Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Bmw Z4 Coupe 3.0si VS Νέο Audi TT 3.2 Quattro
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Bmw Z4 Coupe 3.0si VS Νέο Audi TT 3.2 Quattro
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    20
    44
    270
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      eddie_147 last edited by

      Είναι η ίδια μέτρηση που έβγαλε την Brera 3,2 1680 κιλά...
      Αν πάντως ήταν 1200τόσα κιλά και 220 άλογα το 7 που μέτρησαν στο 0-100 θα έπρεπε να ήταν πολύ μικρότερο.
      ΥΓ:Ότι μας κοροϊδεύουν κανονικά τα περιοδικά το ξέρω από πρώτο χέρι. Αυτό που δεν έχω καταλάβει ακριβώς ακόμα είναι ο τρόπος που το κάνουν...

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • E
        eddie_147 last edited by

        Είναι η ίδια μέτρηση που έβγαλε την Brera 3,2 1680 κιλά...
        Αν πάντως ήταν 1200τόσα κιλά και 220 άλογα το 7 που μέτρησαν στο 0-100 θα έπρεπε να ήταν πολύ μικρότερο.
        ΥΓ:Ότι μας κοροϊδεύουν κανονικά τα περιοδικά το ξέρω από πρώτο χέρι. Αυτό που δεν έχω καταλάβει ακριβώς ακόμα είναι ο τρόπος που το κάνουν...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • T
          techadmin admin last edited by

          Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

          ΥΓ:Ότι μας κοροϊδεύουν κανονικά τα περιοδικά το ξέρω από πρώτο χέρι.

          για πες, για πες

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • E
            eddie_147 last edited by

            Ο χρήστης IKE έγραψε:

            ΥΓ:Ότι μας κοροϊδεύουν κανονικά τα περιοδικά το ξέρω από πρώτο χέρι.

            για πες, για πες

            Ναι τώρα εσύ περιμένεις να σου αποκαλύψω το Πατέλοςgate...
            Έχω δουλέψει ως συντάκτης σε περιοδικό αυτοκινήτου για μικρό χρονικό διάστημα αλλά το πως δουλεύουν τα περιοδικά εν Μπανανία και η νοοτροπία τους είναι γνωστή σε όποιον διαβάζει τέτοια περιοδικά για πάνω από 3-4 χρόνια.
            Γιατί άραγε σε συγκρητικό της SL με την XK που η Μερκέντα τον ήπιε έσπευσε ο συντάκτης να ΤΟΝΙΣΕΙ ότι η εν λόγω Μερκέντα ήταν άστρωτη και ότι το νούμερο ήταν πλασματικό; (Αν βρεις άρθρο που να γράφουν κάτι παρόμοιο για Alfa Romeo ή Mazda γράψε μου...)
            Γιατί άραγε τα τελευταία χρόνια τα συγκριτικά μόνο σύγκριση δεν κάνουν αλλά δημιουργούν εντυπώσεις; (Η σύγκριση Brera-Golf από 4Τ είναι η καλύτερη και πιο αποτελεσματική διαφήμιση που έχω δει να γίνεται σε αυτοκίνητο...)
            Γιατί άραγε γνωστό περιοδικό έκοβε φλέβα για την αποτελεσματικότητα και την (αιφνιδίως) χαμηλή κατανάλωση του RX8 σε βενζίνη και λάδι αλλά όποιους ιδιοκτήτες έχω γνωρίσει κλαίνε ακόμα;
            Γιατί άραγε άλλο γνωστό περιοδικό έθαβε ανοιχτά εξίσου γνωστή φίρμα, ώσπου την έβαλε σε ένα 'συγκριτικό' με γερμανικό αστέρι και ξαφνικά επανήλθε διαφήμιση;
            Γιατί άραγε το 6,9 του Τάπερ μεγάλωσε, ομόρφυνε και έγινε 7,2 όταν έσκασε μύτη ο Γερμαναράς με τις τουρμπίνες;
            Και για να ρίξω την μπηχτή περί Alfa Romeo... Αγαπητοί πρώην συνάδελφοι, αυτό το έρμο το τιμόνι των 156, 147, GT (ίδιο και στις 3 περιπτώσεις) τι διάολο είναι τελικά;
            Ξυράφι ('97), αρκετά καλό ('00) ή για τα ρέματα ('03);
            Πως το 'χανε πει για τον Αλμπέρτο; Α ναι...
            ΟΙ ΡΗΤΟΡΕΣ ΤΗΣ ΑΡΛΟΥΜΠΑΣ!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lkar last edited by

              Ευτυχώς που δεν μίλησες για Alfa (σε θέμα BMW-TT)

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • E
                eddie_147 last edited by

                Έχεις δίκιο και συγνώμη για το off topic αλλά αν δεν το λεγα θα έσκαγα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • K
                  krusenstern last edited by

                  Ζ4.-

                  Περί ΤΤ: γιατί να πάρει 3,2, εφόσον υπάρχει το δίλιτρο?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • 1
                    147ti last edited by

                    Z4 χαλαρά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      winmik last edited by

                      Απ'ότι βλέπω το κοινό ψηφίζει με διαφορά Z4... Και γω προς τα εκεί τον σπρώχνω, πιο καλά μου αρέσει.

                      Προς αυτούς που την έχουν/την έχουν οδηγήσει: οι χώροι μέσα είναι τόσο τραγικοί? Ευτυχώς 1,80 είμαστε, οπότε δε νομίζω να υπάρχει πρόβλημα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spiros last edited by

                        Για τη χρηση που τα θελει και τα 2 ειναι πολυ καλα.

                        Εγω θα διαλεγα το ΤΤ tfsi με DSG (και quattro οταν βγει). Ειναι και αρκετα φθηνοτερο αν δεν κανω λαθος.

                        Αν μπορει ας τα δοκιμασει και τα 2 πριν επιλεξει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Προσωπικά Ζ4

                          Θεωρώ όμως ότι το ΤΤ είναι πιο all-around αυτοκίνητο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • kubiak
                            kubiak last edited by

                            §

                            [OFFTOPIC]

                            Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                            Τετρακίνητο θα αγόραζα μόνο τζιπάκι ή φτερούγα

                            Προσωπικά θεωρώ ότι πάνω από ένα αριθμό ιπποδύναμης/ροπής σε σχέση με λογικό βάρος, η τετρακίνηση επιβάλλεται.

                            Ας πούμε από 150 ίππους, 20 κιλά ροπής και πάνω (και μέχρι 1400 κιλά βάρους, η τετρακίνηση μεταφέρει πολύ καλύτερα τη δύναμη στο δρόμο πέρα από τα όποια οφέλη στην οδική συμπεριφορά...

                            [/OFFTOPIC]

                            §

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spanti last edited by

                              Z4 με τα μυαλά στα κάγκελα....εγώ επειδή πιστεύω τους φίλους μου στα περιοδικά θεωρώ ότι το 3,2 είναι λίγο πατάτα...κινητήρας 5αετίας σε καινούριο αμάξι??που εμένα μου αρέσει πιο πολύ από τον προκάτοχό του που μου θύμιζε σκαραβαίο..
                              άλλη φάση η πίσω κίνηση και όπως είπε και κάποιος πιο πριν απίστευτά φρένα που για την καινούρια 3λιτρηSi είναι και επιπλέον ενισχυμένα....
                              η z4 είναι πιο μουράτο αμάξι και πιο οικονομικό από θέμα κατανάλωσης...τα runflat μου την σπάνε λίγο αλλά που θα πάει..ευτυχώς το πρώτο σετ φεύγει αμέσως...μην ξεχάσεις να βάλεις xenon τα μπάκετ καθίσματα Μ και αυτόματο κλίμα..+2500 δηλαδή...και είσαι τζιτζι...

                              οφφτοπικ
                              η brera είναι η μεγαλύτερη κοροιδία σαν αμάξι που έχω δει από το 2000 και μετά αυτή και το smart roadster...πρόκειται για όχημα που έπρεπε να έχει 350 άλογα συν για ν απάρει να πόδια του...με 50000 παίρνεις μια κ@ράδα..
                              που την πνίγει το βάρος η τετρακίνηση και η ανάρτηση....πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τους alfisti πως βρίσκουν ωραίο το εσωτερικό....ένα κομμάτι πλαστικό με κάτι τρύπες...εξωτερικά είναι πολύ όμορφο...

                              ρωτάω τον φίλο που βρίζει τα περιοδικά.....τι να γράψει ο έρμος ο συντάκτης όταν μπαίνει σε μια alfa που θυμίζει γόνδολα??ότι παίρνει ωραίες κλίσεις??που κάθε φορά που στρίβει νομίζει ότι θα πέσει το φτερό στο δρόμο από το βάρος??με επιείκεια της έχουν φερθεί μέχρι τώρα...
                              τι φταίνε τα περιοδικά αν το τιμόνι αυτό είναι ίδιο με αυτό που ήταν το 80??
                              η alfa έχει μείνει πολύ πίσω τεχνολογικά από τις γερμανικές εταιρείες....
                              αυτό το τιμόνι ξυράφι όπως έλεγαν τότε ,τώρα αν το πιάσει κάποιος στα χέρια του ξέρεις τι θα πεί??πατάτες....για αυτό τώρα είναι για τα ρέματα...

                              οφφτοπικ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spanti last edited by

                                Ο χρήστης WinMik έγραψε:
                                Απ'ότι βλέπω το κοινό ψηφίζει με διαφορά Z4... Και γω προς τα εκεί τον σπρώχνω, πιο καλά μου αρέσει.

                                Προς αυτούς που την έχουν/την έχουν οδηγήσει: οι χώροι μέσα είναι τόσο τραγικοί? Ευτυχώς 1,80 είμαστε, οπότε δε νομίζω να υπάρχει πρόβλημα.

                                δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα..εγώ μια χαρά χωρούσα στην έκθεση που είχα μπεί..είμαι 190
                                όχι σαν το S2000 που ο μισός ήμουν έξω από το αμάξι και ο αέρας με χτύπαγε κατευθείαν στο κούτελο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  winmik last edited by

                                  Σήμερα θα πάμε μια βόλτα στην επίσημη παρουσίαση της Z4 Coupe στο Καπανδρίτι, να το δούμε και από κοντά. Θα γράψω εντυπώσεις το βραδάκι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    hunter last edited by

                                    Ο χρήστης kubiak έγραψε:
                                    §

                                    [OFFTOPIC]

                                    Τετρακίνητο θα αγόραζα μόνο τζιπάκι ή φτερούγα

                                    Προσωπικά θεωρώ ότι πάνω από ένα αριθμό ιπποδύναμης/ροπής σε σχέση με λογικό βάρος, η τετρακίνηση επιβάλλεται.

                                    Ας πούμε από 150 ίππους, 20 κιλά ροπής και πάνω (και μέχρι 1400 κιλά βάρους, η τετρακίνηση μεταφέρει πολύ καλύτερα τη δύναμη στο δρόμο πέρα από τα όποια οφέλη στην οδική συμπεριφορά...

                                    [/OFFTOPIC]

                                    §

                                    150 ίπποι δεν προβληματίζουνε ούτε καλοστημένα μπροστοκίνητα ρε Κουμπγιακ.Ενα καλό πισωκίνητο τί πρόβλημα να αντιμετωπίζει;Και μιλάμε για εταιρίες που το γνωρίζουνε το αντικείμενο τής πίσω κίνησης και τής μεγάλης ιπποδύναμης,έτσι δέν είναι;
                                    Η Μπε-έμ-βέ έχει δώσει καταπληκτικά πισωκίνητα μέχρι σήμερα,με τρομερές ιπποδυνάμεις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      meco last edited by

                                      Ειλικρινά δεν ξέρω τι θα επέλεγα, το σίγουρο είναι ομως ότι σε στριφτερό δρόμο στην Ελλάδα η BMW δεν θα βλέπει το Audi ούτε με κυάλια.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • W
                                        winmik last edited by

                                        Γιατί αυτό?

                                        Νομίζω υπερβάλλεις (λίγο? πολύ? δεν ξέρω!)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          technik last edited by

                                          Ο χρήστης WinMik έγραψε:
                                          Γιατί αυτό?

                                          Νομίζω υπερβάλλεις (λίγο? πολύ? δεν ξέρω!)

                                          Λόγω τετρακίνησης, τα περιθώρια πρόσφυσης είναι μεγαλύτερα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • W
                                            winmik last edited by

                                            Στην πράξη όμως είναι τόσο μεγάλη η διαφορά? Η υπεροχή της τετρακίνησης ακούγεται λογική, αλλά δε φαντάζομαι να είναι τόοοοσο μεγάλη.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr