Οπελ Κορσα 2004 1.4 έχω με 28.000χιλιόμ
Μέχρι στιγμης χαλασμένη (τι άλλο θα μπορούσε να είναι) κρεμαγιερα την οπόια ακόμα δεν έχω αλλάξει αν και είμαι μέσα στην εγγύηση
Τιποτα άλλο δεν με έχει απασχολήσει από βλάβες
Πατρικο αυτοκίνητο Αουντι 80 1.6 του 1992 με 195.000χιλ
Κατα τα γνωστά χαλασμενα όργανα θερμοκρασίας και βενζίνης(πολλά μοντέλα 80 αλλά και Α4 έχουν κάψει τα όργανα αυτά)
Καμένο μοτεράκι κεντρικού κλειδώματος
Μίζα στα 180.000
Κομμένο σωληνάκι υποπίεσης
Ρουλεμαν και μπαλάκια στους μπροστινους τροχους
Γκολφ 4 1.4 συγγενικού προσώπου με 110.000 μοντέλο 1999
Κλασσικα σπασμένο σασμαν στα 90.000
Καιει κάθε μερα λάμπες .Μια μερα αλλάζεις την αριστερή και την άλλη καιει την δεξια
Το πλαστικό στις πορτες του οδηγού και συνοδηγού έχει ξεφλουδιστεί τελείως
Αστάθεια να κρατήσει ρελαντί κάποια περίοδο(δεν θυμάμαι ακριβώς την βλάβη)
Πρόβλημα με τα παράθυρα ευτυχως δεν είχε
Σεατ Ιμπιζα 1.4 ,100 άλογα ,φίλου μου, μοντέλο 2003 125.000χιλ
με αρκετο σχίσιμο όμως.Φοράει χοάνη,εξατμίση και αλλαγμενο καταλύτη με αφαίρεση του προκαταλύτη
Καιει αρκετό λαδάκι
2 φορες πολλαπλασιαστες(μέσα στην εγγύηση)
Σπασμένος μηχανισμος δεξιου παραθύρου
Τρίξιμο στα πίσω δισκόφρενα(τοποθέτηση αντίβαρων)
Ρουλεμαν