-
Το πακέτο 911 Turbo κλέβει την παράσταση και ας τερματίζει 2ο πίσω από Ferrari.
-
Έλα μωρέ με τον άρρωστο (φτερνίζεται) Σκαραβαίο τώρα... Να μιλούσαμε για την GT3 τουλάχιστον να το συζητούσαμε. Κατά τα άλλα καμία επαφή το 12κύλινδρο ατμοσφαιρικό τέρας με το Beetle Turbo.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Έλα μωρέ με τον άρρωστο (φτερνίζεται) Σκαραβαίο τώρα... Να μιλούσαμε για την GT3 τουλάχιστον να το συζητούσαμε. Κατά τα άλλα καμία επαφή το 12κύλινδρο ατμοσφαιρικό τέρας με το Beetle Turbo....Ok, so what? Δηλαδη ειδαμε κατι διαφορετικο απο το αναμενομενο? Υπηρχε περιπτωση μεταξυ δυο αυτοκινητων, στην κατηγορια της ανω της μισης χιλιαδας ιππων, το ενα που ειναι 180αλογα παραπανω συγκριτικα και μολις 25κιλα βαρυτερο, να χασει στο χιλιομετρο?
...απο την αλλη, εαν βαζαμε το 'beetle turbo' με παρομοια αποδοση σε ιππους, στα νουμερα που πετυχαινει πχ η sportec, η Gemballa (για να μην μιλησουμε για ακριβοτερες επεμβασεις τυπου RUF...) τοτε τα αποτελεσματα πιθανοτατα θα 'ξεβρακωναν' -στα νουμερα- την κατα τα αλλα καταπληκτικη F12...Θα ειχε καποιο νοημα αυτο, για οσους γνωριζουν/ξεχωριζουν την αξια, τις δυνατοτητες και την φιλοσοφια που πρεσβευει το καθε κατασκευασμα?
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
το ενα που ειναι 180αλογα παραπανω συγκριτικα και μολις 25κιλα βαρυτερο, να χασει στο χιλιομετρο?+1 εχει δικιο ο Γρηγορης,οπως κατι γνωστες συγκριναν την 996ττ των 420 ιππων απεναντι σε εβο 280 ιππων,και χαιροντουσαν που πηρε 4 δεκατα μετα απο 4 χλμ σε πιστα,και αυτο τους εδειχνε οτι στριβει καλυτερα
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
το ενα που ειναι 180αλογα παραπανω συγκριτικα και μολις 25κιλα βαρυτερο, να χασει στο χιλιομετρο?
+1 εχει δικιο ο Γρηγορης,οπως κατι γνωστες συγκριναν την 996ττ των 420 ιππων απεναντι σε εβο 280 ιππων,και χαιροντουσαν που πηρε 4 δεκατα μετα απο 4 χλμ σε πιστα,και αυτο τους εδειχνε οτι στριβει καλυτερα
...ασχετη η τοποθετηση, καθοτι εδω μιλαμε για επιδοση σε ευθεια...
Για τα υπολοιπα που λες εχει εξαντληθει το θεμα. Ακομα και οι ιδιοι οι Ιαπωνες αποφανθηκαν στο συνολο των δοκιμων τους ('The King' ... ) βαζοντας απεναντι οτι καλυτερο ειχε παραγει τοτε αντιστοιχα η αυτοκινητοβιομηχανια τους. Τωρα βεβαια εσυ και οι φιλοι σου φυσικα ξερετε καλυτερα απο ολους αυτους, το εχω εμπεδωσει πλεον...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Έλα μωρέ με τον άρρωστο (φτερνίζεται) Σκαραβαίο τώρα... Να μιλούσαμε για την GT3 τουλάχιστον να το συζητούσαμε. Κατά τα άλλα καμία επαφή το 12κύλινδρο ατμοσφαιρικό τέρας με το Beetle Turbo.
...Ok, so what? Δηλαδη ειδαμε κατι διαφορετικο απο το αναμενομενο? Υπηρχε περιπτωση μεταξυ δυο αυτοκινητων, στην κατηγορια της ανω της μισης χιλιαδας ιππων, το ενα που ειναι 180αλογα παραπανω συγκριτικα και μολις 25κιλα βαρυτερο, να χασει στο χιλιομετρο?
...απο την αλλη, εαν βαζαμε το 'beetle turbo' με παρομοια αποδοση σε ιππους, στα νουμερα που πετυχαινει πχ η sportec, η Gemballa (για να μην μιλησουμε για ακριβοτερες επεμβασεις τυπου RUF...) τοτε τα αποτελεσματα πιθανοτατα θα 'ξεβρακωναν' -στα νουμερα- την κατα τα αλλα καταπληκτικη F12...Θα ειχε καποιο νοημα αυτο, για οσους γνωριζουν/ξεχωριζουν την αξια, τις δυνατοτητες και την φιλοσοφια που πρεσβευει το καθε κατασκευασμα?
Ξυδάκι και στην κωλοφτιαγμένη Ρουφ (εκ του 'ρουφάω' ) των 780 γερμανικών μουλαριών από μια μαμά F12...
-
Sorry Δια που θα σου χαλάσω το όνειρο αλλά αν η Porsche ήταν 780 άτια, η Iταλίδα θα την έβλεπε με τα κιάλια..
-
Lipton apo mama Italia se kagkoura germano... http://www.highperformance.gr/index.php ... -turbo-650
Τα βλεπεις fatal?
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
το ενα που ειναι 180αλογα παραπανω συγκριτικα και μολις 25κιλα βαρυτερο, να χασει στο χιλιομετρο?
+1 εχει δικιο ο Γρηγορης,οπως κατι γνωστες συγκριναν την 996ττ των 420 ιππων απεναντι σε εβο 280 ιππων,και χαιροντουσαν που πηρε 4 δεκατα μετα απο 4 χλμ σε πιστα,και αυτο τους εδειχνε οτι στριβει καλυτερα
...ασχετη η τοποθετηση, καθοτι εδω μιλαμε για επιδοση σε ευθεια...
Για τα υπολοιπα που λες εχει εξαντληθει το θεμα. Ακομα και οι ιδιοι οι Ιαπωνες αποφανθηκαν στο συνολο των δοκιμων τους ('The King' ... ) βαζοντας απεναντι οτι καλυτερο ειχε παραγει τοτε αντιστοιχα η αυτοκινητοβιομηχανια τους. Τωρα βεβαια εσυ και οι φιλοι σου φυσικα ξερετε καλυτερα απο ολους αυτους, το εχω εμπεδωσει πλεον...
ναι δικιο εχεις,στην πιστα δεν παιζει ρολο αν εχεις 140 αλογα παραπανω και εισαι ελαφρυτερος.Στις πιστες δεν επιταχυνουν ποτε τα αυτοκινητα.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Υπηρχε περιπτωση μεταξυ δυο αυτοκινητων, στην κατηγορια της ανω της μισης χιλιαδας ιππων, το ενα που ειναι 180αλογα παραπανω συγκριτικα και μολις 25κιλα βαρυτερο, να χασει στο χιλιομετρο?...απο την αλλη, εαν βαζαμε το 'beetle turbo' με παρομοια αποδοση σε ιππους, στα νουμερα που πετυχαινει πχ η sportec, η Gemballa (για να μην μιλησουμε για ακριβοτερες επεμβασεις τυπου RUF...) τοτε τα αποτελεσματα πιθανοτατα θα 'ξεβρακωναν' -στα νουμερα- την κατα τα αλλα καταπληκτικη F12...Θα ειχε καποιο νοημα αυτο, για οσους γνωριζουν/ξεχωριζουν την αξια, τις δυνατοτητες και την φιλοσοφια που πρεσβευει το καθε κατασκευασμα?
Με αν, απο την αλλη και λοιπες υποθεσεις δεν θα βγει νοημα.
Ας ηταν η Πορσ 180 αλογα παραπανω και η Ferrari 25 κιλα λιγοτερα, ας ηταν το Evo (που αναφερετε αργοτερα, αλλα βαλτε οποιοδηποτε αυτοκινητο ενηγουεη) 140 αλογα παραπανω ή μισο τονο ελαφρυτερη η GT3 κοκ.Τα αυτοκινητα ειναι οπως ειναι, οταν πας να συγκρινεις δυο ή περισσοτερα για τον χ,ψ λογο, τα συγκρινεις για αυτο που ειναι και οχι για το 'αν ηταν...'.
Το να αρχισουμε βεβαια τα αν παλι ηταν φτιαγμενο ή τουμπανιασμενο ή ειχε ουριο ανεμο, ειναι ακομα πιο γελοιο πιστευω.
-
Eνας-ενας, θα παρετε τις απαντησεις σας...
@Realzeus
Αγαπητε Αλεξανδρε, καταρχας, πριν συνεχισουμε ενα παιχνιδι υπερατου, το οποιο και δεν εχει ιδιαιτερο νοημα στην ηλικια μας, αλλα και που κυριως τιθεται σε λαθος βαση Imo, ας δουμε καποια πραγματα απο την αρχη.Ξερουμε και οι δυο μας πιστευω αρκετα καλα, οτι το Γερμανικο αλογακι, πρεσβευει την κατηγορια των sports car, ενω το Ιταλικο, αυτη των supercars, προκειται δηλαδη για μια λανθασμενη βαση συγκρισης, και η μοναδικη, πιο κοντινη και με καποιο νοημα εαν θες, κατα την γνωμη μου, ειναι αυτη του entry-level μοντελου της Ferrari vs του ταχυτερου -πισωκινητου- αντιστοιχα πουσαρισμενου (turbo) αυτοκινητου της Porsche -εφοσον δεν εχουν και κοντινο κυβισμο κινητηρα, για απευθειας συγκριση σε ατμοσφαιρικα συνολα, βλεπε 4,5λιτρα vs 3,6λιτρα- και πιο συγκεκριμενα ειτε την τελευταια GT2 RS, ειτε καποια σχεδον εργοστασιακη εκδοση, με υψηλη αναγνωρισιμοτητα, τυπου Ruf, Gemballa, Sportec κτλ.
Εαν θες να κανουμε καποια συγκριση σε αυτη την βαση, προσωπικα πιστευω οτι στην παρουσα φαση εξελιξης των δυο κατασκευαστων η πιο κοντινη θα ηταν αυτη πχ της 458 Speciale vs Ruf rt35 (πισωκινητη 991 Twinturbo 620ps, και 630ps η S αντιστοιχα, και με αρκετα υψηλοτερο βαρος εναντι της 458 S ) , μεχρι τουλαχιστον να βγει η πλεον επισημη αντιστοιχη εκδοχη της 991 απο την Porsche, δηλαδη μια νεα GT2 και ενδεχομενως GT2 RS...
@Βilopoulos
Exεις καποια στοιχεια που να αντιπαραθετουν μοντελα μεταξυ των δυο κατασκευαστων, σε μια οσο το δυνατον κοντινοτερη βαση συγκρισης οπως η παραπανω που αναφερω στον Realzeus? (ευχαριστως να την δουμε), ή να βαλω στο τραπεζι και εγω κανενα παλαβο μηχανημα οπως την 9ff GT9-R με 0-200km/h σε 7,4sec, να τελειωνει η ιστορια?
http://www.9ff.com/en/fahrzeuge-ready-t ... gt9-r.html
Γιατι και η πρωταρχικη τοποθετηση απο τον Realzeus, στα περι συγκρισης(?) 991 Τurbo S vs F12, και ακομα περισσοτερο η παραθεση κοντρας σε ευθεια της φρεσκιας F12 vs 996 Ruf R-Turbo δεκαετιας και βαλε με μια κατα τα λεγομενα μετατροπη στα 780 αλογα, μονο σε κοντινη βαση συγκρισης δεν παραπεμπει.
Υπαρχουν τα δυο κοντινα παραδειγματα που ανεφερα, και συντομα θα βγει Imo σχεδον οτι κοντινοτερο θα μπορουσε να συγκριθει ( 458 Speciale vs 991 GT2 RS)@dim8
To Iαπωνικο gymkhana που επικεντρωθηκε κυριως σε πλευρικη προσφυση και μαλιστα σε βρεγμενο, και εβγαλε ξεκαθαρο νικητη, δεν σου κανει, το επισης Ιαπωνικο Video, με τους ασχετους ψευτοοδηγους αγωνων τυπου Tsuchiya, που εβαλαν και αυτοι την 996ΤΤ σε αντιπαραθεση με οτι καλυτερο ειχε εκεινη την εποχη ο ανταγωνισμος εκ Ιαπωνιας και Ιταλιας, και μαλιστα μετα απο αλλο Track battle και με ταλαιπωρημενα λαστιχα, επισης δεν σε καλυψε.
Ειναι προφανες λοιπον οτι εσυ και οι φιλοι σου, ειστε οι κορυφαιοι, οι πιο σωστοι, στο να κρινετε καλυτερα, και να αποδωσετε τα ευσημα στα αυτοκινητα που εσεις προτιματε... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ξερουμε και οι δυο μας πιστευω αρκετα καλα, οτι το Γερμανικο αλογακι, πρεσβευει την κατηγορια των sports car, ενω το Ιταλικο, αυτη των supercars, προκειται δηλαδη για μια λανθασμενη βαση συγκρισης,Σύγκριση 911 με Ferrari είναι λάθος επειδή 'ανήκουν σε άλλες κατηγορίες' αλλά
-εφοσον δεν εχουν και κοντινο κυβισμο κινητηρα, για απευθειας συγκριση σε ατμοσφαιρικα συνολα, βλεπε 4,5λιτρα vs 3,6λιτρα
σύγκριση με βάση κυβικά είναι ΟΚ είτε
και πιο συγκεκριμενα ειτε την τελευταια GT2 RS, ειτε καποια σχεδον εργοστασιακη εκδοση, με υψηλη αναγνωρισιμοτητα, τυπου Ruf, Gemballa, Sportec κτλ.
σύγκριση εργοστασιακού με φτιαγμένο (αλλά με 'υψηλή αναγνωρισιμότητα' ) είναι επίσης ΟΚ.
Αυτήν τη σαλαμοποίηση ιδίως, δεν την καταλαβαίνω. Δηλαδή αν είναι κοντά σε επιδόσεις και κόστος δεν θα κοιτάξει ο υποψήφιος αγοραστής της 911 GT3 RS την 458 επειδή η μία είναι sportscar (ή ανθυποκατηγορία sportscar μεν homologation special δε) και η άλλη supercar ?
Δηλαδή ποιά είναι η διαφορά 'sportscar' στυλ 911 από 'supercar' στυλ 458 ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
σύγκριση εργοστασιακού με φτιαγμένο (αλλά με 'υψηλή αναγνωρισιμότητα' ) είναι επίσης ΟΚ.
Αυτήν τη σαλαμοποίηση ιδίως, δεν την καταλαβαίνω. Δηλαδή αν είναι κοντά σε επιδόσεις και κόστος δεν θα κοιτάξει ο υποψήφιος αγοραστής της 911 GT3 RS την 458 επειδή η μία είναι sportscar (ή ανθυποκατηγορία sportscar μεν homologation special δε) και η άλλη supercar ?
Δηλαδή ποιά είναι η διαφορά 'sportscar' στυλ 911 από 'supercar' στυλ 458 ?
...καταρχας απο την στιγμη που προφανως θεωρεις οποιοδηποτε προσφατο κατασκευασμα Ruf ως φτιαγμενο, 'βελτιωμενο' κτλ, δεν εχει νοημα περαιτερω η κουβεντα περι 'εργοστασιακου με φτιαγμενο'. Η Ruf αυτη την στιγμη ειναι σχεδον οτι το Μ division, η ΑΜG κτλ, με την διαφορα οτι δεν ειναι in-house
αλλα και οτι δεν ανηκει στην Porsche. Δεν μιλαμε για καποιον βελτιωτη, ακομα και εαν ειναι ο πιο γνωστος, τουλαχιστον στην περιπτωση Ruf. Τα ιδια πλεον ισχυουν και για την 9ffΣαλαμοποιηση επισης για εσενα, δεν ηταν τοσα post που διαβαζαμε, να συγκρινουμε supercar (exotic μαλιστα) με 12κυλινδρο 6,3λιτρα κοστους σχεδον 300κ ευρω στην κεντρικη Ευρωπη, εναντι ενος GT-sports car με 6κυλινδρο 3,6λιτρα, κοστους
185κ ευρω...
Γιατι αν ηταν, ΤΟΤΕ θα επρεπε να κανεις παρεμβαση-αντιλογο, ή εστω τοτε, που ειδαμε και την F12 να τσαγιαζει, πειραγμενη(?) ruf 996 δεκαετιας και ανω ...και οχι τωρα...Εαν δεν καταλαβαινεις την διαφορα φιλοσοφιας και Target group των δυο διαφορετικων κατασκευαστων, και ειδικοτερα την εννοια του sportscar απο το supercar, δεν μπορω να κανω εγω κατι για αυτο, στο παρον τοπικο τουλαχιστον.
Τωρα στο προκειμενο, το μονο που φερνει κοντα σε επιπεδο επιλογης τους δυο κατασκευαστες, απο καποιον υποψηφιο αγοραστη, (περα απο αυτους που αποκτουν και τα δυο, ως συλλεκτες καποια στιγμη, ή που απο το ενα πηγαινουν για αλλαγη στο αλλο) ειναι οπως ειπα πριν, η entry level προταση της Ferrari, με την top-spec εκδοση της 911. Διαχρονικα υπηρχε τετοιου ειδους συγκριση, και σχεδον παντοτε, παροτι το κοστος αλλα και οι επιδοσεις τους ηταν πολυ κοντινα, και -ο τελευταιος παραγοντας ειδικα, εαν ειχε μικρη διαφοροποιηση υπερ του ενος ή του αλλου ηταν- ανευ ουσιας για χρηση στο δρομο απο τους περισσοτερους υποψηφιους αγοραστες, εν τελει ηταν ξεκαθαρο και διαφοροποιημενο το στυλ και το οδηγικο προφιλ στο οποιο απευθυνοταν η καθε προταση...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@dim8
To Iαπωνικο gymkhana που επικεντρωθηκε κυριως σε πλευρικη προσφυση και μαλιστα σε βρεγμενο, και εβγαλε ξεκαθαρο νικητη, δεν σου κανει, το επισης Ιαπωνικο Video, με τους ασχετους ψευτοοδηγους αγωνων τυπου Tsuchiya, που εβαλαν και αυτοι την 996ΤΤ σε αντιπαραθεση με οτι καλυτερο ειχε εκεινη την εποχη ο ανταγωνισμος εκ Ιαπωνιας και Ιταλιας, και μαλιστα μετα απο αλλο Track battle και με ταλαιπωρημενα λαστιχα, επισης δεν σε καλυψε..και βεβαια με καλυψε το αποτελεσμα απο τους Ιαπωνες στις τζιμκανες
το σκαθαρι καταφερε να παρει μερικα δεκατα απο ενα αυτοκινητο με 140 αλογα λιγοτερο ενω ηταν και ελαφρυτερο.
ειναι σαφεστατη η υπεροχη του 996ττ της 4πλασιας αξιας σε στησιμο,οδηγικη συμπεριφορα,φρενα απεναντι στο 2λιτρο ραλλυ ρεπλικα.Ειναι προφανες λοιπον οτι εσυ και οι φιλοι σου, ειστε οι κορυφαιοι, οι πιο σωστοι, στο να κρινετε καλυτερα, και να αποδωσετε τα ευσημα στα αυτοκινητα που εσεις προτιματε...
και βεβαια μπορουν να κρινουν τι ειναι καλυτερο,ποιο ειναι γρηγοροτερο.Τα οδηγανε χρονια,εχουν οδηγησει σχεδον τα παντα,εχουμε αλλαξει αυτοκινητα αναμεταξυ μας στην ιδια διαδρομη την ιδια μερα,και τα συμπερασματα εχουν βγει πολλες φορες.Εαν πουν σαχλαμαρα θα χρειαστει να το αποδειξουν στην επομενη βολτα μπροστα σε ολους,οχι σαν και εσενα πισω απο την οθονη εκ του ασφαλους βαζοντας λινγκες.
εισαι καλεσμενος παντως οποτε σου πεσει σκαθαρι στα χερια να μας το δειξεις λαιβ. -
Προφανώς η RUF δεν μπορεί να θεωρηθεί 'μαμά'. Η συγκεκριμένη που έβαλα ήταν ένα τέρας 780 ίππων και ο μόνος λόγος που την έβαλα ήταν για να απαντήσω στο fatal. Από εκεί και πέρα, οι μαμά Ferrari πάντα ήταν ταχύτερες στην ευθεία από τις μαμά Porsche.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Σαλαμοποιηση επισης για εσενα, δεν ηταν τοσα post που διαβαζαμε, να συγκρινουμε supercar (exotic μαλιστα) με 12κυλινδρο 6,3λιτρα κοστους σχεδον 300κ ευρω στην κεντρικη Ευρωπη, εναντι ενος GT-sports car με 6κυλινδρο 3,6λιτρα, κοστους
185κ ευρω...
.οταν συγκρινεις ομως την 996ττ των 200κ και 420 ιππων,απεναντι στο 2λιτρο των 50κ δεν σε ενοχλει.Εκει πανηγυριζεις κιολας για τα 4 δεκατα στα 4 χλμ.
Γρηγορη καταλαβαινω οτι Γερμανικο αυτοκινητο και ειδικα ο σκαραβαιος με το μοτερ βιδωμενο στη πισω πινακιδα δεν ειναι δυνατον να χανει ουτε απο φεραρι,οποτε καλα εκανες και εβαλες στο παιχνιδι 9φφ και ρουφ.Εαν δεν τα καταφερεις και με αυτα βαλε καμια 956. -
Ότι και να γίνει έχουμε τις Formula 1 ρε dim...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
σύγκριση εργοστασιακού με φτιαγμένο (αλλά με 'υψηλή αναγνωρισιμότητα' ) είναι επίσης ΟΚ.
Αυτήν τη σαλαμοποίηση ιδίως, δεν την καταλαβαίνω. Δηλαδή αν είναι κοντά σε επιδόσεις και κόστος δεν θα κοιτάξει ο υποψήφιος αγοραστής της 911 GT3 RS την 458 επειδή η μία είναι sportscar (ή ανθυποκατηγορία sportscar μεν homologation special δε) και η άλλη supercar ?
Δηλαδή ποιά είναι η διαφορά 'sportscar' στυλ 911 από 'supercar' στυλ 458 ?
...καταρχας απο την στιγμη που προφανως θεωρεις οποιοδηποτε προσφατο κατασκευασμα Ruf ως φτιαγμενο, 'βελτιωμενο' κτλ, δεν εχει νοημα περαιτερω η κουβεντα περι 'εργοστασιακου με φτιαγμενο'. Η Ruf αυτη την στιγμη ειναι σχεδον οτι το Μ division, η ΑΜG κτλ, με την διαφορα οτι δεν ειναι in-house
αλλα και οτι δεν ανηκει στην Porsche. Δεν μιλαμε για καποιον βελτιωτη, ακομα και εαν ειναι ο πιο γνωστος, τουλαχιστον στην περιπτωση Ruf. Τα ιδια πλεον ισχυουν και για την 9ffΜα δεν είπες μόνο για Ruf αλλά επιπλέον και για Gembala, Sportec κτλ. Ε δεν μπορεί ΟΛΟΙ αυτοί να είναι 'Μ', 'AMG'. Φτιαγμένα από σοβαρούς οίκους είναι αυτά, όπως τα ΜΤΜ για τα Audi. Εργοστασιακά πάντως δεν είναι και δεν θα είναι μέχρι να τα δούμε στους επίσημους τιμοκαταλόγους της Porsche όπως τα Μ και τα AMG και να αποκτήσει η Ruf μετοχική σχέση με την Porsche όπως η Μ και η AMG. Οπότε άκυρη η σύγκριση.
Σαλαμοποιηση επισης για εσενα, δεν ηταν τοσα post που διαβαζαμε, να συγκρινουμε supercar (exotic μαλιστα) με 12κυλινδρο 6,3λιτρα κοστους σχεδον 300κ ευρω στην κεντρικη Ευρωπη, εναντι ενος GT-sports car με 6κυλινδρο 3,6λιτρα, κοστους
185κ ευρω...
Γιατι αν ηταν, ΤΟΤΕ θα επρεπε να κανεις παρεμβαση-αντιλογο, ή εστω τοτε, που ειδαμε και την F12 να τσαγιαζει, πειραγμενη(?) ruf 996 δεκαετιας και ανω ...και οχι τωρα...Δεν κατάλαβα, θα πρέπει να σου ζητάω την άδεια πότε να γράψω και τι ?
Και στο κάτω-κάτω τι σχέση έχουν εκείνα με τη σαλαμοποίηση που κάνεις ?
Για πες μας λοιπόν ποιός ακριβώς είναι ο ορισμός της κατηγορίας 'sportscar' και ποιά αυτοκίνητα ανήκουν σε αυτήν. Διότι άλλο είναι να λες ότι μια 911 είναι 'entry level / low cost supercar' (που αυτό είναι) και άλλο αυτό το γενικό και δικό σου εφεύρημα της κατηγορίας 'sportscar'.
Δηλαδή ένας υποψήφιος αγοραστής 'sportscar' ποια διαφορετικά κριτήρια έχει από έναν υποψήφιο αγοραστή 'supercar' ?
Εαν δεν καταλαβαινεις την διαφορα φιλοσοφιας και Target group των δυο διαφορετικων κατασκευαστων, και ειδικοτερα την εννοια του sportscar απο το supercar, δεν μπορω να κανω εγω κατι για αυτο, στο παρον τοπικο τουλαχιστον.
Οχι δεν την καταλαβαίνω. Αν δεν μπορείς να την εξηγήσεις, καλύτερα να μην τη χρησιμοποιείς γιατί θα πιστέψει ο κόζμος ότι δεν ξέρεις για τι πράγμα μιλάς.
Τωρα στο προκειμενο, το μονο που φερνει κοντα σε επιπεδο επιλογης τους δυο κατασκευαστες, απο καποιον υποψηφιο αγοραστη, (περα απο αυτους που αποκτουν και τα δυο, ως συλλεκτες καποια στιγμη, ή που απο το ενα πηγαινουν για αλλαγη στο αλλο) ειναι οπως ειπα πριν, η entry level προταση της Ferrari, με την top-spec εκδοση της 911. Διαχρονικα υπηρχε τετοιου ειδους συγκριση, και σχεδον παντοτε, παροτι το κοστος αλλα και οι επιδοσεις τους ηταν πολυ κοντινα, και -ο τελευταιος παραγοντας ειδικα, εαν ειχε μικρη διαφοροποιηση υπερ του ενος ή του αλλου ηταν- ανευ ουσιας για χρηση στο δρομο απο τους περισσοτερους υποψηφιους αγοραστες, εν τελει ηταν ξεκαθαρο και διαφοροποιημενο το στυλ και το οδηγικο προφιλ στο οποιο απευθυνοταν η καθε προταση...
Στους μύστες προφανώς ήταν ξεκάθαρα, στους άσχετους σαν και μένα μάλλον όχι
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
@dim8
To Iαπωνικο gymkhana που επικεντρωθηκε κυριως σε πλευρικη προσφυση και μαλιστα σε βρεγμενο, και εβγαλε ξεκαθαρο νικητη, δεν σου κανει, το επισης Ιαπωνικο Video, με τους ασχετους ψευτοοδηγους αγωνων τυπου Tsuchiya, που εβαλαν και αυτοι την 996ΤΤ σε αντιπαραθεση με οτι καλυτερο ειχε εκεινη την εποχη ο ανταγωνισμος εκ Ιαπωνιας και Ιταλιας, και μαλιστα μετα απο αλλο Track battle και με ταλαιπωρημενα λαστιχα, επισης δεν σε καλυψε..και βεβαια με καλυψε το αποτελεσμα απο τους Ιαπωνες στις τζιμκανες
το σκαθαρι καταφερε να παρει μερικα δεκατα απο ενα αυτοκινητο με 140 αλογα λιγοτερο ενω ηταν και ελαφρυτερο.
ειναι σαφεστατη η υπεροχη του 996ττ της 4πλασιας αξιας σε στησιμο,οδηγικη συμπεριφορα,φρενα απεναντι στο 2λιτρο ραλλυ ρεπλικα....μιλας για την εποχη που με νομο στην Ιαπωνια απαγορευονταν να βγαζουν επισημως ολοι οι κατασκευαστες πανω απο 280αλογα. Η πλειοψηφια των stock φτερουγατων GT-R 34 που δυναμομετρηθηκαν, προσεγγιζαν τα 330ps.
Το βαρος της 996ΤΤ μετρημενο (και οχι κατα δηλωση κατασκευαστη) ηταν οριακα κατω απο 1600κιλα για την manual εκδοση
στα 1580κιλα. Τα ιδια κιλα ζυγιζει και το Gt-R 34. Το οποιο ομως εχει πολυ καλυτερη κατανομη βαρους, κατι ιδιαιτερα σημαντικο σε διαδικασια gymkhana.
Αμα ειναι να λες την μιση αληθεια, χαιρω πολυ...
Φυσικα κανενας λογος, ακομα και για την επιστρατευση του ισχυροτερου και ελαφρυτερου Gt-R 34 Nismo, με αγωνιστικα καλουδια (αναρτηση, φρενα) απεναντι σε μια 996ΤΤ που μολις ειχε ολοκληρωσει ενα track battle, ειχε ταλαιπωρημενα λαστιχα, αλλα παρολα αυτα κερδισε και τον επομενο αγωνα, και ακομα και σε Time attack ηταν μολις μισο sec πιο αργη.
Τελος εαν αναφερεσαι στο 2λιτρο ραλλυ ρεπλικα (evo Vii ηταν εκεινη την εποχη που βγηκε η 996ΤΤ)
σαφεστατα ηταν πολυ ανωτερο σε ολα τα επιπεδα το 996ΤΤ, ισως οχι τοσο σε επιπεδο αποτελεσματικοτητας, αλλα σιγουρα σε ολα τα αλλα.Ειναι προφανες λοιπον οτι εσυ και οι φιλοι σου, ειστε οι κορυφαιοι, οι πιο σωστοι, στο να κρινετε καλυτερα, και να αποδωσετε τα ευσημα στα αυτοκινητα που εσεις προτιματε...
και βεβαια μπορουν να κρινουν τι ειναι καλυτερο,ποιο ειναι γρηγοροτερο.Τα οδηγανε χρονια,εχουν οδηγησει σχεδον τα παντα,εχουμε αλλαξει αυτοκινητα αναμεταξυ μας στην ιδια διαδρομη την ιδια μερα,και τα συμπερασματα εχουν βγει πολλες φορες.Εαν πουν σαχλαμαρα θα χρειαστει να το αποδειξουν στην επομενη βολτα μπροστα σε ολους,οχι σαν και εσενα πισω απο την οθονη εκ του ασφαλους βαζοντας λινγκες.
εισαι καλεσμενος παντως οποτε σου πεσει σκαθαρι στα χερια να μας το δειξεις λαιβ....ε, προφανως εσυ και οι φιλοι σου τα αποδεικνυετε σε βολτες μεταξυ σας, και η κριτικη σας ικανοτητα ειναι υπερανω...κριτικης.
Τα παιδια απο Japan που εχουν τρεξει καποιους εκατονταδες αγωνες και μερικοι αυτων ειναι πολυπρωταθλητες, οχι μονο στην πατριδα τους, αλλα και εκτος, δεν ξερουν, ουτε μπορουν να κρινουν σαν και εσας...
Το τι κανω εγω συνολικα σε οτι αφορα τα αυτοκινητα, το γνωριζω καλυτερα απο εσενα, εκτος εαν με εχεις συναντησει σε δρομο ή πιστα για να με κρινεις. Κρινοντας καποιον απο ενα forum, το τι κανει στην πραξη, ειναι λιγο βιαστικο, εως και ανωριμο.
Ακομα και να ξαναπεσει 'σκαθαρι' στα χερια μου, δεν προκειται να μπω σε μια διαδικασια να αποδειξω τα αυταποδεικτα, ειδικα σε τετοιες τυπου βολτες με φιλους σου, εκτος πιστας. Εντος πιστας, εαν βαλω καποια στο χερι και ειναι σε αντιστοιχες δυνατοτητες με καποια φτερουγα, σε εργοστασιακη παντα μορφη, το κανονιζουμε.
Απο την αλλη, επισης σε πιστα, ευχαριστως να μου δειξετε εσυ και οι φιλοι σου, ΠΩΣ ειναι τοσο ανωτερες οι φτερουγες απο μια 996ΤΤ σε στοκ μορφη... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...μιλας για την εποχη που με νομο στην Ιαπωνια απαγορευονταν να βγαζουν επισημως ολοι οι κατασκευαστες πανω απο 280αλογα. Η πλειοψηφια των stock φτερουγατων GT-R 34 που δυναμομετρηθηκαν, προσεγγιζαν τα 330ps.
Το βαρος της 996ΤΤ μετρημενο (και οχι κατα δηλωση κατασκευαστη) ηταν οριακα κατω απο 1600κιλα για την manual εκδοση
στα 1580κιλα. Τα ιδια κιλα ζυγιζει και το Gt-R 34. Το οποιο ομως εχει πολυ καλυτερη κατανομη βαρους, κατι ιδιαιτερα σημαντικο σε διαδικασια gymkhana.
Αμα ειναι να λες την μιση αληθεια, χαιρω πολυ...
Φυσικα κανενας λογος, ακομα και για την επιστρατευση του ισχυροτερου και ελαφρυτερου Gt-R 34 Nismo, με αγωνιστικα καλουδια (αναρτηση, φρενα) απεναντι σε μια 996ΤΤ που μολις ειχε ολοκληρωσει ενα track battle, ειχε ταλαιπωρημενα λαστιχα, αλλα παρολα αυτα κερδισε και τον επομενο αγωνα, και ακομα και σε Time attack ηταν μολις μισο sec πιο αργη.
Τελος εαν αναφερεσαι στο 2λιτρο ραλλυ ρεπλικα (evo Vii ηταν εκεινη την εποχη που βγηκε η 996ΤΤ)
σαφεστατα ηταν πολυ ανωτερο σε ολα τα επιπεδα το 996ΤΤ, ισως οχι τοσο σε επιπεδο αποτελεσματικοτητας, αλλα σιγουρα σε ολα τα αλλα.για το εβο ελεγα που εχασε για 4 δεκατα απο την 140 αλογα και 15 κιλα ροπη ισχυροτερη 996ττ.
...ε, προφανως εσυ και οι φιλοι σου τα αποδεικνυετε σε βολτες μεταξυ σας, και η κριτικη σας ικανοτητα ειναι υπερανω...κριτικης.
και βεβαια Γρηγορη,ποιον θα πιστεψουμε εσενα που εχεις οδηγησει 5 φορες δανεικα αυτοκινητα,και ενω τα οδηγησες δεν πηρες μυρωδια τι καβαλαγες,και ηρθες εδω και μας ελεγες για σωστη οδηγικη συμπεριφορα της 996?
.Τα παιδια απο Japan που εχουν τρεξει καποιους εκατονταδες αγωνες και μερικοι αυτων ειναι πολυπρωταθλητες, οχι μονο στην πατριδα τους, αλλα και εκτος, δεν ξερουν, ουτε μπορουν να κρινουν σαν και εσας...
τα παιδια απο το τζαπαν μπορεσαν και εβγαλαν αυτην την διαφορα των 4 δεκατων στα 4 χλμ.με +140 αλογα και +15 κιλα ροπη.Κριμα που δεν ησουν εσυ να τους δειξεις πως να στριβουν την 996.
.Το τι κανω εγω συνολικα σε οτι αφορα τα αυτοκινητα, το γνωριζω καλυτερα απο εσενα, εκτος εαν με εχεις συναντησει σε δρομο ή πιστα για να με κρινεις. Κρινοντας καποιον απο ενα forum, το τι κανει στην πραξη, ειναι λιγο βιαστικο, εως και ανωριμο.
ολοι κρινομαστε εδω μεσα απο τα γραφομενα μας.Οταν εσυ δεν βρισκεις ψεγαδι στην 996 σε δρομο οπως η παλια εθνικη αθηνων κορινθου,ο οποιοσδηποτε μπορει να καταλαβει οτι δεν εισαι και πολυ σχετικος.Την πιεσες κιολας και ολα καλα....
Ακομα και να ξαναπεσει 'σκαθαρι' στα χερια μου, δεν προκειται να μπω σε μια διαδικασια να αποδειξω τα αυταποδεικτα, **ειδικα σε τετοιες τυπου βολτες με φιλους σου, εκτος πιστας. **Εντος πιστας, εαν βαλω καποια στο χερι και ειναι σε αντιστοιχες δυνατοτητες με καποια φτερουγα, σε εργοστασιακη παντα μορφη, το κανονιζουμε.
Απο την αλλη, επισης σε πιστα, ευχαριστως να μου δειξετε εσυ και οι φιλοι σου, ΠΩΣ ειναι τοσο ανωτερες οι φτερουγες απο μια 996ΤΤ σε στοκ μορφη...πρωτο μπολντ...εκτος πιστας δεν υπαρχει συγκριση.
δευτερο μπολντ...σε αντιστοιχες δυνατοτητες με φτερουγα εχει πορνο σκληρο.Εδω με +140 αλογα ειδες τι γινεται..
τριτο μπολντ...περιμενω.
Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)