Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 382
    • 383
    • 384
    • 385
    • 386
    • 488
    • 489
    • 384 / 489
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    9775
    219282
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      steliosss94 last edited by

      Καλησπέρα παιδιά.

      Μια ερώτηση.

      Όταν παρκάρεις ένα αυτοκίνητο πάντα δεν πρέπει να έχεις ταχύτητα μέσα;
      Ακόμα και σε ίσιο δρόμο;
      Μου είπε ένας γνωστός ότι μπορεί λέει να κολλήσει ο συμπλέκτης και καλύτερο είναι να βάζεις νεκρό σε ίδιο δρόμο.
      Ισχύει κάτι τέτοιο ρε παιδιά;Πρώτη φορά το ακούω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        trident1971 last edited by

        Ο χρήστης Αντρεας Χιος έγραψε:
        συγνωμη αλλα ειμαι νεο μελος,δεν ξερω ακομα πως να απαντήσω στο θεμα που θελω..

        Δεν τρεχει τιποτα.
        κανε κλικ στο εικονιδιο 'Παράθεση' του ατομου που θες να απαντησεις για να μη μπερδευεσαι.
        Αυτο ακριβως εκανα και εγω τωρα, για να δεις πως βγαινει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          trident1971 last edited by

          Ο χρήστης steliosss94 έγραψε:
          Καλησπέρα παιδιά.

          Μια ερώτηση.

          Όταν παρκάρεις ένα αυτοκίνητο πάντα δεν πρέπει να έχεις ταχύτητα μέσα;
          Ακόμα και σε ίσιο δρόμο;
          Μου είπε ένας γνωστός ότι μπορεί λέει να κολλήσει ο συμπλέκτης και καλύτερο είναι να βάζεις νεκρό σε ίδιο δρόμο.
          Ισχύει κάτι τέτοιο ρε παιδιά;Πρώτη φορά το ακούω.

          Πρεπει να τον βαλεις να σου πει τι σημαινει 'να κολλησει ο συμπλεκτης'. Πιθανολογω να κολλησει ο γνωστος σου και να μη μπορει να το εξηγησει.

          ...και να κολλησει, την ταχυτητα μπορεις να τη βγαλεις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kostas-chania last edited by

            Ο χρήστης steliosss94 έγραψε:

            ...Μου είπε ένας γνωστός ότι μπορεί λέει να κολλήσει ο συμπλέκτης και καλύτερο είναι να βάζεις νεκρό σε ίδιο δρόμο.
            Ισχύει κάτι τέτοιο ρε παιδιά;Πρώτη φορά το ακούω.

            Να του πεις μετά ότι αν το θυμιάσει με καλό λιβάνι θα ξεκολλήσει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              steliosss94 last edited by

              χαχαχα ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας παιδιά.
              Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορούσε να μου το εξηγήσει, είχε κολλήσει (που λέει και ο trident) ...δεν ξέρω καν από που το είχε ακούσει αυτό το πράγμα.

              Μια δικιά μου απορία τώρα που την έχω καιρό και βρήκα την αφορμή με το ποστ του trident.

              Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

              ...και να κολλησει, την ταχυτητα μπορεις να τη βγαλεις.

              Όταν είναι σβηστό το αυτοκίνητο και βγάλεις την ταχύτητα δεν υπάρχει πρόβλημα, έτσι;
              Δηλαδή η σύμπλεξη και η αποσύμπλεξη με συμπλέκτη δεν είναι απαραίτητη όταν δεν λειτουργεί ο κινητήρας;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                inertia last edited by

                Ο χρήστης steliosss94 έγραψε:
                Όταν είναι σβηστό το αυτοκίνητο και βγάλεις την ταχύτητα δεν υπάρχει πρόβλημα, έτσι;
                Δηλαδή η σύμπλεξη και η αποσύμπλεξη με συμπλέκτη δεν είναι απαραίτητη όταν δεν λειτουργεί ο κινητήρας;

                Οι ταχύτητες μπαίνουν καρφωτές με την ελάχιστη φθορά όταν είναι σβηστή η μηχανή
                σε σύγκριση με την αναμμένη μηχανή.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  giannisae last edited by

                  Τι καρφωτες λες?
                  Φαντασου οτι τα γραναζια ειναι ελικοειδη. .για να κουμπωσουν πρεπει να ερθουν οι μοιρες ακριβος αν μπει μια φόρα η 1τη θα μπαινει συνεχεια μεχρι να παρει μπρος ή α περπατηση ή να βαλεις πχ 3τη.οταν πατας συμπλεκτη ο δισκο ελευθερονεται και ουσιαστικα γυρνας αυτο το λιγο τον αξονα του σασμαν με το χερι σου προσπαθοντας να βαλεις ταχυτητα!φυσικα μη πεις γιατι δε κουνιεται το αμαξι οταν το κανεις αυτο γιατι μιλαμε για χιλιοστα στο στριψιμο και ελεος δλδ οταν με ρελαντι 1000σαλ και 1τη εχεις 10χλμ ταχυτητα ανα ωρα μη περιμενεις να ανεβεις να το πεζοδρομιο παιζοντας με το μοχλο!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cson last edited by

                    Το μοτερ 8fs 1.4 95hp σε πεζο 308 ειναι αμεσου ψεκασμου ή οχι?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      super-t last edited by

                      Έμμεσου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        r200 last edited by

                        σε μπροστινοκινητο αυτοκινητο, οι εμπρος τροχοι στον αερα γυρνανε με μεγαλη δυσκολια-1 πληρης περιστροφη να κανει ο τροχος με ολη τη δυναμη που εχω
                        ανοιξα καθαρισα τακακια και οδηγους αλλα το ιδιο
                        ακομη και με τη δαγκανα εξω περιστρεφονταν με δυσκολια
                        κατα την περιστροφη του δισκου περιστρεφεται και ημιαξονιο μαζι, ποσο να κοβει, παλιοτερα επαιρναν 2 με 2.5 στροφες οι εμπρος τροχοι
                        καποι ιδεα....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          ilias-a last edited by

                          Ο χρήστης r200 έγραψε:
                          σε μπροστινοκινητο αυτοκινητο, οι εμπρος τροχοι στον αερα γυρνανε με μεγαλη δυσκολια-1 πληρης περιστροφη να κανει ο τροχος με ολη τη δυναμη που εχω
                          ανοιξα καθαρισα τακακια και οδηγους αλλα το ιδιο
                          ακομη και με τη δαγκανα εξω περιστρεφονταν με δυσκολια
                          κατα την περιστροφη του δισκου περιστρεφεται και ημιαξονιο μαζι, ποσο να κοβει, παλιοτερα επαιρναν 2 με 2.5 στροφες οι εμπρος τροχοι
                          καποι ιδεα....

                          ποιο αυτοκινητο?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            r200 last edited by

                            ibiza 1.4 mk4, 2005 μοντελο
                            υγ: εκανα καθαρισμο το κυκλωμα με 1 λιτρο επωνυμο υγρο φρενων dot 4, πριν 3 χρονια ειχα κανει τον προηγουμενο καθαρισμο και το δοχειο σημερα ειχε αιωρουμενα σωματιδια τα οποια οταν τα ακουμπουσες διαλυονταν και γινονταν υγρο
                            δεν ξερω οταν αλλαξα τις φυσουνες μπιλιοφορου, μηπως εσφιξα πολυ το παξιμαδι σε καθε μερια και δεν αφηνει να γυρισει με ανεση το ρουλεμαν...δεν ηξερα με ποσα κιλα σφιγγονταν

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              ilias-a last edited by

                              με τις δαγκανες εξω σιγουρα το προβλημα σου δεν ειναι απο φρενα, ουτε απο υπερβολικο σφιξιμο στους μπιλιοφορους, ρουλεμαν τροχου ή κατι απο σαζμαν αν δεν εχεις κανα μπλοκε διαφορικο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                ggab last edited by

                                Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                                με τις δαγκανες εξω σιγουρα το προβλημα σου δεν ειναι απο φρενα, ουτε απο υπερβολικο σφιξιμο στους μπιλιοφορους, ρουλεμαν τροχου ή κατι απο σαζμαν αν δεν εχεις κανα μπλοκε διαφορικο.

                                Μπλοκε διαφορικο;;;;;;;
                                Κατι δεν εχει κανει καλα στην αλλαγη των μπιλιοφορων......

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 2
                                  21-quadra last edited by

                                  Υπάρχει περίπτωση να έχουν διαφορετική πατούρα όπως είναι σε κάποια peugeot 106 και να μην πατάει σωστά το ημιαξόνιο ?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    ilias-a last edited by

                                    λεει οτι δεν αλλαξε μιλιοφορους αλλα μονο φουσκες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      r200 last edited by

                                      το ανοιξα, ξεκουμπωμενοι μπιλιοφοροι/δαγκανα/τακακια/δισκο/ακρομπαρο, μονο το ρουλεμαν κουμπωμενο σασι βαζω το τροχο πανω με ολη μου τη δυναμη να παρει 3 στροφες, ακομη και με το χερι το ρουλεμαν γυριζει ζορικα παρολο που μεσα στην καμπινα δεν παραγει ηχο, δικαιολογημενα με 260.000χλμ
                                      τι φασαρια εχει το εμπρος ρουλεμαν.... χρειαζεται εξωλκεα η λυσιμο και το αμορτισερ και ολο το κομματι στη μεγγενη να φαει σφυριες να βγει και μετα αντε να βρουμε πρεσσα να βαλουμε το καινουριο, τι κατασκευστικες λυσεις χρησιμοποιουν για την τοποθετηση ενος εμπρος ρουλεμαν σε καινουρια αυτοκινητα, αντι να κανουν πιο ευκολη τη ζωη του μηχανικου μα το αντιθετο...
                                      τοτε στη δεκαετια του 80 εβγαζες το δισκο στο sunny και ακριβως απο την πισω μερια του δισκου ξεβιδωνες 3 βιδες και εβγαζες ενα απλο ρουλεμαν και τελος, με χαμηλοτερο κοστος, λιγοτερες εργατοωρες και λιγοτερα εργαλεια να χρησιμοποιησεις

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 2
                                        21-quadra last edited by

                                        Ο χρήστης r200 έγραψε:
                                        το ανοιξα, ξεκουμπωμενοι μπιλιοφοροι/δαγκανα/τακακια/δισκο/ακρομπαρο, μονο το ρουλεμαν κουμπωμενο σασι βαζω το τροχο πανω με ολη μου τη δυναμη να παρει 3 στροφες, ακομη και με το χερι το ρουλεμαν γυριζει ζορικα παρολο που μεσα στην καμπινα δεν παραγει ηχο, δικαιολογημενα με 260.000χλμ
                                        τι φασαρια εχει το εμπρος ρουλεμαν.... χρειαζεται εξωλκεα η λυσιμο και το αμορτισερ και ολο το κομματι στη μεγγενη να φαει σφυριες να βγει και μετα αντε να βρουμε πρεσσα να βαλουμε το καινουριο, τι κατασκευστικες λυσεις χρησιμοποιουν για την τοποθετηση ενος εμπρος ρουλεμαν σε καινουρια αυτοκινητα, αντι να κανουν πιο ευκολη τη ζωη του μηχανικου μα το αντιθετο...
                                        τοτε στη δεκαετια του 80 εβγαζες το δισκο στο sunny και ακριβως απο την πισω μερια του δισκου ξεβιδωνες 3 βιδες και εβγαζες ενα απλο ρουλεμαν και τελος, με χαμηλοτερο κοστος, λιγοτερες εργατοωρες και λιγοτερα εργαλεια να χρησιμοποιησεις

                                        Πόσα χλμ θέλεις να κρατήσουν τα ρουλεμάν ? έχει ξεραθεί το γράσο και έχει ανάψει, άλλαξετα και τα 2 μην κολλήσει κανένα και φας κανένα αθώο δίπλα σου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          giannisae last edited by

                                          Γιατι καταλαβες τι εγινε Παναγιωτη ωιατι εγω διαβαζω σπαστα ελληνικά! Πανε φιλε σε καποιο συνεργειο και τετοια ρουλεμαν που λες εγω δενεχω δει!εγω ξερω μονο σφυρι θελουν τα καινουργια!
                                          Φυσικα τρολαρω αλλα επλιζω να βρηκες φυσικα το προβλημα και να το ελυσες

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            r200 last edited by

                                            Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                                            το ανοιξα, ξεκουμπωμενοι μπιλιοφοροι/δαγκανα/τακακια/δισκο/ακρομπαρο, μονο το ρουλεμαν κουμπωμενο σασι βαζω το τροχο πανω με ολη μου τη δυναμη να παρει 3 στροφες, ακομη και με το χερι το ρουλεμαν γυριζει ζορικα παρολο που μεσα στην καμπινα δεν παραγει ηχο, δικαιολογημενα με 260.000χλμ
                                            τι φασαρια εχει το εμπρος ρουλεμαν.... χρειαζεται εξωλκεα η λυσιμο και το αμορτισερ και ολο το κομματι στη μεγγενη να φαει σφυριες να βγει και μετα αντε να βρουμε πρεσσα να βαλουμε το καινουριο, τι κατασκευστικες λυσεις χρησιμοποιουν για την τοποθετηση ενος εμπρος ρουλεμαν σε καινουρια αυτοκινητα, αντι να κανουν πιο ευκολη τη ζωη του μηχανικου μα το αντιθετο...
                                            τοτε στη δεκαετια του 80 εβγαζες το δισκο στο sunny και ακριβως απο την πισω μερια του δισκου ξεβιδωνες 3 βιδες και εβγαζες ενα απλο ρουλεμαν και τελος, με χαμηλοτερο κοστος, λιγοτερες εργατοωρες και λιγοτερα εργαλεια να χρησιμοποιησεις

                                            Πόσα χλμ θέλεις να κρατήσουν τα ρουλεμάν ? έχει ξεραθεί το γράσο και έχει ανάψει, άλλαξετα και τα 2 μην κολλήσει κανένα και φας κανένα αθώο δίπλα σου.

                                            καλα εκανα παραπονο για το ποσο αντεχει;
                                            απλα προσεξα καποιες ενδεξεις και ζητησα καποιες γνωμες, παλιος μηχανικος ελεγε πως δεν πειραζεις ρουλεμαν αν δεν σου βγαζει θορυβο...
                                            για προτεινε τωρα μια μαρκα να παραγγειλω, μην παραγγειλω κανενα μαπα και ξανανοιγω!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 382
                                            • 383
                                            • 384
                                            • 385
                                            • 386
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 384 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr