-
μιλτο σωστα τα παραπανω
αλλα δε νομιζω οτι αφορουν κανενα απο εμας ολα αυτα...τετοια προσοχη στη λεπτομερια για στησιμο πιστας δε νομιζω οτι εχω δει κανεναν με αμαξι δρομου να την εχει εφαρμοσει...
ομως οπως ειπες ενα σωστα στημενο αμαξι θα κανει χρονους παντουυ και βουνο και πιστα και παντουσυγκρινοντας λοιπον εργοστασιακα αμαξια τις πιο πολλες φορες στη πιστα βγαινουν πραματα που στο δρομο δε βλεπεις τοσο ευκολα...ειναι πλεον τετοια τα ορια στα σημερινα αυτοκινητα που δε μπορεις ευκολα να πας μερκουρη και να ζορισεις ενα αμαξι.
ειμαστε εκτος θεματος εδω και καιρο χωρις κανενα νοημα αφου ολοι πανω κατω τα ιδια λεμε με αλλο τροπο
-
Έχεις απόλυτο δίκιο.
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
...ειμαστε εκτος θεματος εδω...Who cares....
Συνεχίστε ρε παιδιά, χαίρομαι να σας διαβάζω και δεν κρύβω πως σας ζηλεύω κιόλας, με την καλή έννοια πάντα! -
Ευχαριστούμε φίλε Τάκη συνοδοιπόρε του χόμπι μας.
-
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
...ειμαστε εκτος θεματος εδω...
Who cares....
Συνεχίστε ρε παιδιά, χαίρομαι να σας διαβάζω και δεν κρύβω πως σας ζηλεύω κιόλας, με την καλή έννοια πάντα!+1, ωραία κουβέντα είναι...
-
KAI ρωταω φιλοσοφικα
ενα 206 μαμα καινουργιο αυτη τη στιγμη εχει 14000 με φουλ εξτρα
θελουμε το πολυ 3 για να το κανουμε 150αλογα με πραγματα απο σιτροεν και πεζο οχι κατι εξεζητημενο
και κτεο ολα κανονικα περναει
θες καπου 1300 αναρτησιακα (πεζο σπορτ)
καπου 1300 σαζμανικα (μπλοκε κοντο)
βαλε και 300 για 4 ημισλικ 15αρια
ε βαλε και 500 για φρενα (283+φεροντο+τρομπα)τσιμα τσιμα πιανουμε τα 20-21 με παρα πολυ ζορι
μεχρι τα 26 του κλιο εχουμε 6 χαλαρα διαφορα που με κατι τις ακομα παιρνεις ενα i10
αυτο το αμαξι παραπανω κανει ψηλα 12αρια μεγαρα σας το υπογραφω apo δικο μου
μεχρι τα 14 ψηλα που κανει το κλιο .....ΧΑΟΣ και μη μιλησουμε για αισθηση κλπ....ταξιδι κανει το ιδιο με κλιο ανετα κλπ κλπ
τα παιδια ξερουν το αμαξι μου οοποτε ξερουν οτι δε λεω παπαριες...
αρα τι στο διαολο να το κανεις το κλιο των 26++++
εκτος απο το να λες οτι εχεις ενα κιτκαρ δρομου??????????
που να παμε και σε γκολφ των 30κεν τελει η βασικη ερωτηση ειναι ΤΙ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΕΝΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΠΟΡ ΧΑΤΣ για να αλλαξουμε το παλιο μας αγαπημενο στημενο αντιστοιχο αμαξι περα απο τη καταναλλωτικη μανια που κυβερνα τα παντα????
-
Γιατί να μην κάνεις τις ίδιες μετατροπές σε ένα 205 και να γλυτώσεις και 10 χιλιάρικα?
-
γιατι το 205 δεν κανεις ταξιδι ουτε με σφαιρες
ουτε μια στοιχειωδη παθητικη ασφαλεια εχει (το 206 εχει 4)
ουτε κρουζ (Χεχεχε)
ουτε του κουτιου καινουργιο το παιρνειςβασικα η ολη προταση ειναι παραλογη εντελως δε το συζητω
απλα παρολη την παρφροσυνη της ειναι δυσκολο να την αντικρουσεις
με αυτα που βλεπουμε γυρω μας να βγαζουν οι συχγρονοι κατασκευαστες -
Ειναι αδικο να κρινουμε το clio με βαση την τιμη του στην Ελλαδα...οπως εγραψα κ πιο πανω στην αγγλια εχει 20000!!!
-
σε αυτο εχεις δικιο...αας το ξεφτιλισουμε τελειως!χεχε
γκολφ με 30κ+ ... με ποσα???????
που βαδιζουμε?σε λιγο θα φτασουμε να θεωρουμε τα 50 του εβο ευκαιρια!!!
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
σε λιγο θα φτασουμε να θεωρουμε τα 50 του εβο ευκαιρια!!!Αν αναλογιστείς τις δυνατότητες του προηγούμενο EVO, ήταν ευκαιρία. Τόσο γρήγορο αυτοκίνητο σε ορεινό στροφιλίκι δεν έβρισκες αν δεν έδινες τουλάχιστον 100-120 χιλιάρικα. Οπότε ναι, ήταν ευκαιρία. (Για το 10άρι κρατάω μικρό καλάθι, δεν έχω διαβάσει/δει/ακούσει ακόμα αρκετά σχόλια)
-
gia na το παω λιγο πιο μακρυα αυτο που με εξοργιζει ειναι το ποσο θυματα μας θεωρουν
σου παρουσιαζουν ενα μετριο all around αμαξι
p.x meganeκαι μετα σου πασαρουν 10 ειδικες εκδοσεις τη μια πιο hardcore απο την αλλη
ζητωντας στο τελος για ενα γυμνο αμαξι με σκληρη αναρτηση και ενα μπλοκε τα υπεραντερα τους?δηλαδη που ειναι οι εποχες που επαιρνες ενα 306race 1εκατ. πιο φτηνα απο το κανονικο gti?
γιατι ρε παιδια για μια αγνη σπορ κατασκευη πρεπει να πληρωσω και παραπανω κερατιατικα?
αυτο το παρατηρω σε ολες τις μαρκες...το ειδικο σπορ το πληρωνεις 2 φορες πανω απο οτι αξιζει γιατι απλα ειναι κατι ειδικο και βασιζονται στη φλωροκαυλα σου
-
και να μην αναφέρουμε τα χιλίαρικα που ζητάνε ......
για αεροτομές / σποιλερ / κτλ κτλ ... που το μόνο που κάνουν είναι να χαλάνε την αεροδυναμική .....αλλά έλα ντε που ο κόσμος πάει και τα αγοράζει !!! τέτοιοι είμαστε, καλά μας κάνουν !!!
βλέπε εκδόσεις ....
sline
sigma
amgκτλ κτλ !!!!
-
Επί του θέματος (χωρίς να θέλω να διακόψω τον ειρμό της πολύ ενδιαφέρουσας παραπάνω συζήτησης): Το πρόγραμμα που δίνει η Κόδωρ για ~210PS στο 207RC βγάζει προβλήματα?...
-
βασικα δεν υπαρχει πλεον προγραμμα απο μαη ή καπου εκει αλλαξαν βερσιον εγκεφαλου και κανεις ευρωπη δεν εχει καταφερει να σπασει κωδικοποιηση για τη νεα βερσιον των εγκεφαλων στα 207 gt-rc
ή μαλλον οχι κανενας..εκει στο ελλαντα σε ενα μικρο υπογειο κατι μικρα ταπεινα στρουμφακια συμφοιτητες μου απο το εμπ το καταφεραν μολις προχτες....χεχεχε
το προγραμα στο gt το μεταμορφωνει αφου παει καπου 190κατι στο μαχα
αλλα στο rc ειναι δυσκολα τα πραματα. απο 180 παει απλα 200 με προγραμμα (λιγοτερο απο +10 απο gt) afoy την ακουει παρα πολυ ασχημα το ιντερκουλερ -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
εν τελει η βασικη ερωτηση ειναι ΤΙ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΕΝΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΠΟΡ ΧΑΤΣ για να αλλαξουμε το παλιο μας αγαπημενο στημενο αντιστοιχο αμαξι περα απο τη καταναλλωτικη μανια που κυβερνα τα παντα????
Καλα εσυ μπορει να ξερεις τελεια το αυτοκινητο σου και να γραφεις αυτους τους χρονους και ο αλλος να ειναι κουλαδι,δε μπορεις να λες ετσι οτι ενα 206 ειναι καλυτερο απο ενα gti η clio III RS...
αυτο με τη διαφορα τιμης που εθιξες ειναι μεν ενα επιχειρημα,αλλα εχει να κανει και με τις προτεραιοτητες του καθενος...Εγω πχ θα προτιμουσα να κανω ταξιδακι στο golf χωρις να με ενοχλει ο θορυβος(γιατι με 150 αλογα θα χεις και καποιο θορυβο ),να μην κοπαναει η αναρτηση και να υπαρχει μια ποιοτητα στη καμπινα μου...
Εσυ προφανως ολα αυτα τα θεωρεις gay και καλα κανεις,αλλα να καταλαβεις οτι δε βλεπουν ολοι ετσι τα πραγματα...Ενα κανουριο αυτοκινητο ειναι συνηθως καλυτερο και ενα 'μαμα' αυτοκινητο σε γλιτωνει απο πιθανες ζημιες αλλα και περιπετειες με διαφορα λαμογια του χωρου...
Σχετικα με το θεμα της αισθησης, το χω πει πολλες φορες οτι παρολο που μου αρεσει να τρεχω,εχω μεση που πιανεται ευκολα και οι θορυβοι με ενοχλουν και μιας και χρειαζεται πολλες φορες να κανω αγγαρειες ή ταξιδια θελω να βγαινω απο το αυτοκινητο ξεκουραστος...
Τα 'σκληροπυρηνικα μυαλα' αποτελουν παρελθον για μενα για αυτο θα προτιμουσα να δωσω το κατι παραπανω για να εχω οσο πιο πολλα μπορω(μεσα σε αυτα ανεση και 'φλωρια')...Παντως το θεμα της(λογικης) βελτιωσης δεν το απορριπτω κιολας,γιατι carrera πχ δυσκολα θα μπορεσω να παρω στη ζωη μου,ομως τα γκαζια της στην ευθεια τουλαχιστον μπορω να τα αποκτησω σχετικα ευκολα...
ΟΜΩΣ δε θα βγαινω μετα να λεω πως το αυτοκινητο μου εγινε καλυτερο απο carrera,γιατι θα ειμαι γραφικος...
Εσυ τα αυτοκινητα που κραζεις τα εχεις πιασει ποτε να τους σκισεις τη μανα μεσα στη πιστα ωστε να δεις τι μπορουν πραγματικα να κανουν???
Εχεις σκεφτει οτι απλως μπορει να εισαι εσυ πολυ καλος οδηγος,ενω οι αλλοι που χεις δει απλως κουλομαριες???? -
θορυβο? αν ειχε θορυβο δε θα περναγε κτεο
ουτε ρυπους θα καλυπτε ουτε καταναλλωση κατω απο 10 μεσα στην αθηνα....
η αναρτηση ειναι ελαχιστα πιο σκληρη απο 206rc απλα εκεινο εχει φλιδες λαστιχα
ενω εγω 50αρι προφιλ...
τεσπα αστο το δικο μου απεξω γιατι ειναι ειδικη περιπτωση με απειρες ωρες προσωπικου ψαξιματος και σε καμια περιπτωση δεν αντιπροσωπευει τα βελτιωμενα αυτοκινητα που οι πιο πολλοι σκεφτονται απο τη συζητηση....οι χρονοι που αναφερομαστε ειναι συνηθως απο 4τ περιοδικο...
αν θεωρεις κουλους του οδηγους του περιοδικου και ανικανους να βγαλουν το 90%?? των δυνατοτητων των αυτοκινητων παω πασο. -
Πράγματι Πάνο η τελευταία φράση του QsisVTS λέει κάτι που είχα πει κι εγώ σε ένα από τα προηγούμενα κατεβατά μου. Όσον αφορά τους οδηγούς των περιοδικών δεν τους υποτιμώ σε καμία περίπτωση, αλλά επειδή το 'Υπάρχει Πάντού και Πάντοτε Κάποιος Καλύτερος' είναι κανόνας και όχι εξαίρεση, σε συνδυασμό με το ότι αλλάζοντας αυτοκίνητα με το κιλό τελικά δεν μαθαίνεις κανένα, άνετα εσύ μπορείς να γυρνάς το κάρο σου καλύτερα από όλους τους δοκιμαστές-δημοσιογράφους. Επίσης, το '90% των δυνατοτήτων' μέχρι το 100% (που δεν υπάρχει 100% παρά μόνο 99.99999999999999%+άπειρο) σε χρόνο μπορεί να είναι μερικά δευτερόλεπτα διαφορά. Μετά το 90% για κάθε 1% μετράς δέκατα βελτίωσης μέχρι το 98% και μετά για κάθε 0.1%... κερδίζεις βάθρο μέχρι τα 99% γιατί μετά για κάθε 0.001% κερδίζεις πρωτάθλημα (ενδεικτικά τα νούμερα αλλά χρήσιμα για να εκφράσουμε αυτό που θέλουμε να εννοηθεί).
Πρόσεξε:
- Έχουμε στήσει τα κάρα μας στα μέτρα μας (εσύ του έχεις χώσει και παραπάνω φράγκα από μένα και το έχεις ακόμη πιο ψηλά αλλά δεν είναι εδώ το θέμα).
- Έχουμε φάει τα λυσσακά μας να τα στρίψουμε όσο γρηγορότερα και ασφαλέστερα μπορούμε.
- Εσύ έχεις μπει Μέγαρα αρκετές φορές ψάχνοντας τις ατέλειες του αυτοκινήτου σου και τις δικές σου, χώρια που είσαι από χρόνια ψημένος σε βουνίσια (και μη) στροφιλίκια, άρα ξέρεις να δουλεύεις στο όριο και να προστατεύεις το αμάξι σου (καθότι τα Μέγαρα δεν είναι Σέρρες αλλά μάλλον προς Αιγίνιο πάει που άμα έχεις έξοδο το παίζεις 50-50 να μην επιστρέψεις σπίτι σου με γερανό).
- Αληθινό γεγονός: Στις Σέρρες έμπαινε συχνά μία Μ3 CSL με οδηγό που την ψιλοκατέχει (όπως επίσης και την πίστα) και μπαίνει ένα καραφτιαγμένο ραλλάκι με 170PS (όχι παπαριές με τούρμπο-νίτρο αλλά ατμοσφαιρική αξιόπιστη και ροπάτη βελτίωση) στημένο και ραμμένο στα μέτρα της πίστας και του οδηγού -για τον Παναγιώτη μιλάω- που ξέρει την πίστα σαν την παλάμη του και η Μ3 δεν μπορεί να πλησιάσει πλησιέστερα από μισό δεύτερο το ραλλάκι. Μιλάμε για παράδειγμα που βγάζει μάτι, καλύτερο κι από το παράδειγμα του Μάκη με το 206 που πήρε S2000 και έχασε τη μπάλλα αφού δεν μπόρεσε να νικήσει τον παλιό εαυτό του με το 206 στο Αιγίνιο.
Πάρε το Clio RS λοιπόν εσύ, δούλεψε πάνω του κανά 6μηνο (το πολύ) και μετά να σε δω τί γράφεις στα Μέγαρα και όπου θέλεις. Χώρια που ΚΑΙ στο RS μπορείς να κάνεις τους παπάδες σου στην ανάρτηση (δεν είσαι τόσο χαζός ώστε να ασχοληθείς με τον κινητήρα-διαμάντι) καθότι υποστηρίζει η ίδια η Renault Sport και μπορεί να σου βγει καναδυό χιλιάρικα για να το πετύχεις στα μέτρα σου (κι αυτό εφόσον μετά το 12μηνο καταλήξεις ότι πράγματι κάτι δεν σου κάθεται στα γούστα για να κατεβάσεις κι άλλο τους χρόνους σου - καθ'ότι το κάρο είναι ήδη έτοιμο και απόλυτα στημένο οπότε λογικά θα μπορείς να το αφήσεις ως έχει).
Είμαι σίγουρος ότι εάν ξέρεις και μπορείς, στήνεις το αμάξι σου στα μέτρα σου και με αρκετή δουλειά βγάζεις μάτια, αλλά είμαι εξίσου σίγουρος ότι τόσο το 207RC όσο και το CLIO RS αξίζουν όλα τα λεφτά τους (το καθένα για το κοινό που απευθύνεται) κι ας είναι και υπερτιμημένα στην ηλίθια ελληνική πραγματικότητα.
-
δεν τους θεωρω κουλους,αλλα αν εσυ εχεις λιωσει το αυτοκινητο σου ειναι πολυ πιθανο να περνας καποιον που οδηγησε ενα αυτοκινητο για 50-100 χλμ κι ας ειναι καλυτερο και το αυτοκινητο και ο οδηγος...
Ενα αυτοκινητο θελει χρονο να το μαθεις εκτος αν εισαι alonso ή κατι παρομοιο και δε νομιζω οι δημοσιογραφοι να ανηκουν σε αυτο το επιπεδο... -
Όλοι χρειάζονται (λίγο έως πολύ) χρόνο εξοικείωσης για να αποδώσουν αυτό που μπορούν... μαζί και ο Alonso.
Peugeot 207 RC 2007