-
Νομίζω ότι το σύνθημα τα λέει όλα για τις πολιτικές απόψεις του συγγραφέα
*Το κτημα Συστοβαρη ανοικει στο λαο
Παρτε τις φερραρι σας και φυγετε απο δω!! *αλλά πιο πάνω είναι το ζουμί...
*Το κτήμα αυτό, ιδιοκτησία του Αθανασίου Σιστοβάρη προοριζόταν σύμφωνα με τη διαθήκη του, να αποδοθεί οριστικά στο δήμο της Αγίας Παρασκευής για κοινωφελείς σκοπούς, 50 χρόνια μετά το θάνατό του (1975). Υποχρέωση των κληρονόμων παράλληλα, μέχρι την απόδοση του κτήματος, είναι η ήπια χρήση του. Παρόλα αυτά ο κληροδόχος του κτήματος, παρακάμπτοντας οποιοδήποτε νομικό περιορισμό, το πούλησε στην εταιρεία Σαμουρέλη. Αυτός με τη σειρά του παραβιάζοντας κάθε νόμο προσέβαλε την διαθήκη επί της ουσίας χτίζοντας το DaVinci, εξασφαλίζοντας έτσι την κατοχύρωση του χώρου και την ιδιωτικοποίησή του. Καθορίζει δηλαδή με το έτσι θέλω την χρήση του μόνο από τους νεόπλουτους ιδιοκτήτες φεράρι και όχι για τους κατοίκους της Αγίας Παρασκευής στους οποίους θα έπρεπε να ανήκει, μετατρέποντας το χώρο σε ναό του σύγχρονου lifestyle. Παράλληλα, το πεζοδρόμιο έξω από το κατάστημα είναι για την αποκλειστική χρήση των πελατών του, καθιστώντας δύσκολη την πρόσβαση του από τους περαστικούς καθώς λειτουργεί ως πάρκινγκ. *
Κοινώς να και πάλι η πολιτική καραγκιόζη. Δεν μας αρέσει να έρχονται Ferrari ενώ αν έρχονταν οι σύντροφοι με τα LADA ίσως και να το επικροτούσαμε? Τι κάνουμε λοιπόν? Αγνοούμε πλήρως τους νόμους και τους κανόνες δικαίου, ερμηνεύουμε κατά το δοκούν το όρο ''ήπια χρήση' (δηλαδή το μπαρ δεν είναι ήπια χρήση .... αν είναι έτσι το βυρσοδεψείο σε τι κατηγορία ανήκει????) και πραξικοπηματικά ζητούμε την επίσπευση της κρατικοποίησης ενός χώρου και μετατροπή του σε χώρο πολιτικών συγκεντρώσεων και πνευματικής αποχαύνωσης. Πρακτικά απαγορεύουμε σε κάποιον να εκμεταλλευτεί όπως ο Νόμος του επιτρέπει έναν χώρο γιατί δεν γουστάρουμε τον 'νεοπλουτισμό' των ιδιοκτητών τους αν και κορδωτοί κυκλοφορούμε με το Rolex στο χέρι και το μπλουζάκι με το κροκοδειλάκι προς τέρψη των οφθαλμών των χοντρών γεμάτων κυτταρίτιδα συζύγων που δεν μπορούν στη θέα των δίμετρων πιπινιών που συνήθως έρχονται πακέτο με τα προ-αναφερθέντα οχήματα (και τους κατόχους αυτών).
Τα ίδια είχαν κάνει και στο Κτήμα Θων. Το ευτυχές γεγονός είναι ότι δεν τους πέρασε τελικά και νομίζω ότι η σημερινή κατάσταση είναι πολύ μα πολύ καλύτερη από τον πρότερο σκουπιδότοπο. Σήμερα μετά και την τελική απόφαση του ΣτΕ που έκρινε νόμιμο το Κτήριο (πως θα μπορούσε να γίνει άλλωστε και διαφορετικά καθώς και σύμφωνο με το ΦΕΚ ήταν και τελικά αντί να βιάζει το χώρο προσφέρει και την απαιτούμενη οικονομική υποστήριξη ώστε να μην γίνει χώρος τοξικομανών όπως κάθε άλλη μικρή πλατεία ή ακάλυπτος χώρος που μένει για 'ήπια ανάπτυξη' όπως το οικόπεδο απέναντι από το πειραματικό πίσω από το γήπεδο στην Αλεξάνδρας) ακόμα κάποιοι κλαίνε την απώλεια του δικαιώματος να βάζουν τρικλοποδιά σε οτιδήποτε μέλλει γενέσθαι στην πολιτική 'οδηγείστε τη χώρα στην κατάρρευση και μέσα από την ανέχεια θα αποκτήσουμε τη δυνατότητα με το κόσμο πεινασμένο να αναμετρηθούμε με την Αστική Δημοκρατία'. Ένα χώρο που σήμερα άνω του 40% της επιφάνειας του είναι πράσινο και με ανάδειξη της Εκκλησίας που βρισκόταν κρυμμένη πίσω από τα χαλάσματα των παραπηγμάτων που κάποτε βρισκόντουσαν στο σημείο εκείνο.....
-
Ως προς τα της χρήσης του χώρου και της διαθήκης πιθανότατα έχεις δίκιο. Ως προς το ότι μάλλον είχε μετατραπεί το πεζοδρόμιο σε χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων δε σχολίασες κάτι
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Ως προς τα της χρήσης του χώρου και της διαθήκης πιθανότατα έχεις δίκιο. Ως προς το ότι μάλλον είχε μετατραπεί το πεζοδρόμιο σε χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων δε σχολίασες κάτιΔεν έχω κάτι να σχολιάσω. Το ίδιο συμβαίνει και σε κάθε σημείο όπου υπάρχουν μπαρ στην Αθήνα. Δεν μου είναι κάτι το πρωτόγνωρο. Απλά θεωρώ ότι είναι αδύνατο να γίνεται συνωστισμός από Ferrari κάθε βράδυ τέτοιος που να δικαιολογεί το σύνθημα που είδες προηγουμένως.
Προσωπικά ελάχιστα καίγομαι για το Ferrari club. Με αφήνει δε, παντελώς αδιάφορο το τι μαλακί@ θα κάνουν οι Δημότες ενώ Δήμου που τώρα διαμαρτύρονται γιατί το Μετρό είναι μακριά όταν οι ίδιοι το είχαν διώξει καθώς θα δημιουργούσε αύξηση των μετακινήσεων από και προς το Δήμο τους. (θυμίζει λίγο το πραξικόπημα που τελείτε εδώ και χρόνια στο Παλαιό Ψυχικό που με τις μονοδρομήσεις στόχο έχει να αποθαρρύνει τη χρήση των δρόμων από Δημότες άλλων Δήμων λες και ο δρόμος τους ανήκει). Αλλά μία τέτοια κίνηση που στόχο έχει μερικά ψηφουλάκια στις επόμενες εκλογές (τυχαίο που η όλη ιστορία από 2005 (προηγούμενη περίοδος Δημοτικών Εκλογών) αναμοχλεύεται φέτος που είναι περίοδος και πάλι Δημοτικών Εκλογών??? ... δεν νομίζω).
Δηλαδή και εγώ δεν γουστάρω το Baltasar στη γειτονιά μου ή τα διάφορα άλλα μαγαζιά που κάνουν κατάληψη πεζοδρομίου (όπως ο Βασίλης, η Αγορά και βέβαια το γνωστό απέναντι από την Περιβόλα...) αλλά άλλο να ζητήσω να έχει ένα μαγαζί χώρο στάθμευσης για τους πελάτες και άλλο να ζητήσω να κλείσει γιατί με ενοχλεί τα μάλα λόγω της πολιτικής μου υπόστασης και της γενικότερης ζηλοτυπίας μου να βλέπει οχήματα κοσμήματα στο δρόμο. Σε ένα δρόμο δε, που δεν έχει άλλα μαγαζιά και βέβαια δεν γίνεται το σώσε από χιλιάδες άλλα καθημερινά οχήματα τα οποία παρκάρουν παράνομα πάνω στο πεζοδρόμιο και στη μέση του κόσμου γενικώς.....
-
Παντως Ferrari club και Αγια Παρασκευη δεν πανε μαζι και μονο που το ακους, κακα τα ψεματα. Τι ιδεα ηταν αυτη !!?? Ειχα διαβασει σε αρθρο κυριακατικης οτι ενας με μια 599 εφαγε ντοματοπελτε
Αν θυμαμαι καλα ακριβως διπλα απο το Da Vinci ηταν ενα φροντιστηριο Αγγλικων. Σκεψου να 'χεις F40 και αλλες 30-40 απ' εξω. Τι μαθημα να κανεις μετα ??
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Υποχρέωση των κληρονόμων παράλληλα, μέχρι την απόδοση του κτήματος, είναι η ήπια χρήση τουΠαρόλα αυτά ο κληροδόχος του κτήματος, παρακάμπτοντας οποιοδήποτε νομικό περιορισμό, το πούλησε στην εταιρεία Σαμουρέλη
βρε παιδια, τι λετε για ηπια χρηση, αφου ο χωρος πλεον δε χρησιμοποιειται απο τους κληρονομους εφ'οσον το εχουν πουλησει!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Βασικά ο τύπος την είχε καταστρέψει ήδη.Τι ζημιά είχε πάθει?Τρακάρισμα η κινητήρας?
-
Εντελώς ενημερωτικά (επειδή κυκλοφορώ στην ευρύτερη περιοχή) να πω ότι λίγα μέτρα πιο πάνω στην πλατεία τα μαγαζιά (και αυτό του Βουρλιώτη) κλείνουν το πεζοδρόμιο για parking αλλά δεν είδα καμμιά διαδήλωση. Συν το ότι το Da Vinci είναι mute σχετικά με την ηχορύπανση που παράγουν οι καφετέριες πιο πάνω (που clubάρουν το βράδυ).
Το αν το Da Vinci κακώς χτίστηκε ή όχι στη συγκεκριμένη θέση είναι άλλο θέμα. Αλλά το όλο μπάχαλο περί Ferrari και παπάρι ήταν μια μπούρδα και μισή (κάποιοι επικαλέστηκαν και περιβαλλοντικούς λόγους ) και δείχνει το πόσο αμόρφωτοι μπουρτζόβλαχοι είμαστε όλοι κατά βάθος σαν λαός. -
Gia na min gemizo to forum me greeklish post epifilasome na apantiso se olous kai na po tin apopsi mou molis vro elliniko keyboard
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Εντελώς ενημερωτικά (επειδή κυκλοφορώ στην ευρύτερη περιοχή) να πω ότι λίγα μέτρα πιο πάνω στην πλατεία τα μαγαζιά (και αυτό του Βουρλιώτη) κλείνουν το πεζοδρόμιο για parking αλλά δεν είδα καμμιά διαδήλωση. Συν το ότι το Da Vinci είναι mute σχετικά με την ηχορύπανση που παράγουν οι καφετέριες πιο πάνω (που clubάρουν το βράδυ).
Το αν το Da Vinci κακώς χτίστηκε ή όχι στη συγκεκριμένη θέση είναι άλλο θέμα. Αλλά το όλο μπάχαλο περί Ferrari και παπάρι ήταν μια μπούρδα και μισή (κάποιοι επικαλέστηκαν και περιβαλλοντικούς λόγους ) και δείχνει το πόσο αμόρφωτοι μπουρτζόβλαχοι είμαστε όλοι κατά βάθος σαν λαός.+1000
Eγω θα το πω με μια λεξη......ΚΟΜΠΛΕΞ!!!!!Θοδωρη για τα greeklish κατι τετοιο σου κανει???
http://speech.ilsp.gr/greeklish/greeklishdemo.asp
γραφεις greeklish και τα βγαζει ελληνικα.
-
Ο χρήστης Thodwris έγραψε:
Gia na min gemizo to forum me greeklish post epifilasome na apantiso se olous kai na po tin apopsi mou molis vro elliniko keyboardΓραψε εδω greeklish στο μετατρέπει σε ελληνικα
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Απλά όλες οι άλλες Enzo είναι βαμμένες. Εϊναι χτισμένες γύρω από ένα carbon fibre tub και έχουν panels απο ανθρακονήματα, όπως ακριβώς τα μονοθέσια της Formula 1. Για αυτό και κόστιζε 1 εκατομμύριο και βάλε... Απλά εκείνη που λες (την οποία εγώ δεν έχω υποψιν μου) ήταν άβαφη.Και με κοκκινο εσωτερικο (φωτο του '09 στο Μαρανελλο).
-
τουμπανο το εργαλειο......
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Βασικά ο τύπος την είχε καταστρέψει ήδη.
Τι ζημιά είχε πάθει?Τρακάρισμα η κινητήρας?
Τρακο Παντελή...
-
Ο χρήστης MAGNITIS έγραψε:
Απλά όλες οι άλλες Enzo είναι βαμμένες. Εϊναι χτισμένες γύρω από ένα carbon fibre tub και έχουν panels απο ανθρακονήματα, όπως ακριβώς τα μονοθέσια της Formula 1. Για αυτό και κόστιζε 1 εκατομμύριο και βάλε... Απλά εκείνη που λες (την οποία εγώ δεν έχω υποψιν μου) ήταν άβαφη.
Και με κοκκινο εσωτερικο (φωτο του '09 στο Μαρανελλο).
Κακάσχημο!!!
Υ.Γ.: Πρέπει να πείσω κάποιον κάτοχο για να μου το χαρίσει
-
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Θα ήθελα να μας πει ο συμφορουμίτης Thodwris, που νοιώθει τόσο αδικημένος από την αντιμετώπιση των κατοίκων, κατά πόσο ισχύουν τα παρακάτω (πέρα από τα νομικά σχετικά με τη διαθήκη και την χρήση του χώρου):Καταρχάς να σου ξεκαθαρίσω ότι δεν νιώθω καθόλου αδικημένος από κανέναν. Δημοκρατία έχουμε, δικαίωμα του καθενός να κλείνει λιμάνια, να κλείνει δρόμους, εθνικές, να κάνει πορείες, να μην σέβεται το σύνταγμα κτλ
Για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους : 2 πράγματα είναι άπειρα : Πρώτον η βλακεία και δεύτερον οι αριθμοί... ε στην Ελλάδα όσοι μένουμε ξέρουμε ότι υπάρχει και ένα 3ο... το ΚΟΜΠΛΕΞ
http://1.bp.blogspot.com/_Kc1BklFbKYQ/S ... LEOSSS.bmp
http://1.bp.blogspot.com/_Kc1BklFbKYQ/S ... 600/22.jpg
http://3.bp.blogspot.com/_Kc1BklFbKYQ/S ... h/BLOG.bmp
Το βασικό πρόβλημα ήταν ότι οι ferrari και οι ιδιόκτητες τους (!!!) έκαναν ότι έκαναν και έγινε το κτήμα σιστοβαρη από χώρος πρασίνου με άρρωστα πεύκα και θάμνους μέσα στην βρώμα και τα μπάζα - Da Vinci( αλήθεια έχει κανείς κάποια Φώτο να βάλει να δούμε πως ήταν το κτήμα πριν γίνει το davinci να έχουμε και άποψη για τι είδους χώρους πρασίνου μιλάμε? )
Η αλήθεια είναι ότι το ferrari club ήταν ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΟ στις ήδη υπάρχουσες εγκαταστάσεις του Da Vinci και μάλιστα αφιλοκερδώς. Συνεπώς οι ferrari και οι ενοχλητικοί νεόπλουτοι ιδιοκτήτες τους δεν χάλασαν τίποτα με εξαίρεση ίσως μόνο την ταμπέλα ( την όποια κάποια καλόπαιδα φρόντισαν να την τροποποιήσουν με spray από εικόνες που προφανώς έχουν καθημερινά στα σπίτια τους )
Η δική μου λοιπόν η ένσταση δεν έχει να κάνει σε τίποτα με το davinci και το πώς έγινε, αν έγινε, γιατί έγινε και αν είναι νόμιμο η όχι. Έχει να κάνει ότι το μεγάλο ζόρι όλων ήταν το ferrari club.
To Ferrari club λοιπόν έφυγε. Ο χώρος άδειασε και το πιο πιθανό είναι να ενοικιαστει ο χώρος της λέσχης σε κάποιο κατάστημα με ρούχα, η σε κάποιο άλλη επιχείρηση…
Φαντάζομαι ότι τα προβλήματα του davinci και των κατοίκων θα έχουν πλέον λυθεί κατά 75% τουλάχιστον αφού πλέον δεν θα υπάρχουν ferrari να κλείνουν το πεζοδρόμιο αλλά τα αυτοκίνητα των πελατών της επιχείρησης που θα ανοίξει στην θέση του. Ίσως με ένα μαγικό τρόπο τώρα ξαφνικά να μην ενοχλεί τόσο πολύ το davinci και να μην έχει μπράβους να τρομοκρατούν τον κόσμο που περνά από εκεί ( άλλωστε γιατί να έχει πλέον μπράβους αφού δεν θα υπάρχουν νεόπλουτοι με ferrari ) να μην παίζει τόσο δυνατά μουσική, να έχει βάλει και κάτι ωραίους φοίνικες, να έχει κάνει και μια ωραία πισινού για décor…
Θα δείξει…. Σε λίγο καιρό επιστρέφουμε όλοι από διακοπές και εδώ θα είμαστε να δούμε την στάση που θα κρατήσουν οι συμμετέχοντες στην ανοικτή συνέλευση Αγ. Παρασκευής όλο τον χειμώνα….
Άλλωστε είπαμε δημοκρατία έχουμε και μάλιστα ελληνική….
Εν κατακλείδι όσοι γνώριζαν την ιστορία του davinci- σιστοβαρη ξέρουν πολύ καλά ότι το ferrari club δεν είχε καμία σχέση στα όσα δικαίως η άδικος καταλογίζουν στο davinci… Ήταν όμως περισσότερο πιασαρικο το ferrari-λεφτάδες vs και εσύ λαέ βασανισμένε μην ξεχνάς τον Συστοβαρη.
Σας ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια με τα greeklish, έγραφα από ένα ipad και δεν έχει ελληνικό keyboard.
-
Είναι τραγική η όλη κουβέντα αν το βασικό επιχείρημα είναι το παρκάρισμα στο πεζοδρόμιο. Πολύ μεγάλο ποσοστό πολυκατοικιών (αλλά και μονοκατοικιών) στην Αγ.Παρασκευή (προς Κολλέγιο) έχει καταπατήσει τα πεζοδρόμια για να φτιάξουν αυτοσχέδια πάρκινγκ, προφανώς 'κατάλοιπα' της εποχής που η περιοχή ήταν εξοχή και αραιοκατοικημένη.
Αν δε το επιχείρημα είναι η μόλυνση του περιβάλλοντος τότε δεν μιλάμε για κόμπλεξ αλλά για βλακεία.
Ομολογουμένως, είναι συμπαθητικά κάτι τέτοια κουλτουριάρικα citizens' alert και λοιπές ιστορίες, αλλά αρκετές φορές είναι παντελώς ηλίθια.
Πρέπει αυτός που ξεκίνησε όλη αυτή τη μπούρδα να φάει ντουμάνι στη μάπα από την εξάτμιση ταξί σε αλλαγή ταχύτητας, έτσι για να νιώσει στην πέτσα του τι εστί επιβάρυνση περιβάλλοντος...
Θυμάμαι και την αφίσα του event που είχαν ζωγραφίσει μια 599 να βγάζει κάτι μαύρα σύννεφα από την εξάτμιση... -
Καταλαβα τι λες, προσελκυση ατομων στη συγκεκριμενη κινηση, με τροπο δημαγωγικο που αφηνει αμφιβολιες για τις αγνες τους προθεσεις, πραγμα που ειδα με τα ματια μου στις αφισες που παρεθεσες.
Συμφωνω.
Παντως αν ισχυουν αυτα που διαβασα στα αλλα λινκς, δε θα επρεπε να πωληθει ο χωρος ωστε να μεταβιβαστει καποτε στο δημο. Γιατι λογικο ειναι αυτος που πληρωσε για να τον αγορασει -ενω δε θα'πρεπε να μπει πωλητηριο- με τιποτα δε θα εδινε πισω την επενδυση του και δικιο θα ειχε, αλλα ειπαμε, αυτο ειναι οφτοπικ
Τωρα τι - κ εαν- κρυβεται κατι απο πισω δε μπορω να το ξερω. Γενικα παιδια να ειστε προσεκτικοι με τετοιες κινησεις που οργανωνονται ,εσω τυμπανοκρουσιων. Ο δημος Ελευσινας πριν καποια χρονια ειχε ξεσηκωσει τον κοσμο να βγει στο λιμανι σε διαμαρτυρια, για να μη 'δεσει' εδω ενα πλοιο των ΕΛΠΕ που το εμπορευμα του ηταν επικινδυνο για την ατμοσφαιρα. Μεγαλη νικη τοτε για τη δημοτικη αρχη επικοινωνιακα, ντεμεκ ενδιαφερον για τη δημοσια υγεια κλπ. Ενα μηνα μετα, σε δημοτικο συμβουλιο που δεν εμαθε κανεις οτι εγινε, επετραπη κανονικοτατα... Βλεπετε οι σχεσεις της δημοτικης αρχης με την εν λογω εταιρεια ειναι αριστες, για τους πολιτες βεβαια ειναι 'στα μαχαιρια'. Καταλαβαινετε για τι κοροιδια μιλαμε...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Βασικά ο τύπος την είχε καταστρέψει ήδη.
Τι ζημιά είχε πάθει?Τρακάρισμα η κινητήρας?
Τρακο Παντελή...
Eυχαριστώ
Έχεις φώτο?
Μετά από μέτρια-καλή στούκα,επανέρχονται αυτά τα αυτοκίνητα ή απλά γίνονται 'πειραματόζωα'?
-
Οτι ειχε τρακαρει το εγραφε το αρθρο που ειχε την φωτο,αν εχει πιο πολλες πληροφοριες ο Αλεξ ας μας τις πει.
Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)