-
Καλησπέρα παιδιά.
Μια ερώτηση.
Όταν παρκάρεις ένα αυτοκίνητο πάντα δεν πρέπει να έχεις ταχύτητα μέσα;
Ακόμα και σε ίσιο δρόμο;
Μου είπε ένας γνωστός ότι μπορεί λέει να κολλήσει ο συμπλέκτης και καλύτερο είναι να βάζεις νεκρό σε ίδιο δρόμο.
Ισχύει κάτι τέτοιο ρε παιδιά;Πρώτη φορά το ακούω. -
Ο χρήστης Αντρεας Χιος έγραψε:
συγνωμη αλλα ειμαι νεο μελος,δεν ξερω ακομα πως να απαντήσω στο θεμα που θελω..Δεν τρεχει τιποτα.
κανε κλικ στο εικονιδιο 'Παράθεση' του ατομου που θες να απαντησεις για να μη μπερδευεσαι.
Αυτο ακριβως εκανα και εγω τωρα, για να δεις πως βγαινει. -
Ο χρήστης steliosss94 έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά.Μια ερώτηση.
Όταν παρκάρεις ένα αυτοκίνητο πάντα δεν πρέπει να έχεις ταχύτητα μέσα;
Ακόμα και σε ίσιο δρόμο;
Μου είπε ένας γνωστός ότι μπορεί λέει να κολλήσει ο συμπλέκτης και καλύτερο είναι να βάζεις νεκρό σε ίδιο δρόμο.
Ισχύει κάτι τέτοιο ρε παιδιά;Πρώτη φορά το ακούω.Πρεπει να τον βαλεις να σου πει τι σημαινει 'να κολλησει ο συμπλεκτης'. Πιθανολογω να κολλησει ο γνωστος σου και να μη μπορει να το εξηγησει.
...και να κολλησει, την ταχυτητα μπορεις να τη βγαλεις.
-
Ο χρήστης steliosss94 έγραψε:
...Μου είπε ένας γνωστός ότι μπορεί λέει να κολλήσει ο συμπλέκτης και καλύτερο είναι να βάζεις νεκρό σε ίδιο δρόμο.
Ισχύει κάτι τέτοιο ρε παιδιά;Πρώτη φορά το ακούω.Να του πεις μετά ότι αν το θυμιάσει με καλό λιβάνι θα ξεκολλήσει.
-
χαχαχα ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας παιδιά.
Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορούσε να μου το εξηγήσει, είχε κολλήσει (που λέει και ο trident) ...δεν ξέρω καν από που το είχε ακούσει αυτό το πράγμα.Μια δικιά μου απορία τώρα που την έχω καιρό και βρήκα την αφορμή με το ποστ του trident.
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
...και να κολλησει, την ταχυτητα μπορεις να τη βγαλεις.
Όταν είναι σβηστό το αυτοκίνητο και βγάλεις την ταχύτητα δεν υπάρχει πρόβλημα, έτσι;
Δηλαδή η σύμπλεξη και η αποσύμπλεξη με συμπλέκτη δεν είναι απαραίτητη όταν δεν λειτουργεί ο κινητήρας; -
Ο χρήστης steliosss94 έγραψε:
Όταν είναι σβηστό το αυτοκίνητο και βγάλεις την ταχύτητα δεν υπάρχει πρόβλημα, έτσι;
Δηλαδή η σύμπλεξη και η αποσύμπλεξη με συμπλέκτη δεν είναι απαραίτητη όταν δεν λειτουργεί ο κινητήρας;Οι ταχύτητες μπαίνουν καρφωτές με την ελάχιστη φθορά όταν είναι σβηστή η μηχανή
σε σύγκριση με την αναμμένη μηχανή. -
Τι καρφωτες λες?
Φαντασου οτι τα γραναζια ειναι ελικοειδη. .για να κουμπωσουν πρεπει να ερθουν οι μοιρες ακριβος αν μπει μια φόρα η 1τη θα μπαινει συνεχεια μεχρι να παρει μπρος ή α περπατηση ή να βαλεις πχ 3τη.οταν πατας συμπλεκτη ο δισκο ελευθερονεται και ουσιαστικα γυρνας αυτο το λιγο τον αξονα του σασμαν με το χερι σου προσπαθοντας να βαλεις ταχυτητα!φυσικα μη πεις γιατι δε κουνιεται το αμαξι οταν το κανεις αυτο γιατι μιλαμε για χιλιοστα στο στριψιμο και ελεος δλδ οταν με ρελαντι 1000σαλ και 1τη εχεις 10χλμ ταχυτητα ανα ωρα μη περιμενεις να ανεβεις να το πεζοδρομιο παιζοντας με το μοχλο! -
Το μοτερ 8fs 1.4 95hp σε πεζο 308 ειναι αμεσου ψεκασμου ή οχι?
-
Έμμεσου.
-
σε μπροστινοκινητο αυτοκινητο, οι εμπρος τροχοι στον αερα γυρνανε με μεγαλη δυσκολια-1 πληρης περιστροφη να κανει ο τροχος με ολη τη δυναμη που εχω
ανοιξα καθαρισα τακακια και οδηγους αλλα το ιδιο
ακομη και με τη δαγκανα εξω περιστρεφονταν με δυσκολια
κατα την περιστροφη του δισκου περιστρεφεται και ημιαξονιο μαζι, ποσο να κοβει, παλιοτερα επαιρναν 2 με 2.5 στροφες οι εμπρος τροχοι
καποι ιδεα.... -
Ο χρήστης r200 έγραψε:
σε μπροστινοκινητο αυτοκινητο, οι εμπρος τροχοι στον αερα γυρνανε με μεγαλη δυσκολια-1 πληρης περιστροφη να κανει ο τροχος με ολη τη δυναμη που εχω
ανοιξα καθαρισα τακακια και οδηγους αλλα το ιδιο
ακομη και με τη δαγκανα εξω περιστρεφονταν με δυσκολια
κατα την περιστροφη του δισκου περιστρεφεται και ημιαξονιο μαζι, ποσο να κοβει, παλιοτερα επαιρναν 2 με 2.5 στροφες οι εμπρος τροχοι
καποι ιδεα....ποιο αυτοκινητο?
-
ibiza 1.4 mk4, 2005 μοντελο
υγ: εκανα καθαρισμο το κυκλωμα με 1 λιτρο επωνυμο υγρο φρενων dot 4, πριν 3 χρονια ειχα κανει τον προηγουμενο καθαρισμο και το δοχειο σημερα ειχε αιωρουμενα σωματιδια τα οποια οταν τα ακουμπουσες διαλυονταν και γινονταν υγρο
δεν ξερω οταν αλλαξα τις φυσουνες μπιλιοφορου, μηπως εσφιξα πολυ το παξιμαδι σε καθε μερια και δεν αφηνει να γυρισει με ανεση το ρουλεμαν...δεν ηξερα με ποσα κιλα σφιγγονταν -
με τις δαγκανες εξω σιγουρα το προβλημα σου δεν ειναι απο φρενα, ουτε απο υπερβολικο σφιξιμο στους μπιλιοφορους, ρουλεμαν τροχου ή κατι απο σαζμαν αν δεν εχεις κανα μπλοκε διαφορικο.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
με τις δαγκανες εξω σιγουρα το προβλημα σου δεν ειναι απο φρενα, ουτε απο υπερβολικο σφιξιμο στους μπιλιοφορους, ρουλεμαν τροχου ή κατι απο σαζμαν αν δεν εχεις κανα μπλοκε διαφορικο.Μπλοκε διαφορικο;;;;;;;
Κατι δεν εχει κανει καλα στην αλλαγη των μπιλιοφορων...... -
Υπάρχει περίπτωση να έχουν διαφορετική πατούρα όπως είναι σε κάποια peugeot 106 και να μην πατάει σωστά το ημιαξόνιο ?
-
λεει οτι δεν αλλαξε μιλιοφορους αλλα μονο φουσκες.
-
το ανοιξα, ξεκουμπωμενοι μπιλιοφοροι/δαγκανα/τακακια/δισκο/ακρομπαρο, μονο το ρουλεμαν κουμπωμενο σασι βαζω το τροχο πανω με ολη μου τη δυναμη να παρει 3 στροφες, ακομη και με το χερι το ρουλεμαν γυριζει ζορικα παρολο που μεσα στην καμπινα δεν παραγει ηχο, δικαιολογημενα με 260.000χλμ
τι φασαρια εχει το εμπρος ρουλεμαν.... χρειαζεται εξωλκεα η λυσιμο και το αμορτισερ και ολο το κομματι στη μεγγενη να φαει σφυριες να βγει και μετα αντε να βρουμε πρεσσα να βαλουμε το καινουριο, τι κατασκευστικες λυσεις χρησιμοποιουν για την τοποθετηση ενος εμπρος ρουλεμαν σε καινουρια αυτοκινητα, αντι να κανουν πιο ευκολη τη ζωη του μηχανικου μα το αντιθετο...
τοτε στη δεκαετια του 80 εβγαζες το δισκο στο sunny και ακριβως απο την πισω μερια του δισκου ξεβιδωνες 3 βιδες και εβγαζες ενα απλο ρουλεμαν και τελος, με χαμηλοτερο κοστος, λιγοτερες εργατοωρες και λιγοτερα εργαλεια να χρησιμοποιησεις -
Ο χρήστης r200 έγραψε:
το ανοιξα, ξεκουμπωμενοι μπιλιοφοροι/δαγκανα/τακακια/δισκο/ακρομπαρο, μονο το ρουλεμαν κουμπωμενο σασι βαζω το τροχο πανω με ολη μου τη δυναμη να παρει 3 στροφες, ακομη και με το χερι το ρουλεμαν γυριζει ζορικα παρολο που μεσα στην καμπινα δεν παραγει ηχο, δικαιολογημενα με 260.000χλμ
τι φασαρια εχει το εμπρος ρουλεμαν.... χρειαζεται εξωλκεα η λυσιμο και το αμορτισερ και ολο το κομματι στη μεγγενη να φαει σφυριες να βγει και μετα αντε να βρουμε πρεσσα να βαλουμε το καινουριο, τι κατασκευστικες λυσεις χρησιμοποιουν για την τοποθετηση ενος εμπρος ρουλεμαν σε καινουρια αυτοκινητα, αντι να κανουν πιο ευκολη τη ζωη του μηχανικου μα το αντιθετο...
τοτε στη δεκαετια του 80 εβγαζες το δισκο στο sunny και ακριβως απο την πισω μερια του δισκου ξεβιδωνες 3 βιδες και εβγαζες ενα απλο ρουλεμαν και τελος, με χαμηλοτερο κοστος, λιγοτερες εργατοωρες και λιγοτερα εργαλεια να χρησιμοποιησειςΠόσα χλμ θέλεις να κρατήσουν τα ρουλεμάν ? έχει ξεραθεί το γράσο και έχει ανάψει, άλλαξετα και τα 2 μην κολλήσει κανένα και φας κανένα αθώο δίπλα σου.
-
Γιατι καταλαβες τι εγινε Παναγιωτη ωιατι εγω διαβαζω σπαστα ελληνικά! Πανε φιλε σε καποιο συνεργειο και τετοια ρουλεμαν που λες εγω δενεχω δει!εγω ξερω μονο σφυρι θελουν τα καινουργια!
Φυσικα τρολαρω αλλα επλιζω να βρηκες φυσικα το προβλημα και να το ελυσες -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
το ανοιξα, ξεκουμπωμενοι μπιλιοφοροι/δαγκανα/τακακια/δισκο/ακρομπαρο, μονο το ρουλεμαν κουμπωμενο σασι βαζω το τροχο πανω με ολη μου τη δυναμη να παρει 3 στροφες, ακομη και με το χερι το ρουλεμαν γυριζει ζορικα παρολο που μεσα στην καμπινα δεν παραγει ηχο, δικαιολογημενα με 260.000χλμ
τι φασαρια εχει το εμπρος ρουλεμαν.... χρειαζεται εξωλκεα η λυσιμο και το αμορτισερ και ολο το κομματι στη μεγγενη να φαει σφυριες να βγει και μετα αντε να βρουμε πρεσσα να βαλουμε το καινουριο, τι κατασκευστικες λυσεις χρησιμοποιουν για την τοποθετηση ενος εμπρος ρουλεμαν σε καινουρια αυτοκινητα, αντι να κανουν πιο ευκολη τη ζωη του μηχανικου μα το αντιθετο...
τοτε στη δεκαετια του 80 εβγαζες το δισκο στο sunny και ακριβως απο την πισω μερια του δισκου ξεβιδωνες 3 βιδες και εβγαζες ενα απλο ρουλεμαν και τελος, με χαμηλοτερο κοστος, λιγοτερες εργατοωρες και λιγοτερα εργαλεια να χρησιμοποιησειςΠόσα χλμ θέλεις να κρατήσουν τα ρουλεμάν ? έχει ξεραθεί το γράσο και έχει ανάψει, άλλαξετα και τα 2 μην κολλήσει κανένα και φας κανένα αθώο δίπλα σου.
καλα εκανα παραπονο για το ποσο αντεχει;
απλα προσεξα καποιες ενδεξεις και ζητησα καποιες γνωμες, παλιος μηχανικος ελεγε πως δεν πειραζεις ρουλεμαν αν δεν σου βγαζει θορυβο...
για προτεινε τωρα μια μαρκα να παραγγειλω, μην παραγγειλω κανενα μαπα και ξανανοιγω!
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........