Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 76
    • 77
    • 78
    • 79
    • 80
    • 489
    • 490
    • 78 / 490
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    82
    9782
    220757
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cson last edited by

      To μοτερ ειναι DOHC και εδω βλεπω μια τροχαλια για ιμαντα χρονισμου. Ηξερα οτι οπου ειναι δυο εκκεντροφοροι θα εβλεπα και 2 τροχαλιες. Τι γινεται?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        saxon_747 last edited by

        Ο χρήστης cson έγραψε:
        To μοτερ ειναι DOHC και εδω βλεπω μια τροχαλια για ιμαντα χρονισμου. Ηξερα οτι οπου ειναι δυο εκκεντροφοροι θα εβλεπα και 2 τροχαλιες. Τι γινεται?

        Πιστευω μια φωτο θα βοηθησει:

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          saxon_747 last edited by

          Επομενη ερωτηση:

          Οι αναθυμιασεις λαδιου (οχι απο το δεικτη) πως δημιουργουνται?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cson last edited by

            Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:

            To μοτερ ειναι DOHC και εδω βλεπω μια τροχαλια για ιμαντα χρονισμου. Ηξερα οτι οπου ειναι δυο εκκεντροφοροι θα εβλεπα και 2 τροχαλιες. Τι γινεται?

            Πιστευω μια φωτο θα βοηθησει:

            Ευχαριστω!!

            Στο σημειο που ενωνονται τα εσωτερικα γραναζια να φαντασω οτι λιπαινονται με το λαδι της μηχανης?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by

              Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
              Επομενη ερωτηση:

              Οι αναθυμιασεις λαδιου (οχι απο το δεικτη) πως δημιουργουνται?

              1. Καθώς τα πιστόνια ανεβοκατεβαίνουν ο όγκος του στροφαλοθαλάμου μεταβάλλεται (αυξομειώνεται) συνεχώς.

              2. Εκτός από τα παραπάνω, που δεν παράγει αναθυμιάσεις, από τα δαχτυλίδια των πιστονιών περνά μικρή ποσότης καυσαερίων (στο τέρμα γκάζι ακόμα και σε καινούριους κινητήρες).

              Το σύστημα PCV (Positive Crankcase Ventilation) ρουφάει (με την υποπίεση της μηχανής) τις αναθυμιάσεις στο ρελαντί και στο ταξίδι και τις καίει.
              Στο τέρμα γκάζι, οι αναθυμιάσεις είναι πολλές και δεν προλαβαίνει να τις ρουφήξει με την υποπίεση του κινητήρα (που τώρα είναι κοντά στο μηδέν - δεν ρουφάει). Έτσι οι αναθυμιάσεις πηγαίνουν στην εισαγωγή του αέρα και εκεί πάλι τις ρουφάει ο κινητήρας.

              Είναι καλύτερο για τη μακροζωία του κινητήρα να ρουφάει ο κινητήρας τις αναθυμιάσεις με υποπίεση (παρά να ρίχνει την περίσσεια των αναθυμιάσεων στην εισαγωγή του αέρα) γιατί έτσι δημιουργείται ένα ρεύμα καθαρού αέρα στο στροφαλοθάλαμο και καθαρίζει από την άκαφτη βενζίνη και τους υδρατμούς των καυσαερίων που περνάνε από τα ελατήρια των πιστονιών.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                saxon_747 last edited by

                Ο χρήστης leonp έγραψε:

                Είναι καλύτερο για τη μακροζωία του κινητήρα να ρουφάει ο κινητήρας τις αναθυμιάσεις με υποπίεση (παρά να ρίχνει την περίσσεια των αναθυμιάσεων στην εισαγωγή του αέρα) γιατί έτσι δημιουργείται ένα ρεύμα καθαρού αέρα στο στροφαλοθάλαμο και καθαρίζει από την άκαφτη βενζίνη και τους υδρατμούς των καυσαερίων που περνάνε από τα ελατήρια των πιστονιών.

                Αρα αταργουμε ις αναθυμιασεις και ειμαστε οκ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leonp last edited by

                  Όχι.

                  Ο χρήστης leonp έγραψε:
                  Είναι καλύτερο για τη μακροζωία του κινητήρα...

                  και καλύτερο για το περιβάλλον από το 1970 που άρχισε να μπαίνει στα αμάξια η βαλβίδα PCV.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    saxon_747 last edited by

                    Ο χρήστης leonp έγραψε:
                    Όχι.

                    Είναι καλύτερο για τη μακροζωία του κινητήρα...

                    και καλύτερο για το περιβάλλον από το 1970 που άρχισε να μπαίνει στα αμάξια η βαλβίδα PCV.

                    Αμα δεν τις αφησεις στο περιβαλον?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Ακόμα μια φορά, είναι καλύτερο για τον κινητήρα γιατί καθαρίζει ο στροφαλοθάλαμος.

                      Ιδίως τώρα που κρατάνε τα λάδια πάνω από 10.000 χλμ είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        saxon_747 last edited by

                        Ο χρήστης leonp έγραψε:
                        Ακόμα μια φορά, είναι καλύτερο για τον κινητήρα γιατί καθαρίζει ο στροφαλοθάλαμος.

                        Ιδίως τώρα που κρατάνε τα λάδια πάνω από 10.000 χλμ είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ.

                        Πριν μου απαντησες 'οχι' (οτι δεν ειναι καλο να καταργεις τις αναθυμιασεις)
                        Μπερδευτικα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          famas last edited by

                          Ο χρήστης leonp έγραψε:

                          Είναι καλύτερο για τη μακροζωία του κινητήρα να ρουφάει ο κινητήρας τις αναθυμιάσεις με υποπίεση (παρά να ρίχνει την περίσσεια των αναθυμιάσεων στην εισαγωγή του αέρα) γιατί έτσι δημιουργείται ένα ρεύμα καθαρού αέρα στο στροφαλοθάλαμο και καθαρίζει από την άκαφτη βενζίνη και τους υδρατμούς των καυσαερίων που περνάνε από τα ελατήρια των πιστονιών.

                          Κι υποπίεση δημιουργούμε έχοντας πχ 3000 σ.α.λ. κι απλά αφήνοντας το γκάζι εντελώς, σαν να φρενάρουμε με τον κινητήρα , έτσι;

                          https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dbekos last edited by

                            Και εκεί που πάω ¨κύριος¨ χωρίς κανένα πρόβλημα, ξαφνικά , αλλάζοντας ταχύτητα λόγω κίνησης (Μιχαλακοπούλου), βλέπω ότι το αυτοκίνητο (SEAT Ibiza 1000cc/ 97 -ιnjection ), δεν ανεβάζει στροφές και δεν επιταχύνει. Στην αρχή σκέφτομαι δίσκος-πλατώ, ήρθε η ώρα του (115.000 χλμ). Αμ δε, με τραβηγμένο χειρόφρενο σβήνει σχεδόν αμέσως.
                            Βγάζω ταχύτητα -πατάω γκάζι (με νεκρά) τίποτε. Στροφές μέχρι 2000, ξαναβάζω ταχύτητα, 2α-3η , τίποτε - τα ίδια. Σταματάω στην άκρη, το ρελαντί κανονικό, οι κύλινδροι δουλεύουν όλοι, αλλά οι στροφές του κινητήρα με τέρμα πατημένο γκάζι φτάνουν μέχρι 2000-2100. Με το ζόρι ήρθα σπίτι .... Εντύπωση νοθευμένης βενζίνης δεν δίνει, όλα έγιναν ξαφνικά και μέσα σε 500 μέτρα η απόδοση έπεφτε μέχρι που σταθεροποιήθηκε στις 2000 στροφές, οπότε ανηφόρες δεν βγάζει.
                            Ανεβάζει πλέον πολύ αργά στροφές, ενώ φώτα κλπ δουλεύουν στην ίδια ένταση-μπαταρία τσακμάκι 1 έτους. 3-4 φορές έβαλα μπρός, πήρε αμέσως χωρίς μιζάρισμα.
                            Οταν λειτουργεί ο κινητήρας τώρα, ακούγεται κάπου ένας ελαφρύς ήχος, σαν μοτεράκι παιδικού παιχνιδιού, που δεν υπήρχε πρίν. Ηλεκτρολογικό πρόβλημα παίζει? Διακοπές δεν κάνει καθόλου, αλλά ισχύς κινητήρα ελάχιστη. Ράουλο στον διανομέα? Πολλαπλασιαστής? Τι χαμπάρια μάστορα???

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drdino last edited by

                              Aντλία βενζίνης;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • panos2171
                                panos2171 last edited by

                                Θυμισου αν το αμαξι πηγε να σβησει και εκεινη την ωρα πατησες γκαζι(και φυσικα εσβησε).Το ειχα παθει και γω,τα ιδια συμπτωματα δηλαδη.Αστο 5-10 λεπτα στο ρελαντι και αν δεις οτι σου κανει τα ιδια τοτε αρχισε να υποψιαζεσε αντλια βενζινης οπως ειπε ο Ντινος η κανα σκουπιδακι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dbekos last edited by

                                  Η αντλία βενζίνης δεν πάει σχεδόν 'μία κια έξω' ?
                                  Και το αμάξι δέν έσβησε ποτέ απο μόνο του , με γκάζι και στο ρελαντί.
                                  ΑΛΛΑ:
                                  Αφού σας έγραψα τον πόνο μου, είπα να κατέβω να ξαναδοκιμάσω, τώρα που 'κρύωσε', μήπως αλλάξει συμπεριφορά...!
                                  Θαύμα-θαύμα!!! Δουλεύει όπως πρίν, ανεβάζει στροφές μέχρι τέρμα και επ΄ευκαιρία τα πάρκαρα προς την κατηφόρα, τουλάχιστον αν ξανακάνει κόλπα, να φτάσει στο συνεργείο.
                                  Το θέμα ειναι τώρα.: Το ξανακυκλοφορείς, τουλάχιστον στο τετράγωνο, ή θα μας αφήσει στην παραπάνω 'ρούγα' ??? Γιατί αν ήταν σκουπιδάκι, εντάξει, αν όμως ειναι ανταλλακτικό?
                                  Αλλιώς, ο μάστορας πώς θα εντοπίσει τώρα τη βλάβη? Από την περιγραφή, ή θα αρχίσουμε να αλλάζουμε 'κομμάτια' μέχρι να το πετύχουμε και στο μεταξύ θα μείνουμε πουθενά αμανάτι ??? ...
                                  Θα ρισκάρω αυριο βόλτα τριγύρω στην περιοχή (μάλλον τριγύρω απο το συνεργείο.... ) και οτι ήθελε προκύψει..........
                                  Edit: Ξέχασα να ευχαριστήσω για τις άμεσες απαντήσεις (ηταν και αυτές τουλάχιστον παρηγοριά... )

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dbekos last edited by

                                    Και συνεχίζω απο το απoπάνω post:
                                    Σήμερα το πρωί, το αμάξι δουλεύει πάλι μιά χαρά κρύο- ζεστό (θερμοκρασία κινητήρα νορμάλ) ανηφόρα-κατηφόρα, ρελαντί-γκαζωμένο, με ταχύτητα στο σασμάν-χωρίς, ανεβάζει στροφές άμεσα και ακόμπιαστα, αλλά η κυκλοφορία του αυτοκινήτου ήταν των 15 λεπτών, με όλες τις ταχύτητες και σε όλο το εύρος των στροφών (μέχρι βέβαια 80 χλμ ταχύτητα) .
                                    Όμως την αμφιβολία για το αν ήταν τυχαίο-στιγμιαίο γεγονός ή θα ξανασυμβεί, μου την έχει αφήσει.....
                                    Ο τεχνικός είπε 80% σκουπιδάκι στη βενζίνη - 20% αντλία, όμως δεν ασχολήθηκε ιδιαίτερα, γιατί και εγώ δεν είχα χρόνο, αλλά και επειδή δεν υπήρχαν πλέον τα συμπτώματα γιά άμεση διάγνωση.
                                    Μάλλον προληπτικά θα αλλάξω αντλία βενζίνης, ετσι και αλλιώς ειναι και 13+ χρόνων αμάξι...
                                    Any other suggestion or opinion???

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kyr80 last edited by

                                      Μιας και δε βρήκα αντίστοιχο ποστ, και επειδή δεν θέλω να ανοίγω νέο θέμα, ρωτάω εδώ.

                                      Μου άναψε το λαμπάκι(μια ανάβει και μια σβήνει) που ειδοποιεί για τα τακάκια. Φίλος μου είπε ότι έχει ακόμα και να περιμένω να ανάψει εντελώς. Ψυχολογικά όμως δεν μ'αρέσει να βλέπω κόκκινα λαμπάκια στο ταμπλώ.
                                      Μέτρησα λοιπόν σήμερα, και έχω 4mm εμπρός και 5mm πίσω. Στα πόσα πρέπει να τα αλλάξω. Εννοείται αγορά after market και DIY στο γκαράζ μου....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 2
                                        21-quadra last edited by

                                        Άλλαξε τα σε όλους τους τροχούς, είναι φαγωμένα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tats last edited by

                                          Απορία:

                                          Προ ημερων πραγματοποιησα μια δυναμομετρηση στην Αθηνα σε δυναμομετρο ΜΑΗΑ. Μου το μετρησε με 4η ταχυτητα ομως. Βλέποντας εναν πινακα με τις σχεσεις μεταδοσης του αυτοκινητου μου κρινω οτι επρεπε να το μετρησει με 5η -> Σχέσεις μετάδοσης (μηχανικό κιβώτιο) : 4.46/ 2.61/ 1.72/ 1.25/ 1.00/ 0.84/ R 4.06.
                                          Το ιδανικο ειναι η μετρηση με ratio 1:1

                                          Μπορει να μου εξηγησει κάποιος τις διαφορες που θα προκειπτουν στα αποτελεσματα μιας μετρησης με gear ratio στο 1.24 ή στο 1 ή στο 0.84? Δηλαδη μια μια σχεση πανω ή με μια σχεση κατω απο την ιδανική.
                                          Τα νουμερα της ιπποδυναμης και της ροπής πότε θα ειναι χειροτερα απο το πραγματικο και πότε καλύτερα??

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Με σχέση μετάδοσης 1:1 έχεις λιγότερες απώλειες. Βέβαια αυτός προσθέτει τις απώλειες μετά αλλά καλύτερα να μην υπάρχουν... Στην πράξη δεν νομίζω να είναι θέμα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 80
                                            • 489
                                            • 490
                                            • 78 / 490
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr