-
Σχεδον καθημερινα ,κατα τη διαρκεια της περιηγησης μου στο φορουμ, διαβαζω αποψεις περι αξιοπιστιας ή μη, ορισμενων κατασκευαστων, ενιοτε και συγκεκριμενων μοντέλων.
πχ: Τα ιταλικα & γαλλικα ειναι αναξιοπιστα (βλ. Fiat, Alfa, Citroen, Peugeot)
Tα Ιαπωπονικα & Γερμανικα ειναι αξιοπιστα, δε σπανε ποτε (πχ Toyota, Mazda κτλ)Σκεφτομαι λοιπον και απορω:
-
Τα εργοστασια κατασκευης δεν ειναι πληρως βιομηχανοποιημενα? Στην ουσια το αυτοκινητο φτιαχνεται απο ενα ρομποτ το οποιο ειναι προγραμματισμενο να ειναι (σχεδον) αλανθαστο. Γιατι λοιπον το ρομποτ αυτο κανει καλα τη δουλεια του στο εργοστασιο του Ιαπωνα και οχι σε αυτο του Ιταλου?
-
Πολλοι κατασκευαστες εχουν τη 'ρετσινια' του αναξιοπιστου. Σιγουρα κατι θα εχει παρει και το δικο τους αυτι. Γιατι δεν βελτιωνουν τη διαδικασια ωστε να γινουν και αυτοι 'αξιοπιστοι'
-
Οι διαδικασια παραγωγης δεν ειναι στανταρ? Πως γινεται ορισμενα μοντελα του ΙΔΙΟΥ κατασκευαστη να ειναι λιγοτερο αξιοπιστα και αλλα περισσοτερο?
-
Γιατι λεμε πχ οτι τα Ιταλικα ειναι 'ζημιαρικα' και χρεωνουμε το σφαλμα στους Ιταλους, ενω τα περισσοτερα ανταλλακτικα ειναι πχ Bosch (Γερμανικα). Πχ στο Punto μου χαλασε ο μηχανισμος των υαλοκαθαριστηρων, ο οποιος ειναι bosch. O Ιταλος ή ο Γερμανος φταιει?
-
Γιατι το Citroen ΖΧ (μον92) του μπαμπα, αφου ειναι Γαλλικο δεν εχει χαλασει ποτε ενω η συντηρηση του ειναι (το λιγοτερο) ελλειπης?
Δεν εχω προθεση για αντιπαραθεση, απλα διατυπωνω καποιες αποριες μου. Θα προτιμουσα να μην γινουν ειρωνικα σχολια και 'μαχες' αλλα μια συζητηση περι του θεματος. Τελικα,
-
-
Σχεδον καθημερινα ,κατα τη διαρκεια της περιηγησης μου στο φορουμ, διαβαζω αποψεις περι αξιοπιστιας ή μη, ορισμενων κατασκευαστων, ενιοτε και συγκεκριμενων μοντέλων.
πχ: Τα ιταλικα & γαλλικα ειναι αναξιοπιστα (βλ. Fiat, Alfa, Citroen, Peugeot)
Tα Ιαπωπονικα & Γερμανικα ειναι αξιοπιστα, δε σπανε ποτε (πχ Toyota, Mazda κτλ)Σκεφτομαι λοιπον και απορω:
-
Τα εργοστασια κατασκευης δεν ειναι πληρως βιομηχανοποιημενα? Στην ουσια το αυτοκινητο φτιαχνεται απο ενα ρομποτ το οποιο ειναι προγραμματισμενο να ειναι (σχεδον) αλανθαστο. Γιατι λοιπον το ρομποτ αυτο κανει καλα τη δουλεια του στο εργοστασιο του Ιαπωνα και οχι σε αυτο του Ιταλου?
-
Πολλοι κατασκευαστες εχουν τη 'ρετσινια' του αναξιοπιστου. Σιγουρα κατι θα εχει παρει και το δικο τους αυτι. Γιατι δεν βελτιωνουν τη διαδικασια ωστε να γινουν και αυτοι 'αξιοπιστοι'
-
Οι διαδικασια παραγωγης δεν ειναι στανταρ? Πως γινεται ορισμενα μοντελα του ΙΔΙΟΥ κατασκευαστη να ειναι λιγοτερο αξιοπιστα και αλλα περισσοτερο?
-
Γιατι λεμε πχ οτι τα Ιταλικα ειναι 'ζημιαρικα' και χρεωνουμε το σφαλμα στους Ιταλους, ενω τα περισσοτερα ανταλλακτικα ειναι πχ Bosch (Γερμανικα). Πχ στο Punto μου χαλασε ο μηχανισμος των υαλοκαθαριστηρων, ο οποιος ειναι bosch. O Ιταλος ή ο Γερμανος φταιει?
-
Γιατι το Citroen ΖΧ (μον92) του μπαμπα, αφου ειναι Γαλλικο δεν εχει χαλασει ποτε ενω η συντηρηση του ειναι (το λιγοτερο) ελλειπης?
Δεν εχω προθεση για αντιπαραθεση, απλα διατυπωνω καποιες αποριες μου. Θα προτιμουσα να μην γινουν ειρωνικα σχολια και 'μαχες' αλλα μια συζητηση περι του θεματος. Τελικα,
-
-
Σχεδον καθημερινα ,κατα τη διαρκεια της περιηγησης μου στο φορουμ, διαβαζω αποψεις περι αξιοπιστιας ή μη, ορισμενων κατασκευαστων, ενιοτε και συγκεκριμενων μοντέλων.
πχ: Τα ιταλικα & γαλλικα ειναι αναξιοπιστα (βλ. Fiat, Alfa, Citroen, Peugeot)
Tα Ιαπωπονικα & Γερμανικα ειναι αξιοπιστα, δε σπανε ποτε (πχ Toyota, Mazda κτλ)Σκεφτομαι λοιπον και απορω:
-
Τα εργοστασια κατασκευης δεν ειναι πληρως βιομηχανοποιημενα? Στην ουσια το αυτοκινητο φτιαχνεται απο ενα ρομποτ το οποιο ειναι προγραμματισμενο να ειναι (σχεδον) αλανθαστο. Γιατι λοιπον το ρομποτ αυτο κανει καλα τη δουλεια του στο εργοστασιο του Ιαπωνα και οχι σε αυτο του Ιταλου?
-
Πολλοι κατασκευαστες εχουν τη 'ρετσινια' του αναξιοπιστου. Σιγουρα κατι θα εχει παρει και το δικο τους αυτι. Γιατι δεν βελτιωνουν τη διαδικασια ωστε να γινουν και αυτοι 'αξιοπιστοι'
-
Οι διαδικασια παραγωγης δεν ειναι στανταρ? Πως γινεται ορισμενα μοντελα του ΙΔΙΟΥ κατασκευαστη να ειναι λιγοτερο αξιοπιστα και αλλα περισσοτερο?
-
Γιατι λεμε πχ οτι τα Ιταλικα ειναι 'ζημιαρικα' και χρεωνουμε το σφαλμα στους Ιταλους, ενω τα περισσοτερα ανταλλακτικα ειναι πχ Bosch (Γερμανικα). Πχ στο Punto μου χαλασε ο μηχανισμος των υαλοκαθαριστηρων, ο οποιος ειναι bosch. O Ιταλος ή ο Γερμανος φταιει?
-
Γιατι το Citroen ΖΧ (μον92) του μπαμπα, αφου ειναι Γαλλικο δεν εχει χαλασει ποτε ενω η συντηρηση του ειναι (το λιγοτερο) ελλειπης?
Δεν εχω προθεση για αντιπαραθεση, απλα διατυπωνω καποιες αποριες μου. Θα προτιμουσα να μην γινουν ειρωνικα σχολια και 'μαχες' αλλα μια συζητηση περι του θεματος. Τελικα,
-
-
Π.χ
Συμφωνα με αυτό
http://www.channel4.com/4car/news/news- ... 08#article
η FIAT ειναι πιο αξιόπιστη από τις Jeep, Land Rover, Saab, Renault, Seat Audi Chrysler, Skoda, Volkswagen, Volvo και Mercedes ...
αλλά καλύτερα να σου βγεί το μάτι παρά το όνομα.
Τα γνωστά ηλεκτρικά που συχνα γκρινιάζουν ειναι Bosch.... κρίμα γιατί τα μοντέλα με Magnetti Marelli ειναι γενικά πιο αξιόπιστα.
-
To διαβασα το αρθρο. Απλα δεν μπορω να καταλαβω πως αντλουνται τα στατιστικα στοιχεια. Ποσο αξιοπιστα γινονται τετοιου ειδους συγκριτικα? Φυσικα, παιζει πολυ μεγαλο (ψυχολογικο κυριως ρολο) να ξερω οτι το Fiat θεωρειται πιο αξιοπιστο απο Saab η Renault, αλλα ειναι οντως ετσι?
-
Να προσθέσω κι εγώ κάτι
Οι έρευνες που πραγματοποιούνται προφανώς αντλούνται από τους ίδιους τους αγοραστές.
Ωστόσο ο τυπικός οδηγός μια πχ Toyota Corolla 1.4 sedan απέχει πάρα πολύ απ αυτόν που οδηγεί Saxo 1.6 VTS ! Και η αξιοπιστία σίγουρα έχει να κάνει και με τη χρήση!
Μια εταιρεία που έχει 2 3 σπορ και νεανικά μοντέλα είναι πιθανό να απ**[**οκτήσει πιο εύκολα τη φήμη της αναξιόπιστης φίρμας! Αντίθετα μια εταιρεία που φτιάχνει αυτοκίνητα κυρίως για μεσήλικες πχ, γνωρίζει οτι τα αυτοκίνητά της δε θα υποστούν την ίδια κακομεταχείρηση!
Από κει και πέρα, οι εταιρείες γνωρίζουν φυσικά το επίπεδο αξιοπιστίας που παρέχουν. Άλλωστε τι σημαίνει τελικά αξιοπιστία; Πώς προκύπτει και ένα αυτοκίνητο είναι αξιόπιστο;
Έχει να κάνει με ποιότητα υλικών (πχ τα κράματα για την κατασκευή μηχανικών μερών) , με αποστάσεις/διαστάσεις (διαστάσεις κοχλιών, διαομές καλωδιώσεν κτλ) και φυσικά και με προμηθευτές.
Αν το δούμε σε ένα εξάρτημα μεμονωμένα, ισχύει τ ίδιο. Η ξιοπιστία του (δηλ η αντοχή του και η διάκειά του) έχει να κάνει με το υλικό του, το σχεδιασμό του και τις διαστάσεις του.
Άρα το θέμα της αξιοπιστίας δεν είναι τεχνικό, αλλά οικονομοτεχνικό. Οι ετσιρείες επιλέγουν να τοποθετήσουν ένα εξάρτημα, γνωρίζοντας τη διάρκεια ζωής του, την αντοχή του, γενικά το συντελεστή ασφαλείας που έχει.Αποτελεί λοιπόν συνειδητή επιλογή ο δείκτης αξιοπιστίας (*κατά τη γνώμη μου πάβτα, ε;; )
EDIT Ούτε εγώ δε μπορώ να διαβάσω αυτά που γράφω
-
Aπλα απορω με τους καταναλωτες που αποφασιζουν τι αμαξι θα αγορασουν μονο με γνωμονα την αξιοπιστια, παραβλεποντας αλλους τομεις οπως ασφαλεια, εμφανιση,επιδοσεις, καταναλωση κτλ.
Το θεμα ειναι:
Πως κρινουμε ενα αυτοκινητο αν ειναι αξιοπιστο η οχι?
Γιατι κολλαμε πολυ ευκολα τη ρετσινια σε 'παραδοσιακα αναξιοπιστους' (Γαλλους-Ιταλους), ενω οταν χαλαει ενα 'αξιοπιστο' Ιαπωνικο-Γερμανικο, απλα 'τυχαινει' ???
Και ακομα: Πως ειναι δυνατον καποιος φιλο-Ιαπων , να εχει αποψη επι του θεματος, ενω εχει οδηγησει μονο Ιαπωνικα??? Με λιγα λογια, αφου δεν ειχε ποτε 'μη αξιοπιστο' αυτοκινητο, πως ξερει οτι τα Γαλλικα χαλανε? Ακουει ραδιο αρβυλα ή ενημερωνεται απο καποια 100% εγκυρη πηγη? -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Aπλα απορω με τους καταναλωτες που αποφασιζουν τι αμαξι θα αγορασουν μονο με γνωμονα την αξιοπιστια, παραβλεποντας αλλους τομεις οπως ασφαλεια, εμφανιση, καταναλωση κτλ.Το θεμα ειναι:
Πως κρινουμε ενα αυτοκινητο αν ειναι αξιοπιστο η οχι?
Γιατι κολλαμε πολυ ευκολα τη ρετσινια σε 'παραδοσιακα αναξιοπιστους' (Γαλλους-Ιταλους), ενω οταν χαλαει ενα 'αξιοπιστο' Ιαπωνικο-Γερμανικο, απλα 'τυχαινει' ???Σωστό είναι αυτό. Όμως να σου πω ένα παράδειγμα, αντίστοιχο. Στα κινητά η Μοτορόλα θεωρείται αναξιόπιστη, σωστά; Εγώ αγνόησα τη φήμη, αγοράζοντας με βάση την τιμή και τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Μετά από 5 μήνες έχει πάει 3 φορές χειρουργείο (αλλαγή ΙΜΕΙ πλακέτας και επαφών, αναβάθμιση). Το πήρα πίσω την Πέμπτη. Απ την Παρασκευή έκανε τα ίδια...Απλά θα το πετάξω
Προσωπικά δε θεωρώ τα γερμανικά περισσότερο αξιοίπιιστα. Αλλά όταν βλέπεις κάτι Hilyx 40 χρονών κι ακόμα κουβαλάνε λεμόνια, ε καλά κάνει η Τογιότα και απολαμβάνει αυτή την φήμη.
Γενικά είναι το πώς διαχειρίζεται τη φήμη της μια εταιρεία. Ακόμη κι αν η Σιτροέν φτιάχνει τανκ, όταν τα πουλάει με τη λογική της πίτσας (2+1 δώρο) δε την εκτιμά κανείς. Απ την άλλη ένα Γκολφ είναι πανάκριβο, πουλάει μούρη και ποιότητα (μη παρεξηγηθούν οι κάτοχοι, έτσι;για το αυτοκίνητο μιλάω, όχι για τους οδηγούς) κι ας πέφτουν τα παράθυρα...
Πάντως το δικό μου 306 μόνο αξιόπιστο δε μπορώ να το χαρακτηρίσω...
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Aπλα απορω με τους καταναλωτες που αποφασιζουν τι αμαξι θα αγορασουν μονο με γνωμονα την αξιοπιστια, παραβλεποντας αλλους τομεις οπως ασφαλεια, εμφανιση,επιδοσεις, καταναλωση κτλ.Το θεμα ειναι:
Πως κρινουμε ενα αυτοκινητο αν ειναι αξιοπιστο η οχι?
Γιατι κολλαμε πολυ ευκολα τη ρετσινια σε 'παραδοσιακα αναξιοπιστους' (Γαλλους-Ιταλους), ενω οταν χαλαει ενα 'αξιοπιστο' Ιαπωνικο-Γερμανικο, απλα 'τυχαινει' ???
Και ακομα: Πως ειναι δυνατον καποιος φιλο-Ιαπων , να εχει αποψη επι του θεματος, ενω εχει οδηγησει μονο Ιαπωνικα??? Με λιγα λογια, αφου δεν ειχε ποτε 'μη αξιοπιστο' αυτοκινητο, πως ξερει οτι τα Γαλλικα χαλανε? Ακουει ραδιο αρβυλα ή ενημερωνεται απο καποια 100% εγκυρη πηγη?Ναι ενώ αν είχε στην ιδιοκτησία του 3 ιταλικά και 3 γιαπωνέζικα θα είχε άποψη για την αξιοπιστία τους!
Απορώ πάντως με ρήσεις του στυλ 'άκου φίλε μη μου λες εμένα γιατί εγώ είχα 4 γαλλικά και ξέρω..Και τα 4 έβγαζαν προβλήματα, είναι δυνατόν να είναι τυχαίο?' Όχι αγόρι μου δεν γίνεται να είναι τυχαίο, με τέτοιο δείγμα αγγίζεις τα όρια της βεβαιότητας... -
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
Ωστόσο ο τυπικός οδηγός μια πχ Toyota Corolla 1.4 sedan απέχει πάρα πολύ απ αυτόν που οδηγεί Saxo 1.6 VTS ! Και η αξιοπιστία σίγουρα έχει να κάνει και με τη χρήση!Μια εταιρεία που έχει 2 3 σπορ και νεανικά μοντέλα είναι πιθανό να αποκτήσει πιο εύκολα τη φήμη της αναξιόπιστης φίρμας! Αντίθετα μια εταιρεία που φτιάχνει αυτοκίνητα κυρίως για μεσήλικες πχ, γνωρίζει οτι τα αυτοκίνητά της δε θα υποστούν την ίδια κακομεταχείρηση!
Η αξιοπιστία δεν έχει να κάνει με τη χρήση, η αξιοπιστία ως έννοια αναφέρεται σε ένα αυτοκίνητο (ή οποιοδήποτε σύστημα) το οποίο χρησιμοποιείται για τη χρήση για την οποία έχει φτιαχτεί. Υποτίθεται ότι ένα σπορτίφ αυτοκίνητο έχει φτιαχτεί για να οδηγείται με σπορτίφ τρόπο, άρα είναι αξιόπιστο όταν οδηγείται με σπορτίφ τρόπο και δε χαλάει.
Αντίστοιχα αν πας με ένα Matiz στα κατσάβραχα προφανώς θα διαλυθεί, αυτό δε σημαίνει ότι είναι λιγότερο αξιόπιστο από ένα Jimny, απλά η χρήση για την οποία έχει σχεδιαστεί είναι διαφορετική.
-
Ειναι αρκετα πολυπλοκο.Πρεπει να λαβουμε υποψιν μας οτι η αξιοπιστια εχει να κανει και με τον αριθμο και με την πολυπλοκοτητα των συστηματων που εχει καθε αμαξι.
π.χ. Δεν μπορεις να συγκρινεις ενα golf με μια corolla στο αν θα χαλασει ο μεντεσες του πορτ παγκαζ γιατι απλα στο γερμανικο αμαξι ειναι ηλεκτρονικο και στο ιαπωνικο με ντιζα
Επισης ουτε ενα ΄΄φθηνο'' αμαξι με μια merc γιατι η τελευταια εχει τα τριπλασια συστηματα απο το πρωτο ΑΡΑ 3πλασιες πιθανοτητες για βλαβη. -
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
Ωστόσο ο τυπικός οδηγός μια πχ Toyota Corolla 1.4 sedan απέχει πάρα πολύ απ αυτόν που οδηγεί Saxo 1.6 VTS ! Και η αξιοπιστία σίγουρα έχει να κάνει και με τη χρήση!
Αυτος που εχει κορολλα 1.4 σενταν εχει ομως κατα μεγαλη πιθανοτητα ενα γιο ~13-18 που το οδηγει που και που και του αλλαζει τον αδοξαστο!
-
Απλά γιατί τα περισσότερα υποσυστήματα των αυτοκινήτων κατασκευάζονται από τρίτους υποκατασκευαστές.
Με τις σημερινές οικονομίες κλίμακας που υπάρχουν δεν επιλέγεται πάντα ο καλύτερος (=ακριβότερος) αλλά ο φθηνότερος (=χαμηλότερη ποιότητα = μεγαλύτερες πιθανότητες βλάβης)Αυτό ισχύει όχι μόνο για αυτόνομα υποσυστήματα τύπου ABS, υαλοκαθαριστήρες κλπ κλπ αλλά ΚΑΙ για τα κομμάτια που συνθέτουν τον ίδιο τον κινητήρα κια πολλές φορές προέρχονται από διάφορους.
Η τελική αξιοπιστία που χρεώνεται η μάρκα αφορά το ποσοστό των ελέγχων που θα έπρεπε να κάνει στους υποκατασκευαστές της ή στις προδιαγραφές ποιότητας με τις οποίες παραγγέλνει από αυτούς.
Τρέχα γύρευε δηλαδή.
-
Ένα πράγμα που πρέπει να μπει στο τραπέζι είναι η πραγματική αξία ενός αυτοκινήτου και όχι ότι απλοϊκά μας έρχεται στο νου επειδή ένα Merc πχ κάνει 60K Euro λιανική ενώ η πραγματική αξία για το εργοστάσιο είναι οριακά πανω από τα 30Κ
-
Τα πάντα χαλάνε!!!!!!! Γνώμη μου τα αυτοκίνητα θα έπρπε πέρα από τα χιλιόμετρα να μετράνε και τις ώρες χρήσης κάτι σαν τα σκάφη δηλαδή!!!! Αν τύχει σε ένα αμάξι στα 150,000 χλμ τα 40,000χλμ να τα έχεις κάνει με βροχή και αρκετά από αυτά στην κίνηση τότε ο υαλοκαθαριστήρας στατιστικά θα τα παίξει!!!!!!!
Το ίδιο πχ αν έχω στο αμάξι climatronic και το ζορίζω καλοκαίρι με γκάζια, παρέλλειψα ή δεν μου έκαναν σωστά τον καθαρισμό στο συνεργείο γιατί βιάζονταν θα το κάψει το μοτέρ θέμα χρόνου!!!! Μετά θα το λέω αναξιόπιστο!!!!
Πάντως όσο και αν φαίνεται ανώμαλο κάποια εποχή είχα και γερμανικό και ιαπωνικό και ενώ στο γερμανικό που είχε διπλή τιμή ήθελα να μην ακούγεται κιχ στο ιαπωνικό που έκανε θόρυβο δεν έκανα ποτε σαματά στα συνεργεία -
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
Ναι ενώ αν είχε στην ιδιοκτησία του 3 ιταλικά και 3 γιαπωνέζικα θα είχε άποψη για την αξιοπιστία τους!
Απορώ πάντως με ρήσεις του στυλ 'άκου φίλε μη μου λες εμένα γιατί εγώ είχα 4 γαλλικά και ξέρω..Και τα 4 έβγαζαν προβλήματα, είναι δυνατόν να είναι τυχαίο?' Όχι αγόρι μου δεν γίνεται να είναι τυχαίο, με τέτοιο δείγμα αγγίζεις τα όρια της βεβαιότητας...Aυτο ακριβως λεω! Ακουω ατομα να λενε οτι τα Audi πχ ειναι αξιοπιστα, χωρις να εχουνοδηγησει τιποτα αλλο...
Ασε το καλυτερο, που το ακουω κυριως απο γυναικες... 'ειναι μεγαλο αμαξι,αρα ασφαλες και εχει καλα κρατηματα...' Τι σχεση εχει μωρε το μεγεθος? (του αυτοκινητου...)
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Ναι ενώ αν είχε στην ιδιοκτησία του 3 ιταλικά και 3 γιαπωνέζικα θα είχε άποψη για την αξιοπιστία τους!
Απορώ πάντως με ρήσεις του στυλ 'άκου φίλε μη μου λες εμένα γιατί εγώ είχα 4 γαλλικά και ξέρω..Και τα 4 έβγαζαν προβλήματα, είναι δυνατόν να είναι τυχαίο?' Όχι αγόρι μου δεν γίνεται να είναι τυχαίο, με τέτοιο δείγμα αγγίζεις τα όρια της βεβαιότητας...Aυτο ακριβως λεω! Ακουω ατομα να λενε οτι τα Audi πχ ειναι αξιοπιστα, χωρις να εχουνοδηγησει τιποτα αλλο...
Ασε το καλυτερο, που το ακουω κυριως απο γυναικες... 'ειναι μεγαλο αμαξι,αρα ασφαλες και εχει καλα κρατηματα...' Τι σχεση εχει μωρε το μεγεθος? (του αυτοκινητου...)
Ειδικότερα δε αν είναι και βαρύ να δεις τι κράτημα έχει.
-
πολλες φορες για να μην πω παντα,η αξιοπιστια ενος οχηματος εξαρταται και σε μεγαλο βαθμο απο τον τροπο που το χειριζομαστε.πως το δουλευουμε δηλαδη.αν το ξεσκιζουμε λογικο ειναι να εχει συχνα βλαβες.
ρωτηστε διαφορα συνεργεια για να σας πουνε τι οχηματα βλεπουν συχνα για επισκευη επειδη κατι χαλασε.
πιστευω οτι αν ενα οχημα το δουλευουμε σωστα,καταλαβαινετε τι εννοω,ασχετα τι μαρκα ειναι,δεν θα μας απογοητευσει συχνα. -
Η πλακα ειναι οτι το ακουω και απο αντρες... (για το αυτοκινητο παντα)
πχ φιλος εχει το Nissan Primera (98) και υποστηριζει οτι ειναι πιο ασφαλες απο το punto, μονο και μονο επειδη ειναι μεγαλυτερο!!! Δηλαδη, αυτοι οι τυποι που καθονται και κανουν κρας-τεστ μας δουλευουν ψιλο γαζι...Και για να επιστρεψω στο κυριως θεμα: τελικα, υπαρχουν και σημερα 'ζημιαρικα' και 'αξιοπιστα' αυτοκινητα, ή απλα εχουν μεινει απομειναρια απο παρελθουσες εποχες?
-
ενταξει η αληθεια να λεγεται.ενα οχημα μεγαλο σε ογκο ειναι σιγουρα πιο ασφαλες απο ενα μικρο.
δεν μπορουμε να συγκρινουμε τωρα σε θεματα ασφαλειας λιμουζινες mercedes,bmw,audi,c5,
με punto,saxo,corsa.μιλαω παντα για ασφαλεια και οχι για αξιοπιστια.
Περι αξιοπιστιας...