-
Ο χρήστης Nasos Abt έγραψε:
απο οσο ξερω και απο ερευνα μαλιστα του περιοδικου evo τα λαδια πρεπει να αλλαζονται ανα 2500-3000 χλμΣε τι εκανε ακριβως ερευνα και υπο ποιες συνθηκες γιατι μαλλον καποιος πρεπει να κανει ερευνα στο ιδιο το περιοδικο μπας και βρει τι παει στραβα, καθε 2500-3000χλμ γιατι, τι διαπιστωσε και σε ποια αυτοκινητα οδηγημενα υπο ποιες συνθηκες και με τι λαδια;
Δηλαδη αν βαλεις ενα group 3 λαδι 10W/40 κι ενα εστερικο 5W/40 θα εχουν την ιδια αντοχη και ιδια αποτελεσματα σε οποια αναλυση λαδιων; -
συγγνωμη που δεν διευκρινισα,νομιζα πως ειχα γραψει για τον μιτσο...
στο mitsubishi evolution λοιπον το περιοδικο evo επισημανε οτι τα λαδια του οφειλονται να αλλαζονται ανα 2500-3000χλμ -
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
Αυτά που λες είναι γνωστά. Τι από αυτά που είπες νομίζεις ότι ισχύει για το δικό μου αμάξι και θεωρείς ότι θα έπρεπε να αλλάζω πιο συχνά από τις 10.000 χλμ; Όταν το 80% των χλμ είναι στην εθνική με 6η νομίζεις ότι χαλάνε τα λάδια μου πιο νωρίς; Δεν είναι επειδή τσιγκουνεύομαι, είναι επειδή θεωρώ ότι δεν χρειάζεται που δεν τα αλλάζω συχνότερα.
δεν τα λεω αdερφε για σενα.γενικα μιλαω.
κ αμα κανεις 80%σε εθνικη κ με 6η τι πηρες evo?
αυτα τα καρα βγαινουν,αναζητουν θηραματα,πυροβολουν οτι κινειται κ ξανακρυβονται μεχρι να ξαναπεινασουν.Για να κάνει ασφαλή ταξίδια με ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ περιθώρια αντίδρασης σε περίπτωση αναπάντεχου γεγονότος, καθώς και για να μπορεί να 'λυσσάξει' τις φορές που θα έχει έμπνευση.
Οκ, αυτός είναι ο λόγος που θα έπαιρνα εγώ EVO, μιας και δε νομίζω ότι πολύς κόσμος θα μπορούσε να αξιοποιεί τις δυνατότητές του σε μεγάλο ποσοστό των μετακινήσεών του. Ίσως κάνω και λάθος βέβαια... είμαι άλλωστε μικρός και χωρίς εμπειρίες με γρήγορα αυτοκίνητα
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
Για να κάνει ασφαλή ταξίδια με ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ περιθώρια αντίδρασης σε περίπτωση αναπάντεχου γεγονότος, καθώς και για να μπορεί να 'λυσσάξει' τις φορές που θα έχει έμπνευση.
Οκ, αυτός είναι ο λόγος που θα έπαιρνα εγώ EVO, μιας και δε νομίζω ότι πολύς κόσμος θα μπορούσε να αξιοποιεί τις δυνατότητές του σε μεγάλο ποσοστό των μετακινήσεών του. Ίσως κάνω και λάθος βέβαια... είμαι άλλωστε μικρός και χωρίς εμπειρίες με γρήγορα αυτοκίνητα
ρε συ aserf ποιος σου ειπε οτι ειναι ασφαλη αυτα τα αμαξια?καθε αλλο..
το υπερεκτιμησες?σακατευτηκες..
δεν εχουν ηλεκτρονικα συστηματα ευσταθειας,απαθειας κ υπνου.
αλλωστε σε αυτα τα φραγκα υπαρχουν ενα σωρο τενεκεδες με esp,tcc,vdc,ufc,tfrc etc.Πρώτα απ' όλα προφανώς και δε θα έπαιρνα ένα EVO με κριτήριο το να κάνω ασφαλή ταξίδια. Απλά πιστεύω ότι θα το πίεζα σε μικρό ποσοστό των διανυθέντων χιλιομέτρων του μιας και υπό άλλες συνθήκες θα τα έτρωγα τα μούτα μου κάποια στιγμή. Δεν είναι όλες οι στιγμές κατάλληλες για να τρέχεις. Το ότι έχεις κάποιο γρήγορο αμάξι δε νομίζω ότι σημαίνει ότι πρέπει να πηγαίνεις πουτ@ν@ όλη την ώρα. Άποψή μου...
Όσον αφορά το σχόλιό σου τώρα, χωρίς να μιλάω βάση εμπειρίας, έχω την εντύπωση ότι κανένα esp, ... δε μπορεί να νικήσει τους νόμους της φυσικής. Όταν λοιπόν ένα αυτοκίνητο χρειαστεί να αντιδράσει απότομα κάποια στιγμή θα ξεπεραστούν τα περιθώρια πρόσφυσής του και ακόμα και αν είναι γεμάτο με ηλεκτρονικά δε νομίζω ότι αυτά θα μπορέσουν απαραίτητα να κάνουν και πολλά. Άλλο ελιγμό θα κάνει λοιπόν μια Mercedes με 8000 ηλεκτρονικά και μέγιστη πλευρική πρόσφυση 1g και άλλο ένα EVO χωρίς ηλεκτρονικά και μέγιστη πλευρική πρόσφυση 1,1g. Φαντάζομαι δηλαδή ότι με το EVO θα έχεις τη δυνατότητα πιο άμεσων και απότομων ελιγμών. Απλά το μεν πρώτο όταν ξεπεραστεί το 1g θα σου πει 'ώπα ρε φίλε πού πας' και θα κάνει τα μαγικά του για να επανέλθει μόνο του το αμάξι στην πορεία του, ενώ το δεύτερο όταν ξεπεραστεί το 1,1g θα θελήσει διόρθωση από σένα τον ίδιο για να μείνει στην πορεία του. Αυτό όμως σε καμία περίπτωση δε μειώνει τις δυνατότητές του. Είναι άλλωστε γεγονός ότι δε θα έπαιρνα EVO αν δε μάθαινα να χειρίζομαι ένα αυτοκίνητο σε μη συνηθισμένους ρυθμούς κίνησης πρώτα, μιας και θα με προκαλούσε αρκετές φορές να κινηθώ σ' αυτούς τους ρυθμούς. Τώρα αν αυτό θα τα μάθαινα στο Safetrack, μόνος μου στην πίστα ή κάπου αλλού δε το ξέρω. Ίσως αποδειχτεί κάποια στιγμή στο μέλλον...
Υ.Γ. Τα νούμερα που χρησιμοποίησα είναι τυχαία.
-
Ο χρήστης Nasos Abt έγραψε:
συγγνωμη που δεν διευκρινισα,νομιζα πως ειχα γραψει για τον μιτσο...
στο mitsubishi evolution λοιπον το περιοδικο evo επισημανε οτι τα λαδια του οφειλονται να αλλαζονται ανα 2500-3000χλμΑυτο ακριβως καταλαβα Νασο απλα σου λεω κατηγορηματικα οτι ειναι τελειως λαθος αποψη και γενικευμενη κι ας το εγραψε περιοδικο, μην τρελλαθουμε πουθενα ανα τον κοσμο δεν διαπιστωθηκε κατι τετοιο αυτοι λες να ειναι οι πρωτοι;
Οσον αφορα τα ηλεκτρονικα βοηθηματα κανουν θαυματα για τον μεσο ακομη και για τον καλο οδηγο σε ακραιες καταστασεις και μην τα υποτιματε, δεν μπορουν να υποκαταστησουν τον οδηγο αλλα καλιστα μπορουν να σωσουν το αυτοκινητο εκει που το 99% των οδηγων ισως δεν το εσωνε!
Αλλωστε και στο νεο EVO οπως και στο Honda Prelude που εχουν τις καλυτερες διαθεσιμες σημερα τετρακινησεις παραγωγης εχουν ηλεκτρονικα βοηθηματα που αναλαμβανουν οταν δεν μπορει να κανει κατι πλεον η τετρακινηση ωστε να μπορουν να σωσουν ακραιες καταστασεις αυτο σας λεει κατι;
Φυσικα καμια σχεση με τα βοηθηματα των Merc, VW, Saab και δεν ξερω γω ποιας αλλη μαρκας, αλλο 'τι μου κανεις' κι αλλο 'τι μου γινεσαι'...
Και σιγουρα για να παει πολυ γρηγορα ενα EVO θελει χερια αλλα μεχρις εκει παει σας πληροφορω πολυ ευκολα ακομη πιο ευκολα κι απο ενα STI 2,5lt απλα θελει σεβασμο και επιγνωση του τι οδηγουμε! -
Φυσικα καμια σχεση με τα βοηθηματα των Merc, VW, Saab και δεν ξερω γω ποιας αλλη μαρκας, αλλο 'τι μου κανεις' κι αλλο 'τι μου γινεσαι'...
Και σιγουρα για να παει πολυ γρηγορα ενα EVO θελει χερια αλλα μεχρις εκει παει σας πληροφορω πολυ ευκολα ακομη πιο ευκολα κι απο ενα STI 2,5lt απλα θελει σεβασμο και επιγνωση του τι οδηγουμε! -
Αν δεν ήταν η κατανάλωση του έβο μπορεί και να ήταν το κορυφαίο αυτοκίνητο για καθε περίσταση. Άλλα άμα χτυπάει 20άρια και 30άρια όταν το πιέζεις...
Μόνο η κατανάλωση θα με προβλημάτιζε, κατά τα λοιπά δεν τίθεται ζήτημα (όχι βέβαια πως το τάπερ δεν είναι άπίστευτο για προσθιοκίνητο, θα ήθελα πολύ οι 4Τ να κάνουν ένα συγκριτικό με αυτό και όλα τα καινούργια τουρμπάτα να δούμε τι θα βγει...)
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Αν δεν ήταν η κατανάλωση του έβο μπορεί και να ήταν το κορυφαίο αυτοκίνητο για καθε περίσταση. Άλλα άμα χτυπάει 20άρια και 30άρια όταν το πιέζεις...Μόνο η κατανάλωση θα με προβλημάτιζε, κατά τα λοιπά δεν τίθεται ζήτημα (όχι βέβαια πως το τάπερ δεν είναι άπίστευτο για προσθιοκίνητο, θα ήθελα πολύ οι 4Τ να κάνουν ένα συγκριτικό με αυτό και όλα τα καινούργια τουρμπάτα να δούμε τι θα βγει...)
Πιθανόν σκληρό πορνό.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Πιθανόν σκληρό πορνό.Εγ@μηθηκες με το συμπαθειο...
-
οπως και να το κανουμε παιδια,καλη,χρυση η εμπροσθεν κινηση,αλλα με ορια μεγιστο 280 και με επιφυλαξη!αλλωστε αλλοι ηταν οι λογοι που χρησιμοποιηθηκεεπισης σε προειδοποιει πιο συχνα σε αντιθεση με την υπουλη πισωκινηση!και παλι ομως τα ορια της πισω κινησης δεν τα φτανει σε στριψιμο!
-
διαβαστε το κατα τη γνωμη μου το πιο αποσταγματικο αρθρο για εβο
http://www.evoclub.gr/phpBB/library/dte8.jpg
υγ courtesy thwdoris evoclub...
-
Ο χρήστης Stoukerman έγραψε:
διαβαστε το κατα τη γνωμη μου το πιο αποσταγματικο αρθρο για εβο+100
-
Να κλειδωθεί το τόπικ κ.nass;
-
Ο χρήστης Stoukerman έγραψε:
διαβαστε το κατα τη γνωμη μου το πιο αποσταγματικο αρθρο για εβοΤο άρθρο αναπαράγει το γνωστό μύθο του 'πόσο εύκολα μπορεί να πάει γρήγορα ένα EVO (ή Impreza) με οποιονδήποτε στο τιμόνι του'.
Ξεχνά όμως να κάνει τον απαραίτητο διαχωρισμό: 'γρήγορα', για τα δεδομένα του οδηγού, ή συγκριτικά με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα, ναι, μπορεί να το πάει σχεδόν ο καθένας.
Όταν όμως, αργά ή γρήγορα, ξεπεραστεί αυτή η λεπτή διαχωριστική γραμμή μεταξύ 'γρήγορου' και 'οριακού', τα χιλιόμετρα θα είναι τόσο πολλά, που τα γρήγορα χέρια γίνονται αναγκαία συνθήκη, προκειμένου να μείνεις στο δρόμο...
Eν ολίγοις:
Ανακαλύπτοντας τα όρια αυτών των αυτοκινήτων, ενδέχεται να ανακαλύψεις ότι είσαι πολύ χειρότερος οδηγός, από ότι σου έδωσαν να νομίσεις λίγο πριν, που τα πήγαινες 'γρήγορα'... -
H αληθεια ειναι πως ειδικα τα Impreza (πλην του ΜΥ06 STI) και περισσοτερο τα WRX κι ας λενε οτι θελουν τα περιοδικα ειναι πιο δυστροπα στο οριο απο τα EVO στα οποια τα διαφορικα κανουν μαγικα.
Απο την αλλη αυτα τα αυτοκινητα εν τη γενεσει τους οδηγουνται με γκαζι κι οταν λεω οδηγουνται εννοω στριβουν με το γκαζι και για να πανε γρηγορα ακομη και με τα ορια των αλλων υποδιεστερων αλλα σε καλα χερια γρηγορων αυτοκινητων θελουν οχι μονο χερια αλλα και αρτιδια, ποσο λοιπον να πανε στα ορια του οδηγου και πιο πολυ του αυτοκινητου.
Το λεω γιατι μετα απο αρκετα χρονια οδηγησης τετοιων καρων καταλαβαινεις ποσο λιγο ηξερες να το πας ειδικα στην αρχη που νομιζες οτι το οδηγουσες ενω αυτο ειναι που σε πηγαινε στην πραγματικοτητα...
Παντως αν θελει κανεις να μαθει ειναι και ευκολα και διασκεδαστικα και μαθαινεις πολλα πραγματα περι οδηγησεως αλλα ειλικρινα επειδη ειπωθηκε οτι οι περισσοτεροι οδηγοι τους ειναι πολυ καλοι εγω πιστευω το ακριβως αντιθετο η τουλαχιστον αυτο διαπιστωσα οσες φορες συνταξιδεψα με αλλους! -
Δημήτρη για να πας πιο γρήγορα από τα άλλα αυτοκίνητα στο δρόμο, είναι εύκολο με EVO ή WRX? Εγώ νομίζω ότι τα πιο εύκολα (για μπούφους) είναι τα Audi (ιδίως τα τετρακίνητα). Αυτά πηγαίνουν γρήγορα ότι βλακεία και να κάνεις.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Δημήτρη για να πας πιο γρήγορα από τα άλλα αυτοκίνητα στο δρόμο, είναι εύκολο με EVO ή WRX? Εγώ νομίζω ότι τα πιο εύκολα (για μπούφους) είναι τα Audi (ιδίως τα τετρακίνητα). Αυτά πηγαίνουν γρήγορα ότι βλακεία και να κάνεις.Den ksero apo Audi polla alla kai ta EVO/STI eine panefkola alla fisika gia kapion pou exi apopsi apo odigisi oxi gia kapion pou epidi to pire nomizi pos aftomata anakirixthike kai odigos tis perioxis i emathe na odigi kalitera!
Gi'afto (ki oxi mono) exoume toses eksodous me tetia grigora aftokinita kai eine stin black list ton asfalistikon eterion.
Ti na kanoume ta metaksota vrakia theloun ki epideksious kolous... -
Επικινδυνα σε καμια περιπτωση δεν τα θεωρω Νασσο και βεβαια ειναι καλα τετρακινητα με πολυ πιο αυξημενα ορια σε σχεση με καποιο αλλο αυτοκινητο που σημαινει πως οταν αρχισεις να γλυστρας φευγεις με περισσοτερα και φυσικα απαιτουν πιο επιδεξιους χειρισμους αφου εχουν μεγαλυτερα ορια!
Προσωπικα μιλωντας πιστευω πως απλα οταν παψεις να φοβασαι το εαυτο σου και μαθεις να γλυστρας με πολλα (ισως και με παρα πολλα) τοτε μονο μπορεις να το πας αρκετα γρηγορα ενα τετοιο αυτοκινητο γιατι απλα δεν οδηγειται με γραμμες οτι κι αν κανεις αν θες να το πας οπως του αξιζει!
Φυσικα αυτο δεν σημαινει οτι δεν πρεπει να τα σεβεσαι αλλα οχι και να τα φοβασαι και σιγουρα στα χερια ενος μικροτερου και αμυαλου γινονται ευκολα ενα ματσο σιδερα.
Και βεβαια θελουν περισσοτερο χρονο απο ενα αλλο αυτοκινητο για να τα μαθεις καλα εκτος και παιρνεις πολλα ρισκα αλλα τοτε σιγουρα θα εισαι γρηγορος, για ποσο δεν ξερω... -
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
συμφωνω ρε θεολογη απλα ο ανταγωνισμος ειναι εφοδιασμενος με πολλα
ηλεκτρονικα καλουδια κ αυτα σωζουν τις ατσαλιες η λαθος γραμμες.Yπο αυτο το πρισμα Νασσο ναι δεν ειναι οπως αλλα τετρακινητα (δεν νομιζω πως ειναι ανταγωνιστικα τους αλλα τελος παντων αυτο ειναι αλλη ιστορια) με πολλα ηλεκτρονικα αλλα αυτο δεν ειναι και το 'ατου' τους οτι σου προσφερουν ανοθευτη και γνησια οδηγικη ευχαριστηση με 100% συμμετοχη σου;
Φανταζεσαι ενα τετρακινητο που τα κανει ολα μονο του, ποση ευχαριστηση αραγε σου δινει, αν γινουν κι αυτα ετσι μενουν μονο τα καλα πισωκινητα και δη μαλλον μονο τα roadster να μας κανουν να χαμογελαμε!
Προσωπικα παροτι θεωρω ασφαλεια τα ESP κλπ δεν θα ηθελα πολλα απο αυτα στο αυτοκινητο μου και σιγουρα με τοση συμμετοχη τους ωστε παντα ο οδηγος να εχει το πρωτο χερι! -
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Προσωπικα μιλωντας πιστευω πως απλα οταν παψεις να φοβασαι το εαυτο σου και μαθεις να γλυστρας με πολλα (ισως και με παρα πολλα) τοτε μονο μπορεις να το πας αρκετα γρηγορα ενα τετοιο αυτοκινητο γιατι απλα δεν οδηγειται με γραμμες οτι κι αν κανεις αν θες να το πας οπως του αξιζει!Γιατί ?
Εδώ οδηγούνται με γραμμές και γρήγορα τα WRC και δεν μπορούν να οδηγηθούν τα 'Ν/4' ?Δηλαδή ρε παιδιά, εγώ που τόσα χρόνια οδηγώ με γραμμές προσθιοκίνητο δεν έχω καμία ελπίδα και να το ξεχάσω ?
Ομολογώ πως δε θεωρώ τον εαυτό μου ειδικό στο ανάποδο τιμόνι και την τοποθέτηση πριν τη στροφή (ιδίως στο δεύτερο) και σκεφτόμουν πως ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι καλή ευκαιρία να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό -αλλά δεν είμαι διατεθειμένος να αλλάξω τελείως στυλ οδήγησης και να γίνω 'ο παντιλίκιας' απλά να προσθέσω μερικά καινούργια 'κόλπα'. Μου λέτε να το ξεχάσω διότι πρέπει να μάθω να γλυστράω με 150 ? (αποκλείεται, σε αυτή την ηλικία).
Δεν κάνω πλάκα και οποιαδήποτε απάντηση δεκτή, ακόμα και το 'ναι'
Φυσικα αυτο δεν σημαινει οτι δεν πρεπει να τα σεβεσαι αλλα οχι και να τα φοβασαι και σιγουρα στα χερια ενος μικροτερου και αμυαλου γινονται ευκολα ενα ματσο σιδερα.
Σίγουρα δεν πρέπει να νομίζεις πως επειδή οδηγείς Evo έγινες και Makinnen. Και πιστεύω πως υπάρχουν στην Ελλάδα ελάχιστοι οδηγοί που πάνε αυτά τα αυτοκίνητα στο όριό τους.
Αλλά αν ξέρεις τι κάνεις και τι δεν κάνεις, είναι άραγε επικίνδυνα αυτοκίνητα ? Θεωρώ πως επειδή τα όριά τους είναι πολύ υψηλότερα από ένα πχ. GTi, είναι πολύ ευκολότερο και ασφαλέστερο να πας αρκετά γρηγορότερα από πριν.
EvoIX vs. Civic TypeR