-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Πείτε με υπερβολικο, αλλά ο,τι κι αν λέει το CBS monitoring πάνω από 10Κ κμ δεν αφήνω λαδάκι στο μοτέρ.
Στα Πορσε τα αφηνουν για 30 χιλιαδες και μεχρι και τρια χρονια. Λες να μην ξερουν;
Ειναι υπερβολικο αυτο που γινεται στην Ελλαδα με τις συχνες αλλαγες χωρις να λεω οτι δεν πρεπει να κοιτας συχνα το λαδι για ποιοτητα και υψος και να συμπληρωνεις οταν χρειαζεται.
..με πρώτη διδάξα την Mercedes-Benz... long life προιόντα με service intervals καθορισμένα ανά 30κ... Τώρα να δεχθώ ότι η Μέκκα των αυτοκινήτων, η Στουτγάρδη, δεν ξέρει από μακροβιότητα και συντήρηση μου είναι λιγουλάκι δύσκολο! Ειδικά όταν είναι οι μόνες εταιρίες που έχουν τόσα κλασικά αυτοκίνητα σε καθημερινή χρήση.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Δεν υπαρχει καποιος λογος να αλλαζεις συχνα αν η ποιοτητα ειναι καλη.
Θα άφηνες δηλαδή εσύ λάδι σε πολύστροφο ατμοσφαιρικό μοτέρ για 20 και 30 χιλιάδες χιλιόμετρα?
ποιο είναι το πολύστροφο ?
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Δεν υπαρχει καποιος λογος να αλλαζεις συχνα αν η ποιοτητα ειναι καλη.
Θα άφηνες δηλαδή εσύ λάδι σε πολύστροφο ατμοσφαιρικό μοτέρ για 20 και 30 χιλιάδες χιλιόμετρα?
ποιο είναι το πολύστροφο ?
...το δικό του, ανεβάζει. Θυμάσαι; έχει άλλο κόφτη η si...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Δεν υπαρχει καποιος λογος να αλλαζεις συχνα αν η ποιοτητα ειναι καλη.
Θα άφηνες δηλαδή εσύ λάδι σε πολύστροφο ατμοσφαιρικό μοτέρ για 20 και 30 χιλιάδες χιλιόμετρα?
ποιο είναι το πολύστροφο ?
...το δικό του, ανεβάζει. Θυμάσαι; έχει άλλο κόφτη η si...
αστείο να αποκαλείς το ςι πολύστροφο
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Δεν υπαρχει καποιος λογος να αλλαζεις συχνα αν η ποιοτητα ειναι καλη.
Θα άφηνες δηλαδή εσύ λάδι σε πολύστροφο ατμοσφαιρικό μοτέρ για 20 και 30 χιλιάδες χιλιόμετρα?
ποιο είναι το πολύστροφο ?
...το δικό του, ανεβάζει. Θυμάσαι; έχει άλλο κόφτη η si...
αστείο να αποκαλείς το ςι πολύστροφο
...μεταξύ σοβαρού και αστείου, ένας απλός, καθημερινός κινητήρας βγάζει την μέγιστη ιπποδύναμη στις επτά και φτάνει σχεδόν τις οκτώ χιλιάδες στροφές... είναι πολύστροφος νομίζω.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
αστείο να αποκαλείς το ςι πολύστροφοΕ με 7,500 δε το λες και diesel πάντως...
Δεν υπαρχει καποιος λογος να αλλαζεις συχνα αν η ποιοτητα ειναι καλη.
Θα άφηνες δηλαδή εσύ λάδι σε πολύστροφο ατμοσφαιρικό μοτέρ για 20 και 30 χιλιάδες χιλιόμετρα?
ποιο είναι το πολύστροφο ?
Εσύ πιο μοτέρ θεωρείς πολύστροφο?
Βασικά με το σχόλιό μου αναφερόμουν στις πόρσε που έφερε ως παράδειγμα ο wantone παραπάνω, που ξεκίνησε από το 6κυλ μοτέρ του Κωστή. Εκτός αν κανένα από τα δυο δεν είναι πολύστροφα.
Προσωπικά τώρα, έχω και κάποιους επιπλέον λόγους που δε θα άφηνα στο μοτέρ μου λάδι πέρα των 10.000 χιλιομέτρων με βασικότερο το αλουμινένιο μπλοκ που είναι ευαίσθητο στις απότομες αλλαγές θερμοκρασίας και θέλει επαρκή λίπανση σύμφωνα με τους μηχανικούς.
Μια επιπλέον αλλαγή από αυτή που λέει ο κατασκευαστής πάντως, δε βλάπτει...
-
Και τα μπουζι κάνει καλο να τα αλλάζεις συχνά, γιατι δεν τα αλλάζεις κάθε 15κ;
Σχετικό άσχετο, νούμερα 1 παράγων καμμενου πολ/στη ειναι τα ταλαιπωρημενα μπουζι
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Και τα μπουζι κάνει καλο να τα αλλάζεις συχνά, γιατι δεν τα αλλάζεις κάθε 15κ;Σχετικό άσχετο, νούμερα 1 παράγων καμμενου πολ/στη ειναι τα ταλαιπωρημενα μπουζι
Τώρα είναι απάντηση αυτή, μηχανολόγος άνθρωπος? (τέτοιο δεν είσαι? )
Μου συγκρίνεις την σωστή λίπανση του μοτέρ με τα μπουζί? Τι σχέση έχουν τα ηλεκτρικά στη κουβέντα μας?
-
Και τα μπουζι νωρίτερα τα αλλάζω εγω . Περίπου 10000χμ πριν το όριο του κατασκευαστή. Στη 5αρα τα αλλάξαμε υποχρεωτικά στις 40000χμ όταν αλλαχθηκαν μπεκ πολλαπλασιαστες κτλ.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Και τα μπουζι κάνει καλο να τα αλλάζεις συχνά, γιατι δεν τα αλλάζεις κάθε 15κ;
Σχετικό άσχετο, νούμερα 1 παράγων καμμενου πολ/στη ειναι τα ταλαιπωρημενα μπουζι
Τώρα είναι απάντηση αυτή, μηχανολόγος άνθρωπος? (τέτοιο δεν είσαι? )
Μου συγκρίνεις την σωστή λίπανση του μοτέρ με τα μπουζί? Τι σχέση έχουν τα ηλεκτρικά στη κουβέντα μας?
Έχει να κάνει με την υπερβολή.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και τα μπουζι κάνει καλο να τα αλλάζεις συχνά, γιατι δεν τα αλλάζεις κάθε 15κ;
Σχετικό άσχετο, νούμερα 1 παράγων καμμενου πολ/στη ειναι τα ταλαιπωρημενα μπουζι
Τώρα είναι απάντηση αυτή, μηχανολόγος άνθρωπος? (τέτοιο δεν είσαι? )
Μου συγκρίνεις την σωστή λίπανση του μοτέρ με τα μπουζί? Τι σχέση έχουν τα ηλεκτρικά στη κουβέντα μας?
Έχει να κάνει με την υπερβολή.
Φροντίδα για το μοτεράκι θα το έλεγα.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Πείτε με υπερβολικο, αλλά ο,τι κι αν λέει το CBS monitoring πάνω από 10Κ κμ δεν αφήνω λαδάκι στο μοτέρ.
Στα Πορσε τα αφηνουν για 30 χιλιαδες και μεχρι και τρια χρονια. Λες να μην ξερουν;
Ειναι υπερβολικο αυτο που γινεται στην Ελλαδα με τις συχνες αλλαγες χωρις να λεω οτι δεν πρεπει να κοιτας συχνα το λαδι για ποιοτητα και υψος και να συμπληρωνεις οταν χρειαζεται.
Δεν είπα ότι δε ξέρουν, είπα ότι δε θα το έκανα.
Άλλο το ένα, άλλο το άλλο...
Εδώ έπεσαν να με φάνε επειδή είμαι στα 10Κ και σκέφτομαι να τα αλλάξω τώρα ή να περιμένω μέχρι το Σεπτέμβρη που θα είμαι το πολύ 12Κ.
viewtopic.php?f=6&t=35916&start=6180
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Και τα μπουζι κάνει καλο να τα αλλάζεις συχνά, γιατι δεν τα αλλάζεις κάθε 15κ;
Σχετικό άσχετο, νούμερα 1 παράγων καμμενου πολ/στη ειναι τα ταλαιπωρημενα μπουζι
Τώρα είναι απάντηση αυτή, μηχανολόγος άνθρωπος? (τέτοιο δεν είσαι? )
Μου συγκρίνεις την σωστή λίπανση του μοτέρ με τα μπουζί? Τι σχέση έχουν τα ηλεκτρικά στη κουβέντα μας?
Έχει να κάνει με την υπερβολή.
Φροντίδα για το μοτεράκι θα το έλεγα.
για την υπερβολή ήταν το ποστ, και κρίνοντας από τα θέματα που είχες με τους πολ/τες μάλλον λανθασμένες υπερβολές κάνεις...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Και τα μπουζι κάνει καλο να τα αλλάζεις συχνά, γιατι δεν τα αλλάζεις κάθε 15κ;
Σχετικό άσχετο, νούμερα 1 παράγων καμμενου πολ/στη ειναι τα ταλαιπωρημενα μπουζι
Τώρα είναι απάντηση αυτή, μηχανολόγος άνθρωπος? (τέτοιο δεν είσαι? )
Μου συγκρίνεις την σωστή λίπανση του μοτέρ με τα μπουζί? Τι σχέση έχουν τα ηλεκτρικά στη κουβέντα μας?
Έχει να κάνει με την υπερβολή.
Φροντίδα για το μοτεράκι θα το έλεγα.
Και η καλη ανάφλεξη είναι σημαντική για το μοτεράκι.
Sent from Corsair's brick
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Και τα μπουζι κάνει καλο να τα αλλάζεις συχνά, γιατι δεν τα αλλάζεις κάθε 15κ;
Σχετικό άσχετο, νούμερα 1 παράγων καμμενου πολ/στη ειναι τα ταλαιπωρημενα μπουζι
Τώρα είναι απάντηση αυτή, μηχανολόγος άνθρωπος? (τέτοιο δεν είσαι? )
Μου συγκρίνεις την σωστή λίπανση του μοτέρ με τα μπουζί? Τι σχέση έχουν τα ηλεκτρικά στη κουβέντα μας?
Έχει να κάνει με την υπερβολή.
Φροντίδα για το μοτεράκι θα το έλεγα.
για την υπερβολή ήταν το ποστ, και κρίνοντας από τα θέματα που είχες με τους πολ/τες μάλλον λανθασμένες υπερβολές κάνεις...
Μάλλον με μπερδεύεις με κάποιον άλλον.
Ποτέ δεν είχα θέματα με πολλαπλασιαστές.
Τώρα το αν κάνω λανθασμένες υπερβολές ή όχι νομίζω δε θα το κρίνεις εσύ.
Το έγραψα και πριν, μπορεί να είμαι υπερβολικός αλλά στο μοτέρ μου με τις ιδιαιτερότητες, τη κατασκευή του και τη λειτουργία του, λάδι πάνω από 10.000κμ ΔΕΝ αφήνω.
Ας πάμε σε άλλο θέμα, η BMW λέει 20.000κμ και στα Μ3...πιστεύεις ότι οι κάτοχοι που τα αλλάζουν στα 8 και στα 10 είναι υπερβολικοί?
Ακόμα μια ερώτηση, είναι δυνατόν να βλάψει η νωρίτερη από το προγραμματισμένο αλλαγή λαδιών?
Μιράγκε, δε διαφωνώ, ο κατασκευαστής λέει 60, τα άλλαξα στα 40. Εσύ θα κράταγες λάδι για 20.000κμ στο μοτέρ σου?
-
Ο κατασκευαστής έχει τεστάρει το 'ιδιαίτερο' μοτέρ σου σε οτι συνθήκες μπορείς να φανταστείς (σε πάγκο και πάνω σε αμάξι ανα τον κόσμο) για να σου λέει οτι κάθε τόσο πρέπει να το συντηρείς.
Απο εκεί και πέρα οποιος νομίζει οτι ξέρει 'καλύτερα' καλά κάνει
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Ο κατασκευαστής έχει τεστάρει το 'ιδιαίτερο' μοτέρ σου σε οτι συνθήκες μπορείς να φανταστείς (σε πάγκο και πάνω σε αμάξι ανα τον κόσμο) για να σου λέει οτι κάθε τόσο πρέπει να το συντηρείς.Απο εκεί και πέρα οποιος νομίζει οτι ξέρει 'καλύτερα' καλά κάνει
Καλά, μη παίρνεις κι όρκο...
-
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Ο κατασκευαστής έχει τεστάρει το 'ιδιαίτερο' μοτέρ σου σε οτι συνθήκες μπορείς να φανταστείς (σε πάγκο και πάνω σε αμάξι ανα τον κόσμο) για να σου λέει οτι κάθε τόσο πρέπει να το συντηρείς.Απο εκεί και πέρα οποιος νομίζει οτι ξέρει 'καλύτερα' καλά κάνει
H πραγματικότητα άλλα λέει..Και το δικό μου το είχε τεστάρει αλλά άρχισε να βγάζει προβλήματα απο τις 20000χμ
Και φυσικά και η Audi τα τέσταρε και καίγανε 1 λίτρο λάδι στα 1000χμ και προσπαθούσε να μας πείσει ότι είναι και φυσιολογικό...
Η πραγματικότητα είναι οτι οι κατασκευαστες βάζουν κάτω τα οικονομικά δεδομένα και βλέπουν τι τους συμφέρει και αναλόγως πράττουν. -
Δεν ξέρω πως λέτε ότι ελέγχετε ποιότητα και ποσότητα αλλά εγώ το συστηματάκι με τα πυκνωτάκια καλό χρυσό αλλά μόνο σαν ένδειξη και όχι απόδειξη το θεωρώ. Βασικά θα πιάσει το fuel dilution ή την αυξημένη κατανάλωση λαδιού. Χωρίς κανονική ανάλυση λαδιού όμως ποιότητα δεν μετράει. Θα το άκουγα μόνο αν με προέτρεπε σε σύντομη αντικατάσταση λαδιών αλλά όχι το αντίθετο. Το όριό μου εμένα είναι 10000 χλμ γενικά ή 15000 αν έχει πολλά ταξίδια ή 2 χρόνια, όποιο έρθει πρώτο.
BMW FORUM