Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Χαμηλή θερμοκρασία σε Punto 60
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Χαμηλή θερμοκρασία σε Punto 60
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    17
    786
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      harlek last edited by

      Το λοιπόν, πρόκειται για μοντέλο του 1997, κινητήρας 1.2 60ίππων (FIRE) με ψεκασμό μονού σημείου.
      Μέσα στην πόλη αν έχει κίνηση η θερμοκρασία ανεβαίνει κανονικά περίπου στη μέση. Μόλις κινηθώ με ταχύτητα, η ο δείκτης πέφτει στο 1/4 και λίγο παρακάτω.
      Πριν πείτε για κολλημένο θερμοστάτη, να πω ότι τον άλλαξα, αλλά καμία διαφορά! Λέτε να έχει χαλάσει ο δείκτης; Καμιά ιδέα;;;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        harlek last edited by

        Το λοιπόν, πρόκειται για μοντέλο του 1997, κινητήρας 1.2 60ίππων (FIRE) με ψεκασμό μονού σημείου.
        Μέσα στην πόλη αν έχει κίνηση η θερμοκρασία ανεβαίνει κανονικά περίπου στη μέση. Μόλις κινηθώ με ταχύτητα, η ο δείκτης πέφτει στο 1/4 και λίγο παρακάτω.
        Πριν πείτε για κολλημένο θερμοστάτη, να πω ότι τον άλλαξα, αλλά καμία διαφορά! Λέτε να έχει χαλάσει ο δείκτης; Καμιά ιδέα;;;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          harlek last edited by

          Το λοιπόν, πρόκειται για μοντέλο του 1997, κινητήρας 1.2 60ίππων (FIRE) με ψεκασμό μονού σημείου.
          Μέσα στην πόλη αν έχει κίνηση η θερμοκρασία ανεβαίνει κανονικά περίπου στη μέση. Μόλις κινηθώ με ταχύτητα, η ο δείκτης πέφτει στο 1/4 και λίγο παρακάτω.
          Πριν πείτε για κολλημένο θερμοστάτη, να πω ότι τον άλλαξα, αλλά καμία διαφορά! Λέτε να έχει χαλάσει ο δείκτης; Καμιά ιδέα;;;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            montecarlo last edited by

            Απίθανο να φταίει ο δείκτης...

            Κλασσική περίπτωση θερμοστάτη.
            μήν έχεις πολύ βρώμα στο ψυγείο κολλάει ευκολα ;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • xenos
              xenos last edited by

              Επειδη εχουμε το 55αρι, και ανεβαζε θερμοκρασια, αλλαχτηκαν θερμοστατης, νερα, κλπκλπ. μεχρι που αλλαξαμε το ψυγειο (το οποιο ειναι πλαστικο!) και ολα οκ! Ριξε μια ματια, αν και κουφο μου φαινεται...

              Φληναφήματα και πομφόλυγες...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                harlek last edited by

                Λέτε να φταίει αυτό το 'κλαπέτο' μέσα στον παπά που καθορίζει αν θα παίρνει κρύο αέρα, ή ζεστό κοντά από την εξαγωγή; Αν κολλούσε αυτό, μπορεί να είχα τέτοια συμπτώματα;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης harlek έγραψε:
                  Λέτε να φταίει αυτό το 'κλαπέτο' μέσα στον παπά που καθορίζει αν θα παίρνει κρύο αέρα, ή ζεστό κοντά από την εξαγωγή; Αν κολλούσε αυτό, μπορεί να είχα τέτοια συμπτώματα;

                  Καμια σχεση .Σιγουρα σου αλλαξαν θερμοστατη και εβαλαν τον σωστο;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • xenos
                    xenos last edited by

                    Ο χρήστης harlek έγραψε:
                    Λέτε να φταίει αυτό το 'κλαπέτο' μέσα στον παπά που καθορίζει αν θα παίρνει κρύο αέρα, ή ζεστό κοντά από την εξαγωγή; Αν κολλούσε αυτό, μπορεί να είχα τέτοια συμπτώματα;

                    Ο μηχανικος μου εχει πει οτι αυτο ειναι μονο για να ζεταινεται πιο γρηγορα το χειμωνα.

                    Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hunter last edited by

                      Καλοσώρισες στόν χορό τών κολλημένων θερμοστατών.Εγώ έχω αλλάξει καμιά δεκαρια θερμοστάτες τα τελευταία τρία χρόνια,όλοι σχεδόν κολλάνε πάντα ανοιχτοί (ενας κόλλησε κλειστός-πάει η φλάντζα κεφαλής)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        leonp last edited by

                        Ο χρήστης harlek έγραψε:
                        Πριν πείτε για κολλημένο θερμοστάτη, να πω ότι τον άλλαξα, αλλά καμία διαφορά! Λέτε να έχει χαλάσει ο δείκτης; Καμιά ιδέα;;;

                        Αν έβαλες 70C θερμοστάτη τι περιμένεις, ζέστη;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          harlek last edited by

                          Ο εξουσιοδοτημένος ΦΙΑΤ τον έβαλε ρε παιδιά! Το γεγονός ότι η θερμοκρασία δεν πέφτει πάντως κάτω από το 1/5, μήπως δείχνει ότι ο θερμοστάτης δουλεύει ...μερικώς; Το καλοριφέρ λειτουργεί ακόμα και τότε, με λίγο λιγότερη ζέστη. Σε άλλο αμάξι που είχε κολλημένο θερμοστάτη, όταν έτρεχε ο δείκτης πήγαινε τέρμα κάτω και το καλοριφέρ δεν έβγαζε ζεστό αέρα. Στο δικό μου πέφτει ελάχιστα κάτω από το 1/4. Μπας και έχει μισοκολλήσει και κλείνει μεν, αλλά λίγο;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • A
                            asteris last edited by

                            Βάλε μπροστά το πρωί και άστο να δουλεύει. Όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία το κολλάρο που φεύγει από τον θερμοστάτη προς το ψυγείο, πρέπει να είναι κρύο και φτάνοντας η θερμοκρασία στους 85 να αρχίσει να ζεσταίνεται.

                            Αν το κολλάρο ζεσταίνεται σταδιακά, μαζί με την αύξηση της θερμοσρασίας του οργάνου, τότε έχεις κολλημένο ανοιχτό θερμοστάτη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              harlek last edited by

                              Το κολλάρο ζεστάθηκε σταδιακά. Αυτό που φοβόμουν! Κολλημένος θερμοστάτης (εξ αρχής;) ή δεν μου τον άλλαξε καν ο αληταράς. Ευχαριστώ όλους παιδιά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                aserf last edited by

                                Ο χρήστης harlek έγραψε:
                                ...Το γεγονός ότι η θερμοκρασία δεν πέφτει πάντως κάτω από το 1/5, μήπως δείχνει ότι ο θερμοστάτης δουλεύει ...μερικώς; Το καλοριφέρ λειτουργεί ακόμα και τότε, με λίγο λιγότερη ζέστη. Σε άλλο αμάξι που είχε κολλημένο θερμοστάτη, όταν έτρεχε ο δείκτης πήγαινε τέρμα κάτω και το καλοριφέρ δεν έβγαζε ζεστό αέρα. Στο δικό μου πέφτει ελάχιστα κάτω από το 1/4. Μπας και έχει μισοκολλήσει και κλείνει μεν, αλλά λίγο;

                                Εμένα πάντως σε Fiat Tipo με κολλημένο θερμοστάτη η θερμοκρασία βρισκόταν μόνιμα ανάμεσα στους 65-75 βαθμούς. Όταν το αυτοκίνητο κινούνταν με μια κάποια ταχύτητα η θερμοκρασία δεν ανέβαινε πάνω από τους 65 βαθμούς, ενώ όταν έπεφτα σε κίνηση δε ξεπερνούσε με τίποτα τους 75 βαθμούς.

                                Απ' τη στιγμή που άλλαξα θερμοστάτη η θερμοκρασία παίζει μεταξύ 85-95, ανάλογα με τον τρόπο και τις συνθήκες οδήγησης. Γενικά πάντως σταθεροποιείται στους 90 βαθμούς.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • M
                                  manosk last edited by

                                  Αφού τον άλλαξες σε εξουσιοδοτημένο, καλύπτεται από εγγύηση τουλάχιστον 1 έτους. Να στον ξαναλλάξουν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • xenos
                                    xenos last edited by

                                    Ο χρήστης harlek έγραψε:
                                    Το κολλάρο ζεστάθηκε σταδιακά. Αυτό που φοβόμουν! Κολλημένος θερμοστάτης (εξ αρχής;) ή δεν μου τον άλλαξε καν ο αληταράς. Ευχαριστώ όλους παιδιά...

                                    Πηγαινε στον ιδιο αι πες του να στον 'ξανα'-αλλαξει. (κατσε και συ να δεις)

                                    Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      harlek last edited by

                                      Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                      Αφού τον άλλαξες σε εξουσιοδοτημένο, καλύπτεται από εγγύηση τουλάχιστον 1 έτους. Να στον ξαναλλάξουν.

                                      Το ξέρω γαμώτο, αλλά δεν βρίσκω την απόδειξη, άσε που ίσως να έχει περάσει πάνω από χρόνος. Δεν θυμάμαι πότε ακριβώς τον αλλαξα. Εν τω μεταξύ νομίζω ότι η αλλαγή απαιτεί αφαίρεση του paraflu και φοβάμαι στο ξαναγέμισμα μήπως δεν βγάλει σωστά τον αέρα από το κύκλωμα.

                                      Πιθανολογώ ότι όταν το είχα πάει στη FIAT το ξεκόλλησε, το δοκίμασε, δούλευε για λίγο και μου ξανάβαλε τον ίδιο. Paraflu πρέπει να είχε αλλάξει, γιατί φαινόταν πιο...πράσινο μέσα στο δοχείο του. Το αμάξι το πήρα ζεστό και οδηγώντας μέσα στην πόλη η θερμοκρασία έδειχνε κανονική. Από την άλλη μέρα πάλι τα ίδια, αλλά αντί να το πάω πίσω (το ζώον) σκέφτηκα 'ε, για να το κάνει και μετά την αλλαγή, φυσιολογικό θα είναι...').

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        asteris last edited by

                                        Αν είναι εκτός εγγύησης και είναι να ξαναπληρώσεις, κάντο μόνος σου.

                                        Ο θερμοστάτης κάνει 10-15

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr