Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Megane GT
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Renault Megane GT
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Μελλοντικά Μοντέλα
    12
    25
    186
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      balo last edited by

      Νέα έκδοση του Megane έρχεται τον Φεβρουάριο στην Ελλάδα με τον γάλλο να φορά το κουστούμι του Laguna με τον δίλιτρο τουρμπο κινητήρα που δίνει 165 αλόγατα και σπορ ρυθμίσεις

      Αναμένουμε και τιμές....
      (Στην Γαλλία πάντως ξεκινά από

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • B
        balo last edited by

        Νέα έκδοση του Megane έρχεται τον Φεβρουάριο στην Ελλάδα με τον γάλλο να φορά το κουστούμι του Laguna με τον δίλιτρο τουρμπο κινητήρα που δίνει 165 αλόγατα και σπορ ρυθμίσεις

        Αναμένουμε και τιμές....
        (Στην Γαλλία πάντως ξεκινά από

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          balo last edited by

          Νέα έκδοση του Megane έρχεται τον Φεβρουάριο στην Ελλάδα με τον γάλλο να φορά το κουστούμι του Laguna με τον δίλιτρο τουρμπο κινητήρα που δίνει 165 αλόγατα και σπορ ρυθμίσεις

          Αναμένουμε και τιμές....
          (Στην Γαλλία πάντως ξεκινά από

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            drdino last edited by

            Nταξ', αυτήν την πάνα πίσω με τις μπούκες τι την ήθελαν;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Ο χρήστης drdino έγραψε:
              Nταξ', αυτήν την **πάνα **πίσω με τις μπούκες τι την ήθελαν;

              τι είπε ο άνθρωπας!

              Ακριβότερο απο το Golf GT δηλαδή, δε μπορώ να φανταστώ ποιός θα το αγοράσει. Φαντάζομαι μετά απο 3-4 μήνες, λαμπάκια να αναβοσβήνουν, σβησίματα 'δε ξέρουμε τι έχει, ξαναφέρτε το πάλι να το δούμε' κλπ

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                go_for_pole last edited by

                Ο χρήστης IKE έγραψε:
                Φαντάζομαι μετά απο 3-4 μήνες, λαμπάκια να αναβοσβήνουν, σβησίματα 'δε ξέρουμε τι έχει, ξαναφέρτε το πάλι να το δούμε' κλπ

                95 χιλιαδες απροβληματιστα χιλιομετρακια εδω

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  omikrone3 last edited by

                  95 χιλιαδες απροβληματιστα χιλιομετρακια εδω

                  σαν πολλα δεν ειναι?

                  κι εσυ δε μπορουσες να τα μοιραστεις με τοσο κοσμο που τραβαει ζορια?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    go_for_pole last edited by

                    Πολλα ή οχι το αυτοκινητο εχει βγει μια χαρα αγορα. Και ασε τους πρεμιουμ (sic) να λενε.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • M
                      meco last edited by

                      Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                      95 χιλιαδες απροβληματιστα χιλιομετρακια εδω

                      Με megane 1600άρι?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Πηγαίνετε ένα πρωί στη Ρελέξ και ακούστε τους πελάτες για ποιό λόγο αφήνουν τα αυτοκίνητα για επισκευή, οι μισοί είναι για σέρβις κλπ και οι άλλοι μισοί είναι για παρανοικές βλάβες που δεν φτιάχνονται με τίποτα και η αντιπροσωπία τους λέει 'αφήστε το να το δούμε'. Αν πάτε το μεσημέρι θα ακούσετε φράσεις όπως 'δεν ξέρουμε αν είναι σίγουρα αυτό αλλά αλλάξαμε εγκέφαλο πχ (278313986 ευρώ) και αν το ξανακάνει φέρτε το πάλι'.

                        based on a true story

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • N
                          nick last edited by

                          για αυτό δεν φταίνε τα αυτοκίνητα αλλα οι αντιπροσωπείες!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            go_for_pole last edited by

                            Ο χρήστης meco έγραψε:

                            95 χιλιαδες απροβληματιστα χιλιομετρακια εδω

                            Με megane 1600άρι?

                            Ναι, τριθυρο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • O
                              omikrone3 last edited by

                              γιατι λες μονο το 5θυρα να βγξκαν προβληματικα?

                              Παντως δεν εχω γνωρισει ατομο που το χει πληρωσει και να παινεψει την ποιοτητα και την αξιοπιστια.

                              Περαν των μηχανολογικων ολο κατι ξεκολλημενα φιλετα τζαμιων,κατι ξεχαρβαλωμενα ντουλαπακια κτλ με ηπια χρηση και σε διαστημα 2-3 ετων.

                              ποιος ξερει?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • G
                                go_for_pole last edited by

                                Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
                                γιατι λες μονο το 5θυρα να βγξκαν προβληματικα?

                                Εξυπνουλης ε;

                                Το ξαναλεω λοιπον, μηδεν προβληματα. Αντε τωρα γνωρισες καποιον που ειναι ευχαριστημενος απο το Μεγκαν του, να μη σου μεινει το παραπονο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • M
                                  meco last edited by

                                  Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

                                  95 χιλιαδες απροβληματιστα χιλιομετρακια εδω

                                  Με megane 1600άρι?

                                  Ναι, τριθυρο

                                  Φίλος μου (birbilis) που είχε 5θυρο megane και είχε τραβήξει τα πάνδεινα από το διαβόητο πλέον, προβληματικό γρανάζι του κινητήρα είδε πρόσφατα γνωστό του ο οποίος είχε megane 1600 και αυτός.
                                  Του είπε ο φίλος μου ότι έχει τραβήξει τα πάνδεινα με τα αυτοκίνητο και ο άλλος του απάντησε: 'Σοβαρά μιλάς? Εμένα δεν έχει πάθει τίποτα.' Περίμενε του κάνει ο φίλος μου. Όταν είναι κρύο σου σβήνει? Κάνει κομπιάσματα? Και μερικές ακόμα ερωτήσεις τις οποίες φαντάζομαι ότι μπορεί να στις γράψει ο silencer51 που είναι και αυτός καμένος με megane 1600άρι.
                                  Ο άλλος απάντησε σε όλες καταφατικά, συμπληρώνοντας ότι: 'Δεν ειναι φυσιολογικά όλα αυτά?' Το αποτέλεσμα ήταν ότι πήγε στην αντιπροσωπία για το γνωστό κουστουμάκι των 800+ Ευρώ.
                                  Τι θέλω να πω με αυτό? Ότι οι περισσότεροι ιδιοκτήτες δε γνωρίζουν καν ότι έχει πρόβλημα το αυτοκίνητό τους και θα μπορούσες κάλλιστα να ανήκεις σε αυτούς.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    go_for_pole last edited by

                                    Τι να σου πω, δεν ανηκω. Βεβαια εκανα μερικες προληπτικες κινησεις, οπως πχ οτι αλλαξα τους πολλαπλασιαστες στην πρωτη ευκαιρια γιατι ηξερα οτι γρηγορα οι εργοστασιακοι παραδινουν το πνευμα. Επισης ιμαντας και το υπολοιπο σετακι αλλαχτηκαν στα 70κατι χιλιαδες χιλιομετρα και οχι στα 90 που λεει η Renault. Οπως καθετι στη ζωη η ενημερωση σε προφυλασει απο τις κακοτοπιες.

                                    Παντως το θεμα αξιοπιστια ειναι σχετικο, δεν νομιζω οτι πλεον μπορεις να συστησεις μια μαρκα ως απολυτα αξιοπιστη. Καθε φορα που βλεπω το φιλαρακι μου με την Κορολα T Sport το θυμαμαι αυτο Και επισης λογω τεχνολογιας ειναι αδυνατο τα συνεργεια να βγαζουν αμεσα συμπερασματα για το τι ακριβως φταιει. Τι να κανουμε, δε γινεται να τα εχουμε ολα δικα μας.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • N
                                      nick last edited by

                                      Τα παλαιότερα αυτοκίνητα ειχαν ένα τιμόνι καθίσματα μοτερ και ρόδες+σασί και τα μονα προβλήματα ήταν οι λαμαρίνες (σκούριαζαν σε μερικά ) και μερικά άλλα βγάζαν βλάβες που αφορά τους κινητήρες . Μην περιμένετε και πολλά απο τα καινούργια οσο αφορά το θεμα αξιοπιστίας όλα ειναι θεμα κωλοφαρδίας.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • M
                                        meco last edited by

                                        Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                                        Τι να σου πω, δεν ανηκω. Βεβαια εκανα μερικες προληπτικες κινησεις, οπως πχ οτι αλλαξα τους πολλαπλασιαστες στην πρωτη ευκαιρια γιατι ηξερα οτι γρηγορα οι εργοστασιακοι παραδινουν το πνευμα. Επισης ιμαντας και το υπολοιπο σετακι αλλαχτηκαν στα 70κατι χιλιαδες χιλιομετρα και οχι στα 90 που λεει η Renault. Οπως καθετι στη ζωη η ενημερωση σε προφυλασει απο τις κακοτοπιες.

                                        Παντως το θεμα αξιοπιστια ειναι σχετικο, δεν νομιζω οτι πλεον μπορεις να συστησεις μια μαρκα ως απολυτα αξιοπιστη. Καθε φορα που βλεπω το φιλαρακι μου με την Κορολα T Sport το θυμαμαι αυτο Και επισης λογω τεχνολογιας ειναι αδυνατο τα συνεργεια να βγαζουν αμεσα συμπερασματα για το τι ακριβως φταιει. Τι να κανουμε, δε γινεται να τα εχουμε ολα δικα μας.

                                        ok.

                                        Καλά σίγουρα. Τα τελευταία toyota έχουν παρουσιάσει αρκετά. Περιμένω προβληματάκια και από το καινούριο Civic. To θέμα είναι απλό. Όσο περισσότερο διεισδύουν τα ηελκτρονικά στα συστήματα άνεσης του αυτοκινήτου και στον κινητήρα τόσο περισσότερα προβλήματα θα έχουμε ανεξάρτητα από την προέλευση του αυτοκινήτου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • S
                                          spyros-s last edited by

                                          Ο χρήστης meco έγραψε:

                                          Τι να σου πω, δεν ανηκω. Βεβαια εκανα μερικες προληπτικες κινησεις, οπως πχ οτι αλλαξα τους πολλαπλασιαστες στην πρωτη ευκαιρια γιατι ηξερα οτι γρηγορα οι εργοστασιακοι παραδινουν το πνευμα. Επισης ιμαντας και το υπολοιπο σετακι αλλαχτηκαν στα 70κατι χιλιαδες χιλιομετρα και οχι στα 90 που λεει η Renault. Οπως καθετι στη ζωη η ενημερωση σε προφυλασει απο τις κακοτοπιες.

                                          Παντως το θεμα αξιοπιστια ειναι σχετικο, δεν νομιζω οτι πλεον μπορεις να συστησεις μια μαρκα ως απολυτα αξιοπιστη. Καθε φορα που βλεπω το φιλαρακι μου με την Κορολα T Sport το θυμαμαι αυτο Και επισης λογω τεχνολογιας ειναι αδυνατο τα συνεργεια να βγαζουν αμεσα συμπερασματα για το τι ακριβως φταιει. Τι να κανουμε, δε γινεται να τα εχουμε ολα δικα μας.

                                          ok.

                                          Καλά σίγουρα. Τα τελευταία toyota έχουν παρουσιάσει αρκετά. Περιμένω προβληματάκια και από το καινούριο Civic. To θέμα είναι απλό. Όσο περισσότερο διεισδύουν τα ηελκτρονικά στα συστήματα άνεσης του αυτοκινήτου και στον κινητήρα τόσο περισσότερα προβλήματα θα έχουμε ανεξάρτητα από την προέλευση του αυτοκινήτου.

                                          μακάρι να έχεις άδικο...όμως ο συλλογισμός σου δεν είναι αβάσιμος...όσο πιο πολλά ηλεκτρονικά υπάρχουν τόσο μεγαλύτερη η πιθανότητα να χαλάσουν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • elteo
                                            elteo last edited by

                                            Σχετικά είναι όλα μάγκες.
                                            Οταν πρωτοπήρα το C4 όλοι μου έλεγαν μακρυά...γιατί είναι τίγκα στο ηλεκτρονικό πάνω. 2 χρόνια που το έχω δεν είχα ούτε μία βλάβη που να σχετίζεται μα δαύτα. Δεν ξέρω στο μέλλον...αλλά προς το παρόν όλα δουλεύουν ρολόι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr