-
Καλά το ήταν γιωτάς φάνηκε από την πρώτη στιγμή από τον τρόπο που κρατούσε το τιμόνι. Κακώς του επέτρεψε όμως ο συνοδηγός να απενεργοποιήσει τα ηλεκτρονικά.
-
Στη μέση εχει το διακόπτη αν δε κάνω λάθος.
-
Η πλήρης απενεργοποίηση (η τελευταία θέση του Manettino δηλαδή) έχει ελατηριωτή λειτουργία για λόγους ασφαλείας. Έτσι για να τα στείλεις όλα για ύπνο πρέπει να κρατήσεις για μερικά δευτερόλεπτα γυρισμένο τον διακόπτη τέρμα δεξιά. Με το που τον αφήνεις επανέρχεται στην προτελευταία θέση. Αυτό γίνεται ούτως ώστε να μην μπει κατά λάθος στην τελευταία θέση όπου πρέπει να είσαι μεγάλος χεράς για να την κρατήσεις και να μην πάθεις ότι έπαθε ο τυπάκος παραπάνω.
-
Άρα είχε τα βοηθήματα γιατί είναι στη μεσαία θέση, όχι προτελευταία δηλαδή.
-
Η California έχει μόνο 3 θέσεις. Η μεσαία είναι και η προτελευταία.
-
Σωστά, το μπέρδεψα με τα άλλα. Σε sport mode το χε δηλαδή.
-
Κατά πάσα πιθανότητα ESC OFF το είχε για να μην τον μαζέψει το ESP.
-
What the tifoso said. Ειδάλλως θα τον είχε μαζέψει το ESP.
He said a lot of blasphemies and he repeats a lot of time: ' ti avevo detto di andare piano, figa', translated: 'i told you to go slow, pussy'.
the instructor swears 'porco dio' ( god is a pig) and 'porca puttana' (damned whore) to the german driver ...
-
το πλαστικο κομματι αριστερα που σηκωνοτανε απο τον αερα ειναι μερος απο το καλλημα της οροφης???
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η πλήρης απενεργοποίηση (η τελευταία θέση του Manettino δηλαδή) έχει ελατηριωτή λειτουργία για λόγους ασφαλείας. Έτσι για να τα στείλεις όλα για ύπνο πρέπει να κρατήσεις για μερικά δευτερόλεπτα γυρισμένο τον διακόπτη τέρμα δεξιά. Με το που τον αφήνεις επανέρχεται στην προτελευταία θέση. Αυτό γίνεται ούτως ώστε να μην μπει κατά λάθος στην τελευταία θέση όπου πρέπει να είσαι μεγάλος χεράς για να την κρατήσεις και να μην πάθεις ότι έπαθε ο τυπάκος παραπάνω.Οι οδηγίες αυτές περιέρχονται στη νέα έκδοση του φανιφέστο του Περισσού, πλάκα κάνω βρε Δία αλλά δεν μπόρεσα να κρατηθώ,
sorry και καλή εβδομάδα.Κρίμα το αμάξι, το ζώο το κατέστρεψε.
-
Καθόλου ζώο.Το αυτοκινητο αυτο με το που θα πατήσεις ελάχιστα το γκάζι πάνω σε στροφή,αν δε λειτουργούν τα ηλεκτρονικά και δεν ξέρεις,παπαλα.Ποσοι απο δω μέσα που κάνουν και τους ξύπνιους,αν βρίσκονταν στην ίδια θέση θα ξεχνιοντουσαν και θα την παταγαν επίσης; Το λάθος ήταν καθαρά του ανθρώπου της Φερραρι.Γνωριζει πολύ καλά πως οι περισσότεροι μπορούν να κάνουν ζημιά χωρίς καν να προσπαθήσουν σε τέτοιο αυτοκίνητο.
-
Καλά δεν είναι έτσι ακριβώς. Άλλωστε μιλάμε για αμάξι που ότι και να είναι έχει σχεδιαστεί για τις γκομενίτσες στο LA. O συγκεκριμένος φαινόταν εξαρχής απ' τρόπο που κράταγε το τιμόνι και τις σπασμωδικές του κινήσεις ότι δεν το κατέχει. Η μαλακία καραδοκούσε σε κάθε γκαζιά και μάλιστα πολύ του ήταν που έφτασε μέχρι εκεί. Εγώ έτσι όπως το έβλεπα το βίντεο σε κάθε αλλαγή κατέυθυνσης ήταν και potential crash.
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
το πλαστικο κομματι αριστερα που σηκωνοτανε απο τον αερα ειναι μερος απο το καλλημα της οροφης???Ναι ειναι καπάκι για τα ¨μπράτσα¨ της οροφής,
Σηκωνετε οταν την κλείνεις. Βασικά δεν εχει (το συγκεκριμένο) κάποιο μηχανισμό και μπορείς να το ανοίξεις πανευκολα. Στην ουσία οταν ειναι ανοικτή η οροφή απλα ακουμπαει, ούτε καν κουμπώνει κάπου. -
Ο χρήστης GREY έγραψε:
Καθόλου ζώο.Το αυτοκινητο αυτο με το που θα πατήσεις ελάχιστα το γκάζι πάνω σε στροφή,αν δε λειτουργούν τα ηλεκτρονικά και δεν ξέρεις,παπαλα.Ποσοι απο δω μέσα που κάνουν και τους ξύπνιους,αν βρίσκονταν στην ίδια θέση θα ξεχνιοντουσαν και θα την παταγαν επίσης; Το λάθος ήταν καθαρά του ανθρώπου της Φερραρι.Γνωριζει πολύ καλά πως οι περισσότεροι μπορούν να κάνουν ζημιά χωρίς καν να προσπαθήσουν σε τέτοιο αυτοκίνητο.Μέχρι εκείνη την ώρα μπορούσε να καταλάβει τη δύναμη που έχει το γκάζι και μόνο ελάχιστα δε το πάτησε.
-
Ήρεμα ρε παιδια!
Δεν ειναι δα και κανενα αμάξι με 850 άλογα!
Του πετάει κωλο, πατάει φρένο απο αντανακλαστικά (και ισως μη γνώση πισω κίνησης), τρώει χαστούκι και αντι να αφήσει το φρένο και να το ισωσει με το τιμόνι συνεχίσει να τσαρουχωνει το φρένο.
Simply as that.
Κάλλιστα θα μπορουσε να το είχε πάθει και με ενα mx-5.
Ούτε τέρμα το πήγαινε και τον πέταξε λόγο δύναμης, ουτε τέρμα γκάζι πάτησε. -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Οι οδηγίες αυτές περιέρχονται στη νέα έκδοση του φανιφέστο του Περισσού, πλάκα κάνω βρε Δία αλλά δεν μπόρεσα να κρατηθώ,
sorry και καλή εβδομάδα.Ότι είναι κόκκινο το διαβάζουμε. Πλην Ολυμπιακού. Καλή βδομάδα και σε σένα.
Καλά δεν είναι έτσι ακριβώς. Άλλωστε μιλάμε για αμάξι που ότι και να είναι έχει σχεδιαστεί για τις γκομενίτσες στο LA
Δε νομίζω πως μπορούμε να αποκαλέσουμε κανένα αυτοκίνητο 490 ίππων με την κίνηση μόνο πίσω ως hairdresser's car. Μπορεί να μην είναι σκληροπυρηνική για Ferrari αλλά γενικά σαν αυτοκίνητο είναι από τα πιο ζόρικα με τόση δύναμη πίσω. Ο τυπάκος το κατάλαβε κι από την καλή και από την ανάποδη!
@Thanos: Μόνο τα αυτοκίνητα με 800 άλογα είναι δύσκολα; Με 500 είναι εύκολα; Και με 200 άλογα πίσω, μια χαρά φέρνεις σβούρες...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
@Thanos: Μόνο τα αυτοκίνητα με 800 άλογα είναι δύσκολα; Με 500 είναι εύκολα; Και με 200 άλογα πίσω, μια χαρά φέρνεις σβούρες...
Μα δεν ειπα βρε αγορινα μου το αντίθετο.
Άλλωστε έγραψα οτι και με mx-5 θα μπορουσε να του όχι κάτσει τέτοιο σκηνικό.Το ίδιο σκηνικό μου είχε κάτσει εμενα με τα 150 άλογα. Ευτυχώς ειχα άπλα και την γλίτωσα με τετ α κε.
-
Σκέψου τώρα με τα τριπλάσια άλογα πόσο πιο γρήγορα και απότομα συμβαίνουν όλα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σκέψου τώρα με τα τριπλάσια άλογα πόσο πιο γρήγορα και απότομα συμβαίνουν όλα.Δεν με πιάνεις...
-
Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)