Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 20
    • Best 0
    • Groups 0

    nfil

    @nfil

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    20
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    nfil Unfollow Follow

    Latest posts made by nfil

    • RE: Opel Astra 2004 (H)

      Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
      Περίεργο, ΠΟΛΥ περίεργο να δυσκολεύεται ένα μοτέρ 1.4 με 90 ίππους (άρα και αρκετά χαμηλή συμπίεση κλπ κλπ) να κάψει την κανονική 95άρα... Θα έπρεπε να μην έχει πρόβλημα!
      Βρίσκω τουλάχιστον τραγικό, να αναγκάζεσαι σε ένα απλό 1400άρι να πληρώνεις κερατιάτικα βενζίνη!
      Επιπλέον, το συγκεκριμένο είναι 1-2 ετών πχ; Γιατί αλλιώς, δεν μπορείς να το πεις και ευκαιρία...
      Νομίζω, τουλάχιστον! :hmmm:

      Από επίσημη αντιπροσωπεία της Opel εξήγησαν ότι το αυτοκίνητο έχει ένα ηλεκτρικό σύστημα το οποίο ανακυκλώνει την άκαφτη βενζίνη και για λειτουργήσει σωστά απαιτεί βενζίνη 95 οκτάνων. Αν είναι νοθευμένη παρουσιάζει προβλήματα, όπως κολλήματα, κομπιάσματα κλπ.

      Το αυτοκίνητο έχει άδεια κυκλοφορίας τον Ιούλιο του 2005.
      Όντως ίσως να μην είναι ευκαιρία αλλά είναι σε πολύ καλή κατάσταση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nfil
    • RE: Opel Astra 2004 (H)

      Καλημέρα.

      Ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο Astra 1.4 (τελευταίας γενιάς),
      με 30,000 χλμ περίπου και τιμή 10,800

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nfil
    • RE: OPEL FORUM

      Ενδιαφερομαι να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο Astra 1.4 τελευταίας γενιάς.

      Θα ήθελα να μάθω από κάποιον υπέυθυνα τι βενζίνη να χρησιμοποιώ αφού αυτός που το έχει είχε πολλά προβλήματα με την απλή αμόλυβδη και του συνέστησαν να χρησιμοποιεί μόνο βενζίνη 100 οκτανίων.

      Υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει σχετικά;;;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nfil
    • RE: Αξιοπιστία Smart ForTwo

      Ο χρήστης nfil έγραψε:
      ΕΧΩ ΕΝΑ 600 SMART TO OΠΟΙΟ ΠΗΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΜΕ 60.000 ΧΛΜ(ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ).ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΣΤΗ ΜERCEDES ΣΤΑ 40.000 ΧΛΜ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΝΟΙΓΩ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΑΠΟΤΟΜΑ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΠΙΣΩ ΜΑΥΡΙΛΕΣ..ΕΠΙΣΗΣ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΚΑΙΕΙ ΤΑ 0.7 L ΛΑΔΙΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΘΕ 500 XΛΜ.ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ??

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nfil
    • RE: Αξιοπιστία Smart ForTwo

      ΕΧΩ ΕΝΑ 600 SMART TO OΠΟΙΟ ΠΗΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΜΕ 60.000 ΧΛΜ(ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ).ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΣΤΗ ΜERCEDES ΣΤΑ 40.000 ΧΛΜ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΝΟΙΓΩ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΑΠΟΤΟΜΑ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΠΙΣΩ ΜΑΥΡΙΛΕΣ..ΕΠΙΣΗΣ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΚΑΙΕΙ ΤΑ 0.7 L ΛΑΔΙΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΘΕ 500 XΛΜ.ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ??

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nfil
    • RE: Alfa 147 forum

      Felleas ευχαριστώ πολύ. Οι γνώσεις σου για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι απίστευτες!

      Λοιπόν, από όσα διάβασα στις τελευταίες 20 + σελίδες έχω να παρατηρήσω τα εξής:

      Όντως ο κινητήρας δεν έχει απόκριση χαμηλά κάτι που σου δίνει την αίσθηση ότι δεν πάει. Σαν να είναι μπουκωμένος.

      Όντως ο μπάσος ήχος του κινητήρα εξασθενίζει ή και χάνεται όσο περνούν τα χιλιόμετρα (τώρα βρίσκομαι στις 39.000). Γιατί όμως;

      Όντως μπορεί να είναι οικονομικό στην κατανάλωση όταν δεν το πιέζεις, αλλάζεις συχνά ταχύτητα, κρατάς αποστάσεις από τα προπορευόμενα οχήματα αποφεύγοντας έτσι τα άσκοπα φρεναρίσματα, γενικά οδηγείς με τη φόρα.

      Το μεγάλο μου παράπονο αφορά την άνεση και ακόμα περισσότερο την ηχομόνωση. Υπάρχουν φορές που νομίζω ότι θα σπάσει, χωρίς να γίνομαι γραφικός.

      Ερώτηση: υπάρχει τρόπος να αποθηκευθεί το forum σε ένα ενιαίο έγγραφο (pdf, doc etc) μιας και περιέχει πολλές και χρήσιμες πληροφορίες;

      Ευχαριστώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nfil
    • RE: Alfa 147 forum

      Ο χρήστης JohnnyWalker έγραψε:

      Υπάρχουν κάποιες ενδείξεις για αλλαγή του μεταβλητού;

      Όταν έχεις ακίνητο το αμάξι για ένα ολόκληρο βράδυ π.χ. και το βάλεις μπροστά τότε για 2-3 δευτερόλεπτα κάνει σαν diesel...τότε ξέρεις πως πρέπει να επισκευάσεις ή να αντικαταστήσεις τον μεταβλητό σου. 🙂

      Στην ακόλουθη περίπτωση τι κάνουμε;

      Το αυτοκίνητο ακίνητο όλο το βράδυ και το πρωί δεν ακούγεται το παραμικρό. Το απόγευμα που θα το εκκινήσω ακούγεται το γνωστό ΓΚΡΡΡΡΡΡΡΡ...

      Φιλικά,

      Νίκος

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nfil
    • RE: Alfa 147 forum

      Ο χρήστης JohnnyWalker έγραψε:

      Υπάρχουν κάποιες ενδείξεις για αλλαγή του μεταβλητού;

      Όταν έχεις ακίνητο το αμάξι για ένα ολόκληρο βράδυ π.χ. και το βάλεις μπροστά τότε για 2-3 δευτερόλεπτα κάνει σαν diesel...τότε ξέρεις πως πρέπει να επισκευάσεις ή να αντικαταστήσεις τον μεταβλητό σου. 🙂

      Στην ακόλουθη περίπτωση τι κάνουμε;

      Το αυτοκίνητο ακίνητο όλο το βράδυ και το πρωί δεν ακούγεται το παραμικρό.

      Το απόγευμα που θα το εκκινήσω ακούγεται το γνωστό ΓΚΡΡΡΡΡΡΡΡ...

      Φιλικά,

      Νίκος

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nfil
    • RE: Alfa 147 forum

      Καλησπέρα σε όλους τους φίλους του Forum.

      Θα ήθελα να ρωτήσω εάν είχε ποτέ κανείς προβλήματα με το ηχο-σύστημα της 147.

      Διότι το δικό μου τον τελευταίο χρόνο και τώρα τελευταία όλο και πιο συχνά παρουσιάζει το εξής πρόβλημα:

      Σταματά να παίζει χωρίς να σβήνει, απλά δεν ακούγεται ο ήχος είτε από το ραδιόφωνο είτε από το CD-Player. Το κλείνω, το ανοίγω αλλά τίποτα. Την επόμενη μέρα θα λειτουργήσει αλλά έπειτα από 20-30 λεπτά θα ξανακάνει τα ίδια.

      Λίγο πριν σταματήσει να λειτουργεί, ακούγεται ένας ήχος σαν αυτόν που προκαλείται από το πέσιμο της βελόνας του πικ-απ πάνω στο δίσκο ή σαν αυτόν που παράγεται όταν βίαια αφαιρέσουμε το βύσμα των ηχείων από έναν ενισχυτή.

      Το Ραδιο-CD ελέγχθηκε από την επίσημη αντιπροσωπεία της Blaupunkt στην Ελλάδα (Καλλιθέα) και το πόρισμα τους ήταν ότι δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα. Μου είπαν ότι το πρόβλημα βρίσκεται στα καλώδια των ηχείων με αποτέλεσμα να χρειαστεί έλεγχος όλων των καταλήξεων στα ηχεία; Γνωρίζετε τίποτα επί του θέματος;;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nfil
    • RE: προβλήματα στις alfa 147

      Ο χρήστης Alfisti_147 έγραψε:

      Γενική παρατήρηση:

      1. Το σασί και οι δυνατότητες του αυτοκινήτου είναι σαφώς για τον 2.0 κινητήρα (όποιος μπορεί)

      Ή διαφορετικά ο 1.6 είναι λίγος για τα κιλά και τις δυνατότητες του πλαισίου. Συμφωνώ απόλυτα σε όλα μαζί σου.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nfil
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr