Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI FORUM
    • 1
    • 2
    • 172
    • 173
    • 174
    • 175
    • 176
    • 350
    • 351
    • 174 / 351
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    71
    7014
    64539
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vellerefontis last edited by

      Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

      το τουρμπατο της ΜΒ ειναι πολυ καλο μοτερ ok, αλλα οχι και να συγκριθει με tfsi

      παντως με εξεπληξε κι εμενα βλεποντας το σε δραση

      αν συγκρίναμε 1800άρηδες (βλέπε το δικό μου μοτέρ ), τότε της ΜΒ είναι πολύ μπροστά και μακράν πιο αποδοτικός ενώ και σε καύσιμο δεν είναι ιδιαίτερα απαιτητικός (αν και έτσι που το πήγαινα δεν μπορούσα να δω καταναλώσεις ).
      Δεν ξέρω τι περιθώρια απόδοσης και ανοχής (και αντοχής) έχει ο συγκεκριμένος κινητήρας (της ΜΒ).

      ΥΓ:Η ΜΤΜ για τον 2.0Τ με τους 211 (κάπου το πήρε τυχαία το μάτι μου ενώ έψαχνα για πληροφορίες για τον κινητήρα ) δίνει μόνο με πρόγραμμα:
      270ps και 40kg ροπής.

      καλό ε?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vellerefontis last edited by

        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
        το τουρμπατο της ΜΒ ειναι πολυ καλο μοτερ ok, αλλα οχι και να συγκριθει με tfsi

        παντως με εξεπληξε κι εμενα βλεποντας το σε δραση

        πιστεύω είναι καλύτερος κινητήρας...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          swift-b-p-m last edited by

          Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
          ...
          λυπάμαι...

          Εγώ να δεις.

          End of story από μένα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

            το τουρμπατο της ΜΒ ειναι πολυ καλο μοτερ ok, αλλα οχι και να συγκριθει με tfsi

            παντως με εξεπληξε κι εμενα βλεποντας το σε δραση

            πιστεύω είναι καλύτερος κινητήρας...

            Ποιός;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kavoyras last edited by

              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

              το τουρμπατο της ΜΒ ειναι πολυ καλο μοτερ ok, αλλα οχι και να συγκριθει με tfsi

              παντως με εξεπληξε κι εμενα βλεποντας το σε δραση

              πιστεύω είναι καλύτερος κινητήρας...

              Ποιός;

              αυτή την ερώτηση ήθελα να την κάνω κι εγώ.
              Ποιός από τους δύο ρε συ vell?
              Κίκιζας #2?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kikizas-grigoris last edited by

                Ο χρήστης morpheus έγραψε:

                το 1800αρι ειναι επιτηδες περιορισμενο απο τη στιγμη που υπαρχει το 2λιτρο

                Για τον κατασκευαστη. Στους βελτιωτες ομως δεν παει ετσι...Ηδη ο 1800αρης αποτελειται ακριβως απο τα ιδια 'συστατικα' τεχνολογιες κτλ με τον 2λιτρο, με την διαφορα οτι στον 'μικρο' εχει μειωθει η διαδρομη και οχι η διαμετρος, κατι που γινεται εμφανες και με το καλυτερο στροφαρισμα που εχει ο 1800αρης. Επιπλεον εχει και 2λιτρα/100km/h μικροτερη μεση καταναλωση, και minimum ποιοτητα βενζινης που δεχεται τα 95RON αντι 98RON (νομιζω) για το 2λιτρο...
                Οποτε στην βελτιωση, -αναλογικα- τα αποτελεσματα μπορουν να ειναι αρκετα καλυτερα για τον μικρο tfsi.

                Από που και ως που...?

                Aν η ερωτηση αφορα την τελευταια τοποθετηση μου περι καλυτερων -αναλογικα- αποτελεσματων για τον 1.8/160ps ειναι κατι που συμπεραινεται χαρις τον ιδανικο κυλινδρισμο που προκυπτει -για τις συνολικες προδιαγραφες, μεγεθος τουρμπινας, αμεσος ψεκασμος- μετα απο μειωση της διαδρομης του 2λιτρου/200ps, και με δεδομενο επισης
                την ελαφρια μειωση μεσης καταναλωσης στα 100km τα 2λιτρα, νομιζω ειναι ευλογο
                το γιατι θα μπορουν τα αποτελεσματα μιας βελτιωσης να ειναι καλυτερα αναλογικα παντα
                για τον μικροτερο κινητηρα.

                @καβουρας
                Μου εδωσε την αισθηση οτι ο 1.8/204 της Merc ηταν καλυτερος απο τον 1.8/160 της
                Audi, και μαλιστα πανω στο βαρυ αμαξωμα της E250 coupe που ειχα μια συντομη επαφη, και σε συνδυασμο με το ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ αυτοματο 5αρι κιβωτιο που προσφερεται (ως μοναδικη επιλογη μαλιστα... )

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Q
                  qsisvts last edited by

                  σου εδωσε αισθηση δυναμης εε? πρεπει να παιζει ρολο και το lag μαλλον
                  ειναι πιο δυνατος σιγουρα , αλλα αμα μου μιλας και για τη μαουνα..

                  τον 160 ειναι τραγικα γραμμικο μοτερ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kavoyras last edited by

                    Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                    @καβουρας
                    Μου εδωσε την αισθηση οτι ο 1.8/204 της Merc ηταν καλυτερος απο τον 1.8/160 της
                    Audi, και μαλιστα πανω στο βαρυ αμαξωμα της E250 coupe που ειχα μια συντομη επαφη, και σε συνδυασμο με το ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ αυτοματο 5αρι κιβωτιο που προσφερεται (ως μοναδικη επιλογη μαλιστα... )

                    εμένα δε μου φάνηκε τόσο χάλια πάντως το σασμάν*.

                    *δεδομένου ότι μιλάμε για ένα σασμάν μονού πολύδισκου συμπλέκτη με μετατροπέα ροπής. Σίγουρα σε σχέση με το DSG (τεχνολογία που η mercedes ΑΚΟΜΑ δεν έχει βγάλει σε παραγωγή ), το σασμάν είναι ψιλο-χάλια

                    @Κιούση
                    Αν και ξέρω ότι είναι ψιλο-άδικο, εν συγκρίσει με το δικό μου μοτέρ όπως είναι τώρα (φοράει απλώς ένα πρόγραμμα στον εγκέφαλο και ένα ελεύθερο φίλτρο στον 'παπά'), μπορώ να πω ότι ο 250άρης της ΜΒ (1.8Τ 204ps) μου φάνηκε αισθητά πιο αδύναμος, πιο...ψόφιος, παρότι αν θυμάμαι καλά η C250 Blue Efficiency δεν έχει τόσο μεγάλη διαφορά βάρους σε σχέση με το (δικό μου) Α3 που να δικαιολογεί την νωχελικότητα.
                    Το σασμάν δεν εμπνέει για οδήγηση 'με την ταυτότητα στο στόμα', αλλά αν συνηθίσεις το σκεπτικό του στο σειριακό κιβώτιο, μπορείς να κάνεις το αμάξι αρκετά διασκεδαστικό.

                    (σχετικό-άσχετο: τα φρένα του amg πακέτου είναι απίστευτα τόσο σε αίσθηση όσο και σε απόδοση )

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                      παρότι αν θυμάμαι καλά η C250 Blue Efficiency δεν έχει τόσο μεγάλη διαφορά βάρους σε σχέση με το (δικό μου) Α3 που να δικαιολογεί την νωχελικότητα.

                      Σύμφωνα με τις εταιρείες έχουν 200 κιλά διαφορά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kavoyras last edited by

                        Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:

                        Σύμφωνα με τις εταιρείες έχουν 200 κιλά διαφορά.

                        200 kg πριν το dsg και τον επιπλέον εξοπλισμό...

                        βέβαια ακόμα και 100kg διαφορά, προσωπικά πολλά μου φαίνονται.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                          Σύμφωνα με τις εταιρείες έχουν 200 κιλά διαφορά.

                          200 kg πριν το dsg και τον επιπλέον εξοπλισμό...

                          βέβαια ακόμα και 100kg διαφορά, προσωπικά πολλά μου φαίνονται.

                          Το DSG πόσο πιο βαρύ να είναι από το χειροκίνητο;

                          Η mercedes που οδήγησες ήταν η βασική έκδοση;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kavoyras last edited by

                            Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:

                            Το DSG πόσο πιο βαρύ να είναι από το χειροκίνητο;

                            Η mercedes που οδήγησες ήταν η βασική έκδοση;

                            Το μόνο extra που είχε ήταν το amg πακέτο.

                            Το DSG (το 6άρι που έχω εγώ) νομίζω 60kg πιο βαρύ από το χειροκίνητο.

                            δε λέω ότι δεν είναι εκπληκτικό μοτέρ (204 ίπποι από 1800άρι μοτέρ από το εργοστάσιο και με μικρή κατανάλωση είναι πράγματα αξιοσημείωτα από μόνα τους), αλλά μάλλον πνίγεται από τις μακριές σχέσεις του αυτόματου σασμάν και το (όποιο) έξτρα βάρος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                              Το μόνο extra που είχε ήταν το amg πακέτο.

                              Το DSG (το 6άρι που έχω εγώ) νομίζω 60kg πιο βαρύ από το χειροκίνητο.

                              δε λέω ότι δεν είναι εκπληκτικό μοτέρ (204 ίπποι από 1800άρι μοτέρ από το εργοστάσιο και με μικρή κατανάλωση είναι πράγματα αξιοσημείωτα από μόνα τους), αλλά μάλλον πνίγεται από τις μακριές σχέσεις του αυτόματου σασμάν και το (όποιο) έξτρα βάρος.

                              Το manual GTi με το DSG GTi έχουν 21 κιλά διαφορά πάντως.

                              Θα συμφωνήσω πως μάλλον το αυτόματο κιβώτιο είναι ο κύριος υπεύθυνος για τη νωχελικότητα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vellerefontis last edited by

                                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                το τουρμπατο της ΜΒ ειναι πολυ καλο μοτερ ok, αλλα οχι και να συγκριθει με tfsi

                                παντως με εξεπληξε κι εμενα βλεποντας το σε δραση

                                πιστεύω είναι καλύτερος κινητήρας...

                                Ποιός;

                                ο Μβ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vellerefontis last edited by

                                  το τελευταίο βρετανικό περιοδικό CAR έχει αφιέρωμα στην ιστορία του κουάτρο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    morpheus last edited by

                                    Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                    Aν η ερωτηση αφορα την τελευταια τοποθετηση μου περι καλυτερων -αναλογικα- αποτελεσματων για τον 1.8/160ps ειναι κατι που συμπεραινεται χαρις τον ιδανικο κυλινδρισμο που προκυπτει -για τις συνολικες προδιαγραφες, μεγεθος τουρμπινας, αμεσος ψεκασμος- μετα απο μειωση της διαδρομης του 2λιτρου/200ps, και με δεδομενο επισης
                                    την ελαφρια μειωση μεσης καταναλωσης στα 100km τα 2λιτρα, νομιζω ειναι ευλογο
                                    το γιατι θα μπορουν τα αποτελεσματα μιας βελτιωσης να ειναι καλυτερα αναλογικα παντα
                                    για τον μικροτερο κινητηρα.

                                    Είπες 'στην βελτιωση, -αναλογικα- τα αποτελεσματα μπορουν να ειναι αρκετα καλυτερα για τον μικρο tfsi'...
                                    Θέλεις να μου πείς που ακριβώς γίνεται αυτό...?
                                    Απ'οσο θυμάμαι απο επώνυμους βελτιωτές, τα νούμερα όχι απλά δεν είναι 'αρκετά καλύτερα', αλλά είναι και μικρότερα (αναλογικά πάντα, σε hp/lt).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kikizas-grigoris last edited by

                                      Ο χρήστης morpheus έγραψε:

                                      Aν η ερωτηση αφορα την τελευταια τοποθετηση μου περι καλυτερων -αναλογικα- αποτελεσματων για τον 1.8/160ps ειναι κατι που συμπεραινεται χαρις τον ιδανικο κυλινδρισμο που προκυπτει -για τις συνολικες προδιαγραφες, μεγεθος τουρμπινας, αμεσος ψεκασμος- μετα απο μειωση της διαδρομης του 2λιτρου/200ps, και με δεδομενο επισης
                                      την ελαφρια μειωση μεσης καταναλωσης στα 100km τα 2λιτρα, νομιζω ειναι ευλογο
                                      το γιατι θα μπορουν τα αποτελεσματα μιας βελτιωσης να ειναι καλυτερα αναλογικα παντα
                                      για τον μικροτερο κινητηρα.

                                      Είπες 'στην βελτιωση, -αναλογικα- τα αποτελεσματα μπορουν να ειναι αρκετα καλυτερα για τον μικρο tfsi'...
                                      Θέλεις να μου πείς που ακριβώς γίνεται αυτό...?
                                      Απ'οσο θυμάμαι απο επώνυμους βελτιωτές, τα νούμερα όχι απλά δεν είναι 'αρκετά καλύτερα', αλλά είναι και μικρότερα (αναλογικά πάντα, σε hp/lt).

                                      Καταρχας ξεκινω με δεδεομενο την ελαφρως μειωμενη μεση καταναλωση κατα 2λιτρα/100km, εστω στην εργοστασιακη μορφη, αλλα και το σχετικα καλυτερο στροφαρισμα, λογω μειωσης της διαδρομης, οπου και προκυπτει ο 'μικρος' κινητηρας βασιζομενος στον 2λιτρο.
                                      Δυο παραδειγματα που βρηκα ειναι της ABT και MTM , οικων γνωστων και σεβαστων
                                      για τις βελτιωσεις τους, τουλαχιστον στην χωρα οπου εδρευουν.
                                      Η ABT κανει λογο για αυξηση ισχυος στο 1800αρι απο 160 στα 211ps, μια αυξηση
                                      της ταξης του 31.875%
                                      http://www.abt-sportsline.de/en/tuning/ ... ning-1881/
                                      Αντιστοιχα για τον 2λιτρο/200ps αναφερει αυξηση στα 240ps δηλαδη ποσοστιαια
                                      αυξηση ακριβως 20%.
                                      http://www.abt-sportsline.de/en/tuning/ ... ning-2211/
                                      Η MTM κανει λογο για αυξηση ιπποδυναμης απο 160 στα 205ps δηλαδη αυξηση 28%
                                      http://www.mtm-online.de/en/products/pr ... zgID=A5118
                                      Αντιστοιχα στον 2λιτρο/200ps αναφερει αυξηση στα 245ps
                                      δηλαδη μια αυξηση ποσοστου 22.5%, οριακα μικροτερη αλλα σιγουρα οχι μεγαλυτερη
                                      απο αυτη του 1800αρη κινητηρα...
                                      http://www.mtm-online.de/en/products/pr ... D=GOLF5147

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        morpheus last edited by

                                        Αν εννοούσες κέρδος/διαφορά απο την εργοστασιακή ισχύ δεν διαφωνούμε.
                                        Με αυτή τη λογική όμως και ο 120άρης 1.8Τ είναι ακόμα 'καλύτερος' κινητήρας (!) αφού το κέρδος είναι μεγαλύτερο και απο τον 160άρη...
                                        Αυτό όμως είναι αναμενόμενο μιας και αυτός είναι ακόμα πιο ριγμένος σε ειδική ισχύ...
                                        Η αρχική σου τοποθέτηση ήταν περι αρκετά καλύτερου αποτελέσματος... όχι κέρδους (είπαμε αυτό εξαρτάται απο το πόσο detuned είναι το κάθε μοτέρ)... και στο αποτέλεσμα της κάθε βελτίωσης δεν ισχύει κάτι τέτοιο αν κάνεις την αναγωγή σε ίππους ανα λίτρο...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kikizas-grigoris last edited by

                                          Ο χρήστης morpheus έγραψε:
                                          **Αν εννοούσες κέρδος/διαφορά απο την εργοστασιακή ισχύ δεν διαφωνούμε. **Με αυτή τη λογική όμως και ο 120άρης 1.8Τ είναι ακόμα 'καλύτερος' κινητήρας (!) αφού το κέρδος είναι μεγαλύτερο και απο τον 160άρη...
                                          Αυτό όμως είναι αναμενόμενο μιας και αυτός είναι ακόμα πιο ριγμένος σε ειδική ισχύ...
                                          **Η αρχική σου τοποθέτηση ήταν περι αρκετά καλύτερου αποτελέσματος... όχι κέρδους **(είπαμε αυτό εξαρτάται απο το πόσο detuned είναι το κάθε μοτέρ)... και στο αποτέλεσμα της κάθε βελτίωσης δεν ισχύει κάτι τέτοιο αν κάνεις την αναγωγή σε ίππους ανα λίτρο...

                                          Αυτο ακριβως. Και στην αρχικη μου τοποθετηση αυτο ειπα.
                                          'θα μπορουν τα αποτελεσματα μιας βελτιωσης να ειναι καλυτερα αναλογικα παντα
                                          για τον μικροτερο κινητηρα'.
                                          Αρκετα καλυτερο αποτελεσμα παντα σε ΑΝΑΛΟΓΙΑ για τον μικροτερο κινητηρα.
                                          Η αναγωγη ιππων/λιτρο δεν εξεταζεται εδω, μιλαμε (τουλαχιστον εγω με αυτη την βαση
                                          μιλησα για καλυτερο αναλογικα αποτελεσμα) για καλυτερο αποτελεσμα, μεγαλυτερο κερδος, πες το οπως θες.
                                          Οταν λοιπον απο μικροτερο (ιδιας κατα τα αλλα τεχνολογιας φιλοσοφιας) κινητηρα εχεις μεγαλυτερο ποσοστο αυξησης ισχυος, απο ιδιου επιπεδου προγραμμα (stage1 ιδιας εταιριας) αυτο επιβεβαιωνει και σε μεγαλο βαθμο, την αρχικη μου αποψη.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            morpheus last edited by

                                            Διαφορετικό πράγμα ρε Γρηγόρη το αποτέλεσμα (ακα τελικό output είτε σε απόλυτα νούμερα είτε σε αναλογία hp/lt) και διαφορετικό το κέρδος ή η διαφορά σε σχέση με την στοκ απόδοση.
                                            Όπως είπα και παραπάνω, με αυτή τη λογική ο 1.8tfsi με τα 120 είναι ο καλύτερος κινητήρας όλων αφού παίρνει πολύ πράμα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 172
                                            • 173
                                            • 174
                                            • 175
                                            • 176
                                            • 350
                                            • 351
                                            • 174 / 351
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr