-
Εμένα η απορία μου είναι: αν το υγραέριο είναι τόσο καταπληκτικό καύσιμο, που κοστίζει τα μισά λεφτά και έχει ακριβώς τις ίδιες επιδόσεις-αξιοπιστία κτλ. κτλ. τότε τι στην ευχή κάνουν εκεί στην αυτοκινητοβιομηχανία και σκίζονται για να σχεδιάζουν κινητήρες βενζίνης και ντίζελ (να μην πως για υβριδικά κτλ.)
(Μην ακούσω για 'λόμπι πετρελαίου' και το υγραέριο από το ίδιο λόμπι προέρχεται).
-
χε χε
δεν κρατάτε ούτε μία πισινή βλέπω, είστε 100% σίγουροι οτι δεν παίζει να δουλευει ρολόι
δεν πειράζει, οσοι ειδικοί μάστορες τα βλέπουν για πρώτη φορά, κάνουν σαν να είδαν UFO
αυτό το κάνει πιό ευχάριστο:-)
λοιπον το ξαναλέω η απάντηση είναι στο Διεγράφη διαφήμιση [Mod] για όποιον πιστεύει οτι μπορεί (ίσως λέμε) να μην τα ξέρει και όλα
χαιρετουρες και καλο καλοκαίρι!!
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Εμένα η απορία μου είναι: αν το υγραέριο είναι τόσο καταπληκτικό καύσιμο, που κοστίζει τα μισά λεφτά και έχει ακριβώς τις ίδιες επιδόσεις-αξιοπιστία κτλ. κτλ. τότε τι στην ευχή κάνουν εκεί στην αυτοκινητοβιομηχανία και σκίζονται για να σχεδιάζουν κινητήρες βενζίνης και ντίζελ (να μην πως για υβριδικά κτλ.)(Μην ακούσω για 'λόμπι πετρελαίου' και το υγραέριο από το ίδιο λόμπι προέρχεται).
Η τεχνολογία υγρού ψεκασμού υψηλής πίεσης έχει αναπυχθεί τα τελευταία 1-2 χρόνια.
Πλέον οι μεγάλοι κατασκευστές ξεκινούν και βάζουν εργοστασιακά υγραέρια όπως η ΤΟΥΟΤΑ ή η OPEL (το insignia)
σε λίγο καιρό θα παραγγέλνεις το LPG σαν εχτρά όπως το δερματινο σαλόνι:-)
-
Δεν απάντησες... Για ποιό λόγο είναι εξτρά και όχι βασικός εξοπλισμός ? Αφού, σύμφωνα με τα λεγόμενά σου, έχει ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια απόδοση αλλά κοστίζει τα μισά λεφτά Ή είναι βλάκες στην αυτοκινητοβιομηχανία ή κάποιο λάκκο έχει η φάβα...
(Τι σημαίνει 'υγρού ψεκασμού υψηλής πίεσης' ? Και η βενζίνη σε ένα σύστημα άμεσου ψεκασμού σε υγρή φάση βρίσκεται και σε υψηλή πίεση ψεκάζεται (> 200 bar). Σιγά λοιπόν την υψηλή τεχνολογία)
-
Σε διάφορα τεστ πάντως, η βενζίνη είναι ελαφρώς ταχύτερη και με ελαφρώς μικρότερη κατανάλωση από ότι το ίδιο αυτοκίνητο όταν καίει αέριο. Επίσης το παρατηρώ κι εγώ στο κλαρκ μου που έχει κινητήρα αυτοκινήτου και καίει και τα δύο καύσιμα.
Συμφωνώ με όλους τους υπόλοιπους φυσικά. Πολλοί τα έχουν πάρει όλα στη μασχάλη σαν το σαραντατρίο λόγω του αερίου καθώς οι κινητήρες δεν ήταν σχεδιασμένοι για αυτό για αυτό το καύσιμο.
-
Ο χρήστης Need4Speed έγραψε:
Εμένα η απορία μου είναι: αν το υγραέριο είναι τόσο καταπληκτικό καύσιμο, που κοστίζει τα μισά λεφτά και έχει ακριβώς τις ίδιες επιδόσεις-αξιοπιστία κτλ. κτλ. τότε τι στην ευχή κάνουν εκεί στην αυτοκινητοβιομηχανία και σκίζονται για να σχεδιάζουν κινητήρες βενζίνης και ντίζελ (να μην πως για υβριδικά κτλ.)
(Μην ακούσω για 'λόμπι πετρελαίου' και το υγραέριο από το ίδιο λόμπι προέρχεται).
Η τεχνολογία υγρού ψεκασμού υψηλής πίεσης έχει αναπυχθεί τα τελευταία 1-2 χρόνια.
Πλέον οι μεγάλοι κατασκευστές ξεκινούν και βάζουν εργοστασιακά υγραέρια όπως η ΤΟΥΟΤΑ ή η OPEL (το insignia)
σε λίγο καιρό θα παραγγέλνεις το LPG σαν εχτρά όπως το δερματινο σαλόνι:-)
Αν το αμάξι έχει υγραέριο από το εργοστάσιο σημαίνει εργοστασιακή χαρτογράφηση για υγραέριο.
Αυτό κάνει την (τεράστια) διαφορά.
Με λίγο μεγαλύτερη συμπίεση ο κινητήρας θα έχει χαλαρά +30άλογα με το υγραέριο.
Βγάζεις πιο πολλά άλογα με το υγραέριο.
ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ. -
Μου αρέσει που απαντάτε σοβαρά...
όποιος ξόδευε 600€ το μήνα καύσιμα, έχει AUDI S4 (20lt/100) και άλλα 2-3 αυτοκίνητα, και έχει άποψη για LPG σε BMW M3, και PORSCHE. Έχει γνώσεις πολύ πάνω απο το επίπεδο του φόρουμ!!
'Όταν οι άλλοι αντιγράφουν, εμείς ξεπερνάμε το μέλλον'
που να το βρήκα αυτό άραγε.... -
Εμένα δεν με νοιάζει το υγραέριο (δεν θα έβαζα) αλλά γουστάρω φάση guerilla marketing.
-
Ο χρήστης Need4Speed έγραψε:
χε χεδεν κρατάτε ούτε μία πισινή βλέπω, είστε 100% σίγουροι οτι δεν παίζει να δουλευει ρολόι
δεν πειράζει, οσοι ειδικοί μάστορες τα βλέπουν για πρώτη φορά, κάνουν σαν να είδαν UFO
αυτό το κάνει πιό ευχάριστο:-)
λοιπον το ξαναλέω η απάντηση είναι στο Διεγράφη διαφήμιση [Mod] για όποιον πιστεύει οτι μπορεί (ίσως λέμε) να μην τα ξέρει και όλα
χαιρετουρες και καλο καλοκαίρι!!
Ποιοι μαστορες μωρε; Βρηκαν ενα niche και εγιναν ολοι επιστημονες τωρα.
Ωρα ειναι να μου πεις οτι ξερουν περισσοτερα απ´τους μηχανικους της Μ
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
-
Ο χρήστης Need4Speed έγραψε:
Δηλαδή θα σας χάλαγε να σκίζετε το Μ3 καίγοντας υγράεριο με επιδόσεις ίσες και καλύτερες Vs βενζίνη εε?
Και μετά να πηγαίνατε πρατήριο και να γεμίζατε με 0,82 ευρώ/λίτρο. To οτι έχω την άνεση
να αγοράσω ένα Μ3 δεν σημαίνει οτι γουστάρω και να πληρώνω βενζίνη 1,70 το λίτρο. Ιδιώς όταν το έχω πρώτο αυτοκίνητοΠηγαινε παρε τοτε ενα Nissan Leaf να γλυτωνεις και τα 400 ευρω που χαλας ηδη (να εισαι και πιο μαγκας οικολογος στη γυναικα).
Εμας εδω (τουλαχιστον εγω προσωπικα δε ξερω για ολους τους αλλους) μας αρεσει η μυρωδια της βενζινηςPetrolheads uber alles
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σε διάφορα τεστ πάντως, η βενζίνη είναι ελαφρώς ταχύτερη και με ελαφρώς μικρότερη κατανάλωση από ότι το ίδιο αυτοκίνητο όταν καίει αέριο. Επίσης το παρατηρώ κι εγώ στο κλαρκ μου που έχει κινητήρα αυτοκινήτου και καίει και τα δύο καύσιμα.Συμφωνώ με όλους τους υπόλοιπους φυσικά. Πολλοί τα έχουν πάρει όλα στη μασχάλη σαν το σαραντατρίο λόγω του αερίου καθώς οι κινητήρες δεν ήταν σχεδιασμένοι για αυτό για αυτό το καύσιμο.
Το σαραντατρίο εμεινε γιατι το πηγαινε πανί στις 2350 σαλ και εκαιγε βαρβατο καυσιμο
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δεν απάντησες... Για ποιό λόγο είναι εξτρά και όχι βασικός εξοπλισμός ? Αφού, σύμφωνα με τα λεγόμενά σου, έχει ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια απόδοση αλλά κοστίζει τα μισά λεφτά Ή είναι βλάκες στην αυτοκινητοβιομηχανία ή κάποιο λάκκο έχει η φάβα...(Τι σημαίνει 'υγρού ψεκασμού υψηλής πίεσης' ? Και η βενζίνη σε ένα σύστημα άμεσου ψεκασμού σε υγρή φάση βρίσκεται και σε υψηλή πίεση ψεκάζεται (> 200 bar). Σιγά λοιπόν την υψηλή τεχνολογία)
Το ινσινια για παράδειγμα δεν το παραγγελνεις με υγραέριο σαν αξεσουάρ αλλά υπάρχει ξεχωριστό μοντέλο που καίει και τα 2 καύσιμα.
Αντίθετα η επίσημη κοσμοκαρ τα εισάγει χωρίς υγραέριο και έχει επίσημη συνεργασία μετην ολλανδική βίαλλε που τα τοποθετεί στην ελλάδα. Η κοσμοκαρ όμως δεν επιτρέπει την εγκατάσταση υγραερίου σε κανένα ς η ρς μοντέλο αουντι για τους λόγους που λίγο πολύ όλοι ανέφεραν. Τα βαριά μοτερ τα στέλνει ανεπίσημα στην ικομΓενικά στην τεχνολογία υπάρχουν οι πατεντες, με το σκεπτικό σου με το που ανακάλυψε η μπε εμ βε το βανος θα μπορούσαν να το βάλουν όλοι από την επόμενη μέρα, και το ίδιο ισχύει και με το κουατρο των αουντι.
Επίσης μην εμπλακούμε το υγραέριο με την βενζίνη. Η βενζίνη σε ατμοσφαιρική πίεση είναι υγρή και δεν είναι καθόλου δύσκολο να ψεκαστει σε υγρή μορφή. Αντίθετα το υγραέριο ως μίγμα προπανίου βουτανιου είναι αεριο και χρειάζεται συμπίεση για να υγροποιηθει και να αποθηθηκευτει . Για τον λόγο αυτό η σταθερή παροχή του υγραερίου σε υγρή μορφή στα μπεκ στις πραγματικές συνθήκες λειτουργίας ενός κινητήρα ήταν σχεδόν αδύνατη μέχρι σχετικά πρόσφατα.
Ελπίζω να σε καλυψα -
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Σε διάφορα τεστ πάντως, η βενζίνη είναι ελαφρώς ταχύτερη και με ελαφρώς μικρότερη κατανάλωση από ότι το ίδιο αυτοκίνητο όταν καίει αέριο. Επίσης το παρατηρώ κι εγώ στο κλαρκ μου που έχει κινητήρα αυτοκινήτου και καίει και τα δύο καύσιμα.
Συμφωνώ με όλους τους υπόλοιπους φυσικά. Πολλοί τα έχουν πάρει όλα στη μασχάλη σαν το σαραντατρίο λόγω του αερίου καθώς οι κινητήρες δεν ήταν σχεδιασμένοι για αυτό για αυτό το καύσιμο.
Το σαραντατρίο εμεινε γιατι το πηγαινε πανί στις 2350 σαλ και εκαιγε βαρβατο καυσιμο
Σωστα μιλάς αλλά αυτα που αναφέρεις αφορούν μόνο τον αεριο ψεκασμο υγραεριου και όχι τον υγρό
Αυτή η μικρή λεπτομέρεια είναι αυτό που προσπαθώ να εξηγήσω και κάνει την διαφορά
Το υγραέριο είναι παλιά υπόθεση, όλοι έχουν δει η ακούσει κάτι κατά καιρούς από τεστ μέχρι ιστορίες για άγριους αλλά τίποτε από αυτα δεν αφορά τον υγρό ψεκασμο
-
Οκ, αυτα μπορει να δουλεψουν σε κανα c3...ας αφησουμε τα ερμα τα Μ μοτερ στη βενζινοησυχια τους πλιζ...
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Μου αρέσει που απαντάτε σοβαρά...όποιος ξόδευε 600€ το μήνα καύσιμα, έχει AUDI S4 (20lt/100) και άλλα 2-3 αυτοκίνητα, και έχει άποψη για LPG σε BMW M3, και PORSCHE. Έχει γνώσεις πολύ πάνω απο το επίπεδο του φόρουμ!!
'Όταν οι άλλοι αντιγράφουν, εμείς ξεπερνάμε το μέλλον'
που να το βρήκα αυτό άραγε....Με τιμουν τα καλά σου λόγια
Υπάρχουν άνθρωποι που γνωρίζουν πολύ λίγα για παρά πολλά πράγματα
Εγώ προτιμώ να γνωρίζω πολλά για πολύ λίγα πράγματα:-)Ένα από τα ελάχιστα που γνωρίζω το μοιραζομαι μαζί σας από χτες, και ασχέτως της [ζεστης] υποδοχής αν έστω και ένας φίλος ωφεληθεί εγώ θα είμαι χαρούμενος:-)
-
need4speed πόσο κάνει ένα καλό σύστημα για Μ3. Με ενδιαφέρει.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Εμένα η απορία μου είναι: αν το υγραέριο είναι τόσο καταπληκτικό καύσιμο, που κοστίζει τα μισά λεφτά και έχει ακριβώς τις ίδιες επιδόσεις-αξιοπιστία κτλ. κτλ. τότε τι στην ευχή κάνουν εκεί στην αυτοκινητοβιομηχανία και σκίζονται για να σχεδιάζουν κινητήρες βενζίνης και ντίζελ (να μην πως για υβριδικά κτλ.)
(Μην ακούσω για 'λόμπι πετρελαίου' και το υγραέριο από το ίδιο λόμπι προέρχεται).
Η τεχνολογία υγρού ψεκασμού υψηλής πίεσης έχει αναπυχθεί τα τελευταία 1-2 χρόνια.
Πλέον οι μεγάλοι κατασκευστές ξεκινούν και βάζουν εργοστασιακά υγραέρια όπως η ΤΟΥΟΤΑ ή η OPEL (το insignia)
σε λίγο καιρό θα παραγγέλνεις το LPG σαν εχτρά όπως το δερματινο σαλόνι:-)
Αν το αμάξι έχει υγραέριο από το εργο3στάσιο σημαίνει εργοστασιακή χαρτογράφηση για υγραέριο.
Αυτό κάνει την (τεράστια) διαφορά.
Με λίγο μεγαλύτερη συμπίεση ο κινητήρας θα έχει χαλαρά +30άλογα με το υγραέριο.
Βγάζεις πιο πολλά άλογα με το υγραέριο.
ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ.Οκ θα απαντήσω ακόμα ένα πόιντ που εθεσες αγαπητέ
Όχι στονυγρο ψεκασμο δεν χρειάζεται ειδική χαρτογράφηση για υγραέριο, η ειδική χαρτογράφηση που αναφέρεις χρειάζεται μόνο στον αεριο ψεκασμο και για τον λόγο αυτό πότε δεν δούλεψε ειδικά σε δυνατα μοτερ με σύνθετες χαρτογραφησεις που δεν αντιγραφονται με τίποτε
Ο υγρός ψεκασμος χρησιμοποιεί την ίδια την εργοστασιακή χαρτογράφηση του μοτερ.
Ο εγκέφαλος διαβάζει την πληρότητα του καυσίμου σε υψηλούς υδρογονανθρακες και αντίστοιχα ρυθμίζει με τα φλαπς την παροχή αέρα και με τα μπεκ την παροχή καυσίμου ώστε να πετυχαίνει το άριστο μείγμα.
Με τον τρόπο αυτό το Μ3 σου δουλεύει τόσο με βενζίνη 95 όσο και με 100 οκτανια , ενώ στο αμέρικα δουλεύει και με τα92 μια χαρά. Επίσης δεν θέλω να σε σοκαρω αλλά η πιο συνήθης νοθεία της βενζίνης γίνεται με πρόσμειξη δέκα με είκοσι τοις εκατό τολουολιο το οποίο ο εγκέφαλος του καλού σου αυτοκίνητου το ξεπερνάει χωρίς να παθαίνει κάτι βαρύ απλά αυξάνει την παροχή καυσίμου για να βρει τα οκτανια και εσυ βλέπεις μόνο την αυξημένη κατανάλωση.Ο ψεκασμο του υγραερίου σε υγρή μορφή παρέχει τόσα οκτανια ώστε ο εργοστασιακός εγκέφαλος σε μεγάλα φορτία αυξάνει την παροχή το πολύ μέχρι 25% για να φτιάξει το απαραίτητο μείγμα. Το μόνο πρόβλημα είναι τα μπεκ του υγραερίου να μπορούν να σηκώσουν την παροχή αυτή οπότε τότε μπαίνει σε κάθε κύλινδρο και δεύτερο μπεκ αυξάνοντας όμως το κόστος,
Γενικά μέχρι 80 ίππους ανά κύλινδρο το ένα μπεκ καλύπτει πλήρως
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
need4speed πόσο κάνει ένα καλό σύστημα για Μ3. Με ενδιαφέρει.Δυστυχώς δεν γνωρίζω με ακρίβεια
Προσωπικα στο αουντι που είναι οκτακυλινδρο μου στοίχισε 3000 ευρώ
Ενώ στο σουμπα μου πήγε 2000Απόσβεση εχω κάνει ήδη και στα δύο
Επίσης εχω περάσει το υγραέριο στην άδεια (θέλει κτεο πρώτα) και κυκλοφορώ δακτύλιο καθημερινά
-
Ο χρήστης Need4Speed έγραψε:
need4speed πόσο κάνει ένα καλό σύστημα για Μ3. Με ενδιαφέρει.
Δυστυχώς δεν γνωρίζω με ακρίβεια
Προσωπικα στο αουντι που είναι οκτακυλινδρο μου στοίχισε 3000 ευρώ
Ενώ στο σουμπα μου πήγε 2000Απόσβεση εχω κάνει ήδη και στα δύο
Επίσης εχω περάσει το υγραέριο στην άδεια (θέλει κτεο πρώτα) και κυκλοφορώ δακτύλιο καθημερινά
Δε με ενδιαφέρει η οικονομία. Για αύξηση επιδόσεων το θέλω.
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
need4speed πόσο κάνει ένα καλό σύστημα για Μ3. Με ενδιαφέρει.
Δυστυχώς δεν γνωρίζω με ακρίβεια
Προσωπικα στο αουντι που είναι οκτακυλινδρο μου στοίχισε 3000 ευρώ
Ενώ στο σουμπα μου πήγε 2000Απόσβεση εχω κάνει ήδη και στα δύο
Επίσης εχω περάσει το υγραέριο στην άδεια (θέλει κτεο πρώτα) και κυκλοφορώ δακτύλιο καθημερινά
Δε με ενδιαφέρει η οικονομία. Για αύξηση επιδόσεων το θέλω.
Με το υγραέριο υγρού ψεκασμού έχεις τις ίδιες επιδόσεις (οριακές διάφορες σε ίππους δεν έχουν νόημα) αξιοπιστία με το μισό κόστος
Αν θες να κανείς το αυτοκίνητο σου πιο δυνατό το υγραέριο δεν θα σε βοηθήσει
Θα πρέπει να εξετάσεις άλλες λύσεις για τις οποίες δεν γνωρίζω αρκετά για να ξεστόμισω κάτιΈνας βελτιωτης διεθνούς φήμης θα ήταν πιστεύω ένα καλό σημείο να ξεκινήσεις, ακόμα και κάποιος από το φόρουμ με επιτυχημένη εμπειρία κάποιας βελτίωσης
BMW FORUM