-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Υπάρχει λύσηhttp://www.caranddriver.com/buying_guid ... d-233.html
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Δεν ξερω τι θα κάνεις .... κόψε το κεφάλι σου να το πάρεις !!!
Εξάλλου, μπρος στα κάλλη τι είναι ο πόνος !Έλα, δεν θέλω να διαβάζω υπερβολές! Έχω την καλύτερη λύση:
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
http://www.caranddriver.com/buying_guid ... d-233.html
Πάντως, άντε και κόβω το κεφάλι και χωράω από πάνω, με τα πόδια τι θα γίνει? Να τα κόψω κι αυτά?
Κοίτα να δεις ρε πστ μου... πάνω που είχα ψηθεί τρελά για τ' αμαξάκι μας βγήκε
Ειν' αυτό που λένε, αποφάσισε να πάει ο Εβραίος στο παζάρι και ήταν η μέρα Σάββατο!
-
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
[
Όχι μόνο δε χωρούσαν τα πόδια μου με τη καμία, με τέρμα πίσω το κάθισμα βέβαια, αλλά με κλειστή οροφή έβρισκα πάνω!
..Πάντως είναι πολύ καλύτερα από το RX-8 !
Ήταν το νέο μοντέλο? Κάπου είχα διαβάσει ότι τα recaro του 2.0 sport αφήνουν χώρο και για τέτοιο ύψος. -
Ο χρήστης Adriver έγραψε:
[
Όχι μόνο δε χωρούσαν τα πόδια μου με τη καμία, με τέρμα πίσω το κάθισμα βέβαια, αλλά με κλειστή οροφή έβρισκα πάνω!
..**
Πάντως είναι πολύ καλύτερα από το RX-8 !**
Ήταν το νέο μοντέλο? Κάπου είχα διαβάσει ότι τα recaro του 2.0 sport αφήνουν χώρο και για τέτοιο ύψος.με τη καμία όμως!
-
Επειδή είμαι και εγω 1.92 παρόμοια πίκρα και στο S2000.
Επίσης όταν είχα πάει στο PalmerSport δεν χώραγα στο Caterham και στο JP1.
Και μου λέει ο τύπος σας πειράζει να μην οδηγήσετε το JP1?
Αποδείχθηκε ότι μου έκανε πλακίτσα καθώς υπήρχαν ειδικά JP1 για ψηλούς.
Στο Caterham υπέγραψα χαρτί ότι είναι δική μου ευθύνη γιατί το κεφάλι μου προεξείχε από το roll-bar παρά την πατέντα που υπήρχε στο κάθισμα -
κοντοί.
-
Εγώ με 1.73 το σκέφτομαι έντονα το μξ σε 1.8 mid ==> μου είπαν 20.040 τελική...
-
Για να έχουμε ένα μέτρο για τις ελληνικές μειώσεις-εκπτώσεις στις τιμές αυτοκινήτων, δείτε τι γίνεται και αλλού
Αγγλία
SEDICI DYNAMIC 1.6 4X4
Τιμή προσφοράς: £10,145, μετά από έκπτωση 3.155£ (1£ = 1,13 €). Χωρίς να υπάρχει ακόμα κανένα μέτρο απόσυρσης
http://www.fiat.co.uk/content/?id=16061Γερμανία (όπου όπως φαίνεται έχουν -2.500€ με απόσυρση)
Aygo 5.990€
http://www.toyota.de/cars/new_cars/umweltpraemie.aspx
Yaris 7.790€
http://www.toyota.de/cars/new_cars/yaris/index.aspx
Citroen
C1 5.990€
http://angebote.citroen.de/
C-Crosser 26.550€
http://angebote.citroen.de/index.cfm?p= ... l=ccrosser -
Μέρα με την νύχτα οι διαφορές στις τιμές ...
-
Στην Αγγλια αμα λαχει θα πουλησουν και κατω του κοστους για να καταφερουν να επιβιωσουν,εδω προτιμουν να τα παρει η τραπεζα.
-
Μην το υπολογίζετε σε € . Λόγω της πτώσης της £ , τώρα μας φαίνονται φτηνά . Π'αντως και εδώ η Citroen αυτές τις τιμές έχει . Η εταιρεία αυτή όπως και οι άλλες του ίδιου εισαγωγέα , εχουν πάντα καλές τιμές στην Ελλάδα συγκρινόμενες με τις άλλες χώρες της Ευρώπης , αλλά εδώ στην Ελλάδα αυτό θεωρείται μειονέκτημα . Εδώ αν δεν χώσεις λεφτά σε αυτούς που σου φέρνουν ένα τιμόνι και 4 ρόδες και στο πουλάνε γιά premium δεν είσαι κυριλέ . Ευτυχώς τώρα με τις τιμές των μεταχειρισμένων των premium , απαξίωση άνω του 50 % στα 2-3 χρόνια , πιθανότατα τα θύματα θα λιγοστέψουν και αστους να ζήσουν με τα εταιρικά .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Μην το υπολογίζετε σε € . Λόγω της πτώσης της £ , τώρα μας φαίνονται φτηνά . Π'αντως και εδώ η Citroen αυτές τις τιμές έχει . .Για την Αγγλία, η ουσία βρίσκεται στο ότι η έκπτωση της Fiat είναι μεγαλύτερη από της Ελληνικής Fiat, παρά την συνεισφορά του -50% ΕΤΤ. Ειδικά με την χαμηλή τιμή της £.
Για κάποιες καλές εκπτώσεις στην Ελλάδα, ας έχουμε στο μυαλό μας ότι κάποια μοντέλα αλλάζουν και έτσι κι αλλιώς θα γίνονταν.
Η Citroen έφερνε το C-Crosser ακριβώτερα από το Outlander που είχε και 10 χρόνια εγγύηση! Τώρα τα πράγματα άλλαξαν. Πάντως η τιμή στη Γερμανία αφορά το 2.2HDi που εδώ έχει 29.800, αλλά και πάλι είναι εξαιρετική τιμή!
-
Ο χρήστης Adriver έγραψε:
Η Citroen έφερνε το C-Crosser ακριβώτερα από το Outlander που είχε και 10 χρόνια εγγύηση! Τώρα τα πράγματα άλλαξαν.
Μάλλον δεν άλλαξαν, γιατί και το Outlander έχει +2.000 έπτωση και αρχίζει από 23.843 !
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... /91008.asp -
Γιά το Outlander η εγγύηση ισχύει μόνο γιά τον πρώτο ιδιοκτήτη και δεν μεταβιβάζεται . Μην ξεχνάς ποιός είναι ο αντιπρόσωπος . Οντως οι αρχικές τιμές του C-Crosser ήταν υπερβολικές , αν και το πρόβλημα του αυτοκινήτου γιά μένα είναι το γιαπωνέζικο εσωτερικό μιά και ειδικά ο ντήζελ κινητήρας είναι εξαιρετικός .
-
Μη μπαίνετε στο τρυπάκι της σύγκρισης των προσφορών με άλλες χώρες.
Στην Αγγλία με χαμηλό VAT (15% έναντι του 17.5% που θα ισχύσει ως 1/1/2010) και χωρίς κάποιον άλλο φόρο η αξία CIF είναι θεωρητικά μεγαλύτερη από αυτή της Ελλάδος επιτρέποντας κάποιες μεγαλύτερες εκπτώσεις.
Οι συναλλαγματικές ισοτιμίες δημιουργούν ευκαιρίες αλλά από την άλλη μη ξεχνάμε ότι οι τιμές δεν μεταβάλλονται ούτε προς τα κάτω εύκολα ούτε όμως και προς τα πάνω.
Άλλο το ποσοστό της FIAT στην Ελλάδα (που είναι και πιο δημοφιλής) άλλο στην Αγγλία. Αντίστοιχα άλλες εταιρίες είναι πολύ μα πολύ πιο ακριβές στο Εξωτερικό από ότι στην Ελλάδα. Σε τεστ στο ιταλικό quattroruote μεταξύ του Abarth 500, Twingo RS και C2 VTS οι διαφορές είναι 5000 μείον για τους Γάλλους με τον Ιταλό να ξεπερνά τα 20000 €.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Μη μπαίνετε στο τρυπάκι της σύγκρισης των προσφορών με άλλες χώρες.Στην Αγγλία με χαμηλό VAT (15% έναντι του 17.5% που θα ισχύσει ως 1/1/2010) και χωρίς κάποιον άλλο φόρο η αξία CIF είναι θεωρητικά μεγαλύτερη από αυτή της Ελλάδος επιτρέποντας κάποιες μεγαλύτερες εκπτώσεις.
Οι συναλλαγματικές ισοτιμίες δημιουργούν ευκαιρίες αλλά από την άλλη μη ξεχνάμε ότι οι τιμές δεν μεταβάλλονται ούτε προς τα κάτω εύκολα ούτε όμως και προς τα πάνω.
Άλλο το ποσοστό της FIAT στην Ελλάδα (που είναι και πιο δημοφιλής) άλλο στην Αγγλία. Αντίστοιχα άλλες εταιρίες είναι πολύ μα πολύ πιο ακριβές στο Εξωτερικό από ότι στην Ελλάδα. Σε τεστ στο ιταλικό quattroruote μεταξύ του Abarth 500, Twingo RS και C2 VTS οι διαφορές είναι 5000 μείον για τους Γάλλους με τον Ιταλό να ξεπερνά τα 20000 €.
Το τρυπάκι είναι να σκέφτεσαι ότι αν ζορίζονται τα εργαστάσια θα ζοριστούν και στην Ελλάδα
Ισως αυτό ειναι το σκεπτικό των φιλων που τα γράφουν πιο πανω -
Το ίδιο ζορίζεσαι όμως στην Γερμανία π.χ. και το ίδιο στην Ελλάδα των 11.000.000 ατόμων και της αγοραστικής δύναμης υποδιπλασιασμένης;
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Στην Αγγλια αμα λαχει θα πουλησουν και κατω του κοστους για να καταφερουν να επιβιωσουν,εδω προτιμουν να τα παρει η τραπεζα.Στην Ελλαδα ειναι παρανομο να πουλας κατω του κοστους.
Υπαρχουν καποιες εξαιρεσεις, αλλα καποιο 10μερο ή η μέθοδος της απομιοσης κλπ ειναι λιγο μπακαλιστικα και για τον φουτσο
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Το ίδιο ζορίζεσαι όμως στην Γερμανία π.χ. και το ίδιο στην Ελλάδα των 11.000.000 ατόμων και της αγοραστικής δύναμης υποδιπλασιασμένης;Λόγω της χαμηλής αγοραστικής δύναμης έπρεπε να έχουμε χαμηλώτερες τιμές.
Νομίζετε π.χ. ότι στην Σλοβακία έχουν ψηλώτερες τιμές από Γερμανούς και Άγγλους?
http://www.fiat.sk/Δυστυχώς ο μέσος Έλληνας έχει καταναλωτική συμπεριφορά νεόπλουτου, χωρίς να είναι. Απλώς πέρασαν οι δεκαετίες που στερείτο και το φαϊ. Αποτέλεσμα ότι δεν τον σέβεται κανείς μέχρι να αλλάξει νοοτροπία. Εϊναι και το πολύ 'μαύρο' χρήμα που δημιουργεί life style.
--> ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ (+ τιμές & προσφορές)