-
Ο χρήστης ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ έγραψε:
Πως μπορούμε να καταλάβουμε αν ένας κινητήρας είναι γερός ή όχι;Εννοείς να το καταλάβεις εσύ ως χρήστης πχ αφουγκραζόμενος τη λειτουργία του ή κοιτώντας τον εξωτερικά?
Αν εννοείς αυτό ΔΕΝ μπορείς να το καταλάβεις.
Πρέπει να τον 'λύσεις'. -
Ο χρήστης ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ έγραψε:
HAHA!! Πολύ αστείο. Θα απαντήσει κανείς σοβαρά;Αν ρωτήσει κανείς σοβαρά.
-
Μπορεί να μου πεί κάποιος ποια διαφορά υπάρχει μεταξύ του αντιψυκτικού g12 που
χρησιμοποιεί το group vag σε σχέση με τα υπόλοιπα;
Ερωτώ διότι στο manual δεν αναφέρει ξεκάθαρα πότε θέλουν αλλαγή τα g12 αν όχι και καθόλου. -
Σήμερα έπαθα ένα ψιλοσοκ γιατί νόμιζα ότι τα είδε όλα το κιβώτιο.
Ξεκίνησα με την εξωτερική θερμοκρασία στους 4 οC χωρίς να αφήσω το αμάξι να ζεσταθεί (κάπου είχα ακούσει ότι είναι καλύτερο να ξεκινάς κατευθείαν, απλά να μην πιέζεις τον κινητήρα) και ενώ είχα ήδη διανύσει ~4 χλμ στην εθνική και μόλις είχα μπει στην πόλη ο συμπλέκτης έχασε το μεγαλύτερο κομμάτι της διαδρομής του (δεν επανερχόταν πλήρως στην ελεύθερη θέση του) και οι ταχύτητες έμπαιναν από δύσκολα έως ακατόρθωτα. Τον τράβηξα πάνω, επανήλθε στη θέση του και μετά δούλευε κανονικά, δεν ήταν όμως και ό,τι πιο συνηθισμένο ως σύμπτωμα. Πιστεύετε ότι μπορεί να έφταιγε το κρύο; Είναι πιθανό να πάγωσε το νερό και να κόλλησε; Αν ναι πιστεύετε ότι ψεκάζοντας με κάποιο λιπαντικό θα είναι πιο δύσκολο να επαναληφθεί;
-
Exεις υδραυλικο συμπλεκτη;Μηπως δεν εχει υγρα;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Exεις υδραυλικο συμπλεκτη;Μηπως δεν εχει υγρα;Αν σου πω ότι δε ξέρω τι είδους συμπλέκτη έχει το Cordoba θα είμαι τραγικός;
-
Λογω πρότερου εντιμου βιου οχι .
Δεν ξερω και εγω τι εχεις.Αλλα αν ειχες απωλεια υγρων δεν θα επανερχοταν .
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Λογω πρότερου εντιμου βιου οχι .Δεν ξερω και εγω τι εχεις.Αλλα αν ειχες απωλεια υγρων δεν θα επανερχοταν .
Επανήλθε και έδειχνε να δουλεύει κανονικά, γι' αυτό είπα μήπως κόλλησε από πάγο...
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Σήμερα έπαθα ένα ψιλοσοκ γιατί νόμιζα ότι τα είδε όλα το κιβώτιο.Ξεκίνησα με την εξωτερική θερμοκρασία στους 4 οC χωρίς να αφήσω το αμάξι να ζεσταθεί (κάπου είχα ακούσει ότι είναι καλύτερο να ξεκινάς κατευθείαν, απλά να μην πιέζεις τον κινητήρα) και ενώ είχα ήδη διανύσει ~4 χλμ στην εθνική και μόλις είχα μπει στην πόλη ο συμπλέκτης έχασε το μεγαλύτερο κομμάτι της διαδρομής του (δεν επανερχόταν πλήρως στην ελεύθερη θέση του) και οι ταχύτητες έμπαιναν από δύσκολα έως ακατόρθωτα. Τον τράβηξα πάνω, επανήλθε στη θέση του και μετά δούλευε κανονικά, δεν ήταν όμως και ό,τι πιο συνηθισμένο ως σύμπτωμα. Πιστεύετε ότι μπορεί να έφταιγε το κρύο; Είναι πιθανό να πάγωσε το νερό και να κόλλησε; Αν ναι πιστεύετε ότι ψεκάζοντας με κάποιο λιπαντικό θα είναι πιο δύσκολο να επαναληφθεί;
Eμένα για ντίζα συμπλέκτη μου κάνει, κλασσική βλάβη στα αντίστοιχα Polo. Αν αρχίσει και χειροτερεύει λογικά είναι αυτό.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Eμένα για ντίζα συμπλέκτη μου κάνει, κλασσική βλάβη στα αντίστοιχα Polo. Αν αρχίσει και χειροτερεύει λογικά είναι αυτό.ΑΝ είναι ντίζα συμπλέκτη, δε θα έπρεπε να μην επανέλθει το πεντάλ?
Ή έστω να μην επανέλθει σα να μην συνέβη ποτέ αυτό το 'κόλλημα'? -
Στο ebay πωλούνται κατά καιρούς ακρόμπαρα, μπαράκια αντιστρεπτικής, μέχρι και ψαλίδια σε πολύ καλές τιμές. Είναι εντελώς μούφα αυτά άραγε;
-
Θυμίστε μου, τι σημαίνει όταν σκληραίνει πάρα πολύ ο συμπλέκτης στο αυτοκίνητο;
-
Φθορά...
-
Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
Θυμίστε μου, τι σημαίνει όταν σκληραίνει πάρα πολύ ο συμπλέκτης στο αυτοκίνητο;Οτι δεν εφαγες καλο πρωινό!
-
Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
Θυμίστε μου, τι σημαίνει όταν σκληραίνει πάρα πολύ ο συμπλέκτης στο αυτοκίνητο;Πλησιάζει η ώρα του. ετοίμαζε τα μπικικίνια!!!
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Στο ebay πωλούνται κατά καιρούς ακρόμπαρα, μπαράκια αντιστρεπτικής, μέχρι και ψαλίδια σε πολύ καλές τιμές. Είναι εντελώς μούφα αυτά άραγε;μηπως είανι ανακατασκευές;;;
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Στο ebay πωλούνται κατά καιρούς ακρόμπαρα, μπαράκια αντιστρεπτικής, μέχρι και ψαλίδια σε πολύ καλές τιμές. Είναι εντελώς μούφα αυτά άραγε;
μηπως είανι ανακατασκευές;;;
από στουκαρισμένα παίζει να ναι...
με την καμία όμως... -
ποιος ειναι ο τροπος υπολογισμου της αποζημιωσης που θα λαβει μισθωτος πληρους απασχολησης, ο οποιος απολυεται, και δουλευει σε εργοδοτη για λιγοτερο απο 3 χρονια?
-
Nομίζω είναι τα χρόνια που εργάστηκε μείον ένα, σε ακαθάριστα μηνιάτικα.
Δηλαδή 3-1 = 2 μηνιάτικα ακαθάριστα. -
ευχαριστω για την αμεση απαντηση
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........