-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Καλώς ή κακώς,μου εμεινε στο μυαλο οτι την πάτησα λόγω 'ιταλικου' στρωσιματος
Tι εννοεις Ιταλικο στρωσιμο?
Τι αμαξι ηταν(χρονολογια) και τι επισκευη υπεστει?
Το σκίσιμο εξ'αρχης εννοώ.Ο κινητηρας ειναι δίλιτρος οχταβαλβιδος της όπελ,καταλυτικος,και υπέστη αλλαγη εμβόλων/κουζινετων/ελατηριων με γυαλισμα των κυλίνδρων
Χμμμ, ισως το γυαλισμα των κυλινδρων να ''ερεθισε'' την ζημια
Θελω να πω οτι πλεον οι ανοχες ηταν μεγαλες -
Ποιά ζημια να ερεθισε;Αφου τα ελατηρια ητανε ολοκαίνουρια,και 'οβαλ' δεν υπήρχε.
Αλλα ακομα και αν ήταν έτσι, τωρα που γυαλίστηκαν οι ίδιοι κύλινδροι για τριτη συνεχόμενη φορα,δε θα΄πρεπε να συμβει κάτι παρόμοιο (ή ακομα χειρότερο);
-
Μην την ψάχνετε άλλο. Αυτό που είπε αυτός ο περίεργος ο funky είναι. Δημοκρατικά και σωστά.-
Μένει να βρούμε και τις επιδόσεις και τα άρθρα που έγραφαν για αυτήν την απώλεια δύναμης!
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
όταν το ξαναπάρεις κάνε ένα reset στον εγκέφαλο και ξεκίνα να το σκίζεις για να αλλάξουν οι παράμετροί του, εκ των οποίων το σημαντικότερο το μίγμα.Reset κάνω κάθε φορά που το γεμίζω ώστε ο εγκέφαλος να παίρνει συνέχεια καινούργιες πληροφορίες.
-
Ο χρήστης IBIZA1_0 έγραψε:
όταν το ξαναπάρεις κάνε ένα reset στον εγκέφαλο και ξεκίνα να το σκίζεις για να αλλάξουν οι παράμετροί του, εκ των οποίων το σημαντικότερο το μίγμα.
Reset κάνω κάθε φορά που το γεμίζω ώστε ο εγκέφαλος να παίρνει συνέχεια καινούργιες πληροφορίες.
Νομιζω οτι για να γινει Reset,πρεπει να βγαλεις για καμια ωρα την μπαταρια του αυτοκινήτου
-
Άμα κάνεις reset στον εγκέφαλο κάθε φορά που γεμίζεις, δεν κάνεις καλά. Εκτός αν εννοείς reset στον υπολογιστή ταξιδίου.
-
Εκτός του ότι το Facelift είχε χάσει λιγάκι σε επιδόσεις, έχω την εντύπωση πως είχε και ηλεκτρονικό γκάζι, και η 1.4 και η 1.6, καθώς είχανε τη δυνατότητα να εξοπλιστούν με cruise control, και νομίζω για αυτό τους είχανε βάλει το ηλεκτρονικό.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
όταν το ξαναπάρεις κάνε ένα reset στον εγκέφαλο και ξεκίνα να το σκίζεις για να αλλάξουν οι παράμετροί του, εκ των οποίων το σημαντικότερο το μίγμα.
Reset κάνω κάθε φορά που το γεμίζω ώστε ο εγκέφαλος να παίρνει συνέχεια καινούργιες πληροφορίες.
Νομιζω οτι για να γινει Reset,πρεπει να βγαλεις για καμια ωρα την μπαταρια του αυτοκινήτου
@ΙΒΙΖΑ1_0
Δεν είναι ιδανικό κάθε φορά να κάνεις reset...
@ΗUNTER
Reset στον εγκεφαλο γινετε αμα βγαλεις τον πολο για 5~10 λεπτά max... -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Στη δευτερη περίπτωση που το εμβολο εσπασε (δεν κάηκε) δεν μπορεσαμε να το αποδώσουμε σε κάποια συγκεκριμένη αιτία,παρ'όλα αυτα συνέβη και ενα αλλο απίθανο συμβαν.Του ενός εμβόλου τα ελατηρια (οχι του εμβόλου που έσπασε) παρουσίασαν τρομερη φθορα στο σημείο που εφαπτονται του κυλίνδρου.Η σκλήρυνση (βαψιμο) διαλύθηκε και αφησε πολλές μικρες λωριδες σκληρυμένες αναμεσα σε πολλά κατεστραμενα σημεία του ελατηρίου.
τα ελατηρια ήταν γνησια της όπελ,όπως και τα εμβολα (MAHLE)
Τα χιλιόμετρα που ήτανε φορεμενα ήταν (αν θυμαμαι καλα) λιγότερα απο 1500.Όπως τα περιγράφεις ο κινητήρας αυτός αργά η γρήγορα θα πάθαινε ζημιά ανεξάρτητα απο το πώς τον έστρωνες.
-
Το αποκλείεις δηλαδη το κατεστραμενο ελατηριο να προήρθε απο το λανθασμενο στρωσιμο;
Για ριξε μας μια εξηγηση,απο που αλλού καταλαβες οτι θα πάθαινε βλάβη ούτως ή άλλως -
Ο χρήστης Type-Racing έγραψε:
όταν το ξαναπάρεις κάνε ένα reset στον εγκέφαλο και ξεκίνα να το σκίζεις για να αλλάξουν οι παράμετροί του, εκ των οποίων το σημαντικότερο το μίγμα.
Reset κάνω κάθε φορά που το γεμίζω ώστε ο εγκέφαλος να παίρνει συνέχεια καινούργιες πληροφορίες.
Νομιζω οτι για να γινει Reset,πρεπει να βγαλεις για καμια ωρα την μπαταρια του αυτοκινήτου
@ΙΒΙΖΑ1_0
Δεν είναι ιδανικό κάθε φορά να κάνεις reset...
@ΗUNTER
Reset στον εγκεφαλο γινετε αμα βγαλεις τον πολο για 5~10 λεπτά max...Όταν μιλάω για reset, εννοώ reset στον υπολογιστή ταξιδίου.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Του ενός εμβόλου τα ελατηρια (οχι του εμβόλου που έσπασε) παρουσίασαν τρομερη φθορα στο σημείο που εφαπτονται του κυλίνδρου.Η σκλήρυνση (βαψιμο) διαλύθηκε και αφησε πολλές μικρες λωριδες σκληρυμένες αναμεσα σε πολλά κατεστραμενα σημεία του ελατηρίου.Αυτές οι λωρίδες είναι μέταλλο (κύλινδρος) που έλιωσε και κόλλησε στο ελατήριο. Μπορεί και να μη φαίνεται. Πρέπει να μετράς το κύλινδρο, αν είναι πιο φαρδύς, γίνεται αυτό (συνήθως στο πάνω μέρος του κυλίνδρου που πιέζεται περισσότερο το ελατήριο).
Όταν προετοιμάζεις τους κυλίνδρους, πρέπει να παίρνεις υπόψη σου τις οδηγίες των κατασκευαστών των ελατηρίων. Η τελική επιφάνεια του κυλίνδρου πρέπει να έχει τέτοια χάραξη ώστε να κρατάει το λάδι που χρειάζεται ώστε να γλιστράνε τα δακτυλίδια χωρίς να φθείρονται. Αν κρατάει περισσότερο λάδι μπορεί να καίγεται ή να 'πλανάρουν' τα ελατήρια στο παχύ στρώμα λαδιού και να έχεις διαφυγή συμπίεσης και κατανάλωση λαδιού.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Του ενός εμβόλου τα ελατηρια (οχι του εμβόλου που έσπασε) παρουσίασαν τρομερη φθορα στο σημείο που εφαπτονται του κυλίνδρου.Η σκλήρυνση (βαψιμο) διαλύθηκε και αφησε πολλές μικρες λωριδες σκληρυμένες αναμεσα σε πολλά κατεστραμενα σημεία του ελατηρίου.
Αυτές οι λωρίδες είναι μέταλλο (κύλινδρος) που έλιωσε και κόλλησε στο ελατήριο. Μπορεί και να μη φαίνεται. Πρέπει να μετράς το κύλινδρο, αν είναι πιο φαρδύς, γίνεται αυτό (συνήθως στο πάνω μέρος του κυλίνδρου που πιέζεται περισσότερο το ελατήριο).
Όταν προετοιμάζεις τους κυλίνδρους, πρέπει να παίρνεις υπόψη σου τις οδηγίες των κατασκευαστών των ελατηρίων. Η τελική επιφάνεια του κυλίνδρου πρέπει να έχει τέτοια χάραξη ώστε να κρατάει το λάδι που χρειάζεται ώστε να γλιστράνε τα δακτυλίδια χωρίς να φθείρονται. Αν κρατάει περισσότερο λάδι μπορεί να καίγεται ή να 'πλανάρουν' τα ελατήρια στο παχύ στρώμα λαδιού και να έχεις διαφυγή συμπίεσης και κατανάλωση λαδιού.
Δεν ειναι κολλημενο μεταλλο,αλλα φθαρμενο ελατηριο.Λειπει η 'βαφη',και όχι οτι προσετεθη υλικο πάνω τους.Η ήταν ελλατωματικο το ελατηριο αυτο απο την κατασκευή του,ή η φθορα αυτη προκλήθηκε απο λάθος χρηση (το στρωσιμο)
Η διαδικασια του γυαλίσματος των κυλίνρων ήταν η σωστη,και έγινε σε όλους τους κυλίνδρους,με τον ίδιο τροπο,όλες τις φορες.
Ημουνα εκει,και το ειχα συζητησει στο συνεργειο,λόγω του οτι τα ειχαμε συζητησει εκεινες τις μερες εδω στο φόρουμ. -
Ο χρήστης IBIZA1_0 έγραψε:
Έχω μια corolla 1.4 5d με 29000 χλμ και την άφησα για επισκευή τριγμών σε εξουσιοδοτημένο service. Για εξυπηρέτηση μου έχουν δώσει μία corolla πάλι 1.4 με 86000 χλμ sedan. Το αυτοκίνητο αυτό είναι πολύ πιο γρήγορο από το δικό μου σε όλο το φάσμα στροφών και με πιο ομαλή λειτουργία, αφού πίστευα ότι είναι 1.6!΄
Πιστεύω οτι όταν φτάσεις και εσύ τα ίδια χιλιόμετρα, θα τραβάει το αυτοκίνητό σου όσο το άλλο. Η χρήση που του κάνεις είναι απολύτως κανονική και δεν χρειάζεται τίποτα άλλο. Σιγά σιγά θα ανοίξει και αυτό.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Δεν ειναι κολλημενο μεταλλο,αλλα φθαρμενο ελατηριο.Λειπει η 'βαφη',και όχι οτι προσετεθη υλικο πάνω τους.Η ήταν ελλατωματικο το ελατηριο αυτο απο την κατασκευή του,ή η φθορα αυτη προκλήθηκε απο λάθος χρηση (το στρωσιμο)
Η διαδικασια του γυαλίσματος των κυλίνρων ήταν η σωστη,και έγινε σε όλους τους κυλίνδρους,με τον ίδιο τροπο,όλες τις φορες.
Ημουνα εκει,και το ειχα συζητησει στο συνεργειο,λόγω του οτι τα ειχαμε συζητησει εκεινες τις μερες εδω στο φόρουμ.Η διαδικασία που φθείρεται ο κύλινδρος είναι η εξής: λιώνει το μέταλλο του κυλίνδρου, κολλάει στο ελατήριο και μετά σπάει. Μπορεί να αφήσει σημάδι (γραμμές) ή όχι. Φαίνεται αν ο κύλινδρος είναι πιο φαρδύς εκεί, συνήθως στο πάνω μέρος του. Και στο ελατήριο παρουσιάζεται φθορά (αναλογα με το υλικό του ελατηρίου). Φθορά σε ένα σημείο μόνο του κυλίνδρου, μάλλον είναι τοπική υπερθέρμανση ή χαλασμένο μπεκ που ψεκάζει λοξά πάνω στο κύλινδρο και διώχνει το λάδι.
Όταν λες γυάλισμα, τι εννοείς; μήπως κάποιος ΓΥΑΛΙΣΕ το κύλινδρο σαν καθρέφτη;
-
Δεν υπήρχε φθορα στον κύλινδρο ρε Λεωνιδα.Φθορα υπήρχε μονο στα ελατηρια του εμβόλου.
Σε αλλο εμβολο παρουσιάστηκε το σπάσιμο,και σε αλλο η φθορα στα ελατηρια
'Οβαλ' δεν ειχε ο κυλινδρος,και το γυαλισμα φυσικα δεν ήτανε 'καθρεφτης'.Ειναι η διαδικασια που κανουμε στους κυλίνδρους με το τριπλο το λειαντικο που βαζουμε στο μπλακ εντ ντεκερ,χωρις να θελουμε να πάρουμε 'δεκατα' (αφου δεν ειχαμε 'οβαλ')
Ούτε νυχιές ούτε γραμμες παρουσιαστηκαν στον κύλινδρο -
Δεν ξέρω...
Το Σ/Κ (με πολύ ζέστη ) τι θα κάνεις;
-
Δεν με βλέπω για πίστα Λεωνιδα,εκτος κι'αν θελήσουνε τα παιδια να μπούνε πίστα καλα και σωνει τωρα,οπότε θα πάω να τους βοηθησω και εγω
-
Ο χρήστης IBIZA1_0 έγραψε:
Έχω μια corolla 1.4 5d με 29000 χλμ και την άφησα για επισκευή τριγμών σε εξουσιοδοτημένο service. Για εξυπηρέτηση μου έχουν δώσει μία corolla πάλι 1.4 με 86000 χλμ sedan. Το αυτοκίνητο αυτό είναι πολύ πιο γρήγορο από το δικό μου σε όλο το φάσμα στροφών και με πιο ομαλή λειτουργία, αφού πίστευα ότι είναι 1.6!Είχα διαβάσει σε ένα τεστ, νομίζω στο Autocar όταν έβγαινε το profacelift μοντέλο, ότι η έκδοση sedan ήταν πιο γρήγορη από την 3-θυρη και την 5-θυρη έκδοση τόσο σε επιταχύνσεις, όσο και σε τελική.
Από κει και πέρα, όσον αφορά αυτό που λες περί αίσθησης 1600αριού απλά θα πω ότι προ μηνών, ταξιδεύοντας με την εταιρική corolla sedan 1.4 του πατέρα μου πλήρως φορτωμένη, ο ξάδερφός μου 'εντυπωσιάστηκε' από το πώς τράβαγε το αυτοκίνητο (ακόμα και από χαμηλά) και νόμιζε επίσης ότι ήταν 1600άρι, έχοντας και ως μέτρο σύγκρισης το 1600άρι Citroen C4 VTS που οδηγεί.
Για να το κάνω ακόμα πιο μπερδεμένο, έχω την εντύπωση (μιλάω περί αίσθησης και όχι περί αντικειμενικών μετρήσεων) ότι το 1400άρι sedan μοντέλο 2004 είναι γρηγορότερο από το 1400άρι G6 μοντέλο 2001 του αδερφού μου -
Εντάξει, πέρα από το θέμα της αεροδυναμικής που ενδέχεται να είναι καλύτερη στο σεντάν, δεν πιστεύω να μην παίζει ρόλο και ότι ήταν made in japan σε αντίθεση με τις εγγλέζικες hathback...
-
Κάτι παραπλήσιο είχα πάθει και εγώ. Μία ...ζημιάρα φίλη μου είχε πάρει δύο φορές κορόλα 1.4 την πρώτη φορά σεντάν και προ φέισλιφτ που μου φάνηκε πάναργη και αδιάφορη και τη δεύτερη τρίπορτη και μετά φέισλιφτ με λίγα χλμ όπου έψαχνα τα χαρτιά να βεβαιωθώ ότι είναι 1.4! Σε συνδυασμό με το τιμόνι που ρυθμιζόταν μέσα έξω (επιτέλους!), την βελτιωμένη πρόσφυση εμπρός και την 'χαρωπή' ουρά με ενθουσίασε...
Μυστήριο? Δεν ξέρω ίσως να εξαρτάται και το τι και πως οδηγείς την περίοδο που παίρνεις κάθε αμάξι...
Αυτοκίνητο αντικατάστασης.... πιο γρήγορο από το δικό μου!!