-
Με budget 17-17.500 ευρώ, συγγενής μου που μένει σε περιοχή με μπόλικη κίνηση και έχει βαρεθεί να αλλάζει ταχύτητες κάθε πρωί στο δρόμο για τη δουλειά, ψάχνει για αυτόματο αυτοκίνητο με τα εξής χαρακτηριστικά:
-Ευκολία οδήγησης
-Φυσιολογική κατανάλωση εντός πόλης
-Επαρκείς ρεπρίζ γιατί θα κάνει τα ταξιδάκια του
-Χώρους αρκετούς για 4 ενήλικεςΤου πρότεινα το Jazz CVT για το οποίο έχω ακούσει από παντού ότι είναι καταπληκτικό αλλά του μοιάζει κάπως κουβαδένιο και παλιό. Δεν το έχει απορρίψει πάντως.
Τι άλλα αυτόματα αυτοκίνητα υπάρχουν σε αυτή την τιμή και τι λέει το καθένα;Ευχαριστώ!
-
Με budget 17-17.500 ευρώ, συγγενής μου που μένει σε περιοχή με μπόλικη κίνηση και έχει βαρεθεί να αλλάζει ταχύτητες κάθε πρωί στο δρόμο για τη δουλειά, ψάχνει για αυτόματο αυτοκίνητο με τα εξής χαρακτηριστικά:
-Ευκολία οδήγησης
-Φυσιολογική κατανάλωση εντός πόλης
-Επαρκείς ρεπρίζ γιατί θα κάνει τα ταξιδάκια του
-Χώρους αρκετούς για 4 ενήλικεςΤου πρότεινα το Jazz CVT για το οποίο έχω ακούσει από παντού ότι είναι καταπληκτικό αλλά του μοιάζει κάπως κουβαδένιο και παλιό. Δεν το έχει απορρίψει πάντως.
Τι άλλα αυτόματα αυτοκίνητα υπάρχουν σε αυτή την τιμή και τι λέει το καθένα;Ευχαριστώ!
-
Με budget 17-17.500 ευρώ, συγγενής μου που μένει σε περιοχή με μπόλικη κίνηση και έχει βαρεθεί να αλλάζει ταχύτητες κάθε πρωί στο δρόμο για τη δουλειά, ψάχνει για αυτόματο αυτοκίνητο με τα εξής χαρακτηριστικά:
-Ευκολία οδήγησης
-Φυσιολογική κατανάλωση εντός πόλης
-Επαρκείς ρεπρίζ γιατί θα κάνει τα ταξιδάκια του
-Χώρους αρκετούς για 4 ενήλικεςΤου πρότεινα το Jazz CVT για το οποίο έχω ακούσει από παντού ότι είναι καταπληκτικό αλλά του μοιάζει κάπως κουβαδένιο και παλιό. Δεν το έχει απορρίψει πάντως.
Τι άλλα αυτόματα αυτοκίνητα υπάρχουν σε αυτή την τιμή και τι λέει το καθένα;Ευχαριστώ!
-
Lancia Musa DFN
-
καποιο golf με dsg αλλα νομιζω οτι απο τιμη ισως ξεφευγει λιγο
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Lancia Musa DFN+1. Το αυτοκίνητο είναι υπέροχο. Για το αυτόματο κιβώτιό του βέβαια δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη μιας και έχω οδηγήσει αυτό με το χειροκίνητο.
-
jazz CVT....!!!!!
Δεν το συζητάω κάν...
-
Το Jazz τσεκάρει θετικά όλα τα ζητούμενα, εύκολο, οικονομικότατο, επαρκέστατο σε ταξίδια, χώρους υπεραρκετούς όχι μόνο για 4 ενήλικους αλλά και για τις αποσκευές τους...
Έχει εξαιρετικό κιβώτιο CVT, πολύ καλό κινητήρα που έχει αποδειχτεί πολύ οικονομικός (αν και υστερεί σε μέγιστη ισχύ), και έχει χώρους που χτυπάνε και τη μεγαλύτερη κατηγορία. Συνδυάστε τα προηγούμενα με την ιαπωνική αξιοπιστία και μάλλον παίζει μόνο του. Σχετικό μείον θεωρείται ο Σαρακάκης αλλά απλά τον αποφεύγεις. Έτσι κι αλλιώς μόνο για τα προγραμματισμένα σέρβις πλησιάζει στα συνεργεία.
Για αυτά τα λεφτά δύσκολα θα νικηθεί. -
Δεν υπάρχει αντίπαλος για το αυτόματο Jazz**.-**
Οταν βάλει το VAG, DSG και στα μικρά το ξανασυζητάμε. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Δεν υπάρχει αντίπαλος για το αυτόματο Jazz**.-**
Οταν βάλει το VAG, DSG και στα μικρά το ξανασυζητάμε.Φίλος ενδιαφέρεται να αγοράσει άμεσα (για τη μητέρα του) το 1.6FSi το οποίο δε βγαίνει με DSG αλλά με Tiptronic (torque converter).
Μήπως γνωρίζει κανείς αν το Tiptronic έχει ελαττωματάκια στη συμπεριφορά του?
Υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις σε αυτά τα χρήματα αν εξαιρέσεις τη λύση του ημιαυτόματου κιβωτίου (MMT TOYOTA, ishift HONDA κτλ)?
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Δεν υπάρχει αντίπαλος για το αυτόματο Jazz**.-**
Οταν βάλει το VAG, DSG και στα μικρά το ξανασυζητάμε.Φίλος ενδιαφέρεται να αγοράσει άμεσα (για τη μητέρα του) το 1.6FSi το οποίο δε βγαίνει με DSG αλλά με Tiptronic (torque converter).
Μήπως γνωρίζει κανείς αν το Tiptronic έχει ελαττωματάκια στη συμπεριφορά του?
Υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις σε αυτή την κατηγορία (μικρομεσαίο) και σε αυτά τα χρήματα αν εξαιρέσεις τη λύση του ημιαυτόματου κιβωτίου (MMT TOYOTA, ishift HONDA κτλ)?
Υπόψην ότι το JAZZ το απορρίπτει λόγω μικρών διαστάσεων.
Ευχαριστώ πολύ παιδιά
-
To 1,6fsi καταργείται. Γιατί να το πάρεις αυτό; Πιο ακριβό δεν είναι από ΤSI με DSG?
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
To 1,6fsi καταργείται. Γιατί να το πάρεις αυτό; Πιο ακριβό δεν είναι από ΤSI με DSG?Έχεις δίκιο αλλά ο φίλος δεν θέλει TSI για τη μαμά του με το σκεπτικό ότι ο τουρμπάτος κινητήρας θέλει έναν πιο 'ψαγμένο' χρήστη και ίσως βγάλει προβλήματα σε κάποιον που δεν καταλαβαίνει πολλά. Ο φίλος είναι γενικά συντηρητικός και φοβάται τον TSI σε ότι έχει να κάνει με αξιοπιστία. Δεν ασπάζομαι τις απόψεις του και τόνισα ότι και ο FSI έχει τα μειονεκτήματά του.
-
Ο χρήστης kamarian έγραψε:
Φίλος ενδιαφέρεται να αγοράσει άμεσα (για τη μητέρα του) το 1.6FSi το οποίο δε βγαίνει με DSG αλλά με Tiptronic (torque converter).Μήπως γνωρίζει κανείς αν το Tiptronic έχει ελαττωματάκια στη συμπεριφορά του?
Φίλος έχει το ίδιο αυτοκίνητο και δε μου έχει αναφέρει κάποιο πρόβλημα αξιοπιστίας στη λειτουργία του ύστερα από ~30000 χλμ.
Το πρόβλημα του συγκεκριμένου κιβωτίου είναι ότι οι αλλαγές γίνονται ιδιαίτερα αισθητές λόγω καθυστέρησης στην πραγματοποίησή τους. Πρακτικά κατά τη διάρκεια των αλλαγών νοιώθεις ένα έντονο πατινάρισμα, το οποίο μάλιστα έχει και σχετικά μεγάλη διάρκεια. Η κατάσταση μπορεί να βελτιωθεί κάπως με την ενεργοποίηση του πλήκτρου S (sport) στο κιβώτιο, αυτόματα όμως αυξάνεται κατά ~1 λίτρο η κατανάλωση του αυτοκινήτου. -
Ο χρήστης kamarian έγραψε:
Έχεις δίκιο αλλά ο φίλος δεν θέλει TSI για τη μαμά του με το σκεπτικό ότι ο τουρμπάτος κινητήρας θέλει έναν πιο 'ψαγμένο' χρήστη και ίσως βγάλει προβλήματα σε κάποιον που δεν καταλαβαίνει πολλά. Ο φίλος είναι γενικά συντηρητικός και φοβάται τον TSI σε ότι έχει να κάνει με αξιοπιστία. Δεν ασπάζομαι τις απόψεις του και τόνισα ότι και ο FSI έχει τα μειονεκτήματά του.Γιάννη δεν είναι σωστό σκεπτικό αυτό. Ο TSI με τα 140 άλογα δεν έχει τέτοιες παράλογες απαιτήσεις.
Οσο για την αξιοπιστία δε νομίζω ότι τίθεται πια τέτοιο θέμα. -
ΟΚ εφόσον ο 1.6 FSi αποσσύρεται και ο 1.4 TSi με τα 120 θα έρθει σε κανά εξάμηνο ο φίλος πάει για το ΤSi 140 με το εξάρι DSG.
Θεωρείτε ότι είναι εύκολο για έναν χρήστη άπειρο και κάποιας ηλικίας να εξοικειωθεί με το DSG ή μήπως είναι καλύτερο να προτιμήσει μια πιο κλασσική λύση (torque converter)?
-
Νομίζω ότι το DSG έχει και λειτουργία αυτόματου κιβωτίου.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Νομίζω ότι το DSG έχει και λειτουργία αυτόματου κιβωτίου.Μην το νομίζεις, έχει. Οι περισσότεροι άλλωστε σαν αυτόματο το χρησιμοποιούν. Στην αρχή παίζουν λίγο με τα λεβιεδάκια (όσοι τα έχουν βάλει φυσικά) και μετά βαριούνται και το χρησιμοποιούν σαν αυτόματο.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Νομίζω ότι το DSG έχει και λειτουργία αυτόματου κιβωτίου.
Μην το νομίζεις, έχει. Οι περισσότεροι άλλωστε σαν αυτόματο το χρησιμοποιούν. Στην αρχή παίζουν λίγο με τα λεβιεδάκια (όσοι τα έχουν βάλει φυσικά) και μετά βαριούνται και το χρησιμοποιούν σαν αυτόματο.
Οκ παιδιά σας ευχαριστώ πολύ.
Κάτι τελευταίο: Γνωρίζετε πόσο συχνά θέλει επισκευή το DSG και με τι κόστος?
-
Ο χρήστης kamarian έγραψε:
Νομίζω ότι το DSG έχει και λειτουργία αυτόματου κιβωτίου.
Μην το νομίζεις, έχει. Οι περισσότεροι άλλωστε σαν αυτόματο το χρησιμοποιούν. Στην αρχή παίζουν λίγο με τα λεβιεδάκια (όσοι τα έχουν βάλει φυσικά) και μετά βαριούνται και το χρησιμοποιούν σαν αυτόματο.
Οκ παιδιά σας ευχαριστώ πολύ.
Κάτι τελευταίο: Γνωρίζετε πόσο συχνά θέλει επισκευή το DSG και με τι κόστος?
Κανονικά δεν θέλει ποτέ επισκευή το ίδιο το κιβώτιο, εκτός βέβαια από τις φυσιολογικές αλλαγές δίσκου... Αυτή βέβαια θα στοιχίσει παραπάνω από ενός συμβατικού, γιατί έχει 2 δίσκους και γιατί θα γίνει στην αντιπροσωπεία. Πάντως τα αυτόματα φθείρουν πιο αργά τους δίσκους, γιατί κάνουν ομαλές αλλαγές.
Τέλος, αν χαλάσει, θα το φτιάξουν, υπάρχουν αρκετά αυτοκίνητα με DSG πλεον στην Ελλάδα, αλλά θα κοστίσει σίγουρα. Πάρε την επέκταση εγγύησης, αν είναι να βγάλει πρόβλημα, σε 4 χρόνια θα το βγάλει. Από κει και μετά, μόνον αν σε χτυπήσε γκαντεμιά, αλλά αυτό αφορά πχ και το injection, που υπάρχει σε κάθε αυτοκίνητο! Μπορεί να σου κάνει διακοπές και να μην μπορούν να το βρουν...
Ποιο αυτόματο;