Ρε παιδιά, το 308sw το έχουνε με το κλειδί στο χέρι 20035 ευρώ (1.6Τ premium pack). Θα το παίρνατε? σκοτωμένο δεν είναι? Το premium (όχι mremium pack, την αμέσως προηγούμενη έκδοση σε εξοπλισμό) των 120 ίππων 17200. Τι θα παίρνατε?
Latest posts made by delta3
-
RE: PEUGEOT FORUM
-
RE: Renault Scenic Mk3
Διάβασα σε τεστ από την ¨Καθημερινή¨ότι λόγω του ότι το τούρμπο παίρνει μπρος στις 2000 στροφές περίπου, η κοντή πρώτη σχέση βοηθάει στο να υπάρχει η ροπή από χαμηλά και να είναι έτσι γραμμική σε όλο το φάσμα των στροφών
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
ειναι λιγο μπακαλιστικο αυτο που εχουν καει αν ισχυει βεβαια αυτο που λες...αλλα κατι δεν τους εχει βγει σωστα νομιζω με το εν λογω κιβωτιο. Εκτος και αν σκοπιμα το κανανε ετσι ωστε η εκτη να εχει ενεργο ρολο στην οδηγηση και να μην ειναι της λογικής του overdrive -
RE: Renault Scenic Mk3
Χωρίς να είμαι ειδικός, και επειδή φαντάζομαι είχες φορτώσει στο full αυτoκίνητο (καλά εντάξει , τα μικρά δεν είναι και κανένα μεγάλο βάρος) , λογική μου φαίνεται η κατανάλωση, λόγω και του ότι πήγαινες με 150 άρα δούλευες στις 4000 περίπου στροφές, με τη ροπή όμως στο 2250, μην το ξεχνάμε αυτό. Φαντάζομαι με 120 στις 3000 στροφές (τα νούμερα είνια προσωπική εκτίμηση )θα ήταν αλλιώς τα πράγματα.
Επίσης, κάτι που θα ήθελα να μας πεις, είναι αν μούγκριζε ο κινητήρας στα 150-180
Ο χρήστης pk33 έγραψε:
το τεστ έγινε!
Η μεγάλη έκανε εμετό 10 λεπτά αφου μπήκαμε στο αυτοκίνητο....ποτέ ξανά γάλα πριν το ταξίδι!Ο χώρος αποσκευών τελικά είναι απλά αχανής. Χώρεσε 2 βαλίτσες (70Χ50Χ40), έναν μεγάλο σάκο και ένα μικρότερο, ένα διδυμοκαρότσι, ένα ακόμη καροτσάκι maclaren, 3 καθισματάκια φαγητού, και φυσικά τα είδη πρώτης ανάγκης σε 2-3 σακίδια: αλλαξιές, μπιμπερά, γάλα για το δρόμο κτλ!
Η μηχανή δεν μασάει, δεν κατάλαβε τίποτα από το βάρος λόγω φορτώματος.
Τα 150 πάλι τα έπιασε στις 4.000 στροφές.Αυτό που με χάλασε είναι η κατανάλωση. Με το cruise control στα 150 στον αυτοκινητόδρομο και στα 110 στον καρόδρομο του πετάλου (εκτός από τα σταματήματα στα διόδια) έκαψε 10 λίτρα/100 χλμ.
στην επιστροφή που ήμουν μόνος μου έφτασα άνετα (δεν το πήγα παραπάνω) τα 180 αλλά εκεί η κατανάλωση πλέον είναι στα 15λιτρα/100 χλμ στην ευθεία (σύμφωνα με τον υπολογιστή ταξιδιού)
Περίμενα ότι θα ήταν πιο οικονομικό αφού είναι 1,4 λιτρων ο κινητήρας, αλλά μάλλον τα περι οικονομίας στους turbo είναι μούφα.
-
RE: Renault Scenic Mk3
Και μόνο το '4' να κάνει αρκεί, το αγοράζεις άμεσακαι χωρίς τροχούς
Ο χρήστης pk33 έγραψε:
α ναι! το βασικά στο αυτοκίνητο αυτό είναι:- Να χωρέσει τα πάντα
- Να μην ζαλιστεί κανείς στη διαδρομή!
- Να φτάσουμε σε 3 ώρες (για να μην ταϊσουμε στο δρόμο)
- Να μην κλάψει κανένα!!!
-
RE: Renault Scenic Mk3
The mother of all test drives!!!
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Περισσότερα πάντως μετά το ΣΚ που θα πάω λάρισα με πληρες φορτίο (γυναικα, 3 μωρά, βαλίτσες για ένα μήνα, 2 καροτσάκια, relax, καθισματάκια φαγητού....όλο το τσαντίρι!
Η ιδανική χρήση του αυτοκινήτου!
Καλό ταξίδι!!!!!!
-
RE: Renault Scenic Mk3
Όντως, έχει ειπωθεί αυτό περί κοντού κιβωτίου. Αν και με ενοχλεί,έχει και τα θετικά του, αν σκεφτείς ότι μένω σε νησί , π.χ. τα 140χλμ μόνο καθημερινή το χειμώνα, σε άδειο δρόμο εντελώς, και χωρίς κόσμο μέσα, αλλά αυτές οι συνθήκες πρακτικά δε συντρέχουν ποτέ στην περίπτωσή μου. Η ρεπρίζ μου είναι απαραίτητη. ¨Εστω κι έτσι, έχετε αποκομίει την ίδια εντύπωση από τον 1.6 THP (αν έτυχε να τεστάρετε peugeot)
-
RE: Renault Scenic Mk3
Αυτό που μου κάνει όμως μεγάλη εντύπωση, είναι ότι τα σχετικά τεστ για το Peugeot 5008 σου δίνουνε την εντύπωση ότι ο 1.6 ΤΗΡ δε φαίνεται να είναι και τόσο σβέλτος, εν αντιθέσει με τον TCE του Grand Scenic που το κινεί ανετότατα και σβέλτα, πάντα βάσει των τεστ (και βέβαια και βάσει των posts σε αυτό το φόρουμ). Και φαίνεται να επιβεβαιώνεται και από την εμπειρία μου με το 3008 που οδήγησα, έστω για λίγο
-
RE: Renault Scenic Mk3
Αν δεν κάνω λάθος, το άσπρο δεν είνια μεταλικό, σωστά?
Ο χρήστης rafi έγραψε:
αν και δεν μου πολυαρεσει η μοδα με τα ασπρα αυτοκίνητα (αν εξαιρεσεις οτι κοστιζουν λιγότερο), τελικα πετυχα στο δρομο το 7θεσιο scenic που ειχα δει στην αντιπροσωπεια πριν κανα μηνα... το αυτοκίνητο, ειδικά σε 7θέσιο ειναι πανεμορφο, πιο ομορφο μακραν και από το S-max που ηταν η προτιμηση μου μεχρι τωρα και πιστέυω πως το ασπρο τελικά ειναι το σωστό χρώμα γιαυτό το αυτοκίνητο... αναδεικνύει με μοναδικό τρόπο τη σχεδίαση του..από εδώ και πέρα οποιος θέλει scenic===>μονο ασπρο
-
RE: Renault Megane III
Επαρχία, αλλά αν πω την περιοχή θα καρφωθώ αμέσως,έτσι πσιτεύω, διότι έχω δείξει ζωηρό ενδιαφέρον. Για test drive η απάντηση ήταν ότι δεν έχουμε αυτοκίνητο για αυτή τη δουλειά.Για 2η προσφορά που ζήτησα με προσθήκη 1-2 extras, μου λέει ο πωλητής (ναι, αλλά εγώ θα σου πω την προσφορά με τις νέες τιμές για την έκδοση αυτή, μετά εσύ πρόσθεσε τις τιμές των εξτρά'. 'Μα εγώ γιαύτο έρχομαι, να μου δώσεις ολοκληρωμένη προσφορά, και γιατί δεν ξέρω τις τιμές του έξτρα εξοπλισμού'...στο τέλος συμβιβάστηκε με το να μου δώσει τιμές για τον έξτρα εξοπλισμό. Δε λέω, αλλά αν ήθελε να μου πουλήσει το αυτοκίνητο, θα έπρεπε να μου δώσει ολοκληρωμένη προσφορά, στο κάτω κάτω αυτή είνια η δουλειά του. Ή μήπως σεν προλαβαίνει αν πουλάει αυτοκίνητα...
-
RE: Renault Megane III
Αρχίζει και γίνεται ενδιαφέρον, ξέρετε πόσο καιρό προσπαθώ νας τους 'πείσω' να το αγοράσω, και αυτοί δε με αφήνουν?
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Ρε παιδιά, για το grand scenic που ενδιαφέρομαι, η πριτεινόμεν τιμή με την έκπτωση είνια 23000 σ.υμφωνα με την ανακοίνωση, στο site εκεί που λέει για εξοπλισμό και τιμές ξεκινάει από 26 αντί 25000 (Privillege). Τελικά πόσο πάει μετρητοίς με τα νέα δεδομένα? Συγνώμη αν ποστάρω σε λάθος forum, αλλά πιστεύω ότι ως ερώτημα αφορά γενικότερα οποιονδήποτε ενδιαφέρεται για renault
ισως θα βοηθουσε να παρεις τηλεφωνο στην ανοιχτη γραμμη της pga