-
Nαι μωρέ πετάει, πετάει.
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Ελβετία απ την ανκόνα είναι κανα 6ωρο οδήγημα χωρίς τραγικό μποτιλιάρισμα, όπερ δεν φτάνεις αργά το βράδυ, τουλάχιστον στα σύνορα.Αν ξεκινήσει 15.30 από την ανκόνα και φτάσει 9.30 το βράδυ στα σύνορα με την Ελβετία , τί είναι γιά αυτούς , δεν είναι αργά το βράδυ ?
Μιά φορά έφτασα σε ένα Ibis 21.45 και η ρεσεψιόν όταν της ζήτησα δωμάτιο μου είπε :
Τόσο αργά ? -
Πάλι καλά που βρήκες άνθρωπο στη ρεσεψιόν. Σε ξενοδοχείο που έφτασα αργά (23+) υπήρχε μόνο το αυτόματο σύστημα εισόδου - με οδηγίες φυσικά στα Γερμανικά.
-
Αν τα οδικά ταξίδια προς το εξωτερικό μας φαίνονται δύσκολα- επικίνδυνα- κουραστικά, παίρνουμε το αεροπλάνο ή πάμε με ταξιδιωτικό γραφείο (και οδικώς) για σιγουριά.
Αν μας φαίνονται και αυτά δύσκολα-επικίνδυνα-κουραστικά, τότε καλύτερα να κάτσουμε σπίτι να δούμε TV.
Αλλά άκουσα παλιότερα, οτι κάποιες οθόνες ΤV είχαν εκραγεί, οπότε και αυτό επικίνδυνο ειναι... -
Πιο επικίνδυνο είναι το κομμάτι Κορίνθου-Πατρών, ακόμα και για κάποιον που το έχει κάνει πολλές φορές, παρά η πρώτη φορά σε Ευρωπαϊκούς δρόμους.
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Πιο επικίνδυνο είναι το κομμάτι Κορίνθου-Πατρών, ακόμα και για κάποιον που το έχει κάνει πολλές φορές, παρά η πρώτη φορά σε Ευρωπαϊκούς δρόμους.Ετσι ακριβως...
-
Λοιπόν, έχουμε και λέμε -κυρίως οδηγικές - εντυπώσεις απο το ταξίδι στην Ιταλία-Γερμανία-Αυστρία-Τσεχία (γράφω απο το καράβι):
Αναχώρηση με ΑΝΕΚ την 8/10 στις 18:00 αντι για 17:00. Καθυστέρηση αναχώρησης κατά 1+ ώρα απο Πάτρα, καλό service-καθαριότητα, ήσυχο ταξίδι και υπερπλήρες το καράβι (απίστευτο, αλλά ειχε 380 Αυστριακούς group/τοπικός σύλλογος-οικογένειες, με τα αμάξια τους). Αφιξη στην Ανκόνα το επόμενο απόγευμα στις 14:30, με μιάμιση ώρα καθυστέρηση.
Διόδια-βινιέτες: Για να βγώ απο Ανκόνα-Brennero στην Αυστρία 36 ευρώ, στην Αυστρία με την εισοδο 8 ευρώ (ως διόδιο -δεν ξέρω για υποχρεωτική βινιέτα γιατί ήμουν κοντά στα σύνορα με Γερμανία και 2 φορές που μπήκα, πήγα πρωί στο Salzburg και εφυγα βράδυ), στη Γερμανία προφανώς τσάμπα και με parking με WC κάθε 20-30 χλμ, στην Τσεχία βινιέτα με 10 ευρώ για 1-30 ημέρες (δεν υπάρχει μικρότερη περίοδος) αλλά οχι διόδια. (Οι τιμές αφορούν απλή διαδρομή, για την επιστροφή υπολογίστε ανάλογα-πλην βινιέτας).
Τιμές βενζίνης-95άρα: Στην Ιταλία απο 1,25 (σε self-service των μεγάλων υπερμάρκετ-εμπορικών κέντρων και επι το πλείστον 1,40 ευρώ. Στην Αυστρία απο 1,25 - 1,30 ευρώ. Στη Γερμανία απο 1,38 - 1,48 (η ARAL μακράν ακριβότερη μάρκα των υπολοίπων). Στην Τσεχία 30-33 κορώνες, περίπου 1,25-1,30 ευρώ.
**Τιμές parking **σε υπόγειες εγκαταστάσεις στάθμευσης, σχεδόν παντού 2 ευρώ η ώρα / για μέχρι 6 ώρες και 17-20 ευρώ η ημέρα, ενώ ειναι σχεδόν αδύνατον να παρκάρεις, ακόμα και σε 'απόκεντρα' μέρη του κέντρου (3-6 χλμ μακρυά) χωρίς να πληρώσεις περίπου ιδιες τιμές (η 1 ώρα ειχε 1,20-1,50 ευρώ στα παρκόμετρα, με max 2 ώρες χρήση).
Κατάσταση οδικού δικτύου: Άριστη παντού, με χειρότερη την Τσεχία (απο πλευράς αριθμού λωρίδων , αφού διέθετε επι το πλείστον μόνο δυο και της εκτακτης ανάγκης-αλλά παντού με διαχωριστική μπάρα).
Οδηγική συμπεριφορά: Παντού όποιος προσπερνάει, μετά πάει δεξιά και με φλάς, ακόμα και αν θα ξαναπροσπεράσει σε 200 μέτρα ή σε 1 χιλιόμετρο και δεν μπαστακώνεται-ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ- στην αριστερή, ακόμα και αυτοί που απογειώνονται ... και ειναι οι περισσότεροι ... . Οπου εχει είσοδο όμως απο πόλη στην ΕΟ, μπαίνουν με τη μία και καλά ειναι να προσέχεις και να έχεις περάσει νωρίτερα σε αριστερότερη λωρίδα!
Γερμανία -Αυστρία-Ιταλία πάνε όσο πάει το αμάξι του καθενός ή θέλει ο ίδιος , εκτός από σημεία οπου γίνονται έργα (και γίνονται κάμποσα) και σε εισόδους-εντός πόλεων , όπου σέβονται απόλυτα το όριο (απο τα 180 στα 80 ή στα 50 χλμ/ωρα με τη μία), αλλά αν ψάχνεσαι - σαν ξένος- σε σπρώχνουν με τους προφυλακτήρες ...!!! Στην Τσεχία δύσκολα υπερβαίναν το όριο, πρέπει φαίνεται να κόβουν κ@λους, καθότι ειχε και ανα 30-50 χλμ και αστυνομία στην ΕΟ.
Κακή συνήθεια Ιταλών -Γερμανών-(λιγότερο των Αυστριακών): Να πηγαίνουν τουλάχιστον με 140-180χλμ/ώρα και να μην αφήνουν καθόλου αποστάσεις, το πολύ 5-10 μέτρα και το κάνει το 90%, οπότε αν γίνει στραβή, θα μπλέξουν καμμιά 10αριά. Το αποτέλεσμα το είδα μεταξύ Βερολίνου-Μονάχου , με 12 'άτυχους', με πρωτοπόρο στο convoy της ζημιάς εναν Ιταλό... , όπου φάγαμε και 20 λεπτά καθυστέρηση γιατί έκλεισαν οι 2 λωρίδες (απο τις 4 βέβαια το σημείο).
Σημείωση: 1/Πολλές γυναίκες τρέχουν με πάνω απο 150 χλμ/ώρα, σχεδόν το 60% που συνάντησα με προσπέρασε, παρότι πήγαινα συνήθως με 140-160χλμ.
2/ Η Audi στη Γερμανία εχει πάρει τη μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις, αλλά και στην Ιταλία. Και βέβαια το 50+% των αυτοκινήτων στη Γερμανία που κυκλοφορούσαν στην Autobahn, ήταν πάνω απο 2.000 cc, και προφανώς 'πέταγαν'
Τελευταίες παρατήρησεις: Καλό θα ειναι να βάζει κάποιος περιθώριο ασφαλείας στο χρόνο μετακίνησης, διότι ναι μεν οι δρόμοι ειναι για γρήγορη ταχύτητα, αλλά κάποιο έργο που γίνεται και με δεδομένη την μεγάλη κίνηση ανεξαρτήτως ώρας (απο 05:30 εως και 23:00 που προσωπικά κινήθηκα σε μεγάλα οδικά δίκτυα , απορούσα που πάνε 'όλοι αυτοί'), μπορεί να σε καθυστερήσει μέχρι και μισή ώρα. Ειδα απίστευτη ουρά στην εισοδο για Βερολίνο Δευτέρα πρωί στις 07:30, λόγω κίνησης-χωρίς ατύχημα και έφαγα 25 λεπτά καθυστέρηση σήμερα το πρωί στις 09:30 μεταξύ Βερόνα -Μπολώνιας, λόγω έργων.
Επίσης, οι εγκαταστάσεις στο λιμάνι της Ανκόνα για το check-in των εισητηρίων προς Ελλάδα ειναι πλέον έξω απο το λιμάνι, 3-4 λεπτά με το ΙΧ και θέλει προσοχή να το εντοπίσεις, ενώ προ 3ετίας ήταν δίπλα απο τις αποβάθρες. Αν παραμείνει εκει, σε περιόδους αιχμής θέλει να εισαι τουλάχιστον 1 ώρα νωρίτερα στο λιμάνι για να τσεκάρεις, γιατί η ουρά να σε βγάλει στην αποβάθρα μπορεί να ειναι και 500 μέτρα, με ότι αυτό συνεπάγεται. Σήμερα (στην επιστροφη) για να το εντοπίσω έχασα 10+ λεπτά και 10 για να τσεκάρω, ενώ η κίνηση (για τη χρήση του καραβιού) ήταν σήμερα σαφώς μέτρια. Το deck που πάρκαρα ήταν σχεδόν άδειο, ενω όταν ερχόμουν ήμασταν στον 'πόντο' παρκαρισμένοι. Όμως ξεκινήσαμε στις 16:30 αντί στις 16:00 που ήταν προγραμματισμένο. Να δούμε και χρόνο άφιξης....
Αυτά μετά απο 3.850 χλμ εκτός Ελλάδος, σε 20 ημέρες -10 δουλειά και 10 στο τέλος διακοπές. Αν κούρασα ζητώ συγνώμη για το μακροσκελές κείμενο, ενώ για λοιπές απορίες ειμαι διαθέσιμος, όμως μάλλον απο αύριο, που θα παίζω 'εντός έδρας' .... -
Καλώς ήλθες
-
Ωραις dBekos Αντε με το καλο να πατησεις στα πατρια εδαφη!
-
Και συζητούσαμε το πρωί με τον φαδερ πόσο να ειναι η Βενζίνα Ιταλια-Αυστρία γιατι μπαίνει τώρα σε Καράβι Ηγουμενιτα για Ανκγονα!
-
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
Αν κούρασα ζητώ συγνώμη για το μακροσκελές κείμενο...Μα τέτοια posts περιμένουμε σ' αυτό το τοπικό
Καλή επιστροφή και γρήγορη προσαρμογή -
Επειδή με βλέπω τα Χριστούγεννα να ανεβαίνω Βελιγράδι, απο Βόρειο Ελλάδα, όποιες πληροφορίες είναι ευσπρόδεκτες.Διάβαζα τα περισσότερα post σχετικά με αυτό το θέμα αλλά ρωτάω κυρίως για νεότερα όσον αφορά δρόμους κτλ.
-
οσον αφορα τους δρόμους, οσο παρνα ο καιρός φτιαχνουν περισσοτερα χιλιομετρα.
Το Σεπτεμβριο εφτιαχναν τη γεφυρα σε εναν ποταμο στο Βελιγραδι και γινοταν χαμος.
Φανταζομαι θα το εχουν φτιαξει μεχρι τωρα.υπολογισε 7 ωρες απο Θεσσαλονικη με μικρες στασεις
-
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
Λοιπόν, έχουμε και λέμε -κυρίως οδηγικές - εντυπώσεις απο το ταξίδι στην Ιταλία-Γερμανία-Αυστρία-Τσεχία (γράφω απο το καράβι):.................................................................................Αυτά μετά απο 3.850 χλμ εκτός Ελλάδος, σε 20 ημέρες -10 δουλειά και 10 στο τέλος διακοπές. Αν κούρασα ζητώ συγνώμη για το μακροσκελές κείμενο, ενώ για λοιπές απορίες ειμαι διαθέσιμος, όμως μάλλον απο αύριο, που θα παίζω 'εντός έδρας' ....Καλώς όρισες κι από μένα, ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Τη βινιέτα από που την προμηθέυεσε στην Ιταλία; Τα διόδια, αφού δεν είναι cash, πως τα πληρώνεις;
-
Η βινιετα στην Ιταλια ειναι ετσι οπως πρέπει να ήταν σε καθε οργανωμένη χωρα! Μπαίνεις autostrada βγάζεις την καρτα στην είσοδο κ στην έξοδο την δίνεις όποτε η τιμή σου βγαίνει βάση τα χιλιόμετρα που διάνυσες, πληρώνεις κ τέλος, άπλα πραγματα!
(αυτο δεν ρώτησες)
-
Ο χρήστης GeorgT έγραψε:
Η βινιετα στην Ιταλια ειναι ετσι οπως πρέπει να ήταν σε καθε οργανωμένη χωρα! Μπαίνεις autostrada βγάζεις την καρτα στην είσοδο κ στην έξοδο την δίνεις όποτε η τιμή σου βγαίνει βάση τα χιλιόμετρα που διάνυσες, πληρώνεις κ τέλος, άπλα πραγματα!(αυτο δεν ρώτησες)
Nαι.. Δηλαδή ή βινιέτα είναι και για τα διόδια; Πέρασα από Ιταλία και Γαλλία το Πασχα (για να έρθω Αγγλία) με πούλμαν, αλλά δε θυμάμαι κάτι τέτοιο, εκτός αν κοιμόμουν..
-
Δεν υπάρχει βινιέτα στην ιταλία, υπάρχει χιλιομετροχρέωση.
Μπαίνεις, βγάζεις ¨εισιτήριο' και στην έξοδο πληρώνεις ανάλογως των χιλιομέτρων που διένυσες -
Τhanks guys, να'στε καλά..
-
Αυτα ειναι μονο για την Ιταλία, 36€ π.χ οπως λεει ο dbekos (το ΣΚ πέρασε κ ο φαδερ κ το επιβεβαιώνει + του το χρωστάω που δεν με έβγαλε ενα αεροπορικό τικετ επιστροφής να πηγενα κ εγώ για μια μέρα) π.χ για Ανγκονα-Μπρενερο (Αυστρια)!
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Τα διόδια, αφού δεν είναι cash, πως τα πληρώνεις;Ως προς τον τρόπο πληρωμής: Μετρητά ή πιστωτική. Εγώ προτιμώ το δεύτερο. Ούτε να ψάχνεις για χρήματα, ούτε να γεμίζεις κέρματα, ούτε να περιμένεις στην ουρά.
Οδικώς στην Ευρώπη-Οδηγίες