-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Όλοι ξέρουμε κάποια αυτοκίνητα που κυκλοφορούν ανάμεσα μας τα οποία έχουν 'βαρβάτα' μοτέρ και επιδόσεις. Για λόγους που λίγο πολύ είναι γνωστοί οι κατασκευαστές έχουν επιλέξει να περιορίζουν την τελική ταχύτητα στα 250 χλμ. Ξέρει κανείς τι γίνεται σε αυτή τη περίπτωση? Δηλαδή, φτάνεις τα 250 και το αμάξι 'μουλαρώνει' όσο γκάζι κι αν πατάς ? ...Ακριβός αυτό. Σαν να έχεις βάλει cruise control. Όσο και να πατάς, ότι σχέση και να έχει το κιβώτιο θα παραμείνεις στα 250. Υπάρχουν βέβαια και οι αντικόφτες (έχει βάλει ξάδερφός μου) που μετά σε στέλνει κατευθεία στον άλλο κόσμο.
-
Στις φουσκες βλεπω τελευταια ολο και ποιο πολλοι χρησιμοποιουν για σφιξιμο tairap για ευκολια αντι για τους μεταλλικους σφικτηρες που δινει ο κατασκευαστης. Τι ειναι πιο καλο λετε? Πιστευω το tairap δεν σφιγγει τοσο καλα ολο ο μεταλλικος σφικτηρας.
-
Αν ειναι 'ικανου' μεγεθους μια χαρα ειναι...
-
καλησπερα μια απορια-εχω ακουσει αρκετους να λενε οτι ολα τα αυτοκινητα λιγο η πολυ καινε καποια ποσοτητα απο το λαδι
δεν μιλαω σε περιπτωση καποιου θεματος-προβληματος αλλα στις φυσιολογικες καυσεις,μαλιστα σαν επιχειρημα λενε οτι το αναφερει και ο κατασκευαστης
αυτο ισχυει??πρωσοπικα ο πατερας μου ειχε μεχρι προσφατα ενα νισσαν σανι του 98 και δεν εχουμε συμπληρωσει ποτε λαδι απο πανω και καθε φορα που το ελεγχαμε ητανε στα ορια-(μιλαμε για 250.000 χιλιομετρα)
-
έτσι είναι το φυσιολογικό.......η ποσότητα λαδιού να μη γίνεται αντιληπτή με το μάτι στη βέργα της στάθμης.
βέβαια κάποιοι κατασκευαστές,θεωρούν φυσιολογικό να συμπληρώνεις ως και 3λ/10000χλμ περίπου
μακριά απο μας -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
έτσι είναι το φυσιολογικό.......η ποσότητα λαδιού να μη γίνεται αντιληπτή με το μάτι στη βέργα της στάθμης.
βέβαια κάποιοι κατασκευαστές,θεωρούν φυσιολογικό να συμπληρώνεις ως και 3λ/10000χλμ περίπου
μακριά απο μαςΜε λάδι 5-30 σε μια διαδρομή πχ Αθήνα - Θεσ/νίκη με γρήγορο ρυθμό αν φθάνοντας μετρήσεις το λάδι και ο δείκτης σου δείξει απώλεια πχ 300γρ τι θα πείς ? Ότι καίει λάδι το μοτέρ άρα κάτι έπαθε ή τα 300γρ θα έχουν φύγει προς την εισαγωγή και θα έχουν καεί λόγω της νεφοποίησης του λαδιού στον στροφαλοθάλαμο ?
Μην είσαι λοιπόν απόλυτος και σκέψου όλες τις πλευρές που μπορεί να κατέβει η στάθμη του λαδιού, όπως και να ανέβει, να ανέβει πολύ μέχρι που να πάρει μπροστά και να μην σβύνει το μοτέρ μέχρι να σπάσει, συμβαίνει στα σύγχρονα ντήζελ μοτέρ με τις συνεχείς ενεργητικές αναγεννήσεις όπου το πετρέλαιο περνάει στο κάρτερ ανεβάζοντας τη στάθμη του λαδιού και από ένα σημείο και μετά περνάει το πετρέλαιο στην εισαγωγή μέσω της ανακύλωσης των αναθυμιάσεων του στροφαλοθαλάμου και καίγεται μέχρι να καεί όλο το πετρελαιόλαδο που είναι στο κάρτερ ή μέχρι να σπάσει το μοτέρ ( συνήθως γίνεται το 2ο )
Δεν είναι λοιπόν τίποτα απόλυτο, οπότε μην βάζεις στοίχημα για τίποτα.
-
τη μέτρηση την κάνω πάντα με κρύο μοτέρ και ποτέ απο αλλαγή σε αλλαγή δεν έχω πτώση στάθμης!
σε αυτό το διάστημα ενίοτε τα ''ξεκαπνίζω'' αμφότερα τα αυτοκίνητα μου.
τα λάδια είναι 5/40 και 10/40 αντίστοιχα....
οι diesel είναι άλλη περίπτωση -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
όπως και να ανέβει, να ανέβει πολύ μέχρι που να πάρει μπροστά και να μην σβύνει το μοτέρ μέχρι να σπάσει, συμβαίνει στα σύγχρονα ντήζελ μοτέρ με τις συνεχείς ενεργητικές αναγεννήσεις όπου το πετρέλαιο περνάει στο κάρτερ ανεβάζοντας τη στάθμη του λαδιού και από ένα σημείο και μετά περνάει το πετρέλαιο στην εισαγωγή μέσω της ανακύλωσης των αναθυμιάσεων του στροφαλοθαλάμου και καίγεται μέχρι να καεί όλο το πετρελαιόλαδο που είναι στο κάρτερ ή μέχρι να σπάσει το μοτέρ ( συνήθως γίνεται το 2ο )Αυτό δεν θα μπορούσε να αποφευχθεί αν τοποθετούνταν μία απλή on-off πεταλούδα που θα έκλεινε εντελώς την εισαγωγή όταν έσβηνε ο κινητήρας ώστε να αποφευχθεί η καταστροφή του κινητήρα?
-
Ο χρήστης thednick έγραψε:
όπως και να ανέβει, να ανέβει πολύ μέχρι που να πάρει μπροστά και να μην σβύνει το μοτέρ μέχρι να σπάσει, συμβαίνει στα σύγχρονα ντήζελ μοτέρ με τις συνεχείς ενεργητικές αναγεννήσεις όπου το πετρέλαιο περνάει στο κάρτερ ανεβάζοντας τη στάθμη του λαδιού και από ένα σημείο και μετά περνάει το πετρέλαιο στην εισαγωγή μέσω της ανακύλωσης των αναθυμιάσεων του στροφαλοθαλάμου και καίγεται μέχρι να καεί όλο το πετρελαιόλαδο που είναι στο κάρτερ ή μέχρι να σπάσει το μοτέρ ( συνήθως γίνεται το 2ο )
Αυτό δεν θα μπορούσε να αποφευχθεί αν τοποθετούνταν μία απλή on-off πεταλούδα που θα έκλεινε εντελώς την εισαγωγή όταν έσβηνε ο κινητήρας ώστε να αποφευχθεί η καταστροφή του κινητήρα?
Έχουν αρχίσει στην Αμερική με πρώτη την GM, έπρεπε να σπάσουν μοτέρ να γίνουν ρεζίλι και μετά να αποφασίσουν να δώσουν λύση, απλά οι μηχανικοί έχουν δίκηο ως προς το τεχνικό του θέματος, οι οδηγοί είναι ταγάρια και δεν έκαναν τον κόπο να διάβάσουν το manual που σε όλα τα αυτοκίνητα εξηγείται επακριβώς τι πρέπει να κάνουν, οι περισσότεροι οδηγούν τα ντηχελάκια τους σαν βενζινοκίνητα με μικρές διαδρομές στην πόλη με 4η και 25 χλμ λόγω ροπής και χαίρονται που καίει 4 λίτρα, την οικονομία αυτή την πληρώνουν είτει με αλλαγή του dpf είτε με σπάσιμο του μοτέρ.
-
δεν καταλαβα ρε παιδια τελικα ειναι η δεν ειναι φυσιολογικο να καιει??δεν μιλαω για σεναρια ντιζελ με αναγγενησεις κτ--σε απλα ατμοσφαιρικα βενζινοκινητα μη φτιαγμενα χωρις μηχανικο προβλημα ειναι νορμαλ να καινε λαδια---στεκει μηχανολογικα οτι θα πρεπει να καιει λαδι αυτο ρωταω??
-
Ο χρήστης superman84 έγραψε:
δεν καταλαβα ρε παιδια τελικα ειναι η δεν ειναι φυσιολογικο να καιει??δεν μιλαω για σεναρια ντιζελ με αναγγενησεις κτ--σε απλα ατμοσφαιρικα βενζινοκινητα μη φτιαγμενα χωρις μηχανικο προβλημα ειναι νορμαλ να καινε λαδια---στεκει μηχανολογικα οτι θα πρεπει να καιει λαδι αυτο ρωταω??και βέβαια ΔΕΝ είναι φυσιολογικό......τουλάχιστον υπο νορμάλ τρόπο χρήσης και συντήρησης
-
Ο χρήστης superman84 έγραψε:
δεν καταλαβα ρε παιδια τελικα ειναι η δεν ειναι φυσιολογικο να καιει??δεν μιλαω για σεναρια ντιζελ με αναγγενησεις κτ--σε απλα ατμοσφαιρικα βενζινοκινητα μη φτιαγμενα χωρις μηχανικο προβλημα ειναι νορμαλ να καινε λαδια---στεκει μηχανολογικα οτι θα πρεπει να καιει λαδι αυτο ρωταω??Με τα χλμ σκληραίνουν τα τσιμουχάκια των βαλβίδων, υπάρχει φυσιολογική φθορά σε έμβολα, κυλίνδρους,ελατήρια εμβόλων, επόμενο είναι σταδιακά να αρχίσει μια απώλεια λαδιού απόρεια της αύξησης των ανοχών, κατά καιρούς έχουν εμφανιστεί και μοτέρ με πρόβλημα στις ανοχές και έκαιγαν 1 λίτρο στα 1000 ή και περισσότερο, πχ κάποια μοτέρ του VW group.
-
δεν ειναι φυσιολογικο να καιει αν δεν υπαρχει προβλημα-- εγω σε αλμερα-κορολα δεν συμπληρωσα ποτε στην ζωη μου και εχω κανει πανω απο 500000,2 φιλοι μου ενας με σεατ και ενας με γκολφ ειναι ακριβως οπως λεει ο 21,κυκλοφορουν με το λαδι μονιμως και συμπληρωνουν,και αυτο το θεωρω καταθλιπτικο!!!μπορει να μην υπαρχει προβλημα αλλα καποια αστοχια απο στην αρχικη σχεδιαση του κινητηρα που να βγηκε μετα απο μερικες χιλαδες χιλιομετρα
-
Ο χρήστης costacurta έγραψε:
δεν ειναι φυσιολογικο να καιει αν δεν υπαρχει προβλημα-- εγω σε αλμερα-κορολα δεν συμπληρωσα ποτε στην ζωη μου και εχω κανει πανω απο 500000,2 φιλοι μου ενας με σεατ και ενας με γκολφ ειναι ακριβως οπως λεει ο 21,κυκλοφορουν με το λαδι μονιμως και συμπληρωνουν,και αυτο το θεωρω καταθλιπτικο!!!μπορει να μην υπαρχει προβλημα αλλα καποια αστοχια απο στην αρχικη σχεδιαση του κινητηρα που να βγηκε μετα απο μερικες χιλαδες χιλιομετραΚαταθλιπτικό γιατί;Ισα ίσα γνωρίζεις και κόσμο σε βενζιναδικα ,λαδάδικα,παρκιγκ ΕΟ!!
Και παντα μπορειςνα κοροιδευεις τους ιταλοφιλους για τα λαδικά τους!! -
Εμενα παντως το mx5 μου με 135.000 χλμ περιπου ηθελε 1 λιτρο καθε 100 χλμ παρ ολο που εκανα το χειμωνα επισκευη σε τσιμουχακια βαλβιδων !!!! Οταν ξεπερνουσα τις 4.000σαλ πραγματικα το εξαφανιζε !! Ημουν μ ενα μονολιτρο στα χερια συν οτι αλλαξα και ιξωδες σε πιο χοντρο (20-50), το αποτελεσμα ηταν ακριβως το ιδιο.
Δεν πηγα καν στο μαστορα να δω τι και πως....Τελικα το εδωσα πριν μερικες μερες και τωρα πηρα ενα rx8 παλι που θελει το λαδι του ετσι κι αλλιως
-
1 λιτρο λαδι στα 100χλμ ειναι χειροτερη καταναλωση και απο προσμειξη διχρονου 250cc Motocross.
Χοντρο προβλημα στα ελατηρια πιστονιου.
Χοντροτερο προβλημα σε περιπτωση τροχαιου ελεγχου.. καθως κινηση οχηματος μαζι με ενα πεπλο μυστηριωδους ομιχλης = προστιμο.
Αυτα με τι επιδοσεις; -
Απο πισω δεν εβγαζε το παραμικρο απο καπνο !!! Μονο μετα την επισκευη και οχι παντα, εβγαζε εναν ασπρο καπνο για 30 δευτερα μονο. Μετα απο μερικες μερες σταματησε εντελως
Ελατηρια πιστονιων σκεφτηκα κι εγω αλλα το κοστος θα ηταν οσο εκανε ολο το αμαξι οποτε δεν το προχωρησα
Απο επιδοσεις, καμια διαφορα, το αμαξι πηγαινε σφαιρα !!
-
ένα λίτρο ανα εκατό χιλιόμετρα;Το γράφω έτσι μήπως και έκανες λαθος στα χλμ πριν.
-
Μήπως εννοείς 1 λίτρο ανά 1000χλμ.? Γιατί να καίει 1λ/100χλμ. λάδι και να μη βγάζει καπνό δε γίνεται.
Παίδες το να καίει λάδι είναι θέμα αλλά δε σημαίνει απαραίτητα πως υπάρχει και πρόβλημα με την έννοια ότι μπορεί να χαλάσει ή να συμβεί κάτι άλλο στο μοτέρ.
Τα VW που καίνε από την αρχή λάδι (λένε γιατί έβαλαν πολύ μικρές πιέσεις στα ελατήρια ώστε να μειώσουν τις τριβές και να αυξήσουν ισχύ/μειώσουν κατανάλωση) πιθανότατα θα βγάλουν τα ίδια χιλιόμετρα με αυτά που δεν καίνε λάδι, δηλαδή περισσότερα από ότι τα περισσότερα σκάφη στα οποία έχουν μπει.
Από την άλλη ένα μοτέρ που δεν έκαιγε λάδι, το να αρχίσει να καίει σημαίνει φθορά. Μπορεί να είναι ξεραμένα τσιμουχάκια, μπορεί κάτι πιο σοβαρό. -
καλησπερα μια απορια αρχαριου
στα ντιζελ τον εσωτερικο χρονισμο τον κανουν οπως τα κανονικα(δηλαδη με ιμαντα στροφαλοφορου-εκκεντροφορου)η αυτην την δουλεια την κανει αυτη η τρομπα,πομπα πως την λενε υψιλης πιεσης και ο εκκεντροφορος ειναι μονο για τις βαλβιδες να μπαινει αερας
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........