Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    απο injection σε καρμπυρατερ για αγωνιστικη χρηση....
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. απο injection σε καρμπυρατερ για αγωνιστικη χρηση....
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    16
    197
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fotis-84 last edited by

      εχω το μοτερ ττου 106 1.3 με injection και σκεφτομαι να τοποθετησω sto 205 moy την κεφαλη του 205 rallye με τα διπλα 40aria weber...ποια η γνωμη σας?θα ειναι για αγωνιστικη χρησηοποτε δεν με ενδιαφερει καταναλωση κτλ....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fotis-84 last edited by

        εχω το μοτερ ττου 106 1.3 με injection και σκεφτομαι να τοποθετησω sto 205 moy την κεφαλη του 205 rallye με τα διπλα 40aria weber...ποια η γνωμη σας?θα ειναι για αγωνιστικη χρησηοποτε δεν με ενδιαφερει καταναλωση κτλ....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fotis-84 last edited by

          εχω το μοτερ ττου 106 1.3 με injection και σκεφτομαι να τοποθετησω sto 205 moy την κεφαλη του 205 rallye με τα διπλα 40aria weber...ποια η γνωμη σας?θα ειναι για αγωνιστικη χρησηοποτε δεν με ενδιαφερει καταναλωση κτλ....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            saxostudent last edited by

            Ο χρήστης fotis-84 έγραψε:
            εχω το μοτερ ττου 106 1.3 με injection και σκεφτομαι να τοποθετησω sto 205 moy την κεφαλη του 205 rallye με τα διπλα 40aria weber...ποια η γνωμη σας?θα ειναι για αγωνιστικη χρησηοποτε δεν με ενδιαφερει καταναλωση κτλ....

            Φώτη από ήχο δεν λέω... καρμπυρατέρ και πάλι καρμπυρατέρ, αλλά θα άφηνα
            το μοτέρ του 1.3 στην ησυχία του και θα έβαζα απλά τον PS εγκέφαλο με τα
            λεφτά που θα έδινα για λύσε-δέσε κεφαλές.
            Επίσης, τα καρμπυρατέρ δεν θα πρέπει να τα ρυθμίζεις-καθαρίζεις σχετικά
            συχνά?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              montecarlo last edited by

              Γιατί δεν δοκιμάζει με custom εγκέφαλο τύπου 'Weber Alpha' ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                fotis-84 last edited by

                Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
                Γιατί δεν δοκιμάζει με custom εγκέφαλο τύπου 'Weber Alpha' ?

                δηλαδη??

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  montecarlo last edited by

                  Κοίτα εδώ:

                  http://www.webcon.co.uk/newitems/weber_ ... eugeot.htm

                  Νομίζω οτι υπάρχει και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο Carburattor αλλά και σε καθαρά όλο προγραμματιζόμενο injection

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bit last edited by

                    αφήστε τα καρμπυρατέρ εκεί όπου ανήκουν...στα μουσεία

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      the-judge last edited by

                      Ναι...Μαζι με τα καρμπυρατερ,αφηστε και το ενα επιπλεον κιλο ροπης που ειχε το 205 σε σχεση μετα 106...
                      Φωτη τον εγκεφαλο ξεχνα τον...Μιλαμε για κανενα 1000αρικο μαζι με το προγραμμα που χρειαζεται...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fotis-84 last edited by

                        Ο χρήστης the judge έγραψε:
                        Ναι...Μαζι με τα καρμπυρατερ,αφηστε και το ενα επιπλεον κιλο ροπης που ειχε το 205 σε σχεση μετα 106...
                        Φωτη τον εγκεφαλο ξεχνα τον...Μιλαμε για κανενα 1000αρικο μαζι με το προγραμμα που χρειαζεται...

                        otan les xiliariko ennoeis ton karmpyraterato egkefalo poy eipe o montecarlo....mama egkefalo pisteyo oti me 150-200 eyro briskeis...

                        yg.eimai se netcafe...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          the-judge last edited by

                          Δεν ειναι καρμπυρατερατος ο εγκεφαλος αυτος ...
                          Ειναι ο αγραφος που βγαζει η Weber για αυτο σου λεω 1000αρικο+
                          Και αν δεις κιολας δεν νομιζω οτι αξιζει τα χρηματα του(τουλαχιστον οχι στο 19αρι μοτερ) καθως με 4πεταλουδη εισαγωγη και το αναλογο management δινει ουτε 15αλογα πανω...
                          Απλα δινει σαφως καλυτερη ροπη αλλα για τοσα χρηματα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            takinennn last edited by

                            Λοιπον μετα απο αρκετο ψαξιμο λεω οτι το 8v μοτερ ειναι εντελως ανουσιο να ασχοληθεις δεν βγαζει αλογα με λιγα λεφτα. Θα βγαλει με πολλα λεφτα.
                            Κρατα αξιοπιστο το μοτερ για οσο αντεξει και ψαξε τα δικα σου ορια.Ναι εχω βρει λυσεις μς καρμπυλατερ στο ιντερνετ μα θελει σιγουρα πανω απο 500 εωρο με αμφιβολω αποτελεσμα.
                            Η λυση βρισκεται στους παλιατζιδες διοτι με 700ευρο βαζεις το μοτερ 16v απο το 106 και μετα αν δεν σου φτανουν 120 και στροφαρισμα του με πολυ φτηνες το μοτερ κανει παπαδες.
                            Αν δεν γουσταρεις αυτο μπορεις να βαλεις οποιον σου ερχεται απο τους psa ο κωνσταντινιδης π.χ. εχει απο xantia 2l.
                            Το εχω ψαξει αρκετα το θεμα διοτι ουτε εγω ουτε κανεις δεν εχει λεφτα για πεταμα.
                            Καλη επιτυχια, αξιοπιστα και ανεξοδα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              the-judge last edited by

                              Αν εννοεις το ραλλισιο 205 του Κωνσταντινιδη απο τα Γιαννιτσα,εχει μοτερ απο ZX/306 με τα 155 και αγραφο εγκεφαλο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                bts last edited by

                                Ο χρήστης fotis-84 έγραψε:
                                εχω το μοτερ ττου 106 1.3 με injection και σκεφτομαι να τοποθετησω sto 205 moy την κεφαλη του 205 rallye με τα διπλα 40aria weber...ποια η γνωμη σας?θα ειναι για αγωνιστικη χρησηοποτε δεν με ενδιαφερει καταναλωση κτλ....

                                Άν προβείς σε αυτή την αλλαγή, τσέκαρε τον λόγο συμπίεσης πριν δέσεις το μοτέρ. Είναι διαφορετικές οι δύο κεφαλές.

                                Επίσης τα καρμπυρατέρ θα θέλουν ρύθμιση κάθε τόσο.

                                Προσωπικά, θα κρατούσα το injection. Με έναν εκκεντροφόρο GrN για το 1.300 (δίνει η Catcams με 230Ε και έχει δοκιμαστεί με καλά αποτελέσματα)
                                ένα πρόγραμμα Πεζώ σπορ, δυο δέκατα πλάνισμα στο καπάκι και μία καλή εξάτμιση, έχεις ένα ικανότατο μικρό μοτεράκι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kpsig moderator last edited by

                                  Απορώ γιατί το ψάχνεις fotis...
                                  Το FMC τελείωσε, νομίζω...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    fotis-84 last edited by

                                    Ο χρήστης kpsig έγραψε:
                                    Απορώ γιατί το ψάχνεις fotis...
                                    Το FMC τελείωσε, νομίζω...

                                    αν περιμενα να τρεξω στο FMC ...κλαφτα...με το ζορι δεν γινεται τιποτα...
                                    αστους στον υπνο τους..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gtsiros last edited by

                                      Τί στο διάολο μπορεί να κάνει το carb που δε μπορεί να κάνει το injection;;!!

                                      το '1 κιλό ροπής' λιγότερο δεν είναι ζήτημα carb/injection καθ'ότι οι δυνατότητες του carb είναι υποσύνολο αυτών του injection.

                                      Ρύθμιση κατάλληλη θες. ('εγκέφαλο' όπως το λένε στην πιάτσα)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr