-
Πάντως εγώ έχω δει διαφορά στο παρκάρισμα μεταξύ του lupo των 3,5 μέτρων και του saxo των 3,7.
Αν μπορεις να παρκάρεις σε χώρο που θα αφήσεις περίπου 25 πόντους εκατέρωθεν, αυτοί οι 20 πόντοι διαφοράς παίζουν ρόλο στο 'παρκάρω-δεν παρκάρω'. -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Το δίλημμα είναι αν αξίζει να πάρεις 3.5άρι (πχ Aygo, Panda, UP!) ή μεγαλύτερο (Yaris, Polo, 207). Εδώ το δέλεαρ περισσότερο είναι η οικονομία των πρώτων σε σχέση με τα άλλα, το παρκάρισμα μικρή διαφορά θα έχει...
Συγνώμη για το
Oυσιαστικα εκει το παω...Εχεις τοσο μεγαλο benefit/αυξημενες πιθανοτητες για παρκαρισμα μεταξυ 3,5 και 4 μετρων?
Γενικοτερα, αξιζει ολος αυτος ο συμβιβασμος μικροτερων χωρων, χειροτερης ηχομονωσης (συνηθως) χειροτερης ποιοτητας
κυλισης και χειροτερου (συνηθως) πατηματος και σταθεροτητας στον δρομο, ειδικα που πλεον και στα supermini οι καταναλωσεις εχουν περιοριστει σε καποιες εκδοσεις παρα πολυ? -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...και παλι οι 'κατηγοριες' χωρων που λετε ειναι διαφορετικες. Αναφερομαι σε θεσεις που θα μπουν αυτοκινητα απο 3,5μετρα μεχρι και ενα τυπικο μικρομεσαιο γυρω στα 4,20-4,30μετρα...Αντε στην χειροτερη να το περιορισουμε λιγο ακομα και να το παμε απο 3,5μετρα μεχρι τα 4μετρα ακριβως, στο μεσο ορο των supermini...Ειναι τοσο πια 'ευεργετικα' τα σχεδον 50εκατοστα
στον μεσο ορο των ελευθερων θεσεων, σε αυτη την συγκεκριμενη 'κατηγορια' ?Σε μέρη που ψάχνεις τη θέση με το τουφέκι (γιατί προφανώς για τέτοια συζητάμε) η διαφορά απο 3.60-3.70 σε 4.20-4.30 για μένα υπήρξε τεράστια...
Άλλωστε αν το πονάς έστω και λίγο το τουτού δεν κοιτάς μόνο να χωρέσεις 'σπρωχτός' στα 5 εκ αλλά και να αφήσεις ένα -έστω τυπικό- περιθώριο ασφαλείας... (γιατί άντε και εσύ είσαι της υπομονής... το ναβάρα απο πίσω με το μπούλ-μπαρ και το ασκόνα απο μπρός με τον κοτσαδόρο θα είναι το ίδιο υπομονετικοί;)... -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
...και παλι οι 'κατηγοριες' χωρων που λετε ειναι διαφορετικες. Αναφερομαι σε θεσεις που θα μπουν αυτοκινητα απο 3,5μετρα μεχρι και ενα τυπικο μικρομεσαιο γυρω στα 4,20-4,30μετρα...Αντε στην χειροτερη να το περιορισουμε λιγο ακομα και να το παμε απο 3,5μετρα μεχρι τα 4μετρα ακριβως, στο μεσο ορο των supermini...Ειναι τοσο πια 'ευεργετικα' τα σχεδον 50εκατοστα
στον μεσο ορο των ελευθερων θεσεων, σε αυτη την συγκεκριμενη 'κατηγορια' ?Σε μέρη που ψάχνεις τη θέση με το τουφέκι (γιατί προφανώς για τέτοια συζητάμε) η διαφορά απο 3.60-3.70 σε 4.20-4.30 για μένα υπήρξε τεράστια...
Άλλωστε αν το πονάς έστω και λίγο το τουτού δεν κοιτάς μόνο να χωρέσεις 'σπρωχτός' στα 5 εκ αλλά και να αφήσεις ένα -έστω τυπικό- περιθώριο ασφαλείας... (γιατί άντε και εσύ είσαι της υπομονής... το ναβάρα απο πίσω με το μπούλ-μπαρ και το ασκόνα απο μπρός με τον κοτσαδόρο θα είναι το ίδιο υπομονετικοί;)...Συγνώμη για το
Έχω δεί φυσικά και σμπρωξίματα για να χωρέσει
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
...και παλι οι 'κατηγοριες' χωρων που λετε ειναι διαφορετικες. Αναφερομαι σε θεσεις που θα μπουν αυτοκινητα απο 3,5μετρα μεχρι και ενα τυπικο μικρομεσαιο γυρω στα 4,20-4,30μετρα...Αντε στην χειροτερη να το περιορισουμε λιγο ακομα και να το παμε απο 3,5μετρα μεχρι τα 4μετρα ακριβως, στο μεσο ορο των supermini...Ειναι τοσο πια 'ευεργετικα' τα σχεδον 50εκατοστα
στον μεσο ορο των ελευθερων θεσεων, σε αυτη την συγκεκριμενη 'κατηγορια' ?Σε μέρη που ψάχνεις τη θέση με το τουφέκι (γιατί προφανώς για τέτοια συζητάμε) η διαφορά απο 3.60-3.70 σε 4.20-4.30 για μένα υπήρξε τεράστια...
Άλλωστε αν το πονάς έστω και λίγο το τουτού δεν κοιτάς μόνο να χωρέσεις 'σπρωχτός' στα 5 εκ αλλά και να αφήσεις ένα -έστω τυπικό- περιθώριο ασφαλείας... (γιατί άντε και εσύ είσαι της υπομονής... το ναβάρα απο πίσω με το μπούλ-μπαρ και το ασκόνα απο μπρός με τον κοτσαδόρο θα είναι το ίδιο υπομονετικοί;)...Μαλιστα, ενδιαφερον...Αρα μαλλον ειμαι τελικα κ@λ@φαρδος, αφου με τα 4,49μετρα βρισκω να παρακαρω, χωρις ιδιαιτερο ψαξιμο, σε ελευθερη θεση -συμπεριλαμβανομενης και της λευκης ζωνης για την ακριβεια-, ακομα και στο Κολωνακι... (οχι μεσημβρινες ωρες φυσικα...)
Για αυτο ρωταω και θελω αποψεις ανθρωπων που ειτε ειναι κατοχοι, ειτε γενικοτερα οδηγουν/οδηγουσαν για μεγαλο χρονικο διαστημα αυτοκινητα σε διαφορες περιοχες με μηκος απο 3,5-4μετρα, να εχω μια εντυπωση, εαν τελικα αξιζει πια
τοσο το μικροτερο αυτοκινητο, απο το ηδη μικρο supermini, ή μηπως οι αυτοκινητοβιομηχανιες μας εχουν επηρεασει περισσοτερο προς αυτη την κατευθυνση τουλαχιστον για τα δεδομενα της δικης μας χωρας... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Μαλιστα, ενδιαφερον...Αρα μαλλον ειμαι τελικα κ@λ@φαρδος, αφου με τα 4,49μετρα βρισκω να παρακαρω, χωρις ιδιαιτερο ψαξιμο, σε ελευθερη θεση -συμπεριλαμβανομενης και της λευκης ζωνης για την ακριβεια-, ακομα και στο Κολωνακι... (οχι μεσημβρινες ωρες φυσικα...)
Για αυτο ρωταω και θελω αποψεις ανθρωπων που ειτε ειναι κατοχοι, ειτε γενικοτερα οδηγουν/οδηγουσαν για μεγαλο χρονικο διαστημα αυτοκινητα σε διαφορες περιοχες με μηκος απο 3,5-4μετρα, να εχω μια εντυπωση, εαν τελικα αξιζει πια
τοσο το μικροτερο αυτοκινητο, απο το ηδη μικρο supermini, ή μηπως οι αυτοκινητοβιομηχανιες μας εχουν επηρεασει περισσοτερο προς αυτη την κατευθυνση τουλαχιστον για τα δεδομενα της δικης μας χωρας...Αν ζεί/εργάζεται κανείς σε τέτοιες περιοχές, πιστεύω πως αξίζει...
Υπο οποιεσδήποτε άλλες (πιο χαλαρές) συνθήκες όμως μάλλον θυσιάζεις αρκετά περισσότερα απ'οσα κερδίζεις... πολύ περισσότερο δε αν μιλάμε και για το μοναδικό αυτοκίνητο... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...και παλι οι 'κατηγοριες' χωρων που λετε ειναι διαφορετικες. Αναφερομαι σε θεσεις που θα μπουν αυτοκινητα απο 3,5μετρα μεχρι και ενα τυπικο μικρομεσαιο γυρω στα 4,20-4,30μετρα...Αντε στην χειροτερη να το περιορισουμε λιγο ακομα και να το παμε απο 3,5μετρα μεχρι τα 4μετρα ακριβως, στο μεσο ορο των supermini...Ειναι τοσο πια 'ευεργετικα' τα σχεδον 50εκατοστα
στον μεσο ορο των ελευθερων θεσεων, σε αυτη την συγκεκριμενη 'κατηγορια' ?Σε μέρη που ψάχνεις τη θέση με το τουφέκι (γιατί προφανώς για τέτοια συζητάμε) η διαφορά απο 3.60-3.70 σε 4.20-4.30 για μένα υπήρξε τεράστια...
Άλλωστε αν το πονάς έστω και λίγο το τουτού δεν κοιτάς μόνο να χωρέσεις 'σπρωχτός' στα 5 εκ αλλά και να αφήσεις ένα -έστω τυπικό- περιθώριο ασφαλείας... (γιατί άντε και εσύ είσαι της υπομονής... το ναβάρα απο πίσω με το μπούλ-μπαρ και το ασκόνα απο μπρός με τον κοτσαδόρο θα είναι το ίδιο υπομονετικοί;)...Μαλιστα, ενδιαφερον...Αρα μαλλον ειμαι τελικα κ@λ@φαρδος, αφου με τα 4,49μετρα βρισκω να παρακαρω, χωρις ιδιαιτερο ψαξιμο, σε ελευθερη θεση -συμπεριλαμβανομενης και της λευκης ζωνης για την ακριβεια-, ακομα και στο Κολωνακι... (οχι μεσημβρινες ωρες φυσικα...)
Για αυτο ρωταω και θελω αποψεις ανθρωπων που ειτε ειναι κατοχοι, ειτε γενικοτερα οδηγουν/οδηγουσαν για μεγαλο χρονικο διαστημα αυτοκινητα σε διαφορες περιοχες με μηκος απο 3,5-4μετρα, να εχω μια εντυπωση, εαν τελικα αξιζει πια
τοσο το μικροτερο αυτοκινητο, απο το ηδη μικρο supermini, ή μηπως οι αυτοκινητοβιομηχανιες μας εχουν επηρεασει περισσοτερο προς αυτη την κατευθυνση τουλαχιστον για τα δεδομενα της δικης μας χωρας...Αν τελικά αξίζει, θα το αγοράσεις;
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...και παλι οι 'κατηγοριες' χωρων που λετε ειναι διαφορετικες. Αναφερομαι σε θεσεις που θα μπουν αυτοκινητα απο 3,5μετρα μεχρι και ενα τυπικο μικρομεσαιο γυρω στα 4,20-4,30μετρα...Αντε στην χειροτερη να το περιορισουμε λιγο ακομα και να το παμε απο 3,5μετρα μεχρι τα 4μετρα ακριβως, στο μεσο ορο των supermini...Ειναι τοσο πια 'ευεργετικα' τα σχεδον 50εκατοστα
στον μεσο ορο των ελευθερων θεσεων, σε αυτη την συγκεκριμενη 'κατηγορια' ?Σε μέρη που ψάχνεις τη θέση με το τουφέκι (γιατί προφανώς για τέτοια συζητάμε) η διαφορά απο 3.60-3.70 σε 4.20-4.30 για μένα υπήρξε τεράστια...
Άλλωστε αν το πονάς έστω και λίγο το τουτού δεν κοιτάς μόνο να χωρέσεις 'σπρωχτός' στα 5 εκ αλλά και να αφήσεις ένα -έστω τυπικό- περιθώριο ασφαλείας... (γιατί άντε και εσύ είσαι της υπομονής... το ναβάρα απο πίσω με το μπούλ-μπαρ και το ασκόνα απο μπρός με τον κοτσαδόρο θα είναι το ίδιο υπομονετικοί;)...Μαλιστα, ενδιαφερον...Αρα μαλλον ειμαι τελικα κ@λ@φαρδος, αφου με τα 4,49μετρα βρισκω να παρακαρω, χωρις ιδιαιτερο ψαξιμο, σε ελευθερη θεση -συμπεριλαμβανομενης και της λευκης ζωνης για την ακριβεια-, ακομα και στο Κολωνακι... (οχι μεσημβρινες ωρες φυσικα...)
Για αυτο ρωταω και θελω αποψεις ανθρωπων που ειτε ειναι κατοχοι, ειτε γενικοτερα οδηγουν/οδηγουσαν για μεγαλο χρονικο διαστημα αυτοκινητα σε διαφορες περιοχες με μηκος απο 3,5-4μετρα, να εχω μια εντυπωση, εαν τελικα αξιζει πια
τοσο το μικροτερο αυτοκινητο, απο το ηδη μικρο supermini, ή μηπως οι αυτοκινητοβιομηχανιες μας εχουν επηρεασει περισσοτερο προς αυτη την κατευθυνση τουλαχιστον για τα δεδομενα της δικης μας χωρας...Λογικο ειναι αφου οι περισσοτερες θεσεις ειναι απο 4,5 μετρα και πανω, ειδικα στο κολωνακι ειναι πανω απο 5 μετρα και λογω της διαγραμμισης ειναι πιο ευκολο.
Οταν εδωσα το σαξο και πηρα την κορολλα, προβλημα ειχα μονο σε θεσεις που πριν ηταν παρκαρισμενο μικρο αυτοκινητο στριμωχτα, εκει δεν χωρουσα. Επειδη τα περισσοτερα πλεον μικρα φτανουν η ξεπερνουν τα 4 μετρα, σημερα δεν εχω προβλημα σχεδον πουθενα να παρκαρω. Απλα μερικες φορες λιγο πιο στριμωχτα.
-
-
Ο χρήστης Ernani έγραψε:
Αν τελικά αξίζει, θα το αγοράσεις;
Φυσικα και οχι. Κουβεντα να γινεται, πιο πολυ για το μηκος της συγκεκριμενης κατηγοριας...
Αν ηθελα/ειχα αναγκη απο ενα τοσο μικρο οχημα, και διεθετα μεχρι 10-11κ , θα το επαιρνα, ναι...
Για εμενα το συγκεκριμενο αξιζει ετσι κι αλλιως, αυτο νομιζω το εχουν καταλαβει οι περισσοτεροι, αυτο που
αναρωτιομουν τελευταια ειναι εαν αξιζει γενικως να παρεις κατι σε αυτη την κατηγορια μηκους, ή να περασεις στην supermini, ειδικα με τις προσφορες λογω νεκρης αγορας, αλλα και της βελτιωμενης τεχνολογιας σε καποιους κινητηρες, στο θεμα της καταναλωσης καυσιμου... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Αν τελικά αξίζει, θα το αγοράσεις;
Φυσικα και οχι. Κουβεντα να γινεται, πιο πολυ για το μηκος της συγκεκριμενης κατηγοριας...
Αν ηθελα/ειχα αναγκη απο ενα τοσο μικρο οχημα, και διεθετα μεχρι 10-11κ , θα το επαιρνα, ναι...
Για εμενα το συγκεκριμενο αξιζει ετσι κι αλλιως, αυτο νομιζω το εχουν καταλαβει οι περισσοτεροι, αυτο που
αναρωτιομουν τελευταια ειναι εαν αξιζει γενικως να παρεις κατι σε αυτη την κατηγορια μηκους, ή να περασεις στην supermini, ειδικα με τις προσφορες λογω νεκρης αγορας, αλλα και της βελτιωμενης τεχνολογιας σε καποιους κινητηρες, στο θεμα της καταναλωσης καυσιμου...Είχα γράψει τα πλεονεκτήματα μιας τέτοιας επιλογής εδώ. Προσωπική άποψη πάντα και χωρίς να έχω διάθεση να πείσω κανέναν. Το μόνο αρνητικό που διαπίστωσα είναι ότι, επειδή είναι μικρό, κάποια ζώα δεν σε σέβονται καθόλου. Αυτό βέβαια έχει να κάνει με προτεραιότητες μέσα στην πόλη, σφήνες, παρκαρίσματα κλπ κωμικοτραγικά. Στο δρόμο όμως είναι πάρα πολύ καλό και σαφώς δεν το έχω μετανιώσει.
-
up!
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
up!Δεν πέρασε βδομάδα. [spastic user]
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
up!
Δεν πέρασε βδομάδα. [spastic user]
Απαγορευεται ο σχολιασμος σε αγγελιες.
-
-
Γνωρίζει κανείς αν προβλέπονται εκδόσεις των τρίδυμων με μηδενικά τέλη ;
-
Ο χρήστης Scrooge έγραψε:
Γνωρίζει κανείς αν προβλέπονται εκδόσεις των τρίδυμων με μηδενικά τέλη ;Αν δεις στο vw.de στο φυλλάδιο του up! με τις τιμές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά βγαίνουν και εκδόσεις με start-stop και στα 60 και στα 75 άλογα που ρίχνουν και στις 2 εκδόσεις τους ρύπους κάτω από 100,άρα με μηδενικά τέλη.Ρώτα σε κάποια vw ή στα κεντρικά της cosmocar αν θα φέρουν αυτές τις εκδόσεις ή αν υπάρχει τέτοια περίπτωση μόνο με παραγγελία.Ηρθε και το 5-θυρο up! πάντως,ανακοινώθηκαν τιμές.
-
Τελικα ποιο απο τα 3 (Up, Citigo, Mii) ειναι πρωτο στο Top3 της κατηγοριας, ποιο δευτερο και ποιο τριτο;
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Τελικα ποιο απο τα 3 (Up, Citigo, Mii) ειναι πρωτο στο Top3 της κατηγοριας, ποιο δευτερο και ποιο τριτο;ρε φίλε την παλεύεις?
ελεος με τις κοτσάνες
μ'αρέσει που κάποτε με είχες ρωτήσει αν είστε όλοι κομπλεξικοί -
Το ρε φιλε την παλευεις ειναι το Top1,
το ελεος με τις κοτσανες ειναι το Top2
και το υπολοιπο ειναι το Top3;
VW Up/Skoda Citigo/Seat Mii