-
Δείτε αυτό:
http://www.leftlanenews.com/2006/11/06/ ... -highways/
*
Australia's Northern Territory has introduced speed limits on the nation's last unrestricted highway network. A 130km/h limit will be enforced on the four major highways where speed is currently unrestricted. A 110km/h limit will apply on other rural roads.The plan was announced by Chief Minister Clare Martin, who says the risk of dying on Territory roads was three times that of elsewhere in Australia. 'I'm not proud of our road safety record,' Ms. Martin said. 'We drink and drive, we don't put seat belts on, we run red lights. We are very poor drivers and we've got to change that, and I don't make any apologies.'
The Leftlane Perspective: Ms. Martin admits drivers in Australia's Northern Territory drive drunk, don't obey traffic lights, and don't wear seatbelts, yet she decides decides to make speed the centerpiece of her highway safety proposal. Once again, it appears speed is a convenient scapegoat.*
Όπως είπε και ο αυστραλός υπεύθηνος:
'I'm not proud of our road safety record,' Ms. Martin said. 'We drink and drive, we **don't put seat belts **on, we run red lights. We are very poor drivers and we've got to change that, and I don't make any apologies.'
Επειδη λοιπον το αλκοόλ, η παραβίαση ερυθρού σηματοδότη και η μη χρήση ζωνών προκαλούν ατυχήματα ο αυτραλός υπεύθηνος αποφάσισε να χρεώνει τυχαία όσους περνούν το αστείο όριο των 110 χ.αω.
Σας θυμίζει τίποτα?
Τα ατυχήματα που οφείλονται σε υπερβολική ταχύτητα αποτελούν μονοψήφιο επι τοις εκατό ποσοστό και μάλιστα πολλά εξ'αυτών συντελέστηκαν με ταχύτητες *μικρότερες *του συγκεκριμένου ορίου (υπερβολικές όμως για τις συνθήκες).
Παρ'όλα αυτά σαν πολίτες δεν αντιδρούμε όταν η αστυνομία αμελεί επιδεικτικά τα καθήκοντά της και αντί να φροντίζει για την οδική ασφάλεια εφαρμόζει τυχαία φορολογία 100% εισπρακτικού χαρακτήρα.
Είδα προχθες στις ειδήσεις 'σαφαρι' της τροχαίας, είχανε στήσει μπλόκο στην κατεχάκη (στην ευθεία πριν του παπάγου όπως ερχόμαστε απο καρέα) και έγραφαν όσους παραβίαζαν το όριο των 70χάώ (όλους δηλαδή).
Επίσης τους έκαναν και εξυπνακίστικες συστάσεις.
-
Δείτε αυτό:
http://www.leftlanenews.com/2006/11/06/ ... -highways/
*
Australia's Northern Territory has introduced speed limits on the nation's last unrestricted highway network. A 130km/h limit will be enforced on the four major highways where speed is currently unrestricted. A 110km/h limit will apply on other rural roads.The plan was announced by Chief Minister Clare Martin, who says the risk of dying on Territory roads was three times that of elsewhere in Australia. 'I'm not proud of our road safety record,' Ms. Martin said. 'We drink and drive, we don't put seat belts on, we run red lights. We are very poor drivers and we've got to change that, and I don't make any apologies.'
The Leftlane Perspective: Ms. Martin admits drivers in Australia's Northern Territory drive drunk, don't obey traffic lights, and don't wear seatbelts, yet she decides decides to make speed the centerpiece of her highway safety proposal. Once again, it appears speed is a convenient scapegoat.*
Όπως είπε και ο αυστραλός υπεύθηνος:
'I'm not proud of our road safety record,' Ms. Martin said. 'We drink and drive, we **don't put seat belts **on, we run red lights. We are very poor drivers and we've got to change that, and I don't make any apologies.'
Επειδη λοιπον το αλκοόλ, η παραβίαση ερυθρού σηματοδότη και η μη χρήση ζωνών προκαλούν ατυχήματα ο αυτραλός υπεύθηνος αποφάσισε να χρεώνει τυχαία όσους περνούν το αστείο όριο των 110 χ.αω.
Σας θυμίζει τίποτα?
Τα ατυχήματα που οφείλονται σε υπερβολική ταχύτητα αποτελούν μονοψήφιο επι τοις εκατό ποσοστό και μάλιστα πολλά εξ'αυτών συντελέστηκαν με ταχύτητες *μικρότερες *του συγκεκριμένου ορίου (υπερβολικές όμως για τις συνθήκες).
Παρ'όλα αυτά σαν πολίτες δεν αντιδρούμε όταν η αστυνομία αμελεί επιδεικτικά τα καθήκοντά της και αντί να φροντίζει για την οδική ασφάλεια εφαρμόζει τυχαία φορολογία 100% εισπρακτικού χαρακτήρα.
Είδα προχθες στις ειδήσεις 'σαφαρι' της τροχαίας, είχανε στήσει μπλόκο στην κατεχάκη (στην ευθεία πριν του παπάγου όπως ερχόμαστε απο καρέα) και έγραφαν όσους παραβίαζαν το όριο των 70χάώ (όλους δηλαδή).
Επίσης τους έκαναν και εξυπνακίστικες συστάσεις.
-
Δείτε αυτό:
http://www.leftlanenews.com/2006/11/06/ ... -highways/
*
Australia's Northern Territory has introduced speed limits on the nation's last unrestricted highway network. A 130km/h limit will be enforced on the four major highways where speed is currently unrestricted. A 110km/h limit will apply on other rural roads.The plan was announced by Chief Minister Clare Martin, who says the risk of dying on Territory roads was three times that of elsewhere in Australia. 'I'm not proud of our road safety record,' Ms. Martin said. 'We drink and drive, we don't put seat belts on, we run red lights. We are very poor drivers and we've got to change that, and I don't make any apologies.'
The Leftlane Perspective: Ms. Martin admits drivers in Australia's Northern Territory drive drunk, don't obey traffic lights, and don't wear seatbelts, yet she decides decides to make speed the centerpiece of her highway safety proposal. Once again, it appears speed is a convenient scapegoat.*
Όπως είπε και ο αυστραλός υπεύθηνος:
'I'm not proud of our road safety record,' Ms. Martin said. 'We drink and drive, we **don't put seat belts **on, we run red lights. We are very poor drivers and we've got to change that, and I don't make any apologies.'
Επειδη λοιπον το αλκοόλ, η παραβίαση ερυθρού σηματοδότη και η μη χρήση ζωνών προκαλούν ατυχήματα ο αυτραλός υπεύθηνος αποφάσισε να χρεώνει τυχαία όσους περνούν το αστείο όριο των 110 χ.αω.
Σας θυμίζει τίποτα?
Τα ατυχήματα που οφείλονται σε υπερβολική ταχύτητα αποτελούν μονοψήφιο επι τοις εκατό ποσοστό και μάλιστα πολλά εξ'αυτών συντελέστηκαν με ταχύτητες *μικρότερες *του συγκεκριμένου ορίου (υπερβολικές όμως για τις συνθήκες).
Παρ'όλα αυτά σαν πολίτες δεν αντιδρούμε όταν η αστυνομία αμελεί επιδεικτικά τα καθήκοντά της και αντί να φροντίζει για την οδική ασφάλεια εφαρμόζει τυχαία φορολογία 100% εισπρακτικού χαρακτήρα.
Είδα προχθες στις ειδήσεις 'σαφαρι' της τροχαίας, είχανε στήσει μπλόκο στην κατεχάκη (στην ευθεία πριν του παπάγου όπως ερχόμαστε απο καρέα) και έγραφαν όσους παραβίαζαν το όριο των 70χάώ (όλους δηλαδή).
Επίσης τους έκαναν και εξυπνακίστικες συστάσεις.
-
Χμμ, το σημείο αυτό της Κατεχάκη είναι κάπως περίεργο. Ενώ χαιρόμαστε όλοι που βλέπουμε την ευθεία, είναι δυστυχώς κατηφόρα, με φανάρι στο βάθος.
Παρατηρήστε τα skid marks από τα φρεναρίσματα.
Μάλιστα, από πέρυσι υπάρχει κι ένα επιπλέον φανάραι πριν την Κοκκινοπούλου (είσοδος Παπάγου), λόγω της νέας εξόδου της Πολυτεχνειούπολης.
Γενικά υπάρχει πολύ πλάκωμα στα φρένα και είναι όντως επικίνδυνο να κινείσαι γρήγορα.
Ένα όριο 90km/h είναι αποδεκτό υπό τις συγκεκριμένες συνθήκες. Επίσης, κατ'εμέ, τα προειδοποιητικά πορτοκαλί φανάρια πρέπει να τοποθετηθούν λίγο νωρίτερα, ενώ θα βοηθούσε και επιπλέον οριζόντια σήμανση. -
Αν δουμε τα πραγματα, εχοντας υποψη την Αυστραλεζικη πραγματικοτητα, σε ολη τη χωρα (δεν ξερω για W.Australia δεν πηγα) ισχυουν σε δρομους που εχει στροφη καθε 3 μερες οδηγηση, αστεια όρια ταχυτητας, συνηθως 90 και 100 και ΜΟΝΟ στο λεγομενο outback (την αχανη περιοχη πισω απο τις Αυστραλιανες Αλπεις) τα ορια ειναι κατα τόπους 110. Οσο αστεια και αν σας φαινονται τα όρια, τοσο απιστευτα νομοταγεις ειναι οι Οζηδες. Το φαινομενο να οδηγεις επι χιλιομετρα ολοκληρα εχοντας στις ιδιες ακριβως θεσεις γυρω σου τα ιδια αμαξια στις ιδιες αποστασεις, ειναι ο κανονας και οχι η εξαιρεση.
Στην Northern Territory δεν ισχυε ακριβως ο ίδιος ΚΟΚ. Η περιοχη ειναι υπερβολικα αραιοκατοικημενη (οπως εμαθα, δεν πηγα ) οι στροφες ακομα πιο σπανιες και ειναι συνηθισμενα τα περιβοητα road trains. Για να εφεραν τον ίδιο ΚΟΚ και στην ΝΤ σημαινει οτι δεν τους εβγαιναν τα στατιστικα (οπως λενε αλλωστε) αλλα δεν ειναι κατι πρωτοφανες για τη χωρα γιατι οι περιοχες που ζουν το 99% των κατοικων εχουν αυστηροτερα όρια με απιστευτα αυστηρη αστυνομευση και τρελλές κυρωσεις -
IKE, δυστυχώς υπάρχει σε τεράστια μερίδα του πληθυσμού η άποψη ότι ταχύτητα πάνω από τα 110-120=θάνατος. Μεταξύ άλλων και οι γονείς μου, και δη ο πατέρας μου. Εγνατία προς ξάνθη, άδειος ο δρόμος, 10 το πρωί, ορατότητα στο άπειρο, καινούριο καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο και να μαλώνουμε αν είναι ανασφαλής η ταχύτητα των 150 στις συγκεκριμένες συνθήκες.
Υπάρχει 'προπαγάνδα' πιστεύω όσον αφορά το συγκεκριμένο ζήτημα, γιατί συμφέρει οικονομικά η ποινικοποίηση του συγκεκριμένου. Άσε που είναι πολύ πιο εύκολο να σταματήσεις κάποιον ο οποίος πάει σε μια ευθεία με 140 αντί για 120 από μια νταλίκα που πάει με 100 στον πλαταμώνα ή στον μαλιακό.
Γτπ είναι η κατάσταση.
Πηγαίνεις Ξάνθη. Σε σημείο με 2 λωρίδες και τσιμεντένιο στηθαίο όριο 70. Σε άλλο σημείο με 1+1 χωρίς διαχωριστικό, όριο 110. Go figure. Και μετά θέλουν και οι αστυνομικοί να τους σεβόμαστε.
-
τα ορια ταχυτητας σε πολλα σημεια στη χωρα μας ειναι οντως γελοια.θα επρεπε να παρουμε ενα παραδειγμα απο τους γερμανους οπου δεν εχουν οριο σε αρκετους αυτοκινητοδρομους,αλλα εκει που εχουν το τηρουν ολοι.
οδηγουσα στην αουτομπαν οπου δεν υπηρχε οριο και εβλεπα οτι στην αριστερη λωριδα πηγαιναν με 200 και βαλε.οταν ομως μετα απο λιγα χιλιομετρα εμπαινε πινακιδα που ελεγε ανωτατο οριο 100,εβλεπα ΟΛΟΥΣ αυτους που διακοσαριζαν να πηγαινουν με 100.
θελετε φοβος απο τα τσουχτερα προστιματα,θελετε οδικη παιδεια,οπως θελετε το βλεπετε.
αυτο που παρατηρησα ειναι οτι τα ορια ταχυτητας μπαινουν εκει που πρεπει.
και οι γερμανοι,ασχετα αν τους αποκαλουμε βοδια,προσεχουν τον ΚΟΚ πολυ περισσοτερο απο εμας.
δυστηχως στην ελλαδα σε θεματα οδικης παιδειας και συμπεριφορας ειμαστε λιγακι πισω.θελω να πιστευω ομως οτι σιγα σιγα θα βελτιωνομαστε. -
Λιγάκι; Πολύ θα έλεγα...
-
Πολλά χρειάζονται. Η οδήγηση είναι στοιχείο ζωής. Θυμάστε ότι το ακούγατε συνέχεια αυτό για το κολύμπι... Μόνο που κολυμπάς κάποιες φορές το χρόνο, ενώ είσαι στους δρόμους περίπου το 1/12 της μέρας, κάθε μέρα.
Πριν από δυο εβδομάδες ήμουν στην Καλαμάτα με τον πατέρα μου. Κάποια στιγμή, επειδή ένας ξύπνιος ήθελε να στρίψει αριστερά, έχωσε τη μούρη του αρκετά μέσα στο δικό μας ρεύμα. Οδηγούσε ο πατέρας μου και πάτησε ένα απότομο φρένο μέσα στη στροφή, φοβούμενος τον απέναντι. Το αυτοκίνητο πέταξε τον πισινό του κι ο Phaethon Senior πανικοβλήθηκε, αφήνοντας μόνο το γκάζι, χωρίς ευτυχώς το αυτοκίνητο να γυρίσει εντελώς.
Η αποσταθεροποίηση αυτή εξαφανιζόταν άνετα με ανάποδο της τάξης των 20 μοιρών περίπου, τίποτα ιδιαίτερο, δηλαδή, για κάποιον με στοιχειώδη παιδεία κι εκπαίδευση σε τέτοιες καταστάσεις.
Αν είχαμε αυτή την παιδεία και καλύτερες εκτιμήσεις ταχύτητας θα κάναμε και καλύτερες και ψυχραιμότερες αντιδράσεις θα είχαμε.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Είδα προχθες στις ειδήσεις 'σαφαρι' της τροχαίας, είχανε στήσει μπλόκο στην κατεχάκη (στην ευθεία πριν του παπάγου όπως ερχόμαστε απο καρέα) και έγραφαν όσους παραβίαζαν το όριο των 70χάώ (όλους δηλαδή).
Επίσης τους έκαναν και εξυπνακίστικες συστάσεις.
Σε αυτό το σημείο με ένα ψιλοσβέλτο αμάξι αν έχεις βγεί καλά απο την κατηφορική αριστερή 200ρίζεις άνετα και φρενάρεις -ακινητοποιείς- πριν το φανάρι που βάλανε πρόσφατα του πανεπιστημίου.
-
Αλητη.
-
Μr Ζουάν 2006 είδες να γράφω πουθενά ότι κάνω κάτι τέτοιο? είπα βάση της απόστασης τι μπορείς να κάνεις!
-
Άσε ρε...αστυνομία της σκέψης. Και μόνο η βούληση είναι κακή.
-
Ούτε ότι θέλω να το κάνω είπα.....είπα τι μπορεί να γίνει!
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Σε αυτό το σημείο με ένα ψιλοσβέλτο αμάξι αν έχεις βγεί καλά απο την κατηφορική αριστερή 200ρίζεις άνετα και φρενάρεις -ακινητοποιείς- πριν το φανάρι που βάλανε πρόσφατα του πανεπιστημίου.Τολμώ να σε καλέσω ακόμα και συντηρητικό στις προβλέψεις σου!
Γενικά, τελικιάζεις ό,τι αμάξι και να έχεις αν πας flat out.
Αλλά ακριβώς γι'αυτό κι επειδή ούτε όλοι το ίδιο καλά φρένα έχουν, ούτε την ίδια ικανότητα, ούτε τα ίδια αντανακλαστικά, ούτε την ίδια αυτοσυγκέντρωση, καλό είναι να είμαστε συγκρατημένοι στο συγκεκριμένο σημείο...
-
200 και τελείως φρενάρισμα στο φανάρι του του πανεπιστημίου δεν το κάνεις με ότι αμάξι και να είναι.
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
200 και τελείως φρενάρισμα στο φανάρι του του πανεπιστημίου δεν το κάνεις με ότι αμάξι και να είναι.Όχι ρε συ, χαλαρά. Από τη δική μου συχνή εμπειρία στο σημείο, με Clio 1.4 16v, άφτιαχτο, βγαίνοντας από Περιφερειακή Υμμητού, προλαβαίνοντας τα 170 (το κάνω σπάνια, μην τρελλαίνεστε), βγαίνουν και τα φρένα μέχρι την πύλη του Πολυτεχνείου. Οπότε με καλύτερο αυτοκίνητο υποθέτω δεν είναι τόσο δύσκολο. Απλά δε μπορούν όλοι οι γύρω να αντιδράσουν ανάλογα.
-
Σκέψου λοιπόν ότι απο τα 170 μέχρι τα 180 θες πάρα πολλά μέτρα κα ιας είναι κατηφόρα! και μετά απο τα 200 για να πας στα 0 της εξίσου πάρα πολλά μέτρα! Και όλα αυτά για να γίνουν με απλά σβέλτο αμάξι πρέπει να είναι τελείως άδειος ο δρόμος!
Βασικά γενικά για να το κάνει κάποιος πρέπει να είναι άδειος ο δρόμος!
-
Ναι, εννοείται άδειος δρόμος και όλη την άνεση για full φρένα που να σε κολλάνε στο παρμπρίζ. Δε μιλάω για άνετα σε καμία περίπτωση.
Όρια ταχύτητας