-
Ο χρήστης dimau έγραψε:
Από το http://www.bmwusa.com 3 Series Owner's Manual for Vehicle (του 2013)
The oil level is monitored electronically during driving and shown on the Control Display. If the oil level reaches the minimum level, a check control message is displayed.
Requirements : Depending on the previous displays, the status display appears when the engine is running or after the vehicle has been driven for at least 30 minutes.(Δηλ. με την μηχανή σε θερμοκρασία λειτουργίας) ενώ το μοντέλο του 2008 όπως αυτό στο video, ήθελε συνεχή οδήγηση για 10 km. για να καταστεί δυνατή η μέτρηση στάθμης.
A detailed measurement is only possible with certain engines.
Requirements
Vehicle is on a level road and the engine is running at operating temperature.
Performing a detailed measurement
In order to perform a detailed measurement of the engine oil level:- 'Vehicle Info' 2. 'Vehicle status' 3. 'Measure engine oil level' 4. 'Start measurement'
The oil level is checked and displayed via a scale.
Duration: approx. 1 minute (το μοντέλο του 2008 όπως αυτό στο video, θέλει 3 λεπτά ακίνητο, ή 5 λεπτά εν κινήσει)
When the indicator lights up in the instrument cluster, add 1 US quart/liter of engine oil within the next 125 miles/200 km.
Πάλι καλά.
- 'Vehicle Info' 2. 'Vehicle status' 3. 'Measure engine oil level' 4. 'Start measurement'
-
Αναμφίβολα είναι διεθνής η προσπάθεια των εργοστασίων να ταΐζουν τα ομπρελάτα συνεργεία τους!.
Όπως και υποχρέωση των σοβαρών ελευθέρων, να πληρώνουν αναβαθμίσεις, για να είναι πάντα στην αιχμή του δόρατος.
Οι δυνατές αντιπροσωπίες προγραμμάτων του κλάδου μας, διαθέτουν ενημερωμένους, για να μας ενημερώνουν για διάφορα θέματα τηλεφωνικά, γνωρίζοντας και τα μοντέλα του αύριο!!!!!.......
Τρία προγράμματα τέτοια, μου κοστίζουν 1000ε +ΦΠΑ εάν το χρειάζομαι, τον χρόνο!!!!!......
Έτσι σταμάτησα να ψάχνω τα μοντέλα του αύριο για να ενημερώνομε!. Όταν χρειαστεί παίρνω τηλ.!. σίγουρα μετά από 53 χρόνια, έχω εξυπηρετήσει και πολλούς φίλους ομπρελάτους, και με εξυπηρετούν εφόσον ξέρουν…….
Μα και το απόγευμα, θέτω ερώτηση στους φίλους συνφορουμίτες, και διαλέγοντας μέσα από ‘χαμογελαστά’ σχόλια, την λύση του προβλήματος μου!. έτσι επεκτείνω την ερώτηση μου διεθνώς!.
Οι πήγες ενημέρωσης είναι πολλές και ανανεωνόμενες, και κάνουν για έναν που δεν άνοιξε συνεργείο σήμερα, εύκολη και σίγουρη την δουλειά του!.
Για ότι γνωρίζω στην διάθεση σας. Αλλά είναι και πολλές οι φορές, που απαντώ την επαύριον!.......
Α. -
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Από το http://www.bmwusa.com 3 Series Owner's Manual for Vehicle (του 2013)
The oil level is monitored electronically during driving and shown on the Control Display. If the oil level reaches the minimum level, a check control message is displayed.
Requirements : Depending on the previous displays, the status display appears when the engine is running or after the vehicle has been driven for at least 30 minutes.(Δηλ. με την μηχανή σε θερμοκρασία λειτουργίας) ενώ το μοντέλο του 2008 όπως αυτό στο video, ήθελε συνεχή οδήγηση για 10 km. για να καταστεί δυνατή η μέτρηση στάθμης.
A detailed measurement is only possible with certain engines.
Requirements
Vehicle is on a level road and the engine is running at operating temperature.
Performing a detailed measurement
In order to perform a detailed measurement of the engine oil level:- 'Vehicle Info' 2. 'Vehicle status' 3. 'Measure engine oil level' 4. 'Start measurement'
The oil level is checked and displayed via a scale.
Duration: approx. 1 minute (το μοντέλο του 2008 όπως αυτό στο video, θέλει 3 λεπτά ακίνητο, ή 5 λεπτά εν κινήσει)
When the indicator lights up in the instrument cluster, add 1 US quart/liter of engine oil within the next 125 miles/200 km.
Πάλι καλά.
Καλα δε το ξερατε οτι υπαρχει ηλεκτρονικος δεικτης?
Εμενα δε μου εχει λειψει καθολου η βεργα ... - 'Vehicle Info' 2. 'Vehicle status' 3. 'Measure engine oil level' 4. 'Start measurement'
-
Ο χρήστης fatal έγραψε:
Άλλη χάρη να βγάζεις βέργα...Nαι να τη βγάζεις και να τη βλέπεις (τη βέργα)
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Από το http://www.bmwusa.com 3 Series Owner's Manual for Vehicle (του 2013)
The oil level is monitored electronically during driving and shown on the Control Display. If the oil level reaches the minimum level, a check control message is displayed.
Requirements : Depending on the previous displays, the status display appears when the engine is running or after the vehicle has been driven for at least 30 minutes.(Δηλ. με την μηχανή σε θερμοκρασία λειτουργίας) ενώ το μοντέλο του 2008 όπως αυτό στο video, ήθελε συνεχή οδήγηση για 10 km. για να καταστεί δυνατή η μέτρηση στάθμης.
A detailed measurement is only possible with certain engines.
Requirements
Vehicle is on a level road and the engine is running at operating temperature.
Performing a detailed measurement
In order to perform a detailed measurement of the engine oil level:- 'Vehicle Info' 2. 'Vehicle status' 3. 'Measure engine oil level' 4. 'Start measurement'
The oil level is checked and displayed via a scale.
Duration: approx. 1 minute (το μοντέλο του 2008 όπως αυτό στο video, θέλει 3 λεπτά ακίνητο, ή 5 λεπτά εν κινήσει)
When the indicator lights up in the instrument cluster, add 1 US quart/liter of engine oil within the next 125 miles/200 km.
Πάλι καλά.
Καλα δε το ξερατε οτι υπαρχει ηλεκτρονικος δεικτης?
Εμενα δε μου εχει λειψει καθολου η βεργα ...Το ήξερα. Η κατάργηση της βέργας μου κάνει εντύπωση.
Φαντάσου να παλιώνει το αμάξι, να σου χαλάσει η οθόνη και να μην έχεις βέργα για να δεις το λάδι ενώ ξέρεις ότι καίει!!!!
Είναι βλακώδες και δεν είναι ούτε καν οικονομία.
- 'Vehicle Info' 2. 'Vehicle status' 3. 'Measure engine oil level' 4. 'Start measurement'
-
Στα πλαίσια της οικονομίας και αυτό. Ούτως ή άλλως έχουν ηλεκτρονικό έλεγχο στάθμης οπότε ποιος ο λόγος να βάζουν και βέργα; Να μην σου πω ότι η πλειοψηφία των πελατών δεν έχουν ιδέα πως ελέγχουν τα λάδια και πως συμπληρώνουν οπότε που το κακό;
Πάντως ευκαιρία για εκδίκηση στους πιτσιρικάδες που στα πρήζουνε κάθε φορά να σου ελέγξουν τα λάδια στα βενζινάδικα. Του Λες αντε ναι ρίξε μια ματιά και τον αφήνεις να ψάχνετε να βρει βέργα
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Από το http://www.bmwusa.com 3 Series Owner's Manual for Vehicle (του 2013)
The oil level is monitored electronically during driving and shown on the Control Display. If the oil level reaches the minimum level, a check control message is displayed.
Requirements : Depending on the previous displays, the status display appears when the engine is running or after the vehicle has been driven for at least 30 minutes.(Δηλ. με την μηχανή σε θερμοκρασία λειτουργίας) ενώ το μοντέλο του 2008 όπως αυτό στο video, ήθελε συνεχή οδήγηση για 10 km. για να καταστεί δυνατή η μέτρηση στάθμης.
A detailed measurement is only possible with certain engines.
Requirements
Vehicle is on a level road and the engine is running at operating temperature.
Performing a detailed measurement
In order to perform a detailed measurement of the engine oil level:- 'Vehicle Info' 2. 'Vehicle status' 3. 'Measure engine oil level' 4. 'Start measurement'
The oil level is checked and displayed via a scale.
Duration: approx. 1 minute (το μοντέλο του 2008 όπως αυτό στο video, θέλει 3 λεπτά ακίνητο, ή 5 λεπτά εν κινήσει)
When the indicator lights up in the instrument cluster, add 1 US quart/liter of engine oil within the next 125 miles/200 km.
Πάλι καλά.
Καλα δε το ξερατε οτι υπαρχει ηλεκτρονικος δεικτης?
Εμενα δε μου εχει λειψει καθολου η βεργα ...Το ήξερα. Η κατάργηση της βέργας μου κάνει εντύπωση.
Φαντάσου να παλιώνει το αμάξι, να σου χαλάσει η οθόνη και να μην έχεις βέργα για να δεις το λάδι ενώ ξέρεις ότι καίει!!!!
Είναι βλακώδες και δεν είναι ούτε καν οικονομία.
Αμα χαλάσει η οθόνη δε θα μπορείς να ελεγχεις καμία κατοσταρια ακόμα λειτουργίες οπότε τον ψιλοηπιες ...
- 'Vehicle Info' 2. 'Vehicle status' 3. 'Measure engine oil level' 4. 'Start measurement'
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Στα πλαίσια της οικονομίας και αυτό. Ούτως ή άλλως έχουν ηλεκτρονικό έλεγχο στάθμης οπότε ποιος ο λόγος να βάζουν και βέργα; Να μην σου πω ότι η πλειοψηφία των πελατών δεν έχουν ιδέα πως ελέγχουν τα λάδια και πως συμπληρώνουν οπότε που το κακό;Πάντως ευκαιρία για εκδίκηση στους πιτσιρικάδες που στα πρήζουνε κάθε φορά να σου ελέγξουν τα λάδια στα βενζινάδικα. Του Λες αντε ναι ρίξε μια ματιά και τον αφήνεις να ψάχνετε να βρει βέργα
Πάντα κακός ήσουν!!!!!!!!.......
Και θα πάει κάποιος με πρωτοκλασάτο, και θα αφήσει τον πιτσιρικά……. Αφού έχει στο Πορτ μπαγκάζ τον τεχνικό της αντιπροσωπείας, γιατί έδωσε ένα τσουβάλι χρήματα!!!!!!!!.....
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Στα πλαίσια της οικονομίας και αυτό. Ούτως ή άλλως έχουν ηλεκτρονικό έλεγχο στάθμης οπότε ποιος ο λόγος να βάζουν και βέργα; Να μην σου πω ότι η πλειοψηφία των πελατών δεν έχουν ιδέα πως ελέγχουν τα λάδια και πως συμπληρώνουν οπότε που το κακό;
Πάντως ευκαιρία για εκδίκηση στους πιτσιρικάδες που στα πρήζουνε κάθε φορά να σου ελέγξουν τα λάδια στα βενζινάδικα. Του Λες αντε ναι ρίξε μια ματιά και τον αφήνεις να ψάχνετε να βρει βέργα
Πάντα κακός ήσουν!!!!!!!!.......
Και θα πάει κάποιος με πρωτοκλασάτο, και θα αφήσει τον πιτσιρικά……. Αφού έχει στο Πορτ μπαγκάζ τον τεχνικό της αντιπροσωπείας, γιατί έδωσε ένα τσουβάλι χρήματα???!!!!!!!!.....
Α. -
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Από το http://www.bmwusa.com 3 Series Owner's Manual for Vehicle (του 2013)
The oil level is monitored electronically during driving and shown on the Control Display. If the oil level reaches the minimum level, a check control message is displayed.
Requirements : Depending on the previous displays, the status display appears when the engine is running or after the vehicle has been driven for at least 30 minutes.(Δηλ. με την μηχανή σε θερμοκρασία λειτουργίας) ενώ το μοντέλο του 2008 όπως αυτό στο video, ήθελε συνεχή οδήγηση για 10 km. για να καταστεί δυνατή η μέτρηση στάθμης.
A detailed measurement is only possible with certain engines.
Requirements
Vehicle is on a level road and the engine is running at operating temperature.
Performing a detailed measurement
In order to perform a detailed measurement of the engine oil level:- 'Vehicle Info' 2. 'Vehicle status' 3. 'Measure engine oil level' 4. 'Start measurement'
The oil level is checked and displayed via a scale.
Duration: approx. 1 minute (το μοντέλο του 2008 όπως αυτό στο video, θέλει 3 λεπτά ακίνητο, ή 5 λεπτά εν κινήσει)
When the indicator lights up in the instrument cluster, add 1 US quart/liter of engine oil within the next 125 miles/200 km.
Πάλι καλά.
Καλα δε το ξερατε οτι υπαρχει ηλεκτρονικος δεικτης?
Εμενα δε μου εχει λειψει καθολου η βεργα ...Το ήξερα. Η κατάργηση της βέργας μου κάνει εντύπωση.
Φαντάσου να παλιώνει το αμάξι, να σου χαλάσει η οθόνη και να μην έχεις βέργα για να δεις το λάδι ενώ ξέρεις ότι καίει!!!!
Είναι βλακώδες και δεν είναι ούτε καν οικονομία.
Κάνεις λάθος δεν είναι βλακώδες! Θα αναγκαστείς να πας αντιπροσωπεία και να πλερώσεις γιατί σίγουρα μέχρι τότε θα έχει λήξει η εγγύηση... Έξυπνο μου φαίνεται εμένα. Άλλο ένα εξάρτημα που μπορεί να χαλάσει!
- 'Vehicle Info' 2. 'Vehicle status' 3. 'Measure engine oil level' 4. 'Start measurement'
-
Είναι φυσιολογικό με τη μηχανή στο ρελαντί να μετράω 13.9V στην μπαταρία αλλά όσο αυξάνω τις στροφές να πέφτει η τάση (μέχρι περίπου 13.4)? Αφορά μηχανάκι που έμεινε απο μπαταρία. Απλά τα έπαιξε η μπαταρία ή είναι θέμα του δυναμό? Με κλειστη τη μηχανή διαβάζω περίπου 12.4-12.6V.
-
Πριν αρκετούς μήνες κόπηκε ο ιμάντας του AC .Κόλλησε το ρουλεμάν του τεντωτήρα και κόπηκε ο ιμάντας.Το ρουλεμάν το είχα φτιάξει αλλά δεν είχα αγοράσει τον ιμάντα.Σήμερα τον αγόρασα (10€ ) και τον τοποθέτησα μόνος μου ,ψιλομπελαλίδικη εργασία καθώς έπρεπε να αφαιρεθεί ο τροχός και ο ιμάντας του altenator καθώς μπαίνει στην εσωτερική πλευρά της τροχαλίας του στροφάλου.Όταν τα έδεσα όλα είδα ότι τα γράμματα του ιμάντα ήταν προς την μεριά της μηχανής και όχι προς τα εμένα όπως στους άλλους δύο ιμάντες .
Παίζει ρόλο;
http://www.gatesautocat.com/drive/HYUND ... 4-02/14642
Ο ιμάντας είναι ο 4PK850 -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Πριν αρκετούς μήνες κόπηκε ο ιμάντας του AC .Κόλλησε το ρουλεμάν του τεντωτήρα και κόπηκε ο ιμάντας.Το ρουλεμάν το είχα φτιάξει αλλά δεν είχα αγοράσει τον ιμάντα.Σήμερα τον αγόρασα (10€ ) και τον τοποθέτησα μόνος μου ,ψιλομπελαλίδικη εργασία καθώς έπρεπε να αφαιρεθεί ο τροχός και ο ιμάντας του altenator καθώς μπαίνει στην εσωτερική πλευρά της τροχαλίας του στροφάλου.Όταν τα έδεσα όλα είδα ότι τα γράμματα του ιμάντα ήταν προς την μεριά της μηχανής και όχι προς τα εμένα όπως στους άλλους δύο ιμάντες .Παίζει ρόλο;
http://www.gatesautocat.com/drive/HYUND ... 4-02/14642
Ο ιμάντας είναι ο 4PK850δεν εχει φορα περιστροφης, οπως και να τον βαλεις ειναι το ιδιο.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Πριν αρκετούς μήνες κόπηκε ο ιμάντας του AC .Κόλλησε το ρουλεμάν του τεντωτήρα και κόπηκε ο ιμάντας.Το ρουλεμάν το είχα φτιάξει αλλά δεν είχα αγοράσει τον ιμάντα.Σήμερα τον αγόρασα (10€ ) και τον τοποθέτησα μόνος μου ,ψιλομπελαλίδικη εργασία καθώς έπρεπε να αφαιρεθεί ο τροχός και ο ιμάντας του altenator καθώς μπαίνει στην εσωτερική πλευρά της τροχαλίας του στροφάλου.Όταν τα έδεσα όλα είδα ότι τα γράμματα του ιμάντα ήταν προς την μεριά της μηχανής και όχι προς τα εμένα όπως στους άλλους δύο ιμάντες .
Παίζει ρόλο;
http://www.gatesautocat.com/drive/HYUND ... 4-02/14642
Ο ιμάντας είναι ο 4PK850δεν εχει φορα περιστροφης, οπως και να τον βαλεις ειναι το ιδιο.
Οκ
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Πριν αρκετούς μήνες κόπηκε ο ιμάντας του AC .Κόλλησε το ρουλεμάν του τεντωτήρα και κόπηκε ο ιμάντας.Το ρουλεμάν το είχα φτιάξει αλλά δεν είχα αγοράσει τον ιμάντα.Σήμερα τον αγόρασα (10€ ) και τον τοποθέτησα μόνος μου ,ψιλομπελαλίδικη εργασία καθώς έπρεπε να αφαιρεθεί ο τροχός και ο ιμάντας του altenator καθώς μπαίνει στην εσωτερική πλευρά της τροχαλίας του στροφάλου.Όταν τα έδεσα όλα είδα ότι τα γράμματα του ιμάντα ήταν προς την μεριά της μηχανής και όχι προς τα εμένα όπως στους άλλους δύο ιμάντες .Παίζει ρόλο;
http://www.gatesautocat.com/drive/HYUND ... 4-02/14642
Ο ιμάντας είναι ο 4PK850
Όχι Βασίλη. Ο συγκεκριμένος ιμάντας είναι συμμετρικός. Οι ασύμμετροι έχουν τόξο.
Α -
Ο χρήστης thednick έγραψε:
Είναι φυσιολογικό με τη μηχανή στο ρελαντί να μετράω 13.9V στην μπαταρία αλλά όσο αυξάνω τις στροφές να πέφτει η τάση (μέχρι περίπου 13.4)? Αφορά μηχανάκι που έμεινε απο μπαταρία. Απλά τα έπαιξε η μπαταρία ή είναι θέμα του δυναμό? Με κλειστη τη μηχανή διαβάζω περίπου 12.4-12.6V.Δοκίμασε να μετρήσεις τάσεις αφού έχεις κάνει μια βόλτα για 10-15 λεπτά με αρκετές στροφές. Αν δείς ακόμα χαμηλότερες τάσεις τότε φταίει ο ανορθωτής.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Είναι φυσιολογικό με τη μηχανή στο ρελαντί να μετράω 13.9V στην μπαταρία αλλά όσο αυξάνω τις στροφές να πέφτει η τάση (μέχρι περίπου 13.4)? Αφορά μηχανάκι που έμεινε απο μπαταρία. Απλά τα έπαιξε η μπαταρία ή είναι θέμα του δυναμό? Με κλειστη τη μηχανή διαβάζω περίπου 12.4-12.6V.
Δοκίμασε να μετρήσεις τάσεις αφού έχεις κάνει μια βόλτα για 10-15 λεπτά με αρκετές στροφές. Αν δείς ακόμα χαμηλότερες τάσεις τότε φταίει ο ανορθωτής.
Φίλε τα εν λόγο ‘διαόλια’ μετριούνται μόνον με όργανο βελόνα, τα ψηφιακά εν λειτουργία, δείχνουν μαλακιές!!!!!.... στην περίπτωση!!!!....
Όταν λύσεις το πρόβλημα έχω 7 παπιά στο συνεργείο……. Ούτε ο Τόγιελος δεν τα κατάφερε. Βαρέθηκα να αλλάζω μπαταρίες…….. μανιβέλα φίλε μου μανιβέλα!.
Α. -
γιατι καποιες βιδες-σπειρωματα γενικα θελουν ροποκλειδο, και τι θα παθω αν δεν το εχω;;
εχω την βαλβιδα οπισθεν και το μανιουαλ της Χεηνς λεει για ροπη 20Νμ.
αν ξεβιδωσω την παλια και απλα βιδωσω την καινουρια οσο σφιχτα γινεται, τι θα γινει;;
αν και προαισθανομαι κατσαδα...
δηλαδη σε ηλεκτρολογο θα εβαζε ροποκλειδο;; -
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
γιατι καποιες βιδες-σπειρωματα γενικα θελουν ροποκλειδο, και τι θα παθω αν δεν το εχω;;εχω την βαλβιδα οπισθεν και το μανιουαλ της Χεηνς λεει για ροπη 20Νμ.
αν ξεβιδωσω την παλια και απλα βιδωσω την καινουρια οσο σφιχτα γινεται, τι θα γινει;;
αν και προαισθανομαι κατσαδα...
δηλαδη σε ηλεκτρολογο θα εβαζε ροποκλειδο;;
Κάθε εξάρτημα, για να σφίξει για να μην ‘λύσει’ ή να μην καταστραφεί, ορίζετε το πόσο πρέπει να σφιχτεί!!!!.
Τα κιλά σφιξίματος δοκιμάστηκαν εργαστηριακά. Ο ηλεκτρολόγος που δεν έχει δυναμόκλειδο, έχει – εργαλεία!.
Α. -
Να δω ηλεκτρολόγο με ροπόκλειδο, και τι στον κόσμο.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........