-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Απλά πράγματα......Μπες σε μια 911 και μετά σε μια 430.Και αποφασίζεις........Σε αυτό μάλλον έχεις δίκιο.
Κάποιες αποφάσεις παίρνονται μόνο έτσι, πέρα από τεχνικά χαρακτηριστικά ! -
ειναι σαν να λες τι παραπάνω εχει η Μ3 απο την 911
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Μετά από τα προηγούμενα για ποιο λόγο η Φεράρι ζητάει 100 χιλιάρικα παραπάνω (260K η 430 και 160K η GT3) ? Δεν ρωτάω αβανταδόρικα για να πλακωθούμε και να κάνουμε χαβά. Ρωτάω ειλικρινά μήπως είναι κάτι που δεν βλέπω. Η Alba μου έδωσε μια απάντηση που με κάλυψε στο σύνολο και στο όλο 'πακέτο' (αγωνιστική ιστορία, αίγλη κλπ) . Εδώ απλά επανέρχομαι και ΕΣΤΙΑΖΩ στη μηχανολογία ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
............. Ειδικά αν είσαι 'σαμουράι', πετρολ χεντ και γκατζετάκιας (το μανετίνο άλλωστε σε γκατζετάκια δεν απευθύνεται εν μέρει?) τότε η Μ3 πρέπει να είναι στα υποψήφια σου ανεξάρτητα από το πόσα μηδενικά έχει στο τέλος ο λογαριασμός σου. Με 2 επίπεδα υποβοήθησης τιμονιού, 2 διαφορετικές αποκρίσεις στο γκάζι, 3 επίπεδα στο ESP, 3 ρυθμίσεις στην απόσβεση της ανάρτησης, 11 διαφορετικά προγράμματα στο αυτόματο, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό, στήσιμο και κινητήρα που διατίθεται για σεμινάρια κατασκευαστών δεν θεωρώ ότι υστερεί ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ κάπου. Στο σήμα στο καπό ναι, αλλά στη μηχανολογία μάλλον όχι.
Συνοψίζοντας γιατί μάλλον σας κούρασα και δεν είμαι και τακτικός θαμώνας σε αυτά τα μέρη ( ) ΚΑΤΑΝΟΩ τι 'πακέτο' πουλάει σε αυτές τις τιμές η Φεράρι αλλά ψάχνω αν πουλάει και κάτι πιο 'χρήσιμο' στον Π.Ο. από τους υπόλοιπους.
Καταρχήν από πού προκύπτουν αυτές οι τιμές;Στην Ιταλία μια F430 ξεκινά από 172.000 ευρώ τη στιγμή που το κόστος μιας GT3 ήταν 139.000.
Kατά δεύτερον πόσοι από τους πραγματικούς αγοραστές αυτών των οχημάτων (και γενικότερα των supercars),αντιπροσωπεύουν ένα σεβαστό ποσοστό οδηγών-ιδιοκτητών,οι οποίοι έχουν τις οδηγικές ικανότητες να εξερευνήσουν τα πραγματικά των αυτοκινήτων αυτών (όχι βέβαια να τα ξεπεράσουν),ώστε να αποφασίσουν με καθαρά τεχνολογικά κριτήρια;
Η τεχνολογική σύγκριση συνεπώς είναι μάλλον ένα καθαρά θεωρητικό κεφάλαιο,με το οποίο ασχολείται ο ειδικός και ο 'ειδικός' τύπος,με αποτέλεσμα να τροφοδοτούνται οι καφενειακές συζητήσεις.Πέραν όλων αυτών όμως,αν εξακολουθείς να επιμένεις στην αναζήτηση της διαφοράς τιμής,μάλλον πρέπει να αφήσεις κατά μέρος το τεχνολογικό bras de fer.Προχωρώντας πιο πέρα από το exclusivity και το αγωνσιτικό palmares,πρέπει να λάβεις σοβαρά υπόψιν σου ότι την αντίστοιχα υψηλότερη τιμή της,η F430 την έλκει τόσο από τους προκατόχους της,όσο και από τα υπόλοιπα μοντέλα της φίρμας.Δηλαδή όχι μόνο ο γεννήτορας της σειράς,η 308,σε ζητήματα τεχνολογικής συμπεριφοράς και τεχνολογικής επάρκειας απείχε παρασσάγκας από την 912 και τους επιγόνους της,που μέχρι πρότινος αλλού πατούσαν και αλλού βρίσκονταν,αλλά ταυτοχρόνως στην γκάμα της Ferrari υπάρχουν τα μπροσθομήχανα 12κύλινδρα transaxle,που αποτελούν την αυτοκινηστική επέκταση των προπολεμικών 8c του Vittorio Jano ή οι υλοποιήσεις σε στυλ Enzo, όταν από την άλλη υπάρχει μια αρχιτεκτονική αυτοκινήτου πόλης,την οποία αφενός η διαφήμιση διατήρησε στη ζωή και αφετέρου η εξέλιξη την κατέστησαν επαρκή,ασφαλή και αποτελεσματική στη γρήγορη οδήγηση.
Και εδώ,πέραν των αδιαμφισβήτητων τεχνολογικών εχεγγείων της Porsche έγγειται η διαφορά από τη Ferrari.Είναι τελικά ζήτημα αυτοκινητιστικής κουλτούρας και όχι αποτελεσματικότητας.Δίπλα βέβαια σε αυτά λειτουργεί και Veblen,ο οποίος 'επιτρέπει' τη διαφορά τιμής και την βεβαιότητα ότι τα 'απλά' μοντέλα της Ferrari θα εμφανίσουν μικρότερη οικονομική και καταναλωτική απαξία σε βάθος χρόνου από τα αντίστοιχα της Porsche,τη στιγμή που ορισμένα από αυτά,κάποια στιγμή θα αποτελέσουν σκοτεινά αντικείμενα του πόθου στο παζάρι των κλασσικών Ferrari και της τεράστιας σπέκουλας που λειτουργεί γύρω από αυτό.Το διατυμπανισμό της τεχνολογικής υπεροχής και των απευθείας προκλήσεων νομίζω ότι τα έχουν αφήσει κατά μέρος και οι ίδιοι οι κατασκευαστές ή καλύτερα φροντίζουν να τα προβάλουν μόνο απένατι σε αντιπάλους που θεωρούν του βεληνεκούς τους στην αγορά.Κάτι ξέρουν οι ιάπωνες που στην αγορά άνω των 100.000 ευρώ προ φόρων δεν εμφανίζονται.Κάτι ξέρουν και οι γερμανοί,οι οποίοι προκειμένουν να πουλήσουν exclusivity σε ληστρικές τιμές έβαλαν στο portfolio τους ονόματα σαν της RR,Bentley,Lamborghini,Bugatti ή έφτασαν ανεπιτυχώς να αναστήσουν την Maybach (ελπίζω όχι και τη Horch).
Kάτι τελικά δεν ήξερε η McLaren που μια πολύ περιορισμένη υπερπαραγωγή....κατάφερε να την εξαντλήσει με απανωτά σκόντα τιμών... μετά από 7 χρόνια. -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Απλά πράγματα......Μπες σε μια 911 και μετά σε μια 430.Και αποφασίζεις........Εισαι ο ανθρωπος μου!!!Συμφωνω απόλυτα!Η μονη 911 που ισως να προτιμουσα απο 430 ειναι η gt2 η οποια ομως ειναι και ακριβοτερη αν δεν κανω λαθος!
-
η 911 ειναι το καλυτερο θνητο αυτοκινητο
η 430 ειναι απλά στην αλλη κατηγορία -
Η αληθεια ειναι οτι μια 911 ειναι πιο ψαγμενη. Ειναι απορειας αξιο πως επετευχθη σε ενα αυτοκινητο που σερνει εναν κινητηρα πανω στον προφυλακτηρα να στριβει εξισου καλα με ενα κεντρομηχανο
-
Ίσως γιατί την κατασκεύασε/εξέλιξε ένας από τους πιο πεισματάρηδες λαούς του πλανήτη.
-
Mea culpa.
Έχει δίκιο η Alba.
Η τιμή της F430 είναι 175Κ €. Το λάθος μου οφείλεται στο ότι έδωσα την τιμή σε Ελβετικά Φράγκα.
Ζητώ συγνώμη διότι ο παράγοντας αυτός είναι σημαντικότατος για τη συζήτηση.Υ.Γ.
Η τιμή της 911 είναι σωστή. -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Μετά από τα προηγούμενα για ποιο λόγο η Φεράρι ζητάει 100 χιλιάρικα παραπάνω (260K η 430 και 160K η GT3) ? .
Καταρχήν από πού προκύπτουν αυτές οι τιμές;Στην Ιταλία μια F430 ξεκινά από 172.000 ευρώ τη στιγμή που το κόστος μιας GT3 ήταν 139.000.
...Οι ιταλικές τιμές δείχνουν να έχουν κάποια 'λογική' (για τη δικιά μου λογική). Οι τιμές όμως που ανάφερα εγώ είναι οι ελληνικές και από ότι βλέπω κάτι έχουν πάθει τα κομπιουτεράκια στην ελληνική αντιπροσωπεία της Φεράρι. Στις τιμές που αναφέρεις η Gt3 φθάνει στον Έλληνα καταναλωτή πιο ακριβή κατά 15% (σε σχεσή με αυτά που ζητάνε από τον ιταλό) ενώ η 430 φθάνει ακριβότερη κατά 50% σχεδόν στα πάτρια εδάφη!
Δεν νομίζω ότι οφείλεται αυτή η τεράστια διαφορά στη φορολογία και μόνο.Τώρα που το σκέφτομαι τελικά αυτό το 'κ.π.' δίπλα από τις τιμές της Φεράρι δεν υπάρχει μόνο για να τονώσει την αίγλη αλλά και για να μην πάρουν μυρωδιά οι Ιταλοί πόσο πουλάει το κομμάτι, ο αλανιάρης Έλληνας αντιπρόσωπος! Προφανώς αστειεύομαι, οι τιμές λογικά θα βγαίνουν σε συνεργασία κατασκευαστή-αντιπρόσωπου.
-
δεν θεωρώ ότι υστερεί ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ κάπου. Στο σήμα στο καπό ναι, αλλά στη μηχανολογία μάλλον όχι.
Χωρίς να έχω οδηγήσει ούτε Ferrari ούτε M car, νομίζω ότι υπάρχει και παραυπάρχει. Θυμάμαι εκείνο το τεστ του Top Gear όπου η 997 S ήταν γρηγορότερη από μια Μ6 παρά τα -150 άλογα...
Καλώς ή κακώς η BMW έχει αρκετά καρβέλια για να φτάσει την Porsche και πολύ περισσότερο τη Ferrari. -
Όπως πάντα στο Top Gear 'ζωγράφισαν' για το θεαθήναι !
Δεν έχει καμία δουλειά η Μ6 με την 997 S ! Μία σύγκριση π.χ. Panamera vs M5 ενδεχομένως να είχε. Άλλωστε ο ίδιος ο επικεφαλής του προτζεκτ της Μ3 είχε δηλώσει ευθέως ότι για το Μ τμήμα 'αντίπαλος' είναι η 911 αλλά για το τμήμα μαρκετινγκ είναι η Καιμαν ες.
Και όντως η 'κόντρα' Μ3 vs 911(997 απλή) έχει μάλλον ξεκάθαρο νικητή την προπέλα(δηλαδή όχι ακριβώς νικητή. Πέφτουν χοντρές φάπες. Φυσικά όχι στο ίματζ. Το έγραψα αυτό). Η 'κόντρα' Μ3 vs 911 (997 S) έχει και αυτή νικητή (οριακό μεν αλλά νικητή) και είναι από το Τσουφενχάουζεν προερχόμενος (ταυτόχρονα βέβαια έχει και ένα +40 χιλιάρικα στο τιμολόγιο οπότε μάλλον έχει και μια λογική αυτή η 'νίκη'). Για τους χρόνους οποίος δεν γνωρίζει τους βρίσκει ΕΔΩ. Όχι ότι κρίνουν ένα αυτοκίνητο αλλά απλά δίνουν μια εικόνα του σε σύγκριση με κάποιο άλλο από άποψη performance (που λένε και οι Άγγλοι!).
Γενικά συμφωνώ μαζί σου ότι θέλει καρβέλια η BMW. Όχι πολλά όμως, 1-2.
Και ίσως μάλιστα σε κάποια καρβέλια να είναι και καλύτερη πλεόν (στα δικά μου μάτια τουλάχιστον).Εγώ όμως δεν εστίασα τόσο στη Μ3 όσο στο Πορσε vs Φεράρι και τις τιμές αυτών. Εκεί νομίζω ότι δεν έχει κανένας να 'φάει καρβέλια' για να φτάσει τον άλλον. Και ακριβώς επειδή το πιστεύω αυτό 'διερεύνησα' που οφείλεται η χαοτική διαφορά στις τιμές. Προσωπικά το κατανόησα. Αν κατάλαβα σωστά τους προγράψαντες δεν έχει τόσο να κάνει με τεχνολογία αλλά με το όλο 'πακέτο' που προσφέρουν οι Ιταλοί.
-
Η κόντρα M3 - Cayman S έχει νικητή?
-
Σε ποιό ταμπλώ αναφέρεσαι?
Σε αυτό των χρόνων και της σπορ αίσθησης ή σε αυτό του πουλ μουρ (γιατί έχει διαφορά)? -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Σε ποιό ταμπλώ αναφέρεσαι?
Σε αυτό των χρόνων και της σπορ αίσθησης ή σε αυτό του πουλ μουρ (γιατί έχει διαφορά)?Σε ποιο ταμπλώ υπάρχει διαφορά?
-
Στο ταμπλώ του πουλ μουρ υπάρχει, και είναι αισθητή από τουλάχιστον το 99% των θεατών.
Ίδια μούρη έχει ένα κουπέ Πόρσε με μια Μ3 που είναι οπτικώς παρόμοια με ένα 316 με Μ look βοηθήματα? -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Στο ταμπλώ του πουλ μουρ υπάρχει, και είναι αισθητή από τουλάχιστον το 99% των θεατών.
Ίδια μούρη έχει ένα κουπέ Πόρσε με μια Μ3 που είναι οπτικώς παρόμοια με ένα 316 με Μ look βοηθήματα?Στο ταμπλώ της σπορ αίσθησης και της αποτελεσματικότητας δηλαδή δεν υπάρχει διαφορά?
-
Στα δικά μου κριτήρια μάλλον όχι.
Για τους χρόνους πάλι, υπάρχει αλλά το αποτέλεσμα είναι δυσάρεστο για την όμορφη διθέσια νεαρά :
Για το θέμα 'διασκέδασης' πίσω από το τιμόνι μάλλον πάλι έχουμε νικητή.
Επίσης για την πρακτικότητα (αν ενδιαφέρει ΚΑΙ αυτό) έχουμε επίσης νικητή.
Η Cayman S είναι εκπληκτικό αυτοκίνητο πραγματικά και την θεωρώ (ειδικά την καινούρια) Νο 2 στην γκάμα της Πόρσε πίσω από τη GT3. Αλλά αν αφαιρέσεις τα σηματάκια και από τα δύο δεν νομίζω οτι υπερτερεί σε κάποιον τομέα από μια Μ3 ...
(ποιο θρεντ είπαμε ότι είναι εδώ?? )
-
Υπάρχει και εκεί διαφορά με νικητή την Μ3 σε όλους τους χρόνους επιτάχυνσης και ρεπρίζ. Προβάδισμα για την Πόρσε στα φρένα.
Για τη σπορ αίσθηση που σου ανέφερα τα μαντάτα είναι ανάμικτα απ' ότι διαβάζω. Προβάδισμα για Πόρσε από πολλούς, ενστάσεις από άλλους. Έχεις άλλη ενημέρωση κιντ? -
από sv2 την 19/01/09 22:24
Οποιο σ αρέσει, σου κάνει κλικ περισσότερο εκεί πηγαίνεις.....Aυτό πέστο πάλι. Το ''κλικ'' παίζει το μεγαλύτερο ρόλο σε αυτή την κλάση.
-
Εγω αντι για κλικ θα εβαζα και τη λεξη 1)απωθημενο και 2)ποιο πολυ της μοδας...
Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)