-
το τεστ έγινε!
Η μεγάλη έκανε εμετό 10 λεπτά αφου μπήκαμε στο αυτοκίνητο....ποτέ ξανά γάλα πριν το ταξίδι!Ο χώρος αποσκευών τελικά είναι απλά αχανής. Χώρεσε 2 βαλίτσες (70Χ50Χ40), έναν μεγάλο σάκο και ένα μικρότερο, ένα διδυμοκαρότσι, ένα ακόμη καροτσάκι maclaren, 3 καθισματάκια φαγητού, και φυσικά τα είδη πρώτης ανάγκης σε 2-3 σακίδια: αλλαξιές, μπιμπερά, γάλα για το δρόμο κτλ!
Η μηχανή δεν μασάει, δεν κατάλαβε τίποτα από το βάρος λόγω φορτώματος.
Τα 150 πάλι τα έπιασε στις 4.000 στροφές.Αυτό που με χάλασε είναι η κατανάλωση. Με το cruise control στα 150 στον αυτοκινητόδρομο και στα 110 στον καρόδρομο του πετάλου (εκτός από τα σταματήματα στα διόδια) έκαψε 10 λίτρα/100 χλμ.
στην επιστροφή που ήμουν μόνος μου έφτασα άνετα (δεν το πήγα παραπάνω) τα 180 αλλά εκεί η κατανάλωση πλέον είναι στα 15λιτρα/100 χλμ στην ευθεία (σύμφωνα με τον υπολογιστή ταξιδιού)
Περίμενα ότι θα ήταν πιο οικονομικό αφού είναι 1,4 λιτρων ο κινητήρας, αλλά μάλλον τα περι οικονομίας στους turbo είναι μούφα.
-
Ο χρήστης pk33 έγραψε:
Τα 150 πάλι τα έπιασε στις 4.000 στροφές.Και εκτός αν αλλάξεις διάμετρο τροχού ή τις σχέσεις στο κιβώτιο ή το διαφορικό, τα 150 πάντα με 4000 στροφές θα τα έχει ο κόσμος να χαλάσει!
-
δεν παίζει ρόλο και το ζόρισμα του κινητήρα; Αν έχει μεγαλύτερο βάρος δεν φρενάρει το αυτοκίνητο, οπότε θα θέλει περισσότερη ισχύ για να πιάσει τα 150?
-
Θέλει μεγαλύτερη ισχύ για να επιταχύνει το ίδιο γρήγορα. Οι στροφές του κινητήρα μένουν πάντα σταθερές για μια δεδομένη ταχύτητα και σχέση στο κιβώτιο όμως.
-
και λογω φορτωματος η καταναλωση αλλαζει...
-
I see.....sorry για την ασχετοσύνη!
-
No worries mate! Όλοι μαθαίνουμε εξάλλου.
ΥΓ: Με μένα ή τον bibendum δηλώνεις ερωτευμένος; (just kidding... )
-
με το scenic μαλλον...
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
και λογω φορτωματος η καταναλωση αλλαζει...με ολα αυτα που κουβαλουσε,πρεπει να ανεβηκε πολύ παραπανω από οσο θα ηταν κανονικα
αλλος παραγοντας ειναι, το ποσα χλμ εχει το μοτερ.. εγω μετα τα 7000χλμ ειδα αισθητη πτωση της καταναλωσης
-
δεν ξερω αν το 10 κρινετε λογικο ο οχι ομως, ανεξαρτητως φορτωματος...
-
Χωρίς να είμαι ειδικός, και επειδή φαντάζομαι είχες φορτώσει στο full αυτoκίνητο (καλά εντάξει , τα μικρά δεν είναι και κανένα μεγάλο βάρος) , λογική μου φαίνεται η κατανάλωση, λόγω και του ότι πήγαινες με 150 άρα δούλευες στις 4000 περίπου στροφές, με τη ροπή όμως στο 2250, μην το ξεχνάμε αυτό. Φαντάζομαι με 120 στις 3000 στροφές (τα νούμερα είνια προσωπική εκτίμηση )θα ήταν αλλιώς τα πράγματα.
Επίσης, κάτι που θα ήθελα να μας πεις, είναι αν μούγκριζε ο κινητήρας στα 150-180
Ο χρήστης pk33 έγραψε:
το τεστ έγινε!
Η μεγάλη έκανε εμετό 10 λεπτά αφου μπήκαμε στο αυτοκίνητο....ποτέ ξανά γάλα πριν το ταξίδι!Ο χώρος αποσκευών τελικά είναι απλά αχανής. Χώρεσε 2 βαλίτσες (70Χ50Χ40), έναν μεγάλο σάκο και ένα μικρότερο, ένα διδυμοκαρότσι, ένα ακόμη καροτσάκι maclaren, 3 καθισματάκια φαγητού, και φυσικά τα είδη πρώτης ανάγκης σε 2-3 σακίδια: αλλαξιές, μπιμπερά, γάλα για το δρόμο κτλ!
Η μηχανή δεν μασάει, δεν κατάλαβε τίποτα από το βάρος λόγω φορτώματος.
Τα 150 πάλι τα έπιασε στις 4.000 στροφές.Αυτό που με χάλασε είναι η κατανάλωση. Με το cruise control στα 150 στον αυτοκινητόδρομο και στα 110 στον καρόδρομο του πετάλου (εκτός από τα σταματήματα στα διόδια) έκαψε 10 λίτρα/100 χλμ.
στην επιστροφή που ήμουν μόνος μου έφτασα άνετα (δεν το πήγα παραπάνω) τα 180 αλλά εκεί η κατανάλωση πλέον είναι στα 15λιτρα/100 χλμ στην ευθεία (σύμφωνα με τον υπολογιστή ταξιδιού)
Περίμενα ότι θα ήταν πιο οικονομικό αφού είναι 1,4 λιτρων ο κινητήρας, αλλά μάλλον τα περι οικονομίας στους turbo είναι μούφα.
-
Διάβασα σε τεστ από την ¨Καθημερινή¨ότι λόγω του ότι το τούρμπο παίρνει μπρος στις 2000 στροφές περίπου, η κοντή πρώτη σχέση βοηθάει στο να υπάρχει η ροπή από χαμηλά και να είναι έτσι γραμμική σε όλο το φάσμα των στροφών
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
ειναι λιγο μπακαλιστικο αυτο που εχουν καει αν ισχυει βεβαια αυτο που λες...αλλα κατι δεν τους εχει βγει σωστα νομιζω με το εν λογω κιβωτιο. Εκτος και αν σκοπιμα το κανανε ετσι ωστε η εκτη να εχει ενεργο ρολο στην οδηγηση και να μην ειναι της λογικής του overdrive -
δεν μπορώ να πω ότι μουγκριζε ο κινητήρας στα 150-180.
Ο κινητήρας έχει το σφυριγματάκι του turbo, και απλά το γενικό επίπεδο θορύβου αυξήθηκε σταδιακά. Δεν συμβαίνει τίποτε το περίεργο από άποψη θορύβου. Θα το ξαναδοκιμάσω με τέτοια ταχύτητα την Πέμπτη που θα πάω μόνος μου Λάρισα (με παιδιά μέσα όχι πάνω από 150)!Στο φόρτωμα, κοίτα: Βάλε από 3-4 κιλά το κάθε καθισματάκι + 30 κιλά και τα 3 παιδιά, πάμε στα 42 κιλά.
Τώρα 2 βαλίτσες επί 25 κιλά, 15 κιλά τα καρότσια, 20 κιλά οι δύο σάκοι, 3 κιλά λεμόνια (από τις λεμονιές του κήπου μου!!!), άλλα 5-6 κιλά τα 3 καθισματάκια φαγητού, και τα υπόλοιπα (μπουφάν, μπιμπερά γάλατα, παιχνίδια, πάνες κτλ) θα ήταν άλλα 10 κιλά, σύνολο δηλαδή πραγματάτων στα 105 κιλά το υπολογίζω, + 42 κιλά τα μωρά + 140 περίπου κιλά οι 2 ενήλικοι.Το βάρος όμως του αυτοκινήτου βάσει προδιαγραφών για τον υπολογισμό των επιδόσεων, υπολογίζεται μαζί με 70 κιλά βάρος οδηγού, οπότε μιλάμε για επιπλέον φόρτωμα 220 κιλά
Επίσης, τα χιλιόμετρα τώρα είναι στα 3300.
Από το Xsara θυμάμαι ότι η κατανάλωση μειώθηκε πολύ μετά τα 10.000 χιλιόμετρα, οπότε αναμένω ότι μετά τα 5.000 θα αρχίσει λογικά να πέφτει η κατανάλωση. Από την αντιπορσωπεία μου είχαν πει ότι ουσιαστικά ο κινητήρας στρώνει μετά τα 5.000 χιλιόμετρα.
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
με το scenic μαλλον...όχι ρε σεις! ήθελα απλά να βάλω ένα που να δείχνει ότι είμαι κόκκινος από ντροπή αλλά δεν βρήκα κάτι άλλο!
-
για οσους ενδιαφερονται για το πως μοιαζει ενα λευκο scenic
(δεξι κλικ view image)
εχω και σε μπεζ -
Γεια χαρα σε ολους,
Ειμαι κατοχος ενος Grand Scenic του 2005 με 57.000 χλμ. Μεχρι προχτες το αμαξι ηταν τελειο χωρις προβληματα, ωσπου την προηγουμενη κυριακη ξεκινωντας για εφημεριδες μου καρφωσε το κιβωτιο την πεμπτη και τερματισε την ζωη του! Στο συνεργειο μου ειπαν οτι ηταν αστοχια υλικου και ειδα οτι ηταν φουλ απο βαλβολινη, το αντικατεστησα αφου μου ειπαν οτι δεν επισκευαζεται.
Αναρωτιεμαι αν ειναι νορμαλ αυτο που μου συνεβη και επισις οτι οταν εγινε η ζημια ημουν στον δρομο με 40 χλμ. και δευτερα στο κιβωτιο το αμαξι φρεναρε παρα πολυ αποτομα εως επικυνδυνα.Εχει συμβει σε καποιον αλλο φιλο?
Δεν ειναι παραξενο το οτι ειχα δευτερα αλλα αυτο μου καρφωσε την πεμπτη?
Εχω ενημερωσει με mail τους Γαλλους και περιμενω απαντηση.
Την ελληνικη αντιπροσωπια δεν μπηκα στον κοπο γιατι ετσι κι αλλιως δεν νομιζω οτι θα τους ενδιεφερε.Ευχαριστω
Χρηστος -
Ο χρήστης ramsis έγραψε:
Γεια χαρα σε ολους,Ειμαι κατοχος ενος Grand Scenic του 2005 με 57.000 χλμ. Μεχρι προχτες το αμαξι ηταν τελειο χωρις προβληματα, ωσπου την προηγουμενη κυριακη ξεκινωντας για εφημεριδες μου καρφωσε το κιβωτιο την πεμπτη και τερματισε την ζωη του! Στο συνεργειο μου ειπαν οτι ηταν αστοχια υλικου και ειδα οτι ηταν φουλ απο βαλβολινη, το αντικατεστησα αφου μου ειπαν οτι δεν επισκευαζεται.
Αναρωτιεμαι αν ειναι νορμαλ αυτο που μου συνεβη και επισις οτι οταν εγινε η ζημια ημουν στον δρομο με 40 χλμ. και δευτερα στο κιβωτιο το αμαξι φρεναρε παρα πολυ αποτομα εως επικυνδυνα.Εχει συμβει σε καποιον αλλο φιλο?
Δεν ειναι παραξενο το οτι ειχα δευτερα αλλα αυτο μου καρφωσε την πεμπτη?
Εχω ενημερωσει με mail τους Γαλλους και περιμενω απαντηση.
Την ελληνικη αντιπροσωπια δεν μπηκα στον κοπο γιατι ετσι κι αλλιως δεν νομιζω οτι θα τους ενδιεφερε.Ευχαριστω
Χρηστοςκανεις λαθος φιλε μου.. μαλλον οι Γαλλοι δεν ενδιαφερονται, αλλα η ελληνκη αντιπροσωπεια ενδιαφερεται εμπρακτα
πχ ατομα που με scenic τους παρουσιασε μεγαλο προβλημα το καντραν και στα συνεργεια τους ελεγαν 650 ευρω εδωσαν τελικα 250 με παρεμβαση της ελληνικης κεντρικης αντιπροσωπειας
-
http://www.renault.com.gr/best_deals/
8 Grand Scenic 1.4 TCE με 4.000 euro φθηνότερα
-
κριμα που δεν ειναι απλα scenic.. με 18.000 ουτε του παπα
-
Πάντως χαιρομαι που επεισα συναδελφο να αγορασει αντί του Touran το grand scenic και μαλιστα το 1.9dci.To αυτοκινητο απλά ειναι άπαιχτο και για πολυτεκνους κορυφαιο.Βαζει τα 4 παιδακια του και ταξιδευει ανετα ξεκουραστα και οικονομικα οπως μου εχει πει.Ειναι τοσο σβελτο που μου κανει εντυπωση καθε φορα που το βλέπω και παρα τον μεγάλο ογκο του
Renault Scenic Mk3