-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Γιατί δεν κοιτάς και για το focus 1.6? Με τις εκπτώσεις που κάνουν κάπου στα 16-17 βγαινει. Ενα διαστημα ενδιαφερόταν ο πατέρας μου και έτυχε να πάρουμε προσφορα. Μπορεί να είναι παλιό αλλά απο τα cruze και i30 ειναι πολύ καλύτερο...Το Focus πολύ καλύτερο από το i30...??? Σε ποιους τομείς; Τον καιρό που σκεφτόμουν σοβαρά το i30, πήγα και είδα και το Focus. Αυτό που μου έκανε άσχημη εντύπωση ήταν τα πλαστικά στις πόρτες, κάνα δυο κλάσεις κατώτερα από το i30 σε ποιότητα και συναρμογή. Η σχεδίαση του ταμπλώ περίεργη και 'στριμωγμένη', κατά τη γνώμη μου. Οι επιδόσεις του κινητήρα (1600 επίσης) κατώτερες. Το μόνο στο οποίο υπερτερεί είναι τα 400 (περίπου) λίτρα του πορτ-μπαγκάζ. Εκεί μάλιστα, πολύ καλά για hatch-back, αν και το πίσω του τζάμι κατεβαίνει άσχημα, όσο για τα πίσω του φώτα... άσ' το καλύτερα! Όπως το 'πες. Ένα 'παλιό' αμάξι.
Και μην μου πειτε για αυξημενο βαρος και για περισσοτερη ασφαλεια γιατι τοσα χρονια ταξιδια εκανα με τα 65αλογα του favorit.
Καλώς τονε! Από το 1992 μέχρι το 2000 είχα κι εγώ το Favorit με τα 55 άλογα...! Και προσπεράσεις έκανα και ανηφόρες ανέβαινα με 120 και μια χαρά ήμασταν 'παρεούλα'. Εντάξει, φτηνό αμάξι ήταν, είχε και τα προβληματάκια του, αλλά είχε χώρους σαν το Golf της εποχής και ΟΧΙ σαν το Polo, όπως είναι σήμερα το Fabia.
Italakias, με Yugo 45 είχαμε γυρίσει όλο το Πήλιο, καλοκαίρι του '83, όταν το 'χε πάρει μια ξαδέρφη μου γιατρίνα. Αξέχαστες εποχές.
-
Ο χρήστης GiannisB έγραψε:
Γιατί δεν κοιτάς και για το focus 1.6? Με τις εκπτώσεις που κάνουν κάπου στα 16-17 βγαινει. Ενα διαστημα ενδιαφερόταν ο πατέρας μου και έτυχε να πάρουμε προσφορα. Μπορεί να είναι παλιό αλλά απο τα cruze και i30 ειναι πολύ καλύτερο...
Το Focus πολύ καλύτερο από το i30...??? Σε ποιους τομείς; Τον καιρό που σκεφτόμουν σοβαρά το i30, πήγα και είδα και το Focus. Αυτό που μου έκανε άσχημη εντύπωση ήταν τα πλαστικά στις πόρτες, κάνα δυο κλάσεις κατώτερα από το i30 σε ποιότητα και συναρμογή. Η σχεδίαση του ταμπλώ περίεργη και 'στριμωγμένη', κατά τη γνώμη μου. Οι επιδόσεις του κινητήρα (1600 επίσης) κατώτερες. Το μόνο στο οποίο υπερτερεί είναι τα 400 (περίπου) λίτρα του πορτ-μπαγκάζ. Εκεί μάλιστα, πολύ καλά για hatch-back, αν και το πίσω του τζάμι κατεβαίνει άσχημα, όσο για τα πίσω του φώτα... άσ' το καλύτερα! Όπως το 'πες. Ένα 'παλιό' αμάξι.
αυτο το φορουμ ολο συγκινησεις μου προσφερει..... ποσο θα αντεξω ακομη ο ανθρωπος
-
Ο χρήστης GiannisB έγραψε:
Το Focus πολύ καλύτερο από το i30...??? Σε ποιους τομείς; Τον καιρό που σκεφτόμουν σοβαρά το i30, πήγα και είδα και το Focus. Αυτό που μου έκανε άσχημη εντύπωση ήταν τα πλαστικά στις πόρτες, κάνα δυο κλάσεις κατώτερα από το i30 σε ποιότητα και συναρμογή. Η σχεδίαση του ταμπλώ περίεργη και 'στριμωγμένη', κατά τη γνώμη μου. Οι επιδόσεις του κινητήρα (1600 επίσης) κατώτερες. Το μόνο στο οποίο υπερτερεί είναι τα 400 (περίπου) λίτρα του πορτ-μπαγκάζ. Εκεί μάλιστα, πολύ καλά για hatch-back, αν και το πίσω του τζάμι κατεβαίνει άσχημα, όσο για τα πίσω του φώτα... άσ' το καλύτερα! Όπως το 'πες. Ένα 'παλιό' αμάξι.
Κοιτα τα πλαστικα που ισως να μην σου αρεσαν ειναι επειδη το αμαξι ειναι 'παλιο' εννοω σε σχεση με το fiesta π.χ. Κατα τα αλλα το focus υπερεχει σε χωρους, τιμονι, αναρτηση, κιβωτιο (ειδικα το κουμπωμα ειναι το μεγαλο μειον για το i30). Τωρα για τα πισω φωτο και την σχεδιαση γενικα ειναι θεμα γουστου του καθενα.
-
εγω μεχρι στιγμης εχω ψαξει οσα αυτοκινητα μπορω. Εχω παρει και προσφορες και ολα. Εχω δει αυτοκινητα απο:nissan,suzuki,chevrolet,hyundai,fiat,lancia,alfa romeo,skoda,kia,opel,volkswagen. Ποσα ακομα να δω; Απο ολα αυτα που ειδα ξεχωρισα καποια αυτοκινητα οπως το:i30,cruze,opel astra,skoda reflex,kia ceed,suzuki imprezza,nissan tiida. Aπο ολα αυτα ειχα σχεδον καταληξη στο chevrolet cruze, αλλα λογω το οτι ειναι μεγαλο σε μεγεθος, και θα δυσκολευομαι στο παρκινγ, ειμαι κοντα στο i30. Αυτο δεν σημαινει οτι θα το παρω και 100%. το ψαξιμο συνεχιζεται. αμα βρω κατι καλυτερο(σε λογικες τιμες) δεν θα πω οχι.
-
καλησπέρα στο forum,είμαι καινούριος και υποψήφιος αγοραστής του cruze και εχτές έκανα ένα test drive,οι εντυπώσεις μου είναι ανάμικτες,πρωτον με κούφανε το γεγονός ότι ο ανεμιστήρας του καλοριφέρ δεν σβήνει,δεύτερον με ξεκούφανε ο κινητήρας που νόμιζα ότι τον είχα συνοδηγό,κατά τα αλλα το αμάξι είναι πολύ καλο
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Γιατί δεν κοιτάς και για το focus 1.6?
...
Μπορεί να είναι παλιό αλλά απο τα cruze και i30 ειναι πολύ καλύτερο...Το Focus πολύ καλύτερο από το i30...??? Σε ποιους τομείς;
...
Όπως το 'πες. Ένα παλιό αμάξι.αυτο το φορουμ ολο συγκινησεις μου προσφερει..... ποσο θα αντεξω ακομη ο ανθρωπος
Ευτυχώς που υπάρχει το ανθρωπάκι που κυλιέται κάτω (=δημιουργία εντυπώσεων) κι έτσι ξεμπερδεύουν εύκολα αυτοί που δεν έχουν ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ επιχειρήματα κατά των Κορεάτικων...
@egoesi: Φίλε μου, το αν θα επιλέξεις τελικά κορεάτικο αμάξι ή όχι δεν έχει να κάνει ΚΑΘΟΛΟΥ με τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, τη φάτσα του, το θόρυβο της μηχανής του, το αν σβήνει ή όχι το βεντιλατέρ. Ο μοναδικός λόγος που θα σε κάνει να αποφασίσεις είναι το αν **ΘΑ ΣΤΑ ΠΡΗΞΟΥΝ **(ή όχι) οι φίλοι σου και οι γνωστοί σου που πήρες κορεάτικο...
Η ίδια ακριβώς απάντηση απευθύνεται και στον JORGE. -
GiannisB συμφωνούμε πως το focus ειναι παλιό. Απο εκεί και πέρα σε τι είναι ανώτερο η έστω και ισάξιο το i30 με το focus?
Σε στήσιμο? Ούτε για πλάκα!
Σε κιβώτιο? Νομίζω μια βόλτα απο μια έκθεση θα σε έπειθε!
Κινητήρας? Καθότι και τα 2 ατμοσφαιρικά με παραπλήσια ονομαστική ιπποδύναμη, δεν έχουν και τραγικές διαφορες! Αν μιλούσαμε για turbo τότε τα δεδομένα θα άλλαζαν. Για του λόγου το αληθές:http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... on_id=4528
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... ion_id=638
Σε στιβαρότητα και γενικότερη αίσθηση στο δρόμο μήπως?
Απο ποιότητα επίσης δεν υφίσταται σύγκριση.
Καλό και τίμιο λοιπόν το κορεάτικο, αλλά όταν σου δίνεται η ευκαιρία να πάρεις κάτι καλύτερο ποιος ο λόγος?
-
Δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα δύο, γενικώς έχω οδηγήσει ελάχιστα αμάξια. Όσα καινούργια όμως κι αν οδήγησα μου φάνηκαν ουσιαστικά το ΙΔΙΟ πράγμα. ΚΑΝΕΝΑ δεν με 'τρόμαξε', κανένα δεν μου έδωσε την εντύπωση 'βάρκας', κανένα δεν με 'ξεκούφανε' από θόρυβο κινητήρα. Μιλάω φυσικά για τη μικρομεσαία κατηγορία των 15.000 - 25.000 ευρώ, εντάξει; ΠΟΤΕ μου δεν οδήγησα SLK ή Ferrari ή πισοκίνητο roadster, δεν έτυχε.
Αυτό που έχω να πω είναι ότι το κυνήγι του 'απόλυτου' σ' αυτές τις έννοιες 'στιβαρότητα', 'αίσθηση', 'στήσιμο' είναι, κατά κάποιον τρόπο, το αντίστοιχο του 'high end' στην αναπαραγωγή ήχου. Απευθύνεται γενικώς σε μια μικρή μερίδα αγοραστικού κοινού και η συντριπτική πλειοψηφία του κοσμάκη που αγοράζει καινούργιο αμάξι επιλέγει το 'Α' και όχι το 'Β' όχι γιατί έχει καλύτερη 'αίσθηση' και 'στήσιμο' αλλά, πολύ απλά και στυγνά, γιατί θα τον προσέξει καλύτερα η γειτονιά με το 'Α'...
Ξαναγυρίζω στο παράδειγμα του 'high end'. Προσωπικά, παρ' όλο που έχω 'τρέλα' με τη μουσική (π.χ. ΔΕΝ θα αγόραζα αμάξι που δεν έχει USB θύρα για να μπορώ να συνδέσω εξωτερικό HDD με 6.000 μουσικά κομμάτια...) ουδέποτε είχα στο σπίτι μου ηχοσύστημα ακριβότερο των 300-400 Ευρώ, το ίδιο και στ' αμάξι (για να δω, πόσα ανθρωπάκια που κυλιούνται χάμω θα ακολουθήσουν το μήνυμά μου…) Κι όμως, ακούω μουσική ΣΥΝΕΧΩΣ, ακούω τη μουσική που ΑΓΑΠΑΩ και είμαι ΑΠΟΛΥΤΑ ευχαριστημένος. Το ίδιο ΑΚΡΙΒΩΣ ισχύει και με τα αμάξια που έχω αγοράσει. Με πήγανε ΠΑΝΤΟΥ, με ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΑΝ και ουδέποτε μου έκατσε στο στομάχι το 'στήσιμό' τους ή η περίφημη 'στιβαρότητά' τους.
Ας μην τρελαινόμαστε λοιπόν κάθε φορά που μας ανακοινώνει κάποιος ότι σκέφτεται να αγοράσει κορεάτικο κι εμείς επιστρατεύουμε όλο μας το είναι για να τον αποτρέψουμε από το 'απονενοημένο διάβημα'…
Υ.Γ. Επιμένω ότι το Ford Focus ΔΕΝ είναι (γενικώς) καλύτερο αμάξι από το Hyundai i30 ή από το Chevolet Cruze. Υπάρχουν απλώς τομείς που υπερέχει το ένα ή το άλλο, αυτά.
-
εδωσες απαντηση μονος σου.... ολα τα βρηκες ιδια, φτανει.
κουτσοι στραβοι στον Αγιο παντελεημωνα.... και υστερα μου λες οτι σε πειραξε ο γελωτας...
-
Εγώ είχα ως προσωπικό εταιρικό το Focus 1600 5πορτο το 2006. Το είχα περίπου για ένα χρόνο. Μετά πήρα ένα ASTRA...
Εντυπώσεις από το FOCUS; Ας βάλω και εγώ εικονίτσα εντυπώσεων ...
Άλλωστε το 1991 έως 1996 είχα δικό μου FIESTA ...
Πάντως FORD δεν νομίζω να (ξανα)πάρω ποτέ...
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
εδωσες απαντηση μονος σου.... ολα τα βρηκες ιδια, φτανει.κουτσοι στραβοι στον Αγιο παντελεημωνα.... και υστερα μου λες οτι σε πειραξε ο γελωτας...
Θα έκανες καλύτερα ΕΑΝ διάβαζες ΟΛΟΚΛΗΡΑ τα ποστ ΠΡΙΝ απαντήσεις. Μίλησα για τα μικρομεσαία των 15.000 - 25.000 ευρώ (και όχι για ΟΛΑ τα αμάξια του πλανήτη), όπου οι διαφορές στην τιμή (κατά το 90% της διαφοράς) δεν είναι τίποτα περισσότερο από υπεραξία λόγω διαφήμισης και γενικότερου 'ίματζ' που εκτρέφει η κάθε εταιρία ολόκληρες δεκαετίες στην πλάτη των καταναλωτών. Αυτή είναι η γνώμη μου.
-
Και όμως Γιάννη δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Θα σου δώσω ένα απλό παράδειγμα. Καλός μου φίλος είχε για εταιρικό το Opel Astra 1400. Το πήρα για γρήγορη βόλτα και είναι το μόνο αυτοκίνητο που παράτησα στα μέσα της διαδρομής. Τιμόνι αναίσθητο, αναρτήσεις που έπλεαν, ηλεκτρόγκαζο που πατούσες σήμερα και άκουγε την επαύριο, υποστροφή, υποστροφή υποστροφή! Όταν το τράκαρε του έδωσαν ένα Focus 1400. Το αυτοκίνητο ήταν πιο αργό από το Astra (και πιο αργό από τον θάνατο... ) αλλά ΠΟΛΥ ανώτερο οδηγικά. Το τοποθετούσες όπως ήθελες στις στροφές, το τιμόνι ήταν κοφτερό και σου μιλούσε για το πόση πρόσφυση είχε το μπροστινό σύστημα, το πλαίσιο ήταν ουδέτερο και με τσίμπημα των φρένων στην κορυφή μπορούσε μέχρι και να υπερστρέψει! Το μοτέρ το έστιβα συνέχεια στισ 6000 για να πάρει τα πόδια του αλλά κατέβηκα με χαμόγελο (και φρένα να αχνίζουν... ). Τα αυτοκίνητα, ακόμα και αυτά των 15.000 Ευρώ, έχουν διαφορές και μάλιστα πολλές φορές μεγάλες διαφορές!
Storm: 25 ετών δεν είσαι; Πως είχες Fiesta to 91?
-
Σαν κάτοχος φόκους να πω κι εγώ κάτι...Εάν δεν κυνηγάς το αμάξι, πας με νορμάλ ρυθμούς, δεν στρίβεις με τα όσα, ακούς μουσικούλα σε μέτρια ένταση μέσα, δεν εκβιάζεις προσπεράσεις, δεν νομίζω να μπορέσεις να βρεις διαφορές ανάμεσα στα αμάξια της κατηγορίας που συζητάμε είτε είναι i30, είτε Ceed, ή φόκους.
Το πλεόν εμφανές είναι η εμφάνιση, η οποία είναι καθαρά υποκειμενική. Σου αρέσει ή δεν σου αρέσει. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και όμως Γιάννη δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Θα σου δώσω ένα απλό παράδειγμα. Καλός μου φίλος είχε για εταιρικό το Opel Astra 1400. Το πήρα για γρήγορη βόλτα και είναι το μόνο αυτοκίνητο που παράτησα στα μέσα της διαδρομής. Τιμόνι αναίσθητο, αναρτήσεις που έπλεαν, ηλεκτρόγκαζο που πατούσες σήμερα και άκουγε την επαύριο, υποστροφή, υποστροφή υποστροφή! Όταν το τράκαρε του έδωσαν ένα Focus 1400. Το αυτοκίνητο ήταν πιο αργό από το Astra (και πιο αργό από τον θάνατο... ) αλλά ΠΟΛΥ ανώτερο οδηγικά. Το τοποθετούσες όπως ήθελες στις στροφές, το τιμόνι ήταν κοφτερό και σου μιλούσε για το πόση πρόσφυση είχε το μπροστινό σύστημα, το πλαίσιο ήταν ουδέτερο και με τσίμπημα των φρένων στην κορυφή μπορούσε μέχρι και να υπερστρέψει! Το μοτέρ το έστιβα συνέχεια στισ 6000 για να πάρει τα πόδια του αλλά κατέβηκα με χαμόγελο (και φρένα να αχνίζουν... ). Τα αυτοκίνητα, ακόμα και αυτά των 15.000 Ευρώ, έχουν διαφορές και μάλιστα πολλές φορές μεγάλες διαφορές!Storm: 25 ετών δεν είσαι; Πως είχες Fiesta to 91?
μην τους τα λες, δεν μπορουν να τα καταλαβουν..... ειναι αλλης παστας οδηγοι αυτοι, advanced κατασταση....
-
αν θες αυτοκινητο απο ευρωπη δες το octavia a5 .....παρα πολυ καλο...
αλλιως μεταξυ i30 και cruze θα διαλεγα το cruze -
Ο χρήστης egoesi έγραψε:
καλησπέρα στο forum,είμαι καινούριος και υποψήφιος αγοραστής του cruze και εχτές έκανα ένα test drive,οι εντυπώσεις μου είναι ανάμικτες,πρωτον με κούφανε το γεγονός ότι ο ανεμιστήρας του καλοριφέρ δεν σβήνει,δεύτερον με ξεκούφανε ο κινητήρας που νόμιζα ότι τον είχα συνοδηγό,κατά τα αλλα το αμάξι είναι πολύ καλοΓια το πρωτο:μηπως ειχες ενεργοποιησει την ανακυκλωση του αερα;Εκει συνηθως δουλευει ο ανεμηστηρας συνεχεια,ή παλι μηπως ηταν ενεργοποιημενο το AC.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και όμως Γιάννη δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα...Φίλε μου, σεβαστή η άποψή σου και θεωρώ ότι έχεις αρκετό δίκαιο, τοποθετώντας τις διαφορές των αμαξιών αυτών σε κάποιο άλλο επίπεδο **rpm **και km/h. Σύμφωνοι, από κει και πάνω κάποια αμάξια αρχίζουν και φοβίζουν τον οδηγό ενώ κάποια άλλα τα καταφέρνουν καλύτερα. Βέβαια, όπως είπε κι ο...
Σαν κάτοχος φόκους να πω κι εγώ κάτι...Εάν δεν κυνηγάς το αμάξι, πας με νορμάλ ρυθμούς, δεν στρίβεις με τα όσα, ακούς μουσικούλα σε μέτρια ένταση μέσα, δεν εκβιάζεις προσπεράσεις, δεν νομίζω να μπορέσεις να βρεις διαφορές ανάμεσα στα αμάξια της κατηγορίας που συζητάμε είτε είναι i30, είτε Ceed, ή φόκους.
Με αυτό το ποστ θεωρώ ότι μπαίνουν όλα στη θέση τους και καλύπτεται η συντριπτική μερίδα των ανθρώπων με οικογένεια που θέλουν ένα ασφαλές μέσο να μετακινούνται και το οποίο ΟΥΔΕΠΟΤΕ θα βγάλουν απ' τα όριά του, είτε υψηλά είναι αυτά είτε 'υψηλότερα'.
Επίσης...
Το πλεόν εμφανές είναι η εμφάνιση, η οποία είναι καθαρά υποκειμενική. Σου αρέσει ή δεν σου αρέσει.
- 10.000 και τελεία και παύλα. Απλώς, να προσθέσω και την ελαφρώς χαμηλότερη τιμή των κορεάτικων, έστω οριακά.
-
Γεια σας
Είμαι ένας κάτοχος ενός Lanos 1.4 3d από το 1999. Πήρα αυτό το αυτοκίνητο γιατί μου άρεσε τότε το Rover to 214, αλλά δεν υπηρχε η οικονομική δυνατότητα για την αγορά του.
Μετά από μερικούς μήνες έφτιαξαν λίγο τα οικονομικά μου και προχώρησα σε κάποιες βελτιώσεις, ( Ρυθμιστης πίεσης βενζίνης, φιλτροχοάνη, εξάτμηση, χταπόδι, ηλεκτρικό turbo και πρόγραμμα) και μαζί με ζάντες, αμορτισέρ και κάποια σπόιλερ που είχα ήδη βάλει, το αμάξι, κατ'εμέ ήταν τέλειο. 108 hp δυναμομετρημένο από 75.
Η οδική μου συμπεριφορά ήταν από απλά ήρεμη μέχρι πολύ άγρια με τον κόφτη πολλές φορές να επεμβαίνει για να με ηρεμήσει (αλλαγμένο το όριο από 6300 στις 6800rpm με το πρόγραμμα).
Το αμάξι αυτή την στιγμή έχει κάνει 280.000 χλμ και τα προβλήματα που έχει βγάλει μέχρι τώρα είναι μια αντλία βενζίνης και ένα σετ δίσκο-πλατό. Δουλεύει μια χαρά δεν καίει καθόλου λάδι,δεν βγάζει καυσαέρια(πριν από ένα μήνα πέρασε από κτεο για πρώτη φορά!) και θα αντέξει για πολύ ακόμα. Ένα χρόνο μετά που γνώρησα την γυναίκα μου της πρότεινα και πήγε και αγόρασε το ίδιο αυτοκίνητο. Του έχω κάνει τα πάντα και αυτό δεν ''μιλάει'' καθόλου.
Τώρα που έχουμε δύο παιδάκια είναι λίγο έως πολύ ταλαιπωρία με αυτοκίνητο με 2 πόρτες και σκέφτομαι να πάρω το cruze στα 1800 με τελική τιμή στα 19000 μαζί με χρώμα και πινακίδες.
Αν κάποιος μπορεί να μου εγγυηθεί ότι το cruze θα είναι τόσο ''κορεάτικο'' όσο το Lanos να πάω να πάρω 2.
Ειδα κάποιους από εσάς να λενε ''να πάρεις ευρωπαικό που είναι καλύτερο''
Τι σημαίνει καλύτερο??? Ποια είναι τα κριτήρια σύγκρισης???
Λέτε για ευρωπαικό, αλλά οι εμπειρίες μου (φίλων) με κάποια αυτοκίνητα ήταν πολυ πικρές.
Fiat? Μακριά.Δεν θα μπω σε λεπτομέριες αλλά σίγουρα όλη ξέρετε για την πιότητα κατασκευής τους(τουλάχιστον τότεστο 2000). Δύο γνωστοί μου πήραν focus to διάστημα 2000-2002. To ένα 1400 με συνέχεια πρόβλημα στο aircondition (σπάνια δούλευε) και το άλλο 1800 με διαροή λαδιών από τον κινητήρα!) PT Cruiser έφυγε στον δρόμο το πίσω φιλιστρίνι!! Και μιλάμε για καινούρια, να μην αρχίσω να λέω για αυτοκίνητα 2-3 χρονών γιατί θα ξενυχτήσω να γράφω.
Αν όλα αυτά συγκαταλέγονται στην ποιότητα κατασκευής, τότε έγώ δεν την θέλω αυτήν την ποιότητα. Θέλω την Κορεάτικη!!!.
Αν ο λόγος είναι το υποτιθέμενο ''πρεστίζ'' και το τι θα λέει ο γείτονας τότε ας πάει να πουλήσει ότι έχει και δεν έχει ας πάρει δάνεια να πάει να αγοράσει καμιά Τζάγκουαρ και καμια Μαζεράτι μιας και ούτε με το Leon ή το focus ή to Brava ή οποιοδήποτε άλλο από τα πιο '''καλά''' αυτοκίνητα που αναφέρθηκαν πιο πάνω μπορείς αν να το παίξεις 'μούρη'.
Στα λεφτά αυτά για το μοντέλο που έχω επιλέξει δεν υπάρχει κάποιο άλλο. Θα πρέπει να δώσω 23-25 χιλιάρικα για τον ίδιο εξοπλισμό.
24000 φτάνει το insignia με τον ίδιο περίπου εξοπλισμο με το cruze που θα ήταν η δεύτερη επιλογή μου μιας και θα πάρω το cruze 1.8. -
Πρώτα από ολα δεν νομίζω ότι κανείς διακρίνει εν έτει 2009 τα αυτοκίνητα σε Ευρωπαϊκά και Ασιατικά. Κάθε αυτοκίνητο κρίνεται μεμονομένα. Βάσει αυτών είπαμε ότι υπάρχουν καλύτερες επιλογές από το Cruze ΑΝ κάποιος ζητάει επιδόσεις και οδική συμπεριφορά. Και ναι τα Leon, Bravo κλπ είναι και ταχύτερα και στρίβουν καλύτερα. Είναι θέμα προτεραιοτήτων καθώς μπορεί εσένα να μην σε ενδιοαφέρουν οι ως άνω αρετές αλλά να προτιμάς το value for money και την αξιοπιστία των Κορεατών. Και κάτι τελευταίο, το Insignia είναι αυτοκίνητο κατηγορίας D ενώ το Cruze C οπότε η σύγκριση είναι άτοπη.
-
Aν κάποιος θέλει επιδόσεις ας πάει να πάρει κανα Subaru Impreza ή κανα Mitsubishi Evo. To Leon ή to Bravo δεν είναι οικογενειακά αυτοκίνητα και δεν μπορούμε να τα συγκρίνουμε με το Cruze. Δεν μπορούμε να μπορούμε να πούμε ότι τα μήλα είναι καλύτερα από τα πορτοκάλια! Ή τουλάχιστον αυτός που κοιτάει να αγοράσει το cruze δεν θα πάει να δει το leon, θα πάει να δει το C4 πχ.
Το αν στρίβουν καλύτερα αυτό θα φανεί μόνο σε πίστα και όχι στην πόλη ή την εθνική οδό.
Με το Leon 1.8 Τsi να ξεκινάει από τα 21.000 και το bravo στην πιο δυνατή του έκδοση αλλά στα 1400cc και 150hp (ειλικρινά προτιμώ τους 141 από 1800άρι παρά 150 από 1400άρι) και με λιγότερο εξοπλισμό, στα 20.000 δεν νομίζω ότι είναι 'ευκαιρίες'.Το αν με ενδιαφέρουν οι αρετές που λες αυτό φαινεται με τις βελτιώσεις που έχω κάνει στο Lanos.
Δεν ξέρω αυτό που λες για το insignia αλλά για μένα στην ίδια κατηγορία βρίσκονται. Μεσαία και με πολύ καλό αεροδυναμικό συντελεστή.
Chevrolet Cruze