-
Αν δεν κάνω λάθος Storm, είχες πει σε κάποιο προηγούμενο ποστ ότι ΔΕΝ θα αγόραζες αυτοκίνητο χωρίς θύρα USB. Ε, λοιπόν εκείνη τη στιγμή νόμιζα ότι άκουγα τον εαυτό μου... τέτοιο 'κόλλημα' έχω φάει με το USB στ' αμάξι, εδώ κι εφτά περίπου μήνες που τοποθήτησα στο Shuma ηχοσύστημα της SONY με θύρα USB, όχι κάνα πανάκριβο εννοείται, 140 Ευρώ έδωσα και είναι απλά τέλειο.
Όταν πρωτοπήρα το αμάξι είχε τοποθετημένο ένα κλασσικό ραδιοκασετόφωνο, για τα δεδομένα της εποχής κουτσά-στραβά την έκανα τη δουλειά μου, είχα μια μεγάλη συλλογή με κομμάτια mp3 στο κομπιούτερ και συνδέοντάς το στο στεροφωνικό έγραφα πού και πού κασσέτες και... άκουγα συνεχώς τα ίδια και τα ίδια. Συχνά ξέχναγα μέσα μια κασέτα για μια βδομάδα (ευτυχώς τουλάχιστον έγραφα 90άρες...) ώσπου ψιλοχάλασε, το βαρέθηκα και πήρα ένα φτηνό FUNAI που έπαιζε όμως CD με κομμάτια mp3. Μιλάμε φυσικά για μεταμόρφωση στην ευκολία επιλογής μουσικής (σε σχέση με τις κασέτες) και πάλι όμως... όταν κατέβαζα μερικά καινούργια κομμάτια και ήθελα να τ' ακούσω στ' αμάξι βαριόμουν να γράφω απ' την αρχή καινούργιο CD και έτσι κατέληγε να τ' ακούσω πια στ' αμάξι μετά από πολύ καιρό, όταν θα 'μαζεύονταν' κάμποσα καινούργια (ποιος κάθεται να γράψει CD με δέκα μόνο καινούργια κομμάτια;...)
Από πέρσι τον Ιούλιο βέβαια όλα αυτά πήγαν περίπατο, λόγω θύρας USB. Για τις καθημερινές μου μετακινήσεις έχω ένα φλασάκι στα 2 GB, όπου σβήσε-γράψε ακούω πάντοτε αυτά που μου κάνει κέφι να ακούω εκείνη τη μέρα. Υπόθεση λίγων λεπτών να συνδέσω το φλασάκι στο κομπιούτερ, να διαλέξω τι θα προσθέσω, να σβήσω (αν χρειαστεί) ό,τι δεν μου χρειάζεται, να βάλω το φλασάκι στην τσάντα μου και... here we go again!
Για τις μεγάλες βόλτες και τα ταξίδια έχω φτιάξει μια partition 30 GB σε FAT32 σέ έναν 120άρη σκληρό δίσκο 2,5' (ο παλιός απ' το φορητό μου κομπιούτερ σε εξωτερική θήκη των 10 ευρώ...) η οποία φυσικά περιέχει μέσα τα ΠΑΝΤΑ. Μετρημένο ξανά και ξανά, κάνει μόνο 25 δευτερόλεπτα να 'διαβάσει' τα 6.000 περίπου κομμάτια και να ξεκινήσει να παίζει. Βαρέθηκα μια συλλογή;;; (τα έχω χωρίσει σε περίπου 45 sub-folders, ανάλογα με το μουσικό είδος και τη χρονολογία), πατάω το κουμπάκι που 'πηδάει' φάκελο και ωπ! καινούργιο μουσικό κλίμα στ' αμάξι (και φυσικά random μέσα στο φάκελο )Ε, μετά απ' όλα αυτά, και με δεδομένη τη 'σχιζοφρένεια' μου με το δίδυμο 'μουσική-ταξίδι' είναι δυνατόν να αγοράσω αμάξι ΧΩΡΙΣ θύρα USB...??? Προτιμώ να κρατήσω το δικό μου για άλλα δέκα χρόνια παρά να μην έχω το λατρεμένο μου USB
-
Ο χρήστης GiannisB έγραψε:
Ε, μετά απ' όλα αυτά, και με δεδομένη τη 'σχιζοφρένεια' μου με το δίδυμο 'μουσική-ταξίδι' είναι δυνατόν να αγοράσω αμάξι ΧΩΡΙΣ θύρα USB...??? Προτιμώ να κρατήσω το δικό μου για άλλα δέκα χρόνια παρά να μην έχω το λατρεμένο μου USBΑκριβώς τα ίδια.
Στο κουπέ έχω αυτό:
JVC PDR 61E με οθόνη 4096 χρωμάτων ώστε να προσαρμόζεται σε οποιαδηποτε κονσόλα αυτοκινήτου. Και φυσικά με χειριστίριο τιμονιού και USB που διαβάζει τα πάντα!
Τιμή αγοράς; 190euro!...!...! -
Φοβερή οθόνη το συστηματάκι σου.
Το δικό μου είναι το SONY CDX-GT424U. Η οθόνη του βέβαια είναι η εντελώς 'κλασσική' με τα παλιά ψηφία (11 σύνολο), τουλάχιστον είναι ευανάγνωστη ακόμη και με λαμπρό ήλιο.
Η ηχητική του απόδοση φυσικά είναι εξαιρετική, για μια ακόμη φορά στη ζωή μου η επιλογή SONY στέφθηκε από επιτυχία. Ειλικρινά, ό,τι SONY έχω αγοράσει μου βγήκε πάντοτε καλό και ποιοτικό.Η οθόνη του Hyundai i30 (από τις δύο φυσικά η από πάνω) είναι μεν μονόχρωμη αλλά είναι dot-matrix, οπότε παρουσιάζει τις πληροφορίες με αρκετά ελκυστικό τρόπο :
Ας ελπίσουμε ότι στο face lift θα της βάλουν και κάνα χρωματάκι... -
Ο χρήστης GiannisB έγραψε:
Η οθόνη του Hyundai i30 (από τις δύο φυσικά η από πάνω) είναι μεν μονόχρωμη αλλά είναι dot-matrix, οπότε παρουσιάζει τις πληροφορίες με αρκετά ελκυστικό τρόπο :
Ας ελπίσουμε ότι στο face lift θα της βάλουν και κάνα χρωματάκι...Θα προτιμούσα τη κεντρική κονσόλα του i30 να έχει μεγαλύτερο πλάτος όπως του Ceed και χωρίς αυτό τον τεράστιο στρογγυλό διακόπτη. Αλλά και έτσι ελκυστικό είναι.
Προσωπικά μου αρέσει περισσότερο του ceed...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Θα προτιμούσα τη κεντρική κονσόλα του i30 να έχει μεγαλύτερο πλάτος όπως του Ceed και χωρίς αυτό τον τεράστιο στρογγυλό διακόπτη. Αλλά και έτσι ελκυστικό είναι.
Προσωπικά μου αρέσει περισσότερο του ceed...
μες το μυαλό μου είσαι! ακριβώς το ίδιο πήγαινα να γράψω μέχρι που είδα την απαντησή σου!
βασικά δε καταλαβαίνω πως τα κάναν μαντάρα με αυτο το τεράστιο διακόπτη.. σε σχεση με το ceed πέτυχαν πιο ωραίο φωτισμό, πιο ωραία όργανα και μετα..βάλανε τον διακόπτη και χαλάσαν την εικόνα
-
Παιδιά, για να πω την αλήθεια ούτε εμένα μ' αρέσει και πολύ ο στρογγυλός διακόπτης στη μέση και ναι προτιμώ τους τρεις στρογγυλούς του cee'd. Από την άλλη όμως, στο i30 είναι πολύ βολικοί οι διακόπτες-ενδ. λυχνίες για την κατεύθυνση του αέρα. Αλλά μιας και το 'φερε η κουβέντα να πω σε μορφή 'λίστας' τι μ' αρέσει περισσότερο στο εσωτερικό του καθενός από τους δυο 'αξαδέρφους'.
Hyundai i30 :
Η γενική σχεδίαση και τα χρώματα του ταμπλώ. Νομίζω ότι αφήνει το cee'd αρκετά πίσω.
Η σχεδίαση, συναρμογή και τα υλικά στις ταπετσαρίες των θυρών.
Το γαλάζιο χρώμα στο φωτισμό των οργάνων.
Η λειτουργικότητα του ηχοσυστήματος (ως προς το random play που λέγαμε), η σχεδίασή του (πανέμορφο με 'έξυπνα' πλήκτρα) και η dot-matrix (έστω και μονόχρωμη) οθόνη του. Επίσης η θύρα USB (άιντε πάλι ) βρίσκεται ωραία κρυμμένη στο ακουμπιστήρι. Όχι 'χύμα' καλώδια, φλασάκια και external HDD... (όχι ότι μου κακοπέφτει που στο δικό μου είναι έτσι αλλά λέμε τώρα...)
Οι δύο ξεχωριστές οθόνες στη μέση του ταμπλώ.
Τα κουμπάκια με τις ενδεικτικές λυχνίες για την κατεύθυνση του αέρα.
Το τιμόνι (γούστα είν' αυτά...)KIA cee'd
Οι τρείς στρογγυλοί ρυθμιστές για το κλιματιστικό.
Οι κεντρικοί αεροαγωγοί στο ταμπλώ.
Το 'λεκανάκι' μπροστά από το λεβιέ. Πολύ βολικό για να ακουμπήσεις μικροπραγματάκια.
Οι ποτηροθήκες για τις πίσω θέσεις (δεν τις είδα πουθενά στο Hyundai). -
Κοπελιά, τί σου είπαν τελικά με το κιβώτιο;
-
Ο χρήστης planetman έγραψε:
Κοπελιά, τί σου είπαν τελικά με το κιβώτιο;Να το ξαναπαω στα 3000 χλμ και τοτε θα δουν τι θα κανουν γιατι λεει πρεπει να στρωσει το κιβωτιο και αυτο στρωνει στα 3000 χλμ....και το κιβωτιο συνεχιζει, στα 2860 χλμ που εχω κανει μεχρι σημερα, να ειναι οπως οταν τους το πηγα..........απλα ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ!!!!!! Μπορει να με συμβουλευσει καποιος βρε παιδια τι να κανω...
-
Θα σου έλεγα να βρεις και να οδηγήσεις ένα άλλο i30 από οπουδήποτε test drive ή από κάποιον άλλον που το είχε για να δεις στα σίγουρα αν το δικό σου κιβώτιο είναι διαφορετικό προβληματικό και μετά τα 3000 χλμ ξαναπήγαινέ το για να είσαι τυπική με αυτό που σου είπαν και ζόρισέ τους πες τους ότι έχω οδηγήσει και αλλο και είναι διαφορετικό οπότε κάτι τρέχει για να έχεις να στηριχθείς κάπου.
-
Ο χρήστης Marina76 έγραψε:
Κοπελιά, τί σου είπαν τελικά με το κιβώτιο;
Να το ξαναπαω στα 3000 χλμ και τοτε θα δουν τι θα κανουν γιατι λεει πρεπει να στρωσει το κιβωτιο και αυτο στρωνει στα 3000 χλμ....και το κιβωτιο συνεχιζει, στα 2860 χλμ που εχω κανει μεχρι σημερα, να ειναι οπως οταν τους το πηγα..........απλα ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ!!!!!! Μπορει να με συμβουλευσει καποιος βρε παιδια τι να κανω...
Nα πας σε αλλον .Η δικαιολογια που σου ειπαν ειναι αστεια.
-
Exω ηδη οδηγησει αλλο i30 (που ειχαν για test drive εξω απο την εκθεση, τους το ειπα κιολας) στο οποιο το κιβωτιο δεν ειχα ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με το δικο μου, αλλα αυτοι επεμεναν να το ξαναπαω στα 3000 χλμ......τι να πω!!!!!
-
Γεια σας.Ειμαι καινουριος στο φορουμ.Βρισκομαι σε φαση αναζητησης καινουριου αυτοκινητου και βρισκομαι αναμεσα στο ι30 1.6 και στο auris 1.6.Τεινω να καταληξω στο ι30 γιατι εχει πολυ χαμηλη καταναλωση σε σχεση με το toyota.Το μονο που με προβληματιζει ειναι η αξιοπιστια της hyundai και του συγκεκριμενου μοντελου γιατι κυκλοφορει μονο 2 χρονια.Ειναι το ιδιο αξιοπιστα τα κορεατικα αυτοκινητα με τα ιαπωνικα?Μπορειτε να μου πειτε αν βγαζει προβληματα και αν τα προβληματα που βγαζει ειναι σοβαρα η οχι?
-
Ποτέ μα ποτέ μην κοιτάς τις εργοστασιακές τιμές (είτε μιλάμε για επιδόσεις, είτε για καταναλώσεις). Στην πράξη το Toyota έχει χαμηλότερη κατανάλωση (μέση 9,5 έναντι 10,5 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα) ενώ είναι και αρκετά ταχύτερο. Τα κορεάτικα είναι πολύ αξιόπιστα αλλά τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα γενικά είναι τα ιαπωνικά. Η αξιοπιστία της Toyota είναι παροιμιώδης. Επίσης το Toyota έχει αρκετά καλύτερη οδική συμπεριφορά. Πάντως ακούγεται ότι ο κινητήρας του Avensis 1600 με τα 132 άλογα θα μπει και στο Auris, οπότε αν επιλέξεις το Toyota τελικά αξίζει να τον περιμένεις. Όχι ότι και ο τωρινός κινητήρας έχει κατι κακό... είναι από τους κορυφαίους στην κατηγορία του!
-
Η αξιοπιστία της Hyundai κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα. Βασικά, η αξιοπιστία αποτελεί κριτήριο επιλογής αυτοκινήτου της Hyundai για πολλούς. Πιθανότατα τα ιαπωνικά να είναι ακόμα πιο αξιόπιστα, αλλά τα κορεάτικα ακολουθούν από κοντά. Κοίτα τις άλλες πτυχές του αυτοκινήτου και να μην σε απασχολεί η αξιοπιστία. Αν δεν είσαι άτυχος και πέσεις σε προβληματικό κομμάτι, θα μείνεις απόλυτα ευχαριστημένος σε αυτόν τον τομέα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ποτέ μα ποτέ μην κοιτάς τις εργοστασιακές τιμές (είτε μιλάμε για επιδόσεις, είτε για καταναλώσεις). Στην πράξη το Toyota έχει χαμηλότερη κατανάλωση (μέση 9,5 έναντι 10,5 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα) ενώ είναι και αρκετά ταχύτερο. Τα κορεάτικα είναι πολύ αξιόπιστα αλλά τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα γενικά είναι τα ιαπωνικά. Η αξιοπιστία της Toyota είναι παροιμιώδης. Επίσης το Toyota έχει αρκετά καλύτερη οδική συμπεριφορά. Πάντως ακούγεται ότι ο κινητήρας του Avensis 1600 με τα 132 άλογα θα μπει και στο Auris, οπότε αν επιλέξεις το Toyota τελικά αξίζει να τον περιμένεις. Όχι ότι και ο τωρινός κινητήρας έχει κατι κακό... είναι από τους κορυφαίους στην κατηγορία του!Σύμφωνα με τους 4Τ δεν ισχύει αυτό που λες. Είναι το ίδιο οικονομικά (λίγο οικονομικότερο το ι30) και εξίσου γρήγορα (ελάχιστα πιο γρήγορο το Auris-σε μερικές μετρήσεις το ι30 είναι μπροστά). Καλό θα είναι όταν μιλάμε να το κάνουμε με κάποια απτά στοιχεία ανεξάρτητα αν θεωρούμε πως πχ οι 4Τ είναι αξιόπιστο περιοδικό ή όχι.
-
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Ποτέ μα ποτέ μην κοιτάς τις εργοστασιακές τιμές (είτε μιλάμε για επιδόσεις, είτε για καταναλώσεις). Στην πράξη το Toyota έχει χαμηλότερη κατανάλωση (μέση 9,5 έναντι 10,5 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα) ενώ είναι και αρκετά ταχύτερο. Τα κορεάτικα είναι πολύ αξιόπιστα αλλά τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα γενικά είναι τα ιαπωνικά. Η αξιοπιστία της Toyota είναι παροιμιώδης. Επίσης το Toyota έχει αρκετά καλύτερη οδική συμπεριφορά. Πάντως ακούγεται ότι ο κινητήρας του Avensis 1600 με τα 132 άλογα θα μπει και στο Auris, οπότε αν επιλέξεις το Toyota τελικά αξίζει να τον περιμένεις. Όχι ότι και ο τωρινός κινητήρας έχει κατι κακό... είναι από τους κορυφαίους στην κατηγορία του!
Σύμφωνα με τους 4Τ δεν ισχύει αυτό που λες. Είναι το ίδιο οικονομικά (λίγο οικονομικότερο το ι30) και εξίσου γρήγορα (ελάχιστα πιο γρήγορο το Auris-σε μερικές μετρήσεις το ι30 είναι μπροστά). Καλό θα είναι όταν μιλάμε να το κάνουμε με κάποια απτά στοιχεία ανεξάρτητα αν θεωρούμε πως πχ οι 4Τ είναι αξιόπιστο περιοδικό ή όχι.
Ποτέ δεν είπα οτι οι 4Τροχοί είναι αναξιόπιστο περιοδικό. Άλλοστε είμαι τακτικός αναγώστης τους για πάνω από 20 χρόνια! Όμως όπως έγραφε και ο ΝΔ στο περιοδικό αυτό κάποτε, καλό είναι να έχεις δύο ρολόγια για να βγάζεις μέσο ώρα της ώρας. Έτσι κάθε μήνα αγοράζω και 'ξεκοκκαλίζω' δύο διαφορετικά περιοδικά (4Τροχούς και Drive) τα οποία θεωρώ τα δύο καλύτερα του είδους εν Ελλάδι. Τα στοιχεία που παρέθεσα ήταν από το Drive, οχι γιατί το θεωρώ πιο αξιόπιστο αλλά γιατί εκέινη την στιγμή αυτό είχα διαθέσιμο μπροστά μου. Καλό θα ήταν πριν κατηγορήσουμε κάποιον να σκεφτούμε ότι κι εκείνος έχει κάποια στοιχεία και δεν λέει λόγια του αέρα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ποτέ μα ποτέ μην κοιτάς τις εργοστασιακές τιμές (είτε μιλάμε για επιδόσεις, είτε για καταναλώσεις). Στην πράξη το Toyota έχει χαμηλότερη κατανάλωση (μέση 9,5 έναντι 10,5 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα) ενώ είναι και αρκετά ταχύτερο. Τα κορεάτικα είναι πολύ αξιόπιστα αλλά τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα γενικά είναι τα ιαπωνικά. Η αξιοπιστία της Toyota είναι παροιμιώδης. Επίσης το Toyota έχει αρκετά καλύτερη οδική συμπεριφορά. Πάντως ακούγεται ότι ο κινητήρας του Avensis 1600 με τα 132 άλογα θα μπει και στο Auris, οπότε αν επιλέξεις το Toyota τελικά αξίζει να τον περιμένεις. Όχι ότι και ο τωρινός κινητήρας έχει κατι κακό... είναι από τους κορυφαίους στην κατηγορία του!
Σύμφωνα με τους 4Τ δεν ισχύει αυτό που λες. Είναι το ίδιο οικονομικά (λίγο οικονομικότερο το ι30) και εξίσου γρήγορα (ελάχιστα πιο γρήγορο το Auris-σε μερικές μετρήσεις το ι30 είναι μπροστά). Καλό θα είναι όταν μιλάμε να το κάνουμε με κάποια απτά στοιχεία ανεξάρτητα αν θεωρούμε πως πχ οι 4Τ είναι αξιόπιστο περιοδικό ή όχι.
Ποτέ δεν είπα οτι οι 4Τροχοί είναι αξιόπιστο περιοδικό. Άλλοστε είμαι τακτικός αναγώστης τους για πάνω από 20 χρόνια! Όμως όπως έγραφε και ο ΝΔ στο περιοδικό αυτό κάποτε, καλό είναι να έχεις δύο ρολόγια για να βγάζεις μέσο ώρα της ώρας. Έτσι κάθε μήνα αγοράζω και 'ξεκοκκαλίζω' δύο διαφορετικά περιοδικά (4Τροχούς και Drive) τα οποία θεωρώ τα δύο καλύτερα του είδους εν Ελλάδι. Τα στοιχεία που παρέθεσα ήταν από το Drive, οχι γιατί το θεωρώ πιο αξιόπιστο αλλά γιατί εκέινη την στιγμή αυτό είχα διαθέσιμο μπροστά μου. Καλό θα ήταν πριν κατηγορήσουμε κάποιον να σκεφτούμε ότι κι εκείνος έχει κάποια στοιχεία και δεν λέει λόγια του αέρα.
Όχι δεν θέλω να πω ότι λες λόγια του αέρα απλά αναφέρεις την μία πλευρά και εγώ την άλλη. Καλό θα ήταν να αναφέρουμε τα στοιχεία και από τα δύο περιοδικά και ο κάθε ενδιαφερόμενος να βγάλει τα συμπεράσματά του.
P.S. άσχετο αλλά η αξιοπιστία των ελληνικών περιοδικών είναι απερίγραπτη. Πχ οι απόψεις του Autocar και του Autobild για τις επιδόσεις του νέου Auris 1.33. Ο ένας τον βγάζει πιο σπιρτόζικο από τον παλιό 1.4 και το άλλο πιο νωθρό. Τι να πιστέψεις τώρα....
-
Χαίρομαι που μετά την μικρή αρχική παρεξήγηση, καταλαβαινόμαστε τελικά. Σε αυτη την περίπτωση που αναφέρεις κοιτάς τις μετρήσεις και παίρνεις μια πρώτη γεύση για το ποιο λένε οι αριθμοί ότι είναι πιο σπιρτόζικο. Μετά οδηγείς ο ίδιος τα αυτοκίνητα και αποφασίζεις ποιό σου ταιριάζει. Πάντως μια παρόμοια περίπτωση είναι το Bravo 150 ίππων. Έχω δει να κάνει 0-100 από 8.5 (στο Car and Driver αν θυμάμαι καλά), 9 (στους 4 Τροχούς) και 9.5 (στο Drive). Ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο είναι μεγάλη διαφορά ακόμα και αν λάβουμε υπ'όψιν τις διάφορες παραμέτρους που διαφοροποιούν τα τεστ (διαφορετικά αυτοκίνητα, κλιματολογικές συνθήκες κλπ κλπ).
-
Ο χρήστης ilias81 έγραψε:
...βρισκομαι αναμεσα στο ι30 1.6 και στο auris 1.6
Το μονο που με προβληματιζει ειναι η αξιοπιστια της hyundai... Μπορειτε να μου πειτε αν βγαζει προβληματα και αν τα προβληματα που βγαζει ειναι σοβαρα η οχι?Δεν μπορώ να σου απαντήσω για το συγκεκριμένο κορεάτικο μοντέλο, όμως εδώ κι εννιά χρόνια οδηγώ το KIA Shuma εντελώς απροβλημάτιστα και με πραγματική ευχαρίστηση. Κορεάτικη φυσικά και η KIA και μάλιστα θεωρείται ελαφρώς 'υποδεέστερη' της Hyundai. Οπότε διαβάζοντας παρακάτω κάνεις την αντιστοίχιση και βγάζεις συμπεράσματα.
Το αμάξι λοιπόν αυτό δεν μου έχει δημιουργήσει το παραμικρό πρόβλημα, ακόμη και μετά από 130.000 χιλιόμετρα συνεχούς και ποικίλης χρήσης (πόλη με 1η-2α, 160άρια και 180άρια στην Εθνική, χωματόδρομοι, λακουβόδρομοι κλπ). Εννοείται ότι μετά από τόσα χρόνια παρουσιάστηκαν και κάποιες μικροζημιές ή αναμενόμενες αντικαταστάσεις, όπως :
- Δισκόπλακες εμπρός (στράβωσαν και τράνταζε στο φρενάρισμα), δύο φορές.
- Αλλαγή δίσκου-πλατώ συμπλέκτη στα 60.000 και στα 120.000 χιλιόμετρα αλλά αυτό οφείλεται καθαρά στον τρόπο που οδηγώ εγώ. Άλλος, με πιο νορμάλ οδήγηση θα τον άλλαζε ίσως και στα 100.000 για πρώτη φορά.
- Πολλαπλός διακόπτης φώτων (44 ευρώ)
Ουδέποτε με 'άφησε' στο δρόμο, ουδέποτε παρουσιάστηκε 'περίεργος' θόρυβος από κάτι, το air-condition έχει δουλέψει σαν αράπης εννιά καυτά καλοκαίρια (από Απρίλιο μέχρι Οκτώβριο...), το ABS με έχει σώσει αμέτρητες φορές, οι επιταχύνσεις του (τζαμάτες!) εξακολουθούν και είναι οι ίδιες όπως τότε που ήταν καινούργιο.
Είμαι τόσο ευχαριστημένος με την Κορέα που έχω καταλήξει κι εγώ στο i30 (αλλά στο στέισιον, όταν έρθει στην Ελλάδα), όταν με το καλό αλλάξω το δικό μου. Μόνο που δεν σκοπεύω να το αλλάξω σύντομα...
-
Για την αξιοπιστια των ΚΙΑ το ξερω και απο φιλο που εχει 6χρονια και περα απο τα καθορισμενα service δεν του εχει βγαλει προβληματα και απο οσο ξερω kia και hyundai ειναι σχεδον ιδια.Απο τη στιγμη που οπως καταλαβαινω δεν βγαζει σοβαρα προβληματα και ειναι αξιοπιστο, πιστευω οτι ειναι το πιο τιμιο αυτοκινητο της κατηγοριας του, αφου προσφερει σχεδον τα παντα σε πολυ καλη τιμη και μαλλον εκει θα καταληξω.
Hyundai i30