 αυτοκίνητα εννέα μοντέλων της Fiat, πέντε της Alfa Romeo και του Lancia Ypsilon.
Συνολικά 6.688 αυτοκίνητα της Fiat (500, Stilo, Bravo, Seicento, Panda, Grande Punto, Punto, Multipla και Ducato) που κατασκευάστηκαν στο χρονικό διάστημα 11.10 έως 19.11.2007, 770 της Alfa Romeo (Brera και Spider 20-22.11, 147 και GT 16.10 έως 16.11, 159 17.10 έως 19.11) όπως επίσης και 140 Lancia Ypsilon από 17.10 έως 15.11.2007 θα πρέπει να περάσουν από έλεγχο. Η Fiat προμηθεύεται σωληνώσεις φρένων από δύο προμηθευτές (CF Gomma και Conti) και για το λόγο αυτό υπολογίζεται ότι το 60% των αυτοκινήτων (4.559) που θα ελεγχθούν εχουν ελαττωματικές σωληνώσεις φρένων.
Στα οχήματα που ομίλου που κατασκευάστηκαν τον Οκτώβριο και το Νοέμβριο του 2007 τοποθετήθηκαν συνολικά 32.000 μέτρα σωληνώσεις φρένων του προμηθευτή CF Gomma που υπέστησαν λάθος βουλκανισμό. Οι σωληνώσεις αυτές κατασκευάστηκαν στο χρονικό διάστημα μεταξύ 9.10 και 16.10 και μπορούν σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία να προκαλέσουν σε εξαιρετική περίπτωση ελαττωματική λειτουργία του συστήματος φρεναρίσματος. Στην περίπτωση αυτή δεν εξασφαλίζεται πλέον επάρκεια στην απόδοση των φρένων. Σύμφωνα με τη Fiat το πρόβλημα εντοπίστηκε σε εσωτερικούς ελέγχους και δεν υπάρχουν στοιχεία για ατυχήματα.
Αυτή τη στιγμή η Fiat προετοιμάζει την διαδικασία της ανάκλησης και έχει ειδοποιηθεί η Εθνική Υπηρεσία Οχημάτων της Γερμανίας (Υπουργείο Μεταφορών). Οι ιδιοκτήτες θα κληθούν στα συνεργεία και η αλλαγή των σωληνώσεων διαρκεί 1,5 ώρες και είναι χωρίς κόστος για τους ιδιοκτήτες. Η Fiat δεν θέλησε να ανακοινώσει το δικό της κόστος για την ανάκληση.
Η Fiat Hellas που ρωτήθηκε για τα αυτοκίνητα που έχουν εισαχθεί στην Ελλάδα, δήλωσε ότι δεν έχει τίποτα να δηλώσει.'Χάσανε' τα χαρτιά του Bravo στο Υπουργείο Μεταφορών.
Είναι γνωστό το θέμα που έχει δημιουργηθεί με τα φρένα του νέου Fiat Bravo 1.4 90 ps στην Ελλάδα.Στο θέμα επενέβησαν οι Οργανώσεις Προστασίας Καταναλωτών, που προσέφυγαν στην αρμόδια Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και αυτή με την σειρά της στις 29 Νοεμβρίου 2007 ζήτησε από τα τμήματα Οδικής Ασφάλειας και Ελέγχου Οχημάτων του Υπουργείου Μεταφορών, να ελέγξουν το αυτοκίνητο.
Ο νέος υπουργός κ. Χατζηδάκης ευαισθητοποιήθηκε αρχικά, στη συνέχεια όμως καθώς 'έσκασε' το θέμα της Ολυμπιακής, πέρασε το θέμα στη Γενική Γραμματέα κ. Τσάγκα και στα αρμόδια τμήματα, οπότε... 'χάσανε' τα χαρτιά, όπως μας είπαν σήμερα και ζήτησαν από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, να τους τα... ξαναστείλει.
Είχε μεσολαβήσει το δικαστήριο της Fiat εναντίον του Auto Motor und Sport, όπου ο δικηγόρος της Fiat 'αποκάλυψε' στο δικαστήριο ότι έχει βγει ήδη απόφαση του Υπουργείου Μεταφορών, που βρήκε 'εντάξει' το αυτοκίνητο.
Εν τω μεταξύ όμως, μαθεύτηκε ότι στη Γερμανία αποσύρθηκαν ήδη 15 μοντέλα της Fiat (μεταξύ των οποίων και το Bravo), λόγω προβλημάτων στα φρένα και όταν επικοινωνήσαμε με το Υπουργείο Μεταφορών για να ζητήσουμε την απόφαση,... δεν βρίσκαμε κανένα. Τελικά ύστερα από 5 ώρες(!) αλλεπάλληλα τηλέφωνα, μάθαμε ότι τα χαρτιά του Bravo, που είχαν πρωτοκολληθεί κανονικά στις 29 Νοεμβρίου 2007, χαθήκανε.
Κ. Υπουργέ,
Στη Γερμανία τα αυτοκίνητα έχουν ανακληθεί εδώ και μια εβδομάδα, ύστερα από απόφαση του αντίστοιχου Υπουργείου Μεταφορών, λόγω προβλημάτων 'που μπορούν να προκαλέσουν ελαττωματική λειτουργία του συστήματος των φρένων'.Στην Ελλάδα τι γίνεται; Τα αυτοκίνητα που έρχονται εδώ φτιάχνονται σ'αλλα εργοστάσια ή στην Ελλάδα αντέχουμε εκτός από μικρά φρένα και ελαττωματικά σωληνάκια;
-
Το site autobild.gr παίρνει θέση σε συγκριτικο μεταξύ Leon 1.4 και Bravo 1.4:
'Όσον αφορά τώρα το σύστημα πέδησης, πιο αποτελεσματικό αποδεικνύεται αυτό του Leon, καθώς απαιτεί 39,9 μ. (έναντι 42 μ. του Bravo) για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ. Πάντως, η αίσθηση που αποκομίζεις από το μεσαίο πεντάλ είναι πολύ καλή και στα δύο αυτοκίνητα και -το κυριότερο- δε διαπιστώσαμε σημάδια κόπωσης, ακόμα κι έπειτα από ιδιαίτερα σκληρή δοκιμασία.'
To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων