-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
εχω δει ban σε αυτο το φορουμ και για μικροτερα περιστατικα...Εχεις δει ε;:roll: Λες να είμαι υποψήφιος;; Τι να γίνει όλα στο πρόγραμμα είναι. Ούτε εγώ θα ...αυτοκτονήσω εάν με κάνουν ban ούτε και το forum θα ...καταρρεύσει εάν φύγω εγώ.
ενας μοντ τουλαχιστον να καθαρισει τις βλακειες...
Όλες τις βλακείες όμως ε;; ...από τα 3 ΚΤΕΟ...πότε σκέφτεσαι να τους περάσεις; Από...Δευτέρα;;
-
Φυσικά και θέλω, όποτε βρεις χρόνο κάνε μου παράθεση τα ψέματα μου!
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Δεν είμαι δάσκαλος να σου πω αν αδικούμε, αλλά οι συνάδελφοι σου (μάλλον είσαι δάσκαλος) στα ιδιωτικά ναι αδικούνται, δουλεύουν και αυτοί τους μήνες που δουλεύεις εσύ, αλλά δουλεύουν 8 ώρες γεμάτες τη μέρα και περνουν γύρω στο 25% λιγότερα χρήματα, οπότε ναι αδικούνται
Φυσικά απεργία δεν μπορούν να κάνουν το γιατί το ξέρεις!**Ψέμα 2ο : **Και βέβαια μπορούν να κάνουν απεργία οι εργαζόμενοι στα ιδιωτικά σχολεία. Δεν είναι εργαζόμενοι δεύτερης κατηγορίας. Έχουν και ομοσπονδία. Την ΟΙΕΛΕ. Δεν το ήξερες; Και καλά δεν το ήξερες. Γιατί προτρέχεις ;
«…Στις 27, 28, 29 Μαΐου και 2,3 Απριλίου πραγματοποιείται απεργία για την ψήφιση νόμου για την ιδιωτική εκπαίδευση….»
«Απεργία της ΟΙΕΛΕ στις 18, 30 και 31 Μαρτίου…»
«Απεργία της ΟΙΕΛΕ στις 3,4,8,9,10,16,17 και 18 Μαρτίου μα αιτήματα..»
«Στις 8 Απριλίου πραγματοποιείται 24 ωρη απεργία των Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών με αιτήματα..»
«Η ΟΙΕΛΕ συμμετέχει στην τετράωρη στάση εργασίας (από 11:00 έως 15:00) την Τετάρτη 11/10/2006 που κήρυξε η ΓΣΕΕ για το νομό Αττικής και Θεσσαλονίκης, καθώς και στα συλλαλητήρια της ΔΟΕ που διοργανώνονται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη…»
«Την Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2006, Παγκόσμια Ημέρα των Εκπαιδευτικών, η ΟΙΕΛΕ με ομόφωνη απόφαση του Δ.Σ. της κηρύσσει στάση εργασίας από τις 11:00 ως το τέλος του σχολικού προγράμματός και καλεί τους εκπαιδευτικούς των ιδιωτικών σχολείων να συμμετάσχουν στο Πανεκπαιδευτικό Συλλαλητήριο, που θα πραγματοποιηθεί στο Σύνταγμα στις 12:00, για να διεκδικήσουν τα αιτήματα όλων των εκπαιδευτικών για αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και για μισθούς αξιοπρεπούς διαβίωσης σε όλους τους εκπαιδευτικούς…»
http://www.oiele.gr/?������ ... C9%D3:2006
Και βέβαια αδικούνται στα ιδιωτικά! Εχουν τραβήξει κάτι 45άρες απεργίες ...που να στα λέω. Συνήθως όποιος αδικείται περισσότερο, αντιδρά και περισσότερο.Και διευκρίνησε αυτό για τις 8 ώρες αν θες. Τι εννοείς; Ότι πάνε στη δουλεια τους στις 8 και στο σπίτι τους στις 4 το απόγευμα; (για να ξέρω τι αύξοντα αριθμό να βάλω στα επόμενα...)
Ηθελημένα ή όχι είπες ψέματα; Μάλλον το δεύτερο νομίζω αλλά οι εντυπώσεις, σε έναν που δεν ξέρει έμειναν. Είναι σωστό αυτό;Πάει αυτό το κλείσαμε.
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Δεν είμαι δάσκαλος να σου πω αν αδικούμε, αλλά οι συνάδελφοι σου (μάλλον είσαι δάσκαλος) στα ιδιωτικά ναι αδικούνται, δουλεύουν και αυτοί τους μήνες που δουλεύεις εσύ, αλλά δουλεύουν 8 ώρες γεμάτες τη μέρα και περνουν γύρω στο 25% λιγότερα χρήματα, οπότε ναι αδικούνται
Φυσικά απεργία δεν μπορούν να κάνουν το γιατί το ξέρεις!ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Νόμος υπ'αριθ 682
Κεφάλαιο 4
ΑΡΘΡΟ 36**' Οι ιδιωτικοί εκπ/κοί λαμβάνουν τουλάχιστο τας εκάστοτε αποδοχάς, μετά των πάσης φύσεως επιδομάτων των ομοιοβάθμων των δημοσίων εκ/κών'
**
Τουλάχιστο . Που σημαίνει , ότι μπορεί να είναι και παραπάνω.Ποιος είναι αρμόδιος γι αυτό ; ' Τα ιδιωτικά σχολεία Ιδιωτικής Εκπαιδεύσεως Υπάγονται εις την αρμοδιότητα του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων'
Εδώ είσαι : http://www.oiele.gr/?������ ... 5%D3%C9%C1
(περί ιδιωτικής εκπ/σης)
**Ψέμα 3ο **λοιπόν : Οι ιδιωτικοί εκπ/κοί παίρνουν 25% λιγότερο.
Ηθελημένο ; Μπα, δε νομίζω. Οι εντυπώσεις εντυπώσεις όμως ε!
Γράφουμε ..έτσι για να γράφουμε και αν οι άλλοι φάνε και λίγη λάσπη, δεν έγινε και τίποτα. -
[quote='ratanplan'] Αν τα 1.000
-
Ψέμα 4ο: (καλημέρες) Ο 'πόνος σου' για τα παιδιά.
'Τα παιδιά χάνουν ώρες', 'Τα παιδιά εκείνο', 'Τα παιδιά το άλλο', 'Τα κακόμοιρα τα παιδάκια'...Οι γονείς των παιδιών όμως δεν ανησυχούν! Και όχι μόνο δεν ανησυχούν αλλά συμπαραστέκονται και στους απεργούς.
Η Ομοσπονδία Γονέων Αθήνας και Κηδεμόνων Αθήνας :
'Οι Σύλλογοι, οι Ενώσεις, οι Ομοσπονδίες Γονέων μαζί με τα Συντονιστικά Αγώνα των μαθητών και τα σωματεία των εκπαιδευτικών και των εργαζομένων, να πάρουμε θέση στα αιτήματα των μαθητών.
Θα είμαστε μαζί τους ή εναντίον τους.
Θα είμαστε οι γονείς και οι δάσκαλοί τους ή οι δεσμοφύλακές τους.
Να συζητήσουμε, να συμφωνήσουμε, να αποφασίσουμε, να αγωνιστούμε: για να κατακτούν όλα τα παιδιά τη μόρφωση, να έχουν δουλειά και δικαιώματα στη ζωή...'http://omosp-goneon-athinas.org/omosp-a ... blog/?p=94
Η Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων Μαθητών Ελλάδας (ΑΣΓΜΕ)
'...ΟΛΟΙ ΑΥΡΙΟ ΣΤΟ ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ
Για ν’ αποκτούν όλα τα παιδιά μόρφωση και δικαιώματα στη ζωή!...'
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/anak20061004e.phpΣε περίπτωση που ακόμα ανησυχείς, μάθε ότι υπάρχουν πολύ πιο σοβαρά πράγματα για ένα παιδί από το να μάθει ...ποια ήταν η πρώτη 'τριανδρία'.
Αυτό το μάθημα που 'μαθαίνουν' τώρα τα παιδιά, βλέποντας τους εκπ/κούς να κλείνουν ένα μήνα στους δρόμους απεργώντας, είναι απείρως σημαντικότερο από αυτό που 'μαθαίνουν' κάθε μέρα στην τάξη τουςΣυνοψίζοντας: Τι έχουμε εδώ; Εσένα που δεν έχεις παιδιά , να καιγεσαι και να κόπτεσαι για το καλό τους και 'για το μάθημα που θα χάσουν', ενώ κάποιοι εκατομμύρια γονείς να στηρίζουν την απεργία;;Λες να ξέρεις εσύ καλύτερα , τι είναι προς το συμφέρον τους;
Πόσα θέλεις για να μας τρελάνεις....;;
Και τώρα με συγχωρείς αλλά είδα στον ύπνο μου τον μακαρίτη τον Ανδρέα, να με προτρέπει να πάω να ξεσηκώσω 5-6 Λύκεια. Θα επανέλθω αργότερα
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Λες ενα σωρο (ας τα πω) επιχειρηματα, τα οποια σε καποιον μπορει και να φανουν λογικα, πλην ομως ειναι αλλου γι'αλλου εφοσον στηριζονται σε λαθος βαση. Ποια ειναι η λαθος βαση; Αυτη που γραφεις εδω!
Θεωρεις δεδομενο οτι η αμεση φορολογια αφορα ΜΟΝΟ τους μισθωτους και συνταξιουχους, θεωρεις δεδομενο οτι οι υπολοιποι θα διαφευγουν εσαει και θεωρεις δεδομενο οτι δεν υπαρχει λυση στο ζητημα, αρα θεωρεις δεδομενο οτι η φορολογια θα ειναι εμμεση άρα αδικη.Λυπαμαι αλλα τιποτε απο ολα αυτα ειναι δεδομενο, αρα ο συλλογισμος ειναι εντελως εσφαλμενος.
Και μια απορια: Γιατι μονιμως βριζεις την κομμουνιστικη ιδεολογια, για την εξισωση προς τα κατω; Λες κατι διαφορετικο; Μονο που αφηνεις μια ελιτ ανεγγιχτη. Κατα τα αλλα την εξισωση προς τα κατω πρεσβευεις!
Όχι ότι περίμενα ν' απαντήσεις στα 'επιχειρήματα που σε κάποιους μπορεί να φανούν λογικά' βέβαια...(1)
Αν το καταλαβαίνω σωστά, υποστηρίζεις ότι η λύση είναι να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά η φοροδιαφυγή επαγγελματιών και όποιων άλλων για να μοιραστεί μετά χρήμα στους μισθωτούς.(2)
1ον: ΠΟΙΟΥΣ μισθωτούς; Η φορολογία μοιράζει λεφτά μόνο στους εργαζόμενους στο δημόσιο τομέα. Κι άντε πως τσίμπησα τον Μάκη που χτίζει εξοχικά κι έχει 10 εργάτες. Και του παίρνω αντί για 10.000 ευρώ, 50.000 ευρώ. Ας μου πει κάποιος στα ίσα ότι ο Μάκης θα δώσει εύκολα μετά μεγαλύτερο μεροκάματο στους εργάτες του, τουλάχιστον όσο εύκολα θα το έδινε πριν του πάρει (ορθώς βέβαια) τα λεφτά το κράτος. (3)
Συμπέρασμα πρώτο: οι χαμηλόμισθοι του ιδιωτικού τομέα θα παραμείνουν χαμηλόμισθοι, μην πω ότι ίσως βγουν τα 'σπασμένα' στην πλάτη τους με απολύσεις ή μη νέες προσλήψεις ή χαμηλότερους μισθούς.2ον: ΠΩΣ θα καταφέρουμε να βρούμε τους φοροφυγάδες;(4) Κι άντε να πω ότι ένας πανέξυπνος greo θα βρει τη μέθοδο-φονιά της φοροδιαφυγής με διάφορα μέσα. Μέχρι να βρεθεί αυτό το καλύτερο σύστημα (που ένα κάρο φορομπήχτες υπουργοί δεν το βρήκαν), τί θα γίνει; Θα δοθούν χρήματα σ' εκείνους που έχουν μισθούς των 1000 ευρώ ώστε να τα κανουν 1400, ενώ τα κρατικά οικονομικά θα μένουν το ίδιο προβληματικά;
Γιατί οι φωστήρες που κατακεραυνώνουν τη σημερινή πολιτική δεν υποδεικνύουν τρόπους αντιμετώπισης της φοροδιαφυγής; Μήπως γιατί ξέρουν ότι δεν μπορούν να την αντιμετωπίσουν χωρίς να τους απομαυρίσουν οι θιγέντες 'άνθρωποι του μόχθου'; (5)Εγώ λοιπόν λέω το εξής απλό: ΟΤΑΝ βρεθεί τρόπος αξιόπιστος και αποδεδειγμένα αποτελεσματικός για να πιαστούν οι φοροφυγάδες, ΤΟΤΕ να δοθούν περισσότερα χρήματα στους δημόσιους λειτουργούς και ειδικά στους διδάσκοντες στα σχολεία. Σήμερα είναι προκλητικό για εκατομμύρια Έλληνες να γίνει κάτι τέτοιο.(6)
Απανταω στα νουμερα για να μην μακραινει το ποστ:
-
Η μιση αληθεια ειναι ενα φεμα βεβαιως και αλλο το 'επιχειρήματα που σε κάποιους μπορεί να φανούν λογικά' που εγραψες και αλλο το 'επιχειρηματα, τα οποια σε καποιον μπορει και να φανουν λογικα,* πλην ομως ειναι αλλου γι'αλλου εφοσον στηριζονται σε λαθος βαση***'. Πρεπει να εισαι απο τους μεγαλυτερους θιασωτες του Μητρσοτακη, δεν εξηγειται αλλιως. Στην προασπιση της ελληνικης γλωσσας βαζεις και τη διαστρεβλωση μεσα;
-
Οχι δεν καταλαβες σωστα, λυπαμαι. Να μοιραστει χρημα στην ΚΟΙΝΩΝΙΑ You know koinonia; Αλλα με τη νεοφιλελευθερη ζουγκλα που υμνει τον τομαρισμο, μαλλον το ξεχασαμε κι αυτο...
-
Αν ο Μακης απο εκει που δηλωνε 10.000 το χρονο και ηταν στο αφορολογητο, πηγαινε στα 100.000 με 40% συντελεστη, δηλαδη ειχε να πληρωνει 40.000 το χρονο φορο, μπορει να να εδινε τα 20.000 στους εργαζομενους για να παρει φοροαπαλλαγη για τα αλλα 20.000. ΕΤΣΙ λειτουργουν οι ευνομουμενες πολιτειες και οχι οπως θες να περιγραφεις. Αρα και το συμπερασμα λαθος.
-
Τη Νικολουλη σκεφτομουνα, αλλα καθε προταση δεκτή
-
Δεν ειμαι οικονομο-γιαπης για να ξερω ακριβως και τα 'αλλα' κομματα, αν εκανες τον κοπο να ασχοληθεις με την υπαρξη τους, εχουν προτασεις. Το μονο που σου επισημαινω ειναι οτι υπαρχουν αφθονα κρατη που εχουν υψηλη φορολογια, χαμηλη φοροδιαφυγη, υψηλους μισθους και υψηλη παραγωγικοτητα. Αρα η πορεια δεν ειναι μονοδρομος. Και για να προλαβω, οποιος λεει 'εδω ειναι Ελλαδα' ειναι ραγιαδακος και αξιος της μοιρας του. Και αξιζει να το θυμαται αυτο την επομενη φορα που θα μιλησει για αρχαιους ή για Κολοκοτρωνηδες.
-
Οπως απαντησε και ο Πετρος, ειναι απο τα λιγοτερο προκλητικα που θα εκαναν τα 2 κομματα εξουσιας σε σχεση με οτι κανουν.
Τελος: Υπηρξε καποτε ενας παππουλης ονοματι Αριστοτελης που εβαλε τους κανονες της λογικης στη συζητηση. Ενας απο αυτους λεει οτι, αν η βαση των επιχειρηματων ειναι εσφαλμενη, τοτε και τα συμπερασματα ειναι εσφαλμενα. Εφοσον εγραψα οτι στηριζεσαι σε λαθος βαση, δεν θα αναλυσω τα επιχειρηματα ενα-ενα...
-
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Τα παιδιά μου στο δημοτικό τουλάχιστον φυσικά και θα πάνε σε ιδιωτικό και ξέρεις γιατί?
α) Γιατί πρέπει να έχουν γερές βάσεις
Ασαφές. Διευκρίνισε τι εννοείς. Οι ίδιοι δάσκαλοι από τα ίδια Παιδαγωγικά Τμήματα με τα ίδια εφόδια ,διδάσκουν και στην ιδιωτική και δημόσια εκπ/ση. Δεν είναι κάποιος «καλύτερος» από τον άλλον. Εάν εννοείς «εφόδιο» να έχει το 6χρονο παιδάκι 10 γραμμές ορθογραφία και να απασχολείται στο σπίτι του 2-3 ώρες , μέχρι τελικής πτώσεως, είσαι αλλού για αλλού. Αυτό το παιδί, έτσι όπως θα το έχουν καταντήσει στα 18 του θα ψάχνει για αντικαταθλιπτικά φάρμακα.
β) Να έχουν τάξεις τις προκοπής
Υπάρχουν ως επί το πλείστον καλύτερες υποδομές στα ιδιωτικά. Πες στη χοντρή να αυξήσει τις δαπάνες για την Παιδεία, αντί να τις μειώνει σταθερά χρόνο με το χρόνο για να έχουν και τα δημόσια σχολεία «τάξεις της προκοπής». Μήπως και γι αυτό φταίνε οι εκπ/κοί;
γ) Να έχουν μια αυλή να παίξουν με ασφάλεια και κάποιοι να τα προσέχουν
Για ακόμη μια φορά ψέμα , έχω χάσει το λογαριασμό. Μάλλον το 5ο ή το 6ο. Οι εκπ/κοί ανάλογα με την οργανικότητα του σχολείου και τη δύναμη των μαθητών, είναι στην αυλή και προσέχουν τα παιδιά στα διαλείμματα. Από ένας στα ολιγοθέσια μεχρι τρεις στα 12/θέσια
δ) Να τους κάνουν μάθημα δάσκαλοι που δεν είναι βολεμένοι πίσω απο καμία μονιμότητα, αλλά δάσκαλοι οι οποίοι κρίνονται, και πρέπει να παράγουν έργο.
Έχει απαντηθεί πιο πάνω. Περί κρίσεων , απλά τα πράγματα : Επιστήμονες με τα απαραίτητα προσόντα και με την επιστημονική τους επάρκεια αποδεδειγμένη , μπορούν να είναι αξιολογητές. Όχι κομματόσκυλα
ε) Να μην μείνει κανα μήνα χωρίς μάθημα λόγω απεργείας, και να κάνει μάθημα μέσα στο καλοκαίρι ή να τον τρέχει στην ύλη ο δάσκαλος για να προλάβει να βγει!
Έχει απαντηθεί , πιο πάνω. Δεν το αριθμώ σαν ένα ακόμη ψέμα, το έγραψα με α/α (2)
Και επειδή …ομνύεις στα Ιδιωτικά Σχολεία, μάθε ότι εκεί που υπάρχει και λειτουργεί όπως πρέπει η δημόσια εκπ/ση, η ιδιωτική έχει πάει …άπατη. (π.χ στις Σκανδιναβικές χώρες )
Και για να τελειώνουμε : Μια και τα ιδιωτικά παρέχουν τόσα πολλά εφόδια στα παιδιά, γιατί όταν έρχεται η ώρα της κρίσεως (=πανελλαδικές) τα δημόσια είναι στον «αφρό» και τα ιδιωτικά στον «πάτο»? (ρητορικό) -
@ greo
Σε πρώτο επίπεδο, λογικά, δεκτά και κατανοητά όσα λες. Προϋποθέτουν όμως κάτι πολύ βασικό: το να μοιραστεί χρήμα στην κοινωνία.
Ποιος μπορεί να διαφωνήσει με αυτό; Αυτό το οποίο όμως χωρά συζήτηση είναι το μέσω ποιων καναλιών θα γίνει αυτό. Η μία σκέψη, είναι μέσω κρατικών δαπανών (αυξήσεις κτλ). Ή άλλη, είναι με ανάπτυξη παραγωγής και γιγάντωσης των μέσων παραγωγής, ανεξαρτήτως ποιος τα διαχειρίζεται (στην φιλελεύθερη δημοκρατία όχι το κράτος πάντως).
Το ζήτημα είναι πως στις μέρες, ακόμη κι αν κάποιος επιλέξει το πρώτο, το 2ο αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση. Κι εκεί υστερούμε. Έτσι, για να το θέσω απλοϊκά, κάποιοι μεταθέτουν το βάρος της οικονομικής πολιτικής (θεωρητικά πάντα) σε ανάπτυξη πρόσφορων συνθηκών για την πραγμάτωση αυτής της προκείμενης, και θέτουν σε αναμονή τις παροχές (α ρε λιτότητα!).
Δουλεύει αυτό το σύστημα; Έχει δουλέψει στο παρελθόν, ακόμη και από την καταραμένη Θάτσερ, που το πήγε στα άκρα. Δε συμφωνώ βέβαια με την εξόντωση των εργαζομένων (άλλωστε δεν είμαι βολεμένος!), αλλά πιστεύω πως άπαξ και παράσχεις ορισμένα εχέγγυα κοινωνικής προστασίας, μπορείς να μην υποκύπτεις σε κάθε αίτημα άμεσα, τηρώντας απαρέγκλιτα κάποιον σχεδιασμό.
Το κοινωνικό δίχτυ προστασίας είναι εκ των ων ουκ άνευ, φυσικά, γιατί τίθεται θέμα ηθικής, η οποία κατ'εμέ είναι υπεράνω των αριθμών.
Ως προς το ζήτημα του 'εδώ είναι Ελλάδα', δεν εκφράζει πάντοτε μιζέρια, απλά χρησιμοποιείται για να δείξει το πως κάποιες έννοιες και μέθοδοι διεκδίκησης έχουν εκπέσει από το επίπεδο της συλλογικότητας, σε αυτό του ανταγωνισμού, της πολεμικής και της αναπαραγωγής ατομικιστικών ιδεολογιών.
Το συμφέρον άλλωστε έχει πολλές αποχρώσεις: από το συλλογικό έως το βλαπτικό για το σύνολο, ή ακόμη το προκλητικό όπως είπε ο Μάνος. Κάθε μεμονωμένη κίνηση πρέπει να κρίνεται υπό αυτό το κριτήριο, και όχι γενικευμένα, αξιώνοντας γενική παραδοχή, σωστά;
Άλλωστε, το ότι κάποιοι πλουτίζουν εντελώς προκλητικά στην Ελλάδα του σήμερα, δεν έχει κατ'ανάγκη να κάνει με κάποια εκροή του συστήματος που λειτουργεί προς όφελος τους, όσο με το αδιανόητο επίπεδο της διαφθοράς που τους τοποθετεί υπεράνω αυτού.
Τέλος πάντων, είναι σαφές πως ως χώρα δε μας ενδιαφέρει τόσο πολύ η δημιουργία νέου χρήματος, όσο το να καρπωθούμε τα υπάρχοντα. Γιατί να μην επενδύσουμε στην πληροφορική π.χ., που έχει μηδενικό κόστος παραγωγής (υλικό εννοώ), και είναι τόσο προσοδοφόρα; (όχι δεν είμαι πληροφορικάριος).
Τελική ερώτηση, από καθαρή περιέργεια. Ποιος είναι ο μισθός του πρωτοδιοριζόμενου δασκάλου; Ξέρουμε για το χρονομίσθωμα στην συνέχεια, αλλά σήμερα, το 2006, αν διοριστώ αύριο πόσα θα πάρω; Γνωρίζω μισθούς, αλλά όχι του πρωτοδιοριζόμενου (έχω ακούσει μάλλον, αλλά δεν παίρνω όρκο για την αξιοπιστία της πηγής...).
-
η ξαδερφη που διοριστηκε φετος δασκαλα στη κρητη παιρνει κατι παραπανω απο 900 ευρω.
το χρονο εχει 3 μηνες διακοπες το καλοκαιρι,και 1 μηνα μηνα σε συνολο πασχα και χριστουγεννα,πληρωμενες βεβαια οι διακοπες.μας κανουν συνολο 4 μηνες το χρονο διακοπες .
στους υπολοιπους 8 μηνες αντιστοιχουν και 4 σαββατοκυριακα το μηνα,8 μερες δηλαδη επι 8 μηνες μας κανουν αλλες 64 μερες,δηλαδη 2 μηνες και κατι,και αν βαλουμεκαι τις αργιες παμε στους δυομιση μηνες.
900 ευρω λοιπον το μηνα και πανω απο 6 μηνες διακοπες το χρονο
και με 4 εως 5 ωρες δουλεια την ημερα.
και απορω γιατι παραπονουνται. -
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
υπάρχουν πολύ πιο σοβαρά πράγματα για ένα παιδί από το να μάθει ...ποια ήταν η πρώτη 'τριανδρία'.
Αυτό το μάθημα που 'μαθαίνουν' τώρα τα παιδιά, βλέποντας τους εκπ/κούς να κλείνουν ένα μήνα στους δρόμους απεργώντας, είναι απείρως σημαντικότερο από αυτό που 'μαθαίνουν' κάθε μέρα στην τάξη τουςΑπό τις πιο σημαντικές κουβέντες που ειπώθηκαν.
Οι μαθητές δεν είναι δοχεία πληροφοριών, είναι πολίτες υπό ανάπτυξη. Έτσι πρέπει να αντιμετωπίζονται.
Οι κοινωνικές διεκδικήσεις, οι αξίες, ο αγώνας για μια καλύτερη παιδεία είναι το μάθημα που διδάσκονται αυτές τις μέρες.
Είναι αστείο κατά τη γνώμη μου να προβάλλεται ως αντεπιχείρημα 'τα απολεσθέντα μαθήματα των παιδιών', διότι η απεργία αυτή γίνεται για τα παιδιά, όχι εις βάρος των παιδιών. -
Ο χρήστης kasel έγραψε:
η ξαδερφη που διοριστηκε φετος δασκαλα στη κρητη παιρνει κατι παραπανω απο 900 ευρω.
το χρονο εχει 3 μηνες διακοπες το καλοκαιρι,και 1 μηνα μηνα σε συνολο πασχα και χριστουγεννα,πληρωμενες βεβαια οι διακοπες.μας κανουν συνολο 4 μηνες το χρονο διακοπες .
στους υπολοιπους 8 μηνες αντιστοιχουν και 4 σαββατοκυριακα το μηνα,8 μερες δηλαδη επι 8 μηνες μας κανουν αλλες 64 μερες,δηλαδη 2 μηνες και κατι,και αν βαλουμεκαι τις αργιες παμε στους δυομιση μηνες.
900 ευρω λοιπον το μηνα και πανω απο 6 μηνες διακοπες το χρονο
και με 4 εως 5 ωρες δουλεια την ημερα.
και απορω γιατι παραπονουνται.Όχι κύριε Μπεϊζάνη, δεν έχουν έτσι τα πράγματα
Το καλοκαίρι τα σχολεία κλείνουν στις 21 Ιουνίου. Μέχρι την 1/9 που ανοίγουν , είναι 2 μήνες και 9 ημέρες.Παρά ...21 μέρες ένας μήνας, ψιλοπράματα.
Επίσης ο υπολογισμός των Σ/Κ είναι κάπως...μπακαλίστικοςΞέρεις κανέναν να δουλεύει τα Σ/Κ στο δημόσιο τομέα;
Δεν παραπονούνται μόνο για τις οικομικές απολαβές τους αλλά για πολύ περισσότερα πράγματα, που αν θες τα μαθαίνεις, εάν όχι, πάλι καλά είμαστε
-
NickNT για να καταλαβω, η συγκεκριμενη κυβερνηση με τη συγκεκριμενη υπουργο εφαρμοσε κανενος ειδους 'κοινωνικό δίχτυ προστασίας' οπως χαρακτηριστικα αναφερεις; Δε μιλαμε για μια συγκεκριμενη κινητοποιηση για μια συγκεκριμενη χωρα;
Αλλα και για να γενικευσουμε. Ειδες η σκληρη στους δασκαλους κυβερνηση, να εφαρμοζει καποιου ειδους πιεση στους εργοδοτες για να επενδυουν τα κερδη στη χωρα και να δημιουργουν νεες θεσεις εργασιας; Σε φουκαραδες μισθωτους που τρεφουν οικογενειες ειναι ευκολο να εισαι σκληρος, ξερεις.kasel λυπαμαι που το λεω αλλα λες πολυ χοντρες μαλακιες
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
υπάρχουν πολύ πιο σοβαρά πράγματα για ένα παιδί από το να μάθει ...ποια ήταν η πρώτη 'τριανδρία'.
Αυτό το μάθημα που 'μαθαίνουν' τώρα τα παιδιά, βλέποντας τους εκπ/κούς να κλείνουν ένα μήνα στους δρόμους απεργώντας, είναι απείρως σημαντικότερο από αυτό που 'μαθαίνουν' κάθε μέρα στην τάξη τουςΑπό τις πιο σημαντικές κουβέντες που ειπώθηκαν.
Οι μαθητές δεν είναι δοχεία πληροφοριών, **είναι πολίτες υπό ανάπτυξη. Έτσι πρέπει να αντιμετωπίζονται. **
Οι κοινωνικές διεκδικήσεις, οι αξίες, ο αγώνας για μια καλύτερη παιδεία είναι το μάθημα που διδάσκονται αυτές τις μέρες.
Είναι αστείο κατά τη γνώμη μου να προβάλλεται ως αντεπιχείρημα 'τα απολεσθέντα μαθήματα των παιδιών', διότι η απεργία αυτή γίνεται για τα παιδιά, όχι εις βάρος των παιδιών.Να' σαι καλά
-
greo εγω δεν ειπα αν κανουν καλα που απεργουν,απλα ανεφερα ποσες μερες συνολικα το χρονο καθονται χωρις να δουλευουν και πληρωνονται.
πιστευεις αν παιρναν 1500 ευρω το μηνα θα κανανε απεργια;δεν νομιζω.
παντως δεν νομιζω να υπαρχει αλλος κλαδος στο δημοσιο τομεα με τα αναλογα ωραρια και τις αναλογες αποδοχες.αν κανω λαθος διορθωστε με. -
kasel αν ο δασκαλος δεν κατσει να διαβασει στον ελευθερο του χρονο, δεν κατσει να προβληματιστει για το πως θα αντιμετωπισει το καθε παιδι ξεχωριστα, δεν κατσει να ενημερωθει για τη δουλεια του, δεν ετοιμασει υλη, εξετασεις, ασκησεις κλπ, δεν μπορει να σταθει στην ταξη.
Η δουλεια του δασκαλου δεν ειναι μονο η αιθουσα, καταλαβετε το. -
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
εκεί που υπάρχει και λειτουργεί όπως πρέπει η δημόσια εκπ/ση, η ιδιωτική έχει πάει …άπατη. (π.χ στις Σκανδιναβικές χώρες )υπάρχουν πολύ πιο σοβαρά πράγματα για ένα παιδί από το να μάθει ...ποια ήταν η πρώτη 'τριανδρία'.
Αυτό το μάθημα που 'μαθαίνουν' τώρα τα παιδιά, βλέποντας τους εκπ/κούς να κλείνουν ένα μήνα στους δρόμους απεργώντας, είναι απείρως σημαντικότερο από αυτό που 'μαθαίνουν' κάθε μέρα στην τάξη τουςΟι μαθητές δεν είναι δοχεία πληροφοριών, είναι πολίτες υπό ανάπτυξη. Έτσι πρέπει να αντιμετωπίζονται.
Οι κοινωνικές διεκδικήσεις, οι αξίες, ο αγώνας για μια καλύτερη παιδεία είναι το μάθημα που διδάσκονται αυτές τις μέρες.ΣΟΦΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ
Χαιρομαι που, σ' αυτο το φορουμ , βρισκω ανθρωπους που πραγματα που σκεφτομαι ή με προβληματιζουν τα εχουν παει λιγο παραπερα -
Όσοι ισχυρίζονται τα περί τριμήνου (ως εξαμήνου στην κατά Κασέλ ερμηνία) των 'διακοπών' τι έχουν να αντιπροτείνουν;
- Μειωμένο μισθό (γιατί; ως τιμωρία που δε δουλεύουν τα σχολεία καλοκαίρι)
- 9μηνες συμβάσεις (άλλο ένα λιθαράκι στους υποαπασχολούμενους)
- Καλοκαιρινή εθελοντική εργασία
- Μήπως καλύτερα, δημόσιο μαστίγωμα σε κεντρικές πλατείες;!!!
Και βέβαια, τι σόι ισοπεδωτική αντίληψη είναι αυτή που καθορίζει τις αποδοχές αποκλειστικά και μόνο από το χρόνο εργασίας (με αυτό το σκεπτικό θα έπρεπε να υπάρχει ένα ενιαίο ωρομίσθιο για ΟΛΟΥΣ τους μισθωτούς);
Αλήθεια, πόσοι από τους 'φωστήρες' που ευαγγελίζονται την παραπάνω άποψη έχουν έστω και την παραμικρή ιδέα τι πάει να πει ως επάγγελμα καθηγητής μέσης εκπαίδευσης και πολύ χειρότερα δάσκαλος (ας αντέξουν μία ώρα μάθημα σε παιδάκια 6-9 χρονών χωρίς να 'λαλήσουν' και μετά ας τολμήσουν να ξανα-μπαρουφολογίσουν περί αποδοχών). -
γκρεο δεν αντιλεγω.αυτη ακριβως ειναι η δουλεια του δασκαλου και ετσι πρεπει να γινεται.
δυστηχως ομως στη πραξη δεν γινεται αυτο.ολοι μας πηγαμε σχολειο και ειδαμε πως λειτουργουσε η πλειοψηφεια των δασκαλων.ειδες πολλους να ασχολουνται με το καθε παιδι ξεχωριστα;εγω ειδα συνολικα 2 στα 12 χρονια.
επειτα αυτο που λες για την υλη που πρεπει να διαβασουν,θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω,διοτι η υλη ειναι καθε χρονο πανω κατω η ιδια.μετα απο λιγο καιρο ειναι μια απλη επαναληψη πλεον.
ο παι μει το εθεσε σωστα.στη θεωρια ολα σωστα ειναι.το θεμα ειναι ομως να γινονται και στη πραξη.
δεν νομιζω οτι νοιαζονται οι δασκαλοι για τους μαθητες περισσοτερο απο οτι νοιαζονται για τον εαυτο τους κανοντας απεργια.το οικονομικο ειναι το βασικοτατο αιτημα τους. -
@ greo
Όχι βέβαια, στη συγκεκριμένη κυβέρνηση δεν θα αποδώσω καμία ενέργεια ενίσχυσης της κοινωνικής προστασίας! Μαζί σου σε αυτό.
Απλά, στην χώρα μας υπάρχει ένας αποδεκτά διαμορφωμένος κοινωνικός ιστός (μην φωνάζετε, όλες οι έρευνες του ΕΚΚΕ και μη προς εκεί τείνουν), και δεν έχουμε την παθογένεια άλλων χωρών (κοινωνίες 2/3 ή 1/2).
Εκεί που το θέμα χωρά συζήτηση είναι το ποιον ορίζουμε ως φουκαρά μισθωτό, και το τι σημαίνει φουκαράς σε σχέση με το κοινωνικό σύνολο! Για αυτό άλλωστε γίνεται αυτή η κουβέντα. Θέλω να πω, όπως άλλωστε ανέφερα στην προηγούμενη δημοσίευση, πως κάθε διεκδίκηση δεν είναι de facto δίκαιη, ή καλύτερα, άμεσα εκπληρωτέα.
Αν ας πούμε το σύνολο της κοινωνίας θεωρεί πως ο πρωτοδιοριζόμενος δάσκαλος παίρνει ένα μισθό αποδεκτό για τα μέσα στάνταρ, τότε ο λόγος δεν ανήκει αποκλειστικά στους δασκάλους! Πρέπει να βρεθεί μια μέση λύση, έτσι ώστε η όποια διεκδίκηση να εντάσσεται μέσα πλαίσια κάθε ιστορικής/κοινωνικής συγκυρίας, σωστά;
Α, φίλε Pai Mei, ως προς τα παιδιά, είναι υπό συζήτηση το τι ακριβώς συμβαίνει στο γνωστικό επίπεδο (ιδίως υπό ορους εξελικτικής ψυχολογίας και εγγραφής του κοινωνικού στο ατομικό- και το αντίθετο).
Αν τους θέσεις από την ηλικία των 6 συγκεκριμένους τρόπους πολιτικής διεκδίκησης, συγκεκριμένο πολιτικό ήθος (ή μη-ήθος), και συγκεκριμένη ιεράρχηση προτεραιοτήτων, τότε πολύ απλά τα οδηγείς σε πρακτικές και ιδεολογίες μιας και μόνο κατεύθυνσης, οι οποίες φυσικά χωρούν διαπραγμάτευση (όπως όλα, και σε ορθολογικό δη επίπεδο).
Είναι λοιπόν η απεργία a priori ο καλύτερος τρόπος; Θέλεις να μάθεις οπωσδήποτε στο παιδί να αντιδρά έτσι; Για μένα, δεν ενδείκνυται. Καλύτερα να του παρέχεις άλλου είδους εχέγγυα, ώστε να διαμορφώσει την σκέψη του. Άλλωστε, είναι μεγάλη ευθύνη το να εμπλέξεις τέτοιους αγώνες στην διαλεκτική της κοινωνικοποίησης (Piaget κτλ).
Ποιος θα πάρει τέτοια ευθύνη; Είναι κάπως απόλυτα αυτά, θα έλεγα... μην πω τι μου φέρνουν στο μυαλό (να μάθει το παιδί στον αγώνα και την απεργία από μικρό- ή μήπως μαθαίνει και σε κάτι άλλο;) Και ποιος μπορεί να πει πως αυτό που γίνεται, με τις όποιες συνέπειες, δεν λειτουργεί αντίστροφα από αυτό που ευαγγελίζεστε- δηλαδή την κατά Vygotsky εγγραφή στην ψυχολογία του παιδιού του ατομισμού ή άλλων κοινωνικών συμπεριφορών, απαρέγκλιτα (αυτό είναι το ανεπιθύμητο, όχι η ευαγγελία δημιουργίας πολιτών);
Καθηγητές στα σχολεία