Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 1202
    • 1203
    • 1204
    • 1205
    • 1206
    • 1325
    • 1326
    • 1204 / 1326
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    61
    26517
    155079
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vellerefontis last edited by

      Ο χρήστης wantone έγραψε:

      Πείτε με υπερβολικο, αλλά ο,τι κι αν λέει το CBS monitoring πάνω από 10Κ κμ δεν αφήνω λαδάκι στο μοτέρ.

      Στα Πορσε τα αφηνουν για 30 χιλιαδες και μεχρι και τρια χρονια. Λες να μην ξερουν;

      Ειναι υπερβολικο αυτο που γινεται στην Ελλαδα με τις συχνες αλλαγες χωρις να λεω οτι δεν πρεπει να κοιτας συχνα το λαδι για ποιοτητα και υψος και να συμπληρωνεις οταν χρειαζεται.

      ..με πρώτη διδάξα την Mercedes-Benz... long life προιόντα με service intervals καθορισμένα ανά 30κ... Τώρα να δεχθώ ότι η Μέκκα των αυτοκινήτων, η Στουτγάρδη, δεν ξέρει από μακροβιότητα και συντήρηση μου είναι λιγουλάκι δύσκολο! Ειδικά όταν είναι οι μόνες εταιρίες που έχουν τόσα κλασικά αυτοκίνητα σε καθημερινή χρήση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        red_monster last edited by

        Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

        Δεν υπαρχει καποιος λογος να αλλαζεις συχνα αν η ποιοτητα ειναι καλη.

        Θα άφηνες δηλαδή εσύ λάδι σε πολύστροφο ατμοσφαιρικό μοτέρ για 20 και 30 χιλιάδες χιλιόμετρα?

        ποιο είναι το πολύστροφο ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vellerefontis last edited by

          Ο χρήστης red_monster έγραψε:

          Δεν υπαρχει καποιος λογος να αλλαζεις συχνα αν η ποιοτητα ειναι καλη.

          Θα άφηνες δηλαδή εσύ λάδι σε πολύστροφο ατμοσφαιρικό μοτέρ για 20 και 30 χιλιάδες χιλιόμετρα?

          ποιο είναι το πολύστροφο ?

          ...το δικό του, ανεβάζει. Θυμάσαι; έχει άλλο κόφτη η si...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_monster last edited by

            Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

            Δεν υπαρχει καποιος λογος να αλλαζεις συχνα αν η ποιοτητα ειναι καλη.

            Θα άφηνες δηλαδή εσύ λάδι σε πολύστροφο ατμοσφαιρικό μοτέρ για 20 και 30 χιλιάδες χιλιόμετρα?

            ποιο είναι το πολύστροφο ?

            ...το δικό του, ανεβάζει. Θυμάσαι; έχει άλλο κόφτη η si...

            αστείο να αποκαλείς το ςι πολύστροφο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vellerefontis last edited by

              Ο χρήστης red_monster έγραψε:

              Δεν υπαρχει καποιος λογος να αλλαζεις συχνα αν η ποιοτητα ειναι καλη.

              Θα άφηνες δηλαδή εσύ λάδι σε πολύστροφο ατμοσφαιρικό μοτέρ για 20 και 30 χιλιάδες χιλιόμετρα?

              ποιο είναι το πολύστροφο ?

              ...το δικό του, ανεβάζει. Θυμάσαι; έχει άλλο κόφτη η si...

              αστείο να αποκαλείς το ςι πολύστροφο

              ...μεταξύ σοβαρού και αστείου, ένας απλός, καθημερινός κινητήρας βγάζει την μέγιστη ιπποδύναμη στις επτά και φτάνει σχεδόν τις οκτώ χιλιάδες στροφές... είναι πολύστροφος νομίζω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikos last edited by

                Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                αστείο να αποκαλείς το ςι πολύστροφο

                Ε με 7,500 δε το λες και diesel πάντως...

                Δεν υπαρχει καποιος λογος να αλλαζεις συχνα αν η ποιοτητα ειναι καλη.

                Θα άφηνες δηλαδή εσύ λάδι σε πολύστροφο ατμοσφαιρικό μοτέρ για 20 και 30 χιλιάδες χιλιόμετρα?

                ποιο είναι το πολύστροφο ?

                Εσύ πιο μοτέρ θεωρείς πολύστροφο?

                Βασικά με το σχόλιό μου αναφερόμουν στις πόρσε που έφερε ως παράδειγμα ο wantone παραπάνω, που ξεκίνησε από το 6κυλ μοτέρ του Κωστή. Εκτός αν κανένα από τα δυο δεν είναι πολύστροφα.

                Προσωπικά τώρα, έχω και κάποιους επιπλέον λόγους που δε θα άφηνα στο μοτέρ μου λάδι πέρα των 10.000 χιλιομέτρων με βασικότερο το αλουμινένιο μπλοκ που είναι ευαίσθητο στις απότομες αλλαγές θερμοκρασίας και θέλει επαρκή λίπανση σύμφωνα με τους μηχανικούς.

                Μια επιπλέον αλλαγή από αυτή που λέει ο κατασκευαστής πάντως, δε βλάπτει...

                Nikos @ YouTube

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red_monster last edited by

                  Και τα μπουζι κάνει καλο να τα αλλάζεις συχνά, γιατι δεν τα αλλάζεις κάθε 15κ;

                  Σχετικό άσχετο, νούμερα 1 παράγων καμμενου πολ/στη ειναι τα ταλαιπωρημενα μπουζι

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikos last edited by

                    Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                    Και τα μπουζι κάνει καλο να τα αλλάζεις συχνά, γιατι δεν τα αλλάζεις κάθε 15κ;

                    Σχετικό άσχετο, νούμερα 1 παράγων καμμενου πολ/στη ειναι τα ταλαιπωρημενα μπουζι

                    Τώρα είναι απάντηση αυτή, μηχανολόγος άνθρωπος? (τέτοιο δεν είσαι? )

                    Μου συγκρίνεις την σωστή λίπανση του μοτέρ με τα μπουζί? Τι σχέση έχουν τα ηλεκτρικά στη κουβέντα μας?

                    Nikos @ YouTube

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kostis20 last edited by

                      Και τα μπουζι νωρίτερα τα αλλάζω εγω . Περίπου 10000χμ πριν το όριο του κατασκευαστή. Στη 5αρα τα αλλάξαμε υποχρεωτικά στις 40000χμ όταν αλλαχθηκαν μπεκ πολλαπλασιαστες κτλ.

                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                        Και τα μπουζι κάνει καλο να τα αλλάζεις συχνά, γιατι δεν τα αλλάζεις κάθε 15κ;

                        Σχετικό άσχετο, νούμερα 1 παράγων καμμενου πολ/στη ειναι τα ταλαιπωρημενα μπουζι

                        Τώρα είναι απάντηση αυτή, μηχανολόγος άνθρωπος? (τέτοιο δεν είσαι? )

                        Μου συγκρίνεις την σωστή λίπανση του μοτέρ με τα μπουζί? Τι σχέση έχουν τα ηλεκτρικά στη κουβέντα μας?

                        Έχει να κάνει με την υπερβολή.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos last edited by

                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                          Και τα μπουζι κάνει καλο να τα αλλάζεις συχνά, γιατι δεν τα αλλάζεις κάθε 15κ;

                          Σχετικό άσχετο, νούμερα 1 παράγων καμμενου πολ/στη ειναι τα ταλαιπωρημενα μπουζι

                          Τώρα είναι απάντηση αυτή, μηχανολόγος άνθρωπος? (τέτοιο δεν είσαι? )

                          Μου συγκρίνεις την σωστή λίπανση του μοτέρ με τα μπουζί? Τι σχέση έχουν τα ηλεκτρικά στη κουβέντα μας?

                          Έχει να κάνει με την υπερβολή.

                          Φροντίδα για το μοτεράκι θα το έλεγα.

                          Nikos @ YouTube

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kwsn_men last edited by

                            Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                            Πείτε με υπερβολικο, αλλά ο,τι κι αν λέει το CBS monitoring πάνω από 10Κ κμ δεν αφήνω λαδάκι στο μοτέρ.

                            Στα Πορσε τα αφηνουν για 30 χιλιαδες και μεχρι και τρια χρονια. Λες να μην ξερουν;

                            Ειναι υπερβολικο αυτο που γινεται στην Ελλαδα με τις συχνες αλλαγες χωρις να λεω οτι δεν πρεπει να κοιτας συχνα το λαδι για ποιοτητα και υψος και να συμπληρωνεις οταν χρειαζεται.

                            Δεν είπα ότι δε ξέρουν, είπα ότι δε θα το έκανα.

                            Άλλο το ένα, άλλο το άλλο...

                            Εδώ έπεσαν να με φάνε επειδή είμαι στα 10Κ και σκέφτομαι να τα αλλάξω τώρα ή να περιμένω μέχρι το Σεπτέμβρη που θα είμαι το πολύ 12Κ.

                            viewtopic.php?f=6&t=35916&start=6180

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster last edited by

                              Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                              Και τα μπουζι κάνει καλο να τα αλλάζεις συχνά, γιατι δεν τα αλλάζεις κάθε 15κ;

                              Σχετικό άσχετο, νούμερα 1 παράγων καμμενου πολ/στη ειναι τα ταλαιπωρημενα μπουζι

                              Τώρα είναι απάντηση αυτή, μηχανολόγος άνθρωπος? (τέτοιο δεν είσαι? )

                              Μου συγκρίνεις την σωστή λίπανση του μοτέρ με τα μπουζί? Τι σχέση έχουν τα ηλεκτρικά στη κουβέντα μας?

                              Έχει να κάνει με την υπερβολή.

                              Φροντίδα για το μοτεράκι θα το έλεγα.

                              για την υπερβολή ήταν το ποστ, και κρίνοντας από τα θέματα που είχες με τους πολ/τες μάλλον λανθασμένες υπερβολές κάνεις...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mirage last edited by

                                Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                                Και τα μπουζι κάνει καλο να τα αλλάζεις συχνά, γιατι δεν τα αλλάζεις κάθε 15κ;

                                Σχετικό άσχετο, νούμερα 1 παράγων καμμενου πολ/στη ειναι τα ταλαιπωρημενα μπουζι

                                Τώρα είναι απάντηση αυτή, μηχανολόγος άνθρωπος? (τέτοιο δεν είσαι? )

                                Μου συγκρίνεις την σωστή λίπανση του μοτέρ με τα μπουζί? Τι σχέση έχουν τα ηλεκτρικά στη κουβέντα μας?

                                Έχει να κάνει με την υπερβολή.

                                Φροντίδα για το μοτεράκι θα το έλεγα.

                                Και η καλη ανάφλεξη είναι σημαντική για το μοτεράκι.

                                Sent from Corsair's brick

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikos last edited by

                                  Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                  Και τα μπουζι κάνει καλο να τα αλλάζεις συχνά, γιατι δεν τα αλλάζεις κάθε 15κ;

                                  Σχετικό άσχετο, νούμερα 1 παράγων καμμενου πολ/στη ειναι τα ταλαιπωρημενα μπουζι

                                  Τώρα είναι απάντηση αυτή, μηχανολόγος άνθρωπος? (τέτοιο δεν είσαι? )

                                  Μου συγκρίνεις την σωστή λίπανση του μοτέρ με τα μπουζί? Τι σχέση έχουν τα ηλεκτρικά στη κουβέντα μας?

                                  Έχει να κάνει με την υπερβολή.

                                  Φροντίδα για το μοτεράκι θα το έλεγα.

                                  για την υπερβολή ήταν το ποστ, και κρίνοντας από τα θέματα που είχες με τους πολ/τες μάλλον λανθασμένες υπερβολές κάνεις...

                                  Μάλλον με μπερδεύεις με κάποιον άλλον.

                                  Ποτέ δεν είχα θέματα με πολλαπλασιαστές.

                                  Τώρα το αν κάνω λανθασμένες υπερβολές ή όχι νομίζω δε θα το κρίνεις εσύ.

                                  Το έγραψα και πριν, μπορεί να είμαι υπερβολικός αλλά στο μοτέρ μου με τις ιδιαιτερότητες, τη κατασκευή του και τη λειτουργία του, λάδι πάνω από 10.000κμ ΔΕΝ αφήνω.

                                  Ας πάμε σε άλλο θέμα, η BMW λέει 20.000κμ και στα Μ3...πιστεύεις ότι οι κάτοχοι που τα αλλάζουν στα 8 και στα 10 είναι υπερβολικοί?

                                  Ακόμα μια ερώτηση, είναι δυνατόν να βλάψει η νωρίτερη από το προγραμματισμένο αλλαγή λαδιών?

                                  Μιράγκε, δε διαφωνώ, ο κατασκευαστής λέει 60, τα άλλαξα στα 40. Εσύ θα κράταγες λάδι για 20.000κμ στο μοτέρ σου?

                                  Nikos @ YouTube

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    j-marr last edited by

                                    Ο κατασκευαστής έχει τεστάρει το 'ιδιαίτερο' μοτέρ σου σε οτι συνθήκες μπορείς να φανταστείς (σε πάγκο και πάνω σε αμάξι ανα τον κόσμο) για να σου λέει οτι κάθε τόσο πρέπει να το συντηρείς.

                                    Απο εκεί και πέρα οποιος νομίζει οτι ξέρει 'καλύτερα' καλά κάνει

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nikos last edited by

                                      Ο χρήστης j.marr έγραψε:
                                      Ο κατασκευαστής έχει τεστάρει το 'ιδιαίτερο' μοτέρ σου σε οτι συνθήκες μπορείς να φανταστείς (σε πάγκο και πάνω σε αμάξι ανα τον κόσμο) για να σου λέει οτι κάθε τόσο πρέπει να το συντηρείς.

                                      Απο εκεί και πέρα οποιος νομίζει οτι ξέρει 'καλύτερα' καλά κάνει

                                      Καλά, μη παίρνεις κι όρκο...

                                      Nikos @ YouTube

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        eddie_147 last edited by

                                        Youtube Video

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kostis20 last edited by

                                          Ο χρήστης j.marr έγραψε:
                                          Ο κατασκευαστής έχει τεστάρει το 'ιδιαίτερο' μοτέρ σου σε οτι συνθήκες μπορείς να φανταστείς (σε πάγκο και πάνω σε αμάξι ανα τον κόσμο) για να σου λέει οτι κάθε τόσο πρέπει να το συντηρείς.

                                          Απο εκεί και πέρα οποιος νομίζει οτι ξέρει 'καλύτερα' καλά κάνει

                                          H πραγματικότητα άλλα λέει..Και το δικό μου το είχε τεστάρει αλλά άρχισε να βγάζει προβλήματα απο τις 20000χμ
                                          Και φυσικά και η Audi τα τέσταρε και καίγανε 1 λίτρο λάδι στα 1000χμ και προσπαθούσε να μας πείσει ότι είναι και φυσιολογικό...
                                          Η πραγματικότητα είναι οτι οι κατασκευαστες βάζουν κάτω τα οικονομικά δεδομένα και βλέπουν τι τους συμφέρει και αναλόγως πράττουν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Δεν ξέρω πως λέτε ότι ελέγχετε ποιότητα και ποσότητα αλλά εγώ το συστηματάκι με τα πυκνωτάκια καλό χρυσό αλλά μόνο σαν ένδειξη και όχι απόδειξη το θεωρώ. Βασικά θα πιάσει το fuel dilution ή την αυξημένη κατανάλωση λαδιού. Χωρίς κανονική ανάλυση λαδιού όμως ποιότητα δεν μετράει. Θα το άκουγα μόνο αν με προέτρεπε σε σύντομη αντικατάσταση λαδιών αλλά όχι το αντίθετο. Το όριό μου εμένα είναι 10000 χλμ γενικά ή 15000 αν έχει πολλά ταξίδια ή 2 χρόνια, όποιο έρθει πρώτο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1202
                                            • 1203
                                            • 1204
                                            • 1205
                                            • 1206
                                            • 1325
                                            • 1326
                                            • 1204 / 1326
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr