-
Καλησπέρα σας.
Η ερώτηση μου είναι απλή: είναι αξιόπιστο τελικά στο ForTwo; Από τις αντιπροσωπείες μου λένε ότι τα προβλήματα που όλος ο κόσμος μου λέει ότι έχουν (ερώτηση: τι πρόβλημα ακριβώς έχει ο κινητήρας) οφείλεται στο γεγονός ότι έχουν εισάγει από Γερμανία αρκετά κομμάτια και έχουν πειράξει τον δείκτη χιλιομέτρων. Άρα, λένε, είναι φυσιολογικό να έχει πρόβλημα ένα αμάξι με 120000 χιλιόμετρα που εδώ το 'πειράζουνε' να δείχνει 20000 χιλιόμετρα. Από την άλλη, δεν ξέρω κανέναν που να έχει Smart, οπότε, από φήμη σε φήμη τα έχω μάθει όλα. Στο forum δεν βρήκα κάτι σχετικό.
Τι λέτε;
-
Καλησπέρα σας.
Η ερώτηση μου είναι απλή: είναι αξιόπιστο τελικά στο ForTwo; Από τις αντιπροσωπείες μου λένε ότι τα προβλήματα που όλος ο κόσμος μου λέει ότι έχουν (ερώτηση: τι πρόβλημα ακριβώς έχει ο κινητήρας) οφείλεται στο γεγονός ότι έχουν εισάγει από Γερμανία αρκετά κομμάτια και έχουν πειράξει τον δείκτη χιλιομέτρων. Άρα, λένε, είναι φυσιολογικό να έχει πρόβλημα ένα αμάξι με 120000 χιλιόμετρα που εδώ το 'πειράζουνε' να δείχνει 20000 χιλιόμετρα. Από την άλλη, δεν ξέρω κανέναν που να έχει Smart, οπότε, από φήμη σε φήμη τα έχω μάθει όλα. Στο forum δεν βρήκα κάτι σχετικό.
Τι λέτε;
-
Καλησπέρα σας.
Η ερώτηση μου είναι απλή: είναι αξιόπιστο τελικά στο ForTwo; Από τις αντιπροσωπείες μου λένε ότι τα προβλήματα που όλος ο κόσμος μου λέει ότι έχουν (ερώτηση: τι πρόβλημα ακριβώς έχει ο κινητήρας) οφείλεται στο γεγονός ότι έχουν εισάγει από Γερμανία αρκετά κομμάτια και έχουν πειράξει τον δείκτη χιλιομέτρων. Άρα, λένε, είναι φυσιολογικό να έχει πρόβλημα ένα αμάξι με 120000 χιλιόμετρα που εδώ το 'πειράζουνε' να δείχνει 20000 χιλιόμετρα. Από την άλλη, δεν ξέρω κανέναν που να έχει Smart, οπότε, από φήμη σε φήμη τα έχω μάθει όλα. Στο forum δεν βρήκα κάτι σχετικό.
Τι λέτε;
-
Aυτο που ξέρω σίγουρα είναι ότι το μοτέρ είναι πουσαρισμένο και δεν εχει τις αντοχες που εχει ενας απλος αλλος βενζινοκινητηρας.
Είχα **ακούσει από φιλο μου **που δουλευει στη MBH οτι τα μοτερ μετά απο 40-50.000κμ θέλουν αλλαγή.
Με επιφύλαξη.
-
Δες στο
http://www.smartmania.gr -
Εγώ θα περίμενα το νέο for2 με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα.
-
Το οποίο θα είναι κατά κάτι μακρύτερο (size does matter).
Αν προσέξεις κάποια πράγματα δε θα πάθει τίποτα για πάρα πολλά χιλιόμετρα.
Το καλύτερο μέρος όμως για να μάθεις τα πάντα για το smart είναι (όπως σωστά ανέφερε κι ο Angel!!!!) εδώ -
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Εγώ θα περίμενα το νέο for2 με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα.το οποίο, πότε έρχεται;
-
Πλακα πλακα... Εχουμε πληροφοριες για εκδωσεις, ημερομηνια κυκλοφωρειας και τα σχετικα;
-
-
Αναμένονται 2 εκδόσεις. Μία ατμοσφαιρική με 71 ίππους και μία τουρμπάτη με 83, πάντα στα 1000cc. Οι παραγγελίες θα αρχίσουν το Δεκέμβρη. Οι τιμές πάνω κάτω στα ίδια επίπεδα με το απερχόμενο.
-
1000αρι τουρμπατο.....
Σαν το Charade Gtti ενα πραγμα.....
Ωραια πραματα!!!!! -
3 φίλοι μου έχουν Σμάρτ και κανείς δεν παραπονέθηκε για απολύτως τπτ.
Γενικότερα όμως ποτέ δεν άκουσα κάποιον να παραπονιέται για την αξιοπιστία του.
Τι να πω μπορεί και να έτυχε.
-
Ακόμα μία ερώτηση: μένω Ζωγράφου, κοντά στη Πολυτεχνειούπολη. Οι δρόμοι εκεί είναι γεμάτοι απότομες, πάααααρα πολύ απότομες ανηφόρες... Τραβάει το smart ή θα πρέπει να κατεβάζω το συνοδηγό, να σβήνω το air-condition και μετά να ανεβαίνω; Μιλάω για το 700άρι με τα 62 άλογα.
-
Ο χρήστης kouasimodos έγραψε:
Ακόμα μία ερώτηση: μένω Ζωγράφου, κοντά στη Πολυτεχνειούπολη. Οι δρόμοι εκεί είναι γεμάτοι απότομες, πάααααρα πολύ απότομες ανηφόρες... Τραβάει το smart ή θα πρέπει να κατεβάζω το συνοδηγό, να σβήνω το air-condition και μετά να ανεβαίνω; Μιλάω για το 700άρι με τα 62 άλογα.Ότι τραβάει, τραβάει. Στις αλλαγές βασανίζεται λίγο.
-
Στις ανηφόρες θα εκτιμήσεις και το hill-assist
-
Μεγάλο πρόβλημα παρουσιαζόταν σχετικά τακτικά στους 600άρηδες κινητήρες με ρωγμές πολλαπλής εξαγωγής....
Αυτό δεν υπάρχει στους 700άρηδες που επίσης παρουσιάζει αρκετές βελτιώσεις. Γενικά πάνω από 100.000χλμ (με τα περισσότερα πόλης που μετράνε) προβλέπονται σχετικά εύκολα αν δεν το χρησιμοποιείς σαν κοντράμαξο και σέβεσαι τις θερμοκρασιακές ανάγκες του κινητήρα....
Το μεγάλο πρόβλημα είναι τα γυρισμένα χιλιόμετρα κάτι εξαιρετικά συνηθισμένο σε μεταχειρισμένα είτε εξωτερικού είτε και Ελλάδας....
Ποιότητα υλικών και κατασκευής μέτρια, μικροπροβληματάκια όχι σπάνια αλλά εκπληκτικοί χώροι για 2 και εύκολη οδήγηση με δυσανάλογα καλές ρεπρίζ. Το κιβώτιο είναι σπαστικό αλλά συνηθίζεται...
Περισσότερα και ειδικότερα στο site που αναφέρθηκε. -
Ο χρήστης kouasimodos έγραψε:
Ακόμα μία ερώτηση: μένω Ζωγράφου, κοντά στη Πολυτεχνειούπολη. Οι δρόμοι εκεί είναι γεμάτοι απότομες, πάααααρα πολύ απότομες ανηφόρες... Τραβάει το smart ή θα πρέπει να κατεβάζω το συνοδηγό, να σβήνω το air-condition και μετά να ανεβαίνω; Μιλάω για το 700άρι με τα 62 άλογα.οχι μονο τραβαει στις συγκεκριμενες ανηφορες αλλα φορτωνει και 2α
-
ΕΧΩ ΕΝΑ 600 SMART TO OΠΟΙΟ ΠΗΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΜΕ 60.000 ΧΛΜ(ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ).ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΣΤΗ ΜERCEDES ΣΤΑ 40.000 ΧΛΜ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΝΟΙΓΩ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΑΠΟΤΟΜΑ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΠΙΣΩ ΜΑΥΡΙΛΕΣ..ΕΠΙΣΗΣ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΚΑΙΕΙ ΤΑ 0.7 L ΛΑΔΙΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΘΕ 500 XΛΜ.ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ??
-
Ο χρήστης nfil έγραψε:
ΕΧΩ ΕΝΑ 600 SMART TO OΠΟΙΟ ΠΗΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΜΕ 60.000 ΧΛΜ(ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ).ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΣΤΗ ΜERCEDES ΣΤΑ 40.000 ΧΛΜ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΝΟΙΓΩ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΑΠΟΤΟΜΑ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΠΙΣΩ ΜΑΥΡΙΛΕΣ..ΕΠΙΣΗΣ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΚΑΙΕΙ ΤΑ 0.7 L ΛΑΔΙΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΘΕ 500 XΛΜ.ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ??
Αξιοπιστία Smart ForTwo