-
Το λοιπόν, πρόκειται για μοντέλο του 1997, κινητήρας 1.2 60ίππων (FIRE) με ψεκασμό μονού σημείου.
Μέσα στην πόλη αν έχει κίνηση η θερμοκρασία ανεβαίνει κανονικά περίπου στη μέση. Μόλις κινηθώ με ταχύτητα, η ο δείκτης πέφτει στο 1/4 και λίγο παρακάτω.
Πριν πείτε για κολλημένο θερμοστάτη, να πω ότι τον άλλαξα, αλλά καμία διαφορά! Λέτε να έχει χαλάσει ο δείκτης; Καμιά ιδέα;;; -
Το λοιπόν, πρόκειται για μοντέλο του 1997, κινητήρας 1.2 60ίππων (FIRE) με ψεκασμό μονού σημείου.
Μέσα στην πόλη αν έχει κίνηση η θερμοκρασία ανεβαίνει κανονικά περίπου στη μέση. Μόλις κινηθώ με ταχύτητα, η ο δείκτης πέφτει στο 1/4 και λίγο παρακάτω.
Πριν πείτε για κολλημένο θερμοστάτη, να πω ότι τον άλλαξα, αλλά καμία διαφορά! Λέτε να έχει χαλάσει ο δείκτης; Καμιά ιδέα;;; -
Το λοιπόν, πρόκειται για μοντέλο του 1997, κινητήρας 1.2 60ίππων (FIRE) με ψεκασμό μονού σημείου.
Μέσα στην πόλη αν έχει κίνηση η θερμοκρασία ανεβαίνει κανονικά περίπου στη μέση. Μόλις κινηθώ με ταχύτητα, η ο δείκτης πέφτει στο 1/4 και λίγο παρακάτω.
Πριν πείτε για κολλημένο θερμοστάτη, να πω ότι τον άλλαξα, αλλά καμία διαφορά! Λέτε να έχει χαλάσει ο δείκτης; Καμιά ιδέα;;; -
Απίθανο να φταίει ο δείκτης...
Κλασσική περίπτωση θερμοστάτη.
μήν έχεις πολύ βρώμα στο ψυγείο κολλάει ευκολα ; -
Επειδη εχουμε το 55αρι, και ανεβαζε θερμοκρασια, αλλαχτηκαν θερμοστατης, νερα, κλπκλπ. μεχρι που αλλαξαμε το ψυγειο (το οποιο ειναι πλαστικο!) και ολα οκ! Ριξε μια ματια, αν και κουφο μου φαινεται...
-
Λέτε να φταίει αυτό το 'κλαπέτο' μέσα στον παπά που καθορίζει αν θα παίρνει κρύο αέρα, ή ζεστό κοντά από την εξαγωγή; Αν κολλούσε αυτό, μπορεί να είχα τέτοια συμπτώματα;
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Λέτε να φταίει αυτό το 'κλαπέτο' μέσα στον παπά που καθορίζει αν θα παίρνει κρύο αέρα, ή ζεστό κοντά από την εξαγωγή; Αν κολλούσε αυτό, μπορεί να είχα τέτοια συμπτώματα;Καμια σχεση .Σιγουρα σου αλλαξαν θερμοστατη και εβαλαν τον σωστο;
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Λέτε να φταίει αυτό το 'κλαπέτο' μέσα στον παπά που καθορίζει αν θα παίρνει κρύο αέρα, ή ζεστό κοντά από την εξαγωγή; Αν κολλούσε αυτό, μπορεί να είχα τέτοια συμπτώματα;Ο μηχανικος μου εχει πει οτι αυτο ειναι μονο για να ζεταινεται πιο γρηγορα το χειμωνα.
-
Καλοσώρισες στόν χορό τών κολλημένων θερμοστατών.Εγώ έχω αλλάξει καμιά δεκαρια θερμοστάτες τα τελευταία τρία χρόνια,όλοι σχεδόν κολλάνε πάντα ανοιχτοί (ενας κόλλησε κλειστός-πάει η φλάντζα κεφαλής)
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Πριν πείτε για κολλημένο θερμοστάτη, να πω ότι τον άλλαξα, αλλά καμία διαφορά! Λέτε να έχει χαλάσει ο δείκτης; Καμιά ιδέα;;;Αν έβαλες 70C θερμοστάτη τι περιμένεις, ζέστη;
-
Ο εξουσιοδοτημένος ΦΙΑΤ τον έβαλε ρε παιδιά! Το γεγονός ότι η θερμοκρασία δεν πέφτει πάντως κάτω από το 1/5, μήπως δείχνει ότι ο θερμοστάτης δουλεύει ...μερικώς; Το καλοριφέρ λειτουργεί ακόμα και τότε, με λίγο λιγότερη ζέστη. Σε άλλο αμάξι που είχε κολλημένο θερμοστάτη, όταν έτρεχε ο δείκτης πήγαινε τέρμα κάτω και το καλοριφέρ δεν έβγαζε ζεστό αέρα. Στο δικό μου πέφτει ελάχιστα κάτω από το 1/4. Μπας και έχει μισοκολλήσει και κλείνει μεν, αλλά λίγο;
-
Βάλε μπροστά το πρωί και άστο να δουλεύει. Όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία το κολλάρο που φεύγει από τον θερμοστάτη προς το ψυγείο, πρέπει να είναι κρύο και φτάνοντας η θερμοκρασία στους 85 να αρχίσει να ζεσταίνεται.
Αν το κολλάρο ζεσταίνεται σταδιακά, μαζί με την αύξηση της θερμοσρασίας του οργάνου, τότε έχεις κολλημένο ανοιχτό θερμοστάτη.
-
Το κολλάρο ζεστάθηκε σταδιακά. Αυτό που φοβόμουν! Κολλημένος θερμοστάτης (εξ αρχής;) ή δεν μου τον άλλαξε καν ο αληταράς. Ευχαριστώ όλους παιδιά...
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
...Το γεγονός ότι η θερμοκρασία δεν πέφτει πάντως κάτω από το 1/5, μήπως δείχνει ότι ο θερμοστάτης δουλεύει ...μερικώς; Το καλοριφέρ λειτουργεί ακόμα και τότε, με λίγο λιγότερη ζέστη. Σε άλλο αμάξι που είχε κολλημένο θερμοστάτη, όταν έτρεχε ο δείκτης πήγαινε τέρμα κάτω και το καλοριφέρ δεν έβγαζε ζεστό αέρα. Στο δικό μου πέφτει ελάχιστα κάτω από το 1/4. Μπας και έχει μισοκολλήσει και κλείνει μεν, αλλά λίγο;Εμένα πάντως σε Fiat Tipo με κολλημένο θερμοστάτη η θερμοκρασία βρισκόταν μόνιμα ανάμεσα στους 65-75 βαθμούς. Όταν το αυτοκίνητο κινούνταν με μια κάποια ταχύτητα η θερμοκρασία δεν ανέβαινε πάνω από τους 65 βαθμούς, ενώ όταν έπεφτα σε κίνηση δε ξεπερνούσε με τίποτα τους 75 βαθμούς.
Απ' τη στιγμή που άλλαξα θερμοστάτη η θερμοκρασία παίζει μεταξύ 85-95, ανάλογα με τον τρόπο και τις συνθήκες οδήγησης. Γενικά πάντως σταθεροποιείται στους 90 βαθμούς. -
Αφού τον άλλαξες σε εξουσιοδοτημένο, καλύπτεται από εγγύηση τουλάχιστον 1 έτους. Να στον ξαναλλάξουν.
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Το κολλάρο ζεστάθηκε σταδιακά. Αυτό που φοβόμουν! Κολλημένος θερμοστάτης (εξ αρχής;) ή δεν μου τον άλλαξε καν ο αληταράς. Ευχαριστώ όλους παιδιά...Πηγαινε στον ιδιο αι πες του να στον 'ξανα'-αλλαξει. (κατσε και συ να δεις)
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Αφού τον άλλαξες σε εξουσιοδοτημένο, καλύπτεται από εγγύηση τουλάχιστον 1 έτους. Να στον ξαναλλάξουν.Το ξέρω γαμώτο, αλλά δεν βρίσκω την απόδειξη, άσε που ίσως να έχει περάσει πάνω από χρόνος. Δεν θυμάμαι πότε ακριβώς τον αλλαξα. Εν τω μεταξύ νομίζω ότι η αλλαγή απαιτεί αφαίρεση του paraflu και φοβάμαι στο ξαναγέμισμα μήπως δεν βγάλει σωστά τον αέρα από το κύκλωμα.
Πιθανολογώ ότι όταν το είχα πάει στη FIAT το ξεκόλλησε, το δοκίμασε, δούλευε για λίγο και μου ξανάβαλε τον ίδιο. Paraflu πρέπει να είχε αλλάξει, γιατί φαινόταν πιο...πράσινο μέσα στο δοχείο του. Το αμάξι το πήρα ζεστό και οδηγώντας μέσα στην πόλη η θερμοκρασία έδειχνε κανονική. Από την άλλη μέρα πάλι τα ίδια, αλλά αντί να το πάω πίσω (το ζώον) σκέφτηκα 'ε, για να το κάνει και μετά την αλλαγή, φυσιολογικό θα είναι...').
-
Αν είναι εκτός εγγύησης και είναι να ξαναπληρώσεις, κάντο μόνος σου.
Ο θερμοστάτης κάνει 10-15
Χαμηλή θερμοκρασία σε Punto 60