-
πλησιαζει η ωρα ...
budget γυρω στα 14000 ...ζητουμενα:
- Πολυ καλο value for money - προσφορα - ευκαιρια
- ποιοτητα κυλισης - θορυβοι - ανεση
- αξιοπρεπεις επιδοσεις, συμπεριφορα, αισθηση
Οσον αφορα το design, πολυ υποκειμενικο φυσικα, πχ εξωτερικα βρισκω τελειο το Grande punto αλλα απαγοητευει εσωτερικα οπου κατι στη φιλοσοφια του Golf ή του Polo sportline ειναι πιο κοντα στα γουστα μου
Οσοι γνωστες, τι παιζει σαν καλυτερo value for money αυτη την εποχη?
Grande punto sporting μετρητοις με 2ετη εγγυση πλησιαζει καπως τα 14000 σε τιμη με κλειδι στο χερι αν εχω καταλαβει καλα και εκτος απο το μοτερ που αλλα 10-20 αλογατακια τα θελει ειναι μια συμφερουσα αγορα?αλλα υποψηφια που σκεφτομαι, Fabia (προηουμενο 101 ή 116 ή καινουριο 1.4 16v) και Swift (μισα τελη κυκλοφοριας κιολας - αν παραμεινει η νομοθεσια οπως ειναι). Polo sportline 80hp? Tα ibiza δε μου πολυαρεσουν σχεδιαστικα, τα 206 τα εχω παρασυνηθισει ...
-
πλησιαζει η ωρα ...
budget γυρω στα 14000 ...ζητουμενα:
- Πολυ καλο value for money - προσφορα - ευκαιρια
- ποιοτητα κυλισης - θορυβοι - ανεση
- αξιοπρεπεις επιδοσεις, συμπεριφορα, αισθηση
Οσον αφορα το design, πολυ υποκειμενικο φυσικα, πχ εξωτερικα βρισκω τελειο το Grande punto αλλα απαγοητευει εσωτερικα οπου κατι στη φιλοσοφια του Golf ή του Polo sportline ειναι πιο κοντα στα γουστα μου
Οσοι γνωστες, τι παιζει σαν καλυτερo value for money αυτη την εποχη?
Grande punto sporting μετρητοις με 2ετη εγγυση πλησιαζει καπως τα 14000 σε τιμη με κλειδι στο χερι αν εχω καταλαβει καλα και εκτος απο το μοτερ που αλλα 10-20 αλογατακια τα θελει ειναι μια συμφερουσα αγορα?αλλα υποψηφια που σκεφτομαι, Fabia (προηουμενο 101 ή 116 ή καινουριο 1.4 16v) και Swift (μισα τελη κυκλοφοριας κιολας - αν παραμεινει η νομοθεσια οπως ειναι). Polo sportline 80hp? Tα ibiza δε μου πολυαρεσουν σχεδιαστικα, τα 206 τα εχω παρασυνηθισει ...
-
πλησιαζει η ωρα ...
budget γυρω στα 14000 ...ζητουμενα:
- Πολυ καλο value for money - προσφορα - ευκαιρια
- ποιοτητα κυλισης - θορυβοι - ανεση
- αξιοπρεπεις επιδοσεις, συμπεριφορα, αισθηση
Οσον αφορα το design, πολυ υποκειμενικο φυσικα, πχ εξωτερικα βρισκω τελειο το Grande punto αλλα απαγοητευει εσωτερικα οπου κατι στη φιλοσοφια του Golf ή του Polo sportline ειναι πιο κοντα στα γουστα μου
Οσοι γνωστες, τι παιζει σαν καλυτερo value for money αυτη την εποχη?
Grande punto sporting μετρητοις με 2ετη εγγυση πλησιαζει καπως τα 14000 σε τιμη με κλειδι στο χερι αν εχω καταλαβει καλα και εκτος απο το μοτερ που αλλα 10-20 αλογατακια τα θελει ειναι μια συμφερουσα αγορα?αλλα υποψηφια που σκεφτομαι, Fabia (προηουμενο 101 ή 116 ή καινουριο 1.4 16v) και Swift (μισα τελη κυκλοφοριας κιολας - αν παραμεινει η νομοθεσια οπως ειναι). Polo sportline 80hp? Tα ibiza δε μου πολυαρεσουν σχεδιαστικα, τα 206 τα εχω παρασυνηθισει ...
-
Είναι πολύ καλό το Fabia Sport τώρα που έχουν μείνει λίγα και τα σκοτώνουν. Φίλος πήρε πριν 2 χρόνια ένα τέτοιο που συνολικά του βγήκε παραπάνω από 17.500. Τώρα με 14.500 παίρνεις το ίδιο αμάξι το οποίο είναι πραγματικά εξαιρετικό στο δρόμο και πολύ ποιοτικό+πρακτικό (5πορτο κι όμως είναι όμορφο), εκτός αν σε πειράζει που θεωρείται παλιό πλέον (αν και το νέο Fabia είναι απαίσιο )
Με 13.500 παίρνεις Panda 100άρι αλλά είναι ακραία λύση, για φανατικούς σπορ οδηγούς. Λογική λύση είναι το Swift 1.3 αν και αυτό επίσης δεν έχει πολύ καλό εσωτερικό όπως και το Grane Punto.
Επειδή πάντως μάλλον είσαι τύπος που θα προτιμήσει την ποιότητα και την άνεση παρά μια θορυβώδη εξάτμιση, θα σου έλεγα να δεις το 207 1.4 90ps στη βασική του έκδοση που δεν του λείπει κάτι ουσιώδες και είναι πολύ ποιοτικό μέσα.Καλοτάξιδο να είναι ό,τι κι αν πάρεις
-
Το προγουμενο FABIA 116 ειναι απλα απαικτο!!! Το εχει παρει ο αδεφος μου και του ειχε βγει 17500 (οπως ειπε ο φιλος) βεβαια το παιρνεις και δεν βαζεις επανω του τιποτα (Τα εχει ολα) και 5 πορτες και σπορτ εμφανιση....
Περιμενε λιγο και θα βγαλουν στανταρντ προσφορες ή περνα και ζητα δωρα....
Το νεο Fabia ειναι αστα να πανε....
-
Ο χρήστης gerasimos12 έγραψε:
Το προγουμενο FABIA 116 ειναι απλα απαικτο!!! Το εχει παρει ο αδεφος μου και του ειχε βγει 17500 (οπως ειπε ο φιλος)κωλοπιασιμο....
α βγαλε και λιγο την σαλτσα... θα κοψει
-
yaris - colt - corsa - punto ?
-
ευχαριστω παιδια για τις γνωμες.
το panda δεν το καταλαβαινω σαν επιλογη της FIAT... οτι και να ειναι εξακολουθει απ'εξω ειναι σαν περιπτερο και απο μεσα σαν atos. περι ορεξεως .....
η εκδοση του 207 που λες στα ποσα βγαινει?
α ξεχασα να πω κιολας οτι εχω και ενα χαζο κολλημα με τις ζαντες και τα φωτα ομιχλης ... δηλαδη αν δεν παρω την πιο ακριβη εκδοση ενος μοντελου θελω να εχω δυνατοτητα να του προσθεσω φωτα ομιχλης + (μαλλον aftermarκet) ζαντολαστιχα αλλα να μην ξεπερασω το budget, αν και μαλλον πιο πολυ συμφερει η αγορα της πιο ακριβης εκδοσης σε αυτην την περιπτωση απο οτι εχω δει
Εχω εμπειρια απο το Fabia το 1.2 και μπορω να πω οτι μου αρεσει σαν σχεδιασμος και πιοτητα κυλισης . Δεν θα το ηθελα ομως με το 1.2 μοτερ και τις στανταρ αναρτησεις ('πλεει' λιγο παραπανω απο οτι θελω) επισης κανει κατι ενοχλητικα τριξιματα απο τα φρενα. Η πισω οψη επισης ειναι πολυ 'οικογενειακη' αλλα στο sport edition ολα αυτα αλλαζουν (δεν ξερω για τα τριξιματα και τους θορυβους) ... Θα το κοιταξω μηπως παιζει καμμια προσφορα στο budget μου ..... Επισης ο σχεδιασμος στα οργανα .... αρκετα ξεπερασμενος και συντηρητικος .... αλλα ωραια ποιοτητα υλικων, ΠΟΛΥ καλα τα καθισματα της βασικης εκδοσης (δεν ξερω για τα bucket του sport) φανταστικο κιβωτιο.
Το καινουριο το Fabia .... xαιρομαι που δεν ειμαι ο μονος που τσινησε LOL αν και οσο περναει ο καιρος δε μου φαινεται και ΤΟΣΟ ασχημο οσο στην αρχη, αλλα, δεν νομιζω να υπερισχυσει σε ελξη του παλιοτερου για μενα. Εκει που κερδιζει σιγουρα ειναι στο εσωτερικο ομως ...
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
yaris - colt - corsa - punto ?yaris - απαραδεκτο εσωτερικο , παρα το πολυ καλο εξωτερικο
colt - δε μου αρεσει ουτε εξω ουτε μεσα
corsa - ακριβο σε εκδοση που να με ικανοποιει (κινητηρα-εξοπλισμο) παροτι ωραιο μεσα-εξω
G.Punto - βασικη υποψηφιοτητα στην εκδοση sporing αν και ξενερωνει λιγο το εσωτερικο -
207 90ps Trendy 13.750 ευρώ χωρίς μεταλλικό χρώμα, προβολάκια, ζάντες. Με 14.400 υπάρχει η Sport που έχει άλλο προφυλακτήρα με προβολάκια αλλά όχι ζάντες. Γενικά τα αξίζει τα λεφτά του.
Το Fabia Sport του φίλου μου δεν τρίζει πουθενά (μόνο κάπου στην πίσω δεξιά κολώνα όταν υπάρχει επιβάτης που έχει βάλει ζώνη κάτι ακούγεται να τρίζει όταν πέφτει σε λακούβες) και έχει βάλει και ακόμα σκληρότερα ελατήρια από τα κανονικά εδώ και 1,5 χρόνο. Στα λεφτά που είναι τώρα το Fabia αξίζει. Τα 17.500 ήταν πολλά αλλά τόσο έκαναν τα σπορ 1.400άρια τότε (εποχή πριν τον σημερινό τουρμποπανικό).
Το νέο Fabia για εμένα είναι α-πα-ρά-δε-κτο. Και στο εσωτερικό ακόμα δεν έχουν κάνει κανένα άλμα, το μαλακό υλικό στο ταμπλώ του προηγούμενου Fabia δεν ήταν χειρότερο από τα υλικά του σημερινού που είναι κάπως σκληρά (για να βάλουν και ντουλαπάκι πάνω στο ταμπλώ τρομάρα τους). -
Κάτι ακόμα, μην πάρεις αυτοκίνητο που δεν σου αρέσει το εσωτερικό γιατί θα το μετανιώσεις σίγουρα. Το αμάξι εσύ θα το βλέπεις 99% από μέσα και αν δεν νιώθεις ωραία θα ξενερώνεις πολύ.
-
Ο χρήστης M3lkor έγραψε:
Κάτι ακόμα, μην πάρεις αυτοκίνητο που δεν σου αρέσει το εσωτερικό γιατί θα το μετανιώσεις σίγουρα. Το αμάξι εσύ θα το βλέπεις 99% από μέσα και αν δεν νιώθεις ωραία θα ξενερώνεις πολύ.συμφωνω ΚΑΙ εδω
-
To G.Punto εχει 5 χρονια εγγυηση και οχι 2 που ειπες..
Τo Sporting με τα 95ΗΡ μην περιμενεις να βαζει φωτια στον δρομο αλλα οταν ειχα κανει τεστ ντραιβ παρα τις 17αρες δεν κοπανουσε και ηταν αρκετα ανετο γενικα... Μεγαλο μειον ο κινητηρας οντως..Στο Dynamic της μανας μου που οδηγω αρκετα συχνα και κινειται καθημερινα σε αθλιους δρομους τριγμοι κτλ δεν υπαρχουν στον πρωτο χρονο χρησης..
Το Swift ειναι ενα ακομα εξαιρετικο αυτοκινητο(προσωπικα με χαλασε λιγο το ταμπλο του αλλα οκ) δεν το οδηγησα αλλα γενικα ακουγονται πολυ καλα λογια..Για τι χρηση το προοριζεις?(ταξιδια?πολη?)
-
Ο χρήστης Farmakopoios έγραψε:
To G.Punto εχει 5 χρονια εγγυηση και οχι 2 που ειπες..Υπάρχει δυνατότητα να μην πάρεις τα επιπλέον 3 χρόνια εγγύηση με έκπτωση 300 ευρώ. Δεν αξίζει κατά τη γνώμη μου, αλλά μάλλον αυτό εννοεί ο φίλος.
-
Kia Cee'd
-
Ο χρήστης M3lkor έγραψε:
To G.Punto εχει 5 χρονια εγγυηση και οχι 2 που ειπες..
Υπάρχει δυνατότητα να μην πάρεις τα επιπλέον 3 χρόνια εγγύηση με έκπτωση 300 ευρώ. Δεν αξίζει κατά τη γνώμη μου, αλλά μάλλον αυτό εννοεί ο φίλος.
Αυτο δεν το ηξερα..
Οταν το πηραμε εμεις ουτε καν αναφερθηκε κατι τετοιο.. -
Ο χρήστης ShyTestosterone έγραψε:
ευχαριστω παιδια για τις γνωμες.το panda δεν το καταλαβαινω σαν επιλογη της FIAT... οτι και να ειναι εξακολουθει απ'εξω ειναι σαν περιπτερο και απο μεσα σαν atos. περι ορεξεως .....
Περί ορέξεως... Πάντως δεν βλέπω που ακριβώς μοιάζει με Atos...
α ξεχασα να πω κιολας οτι εχω και ενα χαζο κολλημα με τις ζαντες και τα φωτα ομιχλης ... δηλαδη αν δεν παρω την πιο ακριβη εκδοση ενος μοντελου θελω να εχω δυνατοτητα να του προσθεσω φωτα ομιχλης + (μαλλον aftermarκet) ζαντολαστιχα αλλα να μην ξεπερασω το budget, αν και μαλλον πιο πολυ συμφερει η αγορα της πιο ακριβης εκδοσης σε αυτην την περιπτωση απο οτι εχω δει
Καταλαβαίνω τις ζάντες, αλλά δεν καταλαβαίνω το κόλλημα με τα φώτα ομίχλης. Αν το κόλλημα σημαίνει πως θα τα έχεις μόνιμα ανοιχτά, πες το, είναι μια πληροφορία που με ενδιαφέρει πριν σου προτείνω κάτι...
Εχω εμπειρια απο το Fabia το 1.2 και μπορω να πω οτι μου αρεσει σαν σχεδιασμος και πιοτητα κυλισης . Δεν θα το ηθελα ομως με το 1.2 μοτερ και τις στανταρ αναρτησεις ('πλεει' λιγο παραπανω απο οτι θελω) επισης κανει κατι ενοχλητικα τριξιματα απο τα φρενα. Η πισω οψη επισης ειναι πολυ 'οικογενειακη' αλλα στο sport edition ολα αυτα αλλαζουν (δεν ξερω για τα τριξιματα και τους θορυβους) ... Θα το κοιταξω μηπως παιζει καμμια προσφορα στο budget μου ..... Επισης ο σχεδιασμος στα οργανα .... αρκετα ξεπερασμενος και συντηρητικος .... αλλα ωραια ποιοτητα υλικων, ΠΟΛΥ καλα τα καθισματα της βασικης εκδοσης (δεν ξερω για τα bucket του sport) φανταστικο κιβωτιο.
Από τα παραπάνω, σε κόβω για Ibiza TopGun, Fabia SportEdition τύπο... Μάλλον μετράει πολύ η (όποια...) 'σπορ' εμφάνιση, επομένως μάλλον είσαι διατεθειμένος να δώσεις το κάτι παραπάνω για ένα καλό βόδι-κιτ (με προβολάκια ομίχλης...).
Αν ναι, μην το σκέφτεσαι καθόλου, έφυγες για Seat, Skoda -
Ο χρήστης ShyTestosterone έγραψε:
Κάτι ακόμα, μην πάρεις αυτοκίνητο που δεν σου αρέσει το εσωτερικό γιατί θα το μετανιώσεις σίγουρα. Το αμάξι εσύ θα το βλέπεις 99% από μέσα και αν δεν νιώθεις ωραία θα ξενερώνεις πολύ.
συμφωνω ΚΑΙ εδω
Άμα πατάς γκάζι και δεν γίνεται τίποτα, ξενερώνεις ακόμη πιο πολύ.
Με 14Κ, κάνα swift θα έλεγα. Θα βγουν GP με τούρμπο με τιμή γύρω στα 800-1000 ευρώ παραπάνω απ' τα υπάρχοντα μοντέλα. Πάντως με τα λεφτά σου, θα ήταν καλό να ψάξεις για μοντέλα που καταργούνται και υπάρχουν ακόμα σε στοκ.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
ευχαριστω παιδια για τις γνωμες.
το panda δεν το καταλαβαινω σαν επιλογη της FIAT... οτι και να ειναι εξακολουθει απ'εξω ειναι σαν περιπτερο και απο μεσα σαν atos. περι ορεξεως .....
Περί ορέξεως... Πάντως δεν βλέπω που ακριβώς μοιάζει με Atos...
εεεε, μοιαζει στο οτι 'θα' μπορουσε να ειναι το εσωτερικο απο οποιοδηποτε μικρο κορεατικο ας πουμε, μοιαζει εσωτερικο απο μικρο φθηνο αυτοκινητο, δε συμβαδιζει με τον οδηγικο χαρακτηρα του αυροκινητου.
α ξεχασα να πω κιολας οτι εχω και ενα χαζο κολλημα με τις ζαντες και τα φωτα ομιχλης ... δηλαδη αν δεν παρω την πιο ακριβη εκδοση ενος μοντελου θελω να εχω δυνατοτητα να του προσθεσω φωτα ομιχλης + (μαλλον aftermarκet) ζαντολαστιχα αλλα να μην ξεπερασω το budget, αν και μαλλον πιο πολυ συμφερει η αγορα της πιο ακριβης εκδοσης σε αυτην την περιπτωση απο οτι εχω δει
Καταλαβαίνω τις ζάντες, αλλά δεν καταλαβαίνω το κόλλημα με τα φώτα ομίχλης. Αν το κόλλημα σημαίνει πως θα τα έχεις μόνιμα ανοιχτά, πες το, είναι μια πληροφορία που με ενδιαφέρει πριν σου προτείνω κάτι...
Τα φωτα. Ενα ανουσιο υποκειμενικο κολλημα που εχει να κανει με την σπορ εμφανιση και την ψυχολογια 'οτι κατι λειπει απο εκεινη τη θεση που εχει βουλωθει με πλαστικα ενω κανονικα θα μπορουσε να εχει ενα ομορφο προβολακι' , παρομοιο συμπλεγμα με την απεχθεια προς τα τασια ...
Εχω εμπειρια απο το Fabia το 1.2 και μπορω να πω οτι μου αρεσει σαν σχεδιασμος και πιοτητα κυλισης . Δεν θα το ηθελα ομως με το 1.2 μοτερ και τις στανταρ αναρτησεις ('πλεει' λιγο παραπανω απο οτι θελω) επισης κανει κατι ενοχλητικα τριξιματα απο τα φρενα. Η πισω οψη επισης ειναι πολυ 'οικογενειακη' αλλα στο sport edition ολα αυτα αλλαζουν (δεν ξερω για τα τριξιματα και τους θορυβους) ... Θα το κοιταξω μηπως παιζει καμμια προσφορα στο budget μου ..... Επισης ο σχεδιασμος στα οργανα .... αρκετα ξεπερασμενος και συντηρητικος .... αλλα ωραια ποιοτητα υλικων, ΠΟΛΥ καλα τα καθισματα της βασικης εκδοσης (δεν ξερω για τα bucket του sport) φανταστικο κιβωτιο.
Από τα παραπάνω, σε κόβω για Ibiza TopGun, Fabia SportEdition τύπο... Μάλλον μετράει πολύ η (όποια...) 'σπορ' εμφάνιση, επομένως μάλλον είσαι διατεθειμένος να δώσεις το κάτι παραπάνω για ένα καλό βόδι-κιτ (με προβολάκια ομίχλης...).
Αν ναι, μην το σκέφτεσαι καθόλου, έφυγες για Seat, SkodaΝαι το θελω το κατι σε ... 'WRC' (και οχι σε ...τουμπανο)
Βγαινει ακομη το topgun ? τα Seat για καποιο λογο μου το χαλανε στο μπροστινο μερος ... κατι δε μου καθησε απο την αρχη , αν και το topgun ειναι αρκετα διαφοροποιημενο ... -
Ο χρήστης ShyTestosterone έγραψε:
ευχαριστω παιδια για τις γνωμες.
το panda δεν το καταλαβαινω σαν επιλογη της FIAT... οτι και να ειναι εξακολουθει απ'εξω ειναι σαν περιπτερο και απο μεσα σαν atos. περι ορεξεως .....
Περί ορέξεως... Πάντως δεν βλέπω που ακριβώς μοιάζει με Atos...
εεεε, μοιαζει στο οτι 'θα' μπορουσε να ειναι το εσωτερικο απο οποιοδηποτε μικρο κορεατικο ας πουμε, μοιαζει εσωτερικο απο μικρο φθηνο αυτοκινητο, δε συμβαδιζει με τον οδηγικο χαρακτηρα του αυροκινητου.
α ξεχασα να πω κιολας οτι εχω και ενα χαζο κολλημα με τις ζαντες και τα φωτα ομιχλης ... δηλαδη αν δεν παρω την πιο ακριβη εκδοση ενος μοντελου θελω να εχω δυνατοτητα να του προσθεσω φωτα ομιχλης + (μαλλον aftermarκet) ζαντολαστιχα αλλα να μην ξεπερασω το budget, αν και μαλλον πιο πολυ συμφερει η αγορα της πιο ακριβης εκδοσης σε αυτην την περιπτωση απο οτι εχω δει
Καταλαβαίνω τις ζάντες, αλλά δεν καταλαβαίνω το κόλλημα με τα φώτα ομίχλης. Αν το κόλλημα σημαίνει πως θα τα έχεις μόνιμα ανοιχτά, πες το, είναι μια πληροφορία που με ενδιαφέρει πριν σου προτείνω κάτι...
Τα φωτα. Ενα ανουσιο κολλημα που εχει να κανει με την σπορ εμφανιση και την ψυχολογια 'οτι κατι λειπει απο εκεινη τη θεση που εχει βουλωθει με πλαστικα ενω κανονικα θα μπορουσε να εχει ενα ομορφο προβολακι' , παρομοιο συμπλεγμα με την απεχθεια προς τα τασια ...
Εχω εμπειρια απο το Fabia το 1.2 και μπορω να πω οτι μου αρεσει σαν σχεδιασμος και πιοτητα κυλισης . Δεν θα το ηθελα ομως με το 1.2 μοτερ και τις στανταρ αναρτησεις ('πλεει' λιγο παραπανω απο οτι θελω) επισης κανει κατι ενοχλητικα τριξιματα απο τα φρενα. Η πισω οψη επισης ειναι πολυ 'οικογενειακη' αλλα στο sport edition ολα αυτα αλλαζουν (δεν ξερω για τα τριξιματα και τους θορυβους) ... Θα το κοιταξω μηπως παιζει καμμια προσφορα στο budget μου ..... Επισης ο σχεδιασμος στα οργανα .... αρκετα ξεπερασμενος και συντηρητικος .... αλλα ωραια ποιοτητα υλικων, ΠΟΛΥ καλα τα καθισματα της βασικης εκδοσης (δεν ξερω για τα bucket του sport) φανταστικο κιβωτιο.
Από τα παραπάνω, σε κόβω για Ibiza TopGun, Fabia SportEdition τύπο... Μάλλον μετράει πολύ η (όποια...) 'σπορ' εμφάνιση, επομένως μάλλον είσαι διατεθειμένος να δώσεις το κάτι παραπάνω για ένα καλό βόδι-κιτ (με προβολάκια ομίχλης...).
Αν ναι, μην το σκέφτεσαι καθόλου, έφυγες για Seat, SkodaΝαι το θελω το κατι σε ... 'WRC' (και οχι σε ...τουμπανο)
Βγαινει ακομη το topgun ? τα Seat για καποιο λογο μου το χαλανε στο μπροστινο μερος ... κατι δε μου καθησε απο την αρχη , αν και το topgun ειναι αρκετα διαφοροποιημενο ...Δεν νομίζω να μην βγάζει η Seat έκδοση TopGun! Ούτως ή άλλως είναι...ελληνική πατέντα, οπότε βγαίνει ακόμη κατά 99%. Εξάλλου γιατί να μην βγαίνει, αφού μια χαρά πουλούσε!
Το Fabia είναι κάπως πιο διακριτικό, ενώ σαφώς το ομορφότερο είναι το GrandePunto Sporting, το οποιο είναι και το πιο αργό βέβαια...
Το καλύτερο είναι να παζαρέψεις κανένα Skoda τώρα που αλλάζει το μοντέλλο, ή κανένα Fiat, τώρα που θα έρθουν τα πυραυλάκια με τα turbo σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές... Τότε λογικά τα Sporting θα είναι σε κάποια προσφορά...
Βέβαια όπως και να 'χει, θα μπορούσες να πάρεις καλύτερο αυτοκίνητο, αν δεν σε ενδιέφεραν τα βόδι-κιτ κλπ κλπ. Αλλά όπως είπαμε, όλα αυτά είναι γούστα!
Τι αυτοκινητο με 14Κ?