Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Scenic Mk3
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Scenic Mk3
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 15
    • 16
    • 10 / 16
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    49
    309
    1225
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pk33 last edited by

      το τεστ έγινε!
      Η μεγάλη έκανε εμετό 10 λεπτά αφου μπήκαμε στο αυτοκίνητο....ποτέ ξανά γάλα πριν το ταξίδι!

      Ο χώρος αποσκευών τελικά είναι απλά αχανής. Χώρεσε 2 βαλίτσες (70Χ50Χ40), έναν μεγάλο σάκο και ένα μικρότερο, ένα διδυμοκαρότσι, ένα ακόμη καροτσάκι maclaren, 3 καθισματάκια φαγητού, και φυσικά τα είδη πρώτης ανάγκης σε 2-3 σακίδια: αλλαξιές, μπιμπερά, γάλα για το δρόμο κτλ!

      Η μηχανή δεν μασάει, δεν κατάλαβε τίποτα από το βάρος λόγω φορτώματος.
      Τα 150 πάλι τα έπιασε στις 4.000 στροφές.

      Αυτό που με χάλασε είναι η κατανάλωση. Με το cruise control στα 150 στον αυτοκινητόδρομο και στα 110 στον καρόδρομο του πετάλου (εκτός από τα σταματήματα στα διόδια) έκαψε 10 λίτρα/100 χλμ.

      στην επιστροφή που ήμουν μόνος μου έφτασα άνετα (δεν το πήγα παραπάνω) τα 180 αλλά εκεί η κατανάλωση πλέον είναι στα 15λιτρα/100 χλμ στην ευθεία (σύμφωνα με τον υπολογιστή ταξιδιού)

      Περίμενα ότι θα ήταν πιο οικονομικό αφού είναι 1,4 λιτρων ο κινητήρας, αλλά μάλλον τα περι οικονομίας στους turbo είναι μούφα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Ο χρήστης pk33 έγραψε:
        Τα 150 πάλι τα έπιασε στις 4.000 στροφές.

        Και εκτός αν αλλάξεις διάμετρο τροχού ή τις σχέσεις στο κιβώτιο ή το διαφορικό, τα 150 πάντα με 4000 στροφές θα τα έχει ο κόσμος να χαλάσει!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pk33 last edited by

          δεν παίζει ρόλο και το ζόρισμα του κινητήρα; Αν έχει μεγαλύτερο βάρος δεν φρενάρει το αυτοκίνητο, οπότε θα θέλει περισσότερη ισχύ για να πιάσει τα 150?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Θέλει μεγαλύτερη ισχύ για να επιταχύνει το ίδιο γρήγορα. Οι στροφές του κινητήρα μένουν πάντα σταθερές για μια δεδομένη ταχύτητα και σχέση στο κιβώτιο όμως.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              bibendum last edited by

              και λογω φορτωματος η καταναλωση αλλαζει...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pk33 last edited by

                I see.....sorry για την ασχετοσύνη!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  No worries mate! Όλοι μαθαίνουμε εξάλλου.

                  ΥΓ: Με μένα ή τον bibendum δηλώνεις ερωτευμένος; (just kidding... )

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bibendum last edited by

                    με το scenic μαλλον...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      rafi last edited by

                      Ο χρήστης bibendum έγραψε:
                      και λογω φορτωματος η καταναλωση αλλαζει...

                      με ολα αυτα που κουβαλουσε,πρεπει να ανεβηκε πολύ παραπανω από οσο θα ηταν κανονικα

                      αλλος παραγοντας ειναι, το ποσα χλμ εχει το μοτερ.. εγω μετα τα 7000χλμ ειδα αισθητη πτωση της καταναλωσης

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        bibendum last edited by

                        δεν ξερω αν το 10 κρινετε λογικο ο οχι ομως, ανεξαρτητως φορτωματος...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          delta3 last edited by

                          Χωρίς να είμαι ειδικός, και επειδή φαντάζομαι είχες φορτώσει στο full αυτoκίνητο (καλά εντάξει , τα μικρά δεν είναι και κανένα μεγάλο βάρος) , λογική μου φαίνεται η κατανάλωση, λόγω και του ότι πήγαινες με 150 άρα δούλευες στις 4000 περίπου στροφές, με τη ροπή όμως στο 2250, μην το ξεχνάμε αυτό. Φαντάζομαι με 120 στις 3000 στροφές (τα νούμερα είνια προσωπική εκτίμηση )θα ήταν αλλιώς τα πράγματα.

                          Επίσης, κάτι που θα ήθελα να μας πεις, είναι αν μούγκριζε ο κινητήρας στα 150-180

                          Ο χρήστης pk33 έγραψε:
                          το τεστ έγινε!
                          Η μεγάλη έκανε εμετό 10 λεπτά αφου μπήκαμε στο αυτοκίνητο....ποτέ ξανά γάλα πριν το ταξίδι!

                          Ο χώρος αποσκευών τελικά είναι απλά αχανής. Χώρεσε 2 βαλίτσες (70Χ50Χ40), έναν μεγάλο σάκο και ένα μικρότερο, ένα διδυμοκαρότσι, ένα ακόμη καροτσάκι maclaren, 3 καθισματάκια φαγητού, και φυσικά τα είδη πρώτης ανάγκης σε 2-3 σακίδια: αλλαξιές, μπιμπερά, γάλα για το δρόμο κτλ!

                          Η μηχανή δεν μασάει, δεν κατάλαβε τίποτα από το βάρος λόγω φορτώματος.
                          Τα 150 πάλι τα έπιασε στις 4.000 στροφές.

                          Αυτό που με χάλασε είναι η κατανάλωση. Με το cruise control στα 150 στον αυτοκινητόδρομο και στα 110 στον καρόδρομο του πετάλου (εκτός από τα σταματήματα στα διόδια) έκαψε 10 λίτρα/100 χλμ.

                          στην επιστροφή που ήμουν μόνος μου έφτασα άνετα (δεν το πήγα παραπάνω) τα 180 αλλά εκεί η κατανάλωση πλέον είναι στα 15λιτρα/100 χλμ στην ευθεία (σύμφωνα με τον υπολογιστή ταξιδιού)

                          Περίμενα ότι θα ήταν πιο οικονομικό αφού είναι 1,4 λιτρων ο κινητήρας, αλλά μάλλον τα περι οικονομίας στους turbo είναι μούφα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            delta3 last edited by

                            Διάβασα σε τεστ από την ¨Καθημερινή¨ότι λόγω του ότι το τούρμπο παίρνει μπρος στις 2000 στροφές περίπου, η κοντή πρώτη σχέση βοηθάει στο να υπάρχει η ροπή από χαμηλά και να είναι έτσι γραμμική σε όλο το φάσμα των στροφών

                            Ο χρήστης bibendum έγραψε:
                            ειναι λιγο μπακαλιστικο αυτο που εχουν καει αν ισχυει βεβαια αυτο που λες...αλλα κατι δεν τους εχει βγει σωστα νομιζω με το εν λογω κιβωτιο. Εκτος και αν σκοπιμα το κανανε ετσι ωστε η εκτη να εχει ενεργο ρολο στην οδηγηση και να μην ειναι της λογικής του overdrive

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pk33 last edited by

                              δεν μπορώ να πω ότι μουγκριζε ο κινητήρας στα 150-180.
                              Ο κινητήρας έχει το σφυριγματάκι του turbo, και απλά το γενικό επίπεδο θορύβου αυξήθηκε σταδιακά. Δεν συμβαίνει τίποτε το περίεργο από άποψη θορύβου. Θα το ξαναδοκιμάσω με τέτοια ταχύτητα την Πέμπτη που θα πάω μόνος μου Λάρισα (με παιδιά μέσα όχι πάνω από 150)!

                              Στο φόρτωμα, κοίτα: Βάλε από 3-4 κιλά το κάθε καθισματάκι + 30 κιλά και τα 3 παιδιά, πάμε στα 42 κιλά.
                              Τώρα 2 βαλίτσες επί 25 κιλά, 15 κιλά τα καρότσια, 20 κιλά οι δύο σάκοι, 3 κιλά λεμόνια (από τις λεμονιές του κήπου μου!!!), άλλα 5-6 κιλά τα 3 καθισματάκια φαγητού, και τα υπόλοιπα (μπουφάν, μπιμπερά γάλατα, παιχνίδια, πάνες κτλ) θα ήταν άλλα 10 κιλά, σύνολο δηλαδή πραγματάτων στα 105 κιλά το υπολογίζω, + 42 κιλά τα μωρά + 140 περίπου κιλά οι 2 ενήλικοι.

                              Το βάρος όμως του αυτοκινήτου βάσει προδιαγραφών για τον υπολογισμό των επιδόσεων, υπολογίζεται μαζί με 70 κιλά βάρος οδηγού, οπότε μιλάμε για επιπλέον φόρτωμα 220 κιλά

                              Επίσης, τα χιλιόμετρα τώρα είναι στα 3300.

                              Από το Xsara θυμάμαι ότι η κατανάλωση μειώθηκε πολύ μετά τα 10.000 χιλιόμετρα, οπότε αναμένω ότι μετά τα 5.000 θα αρχίσει λογικά να πέφτει η κατανάλωση. Από την αντιπορσωπεία μου είχαν πει ότι ουσιαστικά ο κινητήρας στρώνει μετά τα 5.000 χιλιόμετρα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pk33 last edited by

                                Ο χρήστης bibendum έγραψε:
                                με το scenic μαλλον...

                                όχι ρε σεις! ήθελα απλά να βάλω ένα που να δείχνει ότι είμαι κόκκινος από ντροπή αλλά δεν βρήκα κάτι άλλο!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  rafi last edited by

                                  για οσους ενδιαφερονται για το πως μοιαζει ενα λευκο scenic

                                  (δεξι κλικ view image)
                                  εχω και σε μπεζ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    ramsis last edited by

                                    Γεια χαρα σε ολους,

                                    Ειμαι κατοχος ενος Grand Scenic του 2005 με 57.000 χλμ. Μεχρι προχτες το αμαξι ηταν τελειο χωρις προβληματα, ωσπου την προηγουμενη κυριακη ξεκινωντας για εφημεριδες μου καρφωσε το κιβωτιο την πεμπτη και τερματισε την ζωη του! Στο συνεργειο μου ειπαν οτι ηταν αστοχια υλικου και ειδα οτι ηταν φουλ απο βαλβολινη, το αντικατεστησα αφου μου ειπαν οτι δεν επισκευαζεται.
                                    Αναρωτιεμαι αν ειναι νορμαλ αυτο που μου συνεβη και επισις οτι οταν εγινε η ζημια ημουν στον δρομο με 40 χλμ. και δευτερα στο κιβωτιο το αμαξι φρεναρε παρα πολυ αποτομα εως επικυνδυνα.

                                    Εχει συμβει σε καποιον αλλο φιλο?
                                    Δεν ειναι παραξενο το οτι ειχα δευτερα αλλα αυτο μου καρφωσε την πεμπτη?
                                    Εχω ενημερωσει με mail τους Γαλλους και περιμενω απαντηση.
                                    Την ελληνικη αντιπροσωπια δεν μπηκα στον κοπο γιατι ετσι κι αλλιως δεν νομιζω οτι θα τους ενδιεφερε.

                                    Ευχαριστω
                                    Χρηστος

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      rafi last edited by

                                      Ο χρήστης ramsis έγραψε:
                                      Γεια χαρα σε ολους,

                                      Ειμαι κατοχος ενος Grand Scenic του 2005 με 57.000 χλμ. Μεχρι προχτες το αμαξι ηταν τελειο χωρις προβληματα, ωσπου την προηγουμενη κυριακη ξεκινωντας για εφημεριδες μου καρφωσε το κιβωτιο την πεμπτη και τερματισε την ζωη του! Στο συνεργειο μου ειπαν οτι ηταν αστοχια υλικου και ειδα οτι ηταν φουλ απο βαλβολινη, το αντικατεστησα αφου μου ειπαν οτι δεν επισκευαζεται.
                                      Αναρωτιεμαι αν ειναι νορμαλ αυτο που μου συνεβη και επισις οτι οταν εγινε η ζημια ημουν στον δρομο με 40 χλμ. και δευτερα στο κιβωτιο το αμαξι φρεναρε παρα πολυ αποτομα εως επικυνδυνα.

                                      Εχει συμβει σε καποιον αλλο φιλο?
                                      Δεν ειναι παραξενο το οτι ειχα δευτερα αλλα αυτο μου καρφωσε την πεμπτη?
                                      Εχω ενημερωσει με mail τους Γαλλους και περιμενω απαντηση.
                                      Την ελληνικη αντιπροσωπια δεν μπηκα στον κοπο γιατι ετσι κι αλλιως δεν νομιζω οτι θα τους ενδιεφερε.

                                      Ευχαριστω
                                      Χρηστος

                                      κανεις λαθος φιλε μου.. μαλλον οι Γαλλοι δεν ενδιαφερονται, αλλα η ελληνκη αντιπροσωπεια ενδιαφερεται εμπρακτα

                                      πχ ατομα που με scenic τους παρουσιασε μεγαλο προβλημα το καντραν και στα συνεργεια τους ελεγαν 650 ευρω εδωσαν τελικα 250 με παρεμβαση της ελληνικης κεντρικης αντιπροσωπειας

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        samatistas last edited by

                                        http://www.renault.com.gr/best_deals/

                                        8 Grand Scenic 1.4 TCE με 4.000 euro φθηνότερα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          rafi last edited by

                                          κριμα που δεν ειναι απλα scenic.. με 18.000 ουτε του παπα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vasilis1 last edited by

                                            Πάντως χαιρομαι που επεισα συναδελφο να αγορασει αντί του Touran το grand scenic και μαλιστα το 1.9dci.To αυτοκινητο απλά ειναι άπαιχτο και για πολυτεκνους κορυφαιο.Βαζει τα 4 παιδακια του και ταξιδευει ανετα ξεκουραστα και οικονομικα οπως μου εχει πει.Ειναι τοσο σβελτο που μου κανει εντυπωση καθε φορα που το βλέπω και παρα τον μεγάλο ογκο του

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 10 / 16
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr