Ρε παιδιά, το 308sw το έχουνε με το κλειδί στο χέρι 20035 ευρώ (1.6Τ premium pack). Θα το παίρνατε? σκοτωμένο δεν είναι? Το premium (όχι mremium pack, την αμέσως προηγούμενη έκδοση σε εξοπλισμό) των 120 ίππων 17200. Τι θα παίρνατε?
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Πεζο, με 125κ χλμ.....απλα πρεπει να τσεκαρεις απο την λαμπα του εμπρος φαναριου μεχρι την λάμπα του πίσω -
mk1, 1600,
ναι εχει καμμενη λαμπα εμπρος αριστερα
ποιο αμαξι δεν παει συνεργειο???
τουλαχιστον ξερουμε τα κατατοπια για τα peugeotετσι κι αλλιως μουλαρι ψαχνω με 2-3Κ
οι εμπαθεις με τη συμπαθη μαρκα εκ γαλλιας ας μη γραψουν κακεντρεχη σχολια
-
Σαν το δικο μου δλδ, με 150.000 χλμ λιγότερα. Τζετ!
Μοτεράκι ρελαντί και μοτεράκι ανακύκλωσης τα κλασσικά σπαστικά που έχει βγάλει το δικό μου.
Επίσης, καμιά φορά χαλάνε οι κολλήσεις του κοντέρ (ειδικά στα πολύ παλιά) με συνέπεια να χάνεις ταχύμετρο λόγου χάρη.Αυτά σε γενικές γραμμές είναι τα θεματάκια του.
Κατά τα άλλα, κάνε το μια καλή βόλτα να δεις πώς κάθεται στον δρόμο και τι θορύβους βγάζει, μη θέλει τπτ ντιζάκια μπροστά ή συνδέσμους πίσω (τα κακά των πολλαπλών).
Μοτερικά ο XU5 δεν έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις, εξαρτάται και της χρήσης βέβαια και της συντήρησης που τυγχάνει. Σασμάν φοράει BE3 οπότε είσαι κουλ.
Αν θες, ρίξε πμ να συνεννοηθούμε.
Από ιδιώτη είναι;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μοτεράκι ρελαντί και μοτεράκι ανακύκλωσης τα κλασσικά σπαστικά που έχει βγάλει το δικό μου.
Επίσης, καμιά φορά χαλάνε οι κολλήσεις του κοντέρ (ειδικά στα πολύ παλιά) με συνέπεια να χάνεις ταχύμετρο λόγου χάρη.Από ιδιώτη είναι;
μαθημενη η γρια στα συκα
απο χερι + το αμαξι ηταν στην παλια μου γειτονια, τον εβλεπα καθε μερα,
για 2Κ μια χαρα ειναι
εχεις pm
-
Ξερει κανεις τι πιστονια φοραει το 207 GT/Rallye (ενισχυμενα , σφυρηλατα , κλπ) ?
Φιλος ρωταει... -
Ρε παιδιά, το 308sw το έχουνε με το κλειδί στο χέρι 20035 ευρώ (1.6Τ premium pack). Θα το παίρνατε? σκοτωμένο δεν είναι? Το premium (όχι mremium pack, την αμέσως προηγούμενη έκδοση σε εξοπλισμό) των 120 ίππων 17200. Τι θα παίρνατε?
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Ξερει κανεις τι πιστονια φοραει το 207 GT/Rallye (ενισχυμενα , σφυρηλατα , κλπ) ?
Φιλος ρωταει...Απλα... Του RC εχουν μια επιφανειακη επιστρωση.
-
Δηλαδη απο οτι καταλαβαινω δεν ειναι σφυρηλατα.
Ευχαριστω.
-
Ερώτηση: Πρόβλημα με φλάντζα κεφαλής σε 206 XS μοντέλο 2005 με 45.000 χλμ! (Το γνωστό θέμα )
Τί εργασίες πρεπει να γίνουν και πόσο θα κοστίσουν πάνω κάτω? Πρέπει να προσεχθεί κάτι ιδιαίτερα
στο κύκλωμα ψύξης πχ. καθαρισμό? -
Φιλοι γεια σας και χαρα σας μετα απο πολυ καιρο!!!
Βεβαια αυτο, μαλλον καλο ισως να εινα,ι γιατι σημαινει οτι τα 407 ειναι τελικα αξιοπιστα αυτοκινητα
Προβληματα σχεδον μηδενικα (ενα θεμα υπαρχει με το air condition αλλα μαλλον θα λυθει και θα σας ενημερωσω για το ολο σκηνικο) και απλα να αναφερω οτι με αλλαγη ελαστικων απο τα αθλια Goodyear τηνς μανα του σε Bridgestone το αυτοκινητο στην κυριολεξια μεταμορφωθηκε (σταματησαν θορυβοι απο την αναρτηση που τελικα ηταν απο τα ξυλινα λαστιχα και επιτελους καταλαβα γιατι λεγαν οτι εχει κορυφαια φρενα)Αυτα τα λιγα προς το παρον
Καλο Πασχα να εχετε. -
Ο χρήστης caveman_ έγραψε:
Ερώτηση: Πρόβλημα με φλάντζα κεφαλής σε 206 XS μοντέλο 2005 με 45.000 χλμ! (Το γνωστό θέμα )
Τί εργασίες πρεπει να γίνουν και πόσο θα κοστίσουν πάνω κάτω? Πρέπει να προσεχθεί κάτι ιδιαίτερα
στο κύκλωμα ψύξης πχ. καθαρισμό?Λυσιμο το καπακι,αντικατασταση της φλατζας και αν την εχεις καψει τοτε θα χρειαστει και το πλανισμα και εκει θα αυξηθει και το κοστος..Αν δε πας πλανη τοτε υπολογιζε κανα 250αρι με 300αρι. Τα νερα σου σε τι κατασταση ειναι?
Νταξ οτι εχει θεμα εχει αλλα ειναι λιγα τα χιλιομετρα..Τα νερα,τα παραφλου τα ειχες αλλαξει ποτε? Θερμοκρασια δε παρακολουθουσες? Αλλαξε προληπτικα και μια βαλβιδα βεντιλατερ και ενα θερμοστατη να εχεις το κεφαλι σου ησυχο ειναι μηδαμινο το κοστος. -
Στο καψιμο της φλάτζας, κανουν ενα πολυ μικρο φαγωματακι στην κεφαλή, ισα για να καθαρίσει.
- topic:timeago_later,8 days
-
Θέλω να αλλάξω τα top mounts στο 307 μου.Τα ανταλλακτικά είναι φθηνά (25€ και τα 2) αλλά μου ζητούν για εργασία 70-80€ μαζί με την ευθυγράμμιση....Ξέρετε κανά πιο φθηνό;
Επίσης θα κάνω και μια αλλαγή σε τακάκια και ντίζες χειροφρένου,κι εδώ μου ζητούν για εργασία 50€...Τα ανταλλακτικά κοστίζουν 85€...Και μετά μας λένε για κρίση -
24 ευρώ το ένα έχουν τα μαμά.
Η εργασία είναι ελαφρώς τσιμπημένη, αν και στο 307 δεν είναι ότι και πιο εύκολο να βγει το γόνατο μπροστά.
Συνήθως 80-100 παίρνουν για αλλαγή αμορτισέρ μπρος-πίσω μαζί με ευθυγράμμιση.Για τα τακάκια και τις ντίζες καλούτσικη είναι η τιμή, ίσως κανένα 10ικο κάτω.
Με απόδειξη ή χωρίς;
-
Άνευ αποδείξεως!!!!
Εκεί που έγραψα '25€ και τα 2',έκανα λάθος 25€ το κάθε ένα περίπου.Η τιμή που μου είχες πει εσύ στο άλλο φόρουμ είναι,δεν έψαξα για after market.Τα Top mounts είναι στην κορφή των αμορτισέρ ή κάτω; -
Κορυφή.
Είναι το topmount πακέτο με το ρουλεμάν. -
Θα περάσω από τον Πουπάκη μια μέρα να το δει και αυτός μήπως δεν είναι το top mount και τα αλλάξω τσάμπα.Το σύμπτωμα του είναι ότι σε κάποιες συνεχόμενες μικροανωμαλίες του δρόμου σφυρίζει.Μόνο το δεξιό...Τα ψαλίδια είναι καλά είπε ο μηχανικός,και μου είπε ότι πρέπει να είναι τα top mounts,αλλά θέλω και άλλη μία άποψη...
-
Βάσεις αντιστρεπτικής δες. Του πότε είναι το 307 σου; Έχεις εύκολο τον αριθμό πλαισίου σου;
-
Αύριο πρωί το 207 θα πάει (επιτέλους!) το πρώτο πραγματικό ταξίδι...
6 μέρες εκτός Αθηνών, test drive σε Εθνική και επαρχιακούς δρόμους της Πελοποννήσου...
Βάλαμε βενζινούλα, είδαμε και τον αέρα στα λάστιχα, κοιτάξαμε και τα υγρά γενικώς και είμαστε έτοιμοι!...Για να δούμε...
Εντυπώσεις και απόψεις, μετά την επιστροφή...
-
Τοσους μηνες ενα ταξιδι δε το ειχες παει? Δε θα κρατιομουνα με τιποτα..