-
@Vasgti: Γιατί, ακόμη και αν η Fiat έβγαινε με ανακοινώσεις, δελτία Τύπου κλπ να βάλει τα πράγματα στη θέση τους, η λάσπη θα έμενε, όπως έμεινε και η λάσπη της Daily Mirror εναντίον της Lancia. Άσε που πρέπει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να λειτουργήσουν και κάποιοι νόμοι σ'αυτό το μπουρδέλο:
Τι έκανες; Εκβίασες και συκοφάντησες επειδή δε σου δώσανε διαφήμιση; ΦΥΛΑΚΗ για να μάθεις και κλείνει το μπουρδέλο σου!
Τι έκανες; Χειραγώγησες την αγορά για να εξυπηρετήσεις συμφέροντα άλλων; ΦΥΛΑΚΗ και κλείσιμο της φυλλάδας!
Στην Ελλάδα δεν έχουμε πραγματική ελευθερία του Τύπου. Ο κάθε μαλάκας συκοφαντεί και εκβιάζει όποιον θεωρεί πως είναι του χεριού του. Εγώ αυτήν την 'πραγματικότητα' ΔΕΝ τη δέχομαι, διότι είναι ΠΑΡΕΚΚΛΙΣΗ και όχι φυσιολογική κατάσταση.
-
Άργησες, τα είπα πριν από εσένα.
-
Απίστευτο....
**Αυτο το κείμενο κυκλοφορεί με email (το έλαβα 2 φορές σήμερα...)
Αντε μετά να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.....**
'*30% μικρότερα φρένα από την υπόλοιπη Ευρώπη. Το κράτος πρέπει να παρέμβει για να μην μας αντιμετωπίζουν σαν τριτοκοσμική χώρα.
Πρόσφατα οι δοκιμαστές του Auto Motor und Sport κόντεψαν να σκοτωθούν, όταν δεν πιάσανε τα φρένα του νέου Fiat Bravo 1.4 90 ps που δοκίμαζαν. Το αυτοκίνητο έριξε το φράχτη του αεροδρομίου όπου γινότανε το test, πέρασε κάθετα τον διπλανό δρόμο και καρφώθηκε σ΄ένα χωμάτινο τοίχο απέναντι. Στην συνέχεια βρέθηκε ότι: · Όλα τα μικρομεσαία οικογενειακά αυτοκίνητα φοράνε σήμερα μεγάλα φρένα (280 χιλ.) · Το νέο Fiat Bravo κυκλοφορεί σε 4 τύπους στις μεγάλες αγορές της Ευρώπης επίσης με μεγάλα φρένα · Το Bravo 1.4 90 ps που θα πουληθεί κυρίως στην Ελλάδα έχει 30% μικρότερα φρένα. Είναι και αυτό βαρύ (1300 κιλά), όπως τα υπόλοιπα Bravo, θα μεταφέρει και αυτό μια ολόκληρη οικογένεια όπως τα υπόλοιπα Bravo, όμως αυτό έχει 30% μικρότερα φρένα, από τα υπόλοιπα Bravo αλλά και από όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας του. Η Fiat λέει ότι το ατύχημα ήταν τυχαίο και μπορεί να μην επαναληφθεί. Η ουσία όμως είναι: · γιατί το Bravo 1.4 90 ps έχει μικρότερα φρένα; · γιατί ο Ελληνας οικογενειάρχης δεν αξίζει τα μεγάλα φρένα που φοράνε τα υπόλοιπα Bravo, που πουλιούνται στις μεγάλες αγορές της Ευρώπης; Η Fiat δεν θέλει να απαντήσει σ΄αυτό. Ελπίζει ότι το θέμα θα ξεχαστεί και ότι το κράτος δεν θα παρέμβει. Το σωστό όμως είναι το κράτος πρέπει να παρέμβει άμεσα και να υποχρεώσει την Fiat: α) να βάλει μεγάλα φρένα στο Bravo 1.4 90 ps β) αν δεν το κάνει αυτό, τουλάχιστον να ενημερώσει όσους έχουν ήδη αγοράσει και όσους πρόκειται να αγοράσουν, για το μέγεθος των φρένων του Bravo 1.4 90ps. Το κράτος πρέπει να παρέμβει ώστε να πάψουν να αντιμετωπίζουν την Ελλάδα σαν τριτοκοσμική χώρα, όπου οι πολίτες δεν αξίζουν την ασφάλεια που απολαμβάνουν στις μεγάλες αγορές της Ευρώπης. Αν συμφωνείς με την επιστολή αυτή: α) κάντην forward σ΄όποιον άλλο φίλο σου νομίζεις β) κάνε κλικ εδώ, και πρόσθεσε την φωνή σου σ΄όσους θα ζητήσουν την παρέμβαση του κράτους με την επιστολή αυτή, ενημερώνοντας τους αρμόδιους υπουργούς: · Υπουργείο Ανάπτυξης / Γενική Γραμματεία Καταναλωτή · Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών · Υπουργείο Δικαιοσύνης '*
-
Τα έχουμε πει και προηγουμένως. Στην προσπάθειά τους να συνεχίσουν αυτήν την ιστορία, οι 'κύριοι' της Motor Press (εκδότρια του AMS και ιδιοκτήτρια του portal kalimera.gr από το οποίο ξεκίνησε το SPAM αυτό), παραβίασαν ΟΛΟΥΣ τους κανονισμούς περί μη αιτηθέντων μαζικώς αποστελλομένων μηνυμάτων εμπορικού χαρακτήρα - κοινοτική οδηγία 58/2002 ή 2002/58 (θα τη βρείτε και με τους δυο τρόπους γραμμένη) - και διέπραξαν πλέον ΚΑΙ το αδίκημα της προστασίας προσωπικών δεδομένων. Επειδή επίσης έδωσαν στο μήνυμά τους το χαρακτήρα του chain mail (διαδώστε το...), μιλάμε πλέον ΚΑΙ για προτροπή σε τέλεση του ίδιου αδικήματος!
ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ, της ίδιας πάστας με τoυς αρχιspammer Alan Ralsky και Leo Kuvayev.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
@Vasgti: Γιατί, ακόμη και αν η Fiat έβγαινε με ανακοινώσεις, δελτία Τύπου κλπ να βάλει τα πράγματα στη θέση τους, η λάσπη θα έμενε, όπως έμεινε και η λάσπη της Daily Mirror εναντίον της Lancia. Άσε που πρέπει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να λειτουργήσουν και κάποιοι νόμοι σ'αυτό το μπουρδέλο:
..........Από την παραπάνω απάντηση σου, μένω σε αυτό το σημείο. Η κάθε εταιρεία από τη στιγμή που γράφει κάποιος κάτι αρνητικό για προϊόν της ή υπηρεσία της οφείλει να απαντήσει και να τοποθετηθεί. Έχει υποχρέωση πάνω από όλα να ενημερώσει τους πελάτες που την εμπιστεύονται. Και ελάττωμα να έχει όντως το προϊόν της, πρέπει να βγει να το υποστηρίξει με κάθε τρόπο. Αν δεν το υποστηρίξει η ίδια πιστεύεις πως θα το υποστηρίξει οποιοσδήποτε άλλος;
Αντ' αυτού έβγαλε μια ανακοίνωση και απλά ειρωνεύτηκε το περιοδικό μην κάνοντας ΚΑΜΙΑ αναφορά στο προϊόν της!
Αυτά είναι σφάλματα. Και στις επιχειρήσεις πληρώνονται πολύ ακριβά. Σε κάθε ενέργειά σου και αντίδραση, από τη στιγμή που έχεις κάποιους πελάτες, απευθύνεσαι σε ένα καταναλωτικό κοινό και θες τουλάχιστον να δείξεις ότι εκτιμάς όσους σε έχουν εμπιστευθεί αυτά τα χρόνια, οφείλεις να είσαι προσεκτικός και να κοιτάς τι επίπτωση θα έχουν αυτές (οι ενέργειες)τόσο στους πελάτες σου όσο και στη συνείδηση του καταναλωτικού κοινού.
Είναι σωστά και τα όσα είχε αναφέρει ο Nikos120i περί crisis management το οποίο στην συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχουν αμφιβολίες για τον αν εφαρμόστηκε και τον τρόπο που έγινε αυτό.
-
Δεν καταλαβαίνω γιατί το chain letter θα έπρεπε να έχει ξεκινήσει από το AMS. Σας διαβεβαιώ ότι έχουν το email μου αλλά ποτέ δεν έφτασε σε μένα κάτι τέτοιο.
@νδρέας
-
Ο χρήστης face έγραψε:
Μού ήρθε στο mailbox μου (δεν ξέρω πώς) το παρακάτω με αποστολέαSafety Cars'
*30% μικρότερα φρένα από την υπόλοιπη Ευρώπη. Το κράτος πρέπει να παρέμβει για να μην μας αντιμετωπίζουν σαν τριτοκοσμική χώρα.
Πρόσφατα οι δοκιμαστές του Auto Motor und Sport κόντεψαν να σκοτωθούν, όταν δεν πιάσανε τα φρένα του νέου Fiat Bravo 1.4 90 ps που δοκίμαζαν. Το αυτοκίνητο έριξε το φράχτη του αεροδρομίου όπου γινότανε το test, πέρασε κάθετα τον διπλανό δρόμο και καρφώθηκε σ΄ένα χωμάτινο τοίχο απέναντι.Στην συνέχεια βρέθηκε ότι:
Όλα τα μικρομεσαία οικογενειακά αυτοκίνητα φοράνε σήμερα μεγάλα φρένα (280 χιλ.)
Το νέο Fiat Bravo κυκλοφορεί σε 4 τύπους στις μεγάλες αγορές της Ευρώπης επίσης με μεγάλα φρένα
Το Bravo 1.4 90 ps που θα πουληθεί κυρίως στην Ελλάδα έχει 30% μικρότερα φρένα. Είναι και αυτό βαρύ (1300 κιλά), όπως τα υπόλοιπα Bravo, θα μεταφέρει και αυτό μια ολόκληρη οικογένεια όπως τα υπόλοιπα Bravo, όμως αυτό έχει 30% μικρότερα φρένα, από τα υπόλοιπα Bravo αλλά και από όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας του.Η Fiat λέει ότι το ατύχημα ήταν τυχαίο και μπορεί να μην επαναληφθεί.
Η ουσία όμως είναι:
γιατί το Bravo 1.4 90 ps έχει μικρότερα φρένα;
γιατί ο Ελληνας οικογενειάρχης δεν αξίζει τα μεγάλα φρένα που φοράνε τα υπόλοιπα Bravo, που πουλιούνται στις μεγάλες αγορές της Ευρώπης;Η Fiat δεν θέλει να απαντήσει σ΄αυτό. Ελπίζει ότι το θέμα θα ξεχαστεί και ότι το κράτος δεν θα παρέμβει.
Το σωστό όμως είναι το κράτος πρέπει να παρέμβει άμεσα και να υποχρεώσει την Fiat:
α) να βάλει μεγάλα φρένα στο Bravo 1.4 90 ps
β) αν δεν το κάνει αυτό, τουλάχιστον να ενημερώσει όσους έχουν ήδη αγοράσει και όσους πρόκειται να αγοράσουν, για το μέγεθος των φρένων του Bravo 1.4 90ps.Το κράτος πρέπει να παρέμβει ώστε να πάψουν να αντιμετωπίζουν την Ελλάδα σαν τριτοκοσμική χώρα, όπου οι πολίτες δεν αξίζουν την ασφάλεια που απολαμβάνουν στις μεγάλες αγορές της Ευρώπης.
Αν συμφωνείς με την επιστολή αυτή:
α) κάντην forward σ΄όποιον άλλο φίλο σου νομίζεις
β) κάνε κλικ εδώ, και πρόσθεσε την φωνή σου σ΄όσους θα ζητήσουν την παρέμβαση του κράτους με την επιστολή αυτή, ενημερώνοντας τους αρμόδιους υπουργούς:
Υπουργείο Ανάπτυξης / Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών
Υπουργείο Δικαιοσύνης*
Για να θυμηθούμε και ποιος ήταν ο αρχικός αποστολέας του chain mail, έτσι για να μην ξεχνιόμαστε... Λοιπόν, το kalimera.gr (στο οποίο ανήκει η διεύθυνση newsletter2@kalimera.gr) ΑΝΗΚΕΙ στη Motor Press A.E.
-
Ωχ, όντως.
Απλά μου έκανε εντύπωση που δεν χρησιμοποίησαν τη βάση δεδομένων τους.
@νδρέας
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Τα έχουμε πει και προηγουμένως. Στην προσπάθειά τους να συνεχίσουν αυτήν την ιστορία, οι 'κύριοι' της Motor Press (εκδότρια του AMS και ιδιοκτήτρια του portal kalimera.gr από το οποίο ξεκίνησε το SPAM αυτό), παραβίασαν ΟΛΟΥΣ τους κανονισμούς περί μη αιτηθέντων μαζικώς αποστελλομένων μηνυμάτων εμπορικού χαρακτήρα - κοινοτική οδηγία 58/2002 ή 2002/58 (θα τη βρείτε και με τους δυο τρόπους γραμμένη) - και διέπραξαν πλέον ΚΑΙ το αδίκημα της προστασίας προσωπικών δεδομένων. Επειδή επίσης έδωσαν στο μήνυμά τους το χαρακτήρα του chain mail (διαδώστε το...), μιλάμε πλέον ΚΑΙ για προτροπή σε τέλεση του ίδιου αδικήματος!ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ, της ίδιας πάστας με τoυς αρχιspammer Alan Ralsky και Leo Kuvayev.
Δεν είχα γράψει τίποτα τόσες μέρες θεωρώντας ότι έπρεπε να μιλήσουν πρώτα οι άμεσα ενδιαφερόμενοι.
Αλλα αυτό πάει πολύ !!!! Να ξεκινάς SPAM/CHAIN mail για να αποδείξεις τι;
Οτι ' ο Ελληνας οικογενειάρχης δεν αξίζει τα μεγάλα φρένα που φοράνε τα υπόλοιπα Bravo, που πουλιούνται στις μεγάλες αγορές της Ευρώπης; 'Πιο μεγάλη ΜΑΛΑΚΙΑ -γιατι για μαλακία πρόκειται- δεν έχω διαβάσει. Ακόμα και όσοι στέλνουν SPAM για 'viagra' και 'penis enlargement' πιο καλή αντιμετώπιση πρέπει να έχουν. Αυτοι είναι τουλάχιστον επιχειρηματίες όχι Μαλάκες !!
Αν δεν κάνει κάτι η FIAT τώρα, κάτι βροντερό, ΤΩΡΑ, απλα θα θεωρήσω ότι όσο έχει γράψει το AMS είναι αλήθεια και της αξίζουν.
-
Η αποστολή μη αιτηθέντων (αυτόκλητων - unsolicited) μαζικώς αποστελλομένων (bulk) μηνυμάτων - ΙΔΙΩΣ όταν έχουν καθ'οιονδήποτε τρόπο εμπορικό χαρακτήρα - αποτελεί αδίκημα σε όλες τις χώρες τις Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπως προβλέπει η κοινοτική οδηγία 58/2002 (ή 2002/58, μπορεί κανείς να τη βρει και με τους δυο τρόπους γραμμένη). Σ'αυτά τα μηνύματα περιλαμβάνονται ΚΑΙ τα chain mails. Τα πρόστιμα που επιβάλλονται είναι - τουλάχιστον στην Ε.Ε. και στις ΗΠΑ - ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ χοντρά. Ο μέγας spammer, απατεώνας και διακινητής παιδικής πορνογραφίας Leo Kuvayev καταδικάστηκε από την πολιτεία της Μασσαχουσσέτης των ΗΠΑ να καταβάλει πρόστιμο 37 εκατομμυρίων δολλαρίων.
Ακόμα λοιπόν και απολύτως αληθή να ήταν όσα ισχυρίζεται το AMS, δεν πρόκειται να κερδίσει τον κόσμο διαπράττοντας ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ.
Για περισσότερα περί spam,
-
Τους έστειλα αυτό το σχόλιο. Αποκλείεται βέβαια να το δημοσιεύσουν... Αλλά διαβάστε το. Αν θέλετε, ενημερώστε και όσους γνωρίζετε για τις πρακτικές αυτού του περιοδικού. Προς θεού όμως, ΧΩΡΙΣ να αρχίσετε τη μαζική αποστολή μηνυμάτων σε άτομα που δεν ενδιαφέρονται, γιατί αυτό αποτελεί SPAM. Να προβληματισθεί ο κόσμος.
Σήμερα έμαθα για ένα chain mail που ξεκίνησε από τη διεύθυνση newsletter2@kalimera.gr, δηλαδή από το portal που ανήκει στη Motor Press, την εκδότρια του περιοδικού σας.
Γνωρίζετε κύριοι ότι διαπράξατε το αδίκημα της αποστολής spam και παραβιάσατε κατάφωρα την κοινοτική οδηγία 2002/58 για την προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών του διαδικτύου;
Γνωρίζετε ότι με το email που εστάλη από ΔΙΚΟ σας λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ΠΡΟΤΡΕΠΕΤΕ και άλλους να αποστείλουν spam;
Γνωρίζετε ότι σε ΟΛΗ την Ε.Ε. (συμπεριλαμβανομένης ΚΑΙ της Ελλάδος) ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΩΣ η αποστολή τέτοιων μηνυμάτων;
Γνωρίζετε ότι διώκεται ως αδίκημα η προτροπή σε τέλεση αδικήματος;
Ακόμη και όλο το δίκιο του κόσμου να έχετε σε αυτήν τη διαμάχη σας με τη Fiat, τώρα, έχοντας παραβιάσει τα θεσπισμένα της Ευρώπης - την οποία επικαλείσθε με κάθε ευκαιρία - το έχετε χάσει.
Πραγματικά, ακόμη και καλή διάθεση να έχει κάποιος απέναντί σας, τώρα οφείλει να είναι δύσπιστος. Ακόμη και να είναι αλήθεια ΟΛΑ όσα λέτε για το Bravo, δεν πείθετε ΚΑΝΕΝΑΝ όταν για να τα διαδώσετε καταφεύγετε σε ενέργειες που επισύρουν (ανάλογα με τη νομοθεσία της εκάστοτε χώρας) από υψηλά πρόστιμα που αγγίζουν τα ΠΟΛΛΑ εκατομμύρια ευρώ μέχρι ποινές φυλάκισης.
Επειδή γνωρίζω ότι λογοκρίνετε όποιον διαφωνεί μ'εσάς - απόδειξη περί αυτού είναι ότι ελάχιστα σχόλια ανθρώπων που εκφράσανε σκεπτικισμό για τις πράξεις σας και την αρθρογραφία σας κατάφεραν να δημοσιευτούν - , αυτό μου το σχόλιο θα το δημοσιεύσω και σε άλλα φόρουμ αυτοκινήτου στα οποία είμαι μέλος.
Θα γνωστοποιήσω τις ενέργειές σας και στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, καθώς επίσης και σε anti-spam οργανισμούς όπως το Spamhaus και το EuroCAUCE.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Η αποστολή μη αιτηθέντων (αυτόκλητων - unsolicited) μαζικώς αποστελλομένων (bulk) μηνυμάτων - ΙΔΙΩΣ όταν έχουν καθ'οιονδήποτε τρόπο εμπορικό χαρακτήρα - αποτελεί αδίκημα σε όλες τις χώρες τις Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπως προβλέπει η κοινοτική οδηγία 58/2002 (ή 2002/58, μπορεί κανείς να τη βρει και με τους δυο τρόπους γραμμένη). Σ'αυτά τα μηνύματα περιλαμβάνονται ΚΑΙ τα chain mails. Τα πρόστιμα που επιβάλλονται είναι - τουλάχιστον στην Ε.Ε. και στις ΗΠΑ - ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ χοντρά. Ο μέγας spammer, απατεώνας και διακινητής παιδικής πορνογραφίας Leo Kuvayev καταδικάστηκε από την πολιτεία της Μασσαχουσσέτης των ΗΠΑ να καταβάλει πρόστιμο 37 εκατομμυρίων δολλαρίων.Ακόμα λοιπόν και απολύτως αληθή να ήταν όσα ισχυρίζεται το AMS, δεν πρόκειται να κερδίσει τον κόσμο διαπράττοντας ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ.
Για περισσότερα περί spam,
Εγώ αλλά και αρκετοί γνωστοί μου, έλαβα email από το γραφείο του Βενιζέλου και ένα άλλο λίγο αργότερα από το γραφείο του Παπανδρέου υπογεγραμμένο από κάποιον Κωσταντίνο Μπάστα (το άλλο του Βενιζέλου δε θυμάμαι από ποιον ήταν υπογεγραμμένο τώρα) χωρίς καν να είμαι μέλος του ΠΑΣΟΚ ούτε καν να έχω ποτέ επικοινωνήσει μαζί τους... Χρησιμοποιούν ένα πρόγραμμα που επιλέγει αυτόματα μεγάλη ποσότητα λογαριασμών email που ψαρεύουν από το διαδίκτυο και στέλνει πολλαπλά emails και όπου κάτσει.
Εγώ τι πρέπει να κάνω δηλαδή κατά του Βενιζέλου και Παπανδρέου σύμφωνα με την κοινοτική οδηγία?
EDIT Και κάτι άλλο. Έστειλα επαινετικά σχόλια με δύο email στο AUTO TRITI. Το ένα στις 19 και το άλλο στις 22 του μηνός. Κανένα από τα δύο δεν έχει δημοσιευτεί. Άρα δεν κάνουν επιλογή σύμφωνα με το τι γράφεις. Δε ξέρω πως γίνεται η δημοσίευση αλλά δεν αποκλείεται ο υπάλληλος που ασχολείται εκεί με τα emails να τα γειώνει κιόλας κάποια λόγω βαρεμάρας η φόρτου εργασίας. Αλλιώς δεν εξηγείται να μην έχουν δημοσιεύσει δύο πολύ επαινετικά σχόλια μου…
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Εγώ αλλά και αρκετοί γνωστοί μου, έλαβα email από το γραφείο του Βενιζέλου και ένα άλλο λίγο αργότερα από το γραφείο του Παπανδρέου υπογεγραμμένο από κάποιον Κωσταντίνο Μπάστα (το άλλο του Βενιζέλου δε θυμάμαι από ποιον ήταν υπογεγραμμένο τώρα) χωρίς καν να είμαι μέλος του ΠΑΣΟΚ ούτε καν να έχω ποτέ επικοινωνήσει μαζί τους... Χρησιμοποιούν ένα πρόγραμμα που επιλέγει αυτόματα μεγάλη ποσότητα λογαριασμών email που ψαρεύουν από το διαδίκτυο και στέλνει πολλαπλά emails και όπου κάτσει.Εγώ τι πρέπει να κάνω δηλαδή κατά του Βενιζέλου και Παπανδρέου σύμφωνα με την κοινοτική οδηγία?
Να προσφύγεις στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Δες εδώ:
Commercial Email in European Economic Area will not be allowed without recipients' prior consent
Εφ'όσον δεν έδωσες ΡΗΤΗ, ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΙΜΗ και ΑΝΑΚΛΗΣΙΜΗ συναίνεση να λαμβάνεις τέτοια μηνύματα, σου εστάλησαν ΠΑΡΑΝΟΜΑ και δεν έχει καμμία σημασία ποιος τα έστειλε. Αφού δεν σέβονται οι υποψήφιοι ταγοί μας τις νομοθεσίες υπέρ των οποίων κόπτονται, να πάνε σπίτια τους να αναδειχθούν άλλοι πιο σοβαροί.
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
EDIT Και κάτι άλλο. Έστειλα επαινετικά σχόλια με δύο email στο AUTO TRITI. Το ένα στις 19 και το άλλο στις 22 του μηνός. Κανένα από τα δύο δεν έχει δημοσιευτεί. Άρα δεν κάνουν επιλογή σύμφωνα με το τι γράφεις. Δε ξέρω πως γίνεται η δημοσίευση αλλά δεν αποκλείεται ο υπάλληλος που ασχολείται εκεί με τα emails να τα γειώνει κιόλας κάποια λόγω βαρεμάρας η φόρτου εργασίας. Αλλιώς δεν εξηγείται να μην έχουν δημοσιεύσει δύο πολύ επαινετικά σχόλια μου…Κακώς τους επαίνεσες, διότι παραβιάζουν βασικές διατάξεις για την προστασία της ιδιωτικής μας σφαίρας οι ίδιοι που επικαλούνται... το κράτος και τους νόμους.
Αν θεωρείς ότι είναι καλή ιδέα να επαινείς παρανομούντες, δικαίωμά σου.
-
Θα μπορούσε να το έχει κάνει άνετα για να τεστάρει τα κριτήρια δημοσίευσης των μηνυμάτων...
@νδρέας
-
Έστειλα επαινετικά σχόλια με δύο email στο AUTO TRITI
Γιατί αλήθεια; (από περιέργεια ρωτάω)
Από εκεί και πέρα καμμία διαφήμιση δεν κάνω στο autosavvatokiapovrado.
Όπως έκραζα πριν κάποιους μήνες το DRIVE και το έχω κράξει κατά καιρούς ούτε τους διαφήμιζα ούτε συμφέρον είχα.
Συγκεκριμένα θα υπενθυμίσω την περίπτωση τσουτσουνομεγενθυντή στο DRIVE. Υπήρχαν αναγνώστες που δεν είχαν πάρει χαμπάρι αυτή την ελεεινή ντροπή για ένα περιοδικό με το οποίο εγώ και αρκετοί άλλοι στην ηλικία μου μεγαλώσαμε μαζί. Θυμάμαι στο forum του περιοδικού ότι μετά το πρώτο κράξιμο από μένα το έμαθαν αρκετοί άλλοι και έφτασαν οι ίδιοι συντάκτες να δηλώσουν ότι και αυτοί νιώθουν άσχημα με αυτή τη διαφήμιση.
Τώρα εδώ έχουμε άλλη περίπτωση. Απλή περίπτωση βλακείας.
ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΣΟ ΧΑΜΗΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ ΩΣ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ;
Εννοείται πως δεν τους αγοράζω και αυτούς και κανένα άλλο έντυπο.
Τα συγχαρητήρια τα έστειλες επειδή δεν έβαλαν δισκόπλακα από Cortina και τουλάχιστον βρήκαν κάτι σε Corolla 10ετίας;
Ρίξε μια ματιά πόσοι από αυτό το post κράζουν το εν λόγω έντυπο και πόσοι το υπερασπίζονται. Στη 2η κατηγορία παίζεις εσύ με τον υποβρύχιο. Τώρα που έφυγε και αυτός έμεινες μόνος 'εις τον αφρό εις τον αφρό της θάλασσας'... -
Α ναι, θυμάμαι το... μεγεθυντή πέους. Τους είχα πάρει τηλέφωνο και τους είχα κράξει πολύ άγρια. Μου έλεγαν κάτι δικαιολογίες του κώλου, ότι και καλά αυτά τα αποφασίζει το διαφημιστικό τμήμα. Οπότε τους απήντησα 'εάν δεν καταλαβαίνουν τι έχει θέση και τι όχι σε ένα περιοδικό αυτοκινήτου που προσπαθεί να εμφανίζει ένα κάποιο επίπεδο, απολύστε τους και πάρτε άλλους'.
Πάντως, αν ήμουν συντάκτης ή αρχισυντάκτης οποιουδήποτε άλλου περιοδικού, θα τράβαγα κι εγώ στο AMS μια χοντρή μήνυση για συκοφαντική δυσφήμηση και θα ζήταγα ΤΡΕΛΛΗ αποζημίωση.
Δηλαδή αυτό που μας λέει το AMS είναι ότι:
Η FIAT GROUP, που ΔΕΝ υποστήριξε ΠΟΤΕ τα προϊόντα της οσάκις της επετέθησαν η Daily Mirror, η αγγλίδα πρόγονος της Δρούζα Esther Rantzen (αναφέρομαι στο 'σκάνδαλο σκουριάς' της Lancia Beta) και αργότερα το AMS, καταφέρνει να δωροδοκεί ΟΛΟΥΣ τους άλλους δημοσιογράφους ΠΛΗΝ αυτών του AMS για να αποσιωπούνται τα επικίνδυνα ελαττώματα των αυτοκινήτων της;
Μας δουλεύουνε μου φαίνεται...
-
Η ανακοίνωση της FGAH όπως μοιράστηκε μέσω του newsletter της εταιρείας...
Ανακοίνωση σχετικά με τα δημοσιεύματα του Ομίλου Motor Press Α.Ε.
Τον τελευταίο καιρό η Fiat Group Automobiles Hellas αντιμετωπίζει μία ακατανόητη επίθεση από τα περιοδικά του ομίλου MOTOR PRESS AE, στην έντυπη και ηλεκτρονική τους μορφή. Οι ισχυρισμοί του εκδοτικού ομίλου σχετικά με προϊόντα μας, έρχονται σε αντίθεση με τα συμπεράσματα αλλεπάλληλων ελέγχων που έγιναν στα συγκεκριμένα προϊόντα μας, από εμάς και τρίτους, ανεξάρτητους δοκιμαστές. Ακόμα περισσότερο, άποψη μας είναι ότι οι ισχυρισμοί του ανωτέρω εκδοτικού ομίλου δεν μπορούν να επιβεβαιωθούν και τεχνικά. Η FGAH μη προτιθέμενη να ανοίξει έναν άνευ αντικειμένου διάλογο 'κωφών', επί αόριστων και δυσφημιστικών ισχυρισμών και κυρίως επειδή πιστεύουμε ότι το όλο θέμα αποτελεί αποκλειστικά και μόνο αντικείμενο δικαστικής διερεύνησης για την προστασία τόσο των καταναλωτών όσο και της φήμης μας, θα επιδιώξει κάθε δυνατή προστασία μέσω των αρμόδιων δικαστικών αρχών. Πιστεύουμε ότι η ελληνική δικαιοσύνη, εφαρμόζοντας τις κείμενες διατάξεις θα αναδείξει την πραγματικότητα και θα προστατεύσει επαρκώς τη φήμη του ομίλου FIAT, αλλά και τους καταναλωτές από την κακή πληροφόρηση
Υ.Σ. Δεν γνωρίζω αν έχει ξαναδημοσιευτεί.. αν ναι καλό να το σβήσει κάποιος mod....
-
Αυτή είναι η πρώτη ανακοίνωση. Έχουν βγάλει άλλη μια.
-
Το θα... δε μου αρέσει.
Έπρεπε να έχουν πάει απευθείας να υποβάλουν μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση αν πιστεύουν πραγματικά ότι το AMS τους συκοφαντεί.
To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων