-
Ανοίγω αυτό το θέμα για να κάνω την ζωή εύκολη πολλών παιδιών που περιφέρονται και αναζητούν προβλήματα που έχουν βγάλει τα μοντέλα τα οποία ενδιαφέρονται να αγοράσουν. Ας τους βοηθήσουμε λοιπόν και ας συγκεντρώσουμε εδώ τα κυριότερα και αυτά που εμφανίζονται σχεδόν σε όλους τους κατόχους. Ξεκινώ εγώ με αυτά που ξέρω για το δικό μου Citroen C4 από την δική μου εμπειρία.
• τριγμός στα καπάκια των πίσω αμορτισέρ (στο 99% των κατόχων)
• ήχος κατά την περιστροφή του τιμονιού (σε αρκετούς -
Ανοίγω αυτό το θέμα για να κάνω την ζωή εύκολη πολλών παιδιών που περιφέρονται και αναζητούν προβλήματα που έχουν βγάλει τα μοντέλα τα οποία ενδιαφέρονται να αγοράσουν. Ας τους βοηθήσουμε λοιπόν και ας συγκεντρώσουμε εδώ τα κυριότερα και αυτά που εμφανίζονται σχεδόν σε όλους τους κατόχους. Ξεκινώ εγώ με αυτά που ξέρω για το δικό μου Citroen C4 από την δική μου εμπειρία.
• τριγμός στα καπάκια των πίσω αμορτισέρ (στο 99% των κατόχων)
• ήχος κατά την περιστροφή του τιμονιού (σε αρκετούς -
Ανοίγω αυτό το θέμα για να κάνω την ζωή εύκολη πολλών παιδιών που περιφέρονται και αναζητούν προβλήματα που έχουν βγάλει τα μοντέλα τα οποία ενδιαφέρονται να αγοράσουν. Ας τους βοηθήσουμε λοιπόν και ας συγκεντρώσουμε εδώ τα κυριότερα και αυτά που εμφανίζονται σχεδόν σε όλους τους κατόχους. Ξεκινώ εγώ με αυτά που ξέρω για το δικό μου Citroen C4 από την δική μου εμπειρία.
• τριγμός στα καπάκια των πίσω αμορτισέρ (στο 99% των κατόχων)
• ήχος κατά την περιστροφή του τιμονιού (σε αρκετούς -
Νομίζω ότι υπάρχει τέτοιο θέμα κάπου.
-
Για 307 όλων των κυβικών, και κυρίως του προ-φέις λιφτ.
-Μοχλοδιακόπτης φλας (μονάδα COM):αδυναμία επαναφοράς--έχει εξαλιφθεί το φαινόμενο μάλλον
-Ζουάν: ελαστικός σύνδεσμος στην εξάτμιση, τρίζει κατά την εκκίνηση ή σε στιγμες που υπάρχει μεγάλη σχετική κίνηση του κινητήρα πάνω στις βάσεις του--πρέπει να πετύχεις την σωστή παρτίδαΚάτι πολύ σπάνιο, στην εκκίνηση ακούγεται ένα γρατζούνισμα, που αποδίδεται στον τεντωτήρα του ιμάντα αξεσουάρ, λύνεται δε με αντικατάσταση στην εγγύηση.
-
μπραβο στον ελτεο για το θεμα που ανοιξε ελπιζω να το τιμησουμε ολοι περα απο μαρκες.
Για το προσωπικο μου αυτοκινητο φθανει τα 14 χρονια σε λιγο καιρο οποτε δεν εχει νοημα να ναφερθωσε αυτο αφου θα το αντικαταστησω.
Θα μιλησω λοιπον για το οικογενειακο ρενω κλιο 1.4ii facelift οπου αλλαξαμε πολλαπλασιαστες -και μεις οπως ολοι- εκτος εγγυησης αλλα λογω γνωριμιας χρεωθηκαν αλλου. Επισης στο αυτοκινητο απο κατασκευης μεταφερονται τριγμοι μεσω του λεβιε ταχυτητων...(συμβαινει σε οσα εχω μπει...).
Το Honda cr-v (2004) εχει κανει μονο 25000χλμ και τα περισσοτερα οχι στα χερια μου οποτε δεν εχω να πω κατι περα απο το γεγονος οτι καποιοι παραπονιουνται οτι γρατσουνιεται το εσωτερικο αλλα και οτι καιει υπερβολικα αν κινεισαι πανω απο 140χλμ.
Για το civic που αναμενω ευχομαι να μην χρειαστει ποτε να γραψω κατι εδω... -
double post
-
Αρχιζω και εγω λοιπον να γραψω για τα 3 αυτοκινητα που οδηγω συχνα...
1.Μini Cooper : Αλλαγη σταυρου τιμονιου,το εχουν παρουσιασει παρα πολλα ,γρυλλος παραθυρου ,επισης σε πολλα μινι. Τριγμοι απο την ηλιοροφη.Αυτα.
2.Seat ibiza:Ευαισθησια στη βενζινη.Αναβει συχνα το φωτακι του κινητηρα χωρις να υπαρχει ιδιαιτερος λογος.Μερικες φορες βεβαια μπορει να ειναι και πολλαπλασιαστης...
Μερικα απο τις πρωτες παρτιδες εκαιγαν λαδια ,το δικο μου ευτυχως οχι.
Τριξιμο απο τα πισω δισκοφρενα κατα την οπισθεν,λυνεται με την τοποθετηση αντιβαρων.
3.nissan almera:Αλλαγη εσωτερικης πλαφονιερας,δυο φορες. -
Σάββα, αυτό με τον ήχο στη περιστροφή του τιμονιού το έχουν τα περισσότερα γαλλικά... Βλέπε 'περιστροφικοί διακόπτες Valeo'...
Megane II 1,6 5dr hatch:
Τα προβλήματα που έχουν εμφανιστεί μέχρι σήμερα (σχεδόν 4 χρόνια):
-χαλασμένος αισθητήρας MAP, αλλάχθηκε στην εγγύηση
-περιστροφικός διακόπτης πίσω απο το τιμόνι που κάνει ήχο σαν σύρσιμο οταν στρίβεις (δυστυχώς το ανταλλακτικό ειναι τραγικής ποιότητας, και ο ήχος απλά μειώνεται με αλλαγή), αλλάχθηκε στην εγγύηση
-δάκρυσμα σε ένωση σωλήνα του ψυγείου, διορθώθηκε στην εγγύησηΜετά απο κοπάνημα σε πεζοδρόμιο (στραβωμένη ζάντα και ψαλίδι), άρχισε να δακρύζει μια τσιμούχα του ημιαξονίου, αλλάχθηκε φυσικά
Τέλος το πρόβλημα που έχω περιγράψει σε άλλο θρεντ στα τεχνικά σχετικά με δισταγμό στο γκάζι στην πρωινή εκκίνηση. Το ψάχνω ακόμα...
Απο τριγμούς σχεδόν τίποτε, καμιά φορά ακούγεται η αγκράφα της ζώνης που χτυπά στο πλαστικό του B pillar...
-
toyota mr2.yπερβολικη καταναλωση λαδιου κ καταστροφη κινητηρα.το 90% των mr2 apo το 2000-3 εχουν αλλαξει τουλαχιστον 2 μοτερ.υπαρχουν κ καποιοι που εχουν αλλαξη πανω απο 6!!!επισημα η toyota δεν εχει δωσει εξηγηση γιαυτο.καποιοι λενε οτι ειναι απο αστοχια υλικου των προκαταλυτων κ αλλοι λογω κακης ψυξης του κινητηρα.μετα το 2003(facelift)λεγεται οτι διορθωσαν το προβλημα.το δικο μου εχει αλλαξει 1 φορα.ολα καλυπτονται απο την εγγυηση της toyota η οποια παραταθηκε για +1χρονο(συνολο 7)μονο κ μονο γιαυτο
-
Εχω την εντυπωση πως ο Σαββας μιλα για γενικευμενα προβληματα στο εκαστοτε μοντελο, και οχι για το τι εχει τυχει στο δικο μας αμαξι.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Θα μιλησω λοιπον για το οικογενειακο ρενω κλιο 1.4ii facelift οπου αλλαξαμε πολλαπλασιαστες -και μεις οπως ολοι- εκτος εγγυησης αλλα λογω γνωριμιας χρεωθηκαν αλλου. Επισης στο αυτοκινητο απο κατασκευης μεταφερονται τριγμοι μεσω του λεβιε ταχυτητων...(συμβαινει σε οσα εχω μπει...).Πολλαπλασιαστές Valeo κιόλας, δεν έχω αλλάξει σε 5,5 χρόνια και 78000 χιλιόμετρα ως τώρα. Βέβαια, τώρα που το γράφω, είμαι σίγουρος ότι η βλάβη δρομολογείται από τον Κύριο Μέρφι!!! Αυτό πάλι με τους τριγμούς μέσω του λεβιέ, δεν το έπιασα...κουνιέται μπρος-πίσω στα πάτα-άσε του γκαζιού παραπάνω από άλλα αυτοκίνητα, αλλά τριγμούς δεν έχω παρατηρήσει.
Αισθητήρας στροφάλου: Λόγω θέσης, η ζέστη αλλοιώνει τον αισθητήρα και μερικές φορές όταν είναι ήδη ζεστό -περισσότερο- και -λιγότερο- στο 1ο άναμμα το πρωί, αρνείται να πάρει μπροστά με την 1η και παίρνει με παραπάνω από 3-5 μιζιές. Λύση: Σφίξιμο (δουλειά 5 λεπτών και λιγότερο) ή αντικατάσταση (δουλειά 20 λεπτών και κόστους 60 ευρώ περίπου) αν ο αισθητήρας τα έχει παίξει. Ως τώρα (78Κ) έχω κάνει μια φορά αντικατάσταση και μια σφίξιμο. Για τη φθορά παίζουν ρόλο και οι μικρές διαδρομές μέσα στην πόλη (αλλά για αυτό δεν βάζω το χέρι μου στη φωτιά). Συχνό φαινόμενο στους 16βάλβιδους της Ρενώ.
Άλλη κλασσική βλάβη πέρα από τους πολλαπλασιαστές και το 'μάτι', δεν μου έρχεται τώρα!
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Σάββα, αυτό με τον ήχο στη περιστροφή του τιμονιού το έχουν τα περισσότερα γαλλικά... Βλέπε 'περιστροφικοί διακόπτες Valeo'...Megane II 1,6 5dr hatch:
Τα προβλήματα που έχουν εμφανιστεί μέχρι σήμερα (σχεδόν 4 χρόνια):
-χαλασμένος αισθητήρας MAP, αλλάχθηκε στην εγγύηση
-περιστροφικός διακόπτης πίσω απο το τιμόνι που κάνει ήχο σαν σύρσιμο οταν στρίβεις (δυστυχώς το ανταλλακτικό ειναι τραγικής ποιότητας, και ο ήχος απλά μειώνεται με αλλαγή), αλλάχθηκε στην εγγύηση
-δάκρυσμα σε ένωση σωλήνα του ψυγείου, διορθώθηκε στην εγγύησηΜετά απο κοπάνημα σε πεζοδρόμιο (στραβωμένη ζάντα και ψαλίδι), άρχισε να δακρύζει μια τσιμούχα του ημιαξονίου, αλλάχθηκε φυσικά
Τέλος το πρόβλημα που έχω περιγράψει σε άλλο θρεντ στα τεχνικά σχετικά με δισταγμό στο γκάζι στην πρωινή εκκίνηση. Το ψάχνω ακόμα...
Απο τριγμούς σχεδόν τίποτε, καμιά φορά ακούγεται η αγκράφα της ζώνης που χτυπά στο πλαστικό του B pillar...
---EDIT, παραθέτω λίστα με τα στάνταρ προβλήματα του μοντέλου---
- Γρανάζι μεταβλητού - 1 στα 4 1600άρια έχει το πρόβλημα, το αλλάζουν πλέον άμεσα στην εγγύηση
- Πολλαπλασιαστές (κλασσικά Sagem)
- TDC sensor (αισθητήρας εκκεντροφόρου)
- 'Τακ' κατα την περιστροφή του τιμονιού - αλλάζεται το μπουλώνι που ενώνει την κολώνα του τιμονιού με την κρεμαγιέρα και μπαίνει ειδική κόλλα
- Στα μοντέλα του 2003, μπαίνει νερό στην τσέπη της πόρτας λόγω κακής συναρμολόγησης της υδρορρόης
- Γρύλλοι παραθύρων
- Κόντρα βάση σαζμάν
-
ευτυχως για αλφα 147 δεν εγραψε ακομα κανενας...
-
Ο χρήστης dimmer81 έγραψε:
ευτυχως για αλφα 147 δεν εγραψε ακομα κανενας...Θα πέσει ο server.....
-
Ο χρήστης dimmer81 έγραψε:
ευτυχως για αλφα 147 δεν εγραψε ακομα κανενας... -
Όσο για το δικό μου Opel A|stra G του 1998 έχουμε και λέμε:
- Στα 60000 δυναμό χωρίς καμία προειδοποίηση.
- Στα 70000 κολλημένος θερμοστάτης με αποτέλεσμα καμένη φλάντζα κεφαλής!!!!
- Στα 80000 περίπου χαλασμένη κλειδαριά πίσω αριστερής πόρτας.
- Στα 85000 περίπου χαλασμένη κλειδαριά πίσω δεξιάς πόρτας.
- Στα 90000 περίπου χαλασμένος πολλαπλασιαστής.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ας τους βοηθήσουμε λοιπόν και ας συγκεντρώσουμε εδώ τα κυριότερα και αυτά που εμφανίζονται σχεδόν σε όλους τους κατόχους.Mε το συμπάθειο, έτσι;
Γράφουμε αυτά που γνωρίζουμε ότι είναι πολύ συχνά στο συγκεκριμένο μοντέλο.
-
drdino
μια χαρά φίλε μου dont worry. Αρκεί να μην το κάνουμε μπάχαλο όπως επάνω. Δεν βοηθάτε με τον χαβαλέ.
-
Οπελ Κορσα 2004 1.4 έχω με 28.000χιλιόμ
Μέχρι στιγμης χαλασμένη (τι άλλο θα μπορούσε να είναι) κρεμαγιερα την οπόια ακόμα δεν έχω αλλάξει αν και είμαι μέσα στην εγγύηση
Τιποτα άλλο δεν με έχει απασχολήσει από βλάβεςΠατρικο αυτοκίνητο Αουντι 80 1.6 του 1992 με 195.000χιλ
Κατα τα γνωστά χαλασμενα όργανα θερμοκρασίας και βενζίνης(πολλά μοντέλα 80 αλλά και Α4 έχουν κάψει τα όργανα αυτά)
Καμένο μοτεράκι κεντρικού κλειδώματος
Μίζα στα 180.000
Κομμένο σωληνάκι υποπίεσης
Ρουλεμαν και μπαλάκια στους μπροστινους τροχουςΓκολφ 4 1.4 συγγενικού προσώπου με 110.000 μοντέλο 1999
Κλασσικα σπασμένο σασμαν στα 90.000
Καιει κάθε μερα λάμπες .Μια μερα αλλάζεις την αριστερή και την άλλη καιει την δεξια
Το πλαστικό στις πορτες του οδηγού και συνοδηγού έχει ξεφλουδιστεί τελείως
Αστάθεια να κρατήσει ρελαντί κάποια περίοδο(δεν θυμάμαι ακριβώς την βλάβη)
Πρόβλημα με τα παράθυρα ευτυχως δεν είχεΣεατ Ιμπιζα 1.4 ,100 άλογα ,φίλου μου, μοντέλο 2003 125.000χιλ
με αρκετο σχίσιμο όμως.Φοράει χοάνη,εξατμίση και αλλαγμενο καταλύτη με αφαίρεση του προκαταλύτη
Καιει αρκετό λαδάκι
2 φορες πολλαπλασιαστες(μέσα στην εγγύηση)
Σπασμένος μηχανισμος δεξιου παραθύρου
Τρίξιμο στα πίσω δισκόφρενα(τοποθέτηση αντίβαρων)
Ρουλεμαν
Ομαδοποιημένα προβλήματα των οχημάτων μας - Γράψε κι εσύ!