-
Νέα έκδοση του Megane έρχεται τον Φεβρουάριο στην Ελλάδα με τον γάλλο να φορά το κουστούμι του Laguna με τον δίλιτρο τουρμπο κινητήρα που δίνει 165 αλόγατα και σπορ ρυθμίσεις
Αναμένουμε και τιμές....
(Στην Γαλλία πάντως ξεκινά από -
Νέα έκδοση του Megane έρχεται τον Φεβρουάριο στην Ελλάδα με τον γάλλο να φορά το κουστούμι του Laguna με τον δίλιτρο τουρμπο κινητήρα που δίνει 165 αλόγατα και σπορ ρυθμίσεις
Αναμένουμε και τιμές....
(Στην Γαλλία πάντως ξεκινά από -
Νέα έκδοση του Megane έρχεται τον Φεβρουάριο στην Ελλάδα με τον γάλλο να φορά το κουστούμι του Laguna με τον δίλιτρο τουρμπο κινητήρα που δίνει 165 αλόγατα και σπορ ρυθμίσεις
Αναμένουμε και τιμές....
(Στην Γαλλία πάντως ξεκινά από -
Nταξ', αυτήν την πάνα πίσω με τις μπούκες τι την ήθελαν;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Nταξ', αυτήν την **πάνα **πίσω με τις μπούκες τι την ήθελαν;τι είπε ο άνθρωπας!
Ακριβότερο απο το Golf GT δηλαδή, δε μπορώ να φανταστώ ποιός θα το αγοράσει. Φαντάζομαι μετά απο 3-4 μήνες, λαμπάκια να αναβοσβήνουν, σβησίματα 'δε ξέρουμε τι έχει, ξαναφέρτε το πάλι να το δούμε' κλπ
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Φαντάζομαι μετά απο 3-4 μήνες, λαμπάκια να αναβοσβήνουν, σβησίματα 'δε ξέρουμε τι έχει, ξαναφέρτε το πάλι να το δούμε' κλπ95 χιλιαδες απροβληματιστα χιλιομετρακια εδω
-
95 χιλιαδες απροβληματιστα χιλιομετρακια εδω
σαν πολλα δεν ειναι?
κι εσυ δε μπορουσες να τα μοιραστεις με τοσο κοσμο που τραβαει ζορια?
-
Πολλα ή οχι το αυτοκινητο εχει βγει μια χαρα αγορα. Και ασε τους πρεμιουμ (sic) να λενε.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
95 χιλιαδες απροβληματιστα χιλιομετρακια εδωΜε megane 1600άρι?
-
Πηγαίνετε ένα πρωί στη Ρελέξ και ακούστε τους πελάτες για ποιό λόγο αφήνουν τα αυτοκίνητα για επισκευή, οι μισοί είναι για σέρβις κλπ και οι άλλοι μισοί είναι για παρανοικές βλάβες που δεν φτιάχνονται με τίποτα και η αντιπροσωπία τους λέει 'αφήστε το να το δούμε'. Αν πάτε το μεσημέρι θα ακούσετε φράσεις όπως 'δεν ξέρουμε αν είναι σίγουρα αυτό αλλά αλλάξαμε εγκέφαλο πχ (278313986 ευρώ) και αν το ξανακάνει φέρτε το πάλι'.
based on a true story
-
για αυτό δεν φταίνε τα αυτοκίνητα αλλα οι αντιπροσωπείες!
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
95 χιλιαδες απροβληματιστα χιλιομετρακια εδω
Με megane 1600άρι?
Ναι, τριθυρο
-
γιατι λες μονο το 5θυρα να βγξκαν προβληματικα?
Παντως δεν εχω γνωρισει ατομο που το χει πληρωσει και να παινεψει την ποιοτητα και την αξιοπιστια.
Περαν των μηχανολογικων ολο κατι ξεκολλημενα φιλετα τζαμιων,κατι ξεχαρβαλωμενα ντουλαπακια κτλ με ηπια χρηση και σε διαστημα 2-3 ετων.
ποιος ξερει?
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
γιατι λες μονο το 5θυρα να βγξκαν προβληματικα?Εξυπνουλης ε;
Το ξαναλεω λοιπον, μηδεν προβληματα. Αντε τωρα γνωρισες καποιον που ειναι ευχαριστημενος απο το Μεγκαν του, να μη σου μεινει το παραπονο.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
95 χιλιαδες απροβληματιστα χιλιομετρακια εδω
Με megane 1600άρι?
Ναι, τριθυρο
Φίλος μου (birbilis) που είχε 5θυρο megane και είχε τραβήξει τα πάνδεινα από το διαβόητο πλέον, προβληματικό γρανάζι του κινητήρα είδε πρόσφατα γνωστό του ο οποίος είχε megane 1600 και αυτός.
Του είπε ο φίλος μου ότι έχει τραβήξει τα πάνδεινα με τα αυτοκίνητο και ο άλλος του απάντησε: 'Σοβαρά μιλάς? Εμένα δεν έχει πάθει τίποτα.' Περίμενε του κάνει ο φίλος μου. Όταν είναι κρύο σου σβήνει? Κάνει κομπιάσματα? Και μερικές ακόμα ερωτήσεις τις οποίες φαντάζομαι ότι μπορεί να στις γράψει ο silencer51 που είναι και αυτός καμένος με megane 1600άρι.
Ο άλλος απάντησε σε όλες καταφατικά, συμπληρώνοντας ότι: 'Δεν ειναι φυσιολογικά όλα αυτά?' Το αποτέλεσμα ήταν ότι πήγε στην αντιπροσωπία για το γνωστό κουστουμάκι των 800+ Ευρώ.
Τι θέλω να πω με αυτό? Ότι οι περισσότεροι ιδιοκτήτες δε γνωρίζουν καν ότι έχει πρόβλημα το αυτοκίνητό τους και θα μπορούσες κάλλιστα να ανήκεις σε αυτούς. -
Τι να σου πω, δεν ανηκω. Βεβαια εκανα μερικες προληπτικες κινησεις, οπως πχ οτι αλλαξα τους πολλαπλασιαστες στην πρωτη ευκαιρια γιατι ηξερα οτι γρηγορα οι εργοστασιακοι παραδινουν το πνευμα. Επισης ιμαντας και το υπολοιπο σετακι αλλαχτηκαν στα 70κατι χιλιαδες χιλιομετρα και οχι στα 90 που λεει η Renault. Οπως καθετι στη ζωη η ενημερωση σε προφυλασει απο τις κακοτοπιες.
Παντως το θεμα αξιοπιστια ειναι σχετικο, δεν νομιζω οτι πλεον μπορεις να συστησεις μια μαρκα ως απολυτα αξιοπιστη. Καθε φορα που βλεπω το φιλαρακι μου με την Κορολα T Sport το θυμαμαι αυτο Και επισης λογω τεχνολογιας ειναι αδυνατο τα συνεργεια να βγαζουν αμεσα συμπερασματα για το τι ακριβως φταιει. Τι να κανουμε, δε γινεται να τα εχουμε ολα δικα μας.
-
Τα παλαιότερα αυτοκίνητα ειχαν ένα τιμόνι καθίσματα μοτερ και ρόδες+σασί και τα μονα προβλήματα ήταν οι λαμαρίνες (σκούριαζαν σε μερικά ) και μερικά άλλα βγάζαν βλάβες που αφορά τους κινητήρες . Μην περιμένετε και πολλά απο τα καινούργια οσο αφορά το θεμα αξιοπιστίας όλα ειναι θεμα κωλοφαρδίας.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Τι να σου πω, δεν ανηκω. Βεβαια εκανα μερικες προληπτικες κινησεις, οπως πχ οτι αλλαξα τους πολλαπλασιαστες στην πρωτη ευκαιρια γιατι ηξερα οτι γρηγορα οι εργοστασιακοι παραδινουν το πνευμα. Επισης ιμαντας και το υπολοιπο σετακι αλλαχτηκαν στα 70κατι χιλιαδες χιλιομετρα και οχι στα 90 που λεει η Renault. Οπως καθετι στη ζωη η ενημερωση σε προφυλασει απο τις κακοτοπιες.Παντως το θεμα αξιοπιστια ειναι σχετικο, δεν νομιζω οτι πλεον μπορεις να συστησεις μια μαρκα ως απολυτα αξιοπιστη. Καθε φορα που βλεπω το φιλαρακι μου με την Κορολα T Sport το θυμαμαι αυτο Και επισης λογω τεχνολογιας ειναι αδυνατο τα συνεργεια να βγαζουν αμεσα συμπερασματα για το τι ακριβως φταιει. Τι να κανουμε, δε γινεται να τα εχουμε ολα δικα μας.
ok.
Καλά σίγουρα. Τα τελευταία toyota έχουν παρουσιάσει αρκετά. Περιμένω προβληματάκια και από το καινούριο Civic. To θέμα είναι απλό. Όσο περισσότερο διεισδύουν τα ηελκτρονικά στα συστήματα άνεσης του αυτοκινήτου και στον κινητήρα τόσο περισσότερα προβλήματα θα έχουμε ανεξάρτητα από την προέλευση του αυτοκινήτου.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Τι να σου πω, δεν ανηκω. Βεβαια εκανα μερικες προληπτικες κινησεις, οπως πχ οτι αλλαξα τους πολλαπλασιαστες στην πρωτη ευκαιρια γιατι ηξερα οτι γρηγορα οι εργοστασιακοι παραδινουν το πνευμα. Επισης ιμαντας και το υπολοιπο σετακι αλλαχτηκαν στα 70κατι χιλιαδες χιλιομετρα και οχι στα 90 που λεει η Renault. Οπως καθετι στη ζωη η ενημερωση σε προφυλασει απο τις κακοτοπιες.
Παντως το θεμα αξιοπιστια ειναι σχετικο, δεν νομιζω οτι πλεον μπορεις να συστησεις μια μαρκα ως απολυτα αξιοπιστη. Καθε φορα που βλεπω το φιλαρακι μου με την Κορολα T Sport το θυμαμαι αυτο Και επισης λογω τεχνολογιας ειναι αδυνατο τα συνεργεια να βγαζουν αμεσα συμπερασματα για το τι ακριβως φταιει. Τι να κανουμε, δε γινεται να τα εχουμε ολα δικα μας.
ok.
Καλά σίγουρα. Τα τελευταία toyota έχουν παρουσιάσει αρκετά. Περιμένω προβληματάκια και από το καινούριο Civic. To θέμα είναι απλό. Όσο περισσότερο διεισδύουν τα ηελκτρονικά στα συστήματα άνεσης του αυτοκινήτου και στον κινητήρα τόσο περισσότερα προβλήματα θα έχουμε ανεξάρτητα από την προέλευση του αυτοκινήτου.
μακάρι να έχεις άδικο...όμως ο συλλογισμός σου δεν είναι αβάσιμος...όσο πιο πολλά ηλεκτρονικά υπάρχουν τόσο μεγαλύτερη η πιθανότητα να χαλάσουν.
-
Σχετικά είναι όλα μάγκες.
Οταν πρωτοπήρα το C4 όλοι μου έλεγαν μακρυά...γιατί είναι τίγκα στο ηλεκτρονικό πάνω. 2 χρόνια που το έχω δεν είχα ούτε μία βλάβη που να σχετίζεται μα δαύτα. Δεν ξέρω στο μέλλον...αλλά προς το παρόν όλα δουλεύουν ρολόι.
Renault Megane GT