-
Οι ανάγκες μας αλλάζουν και μαζί με αυτές και τα αυτοκίνητα. Έτσι μετά από 4 χρόνια συμβίωσης με το Jimny θα πρέπει να πάω σε κάτι πιο 'οικογενειακό'.
Μεταξύ Sedici και SX4 κλείνω προς το πρώτο, για τους λόγους της άμεσης παράδοσης (1 βδομάδα το ένα και 3-5 μήνες το άλλο) και της άτοκης χρηματοδότησης της FIAT. Άλλωστε οι διαφορές στον εξοπλισμό είναι υπέρ του Sedici για τις δικές μου ανάγκες.
Μήπως όμως υπάρχει και κάτι άλλο σε αυτή την κατηγορία? Σε τιμή δε θέλω να πάω πάνω από τις 20.000, είναι το όριο.
Η χρήση του? Καθημερινό αυτοκίνητο και αν μπορεί να κινήτε άνετα σε χώμα ακόμη καλύτερα. Φυσικά δεν περιμένω τις offroad δυνατότητες του Jimny, αυτό είνα ένα καλό παιχνίδι και τίποτα παραπάνω.
Μην μου πείτε για αυτοκίνητα τύπου Terios κλπ που στην Ελλάδα τα θεωρούμε offroad, ξέρω τι είναι πραγματικό offroad όχημα. Ούτε σε Ignis που είναι λίγο πιο μεγάλο σε χώρους από το Jimny.
Κάτι λοιπόν στα 1600 για άνετη μετακίνηση, μην ξεπερνά τις 20.000, ιδανικά στις 18.000, να έχει κάποια απόσταση από το έδαφος και να έχει τις σύχρονες ανέσεις. Η τετρακίνηση δεν είναι απαραίτητη, εξάλου ένα τετρακίνητο της κατηγορίας του Sedici το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να πάει 10% πιο μακριά από ένα απλό προσθοκίνητο, απλά είναι χρήσιμη για κάποιες δύσκολες καταστάσεις που μπορεί να σου τύχουν αν αποφασίσεις να αφήσεις την Αττική Οδό.
Ελπίζω να μη σας μπέρδεψα -
Οι ανάγκες μας αλλάζουν και μαζί με αυτές και τα αυτοκίνητα. Έτσι μετά από 4 χρόνια συμβίωσης με το Jimny θα πρέπει να πάω σε κάτι πιο 'οικογενειακό'.
Μεταξύ Sedici και SX4 κλείνω προς το πρώτο, για τους λόγους της άμεσης παράδοσης (1 βδομάδα το ένα και 3-5 μήνες το άλλο) και της άτοκης χρηματοδότησης της FIAT. Άλλωστε οι διαφορές στον εξοπλισμό είναι υπέρ του Sedici για τις δικές μου ανάγκες.
Μήπως όμως υπάρχει και κάτι άλλο σε αυτή την κατηγορία? Σε τιμή δε θέλω να πάω πάνω από τις 20.000, είναι το όριο.
Η χρήση του? Καθημερινό αυτοκίνητο και αν μπορεί να κινήτε άνετα σε χώμα ακόμη καλύτερα. Φυσικά δεν περιμένω τις offroad δυνατότητες του Jimny, αυτό είνα ένα καλό παιχνίδι και τίποτα παραπάνω.
Μην μου πείτε για αυτοκίνητα τύπου Terios κλπ που στην Ελλάδα τα θεωρούμε offroad, ξέρω τι είναι πραγματικό offroad όχημα. Ούτε σε Ignis που είναι λίγο πιο μεγάλο σε χώρους από το Jimny.
Κάτι λοιπόν στα 1600 για άνετη μετακίνηση, μην ξεπερνά τις 20.000, ιδανικά στις 18.000, να έχει κάποια απόσταση από το έδαφος και να έχει τις σύχρονες ανέσεις. Η τετρακίνηση δεν είναι απαραίτητη, εξάλου ένα τετρακίνητο της κατηγορίας του Sedici το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να πάει 10% πιο μακριά από ένα απλό προσθοκίνητο, απλά είναι χρήσιμη για κάποιες δύσκολες καταστάσεις που μπορεί να σου τύχουν αν αποφασίσεις να αφήσεις την Αττική Οδό.
Ελπίζω να μη σας μπέρδεψα -
Οι ανάγκες μας αλλάζουν και μαζί με αυτές και τα αυτοκίνητα. Έτσι μετά από 4 χρόνια συμβίωσης με το Jimny θα πρέπει να πάω σε κάτι πιο 'οικογενειακό'.
Μεταξύ Sedici και SX4 κλείνω προς το πρώτο, για τους λόγους της άμεσης παράδοσης (1 βδομάδα το ένα και 3-5 μήνες το άλλο) και της άτοκης χρηματοδότησης της FIAT. Άλλωστε οι διαφορές στον εξοπλισμό είναι υπέρ του Sedici για τις δικές μου ανάγκες.
Μήπως όμως υπάρχει και κάτι άλλο σε αυτή την κατηγορία? Σε τιμή δε θέλω να πάω πάνω από τις 20.000, είναι το όριο.
Η χρήση του? Καθημερινό αυτοκίνητο και αν μπορεί να κινήτε άνετα σε χώμα ακόμη καλύτερα. Φυσικά δεν περιμένω τις offroad δυνατότητες του Jimny, αυτό είνα ένα καλό παιχνίδι και τίποτα παραπάνω.
Μην μου πείτε για αυτοκίνητα τύπου Terios κλπ που στην Ελλάδα τα θεωρούμε offroad, ξέρω τι είναι πραγματικό offroad όχημα. Ούτε σε Ignis που είναι λίγο πιο μεγάλο σε χώρους από το Jimny.
Κάτι λοιπόν στα 1600 για άνετη μετακίνηση, μην ξεπερνά τις 20.000, ιδανικά στις 18.000, να έχει κάποια απόσταση από το έδαφος και να έχει τις σύχρονες ανέσεις. Η τετρακίνηση δεν είναι απαραίτητη, εξάλου ένα τετρακίνητο της κατηγορίας του Sedici το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να πάει 10% πιο μακριά από ένα απλό προσθοκίνητο, απλά είναι χρήσιμη για κάποιες δύσκολες καταστάσεις που μπορεί να σου τύχουν αν αποφασίσεις να αφήσεις την Αττική Οδό.
Ελπίζω να μη σας μπέρδεψα -
δε ξερω αν υπαρχει κατι αλλο περα απο τα sedici & sx4 με τα χαρακτηριστικα που λες
-
Αν η τετρακίνηση δεν είναι εκ των ουκ άνευ υπάρχει και το sx4 4Χ2 που κατασκευάζεται και Ιαπωνία (αν σε ενδιαφέρει αυτό βέβαια) και λογικά θα έχει καλύτερους χρόνους παράδοσης. Από την 2μηνη εμπειρία μου με το sx4 το μείον που έχω διαπιστώσει είναι η κάπως σκληρή ανάρτηση που μεταφέρει ταλαντώσεις στην καμπίνα όταν ο δρόμος είναι 'κατσαρός¨.
-
Citroen Berlingo 1.6 απο εμενα.
''Εναλλακτικα'' το qashqai το φτηνο! -
Kοίτα και το Matrix της Hyundai. Το έχουμε στην οικογένεια και είναι ιδιαίτερα ευκολοδήγητο και πολυλειτουργικό και από τιμή ξεφτίλα... 12900euro...
-
Suzuki sx4 από μενα, αξιοπιστο ευρύχωρο και πολυ καλύτερο στις στροφες από αλλα crossover
-
Υπάρχει και subaru παρόμοιο σε 1.3
-
qashqai..............
-
Απο € δεν ξερω τι διαφορά εχουν σε μηκος όμως μηπως ειναι αρκετα μεγαλήτερο? Δλδ απο το jimny στο κασκάι μηπως παθει κανενα πολητισμικο σοκ?
-
Το Qashqai καλό χρυσό, αλλά τι παράδοση θα έχει τώρα;
-
Ο χρήστης ralaoua έγραψε:
qashqai..............εννοείται...
πολύ ωραίο με καλύτερους χώρους και το πιο σημαντικό για μένα ότι σκόραρε **το καλύτερο σκορ από όλα στα κρας τέστ **(η ρενώ έκανε πάλι το θαύμα της). Τώρα το ότι είναι δικίνητο μικρό το κακό αυτό που μετράει είναι η απόσταση από το έδαφος και οι γωνίες φυγής/ράμπας/προσέγγισης. Προσωπικά όσες φορές έχω αναγκαστεί να κινηθώ εκτός δρόμου πάντα φοβόμουν μήν ακουμπήσω (ενίοτε ακούμπαγα αλλά μόνο με νοικιάρικο ) ενώ σπάνια έχω βρεθεί σε καταστάσεις κοντά σε κόλλημα. Λίγη φόρα να έχεις και περνάς παντού! Αντίθετα άμα υπερβάλλεις κολλάς με οτιδήποτε, (έχω κολλήσει ώς συνοδηγός με νίβα στη μέση του πουθενά)
-
Ο χρήστης fonzareli έγραψε:
Υπάρχει και subaru παρόμοιο σε 1.3? Το Justy λες? Είναι το Ignis με πιο πολλά λεφτά
Το qashqai νόμιζα ότι έιναι πολύ πιο ακριβό, θα του ρίξω μια ματιά, αν και όπως λέει ο ratanplan είναι ένα σοκ η μετάβαση από το Jimny , αλλά οκ, 2-3 εκ. πιο μακρύ από το Sedici είναι.
Όντως δύσκολη κατηγορία ψάχνω -
Ναι για το justy έλεγα...
Α, το είδα και από κοντά σήμερα. Δεν λέει και πολλά.Το τεριος γιατί το βγάζεις εκτός?
-
Ο χρήστης fonzareli έγραψε:
Το τεριος γιατί το βγάζεις εκτός?Γιατί είναι πανάκριβο το 1500, και αν είναι να δώσω 22.000 τότε πάω σε κάτι καλύτερο και το 1300 είναι λίγο, πέρα από πολύ ακριβό!
Επίσης δεν έχει χώρους και γενικά δεν μου αρέσει σαν αυτοκίνητο, άθλια πλαστικά, το κλιματιστικό του χάλια, θα πρέπει να είναι με τέρμα γκάζι για να δουλέψει κλπ, θα το σκεφτόμουν σε τιμή περίπου στα 15.000, το 1500 πάντα! Το έχουμε στη δουλειά και έχω κάνει κάτι χιλιάδες χιλιόμετρα, πολλά από αυτά χωμάτινα και το έχω απορίψει. -
Ο χρήστης giwrgosth έγραψε:
Οι ανάγκες μας αλλάζουν και μαζί με αυτές και τα αυτοκίνητα. Έτσι μετά από 4 χρόνια συμβίωσης με το Jimny θα πρέπει να πάω σε κάτι πιο 'οικογενειακό'.
Μεταξύ Sedici και SX4 κλείνω προς το πρώτο, για τους λόγους της άμεσης παράδοσης (1 βδομάδα το ένα και 3-5 μήνες το άλλο) και της άτοκης χρηματοδότησης της FIAT. Άλλωστε οι διαφορές στον εξοπλισμό είναι υπέρ του Sedici για τις δικές μου ανάγκες.Σε παραπεμπω σε προηγουμενη δημοσιευση μου
http://www.4troxoi.gr/phpBB/viewtopic.p ... 81&start=0
εχοντας κανει πια πανω απο 3500 χλμ εχω να προσθεσω οτι και σε λιγες διαδρομες εκτος δρομου που εκανα ειχε πολυ καλη συμπεριφορα και με εντυπωσιασε το πως κινηθηκε σε παχια αμμο με κλειδωμενη την τετρακινηση. Ενω οταν πηγα να το ξεκινησω και δεν προσεξα οτι μολις σβησεις ξεκλειδωνει και παει στο αυτοματο παραλιγο θα κολουσα με το αυτοματο.
Περισοτερα για εκτος μετα τις δικοπες που φευγω αυριο πρωι και εκει θα κινηθει αρκετα εκτος δρομου.
Γενικα μεχρι τωρα ειμαι πολυ ευχαριστημενος . -
Αν σε ενδιαφέρει απλά η μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος (χωρίς απαραίτητα 4κίνηση -που είναι δικαιολογημένο-), εκτός από το Quasqai και το προσθιοκίνητο SX4, μπορείς να δεις το και το Fusion στα 1600 που είναι σχετικά οικονομική λύση στα 15.800 (-1500 τοις μετρητοίς ή με 10% προκαταβολή και 51 άτοκες δόσεις) και δε νομίζω να έχει πρόβλημα στο χρόνο παράδοσης.
Κάνε test drive σε SX4 4x2, Ignis 4x2, Quasqai, Fusion και αποφασίζεις!
-
Σκεφτομαι να το αγορασω αλλα με προβληματιζει πολυ που μου είπανε 8 μήνες παράδοση !!!
-
Ο χρήστης giwrgosth έγραψε:
Φυσικά δεν περιμένω τις offroad δυνατότητες του Jimny, αυτό είνα ένα καλό παιχνίδι και τίποτα παραπάνω.
Μην μου πείτε για αυτοκίνητα τύπου Terios κλπ που στην Ελλάδα τα θεωρούμε offroad, ξέρω τι είναι πραγματικό offroad όχημα.Γιατί, το Sedici ή το SX4 είναι offroad;
Κάτι λοιπόν στα 1600 για άνετη μετακίνηση, μην ξεπερνά τις 20.000, ιδανικά στις 18.000, να έχει κάποια απόσταση από το έδαφος και να έχει τις σύχρονες ανέσεις. Η τετρακίνηση δεν είναι απαραίτητη
Με αυτή την περιγραφή, Qashqai με κλειστά μάτια. Πολύ καλύτερο από τα Sedici/SX4 κατά την άποψή μου, πολύ καλύτερο design μέσα έξω, κινητήρας, ύψος από έδαφος, δυνατότητες κίνησης, και με 5 αστέρια στο NCAP παρακαλώ. Τιμή 18.680 η έκδοση action.
Sedici, SX4, ή κάτι άλλο?