-
Τί συμβαίνει αν αυτός που έχει προτεραιότητα χρησιμοποιήσει λανθασμένα το φλας του (ή δεν το χρησιμοποιήσει) και γίνει τρακάρισμα?
Αν δηλαδή ενώ βρίσκεται σε λεωφόρο με παράδρομο στρίψει στον παράδρομο χωρίς φλας και γίνει σύγκρουση...
...ή σε δρόμο με προτεραιότητα έχει ανάψει φλας για να στρίψει αλλά στη διασταύρωση συνεχίσει ευθεία.
Είναι υπεύθυνος/συνυπεύθυνος ή δεν του λογίζεται καμία ευθύνη?
-
Τί συμβαίνει αν αυτός που έχει προτεραιότητα χρησιμοποιήσει λανθασμένα το φλας του (ή δεν το χρησιμοποιήσει) και γίνει τρακάρισμα?
Αν δηλαδή ενώ βρίσκεται σε λεωφόρο με παράδρομο στρίψει στον παράδρομο χωρίς φλας και γίνει σύγκρουση...
...ή σε δρόμο με προτεραιότητα έχει ανάψει φλας για να στρίψει αλλά στη διασταύρωση συνεχίσει ευθεία.
Είναι υπεύθυνος/συνυπεύθυνος ή δεν του λογίζεται καμία ευθύνη?
-
Τί συμβαίνει αν αυτός που έχει προτεραιότητα χρησιμοποιήσει λανθασμένα το φλας του (ή δεν το χρησιμοποιήσει) και γίνει τρακάρισμα?
Αν δηλαδή ενώ βρίσκεται σε λεωφόρο με παράδρομο στρίψει στον παράδρομο χωρίς φλας και γίνει σύγκρουση...
...ή σε δρόμο με προτεραιότητα έχει ανάψει φλας για να στρίψει αλλά στη διασταύρωση συνεχίσει ευθεία.
Είναι υπεύθυνος/συνυπεύθυνος ή δεν του λογίζεται καμία ευθύνη?
-
Για μπες στη θεση του αλλου και απαντησε μονος σου.
Νομιζω οτι τυπικα δεν φταις αλλα η συνειδηση σου τι λεει;
-
Λογικα εστω και σε μικρο ποσοστο πηγαινει συνυπευθυνοτητα..Συμφωνα με τον ΚΟΚ πρεπει να τηρεις αποστασεις ασφαλειας κλπ.Σκεψου σε ολες τις παραπανω περιπτωσεις αν εχεις αρκετη αποσταση μπορεις να φρεναρεις εγκαιρα και να προλαβεις το ενδεχομενο ατυχημα. Βεβαια καλυτερα θα ειναι να απαντησει καποιος που εχει αντιστοιχη εμπειρια σε παρομοιες συνθηκες ατυχηματος
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Τί συμβαίνει αν αυτός που έχει προτεραιότητα χρησιμοποιήσει λανθασμένα το φλας του (ή δεν το χρησιμοποιήσει) και γίνει τρακάρισμα?Αν δηλαδή ενώ βρίσκεται σε λεωφόρο με παράδρομο στρίψει στον παράδρομο χωρίς φλας και γίνει σύγκρουση...
...ή σε δρόμο με προτεραιότητα έχει ανάψει φλας για να στρίψει αλλά στη διασταύρωση συνεχίσει ευθεία.
Είναι υπεύθυνος/συνυπεύθυνος ή δεν του λογίζεται καμία ευθύνη?
Στην δεύτερη περίπτωση, που έχει βγάλει φλας και δεν στρίψει, είμαι σχεδόν βέβαιος ότι δεν φταίει. Στο κάτω κάτω μπορεί να είχε βγάλει φλας και να εννοούσε ότι θα στρίψει στην επόμενη (όσο μακριά και να είναι). Γενικώς νομίζω πως το 'φλας δεν συνιστά υποχρέωση' ισχύει με τον ίδιο τρόπο παντού. Όπως δλδ αν βγάλεις φλας για προσπέραση οι υπόλοιποι δεν έχουν υποχρέωση να σε αποφύγουν, έτσι κι εσύ αν βγάλεις φλας δεν είσαι υποχρεωμένος να στρίψεις. Πρόθεση γνωστοποιείς, όχι πράξη.
Στην πρώτη περίπτωση για καμια συνυπαιτιότητα το κόβω θεωρητικά. Γιατί στην πράξη, τράβα εσύ απόδειξε αν ο άλλος είχε ή δεν είχε αναμμένο το φλας.... Κυρίως αν υπάρχει και 'STOP' στη μέση (όπως στην περίπτωση του παραδρόμου/λεωφόρου) τότε μάλλον είναι 'δύσκολα' τα πράγματα...
Πάντως όσο και να λέμε 'είχες STOP ας πρόσεχες', στις περιπτώσεις τύπου παράδρομος σε λεωφόρο (π.χ. Μεσογείων) που τουλάχιστον κάποιες ώρες έχουν συνεχή ροή, είναι σχεδόν αναπόφευκτο να βασιστείς στο αν ο άλλος έχει βγάλει φλας ή όχι. Αλλιώς δεν θα περάσεις ποτέ. Βέβαια βοηθάει να εκτιμήσεις και άλλους παράγοντες, όπως ας πούμε αν ο αλλος φαίνεται να διατηρεί την ταχύτητά του καθώς πλησιάζει στην είσοδο του παράδρομου, ή κόβει...Τώρα αν αποφασίσει και κόψει τέρμα το τιμόνι με 70 μέσα στον παράδρομο, ίσως οι ροδιές να συντελέσουν στην δικαίωση του 'παραδρομίτη'... -
Κάποτε πήγα να τρακάρω επειδή ένας παπάρας είχε ξεχάσει το φλας και πήγαινε και αργά... Πάω να βγω και φρενάραμε ευτυχώς και οι 2. Τον έβρισα φυσικά και δεν είπε τίποτα.
Είμαι σχεδόν βέβαιος ότι δεν θα βγάλεις άκρη αν του ζητήσεις τα ρέστα για το φλας.
Σύμφωνα με τη λογική, αν χρησιμοποιείς παντού και πάντα το φλας ελαχιστοποιείς όσο γίνεται τις πιθανότητες ατυχήματος, μακάρι να το έβλεπαν όλοι έτσι!
-
Distihos, eno praktika ftaei arketa o allos, nomika mallon prepei na ftais esi...
An thimamai kala, to flas hrisimpoeitai gia na deixei prothesi kai se kamia periptosi den ipohreonei tous allous odigous na simorgothoun me tis protheseis sou...
I vlakeia einai pos polla atihimata ofeilontai se xehasmena flas kai meta plironei aftos pou den ftaiei...
Sorry gia ta (prosorina) greeklish...
-
Μην λαμβάνετε υπ'όψη σας το φλας που βγάζει ο άλλος!!! Να θεωρείτε πάντα ότι θα κάνει μαλακία και να κανονίζετε αντίστοιχα τις κινήσεις σας!!!
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Γιατί στην πράξη, τράβα εσύ απόδειξε αν ο άλλος είχε ή δεν είχε αναμμένο το φλας....Ελα ντε, σιγα μην παραδεχτει ο αλλος κατι τετοιο! Πιθανοτητα
-
Το φλας είναι υβριδοποίηση (προειδοποίηση ήθελα να πω!!! ) και όχι υποχρέωση. Αν ανάψει φλας και δεν στρίψει και πέσεις απάνω του έχεις 100% την ευθύνη.
Αν όμως τρίψει χωρίς την χρήση δείκτη πορείας έχουμε συνυπευθυνότητα σίγουρα, γιατί άλλαξε πορεία χωρίς προειδοποίηση αλλά και εσύ δεν τηρούσες την απαιτούμενη απόσταση ασφαλείας. -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Το φλας είναι υβριδοποίηση και όχι υποχρέωση. Αν ανάψει φλας και δεν στρίψει και πέσεις απάνω του έχεις 100% την ευθύνη.
Αν όμως τρίψει χωρίς την χρήση δείκτη πορείας έχουμε συνυπευθυνότητα σίγουρα, γιατί άλλαξε πορεία χωρίς προειδοποίηση αλλά και εσύ δεν τηρούσες την απαιτούμενη απόσταση ασφαλείας.Δηλαδή άν βγάλω φλάς θα γίνει το αμάξι μου Prius?
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Το φλας είναι υβριδοποίηση και όχι υποχρέωση. Αν ανάψει φλας και δεν στρίψει και πέσεις απάνω του έχεις 100% την ευθύνη.
Αν όμως τρίψει χωρίς την χρήση δείκτη πορείας έχουμε συνυπευθυνότητα σίγουρα, γιατί άλλαξε πορεία χωρίς προειδοποίηση αλλά και εσύ δεν τηρούσες την απαιτούμενη απόσταση ασφαλείας.Δηλαδή άν βγάλω φλάς θα γίνει το αμάξι μου Prius?
Καλά μην χάσεις αμέσως!!!!
Καλά καλά το διόρθωσα!
-
Είναι να γλυτώσεις την τράκα την πρώτη-δεύτερη φορά που θα σου τύχει. Από κει και πέρα μαθαίνεις να μην το λαμβάνεις υπόψην και να θεωρείς οτι ο άλλος θα συνεχίσει ευθεία.
-
double post
-
Δηλαδη την επο,εμη φορα που θα κανω σφηνες να αναβω φλας να μην εχω ευθυνη?
-
Ο χρήστης nikosvolou έγραψε:
Δηλαδη την επο,εμη φορα που θα κανω σφηνες να αναβω φλας να μην εχω ευθυνη?Εδώ είσαι σε άλλη κατηγορία των επικίνδυνων ελιγμών και δεν σε σώζει το φλας!!!!
-
Το φλας δεν είναι προειδοποίηση δεν είναι το prius δεν είναι τα βουνά και τα λαγκάδια, τίποτα. Οποτεδήποτε ανάβεις το φλας το κάνεις για να διευκολύνεις την κυκλοφορία και όχι για να σου επιτραπεί να κάνεις κάτι.
Βγάλεις/δε βγάλεις φλας, οι κινήσεις στο δρόμο πρέπει να είναι οι ίδιες.
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Δηλαδη την επο,εμη φορα που θα κανω σφηνες να αναβω φλας να μην εχω ευθυνη?
Εδώ είσαι σε άλλη κατηγορία των επικίνδυνων ελιγμών και δεν σε σώζει το φλας!!!!
αφου θα εχω δηλωση προθεση για αλλαγη κατευθυνσης
τεσπα απ'οτι φαινεται ο κοκ ειναι για τον π...ο απλα -
Δε νομίζω να μιλάς σοβαρά... τον κώδικα τον έχεις μάθει; τον έχεις δοκιμάσει αν δουλεύει ή όχι; Πώς κατέληξες να τον κρίνεις με αυτόν τον τρόπο;
Εγώ ποντάρω στο ότι δεν του έχεις κάνει ούτε μία ανάγνωση, όπως οι περισσότεροι. Πόσο δε μάλλον να κατανοήσεις αυτά που γράφει μέσα, γιατί είναι έτσι και αν χρειάζεται διόρθωση.
Λανθασμένη χρήση φλας και τρακάρισμα