-
Είναι η ίδια μέτρηση που έβγαλε την Brera 3,2 1680 κιλά...
Αν πάντως ήταν 1200τόσα κιλά και 220 άλογα το 7 που μέτρησαν στο 0-100 θα έπρεπε να ήταν πολύ μικρότερο.
ΥΓ:Ότι μας κοροϊδεύουν κανονικά τα περιοδικά το ξέρω από πρώτο χέρι. Αυτό που δεν έχω καταλάβει ακριβώς ακόμα είναι ο τρόπος που το κάνουν... -
Είναι η ίδια μέτρηση που έβγαλε την Brera 3,2 1680 κιλά...
Αν πάντως ήταν 1200τόσα κιλά και 220 άλογα το 7 που μέτρησαν στο 0-100 θα έπρεπε να ήταν πολύ μικρότερο.
ΥΓ:Ότι μας κοροϊδεύουν κανονικά τα περιοδικά το ξέρω από πρώτο χέρι. Αυτό που δεν έχω καταλάβει ακριβώς ακόμα είναι ο τρόπος που το κάνουν... -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
ΥΓ:Ότι μας κοροϊδεύουν κανονικά τα περιοδικά το ξέρω από πρώτο χέρι.
για πες, για πες
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
ΥΓ:Ότι μας κοροϊδεύουν κανονικά τα περιοδικά το ξέρω από πρώτο χέρι.
για πες, για πες
Ναι τώρα εσύ περιμένεις να σου αποκαλύψω το Πατέλοςgate...
Έχω δουλέψει ως συντάκτης σε περιοδικό αυτοκινήτου για μικρό χρονικό διάστημα αλλά το πως δουλεύουν τα περιοδικά εν Μπανανία και η νοοτροπία τους είναι γνωστή σε όποιον διαβάζει τέτοια περιοδικά για πάνω από 3-4 χρόνια.
Γιατί άραγε σε συγκρητικό της SL με την XK που η Μερκέντα τον ήπιε έσπευσε ο συντάκτης να ΤΟΝΙΣΕΙ ότι η εν λόγω Μερκέντα ήταν άστρωτη και ότι το νούμερο ήταν πλασματικό; (Αν βρεις άρθρο που να γράφουν κάτι παρόμοιο για Alfa Romeo ή Mazda γράψε μου...)
Γιατί άραγε τα τελευταία χρόνια τα συγκριτικά μόνο σύγκριση δεν κάνουν αλλά δημιουργούν εντυπώσεις; (Η σύγκριση Brera-Golf από 4Τ είναι η καλύτερη και πιο αποτελεσματική διαφήμιση που έχω δει να γίνεται σε αυτοκίνητο...)
Γιατί άραγε γνωστό περιοδικό έκοβε φλέβα για την αποτελεσματικότητα και την (αιφνιδίως) χαμηλή κατανάλωση του RX8 σε βενζίνη και λάδι αλλά όποιους ιδιοκτήτες έχω γνωρίσει κλαίνε ακόμα;
Γιατί άραγε άλλο γνωστό περιοδικό έθαβε ανοιχτά εξίσου γνωστή φίρμα, ώσπου την έβαλε σε ένα 'συγκριτικό' με γερμανικό αστέρι και ξαφνικά επανήλθε διαφήμιση;
Γιατί άραγε το 6,9 του Τάπερ μεγάλωσε, ομόρφυνε και έγινε 7,2 όταν έσκασε μύτη ο Γερμαναράς με τις τουρμπίνες;
Και για να ρίξω την μπηχτή περί Alfa Romeo... Αγαπητοί πρώην συνάδελφοι, αυτό το έρμο το τιμόνι των 156, 147, GT (ίδιο και στις 3 περιπτώσεις) τι διάολο είναι τελικά;
Ξυράφι ('97), αρκετά καλό ('00) ή για τα ρέματα ('03);
Πως το 'χανε πει για τον Αλμπέρτο; Α ναι...
ΟΙ ΡΗΤΟΡΕΣ ΤΗΣ ΑΡΛΟΥΜΠΑΣ! -
Ευτυχώς που δεν μίλησες για Alfa (σε θέμα BMW-TT)
-
Έχεις δίκιο και συγνώμη για το off topic αλλά αν δεν το λεγα θα έσκαγα...
-
Ζ4.-
Περί ΤΤ: γιατί να πάρει 3,2, εφόσον υπάρχει το δίλιτρο?
-
Z4 χαλαρά.
-
Απ'ότι βλέπω το κοινό ψηφίζει με διαφορά Z4... Και γω προς τα εκεί τον σπρώχνω, πιο καλά μου αρέσει.
Προς αυτούς που την έχουν/την έχουν οδηγήσει: οι χώροι μέσα είναι τόσο τραγικοί? Ευτυχώς 1,80 είμαστε, οπότε δε νομίζω να υπάρχει πρόβλημα.
-
Για τη χρηση που τα θελει και τα 2 ειναι πολυ καλα.
Εγω θα διαλεγα το ΤΤ tfsi με DSG (και quattro οταν βγει). Ειναι και αρκετα φθηνοτερο αν δεν κανω λαθος.
Αν μπορει ας τα δοκιμασει και τα 2 πριν επιλεξει.
-
Προσωπικά Ζ4
Θεωρώ όμως ότι το ΤΤ είναι πιο all-around αυτοκίνητο
-
§
[OFFTOPIC]
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Τετρακίνητο θα αγόραζα μόνο τζιπάκι ή φτερούγαΠροσωπικά θεωρώ ότι πάνω από ένα αριθμό ιπποδύναμης/ροπής σε σχέση με λογικό βάρος, η τετρακίνηση επιβάλλεται.
Ας πούμε από 150 ίππους, 20 κιλά ροπής και πάνω (και μέχρι 1400 κιλά βάρους, η τετρακίνηση μεταφέρει πολύ καλύτερα τη δύναμη στο δρόμο πέρα από τα όποια οφέλη στην οδική συμπεριφορά...
[/OFFTOPIC]
§
-
Z4 με τα μυαλά στα κάγκελα....εγώ επειδή πιστεύω τους φίλους μου στα περιοδικά θεωρώ ότι το 3,2 είναι λίγο πατάτα...κινητήρας 5αετίας σε καινούριο αμάξι??που εμένα μου αρέσει πιο πολύ από τον προκάτοχό του που μου θύμιζε σκαραβαίο..
άλλη φάση η πίσω κίνηση και όπως είπε και κάποιος πιο πριν απίστευτά φρένα που για την καινούρια 3λιτρηSi είναι και επιπλέον ενισχυμένα....
η z4 είναι πιο μουράτο αμάξι και πιο οικονομικό από θέμα κατανάλωσης...τα runflat μου την σπάνε λίγο αλλά που θα πάει..ευτυχώς το πρώτο σετ φεύγει αμέσως...μην ξεχάσεις να βάλεις xenon τα μπάκετ καθίσματα Μ και αυτόματο κλίμα..+2500 δηλαδή...και είσαι τζιτζι...οφφτοπικ
η brera είναι η μεγαλύτερη κοροιδία σαν αμάξι που έχω δει από το 2000 και μετά αυτή και το smart roadster...πρόκειται για όχημα που έπρεπε να έχει 350 άλογα συν για ν απάρει να πόδια του...με 50000 παίρνεις μια κ@ράδα..
που την πνίγει το βάρος η τετρακίνηση και η ανάρτηση....πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τους alfisti πως βρίσκουν ωραίο το εσωτερικό....ένα κομμάτι πλαστικό με κάτι τρύπες...εξωτερικά είναι πολύ όμορφο...ρωτάω τον φίλο που βρίζει τα περιοδικά.....τι να γράψει ο έρμος ο συντάκτης όταν μπαίνει σε μια alfa που θυμίζει γόνδολα??ότι παίρνει ωραίες κλίσεις??που κάθε φορά που στρίβει νομίζει ότι θα πέσει το φτερό στο δρόμο από το βάρος??με επιείκεια της έχουν φερθεί μέχρι τώρα...
τι φταίνε τα περιοδικά αν το τιμόνι αυτό είναι ίδιο με αυτό που ήταν το 80??
η alfa έχει μείνει πολύ πίσω τεχνολογικά από τις γερμανικές εταιρείες....
αυτό το τιμόνι ξυράφι όπως έλεγαν τότε ,τώρα αν το πιάσει κάποιος στα χέρια του ξέρεις τι θα πεί??πατάτες....για αυτό τώρα είναι για τα ρέματα...οφφτοπικ
-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
Απ'ότι βλέπω το κοινό ψηφίζει με διαφορά Z4... Και γω προς τα εκεί τον σπρώχνω, πιο καλά μου αρέσει.Προς αυτούς που την έχουν/την έχουν οδηγήσει: οι χώροι μέσα είναι τόσο τραγικοί? Ευτυχώς 1,80 είμαστε, οπότε δε νομίζω να υπάρχει πρόβλημα.
δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα..εγώ μια χαρά χωρούσα στην έκθεση που είχα μπεί..είμαι 190
όχι σαν το S2000 που ο μισός ήμουν έξω από το αμάξι και ο αέρας με χτύπαγε κατευθείαν στο κούτελο -
Σήμερα θα πάμε μια βόλτα στην επίσημη παρουσίαση της Z4 Coupe στο Καπανδρίτι, να το δούμε και από κοντά. Θα γράψω εντυπώσεις το βραδάκι.
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
§[OFFTOPIC]
Τετρακίνητο θα αγόραζα μόνο τζιπάκι ή φτερούγα
Προσωπικά θεωρώ ότι πάνω από ένα αριθμό ιπποδύναμης/ροπής σε σχέση με λογικό βάρος, η τετρακίνηση επιβάλλεται.
Ας πούμε από 150 ίππους, 20 κιλά ροπής και πάνω (και μέχρι 1400 κιλά βάρους, η τετρακίνηση μεταφέρει πολύ καλύτερα τη δύναμη στο δρόμο πέρα από τα όποια οφέλη στην οδική συμπεριφορά...
[/OFFTOPIC]
§
150 ίπποι δεν προβληματίζουνε ούτε καλοστημένα μπροστοκίνητα ρε Κουμπγιακ.Ενα καλό πισωκίνητο τί πρόβλημα να αντιμετωπίζει;Και μιλάμε για εταιρίες που το γνωρίζουνε το αντικείμενο τής πίσω κίνησης και τής μεγάλης ιπποδύναμης,έτσι δέν είναι;
Η Μπε-έμ-βέ έχει δώσει καταπληκτικά πισωκίνητα μέχρι σήμερα,με τρομερές ιπποδυνάμεις. -
Ειλικρινά δεν ξέρω τι θα επέλεγα, το σίγουρο είναι ομως ότι σε στριφτερό δρόμο στην Ελλάδα η BMW δεν θα βλέπει το Audi ούτε με κυάλια.
-
Γιατί αυτό?
Νομίζω υπερβάλλεις (λίγο? πολύ? δεν ξέρω!)
-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
Γιατί αυτό?Νομίζω υπερβάλλεις (λίγο? πολύ? δεν ξέρω!)
Λόγω τετρακίνησης, τα περιθώρια πρόσφυσης είναι μεγαλύτερα
-
Στην πράξη όμως είναι τόσο μεγάλη η διαφορά? Η υπεροχή της τετρακίνησης ακούγεται λογική, αλλά δε φαντάζομαι να είναι τόοοοσο μεγάλη.
Bmw Z4 Coupe 3.0si VS Νέο Audi TT 3.2 Quattro