-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
το τουρμπατο της ΜΒ ειναι πολυ καλο μοτερ ok, αλλα οχι και να συγκριθει με tfsi
παντως με εξεπληξε κι εμενα βλεποντας το σε δραση
αν συγκρίναμε 1800άρηδες (βλέπε το δικό μου μοτέρ ), τότε της ΜΒ είναι πολύ μπροστά και μακράν πιο αποδοτικός ενώ και σε καύσιμο δεν είναι ιδιαίτερα απαιτητικός (αν και έτσι που το πήγαινα δεν μπορούσα να δω καταναλώσεις ).
Δεν ξέρω τι περιθώρια απόδοσης και ανοχής (και αντοχής) έχει ο συγκεκριμένος κινητήρας (της ΜΒ).ΥΓ:Η ΜΤΜ για τον 2.0Τ με τους 211 (κάπου το πήρε τυχαία το μάτι μου ενώ έψαχνα για πληροφορίες για τον κινητήρα ) δίνει μόνο με πρόγραμμα:
270ps και 40kg ροπής.καλό ε?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το τουρμπατο της ΜΒ ειναι πολυ καλο μοτερ ok, αλλα οχι και να συγκριθει με tfsiπαντως με εξεπληξε κι εμενα βλεποντας το σε δραση
πιστεύω είναι καλύτερος κινητήρας...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
...
λυπάμαι...Εγώ να δεις.
End of story από μένα.
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
το τουρμπατο της ΜΒ ειναι πολυ καλο μοτερ ok, αλλα οχι και να συγκριθει με tfsi
παντως με εξεπληξε κι εμενα βλεποντας το σε δραση
πιστεύω είναι καλύτερος κινητήρας...
Ποιός;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
το τουρμπατο της ΜΒ ειναι πολυ καλο μοτερ ok, αλλα οχι και να συγκριθει με tfsi
παντως με εξεπληξε κι εμενα βλεποντας το σε δραση
πιστεύω είναι καλύτερος κινητήρας...
Ποιός;
αυτή την ερώτηση ήθελα να την κάνω κι εγώ.
Ποιός από τους δύο ρε συ vell?
Κίκιζας #2? -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
το 1800αρι ειναι επιτηδες περιορισμενο απο τη στιγμη που υπαρχει το 2λιτρο
Για τον κατασκευαστη. Στους βελτιωτες ομως δεν παει ετσι...Ηδη ο 1800αρης αποτελειται ακριβως απο τα ιδια 'συστατικα' τεχνολογιες κτλ με τον 2λιτρο, με την διαφορα οτι στον 'μικρο' εχει μειωθει η διαδρομη και οχι η διαμετρος, κατι που γινεται εμφανες και με το καλυτερο στροφαρισμα που εχει ο 1800αρης. Επιπλεον εχει και 2λιτρα/100km/h μικροτερη μεση καταναλωση, και minimum ποιοτητα βενζινης που δεχεται τα 95RON αντι 98RON (νομιζω) για το 2λιτρο...
Οποτε στην βελτιωση, -αναλογικα- τα αποτελεσματα μπορουν να ειναι αρκετα καλυτερα για τον μικρο tfsi.Από που και ως που...?
Aν η ερωτηση αφορα την τελευταια τοποθετηση μου περι καλυτερων -αναλογικα- αποτελεσματων για τον 1.8/160ps ειναι κατι που συμπεραινεται χαρις τον ιδανικο κυλινδρισμο που προκυπτει -για τις συνολικες προδιαγραφες, μεγεθος τουρμπινας, αμεσος ψεκασμος- μετα απο μειωση της διαδρομης του 2λιτρου/200ps, και με δεδομενο επισης
την ελαφρια μειωση μεσης καταναλωσης στα 100km τα 2λιτρα, νομιζω ειναι ευλογο
το γιατι θα μπορουν τα αποτελεσματα μιας βελτιωσης να ειναι καλυτερα αναλογικα παντα
για τον μικροτερο κινητηρα.@καβουρας
Μου εδωσε την αισθηση οτι ο 1.8/204 της Merc ηταν καλυτερος απο τον 1.8/160 της
Audi, και μαλιστα πανω στο βαρυ αμαξωμα της E250 coupe που ειχα μια συντομη επαφη, και σε συνδυασμο με το ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ αυτοματο 5αρι κιβωτιο που προσφερεται (ως μοναδικη επιλογη μαλιστα... ) -
σου εδωσε αισθηση δυναμης εε? πρεπει να παιζει ρολο και το lag μαλλον
ειναι πιο δυνατος σιγουρα , αλλα αμα μου μιλας και για τη μαουνα..τον 160 ειναι τραγικα γραμμικο μοτερ
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@καβουρας
Μου εδωσε την αισθηση οτι ο 1.8/204 της Merc ηταν καλυτερος απο τον 1.8/160 της
Audi, και μαλιστα πανω στο βαρυ αμαξωμα της E250 coupe που ειχα μια συντομη επαφη, και σε συνδυασμο με το ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ αυτοματο 5αρι κιβωτιο που προσφερεται (ως μοναδικη επιλογη μαλιστα... )εμένα δε μου φάνηκε τόσο χάλια πάντως το σασμάν*.
*δεδομένου ότι μιλάμε για ένα σασμάν μονού πολύδισκου συμπλέκτη με μετατροπέα ροπής. Σίγουρα σε σχέση με το DSG (τεχνολογία που η mercedes ΑΚΟΜΑ δεν έχει βγάλει σε παραγωγή ), το σασμάν είναι ψιλο-χάλια
@Κιούση
Αν και ξέρω ότι είναι ψιλο-άδικο, εν συγκρίσει με το δικό μου μοτέρ όπως είναι τώρα (φοράει απλώς ένα πρόγραμμα στον εγκέφαλο και ένα ελεύθερο φίλτρο στον 'παπά'), μπορώ να πω ότι ο 250άρης της ΜΒ (1.8Τ 204ps) μου φάνηκε αισθητά πιο αδύναμος, πιο...ψόφιος, παρότι αν θυμάμαι καλά η C250 Blue Efficiency δεν έχει τόσο μεγάλη διαφορά βάρους σε σχέση με το (δικό μου) Α3 που να δικαιολογεί την νωχελικότητα.
Το σασμάν δεν εμπνέει για οδήγηση 'με την ταυτότητα στο στόμα', αλλά αν συνηθίσεις το σκεπτικό του στο σειριακό κιβώτιο, μπορείς να κάνεις το αμάξι αρκετά διασκεδαστικό.(σχετικό-άσχετο: τα φρένα του amg πακέτου είναι απίστευτα τόσο σε αίσθηση όσο και σε απόδοση )
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
παρότι αν θυμάμαι καλά η C250 Blue Efficiency δεν έχει τόσο μεγάλη διαφορά βάρους σε σχέση με το (δικό μου) Α3 που να δικαιολογεί την νωχελικότητα.
Σύμφωνα με τις εταιρείες έχουν 200 κιλά διαφορά.
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Σύμφωνα με τις εταιρείες έχουν 200 κιλά διαφορά.
200 kg πριν το dsg και τον επιπλέον εξοπλισμό...
βέβαια ακόμα και 100kg διαφορά, προσωπικά πολλά μου φαίνονται.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Σύμφωνα με τις εταιρείες έχουν 200 κιλά διαφορά.
200 kg πριν το dsg και τον επιπλέον εξοπλισμό...
βέβαια ακόμα και 100kg διαφορά, προσωπικά πολλά μου φαίνονται.
Το DSG πόσο πιο βαρύ να είναι από το χειροκίνητο;
Η mercedes που οδήγησες ήταν η βασική έκδοση;
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Το DSG πόσο πιο βαρύ να είναι από το χειροκίνητο;
Η mercedes που οδήγησες ήταν η βασική έκδοση;
Το μόνο extra που είχε ήταν το amg πακέτο.
Το DSG (το 6άρι που έχω εγώ) νομίζω 60kg πιο βαρύ από το χειροκίνητο.
δε λέω ότι δεν είναι εκπληκτικό μοτέρ (204 ίπποι από 1800άρι μοτέρ από το εργοστάσιο και με μικρή κατανάλωση είναι πράγματα αξιοσημείωτα από μόνα τους), αλλά μάλλον πνίγεται από τις μακριές σχέσεις του αυτόματου σασμάν και το (όποιο) έξτρα βάρος.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Το μόνο extra που είχε ήταν το amg πακέτο.
Το DSG (το 6άρι που έχω εγώ) νομίζω 60kg πιο βαρύ από το χειροκίνητο.
δε λέω ότι δεν είναι εκπληκτικό μοτέρ (204 ίπποι από 1800άρι μοτέρ από το εργοστάσιο και με μικρή κατανάλωση είναι πράγματα αξιοσημείωτα από μόνα τους), αλλά μάλλον πνίγεται από τις μακριές σχέσεις του αυτόματου σασμάν και το (όποιο) έξτρα βάρος.
Το manual GTi με το DSG GTi έχουν 21 κιλά διαφορά πάντως.
Θα συμφωνήσω πως μάλλον το αυτόματο κιβώτιο είναι ο κύριος υπεύθυνος για τη νωχελικότητα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
το τουρμπατο της ΜΒ ειναι πολυ καλο μοτερ ok, αλλα οχι και να συγκριθει με tfsi
παντως με εξεπληξε κι εμενα βλεποντας το σε δραση
πιστεύω είναι καλύτερος κινητήρας...
Ποιός;
ο Μβ
-
το τελευταίο βρετανικό περιοδικό CAR έχει αφιέρωμα στην ιστορία του κουάτρο...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Aν η ερωτηση αφορα την τελευταια τοποθετηση μου περι καλυτερων -αναλογικα- αποτελεσματων για τον 1.8/160ps ειναι κατι που συμπεραινεται χαρις τον ιδανικο κυλινδρισμο που προκυπτει -για τις συνολικες προδιαγραφες, μεγεθος τουρμπινας, αμεσος ψεκασμος- μετα απο μειωση της διαδρομης του 2λιτρου/200ps, και με δεδομενο επισης
την ελαφρια μειωση μεσης καταναλωσης στα 100km τα 2λιτρα, νομιζω ειναι ευλογο
το γιατι θα μπορουν τα αποτελεσματα μιας βελτιωσης να ειναι καλυτερα αναλογικα παντα
για τον μικροτερο κινητηρα.Είπες 'στην βελτιωση, -αναλογικα- τα αποτελεσματα μπορουν να ειναι αρκετα καλυτερα για τον μικρο tfsi'...
Θέλεις να μου πείς που ακριβώς γίνεται αυτό...?
Απ'οσο θυμάμαι απο επώνυμους βελτιωτές, τα νούμερα όχι απλά δεν είναι 'αρκετά καλύτερα', αλλά είναι και μικρότερα (αναλογικά πάντα, σε hp/lt). -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Aν η ερωτηση αφορα την τελευταια τοποθετηση μου περι καλυτερων -αναλογικα- αποτελεσματων για τον 1.8/160ps ειναι κατι που συμπεραινεται χαρις τον ιδανικο κυλινδρισμο που προκυπτει -για τις συνολικες προδιαγραφες, μεγεθος τουρμπινας, αμεσος ψεκασμος- μετα απο μειωση της διαδρομης του 2λιτρου/200ps, και με δεδομενο επισης
την ελαφρια μειωση μεσης καταναλωσης στα 100km τα 2λιτρα, νομιζω ειναι ευλογο
το γιατι θα μπορουν τα αποτελεσματα μιας βελτιωσης να ειναι καλυτερα αναλογικα παντα
για τον μικροτερο κινητηρα.Είπες 'στην βελτιωση, -αναλογικα- τα αποτελεσματα μπορουν να ειναι αρκετα καλυτερα για τον μικρο tfsi'...
Θέλεις να μου πείς που ακριβώς γίνεται αυτό...?
Απ'οσο θυμάμαι απο επώνυμους βελτιωτές, τα νούμερα όχι απλά δεν είναι 'αρκετά καλύτερα', αλλά είναι και μικρότερα (αναλογικά πάντα, σε hp/lt).Καταρχας ξεκινω με δεδεομενο την ελαφρως μειωμενη μεση καταναλωση κατα 2λιτρα/100km, εστω στην εργοστασιακη μορφη, αλλα και το σχετικα καλυτερο στροφαρισμα, λογω μειωσης της διαδρομης, οπου και προκυπτει ο 'μικρος' κινητηρας βασιζομενος στον 2λιτρο.
Δυο παραδειγματα που βρηκα ειναι της ABT και MTM , οικων γνωστων και σεβαστων
για τις βελτιωσεις τους, τουλαχιστον στην χωρα οπου εδρευουν.
Η ABT κανει λογο για αυξηση ισχυος στο 1800αρι απο 160 στα 211ps, μια αυξηση
της ταξης του 31.875%
http://www.abt-sportsline.de/en/tuning/ ... ning-1881/
Αντιστοιχα για τον 2λιτρο/200ps αναφερει αυξηση στα 240ps δηλαδη ποσοστιαια
αυξηση ακριβως 20%.
http://www.abt-sportsline.de/en/tuning/ ... ning-2211/
Η MTM κανει λογο για αυξηση ιπποδυναμης απο 160 στα 205ps δηλαδη αυξηση 28%
http://www.mtm-online.de/en/products/pr ... zgID=A5118
Αντιστοιχα στον 2λιτρο/200ps αναφερει αυξηση στα 245ps
δηλαδη μια αυξηση ποσοστου 22.5%, οριακα μικροτερη αλλα σιγουρα οχι μεγαλυτερη
απο αυτη του 1800αρη κινητηρα...
http://www.mtm-online.de/en/products/pr ... D=GOLF5147 -
Αν εννοούσες κέρδος/διαφορά απο την εργοστασιακή ισχύ δεν διαφωνούμε.
Με αυτή τη λογική όμως και ο 120άρης 1.8Τ είναι ακόμα 'καλύτερος' κινητήρας (!) αφού το κέρδος είναι μεγαλύτερο και απο τον 160άρη...
Αυτό όμως είναι αναμενόμενο μιας και αυτός είναι ακόμα πιο ριγμένος σε ειδική ισχύ...
Η αρχική σου τοποθέτηση ήταν περι αρκετά καλύτερου αποτελέσματος... όχι κέρδους (είπαμε αυτό εξαρτάται απο το πόσο detuned είναι το κάθε μοτέρ)... και στο αποτέλεσμα της κάθε βελτίωσης δεν ισχύει κάτι τέτοιο αν κάνεις την αναγωγή σε ίππους ανα λίτρο... -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
**Αν εννοούσες κέρδος/διαφορά απο την εργοστασιακή ισχύ δεν διαφωνούμε. **Με αυτή τη λογική όμως και ο 120άρης 1.8Τ είναι ακόμα 'καλύτερος' κινητήρας (!) αφού το κέρδος είναι μεγαλύτερο και απο τον 160άρη...
Αυτό όμως είναι αναμενόμενο μιας και αυτός είναι ακόμα πιο ριγμένος σε ειδική ισχύ...
**Η αρχική σου τοποθέτηση ήταν περι αρκετά καλύτερου αποτελέσματος... όχι κέρδους **(είπαμε αυτό εξαρτάται απο το πόσο detuned είναι το κάθε μοτέρ)... και στο αποτέλεσμα της κάθε βελτίωσης δεν ισχύει κάτι τέτοιο αν κάνεις την αναγωγή σε ίππους ανα λίτρο...Αυτο ακριβως. Και στην αρχικη μου τοποθετηση αυτο ειπα.
'θα μπορουν τα αποτελεσματα μιας βελτιωσης να ειναι καλυτερα αναλογικα παντα
για τον μικροτερο κινητηρα'.
Αρκετα καλυτερο αποτελεσμα παντα σε ΑΝΑΛΟΓΙΑ για τον μικροτερο κινητηρα.
Η αναγωγη ιππων/λιτρο δεν εξεταζεται εδω, μιλαμε (τουλαχιστον εγω με αυτη την βαση
μιλησα για καλυτερο αναλογικα αποτελεσμα) για καλυτερο αποτελεσμα, μεγαλυτερο κερδος, πες το οπως θες.
Οταν λοιπον απο μικροτερο (ιδιας κατα τα αλλα τεχνολογιας φιλοσοφιας) κινητηρα εχεις μεγαλυτερο ποσοστο αυξησης ισχυος, απο ιδιου επιπεδου προγραμμα (stage1 ιδιας εταιριας) αυτο επιβεβαιωνει και σε μεγαλο βαθμο, την αρχικη μου αποψη. -
Διαφορετικό πράγμα ρε Γρηγόρη το αποτέλεσμα (ακα τελικό output είτε σε απόλυτα νούμερα είτε σε αναλογία hp/lt) και διαφορετικό το κέρδος ή η διαφορά σε σχέση με την στοκ απόδοση.
Όπως είπα και παραπάνω, με αυτή τη λογική ο 1.8tfsi με τα 120 είναι ο καλύτερος κινητήρας όλων αφού παίρνει πολύ πράμα...
AUDI FORUM